هک واتس اپ

واتس اپ و سایر پیام رسان های فرزندانمان را کنترل کنیم

با اینکه شبکه های اجتماعی مانند پیام رسان واتس اپ باعث پیشرفت جامعه شده، اما به میزان قابل توجهی هم باعث باز شدن دست افراد سودجو شده که سعی در سوء‌استفاده از اعضای خانواده دارند. در این شرایط با توجه به سن و نوع تربیت افراد ممکن است نتوان به سادگی همه چیز را به فرزندانمان توضیح دهیم. پس بهترین راه این است که فرزندانمان را کنترل کنیم تا در مواقع حساس، به‌موقع عمل کنیم و جلوی فاجعه را بگیریم. از آنجایی که گوشی موبایل برای فرزندان و به خصوص نوجوانان، یک فضای امن را به وجود آورده و خود را با آزادی های فرهنگی و اجتماعی، تنها و راحت میبینند، به راحتی به خود اجازه ورود به شبکه های اجتماعی مثل واتس اپ را میدهند اما از طبعات این کار خبر ندارند. در فضای مجازی تقریباً هر نوع آدمی وجود دارد و در میان آنها کلاه بردار و کودک آزار هم پیدا میشود.

واتس اپ و سایر پیام رسان های فرزندانمان را کنترل کنیم

 

کنترل واتس اپ دیگران

راهکار چیست ؟

از آنجا که گوشی موبایل یک وسیله شخصی است و هیچ کسی چیزی درون آن مخفی نمیکند، بهترین راهکار برای کنترل فرزندانمان، کنترل گوشی موبایل آنها است. در یک دهه اخیر اپلیکیشن ها و پیام رسان های بسیار زیادی نظیر تلگرام، واتس اپ و اینستاگرام به راحتی در دسترس عموم قرار دارند که هر کدام از آنها مملو هستند از افراد بسیار زیادی که ممکن است هر کدام از آنها یک کلاه بردار و یا کودک آزار باشند. در این شرایط اگر فرزند شما در سنین خطرناک، یعنی بین ۸ تا ۲۰ سال باشد، احتمال این که وارد رابطه های خطرناک شود و یا افراد کلاه بردار ناخواسته وارد گفتگو شود، بالا است. بنابراین بهترین راهکار کنترل گوشی فرزندانمان است تا بتوانیم محتوای پیام ها مخصوصاً پیام رسان واتس اپ را بررسی کرده و جلوی فاجعه را بگیریم.

نظارت بر پیام رسان واتس اپ

 

کنترل واتس آپ

نظارت بر پیام رسان واتس اپ

با توجه به این که در ایران تلگرام فیلتر است و پیام رسان های داخلی هم هنوز جا نیوفتاده اند، محبوب ترین پیام رسان فعلی واتس اپ است که تقریباً همه افراد آن را بر روی گوشی خود نصب کرده اند. بنابراین منطقی است که ابتدا تمرکز خود را بر روی کنترل پیام رسان واتس اپ بگذاریم و بتوانیم محتوای مبادله شده این پیام رسان را کنترل کنیم. سرویس هک قانونی گوشی موبایل هوشمند SPY24.IR این امکان را فراهم کرده تا والدین بتوانند پیام ها را روی گوشی فرزندان خود بررسی کنند و از روابط آنها با مخاطبانشان با خبر شوند. در این پیام رسان گروه های تفریحی بسیار زیادی وجود دارد که ممکن است در آنها محتوای غیر اخلاقی منتشر شود که مناسب سن فرزند شما نباشد.

ویژگی های ابزار هک قانونی SPY24.IR برای واتس اپ

 

کنترل واتس اپ از راه دور

ویژگی های ابزار هک قانونی SPY24.IR برای واتس اپ

این ابزار قدرتمند به شما امکانات فراوانی جهت کنترل پیام ها را میدهد و میتوانید از آن برای بررسی مکالمات متنی فرزندان خود استفاده کنید.

  1. از جمله ویژگی های این ابزار برای واتس اپ به شرح زیر است :

  1. دریافت مخاطبین واتس اپ
  2. دریافت پیام های ورودی و خروجی
  3. لیست گروه های عضو شده
  4. لیست و زمان تماس های ورودی و خروجی
  5. دسترسی به پوشه تصاویر ارسال شده و دریافت شده به کمک ابزار “کنترل فایل های چند رسانه ای”

همچنین به کمک ابزار هایی مثل اسکرین شات از گوشی و دریافت لیست مخاطبین گوشی، میتوانید اطلاعات بسیار خوبی دریافت کنید.

چرا نظارت بر واتس اپ مهم است

دلایل زیادی وجود دارد که اهمیت نظارت بر واتس اپ را نشان میدهد. افرادی در شبکه های اجتماعی وجود دارند که کارشان اغفال کاربران است و مهم نیست که پیام رسان چقدر ایمن باشد. در واقع آنها خود پیام رسان را هک نمیکنند چون اصلاً اطلاعات پیام رسان ها برای آنها مهم نیست. برای کلاه برداران مهم این است که تا چه حد میتوانند از کاربران کلاه برداری کنند. از سوی دیگر به دلیل محبوبیتی که واتس اپ در میان کاربران به ویژه ایرانی ها دارد، میتوان این پیام رسان را یکی از مهم ترین مکان های تجمع کاربران دانست. افراد سود جو با بررسی کاربران، بهترین گزینه ها را برای کلاه برداری انتخاب میکنند و در این میان بهترین گزینه ها اغلب دختران و نوجوانان هستند که راحت تر اغفال میشوند. اینجاست که اهمیت نظارت بر این پیام رسان مشخص میشود.

کاربرد های ابزار هک قانونی SPY24.IR

ابزار هک قانونی

 

کنترل واتس اپ دیگران برنامه

جا دارد تا نگاهی عمیق تر بیندازیم به ابزار هک قانونی SPY24.IR تا از ویژگی های این سامانه بیشتر مطلع شویم. با این که در این مقاله بیشتر در مورد پیام رسان واتس اپ توضیح دادیم، اما خوب است بدانید که این سامانه امکانات بسیار زیادی دارد و محدود به پیام رسان واتس اپ نیست.

  1. از جمله امکانات سامانه SPY24.IR میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. کنترل و ردیابی تمام شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام و واتس اپ
  2. تغییر تنظیمات گوشی از راه دور
  3. کنترل دسترسی به سایت ها و فیلتر کردن سایت های غیر اخلاقی
  4. ردیانی و مکان یابی در هر زمان
  5. دریافت لیست مخاطبین
  6. گزارش گیری و کنترل کامل بر روی تماس ها
  7. کنترل فایل های چند رسانه ای
  8. دریافت تصویر و فیلم از صفحه نمایش
  9. کنترل بر پیام های رد و بدل شده در تمامی اپلیکیشن ها
  10. انجام برخی عملیات روی گوشی بدون اطلاع کاربر مانند ارسال پیام، مسدود کردن تماس ها و…

  1. توضیح کوتاه در مورد راه اندازی سامانه هک قانونی SPY24.IR

برای این که این سامانه نظارت بر پیام رسان واتس اپ را راه اندازی کنید، نیاز است تا اپلیکیشن نظارتی هک قانونی SPY24.IR بر روی گوشی فرزندتان نصب کنید و تنظیمات اولیه آن را انجام دهید. سپس متوانید به کمک سامانه تحت وب، بر کلیه بخش های گوشی فرزندتان نظارت داشته باشید.

این کار به سادگی و در ۳ مرحله انجام مشود :

  1. ثبت نام در سامانه SPY24.IR
  2. نصب اپلیکیشن های نظارتی بر روی گوشی مورد نظر
  3. پرداخت شارژ ماهانه و شروع نظارت بر همه چیز ( به خصوص واتس اپ )

هزینه های ماهانه سامانه نظارتی  نسبت به خدماتی که ارائه میدهد بسیار پایین هستند. قطعاً مراقبت از فرزند دلبندتان ارزش بسیار بالایی دارد و از نظر والدین ارزش مراقبت از فرزندانشان خیلی بیشتر از این هزینه های جزئی است. مخصوصاً فرزندانی که به سن بلوغ رسیده اند و تازه در حال درک روابط مختلف هستند در وضعیت خطرناک تر و هشدار قرار دارند. چرا که هم کنجکاو تر هستند و هم تشنه تجربه کردن روابط مختلف و سرگرمی های مختلف هستند. WhatsApp Spy App

 

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا