اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!امنیت سایبری (Cyber Security)برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دوربرنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانوادههک آیفونهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

کنترل گوشی کودکان از راه دور

کنترل گوشی کودکان از راه دور از جمله نگرانی ها و دغدغه های والدین در زمانه ای است که تکنولوژی در همه جای زندگی ما خود را به نمایش گذاشته است. دغدغه شما را حذف خواهیم کرد. با یک شیوه جدید تربیتی و کنترلی برای کودکان دلبندتان آشنا شوید. دسته ای از سوالات وقتی در ذهن پدر و مادر جای می گیرد، تبدیل به موضوعی ناراحت کننده و نگران کننده می شود. اینکه چرا فرزند ما ساعت ها وقت خود را با موبایل می گذراند؟! چرا وارد سایت های مختلف با موضوعات متنوع می شود؟ چرا اپلیکیشن های مختلف اندرویدی نصب می کند؟ همچنین گاهی پیش می آید که والدین از ارتباط تلفنی فرزندشان با دیگر افراد دچار نگرانی می شوند و برای شما سوال است که چطور این ارتباط ها را هندل کنند. حالا که نرم افزار مراقبت از خانواده راه حلی جدید و جالب فراهم کرده تا به کمک شما والدین گرامی بیاید، پس نگرانی ها را از خود دور کنید و این مقاله را بخوانید. ما خواهیم گفت که چرا این شیوه کنترلی، بهترین شیوه می باشد و قابلیت های نرم افزار را بازگو خواهیم نمود. در این مقاله و دیگر مقالات سایت می خواهیم به سوالاتی از این دست پاسخ دهیم، پس تاپیک های زیر را بخوانید: نحوه ردیابی گوشی از طریق کد imei  
کنترل گوشی کودکان از راه دور
کنترل گوشی کودکان از راه دور
  کنترل گوشی کودکان ؛ دلیل استفاده کودکان از موبایل کنترل گوشی کودکان ؛ شیوه های تربیتی قدیمی کنترل گوشی کودکان ؛ خطرات فضای مجازی کنترل گوشی ؛ ویژگی های نرم افزار مراقبت از خانواده  

کنترل گوشی کودکان ؛ دلیل استفاده کودکان از موبایل

شاید بهتر باشد ابتدا به این سوال پاسخ دهیم که اصلا چرا کودکان به دنبال استفاده از فضای مجازی می روند؟! چرا فضای واقعی جذابیتی برای دسته ای کودکان ندارد؟! آیا راهی هست که استفاده بچه ها از موبایل را کاهش داد؟ در ادامه به دلایل آن می پردازیم:  

1- تفریح نکردن:

اگر کودکان تفریحات سالم خوب نداشته باشند، گوشه گیر خواهند شد و طبیعی است موبایل را انتخاب می کنند. لازم نیست به فکر مسافرت رفتن ویا پارک های گران قیمت شهر خود باشید. همان پارک های معمولی در نزدیکی خانه خودتان می تواند کافی باشد. کودکان روحیه ای شاد دارند و لازم است ساعاتی از روز، انرژی خود را تخلیه کنند. تفریح کردن و حتی مهمانی های دوستانه خانگی می تواند فضای خوبی برای او باشد.
کنترل گوشی کودکان
کنترل گوشی کودکان
 

2- عدم رشد کردن توانمندی های کودک:

اگر فرزند شما نسبت به استعدادها و توانمندی های خود بی اطلاع باشد و نداند چه استعدادی دارد، ممکن است فضای مجازی را انتخاب کند. کار در فضای مجازی بسیار راحت است و همگان بلدند. فعالیت در فضای مجازی، مانند ساخت اکانت در شبکه های اجتماعی اصلا کار سختی نیست و هرکسی از عهده آن بر می آید. اما بسیاری از کارهای خلاقانه و کودکانه که با دست و مهارت های فنی انجام می شود، در فضای واقعی و دور از گوشی پیدا می شود.  

کنترل گوشی کودکان ؛ شیوه های تربیتی قدیمی

در گذشته شیوه های تربیتی به چه شکلی بود؟ آیا آن شیوه ها برای کودکان امروزی سودمند است؟ موارد زیر را بخوانید:  

1- منع کودکان از خوردن:

یکی از راه های تربیتی در قدیم الایام این بود که بچه ها را سر سفره دعوت نمی کردند. طبیعی است این شیوه در دوران ما کاملا از بین رفته و منسوخ شده است! در زمانه ما تاکید بر خورد و خوراک کودکان و جلوگیری از سوء تغذیه آن ها می باشد. پس خوب است بدانیم اگر کودکی مدام از گوشی استفاده می کند، راه حل جلوگیری از غذا خوردن، ویا خرید نکردن مواردی که دوست دارد، اصلا جواب نمی دهد. ضمن آنکه نتیجه عکس و سوء تغذیه فرزند را دربر خواهد داشت.  

2- استفاده بزرگسالان از گوشی:

در دوره ای هستیم که حتی بزرگسالان مدام از گوشی استفاده می کنند. اگر نگران خطرات فضای مجازی هستیم، جالب است که بزرگترها هم در معرض هک شدن، خالی شدن حساب بانکی و سایر تهدیدات فضای مجازی هستند. پس همین موضوع سبب می شود تا تربیت کودکان حین استفاده از گوشی سخت باشد. کودکان از والدین خود الگو برداری می کنند. اگر می خواهید کودک خود را از استفاده گوشی منع کنید، باید بدانید ک لازم است ابتکار عمل داشته باشید.  

3- جلوگیری از ارتباط کودک با دوستان:

یکی دیگر از شیوه های تربیتی در قدیم این بود که چنانچه می خواستند کودک را متوجه رفتار اشتباه خود گردانند، از ارتباط او با دوستانش جلوگیری می کردند. اما خودتان نیز می دانید چنین شیوه ای در زمانه ما امکان پذیر نیست. تمامی رسانه ها تاکید بر کار تیمی و ارتباط کودکان با دوستان دارند. پس باید از شیوه دیگری استفاده کنید.   4- رفتار قدیمی، شیوه تربیتی قدیمی: رفتارهایی که کودکان در گذشته داشتند با دوره ما تفاوت دارد. موضوعات کودکان در این دوره پیچیده تر شده و باید روش های عاقلانه و خردمندانه به کار برد. شیوه های تربیتی قدیمی را کاملا از ذهن خود پاک کنید تا راه حل های جدیدتر و راحت تر و بی دردسر تر پیدا کنید.   5- رفتار جدید، شیوه تربیتی غیر مستقیم: رفتار کودکان در دوره ما، شیوه تربیتی غیر مستقیم می خواهد. اگر مشکل شما با کودکان در استفاده از گوشی می باشد، خوب است بدانید تکنولوژی و فناوری اطلاعات شیوه های خاص خود را می طلبد. یعنی تکنولوژی را باید با تکنولوژی پاسخ دهید.   کنترل گوشی کودکان ؛ خطرات فضای مجازی چه خطراتی در فضای مجازی کودکان ما را تهدید می کند؟! اگر تهدیدات را به خوبی بشناسیم، سبب می شود تا عکس العمل خوبی انجام دهیم. موارد زیر را بخوانید:   1- عدم آگاهی نسبت به استفاده درست: اگر کودک شما نداند موبایل برای چه اموری باید استفاده شود، طبیعی است که استفاده های نادرست موبایل جذاب تر است. مثلا می توانید کودک خود را وارد گروه های فامیلی خودتان ببرید. گروه هایی که کاملا می شناسید و خطری ندارد. بهتر است قبل اینکه ذهن کودک تان به طرف استفاده های مخرب گوشی برود، او را نسبت به استفاده های درست آگاه کنید تا جایگزین کند.   2- عدم آگاهی های کامپیوتری: جالب است که این مورد گریبان گیر بزرگترها نیز می باشد. اگر نسبت به هکرها و فیشینگ ها اطلاعات دقیق نداشته باشیم، سبب می شود تا بخشی از اطلاعات مان لو برود. هنگامی که برداشت وجه از کارت بانکی انجام می دهیم، باید از سایتی که داریم خرید و فروش می کنیم مطمئن باشیم. این عدم آگاهی برای کودکان خطرساز است. ممکن است آن ها نسبت به خرید اینترنتی آگاهی داشته باشند، اما نسبت به بررسی و تحقیق در مورد درست بودن آدرس دامنه اطلاعات نداشته باشند. اگر کودکی دارید که بسیار باهوش است و می تواند بدون حضور شما خرید انجام دهد، به او آموزش دهید که طعمه صفحات فیشینگ که دامنه ای شبیه دامنه سایت های واقعی دارند، نشود.   3- عضویت در سایت ها، کانال ها و گروه های قدغن: اولین مرحله چنین خطری این است که فرزند شما وارد کانال ها و گروه هایی شود که شما دوست ندارید. مانند مفاهیمی که با اعتقادات و تفکرات شما همخوانی ندارد و دوست ندارید فرزند شما درگیر آن گردد. مرحله دوم خطر فضای مجازی، رفاقت و پیدا کردن افرادی است که کارهای خلاف شرع و عرف و قانون انجام می دهند. افتادن در دام و طعمه کلاهبردارها، قاچاقچی ها، فروشندگان محصولات غیر مجاز و … موضوعی نیست که اصلا بتوان نادیده گرفت. چنین کانال ها و گروه هایی حتی برای بزرگسالان خطرناک هست چه برسد به کودکان.   4- صرف وقت زیاد در فضای مجازی: SPY24 اگر کودک شما بیش از حد در فضای مجازی وقت بگذراند، بسیاری از خلاقیت ها و مهارت های دست و ذهن او بی استفاده می ماند و رشد نمی کند. گرچه بزرگسالان از همین فضا برای رشد کردن استفاده می کنند، اما کودکان هنوز کودکند و نیاز دارند که با کاردستی، نقاشی و مسائلی لطیف بیشتر در ارتباط باشند.  

کنترل گوشی ؛ ویژگی های نرم افزار مراقبت از خانواده

ما همچنان توصیه می کنیم تکنولوژی را با تکنولوژی پاسخ بگویید. روش غیر مستقیم، بدون زد و خورد بسیار روش کلاسیک و عاقلانه ای می باشد. در راه حل غیر مستقیم بدون دعوا کردن، شما به آنچه می خواهید می رسید و فرزند شما نیز کم کم خسته خواهد شد که بیش از حد از گوشی استفاده کند. در ادامه خدمات نرم افزار مراقبت از خانواده را به شما خواهیم گفت: کنترل گوشی کودکان از راه دور
کنترل گوشی کودکان از راه دور
کنترل گوشی کودکان از راه دور
1- کنترل تمامی پیام ها و تماس ها: هر تماس و پیامی که فرزند شما ارسال کند ویا به او رسیده باشد، توسط نرم افزار قابل پیگیری است. حتی اگر فرزند شما تمامی اطلاعات را پاک کند، شما می توانید اطلاعات را برگردانید.   2- کنترل تمامی شبکه های اجتماعی: تمامی شبکه های اجتماعی از جمله واتساپ، تلگرام، وایبر و… کاملا قابل پیگیری می باشد. در این نرم افزار، شما می توانید فایل های مختلف صوتی، تصویری و متنی که فرزندتان دریافت کرده، مطلع شوید.   3- مسدود کردن مخاطبین و وب سایت ها و نرم افزارها: اگر کانتکت، وب سایت و نرم افزاری وجود دارد که صلاح نمی بینید فرزندتان داشته باشد، می توانید جلوی ورود آن را مسدود کنید.   4- خاموش و روشن کردن گوشی و اینترنت: همچنین می توانید در ساعاتی از روز، موبایل فرزندتان را با کد دستوری از دور خاموش و روشن کنید. اگر از اینترنت بسیار استفاده می کند، امکان خاموش و روشن کردن اینترنت وجود دارد.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا