برنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونفناوری

هک گوشی با کامپیوتر

هک گوشی با کامپیوتر بدون شک ارتباط و مدیریت گوشی‌های اندرویدی از طریق کامپیوترها، از مهمترین مسائلی است که یک کاربر با آن دست و پنجه نرم می‌کند. شاید جهت این امر کاربران آماتور با متصل کردن کابل USB اقدام به مدیریت گوشی هوشمند خود کنند، اما کاربران حرفه ای تر سعی بر آن دارند تا بدون اتصال سیم و با کمترین دردسر ممکن این ارتباط را برقرار نمایند.

راه‌هایی برای هک گوشی ‌ها و کامپیوتر های آفلاین
راه‌هایی برای هک گوشی ‌ها و کامپیوتر های آفلاین

هک گوشی با کامپیوتر

ما در این مقاله قصد داریم به آموزش کنترل گوشی اندروید با کامپیوتر به وسیله برنامه AirDroid بپردازیم. با SPY24 همراه باشید.
اگر بخواهیم این راه را بررسی کنیم، به نام یک اپلیکیشن بسیار بزرگ برخواهیم خورد که از محبوبیت بالایی نیز برخوردار است. اپلیکیشن Airdorid با نزدیک به ۵ میلیون بار دانلود و گرفتن نمره ۴٫۵ از ۵، بهترین پیشنهاد در جهت مدیریت و انتقال فایل‌ها از طریق کامپیوتر می‌باشد.
به وسیله Airdorid شما قادر به مدیریت کامل بر روی تمامی سطوح تلفن هوشمند خود خواهید بود و علاوه بر آن می‌توانید با سرعت هرچه تمام اقدام به انتقال فایل بین گوشی اندروید و کامپیوتر خود نمایید.

شروع به کار با برنامه AirDroid

با نصب و اجرای این اپلیکیشن، شما به ۳ روش می‌توانید اقدام به اتصال گوشی اندروید خود به کامپیوتر نمایید.  نخستین روش با استفاده از وارد کردن IP ظاهر شده بر روی صفحه گوشی اندروید شما، بر روی مرورگرتان می باشد.
روش دوم استفاده از آدرس اینترنتی سایت اپلیکیشن است و راه سوم از طریق بارکدهای QR می‌باشد.  لازم به ذکر است که در روش نخست (استفاده به وسیله آی پی) برای این انتقال هیچ دسترسی به اینترنت نیاز نیست و صرفاً متصل بودن دو دستگاه به یک شبکه خانگی کفایت می‌کند.

قابلیت‌ها و امکانات برنامه AirDroid

پس از وارد کردن آی پی مدنظر بر روی مرورگر، وارد یک صفحه مدیریتی خواهید شد که امکانات بسیار زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد. به واسطه این صفحه شما قادر خواهید بود مخاطبین گوشی اندرویدی خود را مدیریت کنید، تمام اس ام اس‌های خود را چک کرده و به ارسال آن از طریق مرورگر کامپیوترتان بپردازید و شماره تماس‌های گرفته شده از طریق گوشی اندرویدی خود را مشاهده نموده و یا حتی اقدام به گرفتن تماس صوتی نمایید.
همچنین دسترسی کاملی به فایل‌های گوشی اندروید خود خواهید داشت. از این طریق شما قادر خواهید بود تا هر نوع فایل نظیر موزیک، فیلم، عکس، فایل های APK، اسناد PDF و… را با بیشترین سرعت ممکن بین دو دستگاه خود انتقال دهید. اگر وقت جستجو میان پوشه‌های فراوان خود را ندارید و به دنبال یک فایل خاصی می‌گردید، می توانید از میز کار خود گزینه‌های دیگری را برگزینید. برای مثال بخش Photos صرفاً عکس‌های موجود در دستگاه را نشان می‌دهد و در همین راستا بخش‌های Videos و Music نیز فایل‌ها تصویری و موسیقی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.
از دیگر امکانات این اپلیکیشن می‌توان به مدیریت دوربین گوشی اندروید خود توسط کامپیوتر اشاره کرد. به واسطه گزینه Camera شما قادر خواهید بود تا به طور زنده بتوانید دوربین گوشی اندروید خود را مشاهده نمایید. البته سرعت این بخش کاملاً بستگی به قدرت مودم و شبکه ‌خانگی کاربر دارد.با فعال نمودن ویژگی Find Phone، شما قادر خواهید بود تا گوشی اندروید خود را در هر کجای دنیا که باشد پیدا و مشاهده نمایید.
از دیگر ویژگی جالب این اپلیکیشن می‌توان به AirMirror اشاره نمود، شما با استفاده از این ویژگی، می‌توانید صفحه نمایش گوشی اندروید خود را بر روی مرورگرتان و به صورت استریم شده به طور زنده مشاهده نمایید. این اپلیکیشن برای پلتفرم‌های اندروید، مک و ویندوز به صورت رایگان عرضه و در اختیار کاربران قرار گرفته است. هم اکنون می‌توانید اپلیکیشن Airdroid را از طریق لینک‌های زیر و به صورت مستقیم دریافت نمایید.

دانلود برنامه هک گوشی توسط کامپیوتر

دانلود AirDroid نسخه ویندوز
دانلود AirDroid نسخه مک

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا