آموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!امنیت سایبری (Cyber Security)روش عالی برای ردیابی گوشیقانون جرایم رایانه‌ایهک آیفونهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

چگونه یک موبایل را هک کنیم – برنامه SPY24 (جلوگیری از هک موبایل)

آموزش هک گوشی از راه دور به همراه معرفی برنامه هک اگر ما در گوگل شروع به جستجوی عباراتی همچون هک گوشی یا هک موبایل نماییم با تعداد بسیار زیادی از صفحات روبرو می شویم که هر کدام به نوعی سعی در آموزش هک به روش های مختلفی دارند. اما سوالی که ممکن است. چگونه یک موبایل را هک کنیم ؟ معرفی برنامه هک نرم افزار هک گوشی در ذهن شکل بگیرد این است که واقعا به چه طریقی می توان یک گوشی را هک نمود؟

یادگیری هک گوشی می تواند دو انگیزه کاملا متفاوت را در پی داشته باشد.

اول اینکه بخواهیم با هک گوشی خودمان، از شر یک سری از محدودیت ها خلاص شویم و دوم اینکه بخواهیم با هک موبایل فردی دیگر، پی به اسناد، پیام ها و تصاویر او ببریم.

امروز در این مطلب قصد داریم درباره این موارد بحث کرده و به دقت روش های آن را مورد بررسی قرار دهیم.

انگیزه هک گوشی همسر یا فرزند آموزش هک گوشی نرم افزار هک گوشی گاهی اوقات پیش می آید که شرایط زندگی یا کاری شما ایجاب می‌کند که مراقب همه چیز باشید.

به عنوان مثال اگر احساس کنید که فردی از همکارانتان در حال خیانت به شماست یا بخواهید از رموز زندگی اعضای خانواده خود با خبر شوید، تنها راهی که شاید به نظر شما برسد، هک کردن گوشی همسر ، فرزند و یا همکارانتان باشد.

البته باید طوری این عمل انجام شود که کسی از آن با خبر نشود.

اما چطور می توان تلفن همراه یک نفر را بدون اینکه خودش متوجه شود، هک کرد و به اطلاعات محرمانه آن دست یافت؟

یکی از بزرگترین نگرانی های والدین در خصوص فرزندانشان این است که دختر یا پسر نوجوان آن ها با چه کسانی رفت و آمد می کند یا دوستان او چه کسانی هستند.

بسیاری از والدین همیشه نسبت به این موضوع که از ارتباطات فرزند خود بی خبر هستند شکایت دارند.

هک گوشی فرزندان بدون اینکه آنها متوجه این امر شوند، بسیار می تواند در زمینه نظارت بر فرزندان و به قول معروف هوای آن ها را داشتن ، کمک نماید.

اما گاهی اوقات اوضاع کمی متفاوت است. بسیاری از زوج های متاهل همیشه از این که همسرشان به آن ها خیانت کند هراس دارند. آن ها به دنبال راهی هستند تا مطمئن گردند که همسرشان به آن ها خیانت نخواهد کرد و همین امر سبب می شود که افرادی به دنبال هک گوشی همسر خود باشند.

چطور می توان یک گوشی را هک کرد؟

راه های متفاوتی برای هک گوشی یک فرد وجود دارد. ساده ترین راه برای هک کردن گوشی یک شخص، این است که ابتدا به گوشی او دسترسی پیدا کرده و سپس نرم افزار مربوط به هک را روی گوشی او نصب نماییم.  این روش از آن جهت ساده ترین راه شناخته می شود که پیچیدگی زیادی نداشته و نیازی به دانش برنامه نویسی ندارد. اما اگر بخواهیم بدون دسترسی به گوشی فردی، اقدام به هک موبایل او نماییم، باید بگوییم که این کار به سادگی انجام پذیر نیست و لازمه اش یادگیری مباحث برنامه نویسی، لینوکس، مبانی هک و امنیت می باشد. اگر شخصی بخواهد بدون دسترسی به گوشی یک فرد اقدام به هک آن نماید، حداقل باید یک سال به کسب دانش برنامه نویسی و مباحث امنیتی بپردازد تا قادر به انجام این عمل باشد.

ما در این جا به دنبال دور بودن از پیچیدگی های رایج و معمول عمل هک کردن هستیم. پس مباحث برنامه نویسی را کنار گذاشته و به سراغ معرفی برنامه ای برای انجام هک گوشی همسر یا فرزندان و یا همکارانتان خواهیم رفت تا از این طریق بتوانید به نگرانی ها و شک های خود پایان دهید.

برنامه هک گوشی معرفی

معرفی نرم افزار هک گوشی : چگونه یک موبایل را هک کنیم

یکی از برنامه هایی که قادر است تقریبا تمام خواسته های شما را در زمینه هک گوشی فراهم کند، برنامه SPY24 می باشد. از طریق ویژگی های خاص این برنامه قادر خواهید بود بدون اینکه فرد، متوجه چیزی شود، تنها با یک بار دسترسی به گوشی او، تلفن همراهش را هک نمایید. پس از نصب این برنامه قادر خواهید بود تمامی اطلاعات مورد نیاز از قبیل گزارش تماس ها،‌ کنترل پیام های دریافتی و ارسالی ، کنترل و گزارش کار با شبکه های اجتماعی نظیر واتس اپ ، تلگرام، اینستاگرام و… ، اگاهی از موقعیت لحظه به لحظه و تعدادی قابلیت های دیگر را از گوشی فرد مقابل در اختیار داشته باشید.

آموزش هک گوشی معرفی برنامه هک نرم افزار هک گوشی

این برنامه به صورت کاملا پنهانی و بدون اینکه فرد کنترل شونده از وجود آن آگاه گردد اقدام به ارسال اطلاعات برای مقصد می نماید. برای کار با این برنامه سودمند، همان طور که قبلا اشاره شد، تنها کافیست یک بار به گوشی مورد نظر دسترسی داشته باشید و نرم افزار مربوطه را نصب نمایید. پس از آن، نرم افزار به طور خودکار شروع به کار نموده و اقدام به ارسال اطلاعات خواسته شده به شماره مقصد می نماید.

یکی دیگر از ویژگی های بسیار کاربردی این برنامه، توانایی گزارش گیری و نظارت بر شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام و اینستاگرام می باشد. با نصب این برنامه قادر خواهید بود از پیام هایی که فرد به بقیه ارسال می کند، یا پیام هایی که از دیگران دریافت می کند، آگاهی بیابید.

در پایان باید این موضوع را نیز متذکر شد که این برنامه صرفا با هدف نظارت روی فعالیت های مجازی فرزندان زیر هجده سال طراحی شده است و برای افراد دیگر نیاز است که از خود ایشان اجازه دریافت شود. یکی از اخلاقیات مهم در زمینه استفاده از تکنولوژی ، رعایت حریم خصوصی افراد می باشد. پس بهتر است که قبل از استفاده از چنین امکاناتی از فرد مقابل کسب اجازه نموده و او را نسبت به این عمل آگاه نماییم.

  • چگونه یک موبایل را هک کنیم
  • آموزش هک گوشی
  • معرفی برنامه هک
  • نرم افزار هک گوشی

جلوگیری از هک موبایل

امروزه با فراگیر شدن گوشی های هوشمند، اغلب افراد صاحب یکی از این گوشی ها هستند و روزانه ده ها برنامه را در آنها نصب و اجرا می کنند. اگر گوشی موبایل شما دارای سیستم عامل Android اندروید، iOS آی او اس، Symbian سیمبین، یا Windows Phone ویندوز فون است، پس شما هم صاحب یک گوشی هوشمند هستید.

گوشی هوشمند موبایل شما به طور ناخواسته ممکن است دچار حمله های هکری قرار بگیرد و اطلاعات شخصی خود را از دست بدهید. ما سعی کردیم تا در این مطلب به کاربران کمک کنیم تا با رعایت برخی مسائل امنیتی، از هک شدن گوشی موبایل خود جلوگیری کنند.

نکات مهم برای جلوگیری از هک موبایل

وارد شدن به سایت هایی که با https شروع می شوند / (جلوگیری از هک موبایل)

حتماً دیده اید که وقتی آدرس سایتی را وارد می کنید، معمولا یک Http به صورت خودکار به ابتدای آن آدرس اضافه می شود. اما بعضی وقتها هم ممکن است متوجه شوید که به جای Http، عبارت Https برای شما نشان داده می شود. نمایش کلمه S درواقع به معنای (Security – امنیت) می باشد که به انتهای Http اضافه می شود و امنیت اطلاعات تبادل شده شما را تا حد زیادی بالا می برد.

به عنوان مثال : هر وقت میخواهید وارد سرویس ایمیل E-mail یا سایت بانکی خود شوید، آدرس را با پیشوند HTTPS وارد کنید (مثلا https:‎//example.com). به این ترتیب به شیوه ای امن به سایت مورد نظر متصل می شوید و امکان سرقت اطلاعات بسیار کم خواهد شد. تقریبا تمام سایت های بانکی و سرویس های ایمیل از پروتکل امن SSL یا همان https پشتیبانی می کنند.

باز نکردن ایمیل های ناشناس Malicious email حاوی لینک /(جلوگیری از هک موبایل)

اگر ایمیل ناشناس (و مخصوصا ایمیل حاوی لینک) دریافت کردید، روی لینکهای موجود در ایمیل کلیک نکنید. زیرا هکرها با ارسال یک لینک حاوی کد مخرب Malicious email میتوانند موبایل یا تبلت شما را تحت کنترل در بیاورند. البته ایمیل هایی که از سایتهای معتبر دریافت می کنید همیشه امن هستند. (مخصوصا سایت هایی که خودتان در آنها ثبت نام کرده اید).

از نرم افزارهای مدیریت دستگاه اندرویدی کمک بگیرید /(جلوگیری از هک موبایل)

نرم افزار Find Device یکی از برنامه های مفید جهت مکان یابی و ردیابی دقیق گوشی موبایل هوشمند محسوب می شود که یکی از طراحان آن کمپانی قدرتمند و مطمئن گوگل Google است. اگر به هر دلیلی تلفن همراهتان را گم کردید برنامه Find Device به شما کمک می کند تا تلفن همراه اندرویدی خود را ردیابی و به راحتی پیدا کنید؛ همچنین می توانید برای محافظت از اطلاعاتتان از طریق کنترل از راه دور آن را به تنظیمات کارخانه برگردانید. 

دانلود نرم افزارها از مارکت های معتبر / (جلوگیری از هک موبایل)

اگر به بازی و یا اپلیکیشن احتیاج دارید، سعی کنید آن ها را از منابع معتبر دریافت کنید. زیرا برخی از همین App ها و بازی ها می توانند آلوده به کدهای مخربی باشند که باعث بروز مشکلاتی امنیتی برای موبایل شما می شود. با وجود عدم پشتیبانی برخی از اپ استورها از کاربران ایران، سایت های فارسی معتبری هم برای دانلود نرم افزار موبایل وجود دارند.

لیست مارکت های معتبر اندروید Android :

  1. Google Store – اولین و قدرتمند ترین مارکت اندروید
  2. Amazon Appstore – بهترین مارکت بازی و برنامه اندروید
  3. GetJar – بهترین مارکت اندروید جهان
  4. Itch.io – بهترین مارکت اندروید خارجی مبتنی وب
  5.  Mobogenie – بازار خارجی دانلود برنامه و بازی به صورت رایگان
  6. AppsLib – یک برنامه جایگزین گوگل پلی استور
  7.  F-Droid – مارکت برنامه اندروید رایگان و متن باز
  8. Slide ME – بهترین مارکت جایگزین گوگل پلی
  9. Galaxy Apps – بهترین مارکت اندروید رایگان
  10. Aptoide – مارکت توزیع شده اندروید
  11. Uptodown – بزرگترین مارکت اندروید
  12.  APKUpdater – آپدیت زودتر از موعد برنامه ها در مارکت اندروید
  13. Cafebazaar – کافه بازار، بهترین مارکت اندروید فارسی
  14. Iranapps – مارکت ایرانی اندروید ایران اپس
  15. Myket – مایکت مارکت اندروید رایگان و فارسی
  16. چگونه یک موبایل را هک کنیم
  17. آموزش هک گوشی
  18. معرفی برنامه هک
  19. نرم افزار هک گوشی

غیر فعال کردن GPS Camera و Geo Tag در عکسبرداری / (جلوگیری از هک موبایل)

اگر علاقمند به عکاسی با موبایل خود هستید و نمی خواهید که اطلاعات موقعیتی و برخی دیگر اطلاعات شخصی شما توسط عکس منتشر شود، کافیست گزینه های مربوط به GPS Camera و Geo Tag را غیر فعال کنید.

موبایل های جدید این امکان را دارند که وقتی عکسی با موبایل خود می گیرید، اطلاعات موقعیتی شما را توسط GPS دریافت کرده و ضمیمه تصویر کنند. گفتنی است این اطلاعات زمانی مشخص می شود که عکس گرفته شده را توسط موبایل خود بر روی شبکه های اجتماعی منتشر کنید.

اما اگر شما تصاویری را از قبل گرفته اید و هنوز آن ها را در هیچ شبکه ای به اشتراک نگذاشته اید، کافیست با نرم افزار Microsoft Photo Tools تمامی مشخصات شخصی خود را از روی تصویر گرفته شده حذف نمایید و سپس اقدام به اشتراک گذاری کنید.

از نرم افزار Google Authenticator کمک بگیرید / (جلوگیری از هک موبایل)

با استفاده از قابلیت Google Authenticator می توانید یک لایه امنیتی جدید را به حساب کاربری خود اضافه کنید. این نرم افزار یکی از بهترین راهکارها برای اهراز هویت اکانت گوگل محسوب می شود که در صورت فعال سازی در کوتاهترین زمان می توانید آن را از طریق شماره تلفن همراهتان دریافت کرده و با اطمینان خاطر بیشتری وارد حساب کاربری خود شوید.

از وای فای های عمومی استفاده نکنید / (جلوگیری از هک موبایل)

بهتر است تا جایی که می توانید از استفاده از وای فای WIFI عمومی اجتناب کنید. شما هیچ گاه نمی توانید مطمئن شوید که این شبکه رایگان ۱۰۰ درصد امن است. همچنین اطمینان حاصل کنید که تلفن همراه شما به صورت خودکار به شبکه های وای فای رایگان متصل نمی شود.

خاموش کردن وای فای و بلوتوث / (جلوگیری از هک موبایل)

بلوتوث Bluetooth و WiFi وای فای موبایل خود را در مراکز شلوغ خاموش نگه دارید (البته اگر به آنها نیازی ندارید). این کار باعث می شود تا هکرها و افراد سود جو نتوانند با پیدا کردن وای فای و یا بلوتوث روشن شما به تنظیمات آن ها دسترسی پیدا کرده و با هک کردن آن ها به اطلاعات گوشی موبایل هوشمند شما دست یابند.

تنظیمات بلوتوث تلفن همراهتان را به درستی پیکربندی کنید / (جلوگیری از هک موبایل)

برای این کار به تنظیمات بلوتوث رفته در آنجا عبارت “Non-discoverable” یا غیر قابل کشف را انتخاب کنید. دلیل این کار این است که اگر بلوتوث در همه جا قابل رویت باشد افراد بیشتری برای دستیابی به اطلاعات و اتصال به تلفن همراه شما تمایل پیدا می کنند. در این باره نیز مانند وای فای WIFI اگر نیازی به استفاده از بلوتوث Bluetooth ندارید بهتر است آن را خاموش نگه دارید.

یک آنتی ویروس خوب دانلود کنید / (جلوگیری از هک موبایل)

استفاده از یک آنتی ویروس Antivirus قدرتمند و مفید در عین ضرورت یک گام مهم و اساسی در حفظ اطلاعات محسوب می شود؛ پس هرچه سریعتر برای نصب یک آنتی ویروس قوی اقدام کنید.

بروزرسانی گوشی از داخل خود گوشی Update Manager / (جلوگیری از هک موبایل)

همیشه آپدیت های منظمی برای سیستم عامل های آندروید، ویندوز فون، و iOS منتشر می شود. برخی از هکرها از این موضوع سوء استفاده کرده و فایل های آلوده خود را به عنوان آپدیت موبایل در اینترنت منتشر می کنند. مراقب این موضوع باشید و همیشه آپدیت سیستم عامل را توسط برنامه Update Manager خود گوشی انجام دهید.

باز کردن حساب های بانکی با نرم افزارهای بانکی / (جلوگیری از هک موبایل)

یکی از مهمترین نکاتی که باید رعایت کنید این است که هیچ گاه حساب های بانکی خود را توسط نرم افزار های ناشناس باز نکنید. بلکه از نرم افزار بانکی مخصوص بانک خود کمک بگیرید.

استفاده از یک PIN (رمز عبور) برای صفحه قفل / ( آموزش هک گوشی )

همیشه از یک PIN یا رمز عبور برای حفاظت از اطلاعات گوشی هوشمند خود استفاده کنید. اضافه کردن این لایه های امنیتی به گوشی های هوشمند می تواند بسیار موثر باشد. اما اگر از آن دسته افرادی هستید که رمزهای عبور را به سرعت فراموش می کنید و به سختی به یاد می آورید می توانید از یک الگو (Pattern) برای قفل کردن گوشی خود کمک بگیرید.

هرگز گوشی خود را روت Root نکنید / (جلوگیری از هک موبایل)

شاید با روت Root کردن تلفن همراه دسترسی های بیشتری برای شما باز شود اما اگر عاقلانه فکر کنید این کار به نفع شما نیست. با انجام این کار تلفن همراهتان را آسیب پذیر کرده و راه ورود هکر ها به آن را باز می کنید.

بر روی برنامه هایتان قفل بگذارید / ( معرفی برنامه هک )

گاهی اوقات استفاده از یک کلمه عبور کافی نیست. برای اطمینان بیشتر باید برنامه های شخصی خود مانند: کیف پول تلفن همراه و… که حاوی اطلاعات محرمانه هستند را رمزگذاری کنید. برای این کار می توانید از اپلیکیشن های رمزگذاری کمک بگیرید.

مجوزهای دسترسی نرم افزار را قبل از دانلود مطالعه کنید / (جلوگیری از هک موبایل)

انجام این کار نیز گام مهم دیگری برای حفظ امنیت اطلاعات شماست. در زمان دانلود نرم افزار از فروشگاه های معتبر از میزان دسترسی آن به داده های تلفن همراهتان مطمئن شوید. به طور مثال دانلود یک برنامه پولی که نیازمند دسترسی به دوربین تلفن همراه شماست ضروری نیست.

نکات گفته شده در این مقاله بسیار ساده بودند. اما جالب است بدانید که بیش از ۹۰ درصد کاربران موبایل به این نکات توجه نمی کنند. و همین باعث بروز مشکلاتی مثل هک شدن اطلاعات شخصی میشود.

  • چگونه یک موبایل را هک کنیم
  • آموزش هک گوشی
  • معرفی برنامه هک
  • نرم افزار هک گوشی

هک گوشی تنها با داشتن شماره‌ تلفن فرد موردنظر

هک گوشی تنها با داشتن شماره‌ تلفن فرد – موبایل هک – هک گوشی هک گوشی رمزنگاری نشده بیش از آنکه تصور می‌شد راحت است.

محققان امنیتی برای نشان دادن این موضوع، گوشی یک نماینده‌ کنگره‌ی ایالات متحده‌ی آمریکا را هک کردند.

یک مهندس کامپیوتر آلمانی به نام کارستن نوهل (Karsten Nohl) به برنامه‌ی ۶۰ Minutes (ویژه برنامه‌ی شبکه‌ی CBS) گفت:

تنها چیزی که یک هکر برای هک کردن گوشی شما نیاز دارد شماره تلفن شما است.

او به مجری این برنامه گفت که هکر با داشتن شماره‌تلفن قربانی خود و هک گوشی آن شخص می‌تواند حرکات او را ردیابی کند، تماس‌های قربانی را گوش کند و حتی پیامک‌های او را از راه دور بخواند.

این محقق توانست تنها با داشتن شماره‌‌تلفن آیفون تد لیو (Ted Lieu) نماینده‌ی کالیفرنیا، از آسیب‌پذیری موجود در شبکه‌ی مخابرات استفاده کرده و گوشی این شخص را هک کند.

آنها در برنامه‌ی تلویزیونی ۶۰ Minutes به تماس‌های او گوش دادند و حتی مسیر حرکت این نماینده را به کمک شماره‌تلفن او دنبال کردند.

البته آقای تد لیو خود رسما اجازه داده بود که برای مدت کوتاهی کارستن نوهل این کار را بر روی گوشی او انجام دهد و این کار آقای نوهل هرگز غیرقانونی نبوده‌است.

هک گوشی به خاطر پروتکل ارتباطی در شبکه‌ی مخابراتی است؛ نام این پروتکل SS7 است هر کاری که این نماینده انجام دهد، چه گوشی خود را تعویض کند، چه برای گوشی گذرواژه تعیین کند، حتی اگر انواع و اقسام برنامه‌های امنیتی را بر روی گوشی نصب کند، خللی در روند این هک ایجاد نخواهد کرد؛ چراکه این هک بر روی شبکه‌ی مخابراتی اتفاق می‌افتد نه بر روی خود گوشی.

آسیب‌پذیری اصلی به خاطر پروتکل ارتباطی در شبکه‌ی مخابراتی است.

نام این پروتکل SS7 است که برای ارتباط در درون شبکه‌ی موبایلی یعنی برای تماس گرفتن، ارسال پیامک و غیره استفاده می‌شود.

در این پروتکل آسیب‌پذیری‌ای وجود دارد که به هکر اجازه می‌دهد، درصورت دسترسی به یکی از سیستم‌های کنترل‌کننده‌ی SS7 و تنها با داشتن شماره‌ی‌تلفن شخص موردنظر خود، تمامی تماس‌ها و پیامک‌های ارسالی یا دریافتی آن شخص موردنظر را زیر نظر گرفته و به آنها گوش دهد.

نظر شما دراین‌باره چیست؟ دیدگاه خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

چگونه موبایل را هک کنیم

آموزش هک گوشی

معرفی برنامه هک : نرم افزار هک گوشی


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

دانلود برنامه هک گوشی دیگران از راه دور بدون نصب برنامه + آموزش هک گوشی
ما برای هک کردن گوشی، ایستاگرام، تلگرام، سایت و یا حتی تشخیص و محافظت در برابر هک نیاز به یک نرم افزار دارید. نام این نرم افزار اسپای 24 است.
با دانلود این برنامه قادر خواهید بود تا هر وب سایت و اکانتی را هک کنید. این نرم افزار در گوشی و هم در موبایل قابل استفاده بوده و استفاده از آن نیز بسیار آسان است کافیست بر روی لینک دانلود پایین کلیک کرده و نرم افزار دانلود و سپس نصب کنید.

هک حساب کاربری، ایمیل، گوشی، بازی، اینستاگرام، تلگرام و واتس اپ به تنهایی قابل انجام نیست؛ شما نیاز به دانلود نرم افزار مخصوصی دارید که به آن اسپای 24 گفته می شود برای دانلود نرم افزار اسپای 24 باید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

از این رو اگر چند سال پیش مبحث هک و نفوذ به کامپیوترها به عنوان منبع اصلی اطلاعات یک فرد مطرح بود، امروزه این مبحث به هک گوشی افراد تغییر جهت داده است. چرا که در دنیای امروزی موبایل ها به عنوان پراستفاده ترین تکنولوژی توسط افراد شناخته شده و به طبع بیشتر اطلاعات شخصی افراد نیز در این تلفن همراه شان ذخیره می شود. نگرانی که افراد مختلف از بابت نفوذ هکرها به دستگاه تلفن همراه شان دارند، چیزی نیست که بتوان آن را پنهان کرد.
هک گوشی، یک مشکل همگانی
این نگرانی از وقتی به وجود آمد که اخبار مختلفی از منابع رسمی و محلی از هک و نفوذ به تلفن های همراه افراد معروف و حتی معمولی پخش شد و با گذر زمان مبحث هک و نفوذ به حریم شخصی افراد به خصوص هک گوشی تبدیل به یک بحث فراگیر شده که هرروز مطالب جدید و تازه ای را پیرامون آن در شبکه های اجتماعی و نقول قول های محاوره ای می بینید.

هک حساب کاربری، ایمیل، گوشی، بازی، اینستاگرام، تلگرام و واتس اپ به تنهایی قابل انجام نیست؛ شما نیاز به دانلود نرم افزار مخصوصی دارید که به آن اسپای 24 گفته می شود برای دانلود نرم افزار اسپای 24 باید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

در هر صورت، هک گوشیتان می تواند بدترین خبری باشد که می شنوید. چرا که با با هک شدن تلفن همراه، تمام اطلاعات شما شامل مخاطبان، عکس و فیلم ها، اطلاعات حساب های کاربری، شبکه های اجتماعی و … توسط شخص ثالث قابل دسترسی شده و این موضوع می تواند مشکلات بسیاری را برای شما ایجاد کند.
از این رو تصمیم گرفته ایم در این مقاله از نتیکو به بررسی اخبار و اطلاعات پیرامون هک گوشی پرداخته و با بررسی دقیق این موضوع، مشخص کنیم که آیا هک گوشی امکان پذیر است یا خیر؛ با ما همراه باشید.
هک گوشی شامل نفوذ به چه بخش هایی می شود؟
همان طور که می دانید، هک و نفوذ به موبایل شما توسط شخص ثالثی انجام می شود که می تواند اهداف مختلفی داشته باشد. فرد هکر با هدف خاصی که دارد به بخش های مختلفی از تلفن همراه شما نفوذ پیدا کرده و به اطلاعاتی که شامل حریم خصوصی شما می باشد دسترسی پیدا می کند.

هک حساب کاربری، ایمیل، گوشی، بازی، اینستاگرام، تلگرام و واتس اپ به تنهایی قابل انجام نیست؛ شما نیاز به دانلود نرم افزار مخصوصی دارید که به آن اسپای 24 گفته می شود برای دانلود نرم افزار اسپای 24 باید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

بیشترین گزارشاتی که از هک گوشی به دست آمده است، شامل هک تلگرام، اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی است اما گاهی اوقات برخی هکرها اهدافی بالاتر از دسترسی به اطلاعات حساب شبکه های اجتماعی شما داشته و با ترفندهای خاصی اقدام به هک دستگاه موبایل شما می کنند.
با هک دستگاه، تمام اپلیکیشن ها و اطلاعاتی که در گوشی شما وجود دارد در خطر افتاده و تنها شبکه های اجتماعی نیستند که در دسترسی هکر قرار می گیرند، بلکه اطلاعاتی همچون مخاطبین، پیامک ها و عکس و فیلم های گالری تان نیز در اختیار هکر قرار می گیرد. به همین علت اگر بخواهیم هک گوشی را درجه بندی کنیم، بایستی در ابتدا هک برنامه ی هک گوشی موجود در یک تلفن همراه را در نظر گرفته و سپس به هک دستگاه بپردازیم.

هک حساب کاربری، ایمیل، گوشی، بازی، اینستاگرام، تلگرام و واتس اپ به تنهایی قابل انجام نیست؛ شما نیاز به دانلود نرم افزار مخصوصی دارید که به آن اسپای 24 گفته می شود برای دانلود نرم افزار اسپای 24 باید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

هک دستگاه تلفن همراه بسیار سخت تر و پیچیده تر از اپلیکیشن هاست و اگر به نکات امنیتی به خصوص نکاتی که در زمینه نصب و استفاده از برنامه های غیرمعتبر وجود دارد توجه نکنید، شخص هکر به راحتی می تواند با ایجاد یک تروجان و مخفی سازی آن در قالب یک اپلیکیشن، به اطلاعات دستگاه شما دسترسی پیدا کرده و شما را هک کند.
هک گوشی با چه روش هایی انجام می پذیرد؟
سوالی که برای بسیاری از کاربران پیش می آید، این است که هکرها از چه روش هایی برای نفوذ به تلفن همراه هدف شان استفاده می کنند؟ در این قسمت به رایج ترین روش هایی که هکرها از آن برای دسترسی به اطلاعات کاربران استفاده می کنند پرداخته ایم.
استفاده از اپلیکیشن های تقلبی و بکارگیری رت و تروجان در آن ها
یکی از روش های رایجی که بسیاری از هکرها از آن برای دسترسی به تلفن همراه طعمه خود استفاده می کنند، روش هک به وسیله اپلیکیشن است. به طوری که شخص هکر با ساخت یک اپلیکیشن اندرویدی با فرمت .apk و تبلیغات این اپلیکیشن، شما را ترغیب به نصب آن می کند.

هک حساب کاربری، ایمیل، گوشی، بازی، اینستاگرام، تلگرام و واتس اپ به تنهایی قابل انجام نیست؛ شما نیاز به دانلود نرم افزار مخصوصی دارید که به آن اسپای 24 گفته می شود برای دانلود نرم افزار اسپای 24 باید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا