برنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفوناخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترین

چگونه از ممنوع الخروجی خود اطلاع پیدا کنیم؟

استعلام از ممنوع الخروجی استعلام آنلاین ممنوعیت خروج مسافران – کسی که ممنوع الخروج است نمی تواند از کشور خارج شود از طرفی، یکی از ابهاماتی که در جریان ممنوع الخروج کردن افراد وجود دارد این است که این حکم در هنگام صدور به افراد گفته نمی شود برای همین شخص در هنگام سفر خارجی نمی داند که آیا ممنوع الخروج هستند یا نه؟!

پس افرادی که نسبت به ممنوع الخروجی خود شک دارند باید قبل از سفر مطمئن شوند که آیا می توانند از کشور خارج شوند. شاید ندانید برای اطلاع از ممنوع الخروجی باید چه کار کنید در این صورت این پست می تواند به شما کمک کند. پس در ادامه الی گشت را همراهی کنید.
مطالب مرتبط:

استعلام اینترنتی ممنوع‌الخروجی

همانطور که گفتیم بعد از ابلاغ ممنوع الخروجی این حکم به فرد گفته نمی شود و افراد در هنگام سفر خارجی نمی دانند که آیا ممنوع الخروج هستند یا نه؟! پس اینجاست که این سوال پیش می آید که چگونه می توان از ممنوع الخروجی اطلاع پیدا کرد؟
  • گاهی فرد تمام کارهای سفر را انجام داده و در فرودگاه متوجه ممنوع الخروجی خود می شود و تمام برنامه هایش نقش بر آب می شود!
  • برای جلوگیری از این اختلال، کسانی که می خواهند سفر خارجی داشته باشند
  • می توانند به اداره گذرنامه بروند و با ارائه اصل پاسپورت مطلع شوید که آیا ممنوع الخروج هستید یا نه؟
  • اما یک راه ساده تر! به تازگی افراد می تواند از طریق اینترنت هم به ممنوع الخروجی خود پی ببرند.
  • از تیرماه ۹۷ سازمان ثبت اسناد و املاک کشور سامانه‌ای را برای
  • استعلام آنلاین ممنوعیت خروج مسافران راه‌اندازی کرده است. برای این کار باید به
  • سایت کلید بروید و با وارد کردن کد ملی، وضعیت ممنوع الخروجی تان را چک کنید.توجه داشته باشید که حتما باید با آی‌پی ایران وارد این سایت شوید.

چه کسانی ممنوع الخروج می شوند؟

تا حالا برایتان این سوال پیش آمده که چه کسانی حق خروج از کشور را ندارند و چگونه حکم ممنوع الخروجی یک نفر لغو می شود؟ طبق ماده ۱۷ قانون گذرنامه، دولت می‌تواند طبق ضوابط و مقرراتی که در آئین‌نامه تعیین می‌شود از صدور گذرنامه و خروج افرادی جلوگیری کند. پس با استناد به این ماده دولت اجازه دارد تا بنا به تقاضای طلبکار مانع خروج بدهکاران اجرایی از کشور شود، اما تا کی؟ تا وقتی که بدهکار بدهی خود را پرداخت و یا رضایت طلبکار را جلب کند. طبق ماده ۱۳۳ قانون آئین دادرسی کیفری بسته به اهمیت و علت جرم، دادگاه می ‌تواند از خروج متهم از کشور جلوگیری کند. زمان اعتبار این قرار شش ماه یکبار می باشد، اما اگر از نظر دادگاه لازم باشد می‌تواند آن را هر شش ماه یکبار تمدید کند. بعد از ابلاغ این قرار فرد ممنوع الخروج تا ۲۰ روز وقت دارد که در دادگاه تجدید نظر استان اعتراض کند.

دلایل ممنوع‌الخروجی

۵ گروه برای خارج شدن از مرزهای کشور با مشکل روبرو می شوند:
  • بدهکاران قطعی مالیاتی
  • بدهکارانی که به خاطر حکم قطعی دادگاه یا صدور اجرائیه در اجرای ثبت سازمان ثبت اسناد و املاک، بدهکار شناخته شده اند.
  • افرادی که در خارج از ایران به خاطر تکدی ولگردی، سرقت، کلاهبرداری و هرعنوان دیگری دارای سوءشهرت هستند.
  • کسانی که سفرشان به خارج از کشور به تشخیص مقامات قضایی مغایر با مصالح جمهوری اسلامی ایران است، آن ها به دلیل اعلام کتبی مقامات قصایی نمی توانند از کشور خارج شوند.
  • افرادی که دریافت پاسپورت و خروج از کشور آنها به اراده فرد دیگری مانند (پدر، شوهر و…) است.
استعلام از ممنوع الخروجی – استعلام اینترنتی ممنوع‌الخروجی – دلایل ممنوع‌الخروجی
 

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

سوالات متداول سامانه استعلام ممنوع ‌الخروجی

1- چگونه می شود با کد ملی استعلام ممنوع الخروجی گرفت؟

شما با وارد شدن به سایت استعلام ممنوع الخروجی سایت اجرای اسناد رسمی می توانید کد ملی فرد مورد نظر را وارد نمایید و سپس در همان لحظه به صورت آنلاین وضعیت را مشاهده نمایید.

2- چه افرادی شامل ممنوع الخروجی می شوند؟

افرادی که بنا به دلایل مالیاتی ، محکومیت های قضایی ، سوء سابقه در خارج از کشور و همچنین اجاره خروج انها به پدر ، مادر و …. محول شده است و اجازه خروج از کشور را ندارد شامل ممنوعیت خروج از کشور می شوند.

3- آیا ممنوع الخروجی از بین می رود؟

با توجه به نوع ممنوعیت خروج از کشور و بسته به نوع حکم قضایی فرد مدت تعیین شده نمی تواند از کشور خارج شود و پس از گذشت مشکل حل شده و یا رفع مشکل میتواند از کشور خارج شود.

4- مراحل رفع ممنون الخروجی به چه صورت است؟

پس از استعلام ممنوع الخروجی و مشخص شدن دلیل ممنوع الخروج شدن فرد ، شخص می تواند با مراجعه به مراجع مربوطه نسبت به رفع ممنوعیت خود از کشور اقدام نماید. ممنوع الخروجی استعلام آنلاین

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا