ساده ترین روش هک واتس اپ از راه دور اندروید

واتس اپ WhatsApp نکته و ترفند که باید بدانید

واتس اپ WhatsApp نکته و ترفند که می بایست بدانید پیام ‌رسان واتس اپ (سکرت چت در واتساپ) در جهان به‌عنوان محبوب‌ترین اپلیکیشن ارتباطی به‌اکانت میاید و بین یوزرها ایرانی نیز در موضع دوم و بعداز تلگرام مورداستفاده جای‌دارد. مخفی شدن در واتس اپ –

واتس اپ در به‌روزرسانی‌هایی که داشته میباشد خصوصیت‌های خیلی خوب و کاربردی را به خود افزوده میباشد،که توان مانور این نرم‌افزار را افزایش داده و واتس اپ را در جمع مدعیاننرم‌افزارهای پیام‌رسان نگه میدارد.

در‌این نوشته‌ی علمی قصد داریم تا به نکات، ترفندها و هک‌هایی بپردازیم که با به کار گیری از آنها در به‌کارگیری نرم‌افزار واتس اپ به یک حرفه‌ای تبدیل میشوید.

قالب بندی پیام‌ها در واتساپ

محتوا پنهان

اپلیکیشن واتس اپ به شما این قابلیت را می دهد تا پیام متنی خود را فرمت بندی فرمایید.

این فعالیت دقیقاً مشابه آن چیزی میباشد که در یک پردازشگر متن مانند Microsoft Word و یا این که Google Docs انجام می‌دهید.این قابلیت را دارید تا متون خود را به شکل _کج_ ، *توپر* و یا این که خط‌خورده در هر قسمت بین متن ارسالی‌تان جای دهید.

قالب بندی پیام‌ها در واتساپ

آموزش فعال کردن WhatsApp Web در مرورگرها

قالب بندی پیام ها در واتس اپ و واتس اپ جی بی استفاده از واتس اپ در یک مرورگر اینترنت واتس اپ دارای یک ورژن تحت مرورگر وب نیز است که قادر است به تلفن همراه شما وصل شود و پس‌ازآن قادر خواهید بود تا تمامی پیام‌هایتان را از طریق کامپیوتر شخصی یا این که لپ‌تاپ ببینید.

برای استفاده از WhatsApp Web، بر روی کامپیوتر فردی و یا این که لپ‌تاپتان، به web.whatsapp.com مراجعه‌نمایید.

بر روی دستگاه تلفن همراه خود نیز نرم‌افزار WhatsApp را بازکرده و بر روی Options در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید، سپس در گزینه‌های ظاهرشده WhatsApp Web را انتخاب نمائید.

سپس با استفاده از تلفن هوشمند خود QR Code نمایش داده‌گردیده بر روی صفحه وب را که توسط لپ‌تاپتان بازکرده بودید را اسکن فرمایید.

آموزش فعال کردن WhatsApp Web در مرورگرها

موبایل شما به واتس اپ در کامپیوتر شخصی‌تان متصل خواهد شد و شما میتوانید همانند آنچه در تلفن همراه خود با نرم‌افزار واتس اپ انجام می‌دادید را در کامپیوتر شخصی‌تان نیز انجام دهید.

در صورتیکه می خواهید چندین بار دیگر نیز از واتس اپ خود در کامپیوتر به کار گیری نمائید نیازی نیست مجدداً این کارها را انجام دهید و کافی میباشد تنها یک‌بار این کارها انجام شود، همینطور این امکان را دارید تا واتس اپ خود را هم‌زمان به چندین کامپیوتر متصل فرمائید.

تمامی پیام‌هایتان بر روی تمامی دستگاه‌های مورداستفاده‌تان همگام(Sync) خواهد شد.

برای این‌که به‌یک‌باره از تمامی دستگاه‌هایی که در آن ها لاگین میباشید خارج گردید کافی میباشد در واتس اپ تلفن همراه خود به منوی Options سپس WhatsApp Web برگردید و Log out from all computers را انتخاب فرمایید.

با این 2 روش واتس‌اپ را در کامپیوتر

یک کدام از خوبی‌هایی که WhatsApp Web دارد این میباشد که هر چیزی را که توسط تلفن همراه خود دریافت می‌کردید، میتوانید در کامپیوتر خود نیز دانلود فرمایید.

این ویژگی قادر است به‌عنوان یک ابزار برای انتقال تصاویر تلفن همراه و یا این که تصاویری که از صفحه‌نمایش گوشی خود میگیرید به کامپیوترتان بدون استفاده از هیچ نوع کابلی باشد.

کافی میباشد فایل تصویر خویش را به یکی دوستان خود ارسال نمایید، سپس بر روی کامپیوتر خود، واتس اپ را بازکرده و تصویر را دانلود فرمائید.

آموزش بکاپ گیری از گفتگوهای واتساپ

پشتیبان گیری گفتگوهای واتس اپ در پست الکرونیکی میتوانید از گفتگوهایی که در واتس اپ داشته‌اید بر روی پست الکرونیکی خود یک ورژن پشتیبان(Backup)

تهیه و تنظیم نمایید.

برای انجام این فعالیت، وارد چت موردنظر گردیده، سپس بر روی Options سپس More و بعد از آن  Email chat کلیک نمائید و طبق راهنمایی که ظاهر میگردد عمل فرمایید.

دقت داشته باشید که در این شیوه نیاز میباشد تا برای پشتیبان گیری از هر گفتگو به‌صورت تک‌به‌تک می توانید فعالیت فرمائید و درحالی‌که دو گزینه برای ارسال گفتگو دارید

(که شامل با و بدون فایل رسانه‌ای میباشد)، می توانید تا حداکثر ۴۰٫۰۰۰ پیام ارسال نمایید.

whatsapp webspy24 min

پشتیبان گیری از گفتگوها در پست الکرونیکی

پشتیبان گیری از گفتگوهای واتس اپ در فضای محلی(Local) و یا این که ابری جدای از پست الکرونیکی، ورژن‌های پشتیبان این قابلیت و امکان را دارند تا بر روی یک فضای ذخیره‌سازی نیز ذخیره شوند.

برای این‌که بتوانید ورژن پشتیبان از داده‌های محلی خود را همانند داده‌های ابری خود ذخیره نمایید اپلیکیشن گوگل درایو(Google Drive) بر روی اندروید و آی کلاد(iCloud) 

بر روی دستگاه iOS این امکان را در اختیار شما قرار میدهد. اپلیکیشن را بازکنید سپس به Settings و سپس Chats و سپس Chat backup بروید و بر روی BACK UP لمس نمایید.

پشتیبان گیری از واتس اپ در فضای ابری

چه زمانی پیام شما در واتس اپ خوانده‌شده‌است در حال حاضر احتمالاً معنی تیک‌های خاکستری که در پایین پیام‌های ارسالی‌تان در واتس اپ موجود است را میدانید که بدین معنی می‌باشند که به‌طرف مقابل رسیده‌اند و تیک‌های آبی نیز به معنی خوانده شدن پیام از سوی طرف مقابل می باشد.

البته ممکن میباشد نتوانید یک پیام مهم را تمام مدت برای خوانده شدن و یا این که خوانده نشدن چک نمایید.

درواقع، یک گزینه در واتس اپ موجود هست که به شما زمان دقیق دریافت و خوانده شدن پیام را در واتس اپ نشان می دهد.

برای مشاهده اطلاعات پیام و چک کردن وضعیت پیام ارسال‌گردیده، یک پنجره گفتگو را بازکرده و انگشت خود را بر روی هر پیامی که ارسال کرده‌اید نگه‌دارید. آن‌گاه بر روی info در نوار بالا ضربه بزنید.

علامت‌گذاری پیام‌های محبوب در نرم‌افزار واتس اپ واتس اپ خصوصیت جستجو را اراده کرده است تا راحت‌تر به دنبال پیام‌هایتان بگردید، البته بهتر از قابلیت و امکان

سرچ کردن، قابلیت و امکان افزودن پیام‌ها به لیست موردعلاقه ها می باشد.

برای این‌که یک پیام را به‌عنوان موردعلاقه(Favorite) انتخاب نمایید کافی میباشد بر روی پیام موردنظر انگشت خود را نگه‌داشته و از منوی بالا بر روی آیکن ستاره لمس فرمایید.

برای مشاهده تمامی پیام‌های ستاره‌دار، در لیست چت‌ها بر روی Options لمس کنید و سپس Starred messages را انتخاب نمایید.

خوانده شدن پیام ها در واتس اپ 

پیکربندی حریم شخصی در واتس اپ خصوصیت آخرین بازدید یا این که همان Last Seen به مخاطبین شما اجازه میدهد تا از این‌که نهایی بار چه هنگامی در واتس اپ آنلاین بوده‌اید را چک نمایند. اگر نمیخواهید که‌این ویژگی برای شما نیز فعال باشد و سایرافراد از زمان آنلاین بودن شما باخبر نشوند می توانید تنظیم مربوط به این ویژگی را در آدرس Options > Settings > Account > Privacy غیرفعال فرمائید. سپس گزینه‌ی مورد نیاز خود را انتخاب فرمائید و مشخص نمائید که چه کسانی last seen، تصویر پروفایل و وضعیت(Status) مو جود بر روی پروفایلتان را مشاهده نمایند. این گزینه‌ها شامل Everyone(همه)، My contacts(مخاطبین) و یا این که )Nobodyهیچ‌کس) میباشد.

علامت گذاری پیام های محبوب در نرم افزار واتس اپ

همینطور قادر خواهید بود تا گزارش‌ها خوانده شدن پیام‌ها را در مسیر Options > Settings > Account > Privacy با برداشتن تیک گزینه Read receipts غیرفعال نمائید.

پیام‌های فراگیر و BCC ها

واتس اپ به شما این قابلیت و امکان را میدهد تا به شکل گروهی به دیگرافراد پیام ارسال فرمایید بدون این‌که از وجود یکدیگر باخبر باشند. ضد این فعالیت را می‌توان به شکل اضافه کردن آنها به یک گروه دانست، جایی که شماره تماس تمامی آن ها بوسیله اشخاصی که در لیست مخاطبینشان نیستند قابل‌مشاهده می شود. گزینه‌ی BCC(Blinded Carbon Copy) ضمن ارسال پیام به جمعی از مخاطبینتان، هویت آنان‌را مخفی نگه می دارد.

برای ایجاد یک لیست فراگیر(broadcast)، در لیست گفتگوها به مسیر Options > New broadcast رفته و سپس انتخاب گیرندگان پیام فراگیر جدید. بر روی Done کلیک فرمایید. حال می توانید به لیست ایجادشده پیام‌هایتان را ارسال فرمایید.

پیام های فراگیر در واتس اپ

حریم خصوصی واتساپ

امکان تگ گردن در گفتگوهای گروهی با استفاده از @ که پس‌ازآن اسم مخاطب شما میاید قابل انجام میباشد. شخص تگ گردیده یک اعلان(Notification) دریافت می‌نماید(حتی در‌حالتی که اعلان‌های مربوط به آن مجموعه را خاموش کرده‌باشد، اعلان تگ را دریافت خواهد کرد).

تگ کردن دیگران در واتس اپ

جدا از امکان تگ کردن دیگران، این قابلیت را دارید تا پیام‌هایی دیگر افراد را نقل و قول فرمائید تا نشان دهید که در درحال حاضر جواب گفتن به چه پیامی می‌باشید. برای انجام این فعالیت، بر روی یک پیام لمس کرده و نگه‌دارید، بر روی reply از نوار بالایی کلیک فرمائید، پیام خود را تایپ کرده و بر روی دکمه ارسال(Send) کلیک نمائید تا پاسختان به آن پیام ارسال شود.

طریقه خاموش کردن نوتیفیکیشن‌ در واتساپ

این نرم افزار از پایانی سیستم اعلان در اندروید به اسم Direct Reply منفعت می برد. اساساً، حتی در شرایطی که نرم‌افزار واتس اپ گشوده نباشد نیز میتوانید به پیام‌های دریافتی بیرون از محیط نرم‌افزار نیز جواب دهید. برای انجام این فعالیت کافی میباشد تا قابلیت popup notification را فعال فرمایید، با انجام این کار این قابلیت را دارید تا از طریق نوار اعلان(Notification bar) تلفن همراه اندرویدی خود به پیام‌های دریافتی واتس اپ جواب ارسال فرمایید.

برای فعال کردن این قابلیت و امکان به مسیر Settings > Notifications > Popup notification رفته و گزینه مناسب خود را انتخاب نمائید.

جواب مستقیم به اعلان واتس اپ

کاهش مصرف داده تلفن همراه و مدیریت

قابلیت و امکان گفتگوی تصویری و صوتی واتس اپ با این‌که بسیار فوق‌العاده میباشند، پهنای باند زیادی نیز جهت ارسال صدا و تصویر کیفیت عالی عالی، مصرف می نمایند. در صورتیکه می خواهید تا در استفاده از داده‌های موبایل به دلیل گران بودن سرویس ها اپراتورهای تلفن همراه صرفه‌جویی به عمل‌آورید، از مسیر Settings > Data usage > Call Settings گزینه Low data usage را فعال فرمایید.

جلوگیری از نمایش متن پیام و پیغام برنامه ها در صفحه قفل

به‌صورت پیش‌فرض اعلان‌ها این امکان را دارند حتی وقتی که تلفن همراه شما در شرایط قفل هم قرار داشته باشد ظواهر شوند. برای این‌که از احضار شدن پیام‌هایتان بوسیله دیگرافراد از روش صفحه قفل جلوگیری فرمائید می بایست اکران اعلان‌ها را در برگه Lockscreen غیرفعال نمائید. برای این عمل به تنظیمات تلفن همراه اندرویدی خود رفته و مسیر زیر را دنبال فرمائید Settings > Apps > WhatsApp > Notifications و گزینه Lock Screen Notification را خاموش‌نمایید.

مخفی کردن پیام های واتس اپ از صفحه قفل

آموزش تصویری مخفی کردن چت ها در واتساپ

در صورتیکه نمی خواهید گفتگوی خود را با شخص و یا این که گروهی در واتس اپ پاک‌فرمایید البته نمیخواهید کسی متوجه آن شود و یا این که آنها را بخواند، میتوانید آن را با گزینه بایگانی کردن مخفی کنید. روی یک چت کلیک کرده و نگه‌دارید و آنگاه بر روی مورد archive از نوار بالایی کلیک نمائید تا گفتگوی موردنظر خود را بایگانی فرمائید.

برای دستیابی به گفتگوهای آرشیو‌گردیده(Archived chats) دسترسی داشته باشید در لیست گفتگوهایتان به سمت پایین اسکرول نمایید تا دکمه Archived chats را مشاهده کنید.

مخفی کردن چت ها از لیست گفتگوها

سایلنت کردن چت‌ها و بلاک کردن مخاطبین

چت‌های گروهی به دلیل بالا بودن تعداد پیام‌های ردوبدل گردیده در آن ها واقعاً آزاردهنده می‌باشند. هر پیامی که در گروه ارسال میشود یک اعلان تولید می‌نماید که بعداز مدتی واقعاً آزاردهنده میشود.

برای این‌که به شما یاری شود تا با این موقعیت اعصاب خورد کن کنار بیایید، گزینه‌های بی‌صدا کردن چت و مسدود کردن مخاطبین وجود دارند.

برای بی‌صدا کردن یک گفتگو، یک چت خاص و یا این که گروه را بازکرده و دکمه Options را لمس نمایید آن‌گاه به Group info بروید و مورد‌های Mute را تهیه و تنظیم نماید. همینطور در نسخه اندروید این نرم‌افزار این قابلیت و امکان موجود است تا زمانی‌که یک گروه را بی‌صدا میکنید، اعلان‌هایش را نیز از کار بی اندازید.

بلاک کردن دیگر افراد و بی صدا کردن چت ها

مخفی کردن عکس‌ها و فیلم‌های واتس اپ از آلبوم

به لطف پیام‌هایی که سایرافراد برای یکدیگر فوروارد می کنند که حاوی تصاویر و فیلم‌هایی می‌باشند که بر روی تلفن همراه شما دریافت میگردند، این امکان موجود است تا این فایل‌ها در آلبوم شما ظاهر شوند. درصورتی که نمی خواهید تا فایل‌های رسانه‌ای شما در نرم‌افزار WhatsApp در آلبوم شما به نمایش درآیند، آن ها را با به کارگیری از این ترفند ساده مخفی نگه‌دارید.

File Manager تلفن همراه خد را بازکرده و به مسیر Internal storage > WhatsApp > Media رفته و پوشه‌های “WhatsApp Images” و “WhatsApp Video” را با گذاشتن یک نقطه در اولِ اسم آنها به “.WhatsApp Images” و “WhatsApp Video.” تغییر و تحول اسم دهید

نکته: این ترفند به دلیل لینوکس بودن هسته اندروید، فقط بر روی این سیستم‌عامل قابل اجرا میباشد و عکس‌ها و فیلم‌های شما‌را از آلبوم تلفن همراه مخفی خواهد کرد ولی همچنان می توانید فایل‌هایتان را از روش مدیر فایل موبایل‌تان مشاهده کنید.

مخفی کردن عکس ها و فیلم های واتس اپ از گالری

استفاده از چند اکانت کاربری واتس اپ به‌صورت هم زمان اکثر کاربران اندرویدی از تلفن همراه‌های دو سیمکارته فایده می برند که باعث میشود دو اکانت کاربری مجزای واتس اپ نیز داشته باشند. برای مثالً یکی از برای استفاده شخصی و دیگری برای استفاده کاری.

به لطف نرم افزار هایی که به کار گیری از چند اکانت کاربری را برای شبکه‌های اجتماعی فراهم آورده‌اند می توانید از تعدادی اکانت کاربری به‌صورت هم زمان بر روی دستگاه خود استعمال فرمایید.

با استفاده از اندروید ۵(Lollipop) که به شما قابلیت و امکان استعمال چند کاربره از یک دستگاه را میدهد، می توانید چند اکانت کاربری واتس اپ خود را بدون استفاده از نرم‌افزارهای جانبی بازکنید. دقت داشته باشید که در این شیوه به‌صورت به طور همزمان نمی‌توان از هر دو واتس اپ استفاده کرد.

برای انجام این کار به پیکربندی اندروید رفته و مسیر زیر را دنبال فرمایید Settings > Users > Add user . پس‌ازاینکه یک استفاده کننده نو برای دستگاه خود ایجاد کردید، با استفاده از آن لاگین فرمائید و با استفاده از شماره دومتان به‌اکانت کاربری جدیدتان در واتس اپ لاگین نمائید.

استفاده از چند اکانت کاربری در واتس اپ 

بازیابی چت‌ها و پیام‌های پاک‌گردیده در واتس اپ

واتس اپ هرروز در ساعت ۲ بامداد(و یا این که زمان تنظیم‌شده توسط شما) از پیام‌هایتان، ورژن پشتیبان میگیرد. بنابراین هر چیزی را که در روز جاری که مرتبط به قبل از ساعت ۲ باشد را پاک‌نمائید قابلیت و امکان بازیابی آن را به‌سادگی خواهید داشت.

برای بازیابی پیام‌های پاک‌گردیده واتس اپ، در ابتدا واتس اپ را حذف و دوباره نصب نمایید، سپس با شماره مشابه تان مجدداً ثبت‌اسم نمایید. خواهید دید که پیامی مبتنی بر این‌که یک ورژن پشتیبان از پیام‌هایتان موجود هست ظاهر می گردد. بر روی Restore لمس فرمایید تا عملیات بازگردانی پیام‌هایتان آغاز شود. وقتی‌که یک‌بار این کار صورت پذیرد، همه پیام‌هایتان ازجمله آن‌هایی که حذف‌شده بودند را خواهید یافت.

نکته: توجه داشته باشید که‌این عمل تنها پیام‌هایی که مرتبط به قبل از ساعت ۲ بامداد میباشد را برمی‌گرداند و پیام‌هایی که پس‌ازاین ساعت دریافت کرده‌اید را به دلیل این‌که ورژن پشتیبانی از آن ها گرفته نشده میباشد را از دست خواهید داد.

بازیابی پیام های پاک شده از واتس اپ

به اشتراک‌گذاری اسناد و فایل‌ها

واتس اپ، بعداز به‌روزرسانی اخیرش به شما اجازه می دهد تا انواع مختلفی از فایل‌های رسانه‌ای را به اشتراک بگذارید، به عنوان مثال، اسناد، فایل‌های ارائه و… برای الحاق فرمت‌های پشتیبانی گردیده درون هر چت و یا این که گفتگو بر روی دکمه ضمیمه(سنجاق) در منوی بالا لمس کرده و سپس روی Document لمس نمائید. سپس فایل خود را انتخاب کرده و SEND را بزنید.

بااین‌حال این برنامه از برخی پسوندها مانند فایل‌های اجرایی، فایل‌های فشرده و خیلی از انواع مختلف دیگر فایل‌ها پشتیبانی نمی‌نماید. خوشبختانه یک ترفند موجود هست که با به کار گیری از Dropbox و CloudSend می‌قدرت همه فایل‌ها را از هر نوعی که باشند از طریق واتس اپ به اشتراک گذاشت.

واتس اپ WhatsApp نکته و ترفند که باید بدانید

بعداز نصب این برنامه‌ها از روش فروشگاه گوگل پلی، CloudSend را بازکرده و برای استفاده از Dropbox خود به آن مجوز بدهید. بعد از آن می توانید از طریق باز کردن مدیر فایل تلفن همراه و انتخاب یک فایل و عمل Share گزینه CloudSend را انتخاب فرمائید. این عمل باعث میگردد تا فایل شما بر روی دراپ باکس آپلود گردیده و دو گزینه Send و Copy برایتان نمایان شود. Send را انتخاب نمائید و WhatsApp را انتخاب نمائید تا فایل را به اشتراک بگذارید.

به اشتراک گذاری اسناد و دیگر فایل ها در واتس اپ , واتس آپ برای ویندوز , واتس اپ بیزینس , واتس اپ جی بی

زمان‌بندی یک پیام بر روی واتس اپ

در صورتی‌که نیاز دارید که پیامی را سر ساعت خاصی برای مجموعه و یا این که شخصی در واتس اپ ارسال فرمایید خوش‌شانس می باشید. هنوز این قابلیت و امکان به‌صورت قانونی در درون برنامه نیست، البته می توانید از نرم‌افزار زمان‌بندی کننده برای واتس اپ(در اندروید) استفاده نمائید.

میتوانید این برنامه را از پلی استور گوگل دانلود و سپس در موبایل تلفن همراه هوشمند خود به Settings > Accessibility رفته و WhatsApp Scheduler را که در قسمت Services موجود است روشن نمائید.

پس‌ازاینکه نرم‌افزار زمان‌بندی پیام‌های واتس اپ را باز کردید بر روی دکمه مثبت( + ) شناور بر روی برنامه ضربه بزنید و سپس پیام‌های خود را با استفاده از CREATE کلیک فرمائید.

Status واتس اپ خود را تغیر دهید :

می توانید status خود را در واتس اپ تغییر دهید تا دوستانتان بدانند که در حال چه کاری هستید و اخطار بدهید که فعلا امکان چت برای شما وجود ندارد. این پیغام آنگاه کنار اسم شما در لیست افراد گوشی دوستانتان ظاهر می شود.

سکرت چت در واتساپ

مخفی کردن چت در واتس اپ :

با استفاده از یک ویژگی در واتس اپ که چت ها را آرشیو می کند، می توانید به راحتی به مخفی کردن چت در واتس اپ بپردازید.

مخفی کردن چت واتس اپ در آیفون

در منوی اصلی بر روی اپلیکیشن واتس اپ کلیک کنید.

در صفحه چت ها، چت فردی که می خواهید مخفی کنید را به سمت چپ بکشید.

گزینه Archive را انتخاب کنید.

هنگامی که گزینه Archive را انتخاب کنید، چت یا گروهی که انتخاب کردید، از صفحه اصلی نمایش چت های واتس اپ حذف/مخفی خواهد شد.

چتی که انتخاب می کنید، در پوشه Archived Chats قرار خواهد گرفت. اگر صفحه نمایش چت ها در واتس اپ را به بالا بکشید، می توانید این پوشه را ببینید.

مخفی کردن چت های گروهی در واتس اپ نیز با همین روش ممکن است. برای این که چتی که مخفی کردید را بتوانید ببینید، پوشه Archived Chats را انتخاب کنید.

بازگردانی چت مخفی واتس اپ در آیفون

صفحه اصلی نمایش چت ها در واتس اپ را به سمت بالا بکشید. پوشه Archived Chats را انتخاب کنید. در این قسمت چت های مخفی شده را می توانید ببینید.

چتی که می خواهید به صفحه اصلی برگردانید را به سمت چپ بکشید.

گزینه Unarchive را انتخاب کنید.

مخفی کردن چت واتس اپ در اندروید

فرآیند مخفی کردن چت واتس اپ در اندروید و ویندوز تقریبا یکسان است، و تفاوت آن ها در این است که گزینه ها در مکان های نسبتا متفاوتی وجود دارند.

برای مثال، در اندروید باید یک چت را فشار داده و نگه دارید، تا گزینه Archive نمایان شود ( در عکس با رنگ قرمز علامت گذاری شده است).

بازگردانی چت مخفی شده واتس اپ در اندروید

به پایین صفحه اصلی چت های واتس اپ بروید و گزینه Archived Chats را انتخاب کنید.

در این صفحه تمامی چت های مخفی شده نمایش داده می شوند. چتی که می خواهید بازگردانی کنید را فشار داده و نگه دارید و سپس علامت بازگردانی را از بالای صفحه (دومین علامت از سمت راست) انتخاب کنید.

پس از این کار، چت مورد نظر شما در صفحه اصلی و در کنار دیگر چت ها نمایش داده خواهد شد.

گذاشتن رمز برای واتس اپ در اندروید و آیفون

نسخه اندروید واتس اپ متاسفانه فاقد قابلیت رمزگذاری و قفل شدن می باشد. به این ترتیب اگر بخواهیم در اندروید، واتس اپ خود را ایمن کنیم، نیاز است که از اپلیکیشن های واسطه استفاده کنیم. این اپلیکیشن ها می توانند هر اپلیکیشن دیگری را که در گوشی شما نصب شده باشد، قفل کرده و یک پسورد برای ورود به آن تعیین کنند.

از جمله اپلیکیشن های مطرح مخصوص این کار می توان به AppLock یا LOCKit اشاره داشت که دو مورد از بهترین اپلیکیشن های مخصوص قفل برنامه ها در اندروید هستند. پس برای گذاشتن پسورد برای واتس اپ اندروید، پیشنهاد می شود ابتدا یکی از این اپلیکیشن ها را دانلود کرده و روی تلفن همراه خود نصب کنید. سپس اپلیکیشن قفل گذاری را باز کرده و در بخش اپلیکیشن ها، برنامه واتس اپ را انتخاب کرده و یک پسورد برای ورود به آن تنظیم کنید.

گذاشتن رمز برای واتس اپ در آیفون

در آیفون نیز می توان برای قفل کردن اپلیکیشن ها، از برنامه های خاصی نظیر AppLocker استفاده نمود. اما باید به این نکته نیز توجه داشته باشیم که خود سیستم عامل iOS قابلیت قفل گذاری و ایمن سازی برخی از برنامه ها را دارد که می توان با استفاده از آن و بدون نیاز به نصب برنامه ای جدید، برای واتس اپ رمز گذاشت.

برای این منظور ابتدا به بخش Settings در آیفون خود رفته و سپس تنظیمات General را انتخاب کنید. در این بخش گزینه Restrictions را انتخاب کرده و سپس گزینه Enable Restrictions را فعال نمایید. در مرحله بعد Don’t Allow Apps را انتخاب نمایید تا اپلیکیشن های مورد نظرتان را قفل و رمزگذاری نمایید.

رمزگذاری سرتاسری واتساپ تضمین می‌کند که فقط شما و مخاطبی که با او در حال ارتباط هستید می‌توانند پیام‌ها را بخوانید و نه هیچ کس دیگر در این میان، حتی واتساپ نمی‌تواند. پیام‌های شما با قفل‌هایی محافظت می‌شوند، و فقط شما و طرف مقابل کلیدهای مخصوص باز کردن قفل و خواندن پیام‌ها را دارید. برای محافظت بیشتر، هر پیامی که می‌فرستید، قفل و کلید مخصوص خود را دارد. همه اینها به طور خودکار اتفاق می افتد: نیازی به فعال سازی تنظیمات یا راه اندازی گفتگوهای محرمانه خاصی برای رمزگذاری پیام‌های خود ندارید.

نکته مهم: رمزگذاری سرتاسری همیشه فعال است. راهی برای غیرفعال کردن این ویژگی وجود ندارد.

این صفحه «کد امنیتی را تایید کن» چیست که در صفحه اطلاعات مخاطب می‌بینم؟

برای اطمینان از اینکه تماس‌ها و پیام‌های ارسالی شما رمز گذاری سرتاسری شده باشند، هر یک از گفتگوهای شما کد امنیتی مخصوص خود را دارند.

توجه: فرایند تایید صحت کد امنیتی اختیاری است و فقط برای اطمینان از وجود رمزگذاری سرتاسری پیام‌های ارسالی شما به کار می‌رود.

این کد را هم به صورت یک کد ۶۰ رقمی و هم به عنوان کد قابل اسکن، می‌توانید در صفحه اطلاعات مخاطب ببینید. این کدها برای هر گفتگویی منحصر به‌فرد هستند و طرفین هر گفتگو برای کسب اطمینان از اینکه پیام‌هایشان در این گفتگو رمزگذاری سرتاسری شده‌اند، می‌توانند این کدها را مقایسه کنند. کدهای امنیتی در واقع نسخه قابل دیدن کلید مخصوصی است که شما و مخاطبتان به اشتراک می‌گذارید – و نگران نباشید، این کلید واقعی و اصلی نیست، خود کلید همیشه محرمانه نگه داشته می‌شود.

اطمینان از اینکه یک گفتگو رمزگذاری سرتاسری شده است

  1. گفتگو را باز کنید.
  2. روی اسم مخاطب بزنید تا صفحه اطلاعات مخاطب باز شود.
  3. روی رمزگذاری بزنید تا کد قابل اسکن و کد ۶۰ رقمی را ببینید.

اگر شما و مخاطبتان در نزدیکی هم باشید، یکی از شما می‌تواند کد یکی دیگر را اسکن کند یا اینکه کد ۶۰ رقمی را با یکدیگر مقایسه کنید. اگر شما کد را اسکن کنید و هر دو کد یکی باشند، یک علامت تیک سبز نمایان می‌شود. از آنجا که این دو منطبق هستند، می‌توانید مطمئن شوید هیچکس نمی‌تواند پیام‌های شما را بخواند یا به تماس‌های شما گوش دهد.

اگر این دو کد منطبق نبود، احتمالا شما کد متعلق به یک مخاطب دیگر را اسکن کردید. اگر مخاطب شما به تازگی واتساپ را نصب مجدد کرده یا گوشی خود را عوض کرده، توصیه می‌کنیم کد را بازبینی کرده و سپس کد را اسکن کنید.

در این مطلب درباره تغییر کد امنیتی بیشتر بیاموزید.

اگر شما و مخاطب در نزدیکی هم نیستید، می‌توانید کد ۶۰ رقمی را برای او بفرستید. به مخاطب خود بگویید وقتی کدی که فرستاده‌اید را دریافت کرد، آن را روی کاغذ بنویسد و با چشم با کد ۶۰ رقمی که در صفحه اطلاعات مخاطب در زیر رمزگذاری نشان داده می‌شود، مقایسه کند. برای اندروید، iPhone می‌توانید از دکمه اشتراک‌گذاری از صفحه تایید کد امنیتی استفاده کنید تا کد ۶۰ رقمی را از طریق پیامک، پست الکترونیک یا غیره ارسال کنید.

آیا پیام‌ها و تماس‌های من با کسب‌وکارها نیز رمزگذاری سرتاسری شده‌اند؟

همه پیام‌ها و تماس‌های واتساپ با رمزگذاری سرتاسری محافظت شده‌اند. مهم است بخاطر داشته باشید که وقتی با کسب‌وکاری تماس می‌گیرید، افراد متعددی در آن کسب‌وکار ممکن است پیام‌های شما را ببینند. یک کسب‌و‌کار ممکن است برای مدیریت ارتباطات خود – مانند ذخیره، خواندن و پاسخ به پیام‌های شما، شرکت دیگری را استخدام کند.

کسب‌وکارهایی که با آنها ارتباط برقرار می‌کنید بر اساس سیاست‌های حریم خصوصی خود مسئولیت مدیریت پیام‌های شما را بر عهده دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر، لطفا با خود آن کسب و کار مستقیما تماس بگیرید. از این مطلب درباره رمزگذاری سرتاسری برای پیام‌های تجاری بیشتر بیاموزید.

چرا واتساپ رمزگذاری سرتاسری ارائه می دهد و چگونه این کار امنیت افراد را تامین می‌کند؟

امنیت جزء اساسی از خدماتی است که واتساپ ارایه می‌دهد. ما رمزگذاری سرتاسری همه پیام‌ها و تماس‌های واتساپ را در سال ۲۰۱۶ کامل کردیم تا هیچ‌کس، حتی خود ما، به محتوای مکالمات شما دسترسی نداشته باشد. از آن زمان، امنیت دیجیتال با اهمیت‌تر نیز شده است. ما شاهد نمونه‌های متعددی از سرقت اطلاعات افراد از طریق هکرهای حرفه‌ای بوده‌ایم که اطلاعات وسیعی محرمانه و شخصی بدست آورده‌اند و از اطلاعات سرقت شده و فناوری برای آسیب رساندن به افراد سوءاستفاده کرده‌اند. برای همین ما قابلیت‌های بیشتر – مانند مکالمه ویدیویی و وضعیت- ارایه کردیم و رمزگذاری سرتاسری را در این قابلیت‌ها نیز گسترش و توسعه داده‌ایم.

واتساپ امکان دیدن محتوای پیام‌ها یا شنیدن تماس‌های شما را ندارد. زیرا رمزگذاری و باز کردن رمز پیام‌های ارسالی واتساپ، بطور کامل روی دستگاه شما انجام می‌شود. پیش از اینکه پیام از گوشی شما ارسال و خارج شود، با قفل امنیتی رمزگذاری می‌شود و فقط گیرنده کلیدهای لازم را دارد. به علاوه، کلیدها برای تک‌تک پیام‌های ارسالی عوض می‌شوند. در حالیکه همه اینها در پشت صحنه اتفاق می‌افتد، شما می‌توانید با چک کردن کدهای امنیتی روی دستگاه از رمزگذاری سرتاسری اطمینان حاصل کنید. جزییات بیشتر درباره نحوه عملکرد را در گزارش.

طبیعتا، این سوال مطرح می‌شود که رمزگذاری سرتاسری برای مقامات مجری قانون چه معنی دارد. واتساپ از زحمات سازمان‌های مجری قانون برای حفظ امنیت افراد در جهان قدردانی می‌کند. بر اساس قوانین و سیاست‌های قابل اجرای، ما به دقت تقاضاهای مقامات مجری قانون را بررسی کرده، اعتبارسنجی کرده و پاسخ می‌دهیم و به درخواست‌های اضطراری اولویت می‌دهیم. به عنوان بخشی از فعالیت‌های آموزشی، ما اطلاعات الزامات قانونی درباره اطلاعات محدودی که جمع‌آوری می‌کنیم و نحوه درخواست مجریان قانون از واتساپ را منتشر کردیم که می‌توانید در اینجا بخوانید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد امنیت واتساپ، لطفاً به امنیت واتساپ مراجعه کنید.

کنترل واتس اپ دیگران

امید‌وار‌یم از این نوشته‌ی علمی آموزشی نهایت استفاده را برده باشید. سامانه مراقبت از خانواده، در دسته ابزارهای کنترل والدین جای دارد و به پدر و مادر این اجازه را می‌دهد تا با نصب ردیاب SPY24 بر روی موبایل فرزندان خود، به ردیابی تماس ها و پیامهای رد و بدل شده توسط شبکه های اجتماعی از جمله کنترل و مانیتورینگ کنترل واتس اپ دیگران (هک‌ واتس اپ ) بپردازند. جهت دریافت اطلاعات بیش تر و مشاهده پنل مثال به صفحه اصلی وبسایت سامانه مراقبت از خانواده مراجعه بفرمایید.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا