روش عالی برای ردیابی گوشی

یافتن مکان با شماره موبایل

گاهی اوقات به خاطر نگرانی های پدر و مادر نسبت به مکانی که فرزندشان در آنجا حضور دارد یا به دلیل بی خبری از فرزند خود و یا کارهای متعددی که اکثر مردم دنبال برنامه ای برای موقعیت یابی افراد با شماره تلفن هستند. یافتن مکان با شماره موبایل ، پیدا کردن لوکیشن با شماره تلفن ، مکان یابی از طریق شماره موبایل ، ردیابی گوشی از طریق گوگل ، آموزش ردیابی گوشی

ما به شما در این مقاله موقعیت یابی افراد با شماره موبایل با چند روش ساده را آموزش خواهیم داد :

یافتن مکان با شماره موبایل

دو روش برای موقعیت یابی افراد با شماره موبایل را انجام دهید :

۱-ابتدا روشی که با کمک سایتی که برای چنین هدفی طراحی شده است آموزش خواهیم داد.

اولین قدم این است که وارد سایت truecaller .com  شوید.

در بالای صفحه قسمتی وجود دارد که شما ابتدا گزینه کشور ها و نیز iran(+98) و در کادر شماره تلفن ثابت یا همراه مورد نظر را بدون صفر وارد کنیدو درنهایت بروی search ( شکل ذره بین) کلیک کنید.

بعد از زدن گزینه search را که انتخاب کردید،به شما هشدار لاگین شدن قبل از جستجو میدهد که آیکونی تحت عنوان login نمایان خواهد شد که باید از طریق اکانت،گوگل یا مایکرو سافت وارد سیستم شوید. که ما اینجا از جیمیل استفاده میکنیم.

وقتی که جیمیل و پسورد خود را در کادر مربوطه وارد کردید( و اگر شما قبلا برای کاری دیگر لاگین شده باشیدو در سیستم ذخیره باشه مستقیم صفحه نمایش داده می شود) پیغامی تحت عنوان که از شما اجازه دسترسی می خواهد که شما باید گزینه “اجازه دادن“یا “Allow” انتخاب کنید.

نکته بسیار مهم:

اگر دقت کرده باشید به تصویر بالا گینه آخر یا همان گزینه سوم دسترسی مربوط به مدیریت مخاطب های شما می باشد!یعنی شما به این سایت اجازه میدهید به تمام شماره تلفن هایی که بروی جیمیلتان هست دسترسی پیدا کند!

البته وقتی شماره های شما در جیمیلتان ذخیره میشود که شما از قبل برای بکاپ گرفتن از مخاطبین خود بر روی جیمیلتان یه نسخه تهیه کرده باشید

اگر راهکاری میخواهید که سایت به بقیه شماره های شما دسترسی نداشته باشد میتوانید یک جمیل جدید بسازید و با آن لاگین شوید

این سایت بیشتر از ۲ بیلیون مخاطب سرتاسر دنیا دسترسی داردکه بیشتر اطلاعات این سایت از طریق خود کاربران این سایت جمع اوری شده است.

قدم بعدی :

در این مرحله سایت برای اینکه بداند که شما ربات نیستید و برای جواب به این سوال باید  تیک گزینه im not a robot  بزنید و و ممکن است از شما سوال امنیتی پرسیده شود  که پس از پاسخ دادن به ان گزینه SUBMIT انتخاب کنید.

در آخر پس از کلیک کردن بروی submit اطلاعات و آدرس فردی که شماره آن را وارد کردید را به شما نشان خواهد داد.

اما با همه این توضیحات شاید برخی از کاربران به خواسته دقیق خود دست پیدا نکنند و بخواهند اطلاعات دقیقتری از گوشی فرد مورد نطر خود بدست آورند به شما برنامه ای پیشنهاد میکنیم که متاسفانه رایگان نیست و برای ارزش نهادن به کار برنامه نویسان و تلاشهایشان مبلغی هزینه خواهید کرد تا بتوانید تمام اطلاعات گوشی فرد مورد نظر و موقعیت مکانی آن را بدست آورید البته توجه داشته باشید این برنامه برای نظارت و کنترل فرزندان ساخته شده است تا در راستای بهتر تربیت کردن فرزندان جامعه کمکی به والدین کرده باشند پس تقاضا داریم از این برنامه برای دریافت اطلاعات گوشی دیگران جز خانواده استفاده نکنید.

دانلود برنامه

  • یافتن مکان با شماره موبایل
  • پیدا کردن لوکیشن با شماره تلفن
  • مکان یابی از طریق شماره موبایل
  • ردیابی گوشی از طریق گوگل
  • آموزش ردیابی گوشی

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا