برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

کد تست شیائومی و تشخیص گوشی اصل از بدل

کد تست شیائومی در واقع معیار و وسیله ای برای سنجیدن میزان سالم بودن گوشی های با برند شیائومی می باشد که این تست بیشتر برای گوشی های دسته دوم کاربرد دارد و با این روش می توانید میزان سالم و یا خراب بودن گوشی های دسته دوم شیائومی خریداری شده خود را بسنجید و از سالم بودن آنها اطمینان حاصل کنید. البته باید بدانید که این کد ها گاها در تمام گوشی ها و یا در تمام مدل ها قابل اجرا نبوده و قابلیت لازم را ندارند.

کد تست شیائومی چیست

در زمان هایی که شما به عنوان یک خریدار به دنبال خرید گوشی های برند شیائومی می باشید، کد تست شیائومی قطعا به کار شما می آید و باید از این گونه از کد ها استفاده نمایید. بخصوص در زمان هایی که تصمیم می گیرید تا این برند از گوشی را به صورت دست دوم خریداری نمایید.

از این کد ها برای تست کردن و فهمیدن میزان سالم بود و بی ایراد بودن گوشی های دسته دوم شیائومی استفاده می شود و در صورتی که درباره سالم و یا خراب بودن این گوشی ها سوالاتی در ذهن خود دارید، با استفاده از این روش، شک شما برطرف می شود. با استفاده از این کد ها می توان سیستم را دوباره راه اندازی نموده و یا کار های مختلفی را با گوشی خود انجام داد و بخش های مختلف را تست نمود. جالب است بدانید که با کمک این کدها نه تنها بخش های داخلی و نرم افزاری را می توان تست کرد، بلکه برخی از اجزا مانند دوربین نیز دارای کد مخصوص هستند تا بتوان آن را نیز امتحان نمود.

کد تست شیائومی

چگونه مطمئن شویم که گوشی شیائومی ما اصل می باشد

برای فهمیدن اصلی و یا تقلبی بودن یک گوشی شیائومی 2 مرحله کار وجود دارد. چک کردن اصل و یا فرعی بودن گوشی های شیائومی یک روش ساده و اصلی دارد و آن چک کردن و مشخص نمودن سریال گوشی می باشد تا از منبع اصلی، چک شده و اصل و یا فرعی بودن گوشی شیائومی شما مشخص شود.

تمامی گوشی های شیائومی دارای کد هایی ثبت شده  IMEI در سرور اصلی می باشند که در واقع هویت هر گوشی است. البته باید گفت که این روش نیز به صورت 100 درصدی مطمئن و قطعی نمی باشد و تولیدکنندگان محصولات غیر اصل و تقلبی بازار، کدی از پایگاه های اصلی داده را انتخاب می کنند و آن را به عنوان کد تست شیائومی برای اصل بودن انتخاب می نمایند که متاسفانه همین موضوع باعث به اشتباه افتادن خریدار می گردد.

افراد برای مطمئن شدن باید شماره تلفن همراه خود و سریال آن را وارد نمایند و IMEI کنند و در مرحله بعدی تایید دو مرحله ای را فعال نمایند و با اس ام اس بررسی و تایید اصلی، اصل بودن گوشی خود را انجام دهند. شاید این راه مطمئن ترین راه برای شما در زمان خرید باشد.

کد تست شیائومی

کد تست شیائومی برای تنظیمات کارخانه

برای بازگرداندن کلی گوشی های دسته دوم و یا نو خود به تنظیمات اصلی و تنظیمات کارخانه و به نوعی استفاده از آپشن RESET FACTORY باید از کد دستوری *#*64663#*#*  استفاده شود. این کد تمامی رده های کلی و برنامه های کاربردی نصب شده و موجود بر روی گوشی همراه شما را از بین می برد و گوشی را به گوشی خام خریداری شده از کارخانه تبدیل می کند.

برای تنظیم نمودن کلی و مجدد دستگاه و سیستم عامل گوشی های شیائومی خود باید از کد تست شیائومی دیگری استفاده کنید تا به طور کلی سیستم عامل گوشی همراه خود و دستگاه خود را تنظیم نمایید. برای این کار باید از کد تست شیائومی *#*#64663#*#* استفاده نمایید و سیستم عامل مربوطه گوشی همراه خود را به دوباره راه اندازی کنید. 

کد تست شیائومی

آیا استفاده از کد تست شیائومی، مطمئن ترین راه است؟

در صورتی که به اشخاص وارد نزدیک باشید و دسترسی داشته باشید، می توانید اگر تصمیم به خرید گوشی دست دوم دارید، از آنها کمک بگیرید تا گوشی مورد نظر شما را تست کنند. اما در صورتی که چنین امکاناتی در دسترس ندارید، می توانید از قبل تعدادی از این کد های دستوری را به خاطر سپرده و در زمان خرید از آنها استفاده نمایید.

شاید در این حالت بتوان مطمئن ترین راه را، استفاده از این کد های دستوری و کد تست شیائومی دانست. این کدها به شما کمک می کنند تا از سلامت گوشی و قطعات آن خیالتان آسوده باشد.

کد تست شیائومی

کدهای مخفی گوشی شیائومی را چگونه و از کجا بدانیم

در درجه اول باید بدانید که کد تست شیائومی را باید با کلیدهای ستاره و مربع وارد نمایید تا عمل کنند. البته این کدها بر اساس به روز رسانی سیستم عامل گوشی شما، در گوشی قرار دارند. تعداد این کد تست شیائومی بسیار زیاد است که شما با وارد کردن *#06# IMEI # می توانید تمام این کدها را در دسترس داشته باشید و بر اساس نیاز خود از آنها استفاده نمایید. البته باید بدانید که تمام آنها در همه گوشی ها فعال نبوده و کار نمی کنند.

کد تست شیائومی

چند نمونه از کدهای مخفی گوشی شیائومی

در این بخش به عنوان نمونه به چند کد مخفی و کد تست شیائومی اشاره می کنیم که کاربردی نیز هستند:

  • بررسی حمل و نقل تماس *# 67 # : این کد در زمان مشغول بودن و یا رد تماس در واقع به شما کمک می کند تا تلفن را در حالت انتقال تماس به شماره مشخص، بتوانید بررسی کنید.
  • تماس در انتظار * 43 # : با کمک این کد می توانید انتظار مکالمه گوشی خود را فعال نمایید و با این کد نیز آن را از این فرایند و حالت در آورید.
  • تست قطعات *#*# 64663 *#*# : با کمک این تست می توانید از صحت قطعات گوشی خود مطمئن شوید. این کد قطعا زمانی به کار شما می آید که گوشی را خریداری کرده اید و یا دست دوم است و می خواهید از سلامت آن مطمئن باشید.
  • برای نمایش منوی خدمات در گوشی *# 0011 #
  • نمایش اطلاعات سطح محدود  *# 07 #
  • به منظور نمایش نسخه نسخه رم گوشی *#*# 3264 *#*#
  • به منظور تست  ال سی دی گوشی *# 0 *#
  • تست صفحه لمسی گوشی شیائومی *#*# 2664 *#*#
  • به منظور تست صدا *#*# 0289 *#*#
  • تغییر عملکرد دکمه پاور *#*# 7594 *#*#
  • سرویس های گوگل پلی *#*# 426 *#*#
  • برای تست بلوتوث گوشی *#*# 232331 *#*#
  • تست شبکه بی سیم دستگاه مورد نظر *#*# 232339 *#*# و یا استفاده از کد *#*# 526 *#*#
  • تست کامل GPS در گوشی *#*# 1575 *#*#
  • کد مورد استفاده برای نمایش وضعیت باتری *# 0228 #
  • این کد بعد از وارد کردن سیم کارت، گوشی شیائومی شما را مجددا تنظیم می کند ### 337 * 07 # 

اینها تنها بخشی از کدهای دستوری هستند که در گوشی های شیائومی می توان از آنها استفاده کرد. شاید بهتر باشد این کد ها را به 3 دسته تقسیم کنیم. دسته اول کدهایی که مربوط به تست سلامت و اصل بودن گوشی هستند. دسته دوم کد هاییی که برای بررسی نرم افزارها و اپلیکیشن های گوشی مورد استفاده قرار می گیرند و دسته سوم کد های دستوری هستند که بعد از خرید گوشی تمایل دارید تا به منظور تغییر نحوه عملکرد گوشی و برنامه های آن، از آنها استفاده نمایید.

کد تست شیائومی

استفاده از کدهای مخفی

با یک سرچ ساده در اینترنت و از طریق مرورگر گوگل و مراجعه به سایت های معتبر، می توانید به تعدادی از این کد های دستوری و کد تست شیائومی دست پیدا کنید که می تواند در انجام خدمات مختلف به شما کمک کند.

البته باید این نکته را بدانید که تعداد این کد های مخفی گوشی شیائومی بسیار زیاد است اما ممکن است در برخی گوشی ها و برای برخی از مدل ها عمل نکند و نتوانید از آن استفاده نمایید. 

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا