بهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونبرنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دوربرنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونساده ترین روش هک واتس اپ از راه دور اندرویدکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانوادههک آیفون

برنامه های کنترل تماس واتساپ

اگر قصد کنترل تماس واتساپ و هک کردن این برنامه پیام رسانی دارید، این برنامه می تواند کمک بزرگی برای شما کمک کند. در این مقاله می خواهیم به معرفی بهترین برنامه های هک و کنترل واتساپ بپردازیم که از نظر کاربری و امکاناتی که برای کاربران ارائه می کنند، جزو بهترین برنامه ها هستند. با ما همراه باشید تا با این برنامه ها بیشتر آشنا شویم.

واتساپ

WhatsApp یک برنامه پیام رسان چندرسانه ای رایگان است که به شما امکان برقراری تماس ویدیویی و صوتی، ارسال پیامک و غیره را می دهد که پیش نیاز تمام این خدمات اتصال به اینترنت و نصب برنامه محبوب واتساپ است. WhatsApp با بیش از 2 میلیارد کاربر فعال از قدیمی ترین برنامه های پیامرسانی به شمار می آید که امروزه در 99 درصد کشور های جهان کاربر فعال دارد. محبوبیت جهانی واتس اپ تا حد زیادی به دلیل قابلیت دسترسی ، عملکرد بین پلتفرم و ویژگی های ساده و سرراست آن است. این برنامه در سال 2014 با مبلغ تقریبی 20 میلیارد دلار توسط شرکت فیسبوک خریداری شد و اکنون به عنوان پیام رسانی با بیشترین کاربر در جهان شناخته می شود.
برنامه های کنترل تماس واتساپ
برنامه های کنترل تماس واتساپ

روش های کنترل تماس واتساپ

هک کردن واتس اپ ، به لطف پیشرفت علم و وجود برنامه های جاسوسی و هک کردن ، می تواند به راحتی انجام شود. فرآیند هک کردن واتساپ به شما امکان کنترل تماس واتساپ را می دهد که در این مقاله می خواهیم به معرفی این برنامه های هک بپردازیم. شما می توانید با استفاده از این برنامه ها ، به حساب های دوستان ، اعضای خانواده ، همسر ، کارمندان و فرزندان خود دسترسی داشته باشید و فعالیت های آنها در بستر این پیام رسان تحت نظر بگیرید. استفاده از برنامه های هک از راحت ترین روش های هک کردن و کنترل تماس واتساپ است که هیچ نیازی به دانش یا علم هک ندارد. با ما همراه باشید تا به معرفی 5 تا از بهترین برنامه کنترل تماس واتساپ بپردازیم.
روش های کنترل تماس واتساپ
روش های کنترل تماس واتساپ

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

برنامه KidsGuard

یکی از برنامه های کاملا امن و محبوب برای هک کردن و کنترل تماس واتساپ ، برنامه KidsGuard است. این برنامه که دارای نسخه رایگان نیز می باشد (با قابلیت های محدود) ، می تواند بسیاری از برنامه ها و اطلاعات و داده های کاربران را در دستگاه هایی با سیستم عامل اندروید و ios هک نماید. برای هک کردن لازم است تا افراد اقدام به تهیه اشتراک از طریق وب سایت این برنامه و نصب آن بر روی تلفن همراه کاربر نمایند. برنامه KidsGuard می تواند شما را قادر سازد تا اطلاعات و داده هایی مانند تاریخچه پیام های ورودی ، خروجی ، فایلهای مالتی مدیا ، عکس ها ، فیلم ها و موارد دیگر از جمله چت ها و تماس WhatsApp را هک کنید. این برنامه حتی از توابع پیشرفته مانند ضبط تماس WhatsApp و امکان مانیتور کردن این پیام رسان نیز برخوردار است و نیازی به روت شدن (مهم ترین مزیت این برنامه) ندارد. این یک مزیت عمده برنامه است زیرا کاربرد آن را بسیار ساده می کند. پس از نصب ، بدون هیچ گونه اعلانی در پس زمینه فعال باقی می ماند و نماد برنامه از صفحه اصلی محو می شود. با این برنامه شما قادر خواهید بود تا برنامه اقدام به کنترل تماس واتساپ نموده و سایر داده های کاربر در این شبکه پیام رسانی را هک کنید. استفاده از این برنامه کنترل تماس واتساپ  نیازمند اتصال به اینترنت و دریافت داده ها در داشبورد کاربری است.
برنامه KidsGuard
برنامه KidsGuard

کنترل تماس واتساپ با FoneMonitor App

برنامه هک واتساپ بعدی که می خواهیم معرفی کنیم، برنامه FoneMonitor است. این برنامه توانسته است به خوبی مورد استقبال کاربران قرار گرفته و می تواند پس از نصب بر روی دستگاه تلفن همراه مورد نظر، تمام فعالیت های کاربر از جمله کنترل تماس واتساپ را مانیتور کرده و برای هکر بفرستد. این برنامه در هر دو دستگاه Android و iOS کار می کند. شما مجاز به پیگیری پیام های WhatsAppT، زمان نمایش و سایر فعالیت ها به راحتی با کمک این برنامه کنترل تماس واتساپ خواهید بود. برنامه دارای اشتراک بوده و لازم است برای استفاده از آن ، اقدام به تهیه اشتراک از وب سایت اصلی این برنامه نمایید. از جمله مزایای این اپلیکیشن از برنامه های کنترل واتساپ می توان گفت:
  • یک رابط بصری  بسیار مناسب که می توانید با چند کلیک به همه ویژگی ها دسترسی پیدا کنید.
  • نظارت بر فعالیت از راه دور WhatsApp را امکان پذیر می کند.
  • می تواند برای هک کردن چندین حساب WhatsApp مورد استفاده قرار گیرد.
کنترل تماس واتساپ با FoneMonitor App
کنترل تماس واتساپ با FoneMonitor App

کنترل تماس واتساپ با mSpy

mSpy یک اپلیکیشن هک بسیار عالی برای هک کردن برنامه واتساپ است. این برنامه می تواند کلیه فعالیت های کاربر در پیام رسان واتساپ را برای شما ضبط کرده و آنها را برای هکر بفرستد. نمی توان انکار کرد که mSpy دارای مجموعه ای عالی از ویژگی ها و قابلیت های مورد نیاز هکر مانند هک پیام های WhatsApp ، عکس ها و فیلم های مشترک می باشد. استفاده از برنامه mSpy به عنوان روش هک واتساپ ، می تواند بهترین پیشنهاد برای والدین جهت کنترل فعالیت های کودکان ، کارفرمایان برای کنترل و نظارت بر فعالیت های کارمندان ، زوجین و … باشد. در مورد چگونگی هک کردن واتساپ با این برنامه نیز همانند برنامه های دیگر در این گروه ، لازم است ابتدا اشتراک ماهیانه ، سه ماهه و یا مدت های طولانی تر را انتخاب کرده ، سپس سیستم عامل دستگاه کاربر هدف را انتخاب کنید. با خرید اشتراک، لینکی جهت نصب برنامه برای شما فرستاده می شود که لازم است آن را در دستگاه کاربر نصب نمایید. فرآیند هک تمام است و شما می توانید پس از چند ساعت، داده های هک شده توسط این برنامه را در پنل کاربری خود در وب سایت mSpy مشاهده نمایید.
کنترل تماس واتساپ با mSpy
کنترل تماس واتساپ با mSpy

برنامه Spyera

برنامه هک Spyera WhatsApp یکی از پیشرفته ترین ابزارهای جاسوسی رایگان است. این برنامه قادر به هک کردن تمام عکس ها ، فیلم ها و کل سابقه چت WhatsApp می باشد همچنین می توانید پیوست ها و پرونده های رسانه را برای مشاهده بعدی بارگیری کنید. ویژگی دیگری که برنامه هک Spyera را در میان بهترین برنامه های جاسوسی قرار می دهد، قابلیت نظارت بر رایانه شخصی و سیستم عامل Mac آن است. نه تنها WhatsApp بلکه از این برنامه می توان برای نظارت بر سایر سایت های شبکه های اجتماعی مانند Snapchat ، Facebook و غیره استفاده کرد.
  • WhatsApp را بدون گذرواژه حساب از راه دور ردیابی کنید دقیقاً مانند KidsGuard برای WhatsApp.
  • می توانید به طور منظم WhatsApp و سایر فعالیت ها در این برنامه و در دستگاه کاربر هدف را مشاهده نمایید.
  • این برنامه همچنین از چندین زبان پشتیبانی می کند.
برنامه Spyera 
برنامه Spyera

برنامه Hoverwatch

نرم افزار هک دیگری که می تواند برا هک کردن پیام رسان واتس اپ به شما معرفی کنیم، برنامه Hoverwatch است. این برنامه قدرتمند می تواند به صورت دقیق فعالیت های WhatsApp در دستگاه مورد نظر را ردیابی نماید. شما با این برنامه می توانید پیام های ورودی و خروجی WhatsApp را مشاهده نمایید و از آن برای کنترل تماس واتساپ استفاده کنید. حتی فایل های صوتی و تصویری که از طریق WhatsApp به اشتراک گذاشته شده اند می توانند با کمک این برنامه بارگیری، مشاهده یا گوش داده شوند. مهم ترین نقطه ضعف این برنامه را می توان استفاده از آن تنها در سیستم عامل اندروید دانست. این برنامه در سه پلن شخصی، حرفه ای، تجاری در دسترس کاربران خواهد بود که به ترتیب هزینه آن در ماه 24.95 ، 49.95 و 149.95 خواهد بود.

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا