فناوری

نرم افزار افزایش بازدید واقعی سایت

گفتنی است که امروزه افراد بیشترین زمان خود را در فضای مجازی هستند و تایم زیادی را در حال جستجو در سایت های مختلف می باشند که همین فراگیری استفاده از فضای مجازی باعث شده است تا برخی از کسب و کار ها به صورت اینترنتی درآمده و فعالیت خود را در فضای مجازی ادامه دهند به همین منظور این مشاغل باید در اولین قدم یک سایت مناسب شغل خود طراحی کنند که می توانند برای افزایش بازدید سایت خود از نرم افزار افزایش بازدید واقعی سایت استفاده کنند به همین منظور ما در ادامه به اهمیت افزایش بازدید سایت و همچنین مزایای استفاده از نرم افزار افزایش بازدید سایت خواهیم پرداخت.

نرم افزار افزایش بازدید واقعی سایت

 

نرم افزار افزایش بازدید واقعی سایت

چرا افزایش بازدید سایت مهم است

جالب است بدانید که رتبه سایت الکسا در جهان 7 می باشد و همین موضوع باعث شده که یکی از پر بیننده ترین سایت های دنیا باشد به همین خاطر امروزه هر وبسایتی از یک رتبه الکسای مخصوص به خود برخوردار است که این رتبه به علت آن که از سوی وبسایت جهانی به سایت های مختلف داده می شود موجب اعتبار آن سایت می شود و هر چه این رتبه بالاتر باشد به همان میزان در هنگام سرچ یک کلید واژه در موتور های جستجوگر سایت های مختلف در ردیف های متفاوت قرار می گیرند و اگر رتبه یک سایت بالا باشد در ردیف های بالایی و اگر رتبه آن پایین باشد در ردیف های بعدی و یا صفحات بعدی قرار می گیرد و همین تفاوت در قرار گیری در دید مخاطب تاثیر بسیار زیادی می گذارد به گونه ای که مخاطب تمایل دارد ابتدا به سایت هایی که در ردیف بالاتر قرار دارند مراجعه کند و این مراجعه ها باعث افزایش بازدید سایت شده و به تبع باعث پیشرفت نیز می شود به همین خاطر افراد همواره از روش های مختلفی مانند استفاده از نرم افزار افزایش بازدید واقعی سایت برای بالا بردن رتبه الکسای سایت خود و کمک به بیشتر دیده شدن استفاده می کنند البته باید توجه داشته باشید که موتور های جستجوگر بسیار هوشمند بوده و اگر شما از روش هایی استفاده کنید که بازدید سایت به صورت واقعی بالا نرود نه تنها رتبه الکسا در سایت شما ارتقا پیدا نمی کند بلکه ممکن است جریمه و بلاک شدن وبسایت شما را نیز به همراه داشته باشد به همین علت بهتر است از روش هایی مانند استفاده از نرم افزار افزایش بازدید واقعی سایت که در موضوع بعد به معایب افزایش بازدید سایت به صورت تقلبی نیز می پردازیم.

چرا افزایش بازدید سایت مهم است

 

چرا افزایش بازدید سایت مهم است

معایت و عواقب افزایش بازدید فیک و تقلبی

برخی افراد به دلیل استفاده از روش های غیرقانونی و تقلبی و یا عدم طلاع از مکانیسم موتور های جستجوگر به روش هایی روی می آورند که نه تنها باعث پیشرفت آنها نمی شود بلکه آن روش ها تبدیل به یک مانع بزرگ بر سر راه مفقیت می شود به همین دلیل باید برای افزایش بازدید سایت خود به هر روشی متوصل نشوید و روش مطمعن نرم افزار افزایش بازدید واقعی سایت را به کار ببرید تا بتوانید از مزایای افزایش بازدید سایت خود بهره ببرید نه این که ضرر های زیادی را متحمل شوید.

معایب افزایش بازدید فیک عبارت اند از:

  1. افزایش احتمال جریمه شدن: روش های تقلبی تنها باعث بالا رفتن بازدید به صورت غیر کاربردی می شوند به علت آن که موتور های جستجوگر همه عوامل را مانند زمان باز شدن صفحه سایت شما به وسیله یک آی پی را بررسی می کند که این زمان در روش های تقلبی به قدری کوتاه است که موتور های هوشمند متوجه آن می شوند و ممکن است شما را به خاطر این کار جریمه نمایند.
  2. بیهوده شدن افزایش بازدید: اگر آمار بازدید های سایت واقعی نباشند و این آمار تنها با استفاده از روش های فیک ساخته شده باشند عملا هیچ فایده و مزایایی برای سایت ندارد و تنها مزایای آن می تواند خوشحال شدن صاحب سایت از بالا رفتن بازدید سایت باشد زیرا این بالا رفتن نمی تواند در پیشرفت کاری وی موثر باشد بنابراین بهترین گزینه نرم افزار افزایش بازدید واقعی سایت می باشد.
  3. موقتی بودن: بازدید های فیک و تقلبی به دلیل واقعی نبودن پس از مدتی با سرعت بسیار زیادی کاهش پیدا خواهند کرد که این موضوع می تواند به رتبه الکسا شما آسیب وارد کند و شما را با شکست مواجه سازد.
  4. افزایش هزینه: به طور معمول روش هایی که افزایش بازدید سایت به صورت فیک بالا می برند برای شما هزینه زیادی را خواهند داشت و اگر شما این روش را کنار بگذارید با کاهش شدید آمار بازدید رو به رو می گردید، به همین علت به نوعی سایت به آن وابسته شده و در طی مدت زمان کوتاهی برای شما هزینه های سنگین خواهد داشت.

معایت و عواقب افزایش بازدید فیک و تقلبی

 

معایت و عواقب افزایش بازدید فیک و تقلبی

مزایای استفاده از نرم افزار افزایش بازدید واقعی سایت

همانطور که دیدید افزایش بازدید به صورت تقلبی معایب بزرگی را برای شما به همراه دارد و با استفاده از آن روش ها هرگز نمی توانید به موفقیت و پیشرفت در حوزه کاری خود دست پیدا کنید به همین دلیل ما در این مقاله استفاده از نرم افزار افزایش بازدید واقعی سایت را به شما معرفی می کنیم تا با به کار بردن آن بتوانید آمار های بازدید سایت خود را به صورت واقعی بالا بردن و در میان مردم شناخته شوید.

استفاده از نرم افزار افزایش بازدید واقعی سایت دارای مزایای بسیار زیادی می باشد که در اینجا به چند نمونه آن به صورت خلاصه و مختصر اشاره می کنیم:

  • کاهش هزینه ها: با استفاده از این نرم افزار شما در ابتدا یک پول برای خرید آن خواهید داد و دیگر نیازی به صرف هزینه های مداوم نخواهید داشت زیرا همانطور که در معایب بازدید های فیک گفتیم، روش های افزایش بازدید فیک همواره به فکر گرفتن پول از شما می باشند اما استفاده از نرم افزار این مشکلات را ندارد و تنها یک بار آن را خریده و هر مدت که بخواهید مورد استفاده قرار می دهید.
  • افزایش بی وقفه رتبه الکسا: نرم افزار افزایش بازدید واقعی سایت به شما کمک می کند که با یک روند منطقی و مداوم رتبه الکسای سایت خود را بالا برده بدون آنکه دچار ریزش ناگهانی شود و یا توجه موتور های جستجوگر را به خود جلب کند.
  • عدم فشار بر سرور: گفتنی است که برخی روش های افزایش بازدید سایت به طور مخرب بر سرور فشار وارد می آورد و در مدت زمان کوتاهی باعث خرابی سرور شما می شود و این فشار به دلیل آن است که در مدت زمان کوتاهی مثلا یک ثانیه تعداد بسیار بالایی از آی پی را به سایت شما ارجاع می دهند که باعث فشار وارد شدن به سرور و هنگ کردن آن می شود.
  • قابلیت استفاده برای چند وبسایت: افرادی که به طور همزمان چند سایت را مدیریت می کنند همواره به دنبال یک روش برای بالا بردن همزمان بازدید های سایت های خود می باشند اما همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم، روش های فیک و تقلبی با هزینه های فراوان فقط توانایی بالا بردن آمار بازدید یک سایت را دارند اما نرم افزار افزایش بازدید واقعی سایت می تواند به طور همزمان کار افزایش بازدید چند وبسایت شما را انجام دهد.

با توجه به مطالبی که در بالا بیان شد اگر تا امروز از روش های غیر استاندارد و مخرب برای بالا بردن آمار بازدید سایت خود استفاده می کردید و یا قصد دارید برای اولین بار از روش های مختلف جهت بازدید سایت استفاده کنید به شما پیشنهاد می شود که به طور جدی از روش های مخرب دوری کنید و تا حد امکان از نرم افزار افزایش بازدید واقعی سایت برای رسیدن هر چه سریع تر به موفقیت استفاده کنید.

بازدید رایگان سایت

 

بازدید رایگان سایت

تهیه آسان نرم افزار افزایش بازدید واقعی سایت

لازم به ذکر است که برخی شرکت ها و سایت ها اقدام به تولید و عرضه نرم افزار های سطح پایین به مردم می کنند و با این روش پول های زیادی را به جیب می زنند زیرا آنها تنها به منافع خود فکر کرده و همواره در تلاش برای فریب دادن افراد می باشند به همین دلیل باید در هنگام تهیه نرم افزار افزایش بازدید واقعی سایت حواستان را جمع کنید تا گرفتار این افراد سودجو نشوید.

سوال برخی از خریداران این است که یک نرم افزار افزایش بازدید واقعی سایت باکیفیت را از کجا می توان تهیه کرد ؟

این سوال بسیار مهمی است زیرا عده زیادی که مدیریت یک سایت را در اختیار دارند از تخصص لازم برای تشخیص کیفیت و تقلبی بودن نرم افزار های تهیه شده بر خوردار نیستند و همین موضوع باعث می شود تا افراد کلاهبردار بتوانند با راحتی بیشتر به کار خود بپردازند بنابراین بهترین روش و مطمعن ترین راه برای تهیه نرم افزار افزایش بازدید واقعی سایت، تهیه آن از سایت های معتبر و شناخته شده می باشد زیرا این سایت ها در میان مردم شناخته شده هستند و با عرضه نرم افزار های سطح پایین اعتبار بالای خود را خراب نخواهند کرد پس اگر می خواهید این نرم افزار را تهیه کنید و با به کار بردن آن به بالا رفتن رتبه الکسای سایت خود کمک کنید و بیشتر دیده شوید کافیست به سایت معتبر مراجعه کنید و با خیال آسوده نرم افزار افزایش بازدید واقعی سایت را خریداری کنید.

Diabolic Traffic Bot نام یک ربات افزایش بازدید حرفه ایی است که با امکانات فوق العاده باعث افزایش رتبه و بازدید شما و همچنین رتبه الکسای شما میشود. شما میتوانید با این نرم افزار بینهایت بازدید به وبسایت خودتان بفرستید کافیست یکلیست پروکسی سالم تهیه کنید تا بتوانید با ارسال بازدید های یکتا رتبه ی الکسای خودتان را به رایگان و به طرز چشم گیری افزایش دهید. این نرم افزار همچنین قابلیت ارسال بازدید برای ویدئو هایتان را نیز دارد که با شبیه سازی بازدید از طریق مرورگر میتواند رتبه ی ویدئو های شما در در وبسایت هایی همچون یوتیوب، دیلی موشن و … افزایش دهد. ویژگی دیگر این نرم افزار امکان ارسال بازدید از طریق موتور جستجو ی گوگل است. که با شبیه سازی عملکرد انسانی رتبه و ورودی شما را در این موتور جستجو نیز به طرز چشم گیری افزایش میدهد. افزایش واقعی بازدید سایت با ربات پیشرفته Diabolic Traffic Bot یکی از بهترین ابزار های موجود در دنیای وب میباشد که به شما در بالا بردن بازدید سایت و رتبهالکسای خود بسیار کمک میکند. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به ویژگی های بی نظیر این نرم افزار نیز اشاره نمود.

برخ از امکانات نرم افزار ربات افزایش بازدید سایت Diabolic Traffic Bot :

  • ارسال ترافیک نامحدود برای URL های متعدد است
  • مرورگر تصادفی عامل کاربر
  • محدود کردن ترافیک به ارسال
  • زمان تصادفی در صفحه وب
  • کوکیها را پاک هر بازدید
  • زمان واقعی آمار و ترافیک
  • پروکسی های خصوصی مجاز
  • زمان واقعی ورود
  • Visble یا پنهان حالت مرورگر
  • آسان اسکریپت را languange
  • انتخاب پروکسی از هر کشور
  • پروکسی از طریق مسنجر برای استفاده از آن

انواع ترافیک ارسالی بر روی سایت توسط Diabolic Traffic Bot :

  • افزایش آمار وب سایت
  • افزایش بازی Soundcloud
  • افزایش مشاهدات
  • افزایش دانلودها
  • افزایش رأی ها
  • افزایش هر نرم افزار آنالیتیک
  • افزایش رتبه الکسا
  • شبیه سازی کاربران

دانلود حجم 37.04 مگابایت

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا