هک آیفون

هیچ چیز درباره هک اپل ایدی با لینوکس نمیدانید ؟

هک اپل ایدی با لینوکس را بیایید به شما یاد بدهیم 

نظارت بر تلفن همراه وظیفه ای است که این روزها به راحتی انجام می شود. به دلیل آسیب‌پذیری‌های داخلی این دستگاه‌های تلفن همراه و در دسترس بودن برنامه‌های جاسوسی، هک کردن یک دستگاه آنقدرها که به نظر می‌رسد دشوار نیست. 

ابزارهای مختلفی وجود دارد که می توانید از آنها برای نظارت بر تلفن همراه از راه دور بدون اطلاع شخصی استفاده کنید. اپل ایدی هم از امر جدا نیست لذا در اینجا ما به این موضوع می پردازیم:

 آیا میدانید هک اپل ایدی با لینوکس چگونه انجام میشود ؟

بسیاری از آموزش های موجود به صورت آنلاین به طور مفصل نحوه هک اپل ایدی با لینوکس  را شرح می دهند. اگر در این زمینه دانش پیش زمینه ای دارید، می توانید اقدام به هک اندروید یا آیفون کنیدلینوکس یک سیستم عامل منبع باز است. 

برای هک اپل ایدی با لینوکس بایستی از کالی لینوکس استفاده کرد کالی لینوکس یک توزیع از لینوکس بر پایه دبیان می باشد که با هدف انجام تست نفوذ و شناسایی نقاط آسیب پذیری انواع سیستم های کامپیوتری طراحی و توسعه داده شده است. 

با استفاده از کالی لینوکس می توان پیام های متنی را خواند، گزارش تماس ها و موارد دیگر را مشاهده کرد.

با این حال، اگر فکر می‌کنید که تجربه لازم را ندارید، می‌توانید یک برنامه نظارت بر تلفن همراه، که به عنوان برنامه جاسوسی نیز شناخته می‌شود، انتخاب کنید. با استفاده از این برنامه ها، نظارت بر تلفن همراه از راه دور آسان است. با این حال، اینها رایگان نیستند.

 برای استفاده از ویژگی های یک برنامه جاسوسی، باید هزینه اشتراک بپردازید. در این مقاله به هک اپل ایدی با لینوکس می پردازیم که می توانید از آنها برای هک کردن گوشی از راه دور استفاده کنید. بنابراین، بیایید بدون هیچ بحث دیگری با این موضوع کنار بیاییم.

اگر میخواهید بدانید هکرها چه اطلاعاتی از هک اپل ایدی بدست می آورند این مقاله را از دست ندهید .

هک گوشی برای نظارت از راه دور با کالی لینوکس 

سیستم عامل اندروید مبتنی بر هسته لینوکس است که برای کنترل درایورهای دستگاه، مدیریت حافظه و حفظ امنیت استفاده می شود. به همین دلیل است که می توان از کدهای نوشته شده در کالی لینوکس برای دسترسی به تلفن مورد نظر استفاده کرد. 

کالی لینوکس یک زبان برنامه نویسی است که برای پزشکی قانونی دیجیتال و تست نفوذ روی یک دستگاه استفاده می شود. به خاطر داشته باشید که کالی لینوکس می تواند برای هک آیفون نیز استفاده شود. 

برای هک کردن گوشی اندروید یا آیفون، به آدرس IP میزبان محلی و پورت کامپیوتری که استفاده می کنید نیاز دارید. برای فهمیدن این موضوع، ترمینال کالی لینوکس را در پیشخوان خود باز کنید. ifconfig را در ترمینال تایپ کنید و سپس اینتر را بزنید. LHOST (آدرس IP میزبان محلی یا رایانه ای که از آن استفاده می کنید) دریافت خواهید کرد.

باید شماره پورت کامپیوتر را مشخص کنید. در بیشتر موارد از پورت 4444 استفاده می شود. در ترمینال لینوکس کالی، ابتدا باید یک فایل بدافزار ایجاد کنید و lhost و lport را تنظیم کنید. msfvenom را در کالی لینوکس باز کنید. شما باید دستور exploit و دستور payload را برای دستگاه مورد نظر در فایل اجرا کنید.

 پس از ایجاد فایل apk، می توانید آن را به دستگاه مورد نظر ارسال کنید. برای هک کردن گوشی، مطمئن شوید که دستگاه مورد نظر در همان شبکه ای است که از آن استفاده می کنید.

 هنگامی که فایل در تلفن مورد نظر دانلود می شود، جلسه ای آغاز می شود که در آن می توانید از مجموعه ای از دستورات برای نظارت بر فعالیت در تلفن مورد نظر استفاده کنید.

برخی از دستورات در هک اپل ایدی با لینوکس در زیر فهرست شده است:

check_root

 با این دستور می توانید بررسی کنید که آیا دستگاه اندرویدی روت شده است یا خیر.

dump_calllog

این دستور یک فایل TXT ایجاد می کند و تمام اطلاعات مربوط به شناسه و شماره تماس گیرنده را ذخیره می کند. همچنین می‌توانید مُهرهای زمانی مرتبط با شناسه تماس‌گیرنده را مشاهده کنید و ببینید که تماس خروجی یا ورودی بوده است. با استفاده از گربه همه این اطلاعات روی کنسول نمایش داده می شود.

چگونه با لینوکس اپل ایدی را هک کنیم؟

dump_sms

با استفاده از این دستور می توانید تمام پیام های متنی ارسال و دریافت شده را در دستگاه مورد نظر دریافت کنید. با استفاده از دستور

 cat

می‌توانید پیام‌های متنی، شماره، شناسه، از جمله مُهرهای زمانی و ورودی یا خروجی بودن پیام را مشاهده کنید. تمام اطلاعات ذکر شده در بالا را نمایش می دهد.

dump_contacts

این دستور همه مخاطبین را در یک فایل TXT ذخیره می کند که از آن می توانید تمام مخاطبین ذخیره شده در تلفن را مشاهده کنید.

send_sms

این دستور به شما امکان می دهد پیام های متنی را از تلفن مورد نظر به دستگاه های دیگر ارسال کنید.

webcam_snap

این دستور با استفاده از دوربین های گوشی عکس می گیرد. تصویر در فرمت JPEG ذخیره شده و در رایانه میزبان ذخیره می شود.

webcam_stream

با این دستور می توانید یک استریم زنده را از وب کم دستگاه مورد نظر مشاهده کنید. پخش زنده در مرورگر رایانه شما نمایش داده می شود.

hide_app_icon

با این دستور می توانید اپلیکیشن های روی گوشی را نیز مخفی کنید.

wlan_geolocate

با استفاده از این دستور می توانید مکان دقیق دستگاه مورد نظر را پیدا کنید.

دستورات لیست شده در اینجا باید ایده مختصری در مورد عملکرد کالی لینوکس در مورد هک کردن یک گوشی اندرویدی ارائه دهد. بهترین چیز در مورد این روش این است که شما نیازی به دسترسی فیزیکی به دستگاه مورد نظر ندارید. 

با این حال، به کسی نیاز دارید که فایل را دانلود کند تا بتوانید نظارت بر برنامه را آغاز کنید. 

اطلاعات بیشتر در مورد نحوه هک گوشی اندروید یا آیفون را می توانید در اینجا بیابید.

با توجه به اینکه خطر هک برای فرزندان شما با توجه به کنجکاوی های آنان  بیشتر است نیاز است گوشی آنها را کنترل نمایید تا مورد هک واقع نشوند و در صورت هک صدمات کمتری به آنان وارد شود برای اینکار استفاده از نرم افزارهای SPY توصیه می شود. 

 علاوه بر این که به شما در جلوگیری از هک اپل ایدی آنها کمک میکند از رفت آمدهای آنان تا نظارت بر سایت هایی که تماشا کرده اند ،نظارت بر انواع ارتباط آنها در شبکه های مختلف اجتماعی و منظورهای دیگری .

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا