امنیت سایبری (Cyber Security)

ترفندهای جدید برای هک بازی فری فایر!!

نحوه هک بازی فری فایر

با پیشرفت بازی های فری فایر و محبوبیت ان در بین مردم  که ان را تبدیل به یک بازی بین المللی کرده است. این بازی توجه هکر ها را به خود جلب کرده و نحوه هک بازی فری فایر را پیدا کرده اند که ما در اینجا به آن می پردازیم.

Garena Free Fire Hack هر ابزار، روش یا دانلودی است که قادر است مزیت ناعادلانه‌ای را در Garena Free Fire برای شما به همراه داشته باشد، کشته‌های بیشتری بگیرید، بیشتر زنده بمانید، الماس‌ها، سکه‌ها و پوسته‌های بیشتری را دریافت کنید. در حالی که روش‌های هک بسیار زیادی برای Garena Free Fire در اندروید و iOS وجود دارد، مانند aimbots و wallhacks، ژنراتورها و هک‌های FF برای الماس رایگان نامحدود، سکه‌ها و پوسته‌های رایگان وجود ندارند و همیشه جعلی هستند. – یا به جای آن، تقلب هایی را برای Free Fire MAX پیدا کنید.

هک رایگان آتش

در اصطلاح بازی، هک FF دستکاری یا تغییر کد بازی، حافظه بازی، داده های بازی یا ارتباط با سرورهای بازی است و بازیکنان قادر خواهند بود  نسبت به سایر بازیکنان در بازی های موبایل مانند Garena Free Fire برتری های بسیار قابل توجهی کسب کنند. در حالی که انواع مختلف و جالبی برای اجرای چنین عملکردی وجود دارد، محبوب ترین آنها ابزارها و مدهای هک بازی در سیستم عامل بازی موبایل اندروید و iOS هستند. – گزینه‌ها و ویژگی‌هایی که می‌توان در یک هک Free Fire خوب انتظار داشت می‌تواند شامل موارد زیر باشد، اما محدود به آن‌ها نمی‌شود: aimbot، Wallhack (ESP)، هک‌های سرعت، تقلب‌های دوربری، بدون بارگذاری مجدد، بدون عقب‌نشینی، کمک به هدف بهبودیافته، هک‌های آسیب، بدون گسترش، حالت semi-god، نامرئی، noclip و بسیاری موارد دیگر بسته به نسخه بازی، هک هایی که در هر زمان ممکن است، بررسی های سروری که اجرا می شوند، سیستم عامل موبایل (اندروید یا iOS) و بسیاری عوامل پیچیده دیگر.

Aimbots

ریسک بالا و پاداش بالا همان چیزی است که برنامه‌های هدف‌گیری خودکار یا ابزارهای «aimbot» در هر بازی تیراندازی، بتل رویال و به‌طور خاص در Free Fire به شما ارائه می‌دهند. یک aimbot معمولی می تواند به طور خودکار هدف گیری کند، به طور خودکار شلیک کند، روی دشمنان قفل شود، به شما امکان می دهد به صورت دستی به آنها شلیک کنید و معمولاً گزینه ای را برای روشن و خاموش کردن هک aimbot ارائه می دهد. – در حالی که این روش تقلب در Free Fire در گرفتن قتل و در نتیجه زنده ماندن و برنده شدن در دورهای بیشتر، دریافت الماس، سکه / پول و پوسته رایگان بسیار مؤثر است، همچنین راهی برای هک کردن Free Fire است که به راحتی توسط آن قابل شناسایی است. بازیکنان دیگر و می تواند به راحتی به شما حمله کرده و از بازی محروم کند. بنابراین اگر می‌خواهید هر ربات هدف یا برنامه مشابهی را دانلود کنید، باید با دقت از آن استفاده کنید تا مطمئن شوید حسابتان ایمن است.

Wallhacks / ESP

یکی از نمادین ترین تقلب های موجود در Free Fire، هک دیوار یا ESP / VAC است که به کاربران اجازه می دهد دشمنان، قطره های عرضه، نارنجک، غارت و سایر موارد مهم را از طریق دیوارها ببینند. – این معمولاً با برجسته کردن بازیکنان و آیتم‌ها با استفاده از جعبه‌های رنگی، روکش‌ها یا هندسه رنگی مشابه انجام می‌شود. این نوع هک بسیار قدرتمند یک مزیت و برتری خیلی فوق العاده ای را در طول بازی برای شما ایجاد می کند، به شما این امکان را می دهد که بهترین سلاح ها و زره ها را به سرعت غارت کنید، از بازیکنان دشمن اجتناب کنید یا آن ها را پیدا کنید، شلیک های پیش هدف را به شما ارائه می دهد، مزیت بزرگی را در دوئل های نزدیک و غیره به شما می دهد. . یک وال هک رایگان Fire نه تنها به شما این امکان را می دهد که به راحتی بازی را ادامه داده وزنده بمانید، بهترین تجهیزات را بدست آورید، تعداد کشته های  بیشتری را از دشمن بگیرید، بلکه از این بازی عالی بیشتر از سایر مودها یا هک های قابل دانلود برای Free Fire در اندروید یا iOS لذت نبرید.

cov

Garena Free Fire Mods

جدای از روش‌های متداول شناخته شده برای تقلب، ویژگی‌های متنوع دیگری نیز وجود دارد که می‌توان از آن‌ها استفاده کرد، مانند کمک به هدف بهبودیافته، کروت خودکار، بدون گسترش، بدون عقب‌نشینی، هک‌های سرعت، انتقال از راه دور، غارت خودکار، حالت‌های خدا جزئی، هک آسیب. و خیلی بیشتر. اینکه چه تقلب هایی در هر زمانی امکان پذیر است به نسخه بازی، داده هایی که روی کلاینت بازی پردازش می شود، سیستم عامل (اندروید یا iOS و غیره) و برخی عوامل دیگر بستگی دارد. رایج‌ترین، پربار و ترجیح داده شده‌ترین راه برای دانلود هک‌های Free Fire در قالب مدها و منوهای مد است. مودها نسخه‌های بسیار اصلاح‌شده فایل‌های بازی استاندارد Free Fire از پلی استور اندروید (APK) یا فروشگاه اپل (IPA) هستند. این نسخه های اصلاح شده با دیکامپایل، مهندسی معکوس، اصلاح و کامپایل مجدد برنامه بازی Free Fire ایجاد شده اند تا تقلب ها به راحتی و بدون هیچ دانشی از تکنیک های هک بازی توسط کاربران قابل استفاده باشد، که مودها را تا حد زیادی به محبوب ترین تقلب برای Free Fire تبدیل می کند. .

منوهای مد

منوهای Fire Mod Free مدهای بسیار پیشرفته ای هستند که معمولاً با طیف گسترده ای از هک های عالی ارائه می شوند و همچنین منوی بازی را در اختیار شما قرار می دهند که به شما امکان می دهد نه تنها ویژگی ها و گزینه های هک فردی را فعال یا غیرفعال کنید، بلکه آنها را در بسیاری از آنها پیکربندی کنید. موارد بهترین منوهای ماد موجود حتی با گزینه ای برای به روز رسانی خودکار مود ارائه می شوند، زمانی که یک پچ جدید به Free Fire منتقل شود و مود برای ادامه کار باید به آخرین نسخه به روز شود. به طور کلی حالت‌های APK و حالت‌های iOS دارای منوهای مد، و همچنین اسکریپت‌هایی با استفاده از ابزارهایی مانند GameGuardian یا GameGem از مجلل‌ترین گزینه‌هایی هستند که کلاهبرداران بازی در Garena Free Fire دارند و مطمئناً اگر به دنبال جستجوی اینترنت برای جستجوی موارد جدید نیستید، ارزش پول را دارد. بارگیری در چند هفته

ژنراتور برای الماس، پول / سکه و پوسته های رایگان نامحدود

Free Fire یک سرویس بازی آنلاین است که توسط Garena ارائه می شود و به این معنی است که تمام داده های مهم بازیکن در سرورهای آنلاین ذخیره می شود که به عنوان پردازش اطلاعات بازی در سمت سرور شناخته می شود. معنی آن در عمل این است که، به همان اندازه که عالی و قدرتمند باشد، متأسفانه دریافت نامحدود الماس، پول/سکه، پوسته رایگان، جعبه غارت/جعبه، پاس فصل یا حالت‌های خدای کاملاً کارآمد در Free Fire غیرممکن است. ابزارها، مدها یا ابزارها و نرم افزارهای دیگر. هر کسی که خلاف این را ادعا می کند احتمالاً سعی دارد شما را در یک کلاهبرداری Human Verification Survey طعمه کند و احتمالاً نباید به او اعتماد کرد.

متأسفانه همه مولدهای الماس، ابزارهای پول و هک سکه جعلی هستند و همیشه خواهند بود. اگر این را باور ندارید، پس از امتحان بهترین ابزارهای هک بازی اندروید / iOS برای امتحان و اصلاح FF Diamonds و Money خود در بازی خوشحال باشید. با این حال، این کار را در حساب اصلی خود انجام ندهید، زیرا تغییر داده های بازی می تواند شما را تحریم کند.

FF Hacks برای اندروید APK Mods

اندروید بدون شک بهترین سیستم عامل موبایل برای استفاده از تقلب های Free Fire است، زیرا جامعه بزرگی از توسعه دهندگان وجود دارد و یافتن دانلودها بسیار آسان تر است. با این حال، نصب نرم‌افزارهای کار، یعنی مودهای APK برای FF در اندروید، هنوز کمی طول می‌کشد و در بسیاری از موارد از شما می‌خواهد از یک دستگاه روت شده یا شبیه‌ساز استفاده کنید، برخی از فایل‌های سیستم OBB را جایگزین کنید و مراحل ذکر شده برای نصب مود خود را با دقت دنبال کنید. . با این حال، به دلیل شیوع مودینگ در این پلتفرم، احتمال تحریم شدن شما در اندروید نیز بیشتر است. به طور کلی، استفاده از مود APK ها، ابزارها و نرم افزارهای اسکریپت در اندروید بیش از سایر پلتفرم های بازی موبایلی در دسترس، بدون خطر و بدون دردسر است.

تقلب برای FF در iOS

در حالی که می‌توان حالت‌های Free Fire را روی iOS کار کرد، این فرآیند بسیار بیشتر از اندروید است و یافتن فایل‌های قانونی معمولاً سخت‌تر است، زیرا توسعه‌دهندگان کمتری در پلتفرم iOS وجود دارد. شما مطمئناً به یک دستگاه جیلبریک نیاز خواهید داشت و متأسفانه شبیه سازی در حال حاضر نیز گزینه ای نیست، برای نصب هر بازی مود شده به یک فروشگاه برنامه مود شده نیاز دارید و همه مشتریان از یک اپ استور استفاده نمی کنند. به طور کلی، من به سادگی استفاده از شبیه ساز اندروید را توصیه می کنم، اما اگر قصد استفاده از iOS را دارید، هنوز راهی برای دریافت ابزارهای کاری، فایل های IPA و BAT و کارکرد آنها وجود دارد.

تقلب بدون روت / بدون جیلبریک

در حالی که از نظر تئوری، هیچ روت (اندروید) و هیچ دستگاه جیلبریک (iOS) برای اجرای مدهای FF یا اصلاح برنامه بازی Free Fire، که با استفاده از برنامه‌های کانتینر مجازی‌سازی نیز امکان‌پذیر است، از نظر فنی مورد نیاز نیست، شروع تقلب‌ها بدون دسترسی روت به شما بسیار سخت‌تر خواهد بود. دستگاه موبایل. برای کاربران مبتدی و افرادی که مدرک مهندسی کامپیوتر ندارند، توصیه می کنیم به جای روت کردن تلفن همراه فیزیکی واقعی خود، از یک شبیه ساز استفاده کنید که می تواند روت شود، مگر اینکه قدیمی باشد و قابل نصب باشد. توصیه می‌کنیم هرگز دستگاه‌هایی را که نمی‌توانید از دست بدهید، روت یا جیلبریک نکنید، زیرا این امکان واقعی در هنگام ایجاد چنین تغییرات اساسی در یک سیستم بسته است. نکته هوشمندانه این است که به جای آن در رایانه شخصی که در آن ماشین مجازی به راحتی قابل شلیک است، اگر مشکلی پیش بیاید، شبیه سازی کنید.

برنامه کنترل فرزندان SPY24 این امکان را به شما می دهد که بتوانید میزان استفاده فرزندانتان را از بازی های رایانه ای بفهمید و بتوانید آن را روی گوشی فرزندانتان کنترل نمایید و هر زمان بخواهید ارتباطش را با بازی قطع کنید.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا