اینستاگرام ترفند جالبهک اینستاگرام

هک لایک بی نهایت

هک لایک بی نهایت

برای لایک کردن بینهایت نام افزارهایی وجود دارد.  این نرم افزار هک شده لایک بینهایت این ویژگی را دارد که به شما  کمک  کند، تا بتوانید پست های اینستاگرام و فیسبوک خود را به هر تعدادی که دوست دارید، لایک نمایید.

با استفاده از این نرم افزار بدون اینکه پست دیگران را لایک کنید و یا سکه جمع کنید، می توانید پست های اینستاگرام و فیسبوک خود را به تعداد دلخواه لایک نمایید. این نرم افزار، مشابه نرم افزار های موجود در بازار که لازم است، برای گرفتن لایک سکه و فالوور جمع نمایید، نیست.

نکته:

 با توجه به اینکه توسعه دهندگان نرم افزارهای فالوورگیر و لایک  اینستاگرام  و فیس بوک و… پس از مود شدن برنامه، سریعا” متوجه باگ برنامه شده و آن را برطرف می کنند لذا از نرم افزارهای مود شده فالوورگیر و لایک در این برنامه ها  چند ساعت بیشتر نمی توان استفاده کرد.

قابلیت های نرم افزار:

۱- لایک پست های اینستاگرام خود و دوستان خود به تعداد نامحدود

۲- جهت دریافت لایک نیاز به جمع آوری سکه و لایک و فالوو دیگران نیست.

۳- لایک پست های فیسبوک

۴- افزایش فالوورهای فیسبوک

۵-بالا بودن سرعت برنامه

۶-رایگان بودن برنامه

 همانطور که می دانید برای هک کردن لایک در برنامه ای مثل اینستاگرام  هزینه خرید لایک اینستاگرام از سایت های ارائه دهنده بسیار بالا است .همچنین دریافت و جمع کردن لایک در اینستاگرام هم کار دشواری است. اما ما به شما خواهیم گفت که چگونه به وسیله این برنامه  میتوانید  به راحتی چند هزار لایک برای تصاویر خود در اینستاگرام ارسال کنید.در این برنامه به هیچ عنوان نیازی نیست که شما دیگران را لایک کنید تا آن ها هم شما را لایک کنند بلکه ما به شما آموزش خواهیم داد که براحتی و فقط در چنددقیقه برنامه افزایش لایک instalikes را هک کنید و همچنین  هر زمان که خواستید برای عکس های خود لایک بفرستید.

1.برنامه cheatdroid

2.برنامه instalikes

نکته مهم:برای استفاده از برنامه cheatdroid  و هک نرم افزار instalikes به روت گوشی شما نیاز است اما اگر گوشی شما روت نیست و یا نمیخواهید روت کنید میتوانید این آموزش را با استفاده از برنامه بلواستکس روت شده بر روی کامپیوتر انجام دهید.

ابتدا برنامه cheatdroid  را نصب کنید و کاری با ان نداشته باشید.حالا برنامه instalikes را نصب کنید و به صورت انلاین وارد ان بشوید.حالا نام و رمز اکانت اینستاگرام خود را وارد کنید(مستقیم از طریق اینستاگرام لاگین میشوید بنابراین نگران هک شدن و… اکانت خود نباشید) و لاگین را بزنید.

قابلیت های  این نرم افزارها :

۱- لایک پست های اینستاگرام خود و دوستان خود به تعداد نامحدود

۲- جهت دریافت لایک نیاز به جمع آوری سکه و لایک و فالوو دیگران نیست.

۳- لایک پست های فیسبوک

۴- افزایش فالوورهای فیسبوک

۵-بالا بودن سرعت برنامه

۶-رایگان بودن برنامه  

ایمیل به اینستاگرام

برنامه tinder

تیندر می تواند یکی از بهترین راه ها برای بدست آوردن لایک برای  شما باشد. همه می توانند از Tinder به صورت رایگان استفاده کنند، اما در اینجا یک حافظه پنهان وجود دارد که فقط نسخه اصلی برنامه رایگان است. باید مبلغ مناسبی برای نسخه‌های پریمیوم آن بپردازید. پرداخت برای هر بخش از جامعه امکان پذیر نیست، بنابراین در اینجا ترفندهایی را به شما ارائه می دهیم که می توانید با آنها سازگار شوید تا لایک های نامحدود در برنامه دوستیابی دریافت کنید. با استفاده از نکات و ترفندها، می‌توانید به‌طور کاملاً رایگان تیندر طلا و تیندر پلاس را دریافت کنید.

شکی نیست که tinder بهترین و برجسته ترین برنامه دوستیابی در سیاره ما زمین است. این برنامه سفر خود را در سال 2012 آغاز کرد و اکنون بیش از 50 میلیون نفر در حدود 196 کشور در حال حاضر از آن برای یافتن شریک مناسب خود استفاده می کنند. این به یافتن یک همراه مناسب برای شما کمک می کند و اگر همه چیز خوب پیش برود، می توانید با او کاملاً خوشحال باشید.

شما همیشه می توانید از نسخه رایگان و پایه tinder در دستگاه خود استفاده کنید. همچنین، اگر علاقه مند به استفاده از ویژگی های ممتاز هستید، می توانید tinder plus یا tinder gold را دریافت کنید. اما نسخه های پریمیوم به صورت رایگان ارائه نمی شوند. درست است، برای این ویژگی ها باید مقداری از کیف پول خود را کم کنید! ما می دانیم که خرید این نسخه ها برای همه ما امکان پذیر نیست. بنابراین، سوال واقعی که باید از خود بپرسیم این است که … “چگونه آنها را به صورت رایگان دریافت کنیم؟”

به راه اندازی apekgem در هر یک از مرورگرهای خود ادامه دهید.

به محض باز کردن سایت، نمادی را در وب سایت apkgem مشاهده خواهید کرد. در زیر این دکمه فعال سازی وجود خواهد داشت. فشار دهید.

پس از این، تمام آمار کاربران فلش خواهد شد. صفحه را به پایین حرکت دهید و روی دکمه shot کلیک کنید.

 

اپلیکیشن لولا

 آیا شما به دنبال  لایک بینهایت پست های خود در منطقه خود یا در سراسر جهان هستید؟ اگر بله، برنامه لولا برای شما وجود دارد. برنامه دوستیابی لولا به نوعی مانند سایر برنامه‌های دوستیابی کار می‌کند. فقط باید عکس های اکانت دیگر را لایک کنید و منتظر بمانید تا دوباره لایک کنید. اما، اگر یک کاربر معمولی هستید، به این معنی که اگر برنامه پریمیوم لولا را خریداری نکرده باشید، تنها 8 لایک دریافت خواهید کرد.  با استفاده از آن می توانید اشکال برنامه لولا را فعال کنید و الگوریتم لایک نامحدود را هک کنید.

 

 ویژگی های برنامه لولا

حساب 100٪ واقعی، بدون جعلی

بدون تبلیغات در برنامه

حساب ها در سراسر جهان در دسترس هستند

شرکا برای همه در دسترس هستند

دسترسی آسان

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا