آموزش روت گوشی‌های اندروید

آموزش روت گوشی ها نرم افزار اندروید با و دانلود kingoRoot

آموزش روت گوشی نرم افزار Kingo Android Root نرم افزاری مفید برای روت آسان دیوایس های اندرویدی است . روت ایدیومی است که برای کرک کردن این داوایس ها به کار می رود و پس از آن شما می توانید نرم افزار ها و بازی های پولی را بصورت رایگان بر روی داوایس خود نصب نمایید . کافیست تا گوشی یا تبلت مورد نظر خود را به سیستم وصل کنید و نرم افزار را اجرا نمایید . نرم افزار Kingo Android Root دیوایس شما را شناسایی کرده و در دیتا بیس خود به دنبال مدل دیوایس شما می گردد و در ادامه به شما برای روت کردن دیوایس کمک می نماید . نرم افزار Kingo Android Root از ۹۰ درصد مدل های موجود در بازار پشتیبانی می کند . از جمله این مدل ها می توان به سامسونگ ، سونی ، موتارولا ، ال جی و سایر کارخانه هایی که دارای سیستم عامل اندروید هستند اشاره نمود . نرم افزار kingoRoot دانلود نرم افزار kingroot

با استفاده از نرم افزار Kingo Android Root می توانید نسخه های ۱٫۵ به بالای اندروید تا به امروز را روت نمایید . مزیت استفاده از نرم افزار Kingo Android Root نسبت به سایر نرم افزار هایی که در این زمینه وجود دارند این است که عمل روت بصورت اصولی انجام می گیرد . سرعت نیز در انجام عملیات بالاست و شما می توانید به فایل های خاص دسترسی داشته اشید . همچنین نرم افزار Kingo Android Root مصرف باتری را کم می کند و می توانید با خیال راحت عمل روت را انجام دهید . دقت داشته باشید که برای سروع عملیات روت شارژ دیوایس شما ۱۰۰ درصد باشد ، سپس اقدام به روت نمایید . این نرم افزار بر روی تبلت Lenovo تست شده و به خوبی عمل روت بر روی آن انجام شده است .

آموزش روت گوشی
آموزش روت گوشی

ویژگی های نرم افزار Kingo Android Root :

– قابلیت روت سریع و مطمئن با استفاده از نرم افزار

– سرعت بالا در اجرای عملیات

– جلوگیری از مصرف باتری در مقایسه با نرم افزار های مشابه

-دسترسی به شاخه های Admini و …

– محیط زیبا و مدرن

– امکان عملکرد سریع تر

– حفظ عمر باتری

– دسترسی ریشه فقط برنامه

– حذف Bloatware ها حامل

– قابلیت رسیدن به اجازه سطح مدیریت

  •  دانلود نرم افزار kingroot
  • آموزش روت گوشی های اندروید با

آموزش روت کردن اندروید با نرم افزار Kingo Android Root :

– ابتدا گوشی را با کابل Usb به کامپیوتر وصل کنید.

– سپس نرم افزار را اجرا کنید.

– مدل گوشی خود را انتخاب کنید.

– بر روی دکمه Start کلیک کنید تا فرایند روت انجام شود.

– پس از ۵ یا ۱۰ دقیقه گوشی شما روت می شود.

دانلود نرم افزار kingroot Kingo Android Root
دانلود نرم افزار kingroot

تغییرات در نسخه جدید: آموزش روت گوشی

– ست کردن mood برای Halloween

– ساپورت از گوشی های جدید

– بهبود اسکریپت روت کردن برای دستیابی به نتایج بهتر

– رفع چندین باگ جزیی

نرم افزار kingoRoot :

دانلود نرم افزار kingoRoot

دانلود برنامه موبایل kingoRoot

روت چیست؟ آموزش روت گوشی

روت در واقع به معنای ریشه و اصل و منشا است. در سیستم عامل اندروید روت به معنای دسترسی به هسته سیستم عامل است اما چرا باید روت کنیم؟

شاید شما هم تعداد بسیار زیادی نرم افزار در اینترنت و اصلا جای دور نرویم در همین سایت دیده باشید که نیازمند به روت بوده اند. در واقع تعدادی از نرم افزارها یا کرک آن ها به منظور اعمال تغییرات نیازمند به دسترسی به هسته سیستم عامل دارند که با دسترسی روت نرم افزار نامبرده قادر است به صورت کامل عملیات خود یا هر گونه عملیات کرک را انجام دهد و یا حتی توسط روت قادر خواهید بود که نرم افزارهای اصلی موجود در منوی گوشی که در بخش حذف نرم افزارها وجود ندارند را به دلخواه خود پاک کنید.

آیا روت مضر است ؟ آموزش روت گوشی

خیر! در واقع باید بگوییم روت کردن هیچ ضرری که ندارد حتی باعث می شود اگر شما تا به حال تا به میزان ۶۰% از گوشی خود لذت می بردید حالا ۱۰۰% لذت از گوشی اندرویدی خود را احساس کنید.

چرا شرکت های ساخت برند گوشی به طور پیش فرض گوشی روت شده را در دستان ما قرار نمی دهند ؟

برای این سوال می توان دلایل بسیاری را برشمرد اما مهمترین دلایل آن این است در قدم اول این شرکت ها سیاست خاص خود را برای گوشی های تولیدی دارند که برای هر گوشی نقص ها و معایبی قرار می دهند که شما نیاز به خرید یک برند یا یک مدل بالاتر احساس کنید و به زودی گوشی خود را تعویض نمایید.

از این معایب می توان به برخورداری از حافظه داخلی کم، مصرف ببشتر باتری و… نامبرد که تمام این موارد با روت قابل بهبودی هستند و دلیل دوم این است که با روت قابلیت کرک تمام نرم افزارها و بازی ها مهیا می شود که شرکت های ساخت گوشی با برندهای مختلف برای حمایت از برنامه نویسان از در دسترس قرار دادن گوشی ها به صورت روت شده در خدمت کاربران جلوگیری می کنند و دلیل دیگر اینکه با روت شما قادر به نصب ریکاوری و کاستوم رام هستید و می توان رام های اندروید بالاتر را تجربه نمایید. چیزی که جزو سیاست های برند سازنده است که با عدم آپدیت گوشی شما قصد ترغیب شما برای تعویض گوشی تان را دارد و دلایل دیگر و بسیار زیادی که به مرور خودتان خواهید فهمید.

روت کردن نه تنها مضر نیست بلکه فواید زیادی نیز دارد. روت کردن کوچکترین دخلی در امنیت گوشی نخواهد داشت و این ها همه برداشت های اشتباه است.

توجه نمایید: طبق اعلام تمام شرکت های سازنده گوشی با روت، گوشی از گارانتی خارج خواهد شد اما شما به این عناوین حساس نباشید به همان سادگی که گوشی خود را روت می کنید قابلیت آنروت و بازگشت به شرایط قبل از روت را دارید.

نکته : با توجه به اینکه پیش بینی می شود جمع عظیمی از کاربران در نظرات این پست نیاز به پرسش سوالاتی داشته باشند لطفا جهت پرسیدن سوالات خود به تاپیک ایجاد شده در انجمن سایت مراجعه نمایید.

دقت نمایید اگر گوشی شما توسط این روش ها ( روش روت با یک کلیک ) قابل روت باشد با مطالعه توضیحات گوشی شما روت خواهد شد در غیر این صورت روت گوشی شما به بحث های تخصصی تر نظیر آنلاک بوت لودر و یا حتی دانگرید نیاز دارد که امریست تخصصی و ریسک پذیر که از عهده سایت خارج هست و برای این امور باید به فروم سایت به آدرس forum.apktops.ir و به بخش تخصصی گوشی خود مراجعه کنید.  

ساده ترین و بهترین آموزش روت با یک کلیک: 

  1. نرم افزار iRoot را از ادامه مطلب دانلود نمایید .
  2. فایل exe این نرم افزار را بر روی ویندوز کامپیوتر خود نصب نمایید.
  3. وارد منوی Settings گوشی اندرویدی خود شده و به انتهای منو اسکرول کنید ( به سمت پایین بروید ) باید به دنبال بخشی به نام Developer Option یا  debugg option یا عناوینی نظیر این باشید که این بخش معمولا در بالای بخش About گوشی است.
  4. وارد این بخش شده و تیک گزینه usb deugging را زده و هر پیغامی که دیدید تایید کنید.
  5. حال گوشی اندرویدی خود را به کامپیوتر وصل کرده و به اینترنت متصل باشید.
  6. گوشی شما توسط نرم افزار iRoot شناخته خواهد شد و در صورتی هم که شناسایی نشود درایور گوشی شما توسط نرم افزار دانلود خواهد شد.
  7. در پایان  مدل گوشی شما توسط نرم افزار شناخته خواهد شد و پس از اتصال برنامه به گوشی به صورت خودکار روت انجام می شود.
  8. آموزش روت گوشی
  9. نرم افزار kingoRoot
  10. دانلود نرم افزار kingroot

نرم افزار ROOT GENIUS

با این برنامه کابوس روت و روت کردن برای شما تمام شده و گوشی شما پس از ری استارت وارد دنیای روت شده و شما هم به جمع کاربران روت شده می پیوندید . نشانه روت صحیح هم اضافه شدن یک گزینه جدید با نام superuser  به رنگ آبی رنگ به نرم افزار های شماست که نشان از دسترسی کامل شما به سیستم عامل است. از این پس هر نرم افزاری که نیاز به روت داشته باشد برای دسترسی به روت از شما سوال خواهد شد که شما باید گزینه Allow را انتخاب کنید.

در نسخه اندرویدی برنامه نیز روال کار به همین شکل است. نرم افزار kingoRoot

Kingo SuperUser آموزش روت گوشی

بعد از روت کردن گوشی نیاز به یک برنامه جهت مدیریت روت و دسترسی دادن به روت دارید. Kingo SuperUser ابزاری جهت مدیریت دسترسی به روت در اندروید است و کارکرد آن مشابه SuperSU است.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا