آموزش شناخت انواع هک و روش های مقابله

آموزش روش های اصولی هک و امنیت سیستم چگونه یک هکر حرفه ای شویم

آموزش روش های اصولی هک و امنیت سیستم امروزه با پیشرفت تکنولوژی و آمدن سیستم های هوشمند به بازار و همه گیر شدن آنها، قابلیت ها و امکانات بسیاری در اختیار همگان قرار گرفته است. از طرفی نیز این سیستم های هوشمند به یک مخزن اسرار برای هر شخص تبدیل شده که همه اطلاعات خصوصی خود را در آن نگهداری می کنند. آموزش هک و امنیت برنامه نویسی حرفه ای …. اما این خصوصی شدن سیستم های هوشمند باعث شده که افراد زیادی در پی پیدا کردن راهی برای دسترسی به اطلاعات خصوصی اشخاص موردنظرشان باشند.

برای دسترسی و نفوذ به اطلاعات موجود در دستگاه شخصی دیگر یا همان هک دستگاه های دیگر، راه های زیادی وجود دارد که یکی از آنها استفاده از نرم افزار هک گوشی یا کامپیوتر می باشد.

اما افراد زیادی هستند که می خواهند هک را از روش های درست و اصولی یاد بگیرند و انجام دهند و به یک هکر حرفه ای تبدیل شوند.

ما نیز در این مطلب قصد داریم به آموزش هک حرفه ای بپردازیم و مراحل تبدیل شدن به یک هکر حرفه ای را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

آموزش هک حرفه ای هک و امنیت

محتوا پنهان

واژه ی هک برای بسیاری مفهوم خراب‌کاری و یا سرقت اینترنتی را دارد، اما در واقعیت آموزش هک حرفه ای کاربردهای بسیار بیشتری دارد.

اگر یک فرد خود هکر نبوده و از راه‌های نفوذ خراب‌کاران به سیستم‌های الکترونیکی مطلع نباشد، چطور می‌تواند از دسترسی دیگران به سرویس‌هایش جلوگیری کند؟

از طرفی یادگیری آموزش هک حرفه ای نیازمند آموختن مباحثی گوناگون است، به طوری که می‌بایست هم در زمینه برنامه نویسی و هم در زمینه شبکه، مهارت خاصی داشته باشید.

در ادامه برای آموزش هک حرفه ای ، ۸ مرحله ی لازم برای تبدیل شدن به یک متخصص امنیت و یا یک هکر را خواهیم گفت.

آموزش هک و امنیت برنامه نویسی حرفه ای

فیلم برتر به انتخاب هکرها و برنامه‌ نویسان با لینک دانلود فیلم

مرحله اول: یادگیری زبان‌های برنامه نویسی هک و امنیت

هکرها علاقه زیادی به برنامه نویسی دارند و به آن به چشم یک بازی هوش می کنند، برای تبدیل شدن به یک هکر حرفه ای، حتما باید به برنامه نویسی علاقه مند باشید و زبان های مختلف آن را بشناسید و با آنها کار کنید.

برای یادگیری زبان های برنامه نویسی بهتر است ابتدا یک زبان را به خوبی یادبگیرید و سپس زبان های دیگر را به ترتیب فرابگیرید.

با یادگیری یکی از زبان های برنامه نویسی به طور کامل، کار با زبان های دیگر بسیار برایتان راحت خواهد شد.

در اینجا لیستی از زبان های موردنیاز برای یک هکر را به شما خواهیم گفت.

زبان C: این زبان یکی از مهمترین زبان های برنامه نویسی می باشد که تقریبا هرکسی که در زمینه امنیت فعالیت دارد با این زبان نیز آشنایی دارد.

سیستم عامل های مختلف را با زبان C می نویسند و به همین دلیل هم با یادگیری این زبان به راحتی می توانید به قسمت های مختلف یک سیستم عامل دسترسی پیدا کنید.

با یادگیری زبان C شما پایه ی برنامه نویسی را می آموزید و از آن پس یادگیری دیگر زبان ها برای شما بسیار راحت خواهد بود.

زبان Python:

 شاید بتوان گفت که یادگیری این زبان از سایر زبان ها راحت تر و ساده تر است.

بسیاری از متخصصین امنیت برای انجام فرآیند های تکراری نفوذ از زبان Python  استفاده می کنند.

اگر این زبان را فرا بگیرید می‌توانید به سادگی exploit‌ها را بخوانید و برای خود exploit‌های کاربردی بنویسید.

زبان برنامه نویسی PHP:

 از این زبان برای نوشتن قالب سایت های اینترنتی استفاده می کنند و می توان گفت که PHP قلب تپنده اکثر سایت‌های اینترنتی است و یادگیری آن به شما کمک می کند تا بتوانید حجم وسیعی از فعالیت‌ها را در زمان کوتاه انجام دهید.

زبان اسمبلی:

زبان اسمبلی از آن جهت مفید است که سطح پایین ترین زبانی است که پردازنده شما قادر به فهم آن می‌باشد.

اگر با این زبان آشنا نباشید از exploit‌های زیادی محروم خواهید بود.

زبان SQL:

 زبان SQL یک زبان برای ارتباط نرم افزار با پایگاه داده‌های رابطه‌ای تحت SQL است.

حجم قابل توجه سایت‌هایی که در اینترنت هک می‌شوند بدلیل داشتن اشکالات در SQL خود آسیب پذیرند.

با یاد گرفتن این زبان و آموختن تکنیک‌های SQL Injection می‌توانید به میزان قابل توجهی قابلیت‌های نفوذگری خود را افزایش دهید.

مرحله دوم: کار با لینوکس را بیاموزید

حتما می دانید که نسخه های بسیاری از سیستم عامل لینوکس واقعا برای هک و تست نفوذ ساخته شده اند. اگر کالی لینوکس را بشناسید، می دانید که یکی از نسخه های قدرتمندی که قادر به انجام عملیات نفوذ بر روی هر ابزاری است کالی لینوکس می باشد.

هنگامی که از لینوکس استفاده می‌کنید به حجم وسیعی از ابزارهای قدرتمند برای انجام نفوذ دسترسی خواهید داشت. این سیستم عامل به دلیل برخوردار بودن از خط فرمان قدرتمند می‌تواند بسیاری از کارها را به صورت خودکار برای شما انجام دهد.

مرحله سوم: مفاهیم شبکه را بیاموزید

در صورتی که شبکه را به طور کامل و به صورت مفهومی قرابگیرید در آموزش هک حرفه ای بسیار موفق خواهید شد. بسیاری از متخصصان تست نفوذ چیز زیادی از شبکه نمی دانند، بنابراین از حجم وسیع آسیب پذیری‌های موجود در شبکه‌ها محروم می‌شوند.

یادگیری شبکه نیازمند یادگیری اصطلاحات و استانداردهای موجود و توانایی در پیاده سازی شبکه‌های مختلف است. گاهی به یک شبکه نفوذی صورت می‌پذیرد ولی برای گسترش دسترسی‌ها و نفوذ به دیگر سیستم‌ها نیاز است که به مفاهیم شبکه مسلط باشید.

برای یادگیری شبکه می‌توانید کار خود را با دوره‌ها و کتاب‌های network+ شروع کنید.

مرحله چهارم: هدف داشته باشید و اطلاعات لازم را جمع آوری کنید

آموزش هک و امنیت برنامه نویسی حرفه ای
آموزش روش های اصولی هک و امنیت سیستم چگونه یک هکر حرفه ای شویم 5

برای خود یک هدف انتخاب کنید، البته مراقب باشید که هدف شما از یادگیری هک، انجام کارهای غیرقانونی نباشد، چرا که هرقدر هم که حرفه ای باشید متخصصان پلیس به خاطر داشتن دانش بالا در این زمینه، به راحتی می توانند شما را دستگیر کنند.

می توانید سیستم خود را هدف قرار دهید و خود را هک کنید! به این معنا که یک سرور مجازی برای خودتان ایجاد کنید و سعی کنید به آن نفوذ کنید.

همچنین می توانید از سایت‌های آسیب پذیری که برای تمرین در اختیار علاقه مندان به یادگیری امنیت ایجاد شده اند استفاده نمایید.

وقتی هدفتان را با توجه به نکات گفته شده انتخاب کردید، باید عملیات جمع آوری اطلاعات را شروع نمایید، در این مرحله هر اطلاعاتی مفید است، از جمله این اطلاعات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • موقعیت مکانی و زمانی هدف
  • زبان مورد استفاده توسط متخصص پیاده کننده سرویس
  • سیستم عامل و سرویس‌هایی که روی سیستم عامل پیاده شده است
  • سعی در تشخیص فایروال و تمهیدات امنیتی سیستم
  • تکنولوژی‌های مورد استفاده
  • بررسی مشکلات امنیتی موجود در سیستم با استفاده از ابزارهای مختلف
  • بررسی مسائل مرتبط با شبکه از جمله تعداد IP و پورت‌های باز موجود در سیستم
  • هک و امنیت

توجه داشته باشید که در تمام مراحل آموزش هک حرفه ای و انجام تست نفوذ، امنیت خود را در بالاترین سطح نگه دارید چرا که ممکن است هنگام انجام عملیات تست و بررسی توسط مدیر سیستم شناسایی شوید و مدیر سیستم اقدام به هک و سرقت اطلاعات شما نماید.

همچنین لازم به ذکر است که باید قبل از انجام هر فعالیتی خوب فکر کنید، ممکن است وقتی بسته‌های بسیاری را به سمت سیستم هدف ارسال می کنید، سرور نیت شما را کشف کرده و شما را بلاک کند. ممکن است شما یک آسیب پذیری را کشف کنید ولی با انجام اعمال مشکوکی لو رفته و مدیر سیستم آن نقص و آسیب پذیری را یافته و بر طرف کند.

مرحله پنجم: سعی کنید رمز های عبور را بشکنید هک و امنیت

همانطور که می دانید برای ورود به هر سیستم تحت وب و یا شبکه ای، باید پسورد آن را داشته باشیم، با داشتن این پسورد بعد از وارد شدن به سیستم تحت وب می توانید به سیستم عامل سرور نیز وارد شوید.

البته در بسیاری از حالت ها با نفوذ پذیری SQL Injection می‌توانید یک Hash از پسورد را پیدا کنید که با کمک تکنیک‌هایی خاص  به رمز ورود دست یابید.

آموزش هک و امنیت برنامه نویسی حرفه ای

لینوکس لینوکس

البته روش های دیگری مانند burtforce وجود دارند که با آن‌ها می‌توانید تعداد زیادی از رمز های عبور را بر روی فرم ورود تست کرده و کلمه عبور درست را بیابید.

یکی دیگر از راه های شکستن عبارات هش شده نیز استفاده از جداول رنگین کمانی هستند.

بهتر است بدانید که تکنولوژی‌های جدید از کارت گرافیک به عنوان پردازنده کمکی برای عملیات رمزنگاری استفاده می‌کنند که شکستن رمز آن‌ها می‌تواند سریع تر باشد.

مرحله ششم: تلاش برای افزایش سطح دسترسی در سرور و شبکه هک و امنیت

در آموزش هک حرفه ای و انجام عملیات هک گاهی لازم است یک سایت کوچک را هک کنید تا با گرفتن دسترسی روی آن بتوانید سرور اصلی را هک کنید.

در بعضی مواقع باید وارد یک شبکه WIFI شوید و از آنجا به سیستم های موجود در آن شبکه نفوذ نمایید.

بنابراین به یاد داشته باشید که ورود به یک سیستم تازه اول کار است و بعد از آن برای رسیدن به هدف اصلی می بایست دسترسی های بیشتری را برای خود فراهم کنید.

وقتی به یک دستگاه نفوذ کردید لیست نرم افزارهای نصب شده در آن دستگاه را پیدا کنید و برروی تک تک آنها کار کنید تا یک باگ امنیتی در یکی از نرم افزارها پیدا کنید. با پیدا کردن نرم افزارهای مشکل دار کار شما برای رسیدن به هدفتان آسان تر خواهد شد.

مرحله هفتم: در پشتی و یا BackDoor بسازید

شاید شما با پیدا کردن رمز عبور یک سیستم بتوانید به آن وارد شوید، اما پس از مدت زمانی صاحب سیستم پسورد خود را عوض کند و دیگر نتوانید به آن وارد شوید. برای جلوگیری از بسته شدن راه ورودتان می بایست یک در پشتی یا همان BackDoor در سیستم موردنظر ایجاد نمایید.

توجه داشته باشید که درهای پشتی باید طوری اضافه شوند که مدیر سیستم نتواند به ماهیت و نفوذ شما پی ببرد.

مرحله هشتم: سعی کنید مخفی بمانید

یکی از مهم ترین اصول در انجام عملیات هک، مخفی ماندن در عملیات است. برای این که بتوانید مخفی بمانید و ردپاهای خود را در سیستم هدف پاک کنید، باید کاملا از ساختار سیستم عاملی که قصد هک آن را دارید مطلع باشید.

تقریبا هر عملیاتی در وب سرور و در سیستم عامل در فایل‌های Logs ذخیره می‌شود، بنابراین همیشه در حین انجام عمل هک و پس از آن رد پای خود را از این قسمت ها حذف کنید.

لینوکس هک و امنیت

گام های اصولی برای تبدیل شدن به یک هکر قانونی

در دنیای امروز یا شما هکر هستید یا مورد حمله هکرها قرار خواهید گرفت. البته این موضوع نمیتونه در هر شرایطی درست باشه چون اهداف هکرها مختلف هستند و به طور مثال هکرهای کلاه سفید یا White Hats به آنها هکر قانونی هم گفته میشه افرادی هستند که قصد تخریب ندارند و بیشتر می خواهند راه های افزایش امنیت را به ما بگویند.

در مقابل آنها هکرهای کلاه سیاه یا Black Hats قرار دارند که دقیقا قصد آنها از انجام هک و نفوذ تخریف و دزدی و سوء استفاده است.

در این مطلب قصد داریم گام های اصولی برای کسب مهارت مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک هکر قانونی را بررسی کنیم. پس با ما همراه باشید.

۱- چند زبان برنامه نویسی را بیاموزید هک و امنیت

به یک زبان برنامه نویسی اکتفا نکنید و حتما چند زبان را فرا بگیرید برای زبان دوم بهتر است جاوا را یاد بگیرید چون در اینده هک شما خیلی کار امد خواهد بود ( هک سرور ) !

۲- زبان C را خوب یاد بگیرید

حتما زبان C++ ) C نه ) را یاد بگیرید را که این زبان قوی ترین زبان برنامه نویسی سطح متوسط میباشد و هسته سیستم عامل های زیادی با این زبان نوشته شده است ، نمونه ای از این سیستم عامل ها که معروف هستند را می تواند لینوکس و ویندوز نام برد .

۳- Unix را فراموش نکنید

حتما کار با UNIX را یاد بگیرید چون UNIX مادر اکثر سیستم عامل ها می باشد علاوه بر این حتما LINUX را هم یاد بگیرید برای شروع توزیع های اوبونتو و مینت خوب هستند اما به ان ها بسنده نباشید و توزیع هایی مانند ارچ را نیز امتحان کنید یاد گرفتن LPIC گامی بلند است برای رسیدن به هدف هکر شدن !

سیستم عامل های دیگر را نیز یاد بگیرید مثلا مکینتاش گزینه خوبی است .

۴- مفاهیم و اصول شبکه را یاد بگیرید

شبکه را به خوبی یاد بگیرید اگر هک را پرواز در نظر بگیریم شبکه و برنامه نوسی دو بال شما برای پرواز هستند داشتن مدارک عمیق شبکه مانند : CCIE , CCNP ,CCNA خیلی در اینده به شما کمک خواهد کرد . در مورد TCP/IP هم حتما مطالعه کنید . در ضمن در شبکه مدارک سیسکو را در اولویت قرار دهید و سعی کنید یک رشته تخصصی هم داشته باشید.

ترتیب مدارک پیشنهادی ما به شرح زیر است :

NETWORK + , CCNA , CCNA SECURITY , CCNP , CCNP SECURITY , CCIE , CCIE SECURITY

البته میتوان تا قبل از CCIE هم پیش رفت .

۵- آهسته و پیوسته قدم بردارید

هک را طبقاتی متوالی و روان بیاموزید در واقع لازم نیست حتما از اول روی یه هدف خاص کار کنید بگردید و ساده ترین اهداف را برای شروع پیدا کنید ، (هیچ وقت سایت های ایرانی را مورد نفوذ قرار ندهید) ، در ضمن توقع نداشته باشید که در طول یک سال توانایی هک ناسا را داشته باشید!
گام به گام پیش بروید !

۶- الگوریتم های رمز گذاری

با رمز گذاری ها اشنا باشید و سعی کنید که با انها کار کنید و سیستم کار انها را فرا بگیرید !

۷- تمرین مهمتر از آموزش هک و امنیت

خودتان تجربه کنید ! دیدن فیلم های اموزشی شما را هکر نمیکند .شما خودتان باید شروع کنید به هک کردن برای مثال یک ویندوز مجازی نصب کنید و روش های نفوذ را که یاد گرفته اید روی ان پیاده کنید !

۸- انواع خطاهای برنامه را به خوبی بشناسید

با باگ ها اشنا باشید ( اسیب پذیری ) و در مورد علت ایجاد انها تحقیق کنید این به شما کمک میکند تا خودتان به صورت دستی باگ را بدون ابزار های خاص اکسپلویت کنید ! و اگر جایی لازم شد خودتان پروژه ایجاد کنید میدانید که فلان کار باعث ایجاد باگ در پروژه شما خواهد شد.

۹- گروه کار کنید

در پروژه های متن باز شرکت کنید ! سایت گیت هاب سایت بسیار خوبی برای انجام پروژه های دسته جمعی می باشد. با شرکت در پروژه های دسته جمعی علاوه بر بالا بردن تجربه و دانش خود می توانید افراد متخصصی را پیدا کنید که به شما در راه رسیدن به اهدافتان کمک کنند .

۱۰- همواره به روز باشید

یکی از راههایی که میتوانید برای تبدیل شدن به یک هکر قانونی انجام دهید این است که همواره مطالعه کنید و به روز باشید ! از انجایی که در دنیای امروز همه چیز به سرعت تغییر میکند هر آن ممکن است تکنولوژی جدیدی ساخته شود یا باگ جدیدی ایجاد شود که همه فرصت هایی را برای شما ایجاد میکنند.

سعی کنید از این فرصت ها به نحو احسن استفاده کنید . همیشه کتاب بخوانید و پیگیر مقالات روز باشید کتاب هایی که توسط هکر های قدرتمند نوشته میشوند میتوانند کمک شایانی به شما در این زمینه بکنند !

۱۱- مهندسی اجتماعی

مهندسی اجتماعی یکی از مهمترین بخش های مهم در مسیر هک و نفوذ است. شما باید روانشناس خوبی باشید و باید بتوانید با قربانی ها به راحتی ارتباط برقرار کرده و اطلاعات لازم را از آنها کسب کنید. شاید گاهی مجبور باشید برای جمع آوری اطلاعات آشغالگردی کنید. پس خودتان را آماده کنید

نتیجه گیری :

چگونه هکر قانونی شویم ؟،در این مقاله ۱۲ گام برای هکر قانونی شدن را خدمت شما عزیزان معرفی کردیم ، توجه داشته باشید که اگر بخواهید وارد دنیای هک و امنیت شوید باید این مراحل را پشت سر بگذارید زیرا شاید از نظر شما این مراحل سخت باشند ( در واقع سخت هم هست) اما لذت کار را زمانی متوجه خواهید شد که دست به کار شوید و اولین پروژه خود را به سرانجام برسانید.

چگونه یک هکر حرفه ای شویم

یکی از متداولترین سوالات کاربران کامپیوتری این است که چگونه میتوانیم یک هکر حرفه ای شویم؟ برای پاسخ به این سوال ابتدا باید معنی کلمه Hack را بفهمیم سپس به سراغ مراحل هکر شدن برویم، در گذشته نه چندان دور (۱۰ هزار سال قبل از میلاد مسیح) هک به معنای سود بردن از یک روش هوشمندانه برای حل مشکلات کامپیوتری بود اما در حال حاضر منظور از کلمه هک نفوذ به یک سیستم رایانه ای میباشد.

البته مفهوم های کلمه هک فقط به دو گزینه بالا محدود نمیشوند بلکه افرادی نیز هستند که بجای استفاده از کلمه دزدی و جنایت و شکستن حریم خصوصی دیگران از کلمه هک استفاده میکنند و بجای اینکه به خود بگویند دزد و یا جنایتکار بر خود لقب هکر را گذاشته اند.

برای این دسته از افراد باید بگویم که من قصد ندارم فرایند دزد و یا جنایتکار شدن را توضیح دهم بلکه میخواهم افرادی که واقعا به دنبال علم هک هستند را با مسیر اصلی یک هکر واقعی آشنا کنم چراکه به طور کلی علم هک برای مبارزه با جرم و جنایت میباشد نه برای جنایتکار شدن ????

 هشدار: اگر به دنبال این هستید که یک مدیر امنیت و یا یک هکر واقعی باشید ادامه این مطلب را با دقت بخوانید اما اگر میخواهید از ترافیک اینترنت مردم سرقت کنید و یا اینکه از اطلاعات شخصی مردم سوء استفاده کنید دیگر خواندن این مطلب را ادامه ندهید چراکه با یک نیت احمقانه و شوم چاقوی دو لبه هک را بر دست گرفته اید و شک نکنید ابتدا دست خود را خواهید برید.

فرایند هکر شدن چقدر زمان میبرد؟

ابتدا بگذارید تیر خلاص را بر پیکر بی جان شما بزنم، هکر شدن یک فرایند یک هفته ای و یا حتی یک ماه نیست ???? بلکه برای هکر شدن باید چندین سال (حداقل ۴ تا ۶ سال) زمان بگذارید تا بتوانید با چندین علوم مختلف کامپیوتری آشنا شوید. این علم ها شامل یادگیری مبانی پایه شبکه، مبانی پایه امنیت، آشنایی با ساختار سیستم عامل لینوکس، آشنایی با ساختار سیستم عامل ویندوز، یادگیری زبان های مختلف اسکریپت نویسی، یادگیری انواع زبان های برنامه نویسی و … میباشد. بله درست متوجه شدید یک هکر واقعی مملو از انواع علوم کامپیوتر میباشد که یادگیری این همه علم حداقل ۴ تا ۶ سال زمان خواهد برد.

از کجا شروع کنیم؟ آموزش هک حرفه ای

اولین علمی که باید در آن غوطه ور شوید یادگیری مبانی و پایه شبکه است این یادگیری شامل درک کامل از نحوه عملکرد دستگاه های مختلف شبکه مثل مسیر یاب و سویچ و فایروال و … و همچنین فهم کامل عملکرد انواع پروتکلهای شبکه مثل TCP/IP میباشد. در یک کلام اگر از نحوه کارکرد یک شبکه و پروتکلهای درون آن اطلاعی نداشته باشید به هیچ وجه نمیتوانید یک هکر شوید چراکه اکثر کارهای که باید انجام دهید بر روی بستر شبکه انجام میشوند.

یکی از منابع عالی برای یادگیری علم شبکه کتاب Network + Microsoft Press میباشد. شما میتوانید این کتاب را به زبان فارسی و یا انگلیسی تهیه کنید.

نکته: توجه کنید برای هکر شدن حتما باید زبان انگلیسی را به خوبی یاد داشته باشید یا حداقل بتوانید به صورت روان کتب انگلیسی را بخوانید چراکه اکثر منابع موجود به زبان انگلیسی میباشند.

دومین گام در هکر شدن:

پس از مسلط شدن به مبانی و مباحث پایه شبکه باید با ساختار انواع سیستم عامل ها آشنا شوید. این سیستم عامل ها شامل لینوکس و ویندوز و اندروید میباشد. آشنایی با ساختار و نحوه کار کرد سیستم عامل ها را نباید دسته کم بگیرید چراکه نقطه شروع و پایان کار شما همین سیستم عامل ها میباشند. حتما باید بتوانید با لینوکس به صورت Command Line کار کنید چراکه محیط گرافیکی لینوکس چیزی را از لینوکس به شما نخواهد فهماند.

بهترین منابع برای یادگیری لینوکس و ویندوز، سعی و خطا میباشد. البته میتوانید از کتاب Beginning Linux Command Line Apress هم شروع کنید. برای یادگیری ویندوز هم به دنبال کتاب Install and Configure Windows 10 در مدرک MCSE بگردید.

سومین گام در هکر شدن: آموزش هک

پس از گذراندن دو گام قبل نوبت به یادگیری مفاهیم پایه امنیت میرسد، این مفاهیم شامل مفاهیم کلی امنیت و شناخت و بررسی ریسکها و زیرساختار ها و ارتباطات و روشها و استاندارهای Cryotography و … میباشد. بهترین منبع برای یادگیری مفاهیم مذکور کتاب Security + است.

گام چهارم ورود به دنیای هک: آموزش هک

حال شما میتوانید وارد دنیای هکر ها شوید چرا که مفاهیم مورد نیاز را به خوبی یاد گرفته اید. در این گام شما باید با ابزارها و اسکریپت های مربوط به هک آشنا شوید. بهترین منبع در این بخش یادگیری CEH و CHFI میباشد. البته گزینه دیگری نیز وجود دارد آنهم یادگیری سیستم عامل کالی یا دوره Offencive Security است.

مراحل آموزش و یادگیری امنیت شبکه

گام پنجم دنیای هک بی پایان است آموزش هک

پس از گذراندن مراحل قبل بهتر است شروع به یادگیری زبان برنامه نویسی پایتون کنید چراکه خیلی از ابزار های هک با زبان پایتون نوشته شده اند و زبان پایتون کمک شایانی را در این مسیر به شما خواهد نمود. البته پایتون تنها زبانی نمیباشد که شما باید آنرا یاد بگیرید بلکه باید با زبانهای C و C++ و C# و PHP و Perl و … نیز باید آشنا شوید تا بتوانید درک کاملی را از ساختار برنامه ها و وبسایت ها بدست آورید.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا