آموزش کامل هک و امنیت شبکه رایگانآموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینبرنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونهک آیفونهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

هک با لینک آلوده چگونه انجام می شود ؟ هک با لینک عکس

هک با لینک آلوده چگونه انجام می شود ؟ امروزه واژه ی هک به یکی از پرکاربردترین واژه ها در دنیای تکنولوژی تبدیل شده است. افراد زیادی به دنبال روش های هک و نفوذ به دستگاه های هوشمند هستند و در مقابل نیز کسانی وجود دارند که در پی یافتن راهی برای جلوگیری ازهک شدن می باشند.

اما در این بین سوالی که برای هر دو دسته افراد پیش می آید این است که با چه روش هایی می توان هک دستگاه های هوشمند مانند گوشی ها را انجام داد؟

تا هم بتوانیم به اطلاعات اشخاص مورد نظر دست پیدا کنیم و هم بتوانیم از هک شدن به این روش ها جلوگیری کنیم.

در جواب این سوال باید بگوییم که برای هک گوشی ها و کامپیوترها روش های زیادی وجود دارد که پیش از این در مطلب انواع هک درباره همه آنها توضیحاتی داده ایم، اما امروز در این نوشته قصد داریم به طور مفصل درباره روش هک با لینک های آلوده صحبت کنیم و به بررسی نحوه شناسایی آنها و جلوگیری از هک شدن به این روش بپردازیم.

هک با لینک آلوده

هک با لینک عکس,هک با لینک در کالی یکی از روش های هک گوشی و یا سیستم های رایانه ای، ترغیب کاربر قربانی به کلیک روی لینک های آلوده می باشد. در این روش، هکر با استفاده از روش هایی که به مهندسی اجتماعی مشهور است، اقدام به جذب کاربر برای کلیک روی لینک آلوده می کند. به طور مثال هکر با وعده هایی همچون نمایش فیلمی مخفی از افراد مشهور یا وعده ی شرکت در قرعه کشی بزرگ، برای قربانی به نوعی دام پهن می کند و از آن طریق او را مجاب می کند که روی لینک مخرب کلیک نماید.

پس از کلیک روی این لینک برنامه ای در پشت پرده اقدام به سرقت اطلاعات هدف خواهد نمود و به این ترتیب هک با لینک انجام می شود.

همانطور که متوجه شدید برای این که بتوانید شخصی را با استفاده از یک لینک هک کنید، آن لینک باید حاوی یک برنامه یا نرم افزاری باشد که قابلیت ارسال اطلاعات را به طور مخفی به شما بدهد.

برای این کار نرم افزارها یا تروجان های زیادی وجود دارد، که یکی از موفق ترین آنها در این زمینه نرم افزار spy24 می باشد.

این نرم افزار در نسخه های مختلف ارائه شده است که در آخرین نسخه قابلیت ارسال لینک را در اختیار کاربران خود قرار داده است. به این شکل که شما با ارسال لینک برنامه با آیکون دلخواه خود مثلا تلگرام بدون فیلترشکن برای شخص موردنظرتان از او می خواهید که برروی لینک کلیک نماید و به محض کلیک هدف بر روی لینک، برنامه به طور خودکار نصب شده و سپس از لیست برنامه های موبایل پنهان می شود تا شخص موردنظر متوجه عملکرد این برنامه نشود.

پس از نصب، برنامه شروع به ارسال تمام اطلاعات موجود در گوشی موبایل هدف برای شما می کند، اطلاعاتی مانند لیست پیامکهای ارسالی و دریافتی، لیست تماس ها، شنود مکالمات، تصاویر موجود در گالری، موقعیت مکانی لحظه به لحظه و مشاهده تصاویر اطراف توسط دوربین گوشی هدف.

هک با لینک آلوده چگونه انجام می شود ؟

هک با لینک آلوده چگونه انجام می شود ؟

برای دانلود و دریافت فیلم آموزش نصب این برنامه می توانید برروی لینک قرمز رنگ زیر کلیک نمایید.

نرم افزار spy24

هک با لینک عکس,هک با لینک در کالی

توجه داشته باشید که برنامه spy24 توسط سامانه کنترل فرزند ساخته شده و این سامانه تنها به جهت فرهنگ سازی و نظارت بر خانواده می باشد و استفاده های غیره، از نظر قوانین این سامانه و قوانین جمهوری اسلامی ایران غیرقانونی می باشد.

شناسایی لینک های آلوده برای جلوگیری از هک با لینک

اینترنت یک شبکه بسیار بزرگ و متشکل از میلیون ها سیستم متصل به آن است که مملو از برنامه های مخرب و بد افزارها هستند. یکی از مهم ترین راه های نفوذ این بد افزارها به سیستم های کاربران، لینک های آلوده است که گاها تنها یک کلیک روی آن ها می تواند سیستم قربانی را هدف قرار داده و آن را آلوده به ویروس یا جاسوس افزار کند. از آنجا که تنها بخشی از لینک های موجود در صفحات اینترنتی ممکن است آلوده باشند، پس چطور می توان لینک های آلوده را از لینک های سالم تشخیص داد؟

برای شناسایی لینک های آلوده از لینک های مفید، روش های مختلفی وجود دارد که بعضی از آن ها پیچیده و برخی دیگر نیز بسیار ساده می باشند. ما در این جا چند مورد از روش های ساده شناسایی لینک های آلوده را معرفی خواهیم نمود تا به این ترتیب بتوانید به سادگی هر چه تمام تر، امنیت خود در اینترنت را بالاتر ببرید و از هک با لینک های آلوده جلوگیری نمایید.

بررسی مسیر لینک

چنانچه به آلوده بودن یک لینک مشکوک هستید، یکی از ساده ترین راه های شناسایی آن، بررسی مسیری است که لینک مربوطه شما را به آن هدایت می کند. برای بررسی مسیر لینک می بایست قبل از کلیک بر روی آن، نشانگر موس را روی لینک نگاه دارید تا در گوشه صفحه نمایشگر آدرس کامل لینک برای شما به نمایش درآید. توجه داشته باشید، صفحات فیشینگ که در بیشتر مواقع برای سرقت اطلاعات کارت های بانکی استفاده می شوند، آدرسی شبیه به آدرس اصلی دارند و باید دقت فراوانی برای شناسایی آن ها داشت.

بعد از مطمئن شدن از مسیر لینک مربوطه، می توانید روی آن کلیک کرده و به صفحه مورد نظر وارد شوید. دقت داشته باشید که برای نمایش مسیر لینک ها در گوشی های هوشمند و تبلت نیز می توانید با نگاه داشتن انگشت خود روی لینک مورد نظر و انتخاب یکی از گزینه های نمایش لینک، مسیر لینک مورد نظر خود را مشاهده کنید.

چک کردن لینک های مشکوک با اسکنر

هک با لینک عکس,هک با لینک در کالی

استفاده از چک کننده های لینک یکی دیگر از راه های شناسایی لینک های آلوده می باشد که کار شما را بسیار راحت می کنند. VirusTotal.com یکی از این اسکنر ها می باشد که به شما امکان بررسی تمامی لینک های مشکوک را می دهد. کافی است به این صفحه مراجعه کنید و لینک مشکوک مورد نظر خود را در این وب سایت کپی نمایید، پس از آن، سایت شروع به اسکن آدرس لینک کرده و در صورتی که حاوی بد افزار یا ویروس باشد، به شما هشدار خواهد داد.

بررسی لینک های کوتاه شده

هکرهایی که هک با لینک های انجام می دهند، جهت پنهان کردن آدرس اصلی لینک هایی که برای قربانی ارسال می کنند، از ابزارهای کوتاه کننده لینک استفاده می کنند تا لینک های طولانی خود را در چند کاراکتر خلاصه کنند. شناسایی این دست از لینک های آلوده کمی سخت می باشد و برای این کار باید از سرویس های خاصی که برای این منظور تهیه شده اند، استفاده کرد.

به عنوان نمونه CheckShortURL.com یکی از سرویس هایی است که برای شناسایی آدرس دقیق لینک ها، وجود دارد. شما می توانید لینک کوتاه شده مورد نظر خود را در این وب سایت وارد کرده و سپس آدرس بزرگ شده و دقیق آن را مشاهده کنید. علاوه بر این وب سایت، سرویس Unshorten.It نیز از جمله سرویس های محبوب در این زمینه می باشد.

استفاده از ماشین مجازی

استفاده از ماشین های مجازی یا Virtual Machines از جمله راهکارهایی است که می توان برای تست لینک های مشکوک انجام داد. اگر به امنیت سیستم خود اهمیت می دهید، پیشنهاد ما به شما نصب یکی از این ماشین های مجازی روی سیستمتان می باشد. درصورت نصب ماشین های مجازی بر روی سیستمتان، چنانچه به ویروس ها یا بداقزارها نیز آلوده شوید، خطر چندانی شما را تهدید نمی کند و فقط ماشین مجازی شما آلوده خواهد شد.

هک با کیلاگر چگونه انجام میشود؟

شاید بتوان اذعان کرد که برای همه کاربران فضای مجازی و کامپیوتر در قدم اول امنیت سیستم شخصی در الویت است امنیتی که ابزارهایی مثل کیلاگر به خطر میفتد و هکر میتواند به کامپیوتر یا موبایل تارگت خود نفوذ کند، در ادامه با ما همراه باشید تا ابتدا در مورد Keylogger ها صحبت کنیم و بعد از آن راه های جلوگیری از آلوده شده به این بد افزاد

کیلاگر چیست؟

بدافزارها گونه های مختلفی دارند که هر کدام کاری رو انجام میدن، بعضی برای دزدیدن اطلاعات فایل های شما، بعضی برای ثبت دکمه های کیبورد و بعضی هم مانند رت برای دسترسی به کل سیستم، اما در این بین ابزاری که شاید خیلی مورد علاقه هکرها برای هک کردن گوشی یا کامپیوتر کاربران باشد Keylogger ها هستند.

این بدافزار توسط هکری که دانش برنامه نویسی دارد نوشته و ساخته میشود، البته زمان های قدیم این ابزارها به صورت آماده در دسترس بودند اما الان دگیر کار نمیکنند، بعد از ساخت سرور و فایل آلوده هکر اقدام به bind کردن بدافزار به با یک عکس یا فیلم میکرد به طوری که شما با اجرای یک عکس یا ویدئو آلوده به به این بد افزار می شوید.

کار اصلی که کیلاگر ها انجام میدهند تمامی حرکات ماوس، دکمه های کیبورد و همچنین عکس از صفحه را برای فرد هکر ارسال میکند، حال جایی که این عکس یا logها به آن ارسال میشوند میتواند ایمیل یا یک سرور باشد.

اینکه درگاه پرداخت های بانکی هنگام وارد کردن رمز و CVV2 به شما یک کیبورد با اعداد درهم نمایش میدهند دلیلش همین امر است که شما با ماوس و با کلیک بر روی عددی که سرجایش نیست اقدام به درج پسورد خود میکنید که اینکار تا حد زیادی باعث فریب هکر می شود.

جلوگیری از آلوده شده

همیشه اولین توصیه ما به شما استفاده از آنتی ویروس های معتبر و دارای لایسنس است چرا که با دیتابیس قوی اینکه نرم افزارها دارند اگر ب بدافزار بار چندمی باشد که اقدام به هک کامپیوتر یا گوشی فردی میکند به راحتی آن را تشخیص میدهند.

اما به قول عزیزی اگر شما انگشت خودتون رو کنترل کنید و روی هر فایل و لینک کلیک نکنید قطعا از آلوده شده به کیلاگر ها در امان خواهید بود چرا که معمولا هکرها با استفاده از عدم دانش کاربران اقدام به پخش فایل های آلوده در گروه های تلگرامی میکنند که کاربر ناخواسته با دانلود فایل به بد افزار آلوده میشود.

دقت داشته باشید در طی صفحه اینستاگرام میهن شبکه دایرکت های زیادی برای از گزارش هک اینستاگرام توسط کاربران به ما ارسال شده که پاسخ ما مراجعه به پلیس فتا بوده است.

یکی از راه های ورود انواع ویروس، تروجان و به طور کلی بد افزار ها به سیستم های کامپیوتری و گوشی های هوشمند، اتصال غیر ایمن به اینترنت و شبکه های آلوده است. اینترنت یک شبکه بسیار بزرگ از میلیون ها سیستم متصل به آن است که مملو از برنامه های مخرب و بد افزار هاست. یکی از عمده راه های نفوذ این بد افزارها به سیستم های کاربران، لینک های آلوده است که گاها تنها یک کلیک روی آن ها می تواند سیستم قربانی را هدف قرار داده و آن را آلوده به ویروس یا جاسوس افزار کند. از آنجا که تنها بخشی از لینک های موجود در صفحات اینترنتی ممکن است آلوده باشند، پس چطور می توان لینک های آلوده را از لینک های سالم تشخیص داد؟ در ادامه ما قصد داریم روش هایی را برای شناسایی لینک های آلوده قبل از کلیک روی آن ها معرفی کنیم تا با استفاده از این روش ها، بتوانید از ورود انواع ویروس و بد افزار به سیستم کامپیوتری یا گوشی هوشمند خود، جلوگیری به عمل آورید.

لینک آلوده چیست؟

اگر شما بدون داشتن فایروال، آنتی ویروس و بطور کلی بدون هیچ برنامه حفاظت کننده ای، تنها برای چند دقیقه به اینترنت متصل شوید و در سایت های مختلف گردش کنید، احتمالا سیستم شما به انواع بد افزار ها و ویروس ها آلوده خواهد شد. بخش اعظمی از این بد افزارها از طریق کلیک روی لینک های آلوده به سیستم شما منتقل خواهند شد و می توانند خیلی سریع سیستم شما را آلوده کنند.

به طور کلی در دنیای اینترنت و وب، به هر سورس یا گزینه ای که در یک صفحه، داکیومنت، سرویس یا برنامه اینترنتی وجود داشته باشد که اجازه دهد کاربر با استفاده از آن، به صفحه، داکیومنت، سرویس یا برنامه اینترنتی دیگری متصل شود، لینک گفته می شود. به عبارت ساده تر، اگر شما در یک صفحه اینترنتی روی یک گزینه کلیک کنید و به صفحه دیگر، یا مکان دیگری از همان صفحه هدایت شوید، در واقع شما روی یک لینک کلیک کرده اید.

لینک ها بسیار گسترده هستند و می توانند شامل دانلود ها، نمایش ویدیو، پخش موزیک، اجرای برنامه ها، نمایش صفحات و موارد دیگری از این دست شوند. بنابراین لینک ها نقش پر رنگی در ایجاد ارتباط در اینترنت دارند و بدون آن ها اینترنت معنای امروزی خود را نخواهد داشت.

لینک های آلوده می توانند حاوی ویروس، بد افزار، کرم یا جاسوس افزار باشند.

لینک های آلوده نیز دقیقا شبیه به لینک های مفید موجود در اینترنت بوده و تفاوت چندانی با آن ها ندارند. یک لینک آلوده می تواند در هر شکلی که در بالا عنوان شد، در اینترنت وجود داشته باشد. بنابراین شناسایی لینک های آلوده از لینک های مفید امر چندان ساده ای نیست. اصولا لینک های آلوده به مجموعه لینک هایی گفته می شود که کاربر را به مسیری هدایت می کنند که منجر به آسیب رساندن به او و آلوده شدن سیستم وی به ویروس ها و بد افزار ها می شود.

امکان هک شدن حساب‌های کاربری دو سرویس پیام‌رسان محبوب واتساپ و تلگرام با ارسال تصاویر آلوده به بدافزار وجود دارد.

امروز محققان شرکت امنیتی چک‌پوینت اعلام کردند که روش جدیدی برای هک حساب‌های کاربری تلگرام و واتساپ وجود دارد. در این روش حساب‌ کاربری افراد در این دو پیام‌رسان با ارسال فایل‌های چند‌رسانه‌ای هک خواهد شد. چک‌پوینت موفق شده است با مهارت خود عکسی آماده کند که از نظر ظاهری شبیه به عکس‌های معمولی است، اما کاربران را به یک صفحه‌ی اچ‌تی‌ام‌ال هدایت خواهد کرد. پس از بارگذاری صفحه‌ی ا‌چ‌تی‌ام‌ال مورد اشاره، داده‌های محلی ذخیره‌شده روی دستگاه مخاطب توسط هکرها خوانده می‌شوند و در نتیجه امکان دسترسی هکرها به حساب‌ کاربری قربانیان فراهم خواهد شد.

اودِد وانونو، رئیس بخش محصولات چک‌پوینت می‌گوید: «هکرها می‌توانند با ارسال یک عکس ساده حساب کاربری افراد را کنترل کنند و به سوابق پیام‌ها و حتی همه‌ی عکس‌های اشتراک‌گذاری شده کاربر دسترسی بیابند و همچنین از طرف وی برای دیگران پیام ارسال کنند.»

در واتساپ اگر کاربران این نوع عکس‌ها را باز کنند، امکان نظارت هکر بر حساب کاربری آن‌ها فراهم خواهد شد. اما استفاده از این آسیب‌پذیری در سرویس پیام‌رسان تلگرام کمی سخت‌تر است؛ چراکه کاربر باید یک ویدیوی خاص را در یک تب مجزا در مرورگر کروم باز کند؛ تلگرام در این رابطه اعلام کرده است که انجام این‌کار یک تعامل غیر عادی تلقی می‌شود.

آسیپ‌پذیری مورد بحث در تاریخ ۸ مارس به هر دو سرویس مورد اشاره ارسال شده است و پس از آن، هر دو پیام‌رسان تغییراتی در سیستم خود اعمال کرده‌اند تا از حملاتی که با استفاده از این آسیپ‌پذیری‌ها انجام می‌شوند، جلوگیری کنند. علاوه بر این واتساپ از ابراز هر گونه نظر در این مورد خودداری کرده است.

برخلاف سرویس‌های ایمیل یا سرویس‌های چت، در دو پیام‌رسان واتساپ و تلگرام هیچ راهی برای خواندن پیام‌های رد و بدل شده بین کاربران وجود ندارد؛ چراکه این دو سرویس از رمزنگاری دوطرفه بهره می‌برند. همین ویژگی باعث شده است امکان ارسال تصویر آلوده به بدافزار آسان‌تر شود. باید اشاره کنیم با توجه به اینکه مکانیزم خاصی برای بررسی پیام‌های ارسالی و دریافتی در دو سرویس مورد بحث وجود ندارد، بررسی پیام‌ها برای وجود ویروس و بدافزار سخت است.

چک‌پوینت در ماه نوامر نیز یک کمپین بدافزاری کشف کرده بود. این کمپین بیش از یک میلیون گوشی‌ هوشمند اندروید را تحت تأثیر قرار داده بود تا با سوء استفاده از گوشی کاربران و بدون اطلاع آن‌ها، امتیازاتی برای اپلیکیشن‌های موجود در فروشگاه گوگل‌پلی ثبت شود.

نظر شما در این مورد چیست؟

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا