آموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!هک آیفون

۱۱ ابزار برتر هک برای اندروید

۱۱ ابزار برتر هک برای اندروید 

 

آندروید یک سیستم عامل منبع باز مبتنی بر هسته لینوکس است که برای تلفن های هوشمند ساخته شده است.

این سیستم عامل قوی توسط شرکت گوگل پشتیبانی می شود و به خاطر سادگی و کاربر پسند بودن، تعداد زیادی از مردم در سراسر دنیا این سیستم عامل را به سیستم عامل های دیگر ترجیح میدهند.

از این رو  در این مقاله، سعی می کنیم بهترین ابزارهای هک برای اندروید را ارائه دهیم.

 برای دسترسی به پتانسیل کامل گوشی و یا قابلیت های کلیدی برنامه ها لازم است تا شما دیوایس اندرویدی خود را root کرده باشید.

بهترین ابزارهای هک برای اندروید

۱- ابزار ترموکس

Termux یک شبیه ساز ترمینال لینوکس برای Android است که به طور مستقیم و بدون نیاز به دسترسی root یا تنظیم خاصی بر روی اندروید کار می کند.

 این ابزار از طریق گوگل پلی می تواند به طور خودکار نصب شود، بسته های کاربردی دیگر نیز با استفاده از بسته APT یا PIP در دسترس می باشند.

 اگر شما کار با ترمینال لینوکس را بلد باشید، می توانید به راحتی اکثر برنامه های کالی لینوکس را بر روی termux اجرا کنید.

۱۱ ابزار برتر هک برای اندروید

 

۱۱ ابزار برتر هک برای اندروید

۲- کالی Nethunter

Kali NetHunter یک پلت فرم تست نفوذ موبایل است. برای گوشی های هوشمند مانند Nexus 5، Nexus 6، Nexus 7، Nexus 9، Nexus 10، OnePlus One و برخی مدل های سامسونگ موجود می باشد. شما میتوایند این سیستم عامل را به صورت غیر رسمی در تلفن های دیگر نیز نصب کنید.

۳- ابزار AndroRat

AndroRat یک برنامه client/server است که با جاوا طراحی شده است.نام AndroRat ترکیبی از اندروید و رات (Remote Access Tool) است. این پروژه به عنوان یک پروژه توسط دانشجویان توسعه یافته است، که در هک کردن دستگاه های اندرویدی عالی عمل می کند. با استفاده از این برنامه، شما به راحتی می توانید سایر دستگاه ها را دستکاری کنید، که در صورتی که از دستگاه خود دور هستید و نیاز به انجام کاری را دارید بسیار مفید خواهد بود.

۴- ابزار ZANTI

zANTI یک جعبه ابزار تست نفوذ برای تلفن همراه است که به متخصصین امنیت اجازه می دهد تا با فشردن یک دکمه سطح آسیب پذیری های شبکه را ارزیابی کنند. این ابزار مدیران امنیتی را قادر می سازد تا با شبیه سازی تکنیک های یک هکر مخرب، سازمان خود را در مقابل هکرها مقاوم سازند.

۵- ابزار Hackode

جعبه ابزار هکرها می باشد. برنامه ای کاربردی برای پنتسترها، هکرهای اخلاقی و مدیران فناوری اطلاعات برای انجام وظایف مختلف مانند شناسایی، اسکن کردن، جمع آوری اطلاعات و … میباشد.

۶- ابزار WPS WPA TESTER

ابزار WPS WPA TESTER با یک طرح بسیار ساده ارائه شده است و می تواند الگوریتم های رمزنگاری شبکه های وای فای نظیر WPA، WPA2، WEP را تست نفوذ کرده و رمزهای عبور آنها را از طریق WPS پیش فرض پیدا کند.

۷- ابزار cSploit

ابزار cSploit خود را از پیشرفته ترین و کامل ترین ابزارهای امنیتی برای سیستم عامل Android نامیده است. csploit ابزاری است که میزبان های محلی را فهرست کرده و آسیب پذیری ها و اکسپلویت های آنها را پیدا می کند. همچین می تواند بکدور نصب کند و …

۸- ابزار Fing-Network Tools

Fing یکی از برترین ابزارها در زمینه اسکن شبکه می باشد که توسط هزاران نفر از گوگل پلی دانلود شده است. با این ابزار میتوان تمامی دیوایس هایی که به شبکه Wi-Fi متصل هستند را شناسایی کرده و  خطرات امنیتی را برطرف کرد. همچنین میتواند در برطرف سازی مشکلات شبکه نیز مفید واقع شود و عملکرد شبکه را بهبود بخشد.

۹- ابزار FaceNiff

FaceNiff برنامه اندروید است که به شما اجازه می دهد تا سشن های وب را در یک شبکه اسنیف (شنود) کنید. امکان دارد سشن ها را تنها زمانی که WiFi از EAP استفاده نمی کند، شنود کند، اما می تواند در هر شبکه خصوصی مانند (Open / WEP / WPA-PSK / WPA2-PSK) کار کند.

۱۰- ابزار ArpSpoof Arpspoof برنامه ای کاربردی در زمینه شبکه است که می تواند پیکربندی شبکه تلفن اندرویدی را تغییر دهد. شما می توانید کاربر را به یک صفحه وب خاص هدایت کنید. این برنامه بیشتر برای حملات فیشینگ به کار میرود. ۱۱- ابزار packet capture این ابزار به مهندسین امنیت اجازه می دهند تا همه ترافیک شبکه را ضبط و بازپخش نمایند. همچنین می تواند هشدارهای IDS / IPS و اعتبار سنجی NetFlow یا Log را به طور کامل نشان دهد.


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا