آموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهاخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینساده ترین روش هک واتس اپ از راه دور اندروید

چگونگی پیدا کردن پسورد وای فای

پیدا کردن پسورد وای فای یکی از نیازهای اصلی بسیاری از افراد است. اکثر افراد ممکن است پسورد وای فای خود را گم کنند و به آن دسترسی نداشته باشند این که ممکن است قصد داشته باشند تا پسورد وای فای شخص دیگری را بدست بیاورند. در چنین مواردی شما می توانید از راهکارهای مختلفی استفاده کنید ولی متاسفانه بسیاری از این راهکارها نمی توانند برای شما مناسب باشند و نتیجه مطلوب را در اختیار شما قرار دهند. به همین علت نیز ما در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره روش های مختلف پیدا کردن پسورد وای فای صحبت کنیم  اطلاعاتی را در این خصوص در اختیار شما کاربران spy24 قرار دهیم.

پیدا کردن پسورد وای فای در ویندوز

یکی از ساده ترین روش هایی که برای پیدا کردن پسورد وای فای وجود دارد این است که از طریق سیستم عامل ویندوز اقدام به انجام این کار کنید. اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که با لپتاپ یا کامپیوتر خود به وای فای وصل شده اید و این رمز عبور را فراموش کرده اید می توانید با استفاده از اقدامات زیر به راحتی به رمز عبور وای فای خود دسترسی پیدا کنید:

–          از طریق منو استارت وارد بخش Network Connections شوید که مربوط به اینترنت و وای فای دستگاه می باشد.

–          در این بخش وای فای خود را انتخاب کرده و روی آن راست کلیک کنید.

–          از میان گزینه هایی که برای شما ظاهر شده اند روی گزینه Wifi Properties کلیک کرده و در میان تب های مختلفی که در صفحه مربوطه قرار دارند وارد تب Security شوید.

–          در این تب تیک کنار گزینه Show Characters را فعال کنید تا پسورد وای فای برای شما نمایش داده شود.

نکته ای که در خصوص این روش باید بدانید این است که حتی اگر شما بتوانید به لپتاپ یا کامپیوتر دیگران نیز دسترسی پیدا کنید می توانید از این روش برای پیدا کردن رمز وای فای آنها استفاده کنید.

پیدا کردن پسورد وای فای در ویندوز

پیدا کردن پسورد وای فای در ویندوز

یافتن رمز عبور وای فای از طریق CMD

کامند لاین سیستم عامل ویندوز که به اختصار CMD نامیده می شود امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می دهد که یکی از بهترین این امکانات این است که شما به راحتی از طریق آن می توانید اقدام به پیدا کردن پسورد وای فای خود کنید. توجه داشته باشید که با استفاده از این امکانات شما می توانید پسورد تمامی وای فای هایی که در سیستم شما ذخیره شده اند را مشاهده کنید. برای انجام این کار مراحل زیر را دنبال کنید:

–          وارد برنامه CMD شوید.

–          دستور netsh wlan export profile folder=c:\ key=clear را وارد کنید

با اجرا کردن این دستور برای هر یک از وای فای هایی که دستگاه شما به آن متصل شده باشد یک فایل ایجاد می شود که شما با باز کردن این فایل به راحتی می توانید به پسورد این وای فای ها دسترسی پیدا کنید.

یافتن رمز عبور وای فای از طریق CMD

آیا امکان پیدا کردن پسورد وای فای از طریق مودم وجود دارد؟

یکی از سوالات رایجی که اکثر کاربران درباره پیدا کردن پسورد وای فای دارند این است که آیا می توان به صورت مستقیم رمز وایفای را از طریق مودم به دست آورد؟ اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که این سوال را در ذهن خود دارید باید بدانید که پاسخ این سوال مثبت است. برای پیدا کردن پسورد وای فای از طریق مودم باید از طریق مرورگر خود وارد صفحه مربوط به مودم شوید و به پسورد آن دسترسی پیدا کنید. برای این کار گام های زیر را طی کنید:

–          وارد مرورگر دلخواه خود شده و آدرس http://192.168.1.1/ را وارد کنید. با انجام این کار وارد صفحه مودم خود خواهید شد.

–          حال پسوردی که برای مودم مشخص کرده اید را وارد کنید و در صفحه ظاهر شده وارد بخش Wireless Lan شوید. توجه داشته باشید که رمز مودم با رمز وای فای متفاوت است و این دو ارتباطی با یکدیگر ندارند.

–          حال در صفحه ظاهر شده می توانید در بخش Pre Shared Key اقدام به پیدا کردن پسورد وای فای خود کنید.

آیا امکان پیدا کردن پسورد وای فای از طریق مودم وجود دارد؟

استفاده از نرم افزارهای بازیابی رمز عبور وای فای

یکی از بهترین روش هایی که امروزه می توان از آن برای پیدا کردن پسورد وای فای استفاده کرد نرم افزارهای بازیابی رمز عبور وای فای می باشند که کیفیت بالایی دارند و می توانند بهترین عملکرد را در اختیار شما قرار دهند. اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که رمز عبور وای فای خود را فراموش کرده اید می توانید به راحتی از این نرم افزارها در سیستم عامل ویندوز استفاده کرده و از مزایای آنها بهره مند شوید. از جمله مهمترین این نرم افزارها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

–          WiFi Password Revealer

–          Password Viewer

–          WiFi Password Decryptor

–          SterJo Wireless Passwords

توجه داشته باشید که با وجود این که عملکرد این نرم افزارها تقریبا یکسان است ولی گاهی اوقات برخی از آنها می توانند بهتر از سایرین عمل کنند. بنابراین اگر در بازیابی رمز عبور وای فای خود با مشکل مواجه شدید به شما پیشنهاد می کنیم حتما نرم افزارهای دیگر را نیز مورد استفاده قرار دهید تا بتوانید بهترین نتیجه را دریافت کنید و به راحتی اقدام به پیدا کردن پسورد وای فای خود کنید.

استفاده از نرم افزارهای بازیابی رمز عبور وای فای

استفاده از رمز عبور حک شده روی مودم برای پیدا کردن پسورد وای فای

اگر در زمان نصب مودم و تنظیم کردن مودم خود رمز پیش فرض آن را تغییر نداده باشید به راحتی می توانید از رمز عبوری که روی مودم حک شده است استفاده کنید. البته نکته ای که در این روش برای پیدا کردن پسورد وای فای وجود دارد این است که حتما بعد از پیدا کردن رمز باید آن را تغییر دهید چرا که قرار دادن رمز پیش فرض روی مودم باعث می شود تا تمامی افراد با دسترسی به مودم شما بتوانند به راحتی به وای فای شما متصل شده و از آن استفاده کنند. بنابراین اگر شما هم نگران هک شدن وای فای خود و استفاده از اینترنتتان توسط اشخاص دیگر هستید حتما به این نکته مهم توجه داشته باشید و سعی کنید آن را رعایت کنید تا امنیت مودم و وای فای خود را افزایش دهید.

استفاده از رمز عبور حک شده روی مودم برای پیدا کردن پسورد وای فای

ابزارهای پیدا کردن پسورد وای فای در گوشی های هوشمند

شاید برای شما جالب باشد که بدانید امروزه برنامه ها و اپلیکیشن هایی برای گوشی های هوشمند طراحی و ساخته شده اند که به شما این امکان را می دهند تا به راحتی هرچه تمام بتوانید اقدام به پیدا کردن پسورد وای فای کنید. برای استفاده از این نرم افزارها و اپلیکیشن باید بدانید که آنها به دو دسته کلی تقسیم بندی می شوند. برخی از این اپلیکیشن ها نیازمند روت کردن دستگاه هستند که به شما پیشنهاد می کنیم برای حفظ امنیت دستگاه خود به هیچ وجه از این اپلیکیشن ها استفاده نکنید. دسته دوم از اپلیکیشن هایی که برای پیدا کردن پسورد وای فای در گوشی های هوشمند استفاده می شوند نیازی به روت کردن دستگاه ندارند و شما بدون نیاز به این کار نیز می توانید از آنها استفاده کنید. البته باید توجه داشته باشید که هیچ یک از این اپلیکیشن ها نتیجه قطعی را به شما ارائه نمی دهند.

ابزارهای پیدا کردن پسورد وای فای در گوشی های هوشمند

سایر روش ها برای پیدا کردن رمز وای فای

امروزه برخی از روش های جدیدتر نیز برای پیدا کردن پسورد وای فای مورد استفاده قرار می گیرند که استفاده از هر یک از این روش ها می تواند مزایای مختلفی را برای شما به همراه داشته باشد. اگر از گوشی های هوشمندی که دارای اندروید نسخه 10 یا بالاتر هستند استفاده می کنید می توانید از قابلیت QR code برای پیدا کردن رمز وایفای خود استفاده کنید که می تواند به سرعت رمز وایفای را در اختیار شما قرار دهد. علاوه بر این امروزه برخی از نرم افزارها و اپلیکیشن های هک وای فای نیز طراحی شده اند که گاهی اوقات می توانند موثر واقع شوند. 


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا