بازی ها

برنامه هک فری فایر | لباس فری فایر

بازی free fire یک بازی آنلاین چند نفره است که شما می‌توانید پس از ساخت حساب کاربری در داخل بازی، آن را به صورت تک نفره و یا چند نفره  اجرا کنید. با برنامه هک فری فایر می توان به قابلیت های بیشتر ورایگان این بازی دسترسی پیدا کرد. در خط داستانی این بازی، ابتدا همه بازیکنان در یک هواپیما هستند که این هواپیما در بالای  یک جزیره متروکه در حال پرواز است.

با شروع بازی، بازیکنان باید  برای فرود آمدن روی زمین محل فرودشان را بر روی  زمین مشخص کنند تا با چتر نجات در آنجا فرود آیند. پس از رسیدن به محل فرود، تمامی بازیکنان به جستجوی اسلحه  می‌پردازند تا بتوانند حریفانشان را نابود سازند. هر دور بازی دارای مدت زمان محدودی است و بازیکنان رفته رفته به سوی رویارویی با یکدیگر سوق داده می‌شوند. با اتمام زمان، هر تیم یا بازیکنی که توانسته باشد تا تمامی دشمنان خود را شکست دهد و در جزیره باقی بماند پیروز خواهد شد. در ادامه این مطلب از سایت spy24 با ما همراه باشید.

در  این مقاله میخواهیم نحوه هک لباس در بازی فری فایر را بررسی کنیم. چون که لباس‌ها یا اسکین ها، یکی از مولفه‌های مهم در این بازی هستند. چرا که بازیکن با خرید آن‌ها قادر خواهد بود تا علاوه بر جنبه زیبایی لباس، از قابلیت ویژه و توانایی جنگاوری آن نیز بهره‌مند شود. در این بازی  هر لباسی یک توانایی منحصر بفرد در اختیار بازیکن قرار می‌دهد که آن را نسبت به دیگر بازیکنان متمایز می‌سازد.

برنامه هک فری فایر برای گرفتن رایگان لباس فری فایر

شما می‌توانید با هک کردن بازی توسط نرم افزارها و یا وب‌سایت‌های مختلف، میزان طلاهای خود در بازی را افزایش دهید و قادر به خرید انواع لباس‌ها و یا پوسته‌های مختلف باشید. برخی از کاربران از نسخه‌های هک شده بازی استفاده می‌کنند که دارای ذخایر پول و الماس بی نهایت است و آن‌ها را قادر می‌سازد تا هر یک از آیتم‌های بازی که دوست دارند را خریداری نمایند. اما  هیچگاه این روش‌ها را به عنوان آموزش گرفتن لباس رایگان در برنامه هک فری فایر استفاده نکنید چرا که اگر سرور بازی متوجه شود که شما در حال استفاده از چنین نسخه‌هایی هستید و یا بازی را هک کرده‌اید، ممکن است برای همیشه امکان اجرای بازی را از دست بدهید و شما را مسدود کند.

اپلیکیشن Nicoo

با نصب  اپلیکیشن Nicoo میتوانید تجربه خود را  در این بازی را بهبود ببخشید. این اپلیکیشن  به شما امکان می دهد تمام اسکین ها (لباس ها) را برای کاراکترهای خود باز کنید ، از تمام ابزارهای مختلف بصورت رایگان برای شخصیت پردازی بازیکن ها بهره ببرید.

نحوه استفاده از اپلیکیشن Nicoo به عنوان برنامه هک فری فایر

استفاده از برنامه نیکو ،  خیلی راحت است. برای شروع کار فقط باید برنامه را باز کنید و روی دکمه واقع در قسمت بالایی رابط کاربری کلیک کنید تا فری فایر اجرا شود. پس از آن شما می توانید با انتخاب گزینه های موجود در پنجره های شناور ، شخصیت های خود را با انتخاب لباس (اسکین) ، لوازم جانبی ، مدل مو و سایر جزئیات سفارشی سازی کنید. این تغییر ظاهر شخصیت ها برای زمانیکه فیلم نبرد فری فایر خود را ضبط می کنید، جالب خواهد بود.

بعد  از اینکه  از طریق نام افزار وارد بازی شدید  شما امکانات بیشتری در اختیار خواهید داشت. می توانید از تغییر زاویه دید در میدان جنگ ، مزایای تاکتیکی مانند سلاح های جدید ، ارتقای توانایی شخصیت های خود مانند بهبود سرعت حرکت و دقت هدف گیری برای بهترین عملکرد در بازی استفاده کنید.

اپلیکیشن Nicoo در واقع مشابه نرم افزارهای دیگری است که به شما امکان می دهند تعداد بی شماری از پوسته ها (اسکین ها) را برای شخصیت های بازی خود اعمال کنید. اما این بار شما امکانات زیادتری  خواهید داشت که می توانید ماجراجویی خود را در Free Fire ارتقا دهید و به جز تغییر ظاهر شخصیت می توانید پارامترهای بی شماری را تنظیم کنید که در کیفیت نبرد شما نیز موثر خواهند بود. اگر برنامه هک فری فایر روی دستگاه شما به کندی عمل میکند. حتما تقویت کننده بازی فری فایر را امتحان کنید.

اپلیکیشن Lulu box

بهترین روش برای گرفتن لباس در برنامه هک فری فایر استفاده از نرم افزار Lulu box می‌باشد. این نرم افزار با چند کلیک ساده باعث می‌شود تا شما علاوه بر انواع لباس‌ها، توانایی گرفتن رایگان انواع اسلحه‌ها و در کل تمام اسکین‌های بازی را داشته باشید.  از توانایی‌هایی بی نظیر این نرم افزار در رایگان کردن اسکین‌ها، فوق‌العاده راحت بودن استفاده  از آن می‌باشد.

  • نرم افزار Lulubox یک فضای موازی مخصوص بازی ها روی گوشی هوشمند شما ایجاد می کند که در آن فضا بازی ها با کیفیت بالاتر و امکانات بیشتر اجرا میشوند.
  • توجه  داشته باشید که حتماً بازی ها را در نرم افزار  Lulubox باز کنید ، زیرا وقتی یک بازی را مستقیماً با اکانت اصلی خود اجرا کنید ، هیچ اتفاق خاصی رخ نخواهد داد.
  • با نصب Lulubox روی گوشی خود در واقع مدیریت بازی های خود را در اختیار یک مدیر ماهر در بازی قرار داده اید. این نرم افزار به شما امکان می دهد بازی های خود را در یک محیط اختصاصی روان تر و سری عتر اجرا کنید، از افزونه های مختلف استفاده کنید و تجربه بازی خود را به سطحی بالاتر با برنامه هک فری فایر Lulubox ارتقا دهید.
  • با لولو باکس برای بازی های برتر اندرویدی ، اسکین (لباس) ، سکه و منابع بی نهایت می گیرید و دیگر نیازی به نصب نسخه مود شده بازی ها نخواهید داشت.

برنامه هک فری فایر

ویژگی های  مهم برنامه Lulubox اندروید:

  1. نیاز به هیچگونه مهارت هک بازی ندارید.
  2. نیازی به نصب نسخه های مود شده بازی نیست.
  3. نیاز به دستگاه روت شده وجود ندارد.
  4. تقویت بازی و افزایش سرعت و کاهش لگ در آنها
  5. پلاگین های  رایگان بازی و به روز رسانی سریع آنها
  6. تمام اسکین های بازی  Free Fire را به صورت رایگان باز کنید.
  7.  با این نوع برنامه هک فری فایر اسکین های جدید برای بازی  این لباس ها هنگام ضبط نبرد بسیار جالب خواهند بود.
  8. تمام اسکین ها و Rise Up را باز کنید.
  9. امکان اتاق های چت برای بازیکنان بازی های ویدیویی
  10. مرورگر ویدیویی Lulubox  اجازه  دانلود و ذخیره مستقیم فیلم ها را با سرعت بالا  به کاربران را می دهد.
  11. سکه و منابع نامحدود برای همه بازی های برتر را دارد.
  12. ابزار GFX (تقویت کننده) از همه نسخه های بازی پشتیبانی می کند و قابلیت سفارشی سازی دارد.
  13. باز شدن تمام اسکین های بازی ها

نتیجه گیری

شما به آسانی می توانید بعضی از بخش های بازی فری فایر یا برخی از قابلیت های آن را هک کنید. حتی امکان این وجود دارد که شما مکان های افراد دیگر را مشاهده کرده و در مپ سریع آن ها را نابود کنید. در این مطلب از سایت اسپای 24 شما را با برنامه هک فری فایر و لباس فری فایر آشنا کردیم.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا