اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینساده ترین روش هک واتس اپ از راه دور اندرویدکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانواده

چگونه دو حساب واتس اپ را روی یک گوشی ایجاد کنیم؟

شما ممکن است به هر دلیلی نیاز داشته باشید تا دو حساب کاربری واتس اپ را به طور همزمان روی یک گوشی داشته باشید. مثلا یک حساب را برای شخصی و یکی دیگر را برای کسب و کارتان استفاده کنید. طراحی واتس اپ به گونه ای نیست که از این امکان، یعنی استفاده از دو شماره به طور همزمان پشتیبانی کند. اما آیا این بدین معنیست که نمی توانیم دو حساب کاربری واتس اپ را به طور همزمان داشته باشیم؟ هرگز! دقیقا در این نوشته می خواهیم به یک موضوع کاربردی بپردازیم و آن: استفاده ی همزمان از دو حساب کاربری واتس اپ در یک گوشی است. در واقع میخواهیم بدانیم چگونه دو حساب واتس اپ را در یک گوشی همراه ایجاد کنیم؟ موضوع را برای کاربران اندرویدی و ios به طور مجزا بررسی می کنیم. این نوشته را از دست ندهید. واتساپ با دو شماره

برنامه هک گوشی اندروید و آیفون

1: واتس اپ چه امکاناتی در اختیار ما قرار می دهد؟

اگر شما خواندن این مقاله را انتخاب کردید، قطعا می دانید واتس اپ چیست. پس اگر خواندن این بخش از حوصله ی شما خارج است، بدون از دست دادن وقت به سراغ بند بعدی بروید. 

به هر حال بد نیست بعنوان اطلاعات عمومی بدانید که اپلیکیشن واتساپ در سوم می سال 2009 یعنی حدودا یازده سال پیش به واسطه ی شرکت فیسبوک پا به دنیای مجازی گذاشت. این اپلیکیشن ساده علی رغم اینکه نتوانست به لحاظ امکانات و ظاهر به پای سایر اپلیکیشن های ارتباطات مجازی برسد، اما جز پرکاربردترین آنها در تمام دنیاست. واتس اپ امکان ارسال پیام ساده در قالب متن، صدا و ویدئو را به ما می دهد. بعلاوه واتس اپ یک نرم افزار کراس پلتفرم است. به این معنی که می توانید آن را روی سیستم عامل ها و دستگاه های مختلف از قبیل گوشی، تبلت و کامپیوتر استفاده کنید. بعلاوه این اپلیکیشن از خانواده ی اپلیکیشن های VoIP یا Voice over ip است. یعنی شما می توانید برای انتقال صدا در بستر شبکه یا به طور ساده برای برقراری تماس های تلفنی از آن استفاده کنید. این امکان در کنار امکان برقراری تماس تصویری اپلیکیشن واتس اپ را در زمره ی اپلیکشن های مناسب برای کسب و کار قرار داده است.

به هر حال در مورد ظاهر غیرمدرن و برخی امکانات ابتدایی واتس اپ کاری از دست ما ساخته نیست، پس بهتر است ببینیم چگونه می توانیم از امکانات موجود بهترین استفاده را ببریم. ایجاد دو حساب کاربری واتس اپ روی یک گوشی از جمله امکانات موجود است.

1: داشتن دو حساب کاربری واتس اپ روی اندرویدهای جدیدتر

همانطور که به آن اشاره کردیم هدف از داشتن دو حساب کاربری واتس اپ روی یک گوشی کاملا به نیاز شما بستگی دارد. حال در این بخش با توجه به سیستم عامل گوشی خود می خواهیم بدانیم چگونه این کار را انجام دهیم.

2: دو حساب کاربری واتس اپ روی گوشی اندروید

تقریبا تمامی در بسیاری از گوشی های اندرویدی دو اسلات برای قرار گرفتن سیمکارت وجود دارد. یعنی شما می توانید دو شماره موبایل را همزمان روی گوشی خود داشته باشید. با این وجود شما نمی توانید دو حساب کاربری واتس اپ را به طور همزمان در گوشی خود تجربه کنید. به این معنی که این امکان توسط شرکت واتس اپ درون اپلیکیشن تعبیه نشده است. اما چاره چیست؟

بسیاری از دستگاه های مدرن با سیستم عامل اندروید به طور پیشفرض از ویژگی شبیه سازی اپلیکیشن بهره مند هستند. شرکت های سامسونگ، شیائومی، هواوی و هانر امکان “Dual app” یا “Dual Mode”  را در دستگاه های خود قرار داده اند. البته این نام ممکن است در هر برند متفاوت باشد. در هر صورت ما این ویژگی را “امکان نصب همزمان دو برنامه” یا حالت دوتایی نصب برنامه” ترجمه می کنیم.البته اگر هم این ویژگی روی گوشی اندرویدی شما نباشند می توانید با دانلود اپلیکیشن های  به خصوصی که در ادامه به آن می پردازیم، این امکان را فراهم کنید. به واسطه ی این امکان می توان حساب های مختلف از یک اپلیکیشن را روی یک گوشی داشت. 

با این ویژگی ها نیاز نیست که برای هندل کردن دو حساب کاربری واتس اپ، دو گوشی همراه خود حمل کنید. اما چگونه این ویژگی را روی گوشی خود فعال کنیم؟ 

ما نمی دانیم گوشی اندرویدی شما متعلق به چه برندی است. به همین جهت راهنمای کاملی برای تمامی برندهای رایج اندروید برایتان آماده کرده ایم. به واسطه ی سطرهایی که در ادامه آمده شما محل فعال سازی ویژگی dual app را در گوشی خود پیدا می کنید. با توجه به برند گوشی همراه خود مسیری که ذیل آن نوشته شده را دنبال کنید:

3: برند سامسونگ با نام Dual messenger

  1. بخش تنظیمات setting
  2. اسکرول صفحه به سمت بالا و رفتن به بخش advanced features
  3. باز کردن بخش Dual messenger

3: برند شیائومی با نام Dual apps

  1. بخش تنظیمات setting
  2. بخش Dual apps
  3. 3: برند ایسوس با نام twin apps
  1. بخش تنظیمات setting
  2. بخش Twin app

3: برند هوآوی و هانر با نام app twin

  1. بخش تنظیمات settings
  2. بخش app twin

یک نکته: اگر نسخه ی اندروید شما تنظیمات بالا را ندارد، در بخش بعدی راه دومی برای داشتن دو حساب کاربری واتس اپ به شما معرفی می کنیم.

برندهای متداول اندروید در داخل ایران به شرحی بود که گذشت. ما بر اساس گوشی سامسونگ با اندروید نسخه ی 9 مراحل زیر را طی کردیم:

مرحله ی اول: ابتدا به بخش تنظیمات رفتیم و صفحه را کمی به سمت بالا بردیم.

مرحله ی دوم: ویژگی advanced features را باز کردیم.

مرحله ی سوم: گزینه ی dual messenger در میانه ی صفحه دیده می شود.

مرحله ی چهارم: دکمه ی مربوط به اپلیکیشن واتساپ را که مربوط به استفاده از دو حساب واتس اپ روی یک گوشی است به سمت راست کشیدیم.

مرحله ی پنجم: پیغامی روی صفحه ظاهر شد مبنی بر اینکه آیا دومین واتس اپ روی دستگاه شما نصب شود؟

مرحله ی ششم: با زدن دکمه ی install وارد فاز دوم تنظیمات می شویم.

شش مرحله ی گفته شده را به طور خلاصه در تصویر می بینید:

نصب دو واتساپ روی گوشی سامسونگ
نصب دو واتساپ روی گوشی سامسونگ

در مرحله ی بعدی پیغام بلندی روی صفحه ظاهر می شود که شامل قوانین و محدودیت های داشتن حساب دوم واتس اپ روی یک گوشی است. باید آن را قبول کنید و به مرحله ی بعدی بروید. در ادامه صفحه ای پیش روی شما ظاهر می شود که از شما می پرسد آیا می خواهید حساب دوم واتس اپ را با لیست جداگانه ای از مخاطبان راه اندازی کنید؟ در صورتیکه مایل به این کار باشید دکمه ی off را به سمت راست بکشید.بعد از انتخاب اسامی مورد نظر از لیست شماره تلفنتان کار تمام است. تصویر زیر ادامه ی مراحل را به ترتیب نشان میدهد:

واتس اپ دوم برای گوشی اندروید
واتس اپ دوم برای گوشی اندروید

 نسخه ی دوم واتس اپ با آیکون مخصوص در پایین آن ظاهر می شود. طبق روال عادی با وارد کردن شماره ی جدید دومین حساب کاربری خودتان را روی یک گوشی داشته باشید.

چگونه دو حساب واتس اپ را روی یک گوشی ایجاد کنیم؟
واتساپ با دو شماره

2: داشتن دو حساب کاربری واتس اپ روی اندرویدهای قدیمی تر

اگر اندروید شما جز نسخه های قدیمی تر باشد، مواردی که در بند قبل به آن اشاره کردیم در میان تنظیمات شما پیدا نمی شود. برای حل این مشکل باید از نرم افزارهای جانبی استفاده کنید. این نرم افزارها با نام کلی Parallel space در گوگل پلی استور یافت می شود. به همین منظور به استور موردنظر خود بروید و عبارت parallel space را جستجو کنید. 

ما برای تکمیل موضوع و آموزش داشتن دو حساب کاربری روی یک دستگاه اپلیکیشن parallel space  را از این لینک دریافت کردیم:

واتساپ با دو شماره در یک گوشی
واتساپ با دو شماره در یک گوشی

اپلیکیشن به راحتی و بدون نیاز به برنامه های جانبی دیگر نصب شد. با گذر از چند مرحله وارد فضای برنامه شدیم:

نصب دو واتساپ روی یک گوشی
نصب دو واتساپ روی یک گوشی

نکته: برای درک تصاویر لطفا مستطیل های قرمز رنگ را دنبال کنید.

تمامی اپلیکیشن هایی که با آنها امکان داشتن دو اکانت همزمان وجود دارد در این بخش دیده می شود.با انتخاب اپلیکیشن مورد نظر و زدن گزینه ی add to parallel space برنامه ی واتس اپ به صفحه ی جدیدی منتقل می شود.با زدن بر روی آن کار تمام است. می توانید با طی کردن مراحل start messaging از دومین اکانت واتس اپ خود روی همان گوشی همراه لذت ببرید. 

وضعیت برای گوشی های اندرویدی از این دو حالت خارج نیست. با استفاده از یکی از این دو روش می توانید دو حساب واتس اپ به طور همزمان داشته باشید. در بخش بعدی کار را برای کاربران ios دنبال می کنیم.

1: داشتن دو حساب کاربری واتس اپ روی ios

از آنجایی که سیستم عامل ios یک سیستم عامل کدباز یا open sourse نیست بنابراین برنامه های جانبی زیادی برای داشتن دو حساب کاربری واتس اپ روی یک گوشی وجود ندارد. اگر نخواهیم چندان وارد مباحث تخصصی شویم؛ به طور کلی دو راه عمده برای حل این مساله در بین کاربران ios یعنی دارندگان آیفون و آیپد وجود دارد. در ادامه این دو راه را به تفکیک بررسی می کنیم:

2: نصب واتس اپ 2 روی ios 

واتس اپ 2 یا whatsapp2 یک اپلیکیشن و کپی واتس اپ اصلی است که به نام دیگری وجود دارد. با دانلود و نصب این نرم افزار می توانید دو واتس اپ را به طور همزمان روی گوشی آیفون خود داشته باشید. برای نصب آن مراحل زیر را پیش بگیرید:

  1. اگر نرم افزار اصلی واتس اپ را ندارید آن را دانلود و نصب کنید.
  2. مرورگر سافاری خود را باز کنید و به آدرس iOS.Othman.tv بروید.
  3. بر روی “WhatsApp 2” بزنید و با فشردن دکمه ی سبز رنگ آن را دانلود کنید.
  4. مراحل نصب اپلیکیشن را طی کنید و دکمه ی ok را بزنید.
  5. حال WhatsApp 2 را راه اندازی کنید و از حساب کاربری دوم واتس آپ خود استفاده کنید.

2: استفاده از Dual messenger For WhatsApp 

اگر در نظر نداشتید از روش اول برای داشتن دو واتس اپ روی گوشی همراه خود استفاده کنید، روش دوم را امتحان کنید. برای این روش نیز نیاز دارید تا اپلیکیشن Dual messenger for WhatsApp را دانلود و نصب کنید. ما این نرم افزار را از این لینک دریافت کردیم.

واتساپ با دو شماره در یک گوشی ايفون
واتساپ با دو شماره در یک گوشی ايفون واتساپ با دو شماره

مراحل زیر را طی کنید:

  • اپلیکیشن را در اپ استور جستجو، دانلود و نهایتا نصب کنید.
  • بعد از نصب برنامه یک QR که ظاهر می شود که باید با و دستگاه دیگری آن را اسکن کنید. 
  • مسیر زیر را دنبال کنید:  به بخش setting  بروید. مورد WhatsApp web را پیدا کنید و scan QR CODE را بزنید.

کار تمام است. حال شما می توانید از این ویژگی بر روی گوشی آیفون خود استفاده کنید.

سخن آخر

در این نوشته روش های کاربردی برای ایجاد دو حساب کاربری واتس اپ روی یک گوشی را با هم بررسی کردیم. همانطور که گفتیم داشتن دو واتس اپ روی یک دستگاه ممکن است به دلایل مختلفی نیاز باشد. امروزه کسب و کارها هر چه بیشتر به سمت شبکه های اجتماعی می روند و در این میان تفکیک حساب های شخصی و حساب های مربوط به کار و بیزینس اهمیت زیادی پیدا میکند. این ویژگی اپلیکیشن پرکاربرد واتس اپ نیز در همین راستا در دسترس کاربران قرار گرفت.  به هر حال روش های گفته شده همگی تست شده و قابل استفاده هستند. امیدواریم که این نوشته برای شما مفید باشد. در بخش نظرات نیز همراه ما باشید.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا