برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

هک واتساپ با بارکد WhatsApp

هک واتساپ با بارکد WhatsApp , هک واتساپ با کد qr , هک واتساپ با گوشی , هک واتس اپ پلاس , هک پیام واتساپ دیگران ,

هک واتساپ ممکن است؟!

واتساپ یکی از بهترین و شناخته شده ترین برنامه های سوشال مدیا یا شبکه های اجتماعی است که این برنامه کاربردی مدت های طولانی در این زمینه فعالیت دارد و در این مدت توانست میلیون ها کاربر را به خود جذب کند و دیگر از محدودیت های یک شهر و استان، تبدیل به اپ جهانی شودو این حتما به کاربردها و قابلیت های مختلفی که این برنامه در طول زمان اضافه کرد بستگی دارد.

با این وجود این مجوعه نیز برای حفاظت از امنیت کاربران خود از تدابیر امنیتی مختلف و همچنین کاربردی استفاده کرده است که امنیت کاربران در طی رعایت برخی قابلیت ها و همچنین رعایت کارهای اصولی، حفظ خواهد شد و هیچ شخصی نمی تواند به حساب کاربری آنها دست پیدا کند.

از این رو امکان هک شدن واتساپ به هیچ وجه ممکن نیست و مگر اینکه خودتان بخواهید!!

شاید از خودتان بپرسید که چگونه ممکن است؟!

هر یک از ما ریسک هایی را گاهی اوقات انجام می دهیم که می تواند به قیمت از دست رفتن تمام اطلاعاتمان تمام شود! خب روش های هک واتساپ از طریق روش های مختلفی امکان پذیر است که از مهم ترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد ؛

  1. هک واتساپ با بارکد
  2. هک واتساپ با شماره
  3. هک واتساپ با جیمیل و شماره
  4. آموزش هک واتساپ با شماره دیگران بدون کد از راه دور

خب! موارد بالا را با دقت مطالعه کنید!

شاید با مطالعه ۳ مورد بالا، به معنای دقیقی نرسیده باشید.

در ادامه شما را با هر یک از موارد بالا آشنا خواهیم کرد. همراه ما باشید.

هک واتساپ با بارکد WhatsApp
هک واتساپ با بارکد WhatsApp

۱-آموزش هک واتساپ با بارکد

 یکی از روش هایی که افراد سودجو می توانند به اطلاعات شخصی و مهم ما در واتساپ دسترسی پیدا کنند، استفاده از بارکد می باشد! یعنی چی؟

اجازه بدید کمی بیشتر به این موضوع اشاره کنم.

واتساپ علیرغم اپلیکیشن منحصر بفردی که ارائه نموده است، نسخه وب را نیز برای کاربران خود ارائه کرده است که در این روش کاربر می تواند وارد تنها با تایپ این آدرس web.whatsapp.com وراد صفحه ای شود که یک QR Code در آن وجود دارد و تنها نیاز به این دارد تا از داخل برنامه واتساپ موجود در گوشی، دوربین را در مقابل آن قرار دهد و سپس اقدام به دسترسی به تمام اطلاعات شما کند!!!

خب! تصور کنید که کار بسیار مهم و فوری برای شما پیش می آید و بطور کل فراموش می کنید که گوشی خود را در حالت قفل قرار دهید و به همین شیوه بر روی زمین قرار می دهید!! اینک هر فرد سودجویی می تواند به اطلاعات واتساپ شما دسترسی پیدا کند و در نهایت اطلاعات شما از دید شخصی خارج خواهد شد!!!

برای جلوگیری از این معضل، توصیه ای که داریم این است که تمام دسترسی های وب را حذف کنید! چگونه حذف کنیم؟! ابتدا وارد برنامه کاربردی واتساپ شوید و سپس بر روی ۳ نقطه بالا سمت راست کلیک کنید و گزینه Whatsapp Web را برگزینید.

اینک صفحه ای برای شما باز خواهد شد که تمام دیوایس های مرتبط با حساب کاربری شما را نشان خواهد که از چند دیوایس یا دستگاه به حساب کاربری خود متصل شده اید. از این رو اگر موردی ناشناس و نا اشنا بود، فورا از آن خارج شوید تا فرد سودجویی که این کار ناشایست را انجام داده است، دیگر قادر به دسترسی یافتن به اطلاعات شخصی شما نباشد.

برای خارج کردن دیوایس های نا آشنا بر روی “Log out from all devices” کلیک کنید. دیگر هیچ دیوایسی قادر به مشاهده اطلاعات شخصی شما نخواهد بود.

حتماً بخوانید : اگر شما از نسخه واتساپ وب استفاده در کامپیوترهای مختلف استفاده می کنید، حتما و حتما بعد از هر بار استفاده لاگ اوت کنید و در صورت استفاده مجدد تنها در چند ثانیه این ارتباط را برقرار کنید تا بتوانید هر چه امن تر از اکانت خود استفاده کنید و دیگر هیچ فردی قادر به دسترسی یافتن به اطلاعات شما نباشد.

هک واتس اپ پلاس
هک واتس اپ پلاس

هک واتساپ با کد qr , هک واتساپ با گوشی , هک واتس اپ پلاس , هک پیام واتساپ دیگران ,

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

هک واتساپ با کد – WhatsApp

هک واتساپ با کد – WhatsApp, هک واتساپ بدون کد , هک تضمینی واتس اپ , هک واتساپ از راه دور , چگونه واتساپ دیگران را هک کنیم

این که آیا جف بزوس بر سر واتس اپ هک شده است یا خیر ، یا این که مقصر آن ولیعهد سعودی محمد بن سلمان ، ولیعهد سعودی باشد یا نه ، سکوی پیام رسانی فیس بوک متعلق به امسال به دلیل مسائل امنیتی به خطر افتاده است. و اکنون یک حمله WhatsApp دیگری نیز در حال انجام دورهاست. اما این هیچ ارتباطی با حملات سایبری دولت ملت یا یکپارچگی سکو ندارد و همه چیز با حساسیت ما به مهندسی اجتماعی و نارضایتی ما هنگام تأمین امنیت دستگاههای ما ، ارتباط دارد.

دوستان با دقت به حرف بنده گوش کنم برنامه ما به شما اجازه می دهد تا بتوانید تمام گوشی شخص مورد نظر را کنترل کنید از جمله شبکه های اجتماعی برای استفاده از برنامه ماه باید ثبت نام کنید بعد از ثبت نام استفاده از برنامه و فیلم های آموزشی و نوع فشرده سازی را با دقت نگاه کنید. برنامه SPY24 به شما قابلیت  برنامه واتساپ و اینستاگرام و تلگرام و غیره را در اختیار شما قرار میدهد.

  • هک واتساپ با کد
  • هک واتساپ بدون کد
  • هک تضمینی واتس اپ
  • هک واتساپ از راه دور
  • چگونه واتساپ دیگران را هک کنیم
هک واتساپ با کد - WhatsApp
هک واتساپ با بارکد WhatsApp 8

این هک جدید در زمینه مهندسی اجتماعی بسیار ساده است و به راحتی قابل اجرا است.یک تنظیم امنیتی اساسی در واتس اپ وجود دارد که احتمالاً آن را تنظیم نکرده اید ، اما باید آن را انجام دهید – کمتر از یک دقیقه طول می کشد. به محض اتمام خواندن این مقاله ، لطفاً تنظیمات برنامه خود را بررسی کرده و در صورت لزوم رفع آنرا انجام دهید.

وقتی صحبت از هک کردن WhatsApp یا سایر سیستم عامل های پیام رسانی می شود ، تفکیک انواع خطرات مهم است. سال گذشته ما شاهد حملات کشورها بودیم که کاربران هدفمند را با نرم افزارهای جاسوسی آلوده می کردند ، خطر بالقوه پرونده های رسانه ای ساخته شده را که از طریق این سیستم عامل ارسال شده بودند ، مشاهده کردیم و شاهد پشت پرده ای بودیم که بازیگران بد بتوانند افراد هدفمند را از برنامه پیام رسانی قفل کنند .

همه این مسائل توسط تکه های نرم افزاری واتس اپ g شکاف های امنیتی متصل شده و کاربران را در امان نگه داشته است. هرچند آخرین شماره ، پیش از این حتی برطرف شد. اما این رفع نیاز به اقدام کاربران دارد ، به این معنی که تقریباً مطمئن است که بسیاری از آنها اگر نه اکثر شما هنوز چنین کاری نکرده اند.

این آخر هفته ، یکی از دوستان در یک گپ گروهی به بقیه ما هشدار داد که پیامی از او باز نکنیم – او هک شده بود ، و ما نباید “شماره های شش رقمی را از دست بدهیم.” به نظر می رسد مهاجمان به حساب واتس اپ وی دسترسی پیدا کرده و شماره تلفن اعضای این گروه را ضبط کردند. سپس آنها توانستند واتس اپ را به اعضای گروه دیگر ارسال کنند ، و به آنها گفتند که قصد دریافت پیام اس ام اس را دارند و می توانند لطفاً برای او ارسال کنند. مهندسی اجتماعی در بهترین حالت. چه کسی درخواست ساده یک دوست قابل اعتماد را زیر سوال می برد؟

  • هک واتساپ بدون کد

با این وجود ، در پشت صحنه ، پیامک رمز تأیید WhatsApp برای حساب شخص دریافت کننده متن بود. و آنها را برای بازگشت به “دوست” ، آنها را برای مهاجمین می فرستادند. با یک نصب جدید WhatsApp ، آن مهاجمان می توانند یک حساب کاربری را تمام کنند و کلاهبرداری خود را به نوبه خود پیش ببرند. این بسیار ساده تر از انتقال سیم کارت به دستگاه جدید است. اثر ، هر چند ، همان است. همین کلاهبرداری تابستان گذشته هشدارهای پلیس در سنگاپور را به وجود آورد.

با حساب در دست گرفته شده ، مهاجمان می توانند بقیه گروه را مانند هر شخصی که از طرف دارندگان حساب و همچنین مخاطبین دیگری که پیام های WhatsApp پس از تسخیر دریافت شده اند ، پیام دهند. هیچ داده میراثی به خطر نمی افتد. دستگاه هدف دست نخورده باقی مانده است. WhatsApp به سادگی بر روی یک دستگاه نامشروع قرار گرفته است.

به راحتی قابل پیشگیری است. در WhatsApp می توانید پین مورد نظر خود و حتی یک آدرس ایمیل را تنظیم کنید که اگر آن PIN را فراموش کنید ، از آن استفاده کنید.این جداگانه به کد شش رقمی است که واتس اپ از طریق پیامک برای تأیید نصب جدید ارسال می کند. مشاهده کد تأیید به عنوان تأیید هویت دو عاملی آسان است. همانطور که عناوین اخیر درباره امنیت پیام کوتاه نشان داده اند ، می توان آن را شکست داد. یکی دیگر از لایه های امنیتی با رمز عبور خود ، ضرب و شتم سخت تر است. بنابراین حتی اگر شما کد را به مهاجمین ارسال کنید ، آنها هنوز هم پین شما را ندارند. واضح است ، شما نباید کد پیامکی را ارسال کنید ، اما ایجاد یک لایه امنیتی اضافی به هر حال منطقی است.

فرایند “تأیید دو مرحله ای” واتس اپ را می توان در زیر تنظیمات-حساب از داخل برنامه یافت. برای تنظیم کمتر از یک دقیقه زمان لازم است.

هک تضمینی واتس اپ از راه دور
هک واتساپ با بارکد WhatsApp 9

اگر مورد حمله قرار بگیرید ، خطر مخاطب مستقیم شما نیست ، بلکه مخاطبین شما هستند. آنها می توانند انتظار داشته باشند درخواست های داده یا حتی وجوه اضطراری را دریافت کنند. باز هم ، مهندسی اجتماعی در بهترین حالت. یک پلتفرم رمزگذاری شده برای پایان ، پیامی از یک دوست قابل اعتماد. ما رمزگذاری شده ایم که نگهبانان خود را در این شرایط پایین بیاوریم.

اگر قربانی این کلاهبرداری شده اید ، می توانید با یک پیام کوتاه جدید دستگاه خود را دوباره فعال کنید و همه چیز را به عقب منتقل کنید. مهاجمان در تلاشند تا متوجه شوند که چه اتفاقی افتاده است برای شما زمان می برد و حتی ممکن است کدهای پیامکی اضافی را نیز برای شما ارسال کنند تا هنگام ترمیم اوضاع ، شما را گیج کنند.

جای تعجب است که چگونه بسیاری از مردم هنوز پین را در WhatsApp فعال نکرده اند – تقریباً همه کسانی که از آنها خواسته ام هنوز تنظیم نشده اند. اگر شما یکسان هستید ، لطفاً آن دقیقه را در نظر بگیرید و اکنون تنظیم کنید. من می دانم که در صورت درخواست ، آن پیامک تأیید را به “دوست” ارسال نخواهید کرد ، اما این کار را فقط در صورت درخواست انجام دهید.

  • هک واتساپ با کد
  • هک واتساپ بدون کد
  • هک تضمینی واتس اپ
  • هک واتساپ از راه دور
  • چگونه واتساپ دیگران را هک کنیم

هک واتساپ از راه دور با کد

هک واتساپ با کد , هک واتساپ بدون کد , هک واتساپ با بارکد , هک واتساپ ایفون , هک واتساپ امکان پذیر است به تازگی هکرها با استفاده از شیوه ای نوین و ویس میل، سعی می کنند کنترل حساب کاربری واتس اپ افراد را به دست گیرند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیلی میل، یک شکاف امنیتی جدید در واتس اپ کشف شده که مجرمان با استفاده از آن می توانند به اطلاعات کاربر دسترسی یابند.

طبق گزارش Naked Security که توسط شرکت انگلیسی Sophos اداره می شود، هکرها سعی می کنند با سواستفاده از ویس میل ها، به اطلاعات کاربران واتس اپ دسترسی یابند. این حملات هکری بسیار فراگیر هستند.

هک واتساپ با کد
هک واتساپ با کد

هکرها نخست با استفاده از شماره تلفن کاربر سعی می کنند اپلیکیشن استاندارد واتس اپ را در موبایل خود نصب می کنند. در مرحله بعد واتس اپ با ارسال یک پیامک حاوی کد تائید ۶ رقمی به موبایل کاربر عملیات را احراز هویت می کند.

به همین دلیل هکرها سعی می کنند زمانی که کاربر موبایل خود را رصد نمی کنند ( شب هنگام) این عملیات را انجام دهند. درمرحله بعد واتس اپ به کاربر اجازه می دهد بین ارسال دوباره کد۶ رقمی و تماس صوتی خودکار یکی را انتخاب کند. از آنجا که کاربر موبایل خود را رصد نمی کند، پیام به ویس میل او ارسال می شود.در این مرحله هکرها با استفاده از شکاف امنیتی در شبکه شرکت های مخابراتی این وویس میل ها را دریافت می کنند. کاربران برای دسترسی به ویس میل های خود باید یک کد پین ۴ رقمی وارد کنند که اصولا ۰۰۰۰ یا ۱۲۳۴ است.

به هرحال کاربران با وارد کردن رمز در دستگاه هایشان می توانند حساب کاربری واتس اپ قربانیان را باز کنند.

این درحالی است که برخی هکرها شیوه احراز هویت دو مرحله ای را برای حساب واتس اپ فعال می کند که در آن کاربر برای احراز هویت دوباره خود باید کلمه پین جداگانه ای وارد کند.

همین امر اجازه نمی دهد قربانی دوباره کنترل حساب کاربری خود را به دست گیرد.

هک واتساپ ایفون
هک واتساپ ایفون

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا