آیا اینستاگرام من هک شده است؟!

آموزش هک اکانت اینستاگرام با گوشی

هک اینستاگرام به سادگی و روش جلوگیری از آن ، برنامه هک پیج اینستاگرام آموزش هک اکانت اینستاگرام روش های هک اینستاگرام – اینستاگرام از آن دست شبکه های اجتماعی پرطرفدار است که می تواند حاوی اطلاعات مهمی از کاربران خود باشد. آموزش هک اکانت اینستاگرام با گوشی

این اطلاعات مهم و تعداد زیاد کاربران سبب شده است تا بسیاری از هکرها به اکانت اینستاگرام افراد، خصوصا افرادی که دارای تعداد فالوورهای زیادی هستند، به چشم یک هدف نگاه کنند و به دنبال هک اکانت های این افراد باشند.

اما همانطور که می دانید، اینستاگرام از جمله شبکه های اجتماعی است که بیش از یک میلیارد کاربر دارد و تاکنون توانسته امنیت کاربران خود را حفظ کند.

پس چه عاملی سبب می شود تا ما بعضا اخباری را مبنی بر هک شدن اکانت افراد مختلف بشنویم و حتی در بین دوستان خود نیز افرادی را بشناسیم که اکانت اینستاگرام آن ها هک شده است؟

در ادامه با ما همراه باشید تا در این رابطه بیشتر سخن گفته و به بررسی روش های هک اینستاگرام و برنامه ها و نرم افزارهایی که برای این عمل وجود دارد بپردازیم.

روش های هک اینستاگرام

512
آموزش هک اکانت اینستاگرام با گوشی 9

یک هکر برای دسترسی به اطلاعات خصوصی اینستاگرام یک

فرد چند راهکار پیش رو دارد که در زیر به این راهکار ها به صورت موردی اشاره شده است:

  • دسترسی به دستگاهی که فرد با استفاده از آن به اکانت خود لاگین شده است، مثل گوشی یا تبلت
  • بدست آوردن پسورد اکانت فرد مورد نظر از راه های مختلف
  • نفوذ به اطلاعات کاربران در سرورهای اصلی اینستاگرام
  • نصب برنامه های جاسوسی روی دستگاه فرد مورد نظر و بدست آوردن اطلاعات

به طور کلی این روش ها، معروف ترین روش های هک اینستاگرام یا هر برنامه یا سرویس دیگری مثل اینستاگرام است.

البته برخی راهکارهای ابداعی نیز وجود دارند که بسته به خلاقیت هکر ممکن است از آن ها نیز استفاده شود.

اما به طور کلی روش هایی که در بالا ذکر شد، کلیات روش های هک اینستاگرام را بیان می کند.

در روش اول، ما در واقع یک نوع دسترسی غیر مجاز را می بینیم که فردی بدون اجازه، دستگاه ما را در اختیار گرفته و به اکانت اینستاگرام ما متصل می شود.

در همان زمانی که دستگاه ما در اختیار اوست، وی می تواند به تمامی اطلاعات اکانت ما در اینستاگرام و تمامی پیام های ما نیز دسترسی داشته باشد.

در این روش نیازی به انجام عملیات پیچیده ای نیست.

اما در روش دوم، هکر با استفاده از ابزاری که در اختیار دارد و یا با استفاده از عدم آگاهی کاربر، اقدام به بدست آوردن پسورد اکانت فرد نموده و با استفاده از آن پسورد به اکانت اینستاگرام او متصل می شود.

این روش هک اینستاگرام خود می تواند شامل استفاده از روش های مختلفی مثل مهندسی اجتماعی، ساخت صفحات و ایمیل های فیشینگ یا استفاده از برنامه های شکستن پسورد باشد.

در روش سوم، هکر باید تخصص زیادی در زمینه هک و امنیت داشته باشد و تاکنون فردی موفق به انجام آن نشده است.

در این روش باید از لایه های امنیتی مختلفی عبور کرد و به سرورهای اصلی اینستاگرام دسترسی پیدا نمود که امری بسیار پیچیده و زمان بر است.

روش چهارم نیز یک روش شایع در زمینه هک اینستاگرام است که در آن هکر با نصب یک برنامه روی دستگاه فرد، موفق به دریافت اطلاعات برنامه های دیگری همچون اینستاگرام می شود. در این روش نیز هکر هم می تواند تنها از برنامه های دیگران که برای این منظور ساخته شده اند استفاده کند و هم می تواند خودش چنین برنامه ای را طراحی کند.

آموزش هک اکانت اینستاگرام
آموزش هک اکانت اینستاگرام با گوشی 10

سرورهای اینستاگرام دارای امنیت بسیار زیادی هستند.

ما در اینجا صرفا به بررسی روش های دوم و چهارم خواهیم پرداخت و با سایر روش ها کاری نخواهیم داشت.

بدست پسورد اینستاگرام

آموزش هک اکانت اینستاگرام

روشی که بسیار مرسوم بوده و در حال حاضر بسیار شایع است، بدست آوردن پسورد ورود به اکانت دیگران است. اگر شخصی موفق شود تا پسورد ورود به اکانت اینستاگرام ما را بدست آورد، می تواند به سادگی به اطلاعات خصوصی ما در این شبکه اجتماعی دسترسی پیدا کرده و حتی به جای ما برای دیگران پیام ارسال کند و یا تصاویر و ویدیوهای مختلفی را پست نماید.

این موضوع برای همه کاربران اینستاگرام بسیار حیاتی است و برای آن دسته از کاربرانی که فالوورهای زیادی در اینستاگرام دارند نیز بسیار مهمتر می باشد. اما هکرها از چه روش هایی موفق می شوند تا پسورد اکانت اینستاگرام دیگران را بدست بیاورند و حتی موفق به هک اینستاگرام افراد مشهور نیز شوند؟ ما در ادامه تعدادی از محبوب ترین این روش ها را معرفی نموده ایم.

هک اینستاگرام با مهندسی اجتماعی

در این شیوه، هکر با ایجاد اعتماد سازی میان خود و فرد مورد نظرش و با استفاده از ترفند های روانشناسی، موفق می شود تا پسورد ورود به اکانت شخص مورد نظرش را از زبان خود او بدست آورد. علاوه بر این ممکن است فرد به طور مستقیم پسورد را به هکر اعلام نکند اما هکر از لابلای صحبت های او و اطلاعاتی که مابین آن ها رد و بدل می شود مثل تاریخ تولد، نام فرزند و یا سایر موارد، پسورد ورود به اکانت اینستاگرام را بدست آورد.

همچنین در برخی موارد نیز هکر با استفاده از همین شیوه، قربانی خود را مجاب می کند تا یک برنامه مخرب را روی دستگاه خود نصب کند که این برنامه می تواند یک کیلاگر که توانایی دزدیدن پسوردها را دارد، باشد. هک با شیوه مهندسی اجتماعی ضریب موفقیت بسیار بالایی دارد و بسیاری از هکرها از این شیوه استفاده می کنند.

Featured Image Social Engineering min
آموزش هک اکانت اینستاگرام با گوشی 11

در شیوه مهندسی اجتماعی، هکر شما را مجاب می کند تا هر کاری که او بخواهد انجام دهید.

  • آموزش هک اکانت اینستاگرام
  • آموزش هک اکانت اینستاگرام با گوشی

هک اینستاگرام با پسورد کرکر

پسورد کرکر (Password Cracker) یک برنامه یا فرایندی است که طی آن هکر موفق می شود تا رمز عبور کاربر را بدست آورد. در این شیوه نیازی به نصب برنامه در دستگاه هدف یا ارتباط بین هکر و قربانی نبوده و صرفا می توان از طریق ابزار شکننده پسورد، موفق به انجام این حمله شد. ضریب موفقیت این حمله، ارتباط مستقیمی با سادگی و قابل حدس بودن پسورد کاربر هدف دارد و هر چه کاربر از پسوردهای مطمئن تر و قوی تری برای اکانت اینستاگرام خود استفاده کند، هکر برای شکستن پسورد کار دشوارتری را پیش رو خواهد داشت.

از جمله این روش ها می توان به استفاده از ترموکس (Termux) که یک شبیه ساز ترمینال لینوکس روی اندروید می باشد، اشاره کرد. استفاده از سیستم عامل کالی لینوکس و ماژول های مختلفی که برای شکستن پسورد در این سیستم عامل وجود دارد نیز روش دیگری برای هک اینستاگرام افراد است. همچنین استفاده از پکیج هایی که صرفا برای شکستن پسورد اینستاگرام طراحی شده اند نیز می تواند بسیار ثمر بخش باشد.

آموزش هک اکانت اینستاگرام ، برنامه هک پیج اینستاگرام

brute force attack 670x335 min
آموزش هک اکانت اینستاگرام با گوشی 12

هرچه پسوردی که برای اکانت خود استفاده می کنید، پیچیده تر باشد، شانس کرک شدن آن کمتر خواهد شد.

هک اینستاگرام با حمله فیشینگ ، برنامه هک پیج اینستاگرام

در روش فیشینگ و جعل، هکر اقدام به جعل یک اکانت معتبر و یا یک صفحه معتبر کرده و از کاربر می خواهد تا برای ورود به اکانت اینستاگرامش یا برای تایید یک سری تغییرات در اکانتش، اطلاعات خود را در آن صفحه جعلی وارد کند. در این شرایط معمولا کاربر گول خورده و چون حس می کند که مشکلی در اکانت اینستاگرامش رخ داده است، طبق دستورات هکر عمل کرده و اطلاعات اکانت خود را از جمله پسورد ورود به اکانتش را در صفحه جعلی، وارد می کند.

به عنوان مثال، هکر یک ایمیل با نام کاربری Instagram برای شما ارسال می کند و در متن ایمیل به شما اعلام می کند که صفحه اینستاگرام شما به دلیل تلاش برای ورود نامعتبر، مسدود شده است. اگر شما صاحب این اکانت هستید روی لینکی که در ادامه ایمیل آمده است کلیک کرده و سایر مراحل را انجام دهید. پس از کلیک روی لینک مشخص شده، کاربر به یک صفحه که دقیقا شبیه به صفحه ورود به اینستاگرام طراحی شده است وارد می شود و اطلاعات حساب کاربری خود را برای ورود به اینستاگرام وارد می کند.

با وارد کردن این اطلاعات در صفحه جعلی، در واقع شما اطلاعات اکانت خود را در اختیار هکر قرار داده اید و هکر می تواند به سادگی با استفاده از پسوردی که خودتان در اختیارش قرار داده اید وارد صفحه شما شده و و به اطلاعات خصوصی شما دست پیدا کند.

spy24 44 min
آموزش هک اکانت اینستاگرام با گوشی 13

حملات فیشینگ نقش اساسی را در سرقت اطلاعات از جمله اطلاعات کارت بانکی افراد را دارد.

برنامه هک اینستاگرام

همانطور که اشاره شد در روش هک اینستاگرام با استفاده از برنامه جاسوسی، می توان به سادگی از محصولات موجود که برای این هدف یا سایر اهداف ساخته شده اند استفاده نمود. در این روش شما باید برنامه مورد نظر را روی دستگاه فردی که قصد دارید اینستاگرام او را هک کنید، نصب کرده و سپس یک سری تنظیمات را به صورت دستی در آن وارد کنید. پس از نصب موفقیت آمیز، برنامه به صورت مخفیانه شروع به جمع آوری اطلاعات و ارسال آن اطلاعات به مقصدی دیگر می کند.

برنامه های داخلی و خارجی زیادی برای این امر طراحی شده اند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. به عنوان مثال برنامه فمیلی گارد یک برنامه نظارت و کنترل بر رفتارهای اعضای خانواده در فضای مجازی است که می تواند روی تلفن همراه افراد زیر ۱۸ سال نصب شده و پس از آن اطلاعات کاملی را از فعالیت های کاربر خود در فضای مجازی برای والدین ارسال کند. این برنامه صرفا یک برنامه نظارتی برای فرزندان و اعضای خانواده است و با توجه به اینکه بستر فضای مجازی می تواند برای افراد نوجوان بسیار خطرآفرین باشد، بسیار مفید باشد.

آموزش هک اکانت اینستاگرام ، برنامه هک پیج اینستاگرام

هک اکانت اینستاگرام با گوشی اندروید , هک اکانت اینستاگرام , گوشی اندروید , برنامه هک پیج اینستاگرام , برنامه هک اینستاگرام دیگران

هک اکانت اینستاگرام با گوشی اندروید

آموزش های زیادی در رابطه با کرک اکانت های اینستاگرام گذاشتیم ولی این دفعه ما میخواهیم با استفاده از گوشی اندرویدی و در محیط ترموکس (Termux) اینکار رو انجام بدیم اما چطوری؟!

  • برنامه هک پیج اینستاگرام
  • آموزش هک اکانت اینستاگرام با گوشی

ترموکس ( Termux ) چیست ؟

ترمینالی شبیه ساز و بر پایه ارچ در سیستم عامل اندروید است که ما با استفاده از این ترمینال شبیه ساز میتوانیم بیشتر ابزار های موجود در لینوکس را داخل اندروید نصب کنیم و با استفاده از Termux به مبحث تست نفوذ بپردازیم

هک اکانت اینستاگرام با گوشی اندروید , هک اکانت اینستاگرام , گوشی اندروید , برنامه هک پیج اینستاگرام , برنامه هک اینستاگرام دیگران

اما بروت فورس ( Brute Force ) چیست؟

حمله بروت فورس یا به انگلیسی Brute Force یکی از رایج ترین حملات برای بدست آوردن امکان ورود می باشد و با ارسال و تست تعداد بالایی نام کاربری و رمز عبور بر روی صفحات لاگین وب سایت ها ، صفحه لاگین ایمیل و انواع صفحاتی که برای ورود به حساب کاربری هستند صورت می گیرد و هکر با این روش تمامی عبارت های ممکن را بررسی می کند تا امکان ورود را بدست بیاورد.

پروکسی لیست ( Proxy List ) چیست ؟

ببینید ما وقتی میخواهیم وارد یک حسابی در یک سایتی بشیم اون سایت ایپی مارو میخونه و میاد چک میکنه میبینه این ایپی سه بار در حال حاضر درخواست ورود داشته و همش غلط بوده پس میاد ایپی رو بلاک میکنه در اصل پروکسی لیست ها جمع ایپی ها هستند حالا اگر ما به ابزاری پروکسی لیست بدیم ابزار میاد با ایپی های مختلف تک تک یوزر پسورد های کمبو لیست مارو چک میکنه پس در نهایت پروکسی لیست برای کرک واجبه

ببینید ما وقتی میخواهیم وارد یک حسابی در یک سایتی بشیم اون سایت ایپی مارو میخونه و میاد چک میکنه میبینه این ایپی سه بار در حال حاضر درخواست ورود داشته و همش غلط بوده پس میاد ایپی رو بلاک میکنه در اصل پروکسی لیست ها جمع ایپی ها هستند حالا اگر ما به ابزاری پروکسی لیست بدیم ابزار میاد با ایپی های مختلف تک تک یوزر پسورد های کمبو لیست مارو چک میکنه پس در نهایت پروکسی لیست برای کرک واجبه آموزش هک اکانت اینستاگرام .

  • آموزش هک اکانت اینستاگرام با گوشی

هک اینستاگرام با گوشی

نمایش مشخصات عمومی بدون شک یکی از برنامه های پر استفاده ترین است که آن را به آپلود و به اشتراک گذاری تصاویر با دوستان و خانواده خود می آید.

با این حال، به همان اندازه که شما ممکن است مایل به استفاده از نمایش مشخصات عمومی، واقعیت این است که هر کسی می تواند حساب خود را با یا بدون رضایت شما دسترسی داشته باشید.

این چگونه ممکن است شما ممکن است بپرسید؟

پاسخ این سوال در برنامه هکر نمایش مشخصات عمومی نهفته است.

بله! شما درست شنیده است.

برنامه هکر نمایش مشخصات عمومی یک نوع نرم افزار است که با بازیابی کلمه عبور و دیگر مشخصات ورود با یک حساب هدف کار می کند است.

همانطور که می ایستد، از نمایش مشخصات عمومی موجود در هر دو سیستم عامل اندروید و iOS است، این برنامه ها را می توان در این سیستم عامل نیز در بر داشت. این نمایش مشخصات عمومی هک برنامه های کارآمد هستند وقتی که می آید به هک کلمات عبور، بنابراین بهتر است به تضمین شده است که آنها را حساب IG خود را در عرض چند دقیقه هک.

  • قسمت ۱: ۵ رایگان Instagram هکر نرم افزار برای آیفون
  • قسمت ۲: ۵ رایگان Instagram هکر نرم افزار برای آندروید
  • قسمت ۳: با استفاده از افزار mSpy به عنوان یک جایگزین

قسمت ۱: ۵ رایگان Instagram هک نرم افزار برای آیفون

۱: iKeyguard چوب کلیدی نرم افزار هک

iKeyMonitor Keylogger ها یک برنامه هک این است که توابع توسط کلمات عبور از راه دور بازیابی از هدف آیفون. این بدان معنی است که اگر شما این برنامه را نصب بر روی آی فون در سوال، شما را در یک موقعیت به عقب کلمه عبور از آیفون است. این خواهد بود که هیچ تفاوتی را از دسترسی به اطلاعات ورود به سیستم نمایش مشخصات عمومی.

iKeyguard keylogger به کار بر روی دستگاه های جیل بریک و رایگان و آسان برای استفاده است. این آسان است به فعال یا غیر فعال نرم افزار از راه دور به پنل مدیریت داخلی با تشکر. قبل از اجرای این برنامه، شما به خاموش کردن نیاز به هر گونه آنتی ویروس است که شاید در حال اجرا بر روی آی فون خواهد شد.

۲: نمایش مشخصات عمومی رایگان هکر نرم افزار – ArroApp

شما می توانید یک حساب کاربری اینستاگرم با هک ArroApp برنامه که کار کاملا در هر دو آی فون و آندروید دستگاه. همه شما باید انجام دهید برای هک یک حساب کاربری اینستاگرم است با دانلود این برنامه را بر روی دستگاه و شما خود را آماده برای رفتن. بر خلاف برنامه های دیگر، شما لازم نیست که به فرار از زندان دستگاه خود را برای این برنامه به کار.

۱: فقط در وب سایت رسمی ArroApp بازدید و کلیک بر روی گزینه دانلود.

۲: نصب نرم افزار و نام کاربری حساب که شما می خواهید برای هک را وارد کنید.

۳: بر روی “حساب هک” گزینه ضربه بزنید و برنامه را به بقیه برای شما انجام دهد.

  • آموزش هک اکانت اینستاگرام با گوشی
  • روش های هک اینستاگرام
  • برنامه هک پیج اینستاگرام

۳: رایگان Instagram هکر نرم افزار – دریافت اینستاگرم هک برنامه

مطلع نمایش مشخصات عمومی نرم افزار هک یکی دیگر از آیفون گرا هک برنامه بسیار عالی نمایش مشخصات عمومی که می توان برای هک کردن هر حساب نمایش مشخصات عمومی است. از آن آسان است برای هک یک حساب کاربری اینستاگرم استفاده از این روش ارائه شده شما دارای حساب کاربری اینستاگرم با شما. پاسخ مراقبت ۲۴/۷ مشتری باعث می شود این برنامه هکر نمایش مشخصات عمومی یکی از بهترین در صنعت است. همه شما باید انجام دهید برای هک یک حساب کاربری اینستاگرم است برای دانلود برنامه بر روی آی فون خود را و نام کاربری در فضای ارائه را وارد کنید. این نرم افزار به حساب نمایش مشخصات عمومی هک و ارائه با اطلاعات حساب.

۴: نمایش مشخصات عمومی رایگان هکر نرم افزار – یاب نمایش مشخصات عمومی رمز عبور

نمایش مشخصات عمومی رمز عبور یاب یکی دیگر از نمایش مشخصات عمومی هک برنامه است که شما را تضمین می کند نتایج هک ۱۰۰٪ زمانی که شما از آن استفاده کنید. این برنامه هک نمایش مشخصات عمومی کار کاملا در دستگاه های iOS، آندروید، ویندوز، و مک. این نرم افزار همراه با یک رابط کاربر پسند که باعث می شود آن را آسان برای شما به استفاده و هک یک حساب کاربری اینستاگرم.

برای شما برای شکستن رمز عبور، شما باید اول دانلود برنامه، آن را نصب کنید و نام کاربری IG در فضای ارائه را وارد کنید.

۵: رایگان Instagram هکر نرم افزار – هکر حساب نمایش مشخصات عمومی

اگر شما به دنبال یک نرم افزار Instagramhack که روند هک کردن آنلاین و همچنین به عنوان یک برنامه دانلود گرد هم می آورد، نگاه دیگری به از v3.7.2 هکر حساب نمایش مشخصات عمومی . این برنامه همراه با آسان به استفاده از رابط. آن را رایگان برای استفاده از آن، و به تا همه چیز را حتی بهتر است، این برنامه با پشتیبانی از دستگاه های iOS که تنها بدان معنی است که کاربران آیفون و مک به طور مساوی پوشیده شده است.

شما می توانید انتخاب کنید برای هک نمایش مشخصات عمومی آنلاین و یا دانلود برنامه بر روی آی فون خود را. صرف نظر از روش را انتخاب کنید، نتایج تضمین شده است.

قسمت ۲: ۵ رایگان Instagram هکر نرم افزار برای آندروید

۱: نمایش مشخصات عمومی رایگان هکر نرم افزار – Instahack

با استفاده از آ هکر هکر نمایش مشخصات عمومی برنامه، شما می توانید رمز عبور خود را بازیابی نمایش مشخصات عمومی و همچنین بهم زدن در اطراف در حساب شخص دیگری. چیز خوب در مورد این نمایش مشخصات عمومی هک برنامه واقعیت این است که آن را به طور کامل رایگان، سیم کارت و فوق العاده سریع و شما می توانید آن را در هر حساب داده شده استفاده کنید.

هک اینستاگرام با گوشی : برنامه هک پیج اینستاگرام

۱: برای هک کردن هر حساب نمایش مشخصات عمومی، با کلیک بر روی “شروع به هک کردن” را فشار دهید و نام کاربری حساب نمایش مشخصات عمومی در دکمه پاپ آپ را وارد کنید.

۲: بر روی “هک” را فشار دهید در پایین کلیک کنید از پاپ آپ را به تصرف رمز عبور.

۳: برنامه به طور خودکار رمز عبور را پردازش خواهد کرد با تامین امنیت یک اتصال امن است.

۴: بر روی “ادامه” را فشار دهید در پایین کلیک کنید از جعبه پاپ آپ برای دریافت رمز عبور.

۲: نمایش مشخصات عمومی رایگان هکر نرم افزار – نمایش مشخصات عمومی رمز عبور هک ابزار

نمایش مشخصات عمومی ژنراتور رمز عبور هک برنامه کمک می کند برای به دست آوردن دسترسی به یک پایگاه داده دیگر فرد نمایش مشخصات عمومی با انجام یک باز حلقه. نمایش مشخصات عمومی ابزار رمز عبور هک بدست می آورد ارزش بزرگ برای کامپیوتر نرم افزار، که آن را آسان برای هک حساب کاربری اینستاگرم کسی. را برای شما به استفاده از این نمایش مشخصات عمومی هک برنامه، دانلود و نصب نرم افزار. اجرای فایل برای تکمیل نصب و راه اندازی آن.

۳: نمایش مشخصات عمومی رایگان هکر نرم افزار – Instaleak – نصب افزار Spy24

Instaleak یک برنامه هکر نمایش مشخصات عمومی که شما می دهد آزادی برای دسترسی به هر حساب نمایش مشخصات عمومی است.

Instaleak همراه با: هک اینستاگرام با گوشی -an آسان برای استفاده و رابط ، این برنامه ۱۰۰٪ رایگان برای استفاده آن را تا ساخته شده است در spoofer IP که پنهان IP واقعی خود را.

همه شما باید انجام دهید برای هک نمایش مشخصات عمومی است به؛

۱: پر کردن نام کاربری هدف در این زمینه مشخص شده و کلیک بر روی “تایید” را فشار دهید.

۲: شما می توانید یک پیام اطلاع رسانی به شما که هک موفق بوده است دریافت خواهید کرد.

۳: توجه داشته باشید کلمه عبور دریافت و استفاده از آن برای دسترسی به حساب.

۴: نمایش مشخصات عمومی رایگان هکر نرم افزار – FlexiSpy

FlexiSpy نمایش مشخصات عمومی هک برنامه یک برنامه هک سازگار است که به طور کامل با هر دو آندروید و دستگاه های آیفون سازگار است. این نمایش مشخصات عمومی هک برنامه اتفاق می افتد به جهان قوی ترین نرم افزار نظارت برای PC، دستگاه های تلفن همراه، و قرص با بیش از ۱۵۰ ویژگی های زیر نام آن.

FlexiSpy شما ارائه می دهد ردیابی خدمات با یک سیستم ردیابی GPS کامل؛ شما همچنین حدود زبانه ها با تماس هدف، تماس، SMS، جاسوسی در کلمه عبور را نگه دارید و نظارت بر فایل های چند رسانه ای. برای هک نمایش مشخصات عمومی، به شما خواهد شد نیاز به دانلود و نصب این برنامه را در کامپیوتر خود و در هدف آیفون یا دستگاه Android.

۵: برنامه چشمه اب گرم نمایش مشخصات عمومی هکر نرم افزار

یکی دیگر از برنامه است که می تواند مورد استفاده برای هک یک حساب کاربری اینستاگرم به راحتی است هکر برنامه چشمه اب گرم اینستاگرم برنامه است. این ساده برای استفاده در عین حال موثر هکر کار می کند با بازیابی رمز عبور از هدف حساب نمایش مشخصات عمومی رو به شما این امکان برای دسترسی به هدف حساب نمایش مشخصات عمومی.

چیز خوب در مورد این برنامه این واقعیت است که شما می توانید کد QR آن را اسکن و بعد آن را دانلود است. شما هنوز هم می توانید انتخاب کنید برای دانلود برنامه از وب سایت رسمی. پس از دانلود، به سادگی برنامه را راه اندازی و نام کاربری اینستاگرم را وارد کنید و انجام جستجو.

نصب افزار Spy24 برنامه هک پیج اینستاگرام

قسمت ۳: با استفاده از افزار Spy24 به عنوان یک جایگزین

اگر شما به دنبال برای بهترین برنامه نمایش مشخصات عمومی هکر، بیشتر از هیچ نگاه افزار Spy24 . افزار Spy24 در میان بهترین و انعطاف پذیر ترین نرم افزار شما می توانید برای هک یک حساب کاربری اینستاگرم استفاده است. به غیر از هک حساب نمایش مشخصات عمومی فرد شما همچنین می توانید بینش به فرد در تمام طول زندگی رسانه های اجتماعی به دست آورید، و نظارت بر تمام فعالیت های که در بر روی دستگاه.

چگونه به استفاده از افزار Spy24

۱: گام اول برای خرید افزار Spy24 با انتخاب بسته های اشتراک راست.

۲: پس از خرید نرم افزار، شما یک ایمیل تایید که از شما استقبال به افزار Spy24 است. پست الکترونیکی حاوی یک لینک به کنترل پنل خود و جزئیات ورود.

۳: نصب افزار Spy24 به دستگاه مورد نظر، و دسترسی به آن در کنترل پنل خود را

۴: استفاده از ویژگی های نمایش مشخصات عمومی برای مشاهده همه تصاویر و پیام به طور مستقیم.

نکته: شما همچنین می توانید “ورود به سیستم کلیدی” ویژگی برای هک کردن رمز عبور استفاده کنید.

نمایش مشخصات عمومی دومین برنامه از رسانه های اجتماعی استفاده ترین امروز بعدی به فیس بوک با بیش از یک میلیارد نفر ارسال تصاویر و فیلم ها یا خصوصی یا عمومی است. با برنامه های مختلف ادعا می شود بهترین هکرها، پیدا کردن یک حلال می تواند یک کمی سخت؛ و به همین دلیل من با ده رایگان نمایش مشخصات عمومی هکرها برنامه های که شما در دسترسی به هر کسی حساب نمایش مشخصات عمومی بدون دانش خود را کمک خواهد کرد آمده است.

  • برنامه هک پیج اینستاگرام

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا