امنیت سایبری (Cyber Security)آموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهاخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترین

هک کردن سایت بهترین روش ها برای جلوگیری از هک شدن سایت

هکرهای بسیاری  برای نفوذ به سایت ها و دسترسی به اطلاعات آنها اقدام به  هک کردن سایت می کنند و اطلاعات سایت را به سرقت می برند.هکر ها با خارج کردن سایت از دسترس در مدت زمان بسیار کوتاه اعتبار و کاربران خود را از دست خواهند داد. هک شدن سایت یکی از مهم ترین دغدغه هایی است که صاحبان سایت را دچار نگرانی می کند.در صورتی که اطلاعات سایت شما گرانبها و ارزشمند است باید با استفاده از سیستم ایمنی قوی با آن مقابله کنید.

هک کردن سایت چیست؟

هک کردن سایت به معنی نفوذ و دستیابی به اطلاعات یک سایت از راه علم برنامه نویسی  به صورت  دستیابی  غیر قانونی اتفاق می افتد. با داشتن این علم  هکرها با ورود غیر مستقیم از طریق نوشتن کدهای برنامه نویسی  به یک سیستم رایانه ای دست می یابند و  اطلاعات  سایت را به سرقت می برند.  شما باید با جلوگیری از هک شدن سایت از آن محافظت کنید. ادامه در سایت spy24

هک کردن سایت چیست؟

روش های هک کردن سایت

با توجه به اینکه بیشتر فعالیت ها در دنیای امروز از طریق دنیای الکترونیک میسر شده است . افراد سودجوی زیادی با عنوان <<هکر>>  در فکر سرقت از اطلاعات  بانکی و کاری  کاربرانی  هستند که با استفاده از این فضای الکترونیکی کارهای روزمره خود را انجام می دهند.هکرها با استفاده از روش های گوناگون اقدام به هک .کردن سایت ها می کنند . برای حفاظت از سایت در برابر هک شدن لازم است اطلاعات زیر را بدانید. برنامه spy24

روش های هک کردن سایت

هک شدن سایت با استفاده از هاست

گر چه شما از هاست اشتراکی استفاده می کنید لازم است حتما از پیکربندی هاست خود اطمینان کامل داشته باشید .استفاده از هاست بهتر است به صورت اختصاصی باشد زیرا حتی اگر شما از امنیت هاست خود اطمینان داشته باشید افرادی که  با آنها هاست مشترک دارید ممکن است پیکربندی امنی نداشته باشند.

هک کردن سایت  با Brute Force:

در این نوع از هک کردن که ساده ترین نوع می باشد هکر میتواند با پیدا کردن یوزرنیم و پسورد به اطلاعات سایت دسترسی پیدا کند.

بدافزارها:بدافزارها که مخرب ترین نوع هک هستند می توانند با خراب کردن و غیرفعال کردن  شبکه داده ها و اطلاعات سری و مهم را خارج کنند.

هک کردن از طریق مودم یا وایرلس:در این روش از هک کردن هکر از طریق مودم یا وایرلس می تواند به شبکه داخلی سیستم شما ورود پیدا کند و با پیدا کردن آی پی شبکه شما  و سیستم آن را هک کند.

هک شدن با spam: هکرها در روش spam با قرار دادن لینک های خراب درون سایت ترافیک ایجاد می کنند و با  ایجاد  این ترافیک می توانند افراد بسیاری را در سایت جذب کنند.

Phishing :روش فیشینگ یکی از روش های هکرها برای سرقت کردن پول و داده های خصوصی کاربران است.

7 نشانه مهم هک سایت

برای آن که بفهمیم سایت هک شده است  یک سری نشانه ها و علامت ها وجود دارد . در اینجا قصد داریم شما را با 10 مورد از نشانه های هک کردن سایت آشنا کنیم.

7 نشانه مهم هک سایت

1-زمانی که شکل ظاهری  صفحه اصلی سایت تغییر  پیدا می کند

بعضی از هکرها برای آنکه  اعلام کنند وب سایت شما را هک کردند صفحه ای را که طراحی کرده اند جایگزین صفحه اصلی شما می کنند.

2-افزودن لینک های مخرب

یکی از روش هایی که هکر ها برای هک کردن وب سایت های وردپرسی از آن استفاده می کنند  ارسال لینک های مخرب  به وب سایت است .هکرها با استفاده از کدهای  مخرب به وب سایت شما وارد می شوند و دیتابیس و فایل های شما در دسترس آنها قرار می گیرد.

3-زمانی  که ادمین امکان ورود به سایت را ندارد

زمانی که شما به عنوان ادمین سایت با وارد کردن نام کاربری و رمز ورود صحیح خود login نمی شوید این می تواند یکی از نشانه های هک شدن سایت شما باشد .زیرا پنل ادمین حذف شده و دیگر در دسترس نیست.

4-وقتی سایت شما به صورت ناگهانی کند می شود

یک هکر بعد از هک کردن سایت شما  با دستیابی به  داده های نرم افزاری و سخت افزاری شما و گذاشتن کدهای مخرب  تبلیغاتی و اسم و.. اداره سایت شما را در دست می گیرد.با توجه به این نوع حملات و ارسال درخواست های پی در پی .سرعت سایت شما افت پیدا می کند.

5-کاهش و افت بدون علت  ترافیک وب سایت

یکی از عمده ترین نشانه های هک شدن سایت  می تواند کاهش و افت بدون علت ترافیک وب سایت شما باشد.هکر ها با ارسال ویروس ها و تروجان های مخرب ترافیک وب سایت شما را می گیرند و آن را به طرف یک وب سایت اسپم هدایت می کند.

6-وجود فایل  های ناشناخته

هکر بعد از دست پیدا کردن به وب سایت شما یک سری فایل های ناشناخته  را به منظور دستیابی به هدف خود روی آن قرار می دهد و اقدام به هک کردن سایت شما می کند. این نوع فایل ها را فقط متخصصین برنامه نویسی می توانند شناسایی کنند.

7-زمانی که موضوع سایت تغییر پیدا می کند.

تغییر موضوع سایت  زمانی که از طرف شما  نباشد می تواند یکی  دیگر از نشانه های هک شدن سایت شما باشد.

جلوگیری از هک کردن سایت های گوناگون

 اگر نگران  هک کردن سایت خود هستید  لازم است با  استفاده از سیستم ایمنی قوی و دانش و اطلاعات در این زمینه مشکلات و موانع را که ممکن است برای شما اتفاق افتد را به خوبی بشناسید و علم و دانش خود را در این زمینه بالا ببرید.

جلوگیری از هک کردن سایت های گوناگون

راه های جلوگیری از هک کردن سایت های شخصی، سازمانی و..

از رمز عبور های پیشرفته که شامل حروف بزرگ و کوچک انگلیسی، علامت ها و ارقام  همگی با هم استفاده کنید .

از کدهای ناامن و یا اسکریپت هایی که از امنیت کمی برخوردار هستند استفاده نکنید

ویروسی شدن کامپیوتر شما می تواند یکی از راه های هک کردن  وب سایتتان باشد.  با نصب آنتی ویروس های قوی از این امر جلوگیری کنید

شما باید یک پسورد بسیار قوی و ایمن برای دیتابیس خود انتخاب کنید

نرم افزار ها، اسکریپت ها و محتوای داخلی وب سایت خود را همیشه به روز و آپدیت شده  نگه دارید.

با ساختن یک فایل robots.txt در مسیر اصلی ریشه وب سایت خود از ورود خزنده های خودکار جلوگیری کنید.

با نصب یک فایروال امنیتی  که به دو صورت نرم افزاری و سخت افزاری  بین داده های سرور و داده های شما ارتباط برقرار می کند و بیت ها را یکی یکی  کنترل می کند می توانید از هک شدن وب سایت تان جلوگیری کنید.

با قفل کردن مجوز فایل و پوشه ها می توانید ایمنی هاست خود را بالا ببرید.

بهتر است از پلاگین ها و فرم هایی که به صورت رایگان در سایت های دیگر عرضه می شود استفاده نکنید.

بهتر است  از قابلیت آپلود کردن فایل روی وب سایتتان استفاده نکنید چون با گذاشتن این قابلیت برای کاربران سایت خود را در معرض تهدید هک شدن قرار می دهید.

برای آنکه از هک شدن وب سایتتان و حتی برای بالا بردن  رتبه وب سایتمان  در جستجوی گوگل بهتر است از https استفاده کنید.

راه های جلوگیری از هک کردن سایت های شخصی، سازمانی و..

راه های جلوگیری از هک سایت های وردپرسی

ایمن سازی بازی های آنلاین برای کودکان

برای جلوگیری از هک کردن وب سایت وردپرسی همیشه هسته وردپرس را بروزرسانی و آپدیت کنید

شما با داشتن تایید دو مرحله ای تا حد زیادی می توانید امنیت سایتتان را تضمین کنید . در این روش بعد از ورود رمز یک پیامک  هم برای صاحب پنل وب سایت ارسال می شود.

بهتر است به صورت منظم از سایت و داده های آن backup تهیه کنید . این کار هم از نظر امنیتی و هم از لحاظ مشکلاتی که شاید در آینده  پیش بیاید تا حد بسیار زیادی به شما کمک خواهد کرد.

شما برای جلوگیری از هک کردن سایت های وردپرسی می توانید  از CSP (سیاست امنیت محتوا) استفاده کنید.

 با انتخاب کردن یک میزبان و هاست با اعتبار شما می توانید از هک شدن سایت خود جلوگیری کنید.

توجه داشته باشید که بهتر است میزبان سایت شما دارای گواهینامه  ssl باشد  .زیرا این روش هم می تواند امنیت سایت شما را تضمین کند.

از آنجا که  بیشتر اوقات هکرها از طریق فضای ادمین وردپرس اقدام به هک شدن سایت شما می کنند بهتر برای این فضای ادمین یک کنترل حفاظت شده قوی  داشته باشید.

راه های جلوگیری از هک سایت های وردپرسی


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا