برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دانلود برنامه SPY24 با لینک مستقیم (آموزش روش دانلود و نصب نرم افزار اسپای۲۴)

همه ما به سلامتی و امنیت خانواده خود اهمیت می‌دهیم و همواره تلاش می‌کنیم راهی درست برای رسیدن به این مهم پیدا کنیم. خوشبختانه در دنیای امروزی روش‌های گسترده‌ای در این زمینه معرفی شده که از جمله آنان میتوان به برنامه SPY24 اشاره کرد. این برنامه با هدف کنترل اعضای خانواده طراحی شده و شما میتوانید از طریق آن به صورت کاملا نامحسوس گوشی همسر، فرزند و سایر اعضای خانواده را کنترل کنید.شما می توانید برای  دانلود برنامه spy24 با لینک مستقیم و دانلود برنامه SPY24 برای سامسونگ به سایت spy24 مراجعه  نماید. spy24 دانلود و نصب نرم افزار spy24 به راحت ترین روش در این مقاله برای شما آموزش داده شده است.

مطمئنا شگفت زده شده اید و به صورت مداوم گوشی خود را چک می کنید تا ببینید چنین برنامه ای در گوشی شما وجود دارد یا خیر. باید بگوییم؛ استفاده از این برنامه نیازمند آگاهی از نکاتی است که به شما کمک می کند حرفه ای تر عمل کنید و امنیت خانواده را مهم ترین مسئله بدانید. برای کسب اطلاعات بیشتر نسبت به این برنامه توصیه میکنیم در ادامه این مقاله با ما همراه باشید. دانلود برنامه SPY24 برای سامسونگ  در سامانه مراقبت از خانواده امکان پذیر می باشد.

برنامه ردیابی SPY24 چیست؟

محتوا پنهان

این برنامه در حقیقت یک برنامه قابل نصب بر روی تمامی گوشی های هوشمند با سیستم عامل اندروید و آی او اس می باشد که می توان از طریق آن اعضای خانواده را تحت نظارت و کنترل خود داشته باشیم. البته این به معنای سلطه گری و یا فضولی در امور یکی از اعضای خانواده نیست و قطعا به معنای مراقبت و نگهداری از آن است.  برای دانلود برنامه spy24 با لینک مستقیم بر روی “دانلود نرم افزارspy24” کلیک کنید.

شاید بارها کنجکاو بوده اید و از خود در این باره سوال پرسیده اید که فرزندم در حال چت و یا مکالمه با چه افرادی بوده است؟ و به عنوان یکی از والدین فرزندان خود، خود را موظف می دانید که مراقب اطرافیان و کسانی که با فرزند شما در ارتباط هستند باشید. ممکن است فرزند شما به دلیل سن و سال کم و عدم رسیدن به بلوغ فکری، هنوز تشخیص و درک درستی از باید و نبایدهای خود را نداشته باشد و لازم است که توسط والدین خود تحت مراقبت باشد.

فیلم آموزش نصب نرم افزار SPY24: برای کوشی ها سامسونگ

این برنامه به راحتی به شما این امکان را میدهد که از طریق داشبورد ساده و کاملی که در این برنامه طراحی شده است، از قسمت های مربوطه به تلگرام، اینستاگرام و خلاصه تمامی شبکه های اجتماعی، پیامک ها، تماس های ورودی و خروجی، لوکیشن محل و ترددهای انجام شده در سطح شهر، کنترل و ایجاد محدودیت در دسترسی به سایت ها و .. دسترسی داشته باشید و با گزارشات کاملی که این برنامه در اختیار شما قرار می دهد با آرامش خاطر از حال عزیزای خود به امورات خود نیز بپردازید. شما می توانید برای مشاهده روش نصب نرم افزار spy24 در ادامه همراه ما باشید.


فیلم آموزش حذف برنامه SPY24 از گوشی سامسونگ

برای حذف برنامه SPY24 از گوشی سامسونگ، می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:

1. حذف برنامه از طریق تنظیمات

  1. برنامه «تنظیمات» را باز کنید.
  2. به بخش «برنامه‌ها» بروید.
  3. برنامه SPY24 را پیدا کنید.
  4. روی دکمه «حذف» (Delete) ضربه بزنید.
  5. روی دکمه «تایید» (OK) ضربه بزنید.

2. حذف برنامه از طریق حالت امن

  1. گوشی خود را خاموش کنید.
  2. دکمه‌های «کم کردن صدا» و «پاور» را همزمان فشار دهید تا گوشی شما در حالت امن بوت شود.
  3. برنامه «تنظیمات» را باز کنید.
  4. به بخش «برنامه‌ها» بروید.
  5. برنامه SPY24 را پیدا کنید.
  6. روی دکمه «حذف» (Delete) ضربه بزنید.
  7. روی دکمه «تایید» (OK) ضربه بزنید.

آموزش نصب برنامه (SPY24) روی گوشی های شیائومی و هواوی

برای دید فیلم آموزش نصب برنامه SPY24 برای کوشی های شیائومی و هواوی لینک زیر کلید کنید.

آموزش نصب اسپای ۲۴ روی گوشی شیائومی و هواوی

برنامه spy24  فقط مخصوص کودکان می باشد؟

البته این برنامه محدود به فرزندان ما نمی شوند و ممکن است پدر و یا مادر سالخورده ایی داشته باشیم که با مواردی از جمله آلزایمر روبرو باشند و ما توسط این برنامه و ردیابی هوشمند همیشه از محل آنها و موارد دیگری نیز اطلاع داشته باشیم.  بدترین حالت ممکن است که شما نسبت به همسر خود مشکوک شده باشید چه از چت و یا تماس های دریافتی و یا از دیر آمدن و یا رفتارهای مشکوکی که از خود نشان می دهد شما توسط این برنامه به راحتی می توانید به این شک و تردید خود پایان دهید و مطمعن شوید که همسر شما موردی نداشته و تمامی این شک ها توهمات شما بوده اند!

آموزش دانلود برنامه spy24 با لینک مستقیم:

آیا امکان هک کردن گوشی وجود دارد؟  یکی از اساسی ترین سوالاتی که در رابطه با برنامه SPY24  مطرح می‌شود این است که آیا با کمک این برنامه میتوان گوشی شخص دیگری را هک کرد؟ در همین ابتدا باید بگوییم؛ خیر! 

این برنامه صرفا برای مراقبت از خانواده طراحی شده و شما می توانید در سطح اینترنت و در فضای مجازی و پیشگیری از آسیب دیدن اعضای خانواده به سراغ بهره‌گیری از آن بروید. این برنامه جزء برنامه های رایگان نیست. مطمئنا در جریان هستید که بهره‌گیری از سرورهای اختصاصی ناخودآگاه هزینه‌هایی را برای کسب‌ وکارها به همراه دارد.

درواقع این برنامه تلاش میکند تا به بهترین نحو ممکن اطلاعات شما را به صورت محرمانه در اختیار سروری که شما خریداری کرده‌اید نگهداری کند پس به این نتیجه خواهیم رسید که سرور دارای هزینه است و قاعدتا برای استفاده از برنامه SPY24 باید هزینه‌ای را پرداخت کنید. شما می توانید دانلود برنامه spy24 با لینک مستقیم و دانلود برنامه SPY24 برای سامسونگ را در سایت ما با بهترین هزینه انجام دهید.

فیلم آموزش نصب نرم افزار spy24: برای کوشی ها سامسونگ

ویژگی های دانلود برنامه SPY24  برای سامسونگ:

همه میدانیم تا زمانی که یک برنامه مزایایی را با خود به همراه نداشته باشد به سراغ استفاده از آن نمی رویم،؛ حال سوالی که ایجاد می‌شود این است؛ برنامه SPY24 چه ویژگی هایی دارد؟ 

  1. امکان برقراری تماس و ارسال پیام و مکاتبات با دوستان و مخاطبان را فراهم می آورد.
  2.  میتوانید با کمک آن در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و واتس آپ ارتباطاتی را برقرار کنید. 
  3.  به راحتی موقعیت مکانی لحظه ای شما و دوستان تان و مسیرهای پیموده شده روزانه را به نمایش می گذارد.
  4.  میتوانید با کمک آن برنامه و بازی های مورد استفاده و حتی مدت زمان استفاده از آنها را بدست آورید. 

چرا باید از برنامه SPY24 استفاده کنیم؟ 

برنامه SPY24 نوعی سامانه مراقبت از خانواده با رابط کاربری آسان و سیستم نصب بسیار ساده می باشد که به کاربران این امکان را می دهد تا در ساده ترین حالت ممکن این برنامه را نصب کرده و حتی کمترین سطح دانش فنی که اغلب والدین را شامل می شود بتوانند به راحتی از آن استفاده نمایند. اگر برایتان جالب است؛ باید بگوییم که این برنامه توانسته در طی سال های گذشته جوایز بسیار زیاد و تقدیرنامه های متعددی را در حوزه حفظ سلامت خانواده در فضای مجازی بدست آورد و همواره از آن به عنوان برترین و قدرتمندترین سامانه نظارتی والدین صحبت می شود و خوشبختانه نظرات مثبتی که از والدین دریات شده صحه‌ای بر این گفتار است. البته شما میتوانید با ورود به بخش افتخارات سامانه نسبت به آنها آگاه شوید.  برای دانلود برنامه spy24 با لینک مستقیم بر روی “دانلود نرم افزارspy24” کلیک کنید.

ارتباط برنامه SPY24 و نظارت بر کارمندان و سالمندان:

همانطور که قبلا گفتیم این آسیب پذیری بر روی تلفن گوشی همراه شما نیست و در واقع در زیرساختارهای مخابراتی و تلفنی وجود دارد، نصب کردن یا جلوگیری از نصب هرگونه نرم افزار بر روی گوشی نمی تواند در روند کاری این آسیب پذیری مشکلی ایجاد کند ، در واقع این شبکه Mobile است که هک می شود نه گوشی تلفن همراه شما ، قطعا شما با شنیدن این موضوع هم وحشت زده می شوید و هم خشمگین ، چراکه بدون اینکه بدانید ممکن است از تلفن همراه شما جاسوسی شده باشد.  برای دانلود برنامه spy24 با لینک مستقیم بر روی “دانلود نرم افزارspy24” کلیک کنید.

حتی این برنامه برای استفاده از سالمندان، مبتلایان به آلزایمر نیز مناسب است. همانطور که میدانید آلزایمر یکی از بدترین بیماری هایی‌ست که میتواند گریبانگیر افراد شود. از همین رو آنها نیازمند مراقبت و محبت کودکانه آن هم به صورت نامحسوس هستند. از همین رو با کمک برنامه SPY24 میتوانید در هر لحظه در کنار عزیران خود هستید.  موقعیت یابی لحظه ای، مسیریابی خطی، تعیین محدوده های تردد مجاز و غیرمجاز، کنترل ارتباطات با مشتریان از جمله قابلیت‌های SPY24 می باشد که سلامت عملکرد خانواده تجاری شما را تضمین می کند.  دانلود برنامه SPY24 برای سامسونگ به راحتی در سایت spy24 قابل انجام می باشد.

چگونگی استفاده از برنامه SPY24 در گوشی سامسونگ:

برای اینکه بتوانید از این برنامه استفاده کنید قوانینی وجود دارد که رعایت آنها الزامیست. از جمله اینکه شما تنها برای کنترل فرزندان و افرادی میتوانید به سراغ این برنامه بروید که کمتر از 18 سال سن داشته باشند. هر چند که طراحان این برنامه همواره در نسخه‌های جدیدتر قابلیت‌های بسیار بالاتری را ارائه می‌دهند. پس با رعایت این قوانین به حفظ حریم شخصی احترام بگذارید و به آن اهمیت دهید. 

  1. ابتدا برنامه را دریافت و نصب کنید سپس برنامه را اجرا کنید
  2. ( توجه داشته باشید حتما به اینترنت متصل باشید ) پنجره ای برای شما باز میشود
  3. که نام خانوادگی خود و شماره موبایل خود و ایمیل را ثبت میکنید تا ثبت نام صورت بگیرد.
کنترل گوشی از راه دور و مراقبت از خانواده:

تنظیمات مربوط به پنل کاربری برنامه Spy24:

بعد از ثبت نام شما به ورودی برنامه خواهید رفت؛ سپس در فیلد ها اطلاعات خواسته شده را ثبت می کنید. ابتدا شماره تلفن فرزند خود را وارد می نماید. قسمت های گوشی مثل پیامک ها تماسها و برنامه هایی مثل تلگرام،اینستاگرام،واتس اپ غیره را که میخواهید اطلاعات آنها را دریافت کنید تیک بزنید و فعال کنید سپس بروی آیکون سبز رنگ که داخل آن نوشته دریافت کن را لمس کنید و منتظر بمانید تا اطلاعات را برای شما ارسال کند توجه داشته باشید مدت زمان دریافت اطلاعات گوشی فرزند شما بستگی به سرعت نت شما خواهد داشت ( از یک دقیقه تا ۱۰ دقیقه زمان خواهد برد ). برای دانلود برنامه spy24 با لینک مستقیم بر روی “دانلود نرم افزارspy24” کلیک کنید.

کنترل گوشی از راه دور و مراقبت از خانواده:

قطعا بی دلیل نیست که دنبال همچین مقاله ایی بوده اید و دارید این مقاله را می خوانید. حتما شما هم به یک تضاد در رابط با چگونگی کنترل و مراقبت از یکی از اعضای خانواده خود بر خورد کرده اید و دنبال راه حلی می گردید که با خیال راحت مراقب فرزند، همسر، پدر و یا مادر سالمند خود باشید.  کنترل و ردیابی از طریق گوشی همراه می تواند به شما اطلاعات وسیعی از مکان هایی که فرد مورد نظر در آنجا حضور داشته است، از پیامک ها، تماس ها، بازی ها و برنامه هایی که بر روی گوشی فرد مورد نظر قرار دارد، در اختیار شما بگذارد. دانلود برنامه SPY24 برای سامسونگ به راحتی در سایت spy24 قابل انجام می باشد.

امکانات و ویژگی های برنامه ردیابی SPY24:

کنترل شبکه های اجتماعی:

تمامی شبکه های اجتماعی مانند واتساپ، تلگرام، ایمو،اینستاگرام و … توسط این برنامه قابل ردیابی هستند و شما به راحتی می توانید افراد دنبال کننده یا دنبال شونده، چت ها و دایرکت ها را به راحتی مشاهده کنید.

فرمت و ریسیت موبایل از راه دور:

ممکن است یکی از موبایل شما یا اعضای خانواده شما به سرقت رفته باشد و یا در حالت خوشبینانه تر موبایل خود را گم کرده باشید و این در شرایطی باشد که ممکن است اطلاعاتی حیاتی، عکس های خانوادگی و یا … در مموری و یا حافظه گوشی بوده باشد، شما به راحتی با ارسال یک کد دستوری به این موبایل، می توانید اقدام به ریسیت و فرمت کل حافظه گوشی نمایید و حتی اگر گوشی در موقع سرقت و یا گم شدگی در حال خاموش باشد، به محض روشن شدن توسط یابنده و یا سارق، کد دستوری که از قبل پیامک نموده اید دریافت و شروع به ریسیت کردن گوشی می کند. برای دانلود برنامه spy24 با لینک مستقیم بر روی “دانلود نرم افزارspy24” کلیک کنید.

مکان یاب از راه دور:

ممکن است که برای شما سوال پیش آمده باشد که من چطور می توانم موقعیت مکانی فرزندم را ردیابی کنم در حالی که ممکن است هم اینترنت و هم موقعیت مکان یاب او خاموش و غیر فعال باشد. این کار نیز تنها با ارسال یک کد دستوری قابل امکان پذیر می باشد و شما به راحتی می توانید وای فای، اینترنت، خاموش یا روشن شدن، ویبره و موقعیت مکانی را از راه دور کنترل کنید و در صورت لزوم اینترنت و موقعیت مکانی را فعال نمایید تا گزارشاتی از موقعیت مکانی فرزند خود را دریافت کنید. دانلود برنامه SPY24 برای سامسونگ به راحتی در سایت spy24 قابل انجام می باشد.

نکته مهم  که ممکن است تا اینجا برای شما هم این سوال پیش آمده باشد این است که این کد های دستوری به صورت مخفی و پنهان به گوشی ارسال می شوند و فرزند و یا همسر شما به هیچ وجه از دریافت این کد با خبر نخواهند شد.

ذخیره اطلاعات موبایل از راه دور:

شما می توانید اکثر اطلاعات را به صورت پی دی اف (pdf) و یا در فایل اکسل بر روی کامپیوتر خود ذخیره کنید و یکی از مزیت های این کار در دست داشتن یکی سری اطلاعات برای مواقع لزوم می باشد. به فرض مثال شما می توانید یک سری از اطلاعات موقعیت های مکانی و مسیر های تردد شده، چت و یا پیامکی را برای خود ذخیره نمایید و حتی در زمانی که فرزند و یا همسر شما آن را از روی گوشی موبایل خود نیز حذف کرده باشد، همچنان فایل و اطلاعات در دسترس شما خواهد بود.  برای دانلود برنامه spy24 با لینک مستقیم بر روی لینک “دانلود نرم افزارspy24” کلیک کنید.

مسدودی تماس های مشکوک از راه دور:

ممکن است بعد از کنترل و بررسی ها متوجه این موضوع شده باشید که یک سری از شماره ها مشکوک و یا از آن دسته شماره هایی هستند که دوست ندارید با فرزند و یا یکی از اعضای خانواده شما در ارتباط باشد. به همین منظور شما به راحتی می توانید از راه دور شماره مشکوک را به لیست سیاه اضافه و آن را مسدود نمایید و دیگر فرزند شما از آن شماره، تماس دریافتی نداشته باشد.

کنترل دسترسی به اینترنت:

قطعا فرزندان ما ممکن است در سنین پایین از روی کنجکاوی یک سری سایت های غیر اخلاقی و یا .. را سرچ و جستجو نمایند که برای ما خوشایند نباشد، یکی از قابلیت های منحصر به فرد این برنامه مدیریت، کنترل و مسدود کردن بعضی از این سایت ها می باشد و شما به راحتی می توانید یک سری محدودیت ها بر روی گوشی فرزند خود اعمال کنید.

سایر ویژگی های شگفت انگیز برنامه ردیابی SPY24:

از دیگر ویژگی های این برنامه قابلیت سکرین شات گرفتن از صفحه گوشی و یا باز کردن دوربین و متوجه شدن از فضا و شرایطی هست که فرزند شما در آن قرار دارد. از دیگر ویژگی های این برنامه قابلیت چک کردن تمامی شماره های مخاطبین با اسم انها می باشد. ممکن است شما نیاز داشته باشید که با یکی از دوستان فرزند خود ارتباط برقرار کنید و یا هر موضوع مشابه دیگری، شما می توانید به تمامی دفترچه تلفن دسترسی داشته باشید.

امکان کنترل بازی های نصب شده بر روی گوشی و یا برنامه های مخرب و مضر که قابل حذف و مسدود سازی از راه دور می باشد. ممکن است به فرزند خود گفته باشید که تا موقع امتحان از بازی کردن با برنامه های گیم بر روی گوشی خود خوداری کند و شما می توانید از راه دور این موقعیت را کنترل و در صورت زیر پا گذاشتن وعده خود، از آن آگاه و برای جلوگیری از این روند به فکر راه دیگری باشید. برای دانلود برنامه spy24 با لینک مستقیم بر روی لینک “دانلود نرم افزارspy24” کلیک کنید.

چرا باید از برنامه SPY24 استفاده کنیم؟ 

مزیت استفاده از برنامه ردیابی SPY24 چیست؟

با توجه به ویژگی های برنامه ردیابی SPY24 که باهم مهمترین آنها را بررسی کردیم، این برنامه برای هر فردی می تواند مزیت ها و قابلیت های منحصر به فردی داشته باشد. در مثالهای بالا بیشتر مراقبت از فرزندان را به صورت پیش فرض در نظر گرفتیم. اما ممکن است که شما یک کارمند و یا به هر صورت در جایی مشغول و خارج از منزل باشید و ممکن است که پدر و مادر سالخورده ایی داشته باشید که نیاز به مراقبت دارند. شما می توانید برای spy24 دانلود به سایت اسپای24 مراجعه نماید.

شما می توانید از راه دور، مکان هایی که والدین شما به آنجا تردد می کنند را به صورت لحظه ایی کنترل کنید و از اینکه می بینید که پدر شما از منزل خارج شده است و هم اکنون روی صندلی در پارک نزدیک منزل شما نشسته است احساس آرامش داشته باشید و با خیال راحت به کارهای روزمره خود بپردازید.

خصوصا در مواقعی که ممکن است والدین ما دچار بیماری الزایمر شده باشند و خودشان این حقیقت را نپذیرند و شما نگران باشید که نکند یک روز این فراموشی باعث گم شدن آنها و یا به رخ دادن هر اتفاقی دیگر منجر شود. دانلود برنامه SPY24 برای سامسونگ به راحتی در سایت spy24 قابل انجام می باشد.

فرهنگ استفاده از برنامه ردیابی گوشی موبایل را داشته باشیم!

نکته پایانی در رابط با فرهنگ استفاده از این برنامه این است که اگر از این برنامه استفاده می کنید هرگز خود را طوری نشان ندهید که فرزندان شما مشکوک به این شوند که والدین ما، از طریقی ما را زیر نظر دارند و در صورت مشاهده مواردی که انتظار نداشته اید از روشی برای حل آن موضوع استفاده کنید که هیچ وقت متوجه این موضوع که آنها را ردیابی کرده اید نشوند تا اعتماد موجود بین شما از بین نرود. قطعا کودکان ما ممکن است این موضوع را درک نکنند و اگر چه ممکن است برایشان ناخوشایند باشد، اما قطعا نیت ما مراقبت و مواظبت از آنها در دنیای امروزی می باشد.

کلام آخر سامانه مراقبت از خانواده:

در این برنامه به طور کامل، در رابطه با دانلود برنامه spy24 برای سامسونگ توضیحاتی خدمت شما ارائه دادیم که شما می توانید نرم افزار spy24 را به راحتی در سایت spy24 دانلود نماید. این برنامه به شما کمک می کند تا کنترل بیشتری بر روی اطرافیان خود داشته باشید و از بروز هرگونه اتفاق ناگوار جلوگیری کنید. با این حال توصیه می شود برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس باما مراجعه کنید تا کارشناسان ما راهنمایی های دقیقی در این راستا خدمت شما ارائه دهند. شما برای دانلود برنامه spy24 با لینک مستقیم در سایت spy24 به راحتی اقدام می توانید اقدام نماید.

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا