هک واتس اپهک واتس اپ

کنترل واتساپ همسر رایگان

کنترل واتساپ همسر رایگان

بررسی گوشی همسرتان بدون نصب برنامه یکی از راه های عملی برای نظارت و افشای اطلاعات محرمانه شریک عاطفی هر فرد است. با استفاده از این روش می توانید گوشی موبایل افراد را هک کنید و به تمامی اپلیکیشن های ارتباطی دسترسی داشته باشید.

دلایل بی شماری برای چک کردن تلفن همسرتان

گسترش فضای مجازی، محبوبیت و فعالیت بیش از حد کاربران در شبکه های اجتماعی مختلف، پایه های بسیاری از خانواده ها را متزلزل کرده است. فضای مجازی در واقع بستری را برای خیانت زوجین به یکدیگر فراهم کرده است، متاسفانه در کشورمان با افزایش حضور کاربران و همچنین افزایش آمار طلاق مواجه هستیم. اعتماد ستون تشکیل خانواده و پیوند عاطفی است و در صورت از بین رفتن آن روز به روز روابط عاطفی بین زوجین سرد می شود.

بنابراین عدم اعتماد بین زوجین و سوء ظن به خیانت همسر باعث شده است که امروزه بسیاری از مردان و زنان همسر خود را کنترل و دنبال کنند. بنابراین بررسی گوشی همسر بدون نصب برنامه رایگان امروزه به یکی از جنجالی ترین اخبار دنیا تبدیل شده است و متاسفانه روز به روز بر تعداد افرادی که به دنبال راه هایی برای هک و کنترل همسر خود هستند افزوده می شود.

آیا می توان گوشی همسر خود را بدون نصب برنامه کنترل کرد؟

در حالی که هک و کنترل تلفن همسر خود بدون نصب آن غیرقانونی است، اما به معنای نقض حریم خصوصی شخص مقابل است، اما بسیاری از افراد سعی می کنند از همسر خود جاسوسی کنند. همانطور که می دانید هک و کنترل تلفن همراه افراد با نصب نرم افزارهای جاسوسی مخصوص امکان پذیر است. اما برخی از افراد برای نصب نرم افزارهای جاسوسی به تلفن همراه همسر خود دسترسی ندارند.

به همین دلیل می توانند از راه هایی برای کنترل گوشی همسر خود بدون نصب برنامه استفاده کنند. به طور کلی باید بدانید که هک کردن تلفن همراه شخص بدون برنامه امکان پذیر نیست، اما می توانید از راه دور نرم افزارهای جاسوسی را روی تلفن همراه فرد نصب کنید و موقعیت مکانی او را در آدرس ردیابی کنید و همچنین به تمامی اطلاعات ضروری و حیاتی دسترسی داشته باشید. . همیشه.

چگونه می توانید بدون نصب اپلیکیشن گوشی همسرتان را چک کنید؟

شما نمی توانید تلفن همراه شخص دیگری را بدون نصب نرم افزارهای جاسوسی کنترل کنید. اما می توانید از نرم افزارهای کنترل از راه دور برای هک کردن تلفن همراه همسرتان استفاده کنید. چک کردن گوشی همسرتان بدون نصب برنامه به این صورت است که باید لینک های مخرب و ویروسی را برای طرف مقابل ارسال کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک برنامه جاسوسی مخصوص را روی تلفن همراه یا سیستم کامپیوتر خود نصب کرده و از آن برای ایجاد لینک ها و پیام های مخرب استفاده کنید.

لینک های مخرب معمولا به صورت آیکون اپلیکیشن های ارتباطی مانند اینستاگرام، تلگرام یا واتس اپ ساخته می شوند و نشان دهنده به روز رسانی های جدید این اپلیکیشن ها هستند. اما در حقیقت آنها ویروس های مخربی هستند که پس از کلیک روی تلفن همراه افراد به صورت خودکار و مخفیانه روی آن ها نصب می شوند و عملیات جاسوسی را انجام می دهند.

به عبارت دیگر اگر می خواهید گوشی همسرتان را بدون نصب برنامه کنترل کنید، استفاده از این لینک های مضر مفید است. به این ترتیب به راحتی می توانید همسر خود را فیش کنید و او را کنترل و شناسایی کنید. می توانید این لینک ها را از طریق ایمیل، پیامک و دایرکت اینستاگرام برای همسرتان یا هر شخص دیگری ارسال کنید. به این ترتیب آنها پیام شما را باز می کنند و راهی برای افشای اطلاعات آنها در اختیار شما قرار می دهند.

با بررسی گوشی همسرمان بدون نصب برنامه چه اطلاعاتی به دست می آوریم؟

پس از انجام موفقیت آمیز فرآیند کنترل گوشی همسر خود بدون نصب اپلیکیشن، می توانید کنترل کامل تلفن همراه را در دست بگیرید. می توانید به تاریخچه تمام تماس ها و پیامک های او دسترسی داشته باشید. همچنین می توانید تمام فیلم ها و عکس های دانلود شده یا به اشتراک گذاشته شده را مشاهده کنید. با هک کردن تلفن همراه همسرتان می‌توانید تمام چت‌ها و حتی چت‌ها و صداهایی که به صورت آنلاین برای او ارسال می‌شود را زیر نظر داشته باشید و لیست مخاطبین او را بررسی کنید.

علاوه بر این می توانید بدون نصب نرم افزار گوشی همسرتان را ردیابی کنید و با فعال کردن گزینه مکان در گوشی موبایل لحظه به لحظه موقعیت مکانی آن را مشاهده کنید. با استفاده از این روش می توانید کاربران یا تماس ها را مسدود کنید. در برخی موارد، حتی می توانید قفل صفحه گوشی خود را از راه دور تغییر دهید و دسترسی شریک خود را به تلفن خود محدود کنید.

ردیابی تلفن همسر با GPS و Gmail

امروزه اکثر گوشی های هوشمند به گونه ای طراحی و تولید می شوند که با سیستم های ماهواره ای و سیستم های GPS سازگار باشند. یکی دیگر از راه های کنترل گوشی همسرتان بدون نصب اپلیکیشن، استفاده از سیستم جی پی اس داخل گوشی موبایل است. برای ردیابی گوشی بدون نصب اپلیکیشن رایگان کافی است از راه دور از طریق فیشینگ به تلفن همراه دسترسی داشته باشید و گزینه GPS گوشی را فعال کنید.

با فعال کردن این گزینه می توانید موقعیت مکانی همسرتان را به صورت آنلاین در نقشه موقعیت مکانی مشاهده کنید. یکی دیگر از راه‌های ممکن برای دسترسی به برنامه‌های تلفن همراه و ایمیل‌های همسرتان، استفاده از آدرس Gmail در حساب‌های Google است. می‌توانید آدرس جی‌میل همسرتان را در حساب Google Services خود با آدرس جی‌میل خود جایگزین کنید و حساب Google او را هک کنید. همچنین با این شماره می توانید سابقه سرویس جستجوی گوگل را مشاهده و بررسی کنید.

کنترل واتساپ همسر رایگان 1

قابلیت نرم افزار کنترل از راه دور

بهترین ویژگی نرم افزار کنترل از راه دور این است که آیکون آن به طور خودکار بر روی تلفن همراه همسرتان پنهان می شود و به هیچ وجه نمی تواند وجود این برنامه ها را تشخیص دهد. این اپلیکیشن ها کاملا اتوماتیک هستند و تغییرات روی تلفن همراه همسرتان را برای شما ارسال می کنند. با بررسی گوشی همسرتان بدون نصب اپلیکیشن، حتی می توانید تماس ها و پیام های او را دریافت کنید و از دوربین های گوشی همسرتان اسکرین شات بگیرید.

یکی دیگر از ویژگی های این برنامه ها این است که با استفاده از آن ها می توانید سایت های مختلف همسرتان را فیلتر کرده و اپلیکیشن های ارتباطی او را مسدود کنید. قابلیت روشن و خاموش کردن تلفن همراه همسرتان از راه دور یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد نرم افزارهای جاسوسی است. حتی می توانید حافظه داخلی و کارت SD را به طور کامل فرمت کرده و گوشی را ریست کنید.

بهترین برنامه های کنترل از راه دور تلفن

امروزه نرم افزارهای مختلفی برای هک و نفوذ گوشی های موبایل طراحی شده است که به راحتی می توانید آنها را با دو نسخه رایگان و پولی از سایت ما دانلود کنید. یکی از مزیت های عمده این نرم افزارها طراحی بسیار ساده آنهاست به طوری که حتی افراد مبتدی و تازه کار نیز می توانند از آن استفاده کنند.

AndroidRAT و Hackode جدیدترین و کاربردی ترین ابزارها برای کنترل گوشی همسرتان بدون نصب اپلیکیشنی هستند که تلفن همراه همسرتان را به ویروس های قدرتمند آلوده کرده و اطلاعات آنها را می دزدد. برنامه هایی مانند DroidBox، Nmap، SSHDroid و Shark For Root از دیگر نرم افزارهای مناسب و قدرتمند برای جاسوسی از راه دور هستند.

  • “نرم افزار کنترل تلفن همتا برای آیفون”
  • «تلفن همسرتان را بدون نصب اپلیکیشن رایگان کنترل کنید»
  • “کنترل تلفن کودک”
  • “بررسی رایگان تلفن کودک”
  • “کنترل تلفن از راه دور”
  • “چک واتس اپ دیگران”

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا