فناوری

ربات اینستاگرام GRAM MULTITOOL 0.6.10 GMT 2 کرک شده

 

ربات اینستاگرام GRAM MULTITOOL 0.6.10 GMT2 کرک شده ۱۰Gram MultiTool (یا GMT) یک ابزار برای انجام تمام نیازهای اینستاگرام شما است. همه چیز شما را می تواند فکر کردن، اعمال می شود از تعامل با پیروان به پست برنامه ریزی. با GMT شما قادر خواهید بود که پایه پیروان و تعامل خود را در عرض چند هفته، بدون نیاز به بلند کردن انگشت!

ربات اینستاگرام

ربات اینستاگرام ابزاری برای افزایش فالوور اینستاگرام بصورت هدفمند و واقعی اینبو اولین ربات اینستاگرام در ایران بهترین ابزار افزایش فالوور و افزایش بازدید.

 

کنترل دایرکت اینستاگرام دیگران

 

ربات اینستاگرام چیست؟

اگر دنبال افزایش فالوور واقعی و هدفمند هستید، به آدرس درستی سر زده‌اید! ربات اینستاگرام اینبو با سرازیر کردن بازدیدکنندگان به پیج شما، باعث دیده شدن و شناخته شدن هر چه بیشتر محصولات و خدمات شما خواهد شد. بازدید پست‌های شما در روزهای بعد از استفاده از ربات اینستاگرام چندین برابر شده و شما دیگر نیازی به پرداخت مبالغ گزاف برای تبلیغات بی‌نتیجه و بیهوده نخواهید داشت. این را هم در نظر داشته باشید که با ربات اینبو شما می‌توانید بر جامعه‌ی هدف کاملا مشخصی تمرکز کنید؛ این امری است که هیچگاه در تبلیغات انبوه روی نمی‌دهد.
ربات اینستاگرام اینبو سیستمی هوشمند برای افزایش تعامل با کاربران و نیز نظم و تداوم بخشیدن به فعالیت‌های پیج شما می‌باشد که با استفاده از آن به جای فالوور فیک و بی ارزش، فالوورهایی کاملا واقعی و هدفمند جذب خواهید کرد. همه‌ی این مسائل در کنار هم باعث می‌شود کسب و کار شما هرچه بیشتر شناخته شده و درآمد شما به صورت تصاعدی افزایش پیدا کند!
با ربات اینستاگرام اینبو، تنها دغدغه‌ی شما تولید و انتشار محتوای بیشتر و باکیفیت تر در پیج خود خواهد بود تا تعداد هرچه بیشتری از بازدیدکنندگان را به پیج خود جذب کنید. البته ربات اینبو اینجا هم کنار شما خواهد بود! شما می‌توانید از ربات اینستاگرام اینبو برای زمان‌بندی و انتشار منظم محتوای خود نیز استفاده کنید.

با سایت spy24 همراه باشید

ربات اینستاگرام Gram MultiTool

در ربات اینستاگرام Gram MultiTool دیگر نیاز نیست به خودتان زحمت بدهید این ربات با قابلیت های پیشرفته : فالو خودکار، تجزیه و تحلیل خودکار، ردیابی کاربران، زمانبندی و برنامه ریزی، قابلیت زد بلاک ارائه شده که در پایین همین مطلب به صورت مختصر به آن ها میپردازیم.

ویژگی های ربات اینستاگرام Gram MultiTool

1- فالو خودکار

شما با این قابلیت میتوانید کاربران مورد نظر خود را براساس دسته های مختلف : سن، جنسیت، حداقل و حدکاثر تعداد فالوور فالو کنید

2- تجزیه و تحلیل پیشرفته

این ربات با قابلیت تجزیه و تحلیل داده هایی از جمله تگ های برتر، فالوورهای شما و… این داده ا را برای شما ارائه و به نمایش بگذارد

3- ردیابی کاربران

شما با این امکان میتوانید برروی تمامی فالوورهای خود مدیریت کامل داشته باشید که اگر احیانا زمانی آن ها شما را آنفالوو کردند خب شما هم اون ها رو آنفالو کنید یا بتوانید افرادی که شما را فالوو میکنند به آن ها فالوبک بدهید

4- زمان بندی

شما با این توانایی قادر هستید تعیین کنید ربات شما در چه زمان هایی مشغول انجام چه نوع کار و فعالیت هایی باشد و یا اینکه چه زمانی فعالیتی نداشته باشد.

5- غیرقابل ردیابی

با این قابلیت ربات GMT ، اینستاگرام متوجه فعالیت اکانت شما بعنوان یک ربات نمیشود، پس بنابراین بدون نگرانی از بن شدن های احتمالی توسط اینستاگرام به کار و فعالیت خود ادامه دهید.

 

“این آموزش فقط با هدف آموزش است، تا اهمیت پسوردهای قوی را درک کنید و ما هیچ گونه مسئولیتی در قبال سو استفاده از آن را نداریم .”

دانلود GRAM MULTITOOL 0.6.10

دانلود نرم افزار اسپای 24

امکانات ربات:

فالوو خودکار
کاربران را بر اساس فیلترهای مختلف مانند: جنسیت، حداقل دستمزد، و غیره دنبال کنید.

تجزیه و تحلیل پیشرفته
نمایش پیشرفته تجزیه و تحلیل در مورد پیروان خود، برچسب های بالا، تعامل و خیلی بیشتر!

ردیابی کاربر
پیگیری همه کاربران که با یک دیدگاه با آنها ارتباط برقرار کرده اید، آنها را دنبال می کنند. به این ترتیب شما می توانید ببینید که تنظیمات نتیجه بهترین نتایج را دارد.

برنامه ریزی
برنامه ریزی در روز و در هر ساعت زمانی که ربات باید انجام شود چه اقدام.

غیر قابل کشف
دقیقا به برنامه Instagram تقلید می کند، بنابراین Instagram . . .

محیط برنامه

آپدیت های بعدی برنامه در همین پست قرار میگیرد.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا