اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!امنیت سایبری (Cyber Security)برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دوربرنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانوادههک آیفونهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

پيدا كردن نام افراد از روی شماره موبايل

گذر زمان نشان داده که تکنولوژی و ارتباطات، به همان میزان که مفید است، می‌تواند مضر هم باشد. نحوه استفاده افراد از امکانات متفاوت است. بعضی از افراد از این امکانات سوءاستفاده کرده و از آن برای سلب آسایش دیگران استفاده می کنند. نمونه ای از این سواستفاده، مزاحمت تلفنی است. در این نوع مزاحمت، مزاحم با استفاده از تلفن و یا سایر وسایل مخابراتی موجب اذیت و آزار و سلب آسایش و آرامش سایرین می شود. البته گفتنی است که از دید دستگاه کیفری و براساس ماده 641 قانون مجازات اسلامی شخص مزاحم، مجرم شناخته می شود و باید پاسخگوی عمل ناشایست خود باشد. پيدا كردن نام افراد مزاحم و در پی آن آدرس و دیگر مشخصات آن‌ها از روی شماره موبايل، یکی از موضوعاتی است که ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول کرده و افراد برای پیدا کردن نام مزاحم تلفنی راه‌های مختلفی را امتحان کرده اند. در واقع به دلیل شخصی بودن اطلاعات اشخاص، پیدا کردن نام این افراد به راحتی امکان پذیر نیست. اما برای بدست آوردن آن، راهکارهای متفاوتی وجود دارد که در اینجا به معرفی آن‌ها می‌پردازیم. برای آگاهی از این راهکارها با ما همراه باشید. پيدا كردن افراد از روي شماره موبايل پيدا كردن ….

پيدا كردن نام افراد از روی شماره موبايل
پيدا كردن نام افراد از روی شماره موبايل

پیدا کردن نام افراد از روی شماره تلفن 

به‌طور کلی، اگر قصد پیدا کردن نام افراد را از روی شماره تلفن دارید، می‌توانید از اپلیکیشن‌هایی مانند اینستاگرام، تلگرام و یا نرم افزار و وب سایت‌های تخصصی این کار استفاده کنید. در ادامه هر یک از این گزینه‌ها را به ترتیب بررسی می‌کنیم.

 

اینستاگرام و تلگرام پيدا كردن نام افراد از روی شماره موبايل

قطعاً می‌دانید که اینستاگرام و تلگرام از پر  طرفدارترین شبکه‌های اجتماعی حال حاضر کشور محسوب می‌شوند که دارای میلیون‌ها کاربر هستند و به طور تقریبی نیمی از کشور، حداقل از یکی از این دو استفاده می کنند. از این رو، برای پیدا کردن نام فرد مورد نظر می‌توانید از آن ها استفاده کنید. می‌پرسید چگونه؟ به شما خواهیم گفت.

 

تلگرام

برای پیدا کردن نام افراد از طریق تلگرام تنها کافی است نام فرد مورد نظر را در قسمت مخاطبین تلگرام خود ذخیره کنید. اگر خوش شانس باشید و فرد مورد نظر در تلگرام فعالیت داشته باشد، به راحتی به نام، تصویر، آیدی و بیو آن دسترسی خواهید داشت.

اما تا اینجا شما نامی که خودتان ذخیره کرده‌اید را مشاهده می‌کنید. برای پیدا کردن نام واقعی فرد موردنظر یا همان نامی که خود شخص در تلگرام ثبت کرده است، باید به صفحه کاربری آن شخص بروید و در بالای صفحه سمت راست علامت سه نقطه را لمس کرده و گزینه Delete contact  را انتخاب کنید. در این صورت نام اصلی آن فرد را مشاهده می‌کنید نه نامی که خودتان برای فرد ذخیره کرده بودید.

 

اینستاگرام

در حال حاضر اینستاگرام، از محدود شبکه‌های اجتماعی است که معمولاً افراد اطلاعات کاملی از خودشان را در آن ذخیره می‌کنند. این اطلاعات شامل نام، حرفه و شغل، عکس و فیلم شخصی و غیره می‌باشد که هر کسی شماره فرد را داشته باشد به راحتی می‌تواند کاربر را پیدا کند یا بشناسد. همانطور که حدس زدید، برای پیدا کردن نام افراد به کمک اینستاگرام، باید نام فرد مورد نظر را در قسمت مخاطبین تلفن همراه خود ذخیره کنید. سپس در اینستاگرام، از طریق منوی تنظیمات، قسمت Follow People را پیدا کنید. این قسمت دارای چند حالت است. می‌توانید افراد را از طریق حساب فیسبوکی که به پیج خود متصل کرده اند، یا به کمک شماره تلفنی که در پیج ثبت کرده اند پیدا کنید. حال باید روی بخش Contact  کلیک کنید و به صفحه مخاطبین برگشته و فرد مورد نظر را پیدا کنید.

 

استفاده از نرم افزار

همانطور که در ابتدای مطلب به آن اشاره کردیم، هدف ما معرفی راهکارهای پیدا کردن نام افراد ، فارغ از بحث درست یا غلط بودن این کار است.

همانگونه که می‌دانید، نرم افزارهای زیادی برای پیدا کردن نام افراد از روی شماره تلفن وجود دارد. بیشتر این نرم افزارها از بانک اطلاعاتی شماره تلفن برای جستجوی یک نام یا یک شماره در آن‌ها استفاده می‌کنند. بهترین راه برای پیدا و دانلود کردن این دسته از نرم افزارها سرچ در گوگل است. از این طریق با جدیدترین نرم افزارهای این حوزه آشنا خواهید شد.

پیدا کردن نام صاحب خط تلفن ثابت
پیدا کردن نام صاحب خط تلفن ثابت

پیدا کردن نام صاحب خط تلفن ثابت

گاهی از اوقات پیش می‌آید که به جای شماره موبایل، شما شماره یک تلفن ثابت را داشته و قصد دانستن مکان یا هویت صاحب آن خط را داشته باشید. بهترین راه برای پیدا کردن نام افراد دارای شماره تلفن ثابت، جست و جوی آن شماره در اینترنت است. به عنوان مثال، اگر قصد دانستن مکان شماره تلفن 2966 را دارید، در گوگل عبارت ” تلفن 2966 ” را سرچ کنید. از طریق نتایج بدست آمده می‌توانید پاسخ سوال خود را بیابید. همچنین سرویس‌های ایرانی زیادی هستند که شماره تلفن سازمان‌ها، مراکز مهم و… را معرفی می کنند که می‌توانید از آن‌ها کمک بگیرید.

 

استفاده از نرم افزار برای پیدا کردن نام افراد

برای این کار نرم افزارهای متعددی طراحی و عرضه شده اند. اما از میان آن‌ها، نرم افزار Truecaller از محبوبیت زیادی برخوردار است. برهمین اساس تصمیم گرفتیم که این نرم افزار کاربردی را که در ابتدا فقط یک وب سایت بوده و با گسترش فعالیت خود نمونه نرم افزاری خود را نیز به بازار عرضه کرده، معرفی کنیم.

 

Truecaller چیست؟

می‌توانید برای پیدا کردن نام افراد از نرم افزار Truecaller استفاده کنید. این شماره‌ یاب به شما کمک می کند تا به آسانی و در سریع‌ترین زمان ممکن، مشحصات فردی که با شما تماس گرفته است مانند مکان وی را در نمایشگر خود مشاهده کنید. همچنین، امکان مسدود (بلاک) کردن بعضی از شماره‌ها برای جلوگیری از تماس مجدد با شما از دیگر امکانات این برنامه است. با اضافه کردن فیسبوک دوستانتان به این برنامه می‌توانید، عکس ها و حتی تاریخ تولدشان را نگه دارید.

به یاد داشته باشید که این برنامه بزرگترین فهرست تلفن مشترک در جهان است که به کمک آن می‌توانید با افراد مختلف در سراسر جهان صحبت کنید. این برنامه در گذر زمان به روز شده و در حال حاضر کشورهای زیادی را تحت پوشش خود قرار داده است. این شماره یاب دارای دیتابیس بسیار عظیمی است و میلیون‌ها شماره تلفن از جمله خط‌های ایرانسل، رایتل، همراه اول و…  را در خود جای داده است. از این رو، به راحتی می‌توانید از این برنامه برای شناسایی، مسدود کردن و جستجوی هر شماره تلفنی استفاده کنید.

ردیابی گوشی همسر  آیفون و اندروید 

ویژگی های برجسته برنامه  شماره موبايل پيدا كردن Truecaller

– شناسایی سریع و پیدا کردن نام افرادی که با شما تماس می‌گیرند.
– مسدودسازی ( بلاک کردن) افراد مزاحم و ناشناس و همچنین تماس‌های تبلیغاتی.
– مشاهده مشخصات شماره‌های ناشناس در تاریخچه تماس ها.
– ضبط تماس‌های تلفنی مهم و ذخیره آن‌ها در تلفن خود.
– پیام‌رسانی سریع، اشتراک‌گذاری مکان، ارسال شکلک و وضعیت در پیام به دوستان.
– تهیه نسخه پشتیبان از سابقه تماس‌ها، مخاطبین تلفن، پیام‌های موجود و تنظیمات و ذخیره آن در گوگل درایو.

– ارسال پیام و برقراری تماس با دوستان و اعضای خانواده به‌صورت رایگان.
– شناسایی پیام های ناشناس بطور خودکار.
– بلاک کردن پیام های اسپم و تبلیغاتی بطور خودکار.
– مسدود کردن بر اساس نام و سری شماره افراد.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا