اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!امنیت سایبری (Cyber Security)بهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفوندانلود برنامه شنود صداروش عالی برای ردیابی گوشیهک آیفونهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

هک پیام از راه دور چگونه انجام می شود کنترل پیام و تماس های گوشی

ارسال اس ام اس و پیامک یکی از قدیمی ترین روش های برقراری ارتباط در گوشی های تلفن همراه می باشد. بدیهی است که برای نفوذ و هک اس ام اس دیگران نیز برنامه های فراوانی نوشته شده باشد و ترفند های بسیاری ایجاد شده باشد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و پدید آمدن تلفن های همراه هوشمند، استفاده از اس ام اس تقریبا جای خود را به اپلیکیشن های پیام رسان اینترنتی مانند تلگرام و واتس اپ داده است. نرم افزار نفوذ و هک اس ام اس دیگران پیام برنامه های مربوط به کنترل و نظارت به همین سبب بیشتر هکرها کار خود را روی موضوعاتی نظیر هک تلگرام و دیگر شبکه های اجتماعی متمرکز نموده اند.

آن چه که باید در مورد امنیت اینستاگرام بدانید

اما همچنان اس ام اس یکی از قابلیت های کاربردی موبایل ها محسوب می شود که در نقاطی که دسترسی به اینترنت محدود می باشد بسیار بسیار کارآمد می باشد.

در این مطلب قصد داریم تعدادی از برنامه ها و شیوه هایی که با استفاده از آن می توان اقدام به هک اس ام اس دیگران از راه دور نمود را معرفی و بررسی کرده و همچنین روش مقابله با این عمل را نیز فرا بگیریم.

تاکنون روش ها و برنامه های بسیار زیادی برای هک پیامک و اس ام اس طراحی و عرضه شده است.

اما به جرات می توان گفت اصلی ترین و بهترین برنامه ای که می توان برای کنترل پیامک ها و نظارت بر آن ها معرفی نمود، برنامه SPY24 می باشد.

با استفاده از برنامه spy24 علاوه بر کنترل پیامک ها قادر خواهید بود، حتی به پیام هایی که پاک شده اند، دسترسی داشته باشید و هیچ حرکتی از دید شما مخفی باقی نماند. همچنین با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود، به سادگی روی اپلیکیشن های پیام رسانی و سایر مسنجرها نیز، کنترل و نظارت داشته باشید.

دانلود برنامه نظارت بر SMS

هک اس ام اس از راه دور – نفوذ و هک اس ام اس دیگراننرم افزار هک پیام – برنامه های مربوط به کنترل و نظارت

نرم افزار نفوذ و هک اس ام اس دیگران پیام برنامه های مربوط به کنترل و نظارت

هک اس ام اس از راه دور

با استفاده از برنامه spy24 می توانید به پیامک هایی که قبلا پاک شده اند نیز دسترسی داشته باشید!

هک اس ام اس به چه طریقی انجام می شود؟

به طور کلی هک کردن به معنی سرقت اطلاعات شخصی دیگران بدون اجازه یا بدون اینکه شخص متوجه شود می باشد. یکی از ابتدایی ترین و ساده ترین روش های هک اس ام اس ، دایورت کردن پیام ها می باشد. در این روش، شخص هکر با دسترسی داشتن به گوشی فرد اقدام به دایورت کردن پیام های وی به شماره مورد نظر خودش می باشد. اما این شیوه همانطور که بسیار ساده می باشد، دارای نقص های عمده ای نیز می باشد. بزرگترین نقص این روش این است که پیام های شخص هک شده دیگر برای خود او ارسال نمی شود و فقط هکر  قادر به مشاهده پیام ها می باشد.

اما روش های بسیار ساده تر و همچنین کاربردی تری نیز برای انجام عمل هک اس ام اس وجود دارد که اینگونه نقص ها را دارا نبوده و هکر راحت تر می تواند به پیام های شما دست پیدا کند.

نرم افزار نفوذ و هک اس ام اس دیگران پیام برنامه های مربوط به کنترل و نظارت

برنامه هک اس ام اس

یکی از ساده ترین روش های هک اس ام اس استفاده از برنامه هایی است که به طور خاص برای این منظور طراحی شده اند. این برنامه ها روی گوشی طرف مقابل نصب شده و سپس اقدام به سرقت اطلاعات وی و ارسال پیامک های ارسال و دریافت شده در گوشی وی برای هکر می نماید. برنامه های بسیار زیادی برای این منظور طراحی و نوشته شده اند که در ادامه تعداد ی از این برنامه ها را برای علاقه مندان معرفی خواهیم نمود.

برنامه هک اس ام اس Spyera

این برنامه یکی از سرآمدترین برنامه های هک و کنترل گوشی و اس ام اس های دیگران می باشد که در این زمینه از قدرت بالایی برخوردار می باشد. این برنامه قادر است تمامی اس ام اس های دیگران، حتی آن هایی که حذف شده اند را نیز برای شما به نمایش بگذارد. این برنامه قادر است هر اطلاعاتی که شما از فردی که قصد هک نمودن وی را دارید، در اختیارتان بگذارد. البته این برنامه بطور کامل دارای زبان انگلیسی بوده و همچنین برای ارائه خدمات هزینه ای را دریافت خواهد نمود.

نرم افزار نفوذ و هک اس ام اس دیگران پیام برنامه های مربوط به کنترل و نظارت
هک پیام از راه دور چگونه انجام می شود کنترل پیام و تماس های گوشی 6

برنامه هک اس ام اس Spyera نرم افزار نفوذ و هک اس ام اس دیگران پیام برنامه های مربوط به کنترل و نظارت

برنامه هک پیام Ispyoo

یکی از محبوب ترین برنامه های هک پیام می باشد که علاوه بر هک اس ام اس می تواند کلیه اطلاعات مربوط به فردی که این برنامه روی گوشی وی نصب شده است را در اختیارتان قرار دهد. شما می توانید این برنامه را روی گوشی هر شخصی که می خواهید نصب کرده و سپس تمامی اطلاعات مربوط به وی را در گوشی خود نیز دریافت کنید. این برنامه نیز در ازای ارائه خدمات خود از شما هزینه ای ماهیانه را دریافت خواهد نمود که در صورت پرداخت هزینه مربوطه قادر خواهید بود اطلاعات تماس، پیامک، مخاطبین، شبکه های اجتماعی و موقعیت فرد را تحت نظر بگیرید.

نرم افزار نفوذ و هک اس ام اس دیگران پیام برنامه های مربوط به کنترل و نظارت
هک پیام از راه دور چگونه انجام می شود کنترل پیام و تماس های گوشی 7

برنامه هک اس ام اس Ispyoo نرم افزار نفوذ و هک اس ام اس دیگران پیام برنامه های مربوط به کنترل و نظارت

نرم افزار هک پیام Underspy

نرم افزار هک اس ام اس Underspy یکی دیگر از برنامه های جاسوسی گوشی می باشد که یکی از قابلیت های آن توانایی هک اس ام اس می باشد. این برنامه پس از نصب روی گوشی فرد مقابل قادر است اطلاعاتی را در رابطه با فعالیت های روزمره وی برای شما ارسال کند. علاوه بر هک پیام، موقعیت، مسیر پیموده شده و توانای مانیتورینگ تماس ها و مخاطبین نیز از دیگر قابلیت های این برنامه می باشد.

نرم افزار نفوذ و هک اس ام اس دیگران پیام برنامه های مربوط به کنترل و نظارت
هک پیام از راه دور چگونه انجام می شود کنترل پیام و تماس های گوشی 8

برنامه UnderSpy نرم افزار نفوذ و هک اس ام اس دیگران پیام برنامه های مربوط به کنترل و نظارت

برنامه جاسوسی اس ام اس mSpy

این برنامه نیز یک از پر قدرت ترین برنامه های هک و جاسوسی روی گوشی افراد می باشد. این برنامه نیز در قبال خدماتی که به دیگران ارائه می دهد مبالغی را دریافت خواهد نمود که در ازای پرداخت مبلغ، شما قادر خواهید بود علاوه بر اگاهی از پیام های فرد مورد نظر، از موقعیت، مسیرهای پیموده شده، مخاطبین و همچنین سابقه تماس های وی نیز اطلاعات کسب کنید.

برنامه هک اس ام اس mSpy

۲ راه برای پیگیری تلفن دوست خود را بدون او دانستن

دوستی اغلب می تواند مشکل باشد. شما اغلب احساس نیاز به حفاظت از دوستان خود، با این حال شما نیز رزرو در مورد کاوش بیش از حد عمیق به زندگی شخصی خود را اگر آنها آینده نه احساس. این امر به ویژه برای نوجوانان بیشتر در معرض ابتلا به تصمیم گیری بد از بسیاری از افراد است. در این موارد ممکن است مفید باشد بدانید که چگونه برای ردیابی تلفن دوست خود را بدون او دانستن. شاید شما بوده ام او را خواستار و او بوده است نه در برداشتن، و شما در مورد آنچه اتفاق افتاده نگران هستیم. شاید شما به مهمانی رفت با هم، گم، و در حال حاضر می توانید او را پیدا کنید. در تمام این شرایط آن می تواند مفید به یک وسیله ردیابی دوستان خود را بدون آنها دانستن.

بنابراین، زیر شما دو ابزار موثر که توسط آن شما می توانید تلفن دوست خود را بدون او دانستن پیگیری پیدا

قسمت ۱: چگونه برای پیگیری تلفن دوست خود را از طریق افزار mSpy (اندروید و آیفون)

هستند بسیاری از برنامه های ردیابی گوشی بزرگ در دسترس برای هر دو وجود دارد آندروید و آیفون ، با این حال مورد علاقه شخصی ما است افزار mSpy . آن را با تمام دستگاه کار می کند و قابل اعتماد ترین و راحت است که توسط آن شما می توانید تلفن دوست خود را بدون او دانستن پیگیری است. از آنجا که شما را برای اختیار هدف، افزار mSpy بهترین است دلیل آن است که یک راه حل غیر فرار از زندان، بنابراین حتی اگر شما در حال ردیابی آی فون، دوست خود را به یک چیز مشکوک نیست.

همچنین با بسیاری از ویژگی های واقعا مفید است که می تواند کمک به شما پیگیری تلفن دوست خود را بدون او دانستن، مانند می آید:

  1. از ویژگی های محل GPS شما فراهم می کند با به روز رسانی در زمان واقعی در مورد جایی که آنها هستند. این در پیدا کردن یک دوست که ممکن است پس از یک شب مست در یک مهمانی سرگردان مفید است.
  2. از ویژگی های نق شمشیربازی نیز مفید است اگر شما می خواهید برای پیگیری یک دوست است که شاید بیش از حد مست به نفع خود از بین رفته، یا یک دوست که شاید با دوست دختر سابق وسواس. شما می توانید راه اندازی منطقه نا امنی، مانند خانه دوست دختر، و بنابراین هر زمان دوست شما وارد آن منطقه نا امنی، شما باید فورا مطلع شده و شما می توانید به نجات آمده است.
  3. شما همچنین می توانید از تمام خود پیام های متنی، ایمیل، و تماس سیاهههای مربوط به مطمئن شوید که او ساخت شده است که یک احمق از خود و یا تخریب رابطه خود را با ارسال متون نامناسب است.

چگونه برای پیگیری تلفن دوست خود را از طریق افزار mSpy:

  1. اول، شما نیاز به خرید افزار mSpy برای تلفن و یا کامپیوتر.
  2. پس از شما آن را خریداری، شما یک ایمیل تایید را دریافت.
  3. همچنین شما می خواهد یک ایمیل خوش آمدید دریافت، همراه با مشخصات کاربری خود را و لینک به کنترل پنل خود را.
  4. کنترل پنل می دستورالعمل در مورد چگونگی نصب افزار mSpy به تلفن در سوال.
  5. بعد از آن شما می توانید به دنبال دستورالعمل برای نصب افزار mSpy به آی فون دوست شما و یا آندروید .
  6. مطلع از چند دقیقه از دسترسی با تلفن دوست خود را بدون او دانستن و نصب افزار mSpy به آن است. وقتی که پرسید، را انتخاب کنید برای مخفی کردن آیکون از برنامه.
  7. در نهایت، شما دسترسی کامل به تلفن خود را دریافت کنید و شما قادر خواهید بود به آهنگ تلفن همراه بدون دانستن .

اگر شما هر گونه شک و تردید در مورد قانونی بودن افزار mSpy یا هر نگرانی دیگری، شما می توانید به رفتن بخش پرسش و پاسخ .

قسمت ۲: چگونه از آیفون دوست شما بدون او دانستن

روش دیگر شما می توانید برای پیگیری آی فون دوست شما بدون او دانستن است از طریق یافتن دوستان من برنامه است. این است که در واقع یک برنامه رسمی اپل و در نتیجه به راحتی می توانید از دانلود شود فروشگاه اپل .

در حالی که این برنامه ردیابی آی فون، آن را در واقع بر اساس رضایت کار می کند. این به این معنی که اگر چه هدف از این برنامه این است که به نگه دارید تا با حرکات از دوستان و خانواده، هر دو طرف به میل و رغبت به توسط دیگر دنبال موافقت می کنید. با این حال، اگر شما می توانید موفق به دریافت چند دقیقه به تنهایی با آی فون دوست شما، شما می توانید برنامه را به گوشی خود نصب کنید و سپس به اشتراک گذاشتن مکان خود را با گوشی خود را، و سپس مخفی کردن آیکون برنامه، و voila! شما قادر خواهید بود برای پیگیری تلفن دوست خود را بدون او دانستن!

چگونه برای پیگیری آیفون دوست شما بدون او دانستن با استفاده از یافتن دوستان من:

۱٫ دانلود و نصب برنامه به آی فون خود را.

۲٫ دسترسی به برنامه، و در پایین، با کلیک بر روی آیکون تماس با. ضامن “به اشتراک گذاشتن محل سکونت من” در.

۳٫ دسترسی به برنامه در آی فون خود را و خود را به صورت قابل رویت “همه.”

۴٫ برو به آی فون خود را، شیر بر روی “اضافه کردن” را فشار دهید، شیر بر روی تصویر تماس خود را، و سپس شیر “به اشتراک گذاشتن به طور نامحدود.” این اطمینان خواهد که شما دسترسی به تلفن خود را به عنوان زمانی که شما می خواهم. اگر فقط می خواهید دسترسی موقت، شما همچنین می توانید “اشتراک برای یک ساعت” یا “به اشتراک تا پایان روز.”

۵٫ در آی فون خود را، شما یک پیام است که دوست شما می خواهد به اشتراک گذاری مکان خود را با شما دریافت خواهید کرد. “پذیرش” محل.

۶٫ شما خواسته می شود اگر شما نیز می خواهم برای به اشتراک گذاشتن مکان خود را. را انتخاب کنید “را به اشتراک نگذارید” در غیر این صورت دوست شما شروع به دریافت به روز رسانی خود را و بدانند که او است که توسط شما ردیابی می شود.

۷٫ در حال حاضر مخفی کردن آیکون از حوض خود را به طوری که او درک نمی کند که یافتن دوستان من شده است را به آی فون خود را نصب شده است، نه تا زمانی که او به طور فعال به نظر می رسد برای آن است. با این حال، این مرحله تنها قابل اجرا است اگر شما از نصب برنامه به خودتان است. اگر در حال حاضر در آی فون خود را نصب شده بود، سپس آن را بدون گفتن می رود، آن را حرکت نمی کند.

۸٫ حالا شما می توانید آی فون خود را به عقب نگه دارید که در آن شما آن را در بر داشت، و شما باید دسترسی کامل به مکان های آی فون خود را!

  • نرم افزار نفوذ و هک اس ام اس دیگران پیام برنامه های مربوط به کنترل و نظارت

قسمت ۳: چگونه از تلفن دوست خود را آنلاین به صورت رایگان

اگر شما نمی خواهید به از طریق مشکل نصب برنامه های بر روی تلفن دوست خود را بروید، و نه فقط پیگیری تلفن دوست خود را آنلاین، پس از آن شما می توانید استفاده کنید FindAndTrace . این یک سرویس آنلاین رایگان است که بسیار آسان برای استفاده است. این نشان می دهد محل، اپراتور شبکه، ایالتی، و دیگر جزئیات مربوط به تلفن در سوال. همه شما باید انجام دهید این است شماره تلفن را وارد کنید. با این حال، این می تواند تنها به شما ایده گسترده ای در مورد که دولت و یا شهرستان است که تلفن در می دهد، آن می تواند شما را یک نقشه GPS از نشان دقیقا در آن تلفن است. برای این منظور شما باید برای استفاده از یکی از روش های قبلی است.

خوشبختانه در حال حاضر شما می دانید که چگونه برای ردیابی تلفن دوست خود را با استفاده از برنامه های ذکر شده در بالا. توصیه شخصی ما این است که شما با استفاده از افزار mSpy آن را به عنوان آسان برای استفاده است، و همراه با طیف گسترده ای از ویژگی های در روش دیگر در دسترس نیست. این هم یک برنامه جاسوسی حرفه ای، بنابراین شما می توانید مطمئن باشند که دوست شما هرگز مشکوک می شود که شما در حال پیگیری است.

از هر روش شما استفاده، ما را در مورد پیشرفت خود را با اظهار نظر در زیر نوشته. ما از اینکه ازت خبر داشته باشیم خوشحال میشویم!

برنامه نظارت و کنترل SPY24

تاکنون تمامی نمونه هایی که از برنامه های مربوط به کنترل و نظارت روی پیامک های گوشی معرفی گردیدند، برنامه هایی بودند که به طور کامل انگلیسی زبان بوده و از پشتیبانی فارسی برخوردار نبوده اند. اما برنامه spy24 یک برنامه کاملا بومی بوده که دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته فارسی زبان می باشد. این برنامه، یک نرم افزار کاملا نظارتی بوده و قادر است کنترل کاملی روی تلفن همراهی که میزبان این برنامه است داشته باشد. خواندن اس ام اس، دریافت لیست مخاطبین، آمار تماس، کنترل تلگرام، کنترل اینستاگرام، نظارت بر واتس اپ، کنترل مسیرهای پیموده شده، دریافت موقعیت کنونی و ردیاب گوشی تنها بخش کوچکی از توانایی های فوق العاده این برنامه می باشد.

هک اس ام اس از راه دور – نفوذ و هک اس ام اس دیگراننرم افزار هک پیام – برنامه های مربوط به کنترل و نظارت

  1. XNSPY پیشرو در زمینه جاسوسی موبایل در صنعت است. با تشکر از ترکیب برنامه از ویژگی های جاسوسی پیشرفته ، قیمت گذاری مقرون به صرفه و پشتیبانی مشتری ۲۴/۷ که همگی در خدمت Xnspy بهترین نرم افزار نظارت بر تلفن هستند.
  2. Xnspy فقط برنامه نظارتی شما برای کودکان نیست بلکه کارمندان شما نیز هستند. این همه چیز را دارد تا شما را در مورد فعالیتهای آنها در زمان واقعی به روز کند. برخی از ویژگی های باورنکردنی آن شامل نظارت بر تماس های تلفنی و پیام ها ، دسترسی به چت های پیام رسان فوری و چندرسانه ای ارسال شده از طریق این چت ها ، ردیابی موقعیت مکانی GPS (این شامل ردیابی مکان های خاص ، مکان فعلی ، تاریخچه موقعیت مکانی و موقعیت یاب) ، نظارت بر ایمیل و مرورگر ، ضبط تماسهای تلفنی و محیط اطراف ، کنترل از راه دور تلفن مورد نظر و موارد دیگر.
  3. Xnspy چندین ویژگی جاسوسی پیشرفته را نیز معرفی کرده است که شامل Keylogger ، سیاهههای مربوط به Wi-Fi و نظارت WhatsApp بدون روت کردن است. این برنامه بهتر و بهتر می شود.

  1. XNSPY فقط ویژگی های Xnspy نیست که آن را به یک انتخاب باورنکردنی تبدیل می کند بلکه سازگاری آن را نیز به همراه دارد. توسعه دهندگان این اپلیکیشن در کنار هم قرار گرفتن در تغییرات فناوری بسیار مناسب هستند. این دستگاه با هر دو دستگاه Android و iOS سازگار است. برای iOS نیز نسخه های Jailbreak و No-Jailbreak ارائه شده است تا هر صاحب دستگاه بتواند بدون هیچ محدودیتی از این برنامه استفاده کند.

در زیر نسخه های iPhone Xnspy آمده است:
نسخه Android: پشتیبانی از ۴٫x ، ۵٫x ، ۶٫x ، ۷٫x و ۱۰٫۰
نسخه Jailbreak iOS: پشتیبانی از ۶٫x ، ۷٫x ، ۸٫ تا ۹٫۰٫۲٫
iOS No-Jailbreak نسخه: پشتیبانی از ۶٫x ، ۷٫x ، ۸٫x تا ۱۳٫۳٫۱
قیمت
Xnspy به دلیل قیمت آن نیز گزینه ای جذاب است. در دو بسته وجود دارد: Xnspy Basic و Xnspy Premium. نسخه اصلی نسخه ۸٫۳۳ دلار در ماه و نسخه Premium 12،۴۹ دلار در ماه هزینه دارد. این قیمت ها ، در مقایسه با گزینه های مشابه دیگر ، به طرز تکان دهنده ای کم هستند. بعلاوه ، بسیاری از برنامه های جاسوسی دیگر که در اینجا می خوانید ، کافی نیست که Xnspy را با ویژگی های آنها مطابقت دهید.

طرفداران
این دستگاه با هر دو دستگاه Android و iPhone سازگار است.
همچنین از ردیابی آفلاین پشتیبانی می کند. Xnspy همه چیز را به صورت آفلاین ضبط می کند و به محض اتصال دستگاه هدف به اینترنت ، اطلاعات در حساب وب بارگذاری می شود.
این برنامه ۳۰ ویژگی را ارائه می دهد تا یک راه حل نظارت گسترده را برای شما فراهم کند.
نسخه آزمایشی زنده به شما امکان می دهد تا هر ویژگی را تست کنید و حتی قبل از خرید آن ، برنامه را قطع کنید.
حتی اگر کاربر دستگاه چیزی را از تلفن خود مانند تماس یا پیام متنی حذف کند ، تا زمانی که Xnspy نسخه پشتیبان خود را ایجاد کند ، همچنان می توانید آن را از حساب وب خود مشاهده کنید.
پشتیبانی از نصب از راه دور برنامه برای کاربران Android که در آن تیم برنامه برنامه را برای شما در دستگاه هدف نصب می کند ارائه می شود.
منفی
یک مجوز به شما امکان می دهد یک بار تلفن را ردیابی کنید.
Xnspy فقط از تلفن های هوشمند و تبلت ها پشتیبانی می کند ، مانیتور دسک تاپ را ارائه نمی دهد
امتیاز: هک اس ام اس دیگران

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

  • هک اس ام اس دیگران
  • نرم افزار نفوذ و هک اس ام اس دیگران پیام برنامه های مربوط به کنترل و نظارت
  • نرم افزار هک پیام

کنترل گوشی دیگران از راه دور با نرم افزار MTF

ممکن است که بخواهید گوشی فرزندان یا همسرتان را بدون دانستن آنها کنترل کنید و تمامی اطلاعات موجود در آن گوشی را در اختیار داشته باشید و همچنین به گوشی دستور هایی بدهید اما نمیدانید چگونه. برای فعالسازی این قابلیت تنها کافیست برنامه mobile tracker را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب کرده و سپس از طریق سایت برنامه، آن را کنترل کنید.

شما میتوانید گوشی ست شده را تنها با داشتن اینترنت در هر زمان و هر مکانی از طریق سایت کنترل کنید . این سایت تقریبا تمامی اطلاعات گوشی را از جمله تماس ها ، اس ام اس ها ، مکان ، مخاطبین ، تاریخچه مرورگر و … و تمامی امکانات و دسترسی ها از مشاهده گالری، ضبط تماس ، گرفتن عکس و فیلم و ضبط صدا ، مدیریت فایل و… را در اختیار شما قرار میدهد که در نهایت میتوانید اطلاعات گوشی گم شده یا سرقت شده را پاک و یا ذخیره کنید و بدین منظور دیگر نگران لو رفتن اطلاعات گوشی گم شده خود نباشید.

آموزش فعالسازی Mobile Tracker

ابتدا باید این برنامه را دانلود و نصب نمایید. نصب این برنامه مانند دیگر برنامه های اندرویدی بر روی موبایل به راحتی انجام می گیرد.

پس از نصب برنامه و اجرای آن با صفحه ای رو به رو میشوید که قوانین برنامه را ذکر کرده است. شما باید دکمه accept یا پذیرفتن را بزنید تا منوی زیر را مشاهده کنید. در این بخش دو گزینه LOGIN و CREATE AN ACCOUNT را مشاهده خواهید کرد.

اگر از قبل در برنامه یا سایت mobile tracker حساب کاربری داشتید دکمه LOGIN را انتخاب و ایمیل و پسورد خود را وارد کنید .

اما اگر اولین بار است که میخواهید به برنامه یا سایت mobile tracker وارد شوید و یا میخواهید حساب جدید ایجاد کنید گزینه CREATE AN ACCOUNT را انخاب کنید تا وارد صفحه زیر شوید.

در اینجا برنامه از شما اجازه دسترسی به جاهای مختلف گوشی را میخواهد که باید اجازه دهید. برای این کار تیک هر گزینه را فعال کنید و سپس برنامه wi-fi را در لیست پیدا و فعال کنید.

توجه داشته باشید که نام این برنامه برای نصب “WI-FI” است یعنی این برنامه با این نام در دستگاه شما نصب میشود و برای اجازه دسترسی باید به برنامه WI-FI اجازه دسترسی بدهید.

پس از اجازه دسترسی گزینه next را در پایین صفحه بفشارید تا وارد صفحه زیر شوید.

در قسمت اول یعنی email باید یک ایمیل فعال از خود وارد کنید . توجه داشته باشید تمامی اطلاعات گوشی شما با استفاده از این ایمیل تبادل میشود در وارد کردن یک ایمیل معتبر و مخصوص به خود دقت داشته باشید.

در قسمت password و confirm password یک رمز عبور برای خود وارد کنید .

سپس تیک گزینه I agree to the Terms of Use and Privacy Policy را بزنید تا وارد صفحه زیر شوید.

در اینجا نیز تمامی گزینه ها را فعال کنید و سپس SAVE را بزنید.

پس از انجام عملیات برنامه از منوی گوشی مشا مخفی خواهد شد که برای ورود به برنامه باید وارد شماره گیری گوشی خود شوید و سپس کد *۱۲۳۴* را تایپ و تماس بگیرید تا برنامه اجرا شود.

ورود به سایت و مدیریت موبایل موردنظر

ابتدا وارد سایت mobile tracker شوید و سپس در بالای صفحه گزینه log in را انتخاب کنید یا مستقیم وارد آدرس زیر شوید.

سپس مشخصات خود را که در برنامه ثبت کردید را وارد کنید تا اطلاعات گوشی شما بارگزاری شود.

توجه داشته باشید که این برنامه اطلاعات قبلی پیامها و تماسها را نشان نمیدهد و از این پس هر اتفاقی را ضبط میکند اما اطلاعاتی مانند مخاطبین یا گالری را از قبل بارگزاری میکند.

برخی از کلیدی ترین ویژگی های Mobile Tracker

  • کنترل و ردیابی SMS و تماس

Mobile Tracker اجازه می دهد تا شما تمام SMS و MMS ارسال شده یا دریافت شده توسط دستگاه را مشاهده کنید، حتی مواردی که پاک شده باشند.

جزئیات نمایش داده شده:
  1. محتوای هر SMS / MMS
  2. محتوای پیام، مشخصات پیام فرستاده شده یا دریافت شده
  3. نام فرستنده یا گیرنده
  4. تاریخ و زمان پیام
  5. موقعیت مکانی و مختصات GPS تلفن در هنگام ارسال یا دریافت پیام
  6. هشدار SMS
  7. Mobile Tracker هنگام دریافت یک کلمه کلیدی که از قبل مشخص شده در SMS یا MMS هشدار می دهد.
  8. بلافاصله زمانی که یک کلمه کلیدی در یک پیام وجود دارد، هشدار داده شود
  9. کلمات کلیدی مختلف خود را از داشبورد مدیریت کنید
  10. کنترل و ردیابی تماس های ورودی
  11. زمان تماس
  12. مدت زمان تماس
  13. نوع تماس (ورودی، خروجی، از دست رفته)
  14. نام یا شماره تلفن شخصی مخاطب
  15. مکان و GPS مختصات جایی که تلفن در زمان مکالمه قرار دارد
  16. ضبط تماس گوشی خود و دیگران
  17. با موبایل ردیاب شما می توانید تمام تماس های فرستاده شده و دریافت شده را ضبط کنید.
  18. مسدود کردن تماسها
  • ردیابی زمان واقعی
  1. Mobile Tracker به شما اجازه می دهد که مکان تلفن را به صورت مستقیم و زنده ردیابی کنید.
  2. موقعیت مکانی تلفن را در یک نقشه Google دنبال کنید
  3. بازیابی مختصات GPS، تاریخ، دقت، سرعت و آدرس موقعیت مکانی
  4. Mobile Tracker به شما این امکان می دهد تلفن همراه را بیابید و مکان های رفته را مشاهده کنید.
  5. موقعیت GPS هر ساعت با تاریخ، طول جغرافیایی، عرض جغرافیایی و آدرس موقعیت مکانی را بازیابی کنید
  6. شما می توانید فاصله زمانی ارسال موقعیت را تا ۱۵ دقیقه به جای ۱ ساعت تنظیم کنید
  7. مشاهده موقعیت GPS در نقشه گوگل
  8. اگر GPS غیرفعال باشد، موقعیت را از طریق شبکه تلفن همراه بازیابی کنید
  • مشاهده تصاویر

  1. تمام عکسهای گرفته شده را مشاهده کنید
  2. مشاهده تمام عکس ها / تصاویر دانلود شده
  3. زمان، تاریخ و مکان زمانی که عکس گرفته شد مشخص می کند
  • کنترل پیامهای مسنجرها (واتس اپ ، تلگرام، اینستاگرام ، فیسبوک، توییتر، جیمیل و …)
  1. مشاهده تمام پیام های دریافت شده و ارسال شده از مکالمات مختلف
  2. جزئیات هر پیام را با تاریخ، نوع، گیرنده مشاهده کنید
  • ضبط صدا

  1. ابزار کنترل گوشی دیگران به شما این امکان را می دهد تا صدای محیط اطراف گوشی را تنها با یک کلیک ضبط کنید.
  2. صدای محیط را از ۱ تا ۲۰ دقیقه ضبط کنید
  3. دانلود و گوش دادن به فایل های صوتی با فرمت های مختلف
  • عکس گرفتن

Mobile Tracker به شما این امکان را می دهد تا یک عکس با تلفن هدف بگیرید و مشاهده کنید.

  1. گرفتن عکس با دوربین جلو یا عقب
  2. در صورت نیاز از فلش استفاده کنید
  3. عکس را از پنل مشاهده کنید
  4. نمایش دوربین تلفن زنده
  5. مشاهده آنچه اتفاق می افتد بر روی صفحه نمایش(اسکرین شات)
  6. دوربین مورد نظر خود را انتخاب کنید (جلو، عقب)

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا