آموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!امنیت سایبری (Cyber Security)بهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفون

نرم افزار هک پیج اینستاگرام با همراه آموزش استفاده نرم افزار

نرم افزار هک پیج اینستاگرام – نرم افزار هک پیج اینستاگرام – برنامه هک اکانت اینستاگرام برای اندروید

نحوه هک کردن حساب کاربری اینستاگرام و گذرواژه هرکسی به صورت رایگان

بعد از فیس بوک ، اینستاگرام یکی از محبوب ترین سیستم عامل های رسانه های اجتماعی به ویژه در بین نوجوانان و بزرگسالان اولیه است که حرفه ای را از آن ایجاد کرده است. به دلایلی مانند این که اگر رمز ورود خود را فراموش کرده اید ، می خواهید آنچه کودک شما در اینستاگرام انجام داده است را بررسی کنید یا ببینید که شریک زندگی شما شما را فریب داده است و غیره ، شاید شما نیاز به هک کردن حساب شخصی خود یا شخص دیگری در اینستاگرام خود داشته باشید. برای تأمین نیازهای شما ، در اینجا ۹ روش ساده و قابل اعتماد را برای شما معرفی می کنم.

برنامه هک اکانت اینستاگرام

برنامه هک اکانت اینستاگرام

اگر می خواهید فیلم های شخصی را از اینستاگرام ذخیره کنید ، این راهنما را بررسی کنید: چگونه فیلم های اینستاگرام را در Android / iPhone / PC بارگیری کنید

روش ۱٫ ویژگی رمزعبور اینستاگرام را فراموش کرده اید

اگر بتوانید از شناسه ایمیل و گذرواژه صاحب حساب اینستاگرام استفاده کنید ، این ساده ترین روش تا به امروز است. برای استفاده از این روش برای هک کردن گذرواژه اینستاگرام ، این مراحل را دنبال کنید:

  • مرحله ۱٫ اینستاگرام را از طریق تلفن خود بارگیری کرده و بر روی Add Account در صفحه ورود به سیستم ضربه بزنید.
  • مرحله ۲٫ نام کاربری را وارد کنید و بر روی فراموش کردن جزئیات ورود خود کلیک کنید؟ از ورود به سیستم کمک بگیرید. سپس از گزینه های دریافت شده بر روی Use Username یا Email کلیک کنید. اگر تلفن شخص را با خود دارید ، گزینه Send a SMS را انتخاب کنید.
  • مرحله ۳٫ شما یک کد دریافت خواهید کرد که باید در برنامه وارد کنید. گذرواژه را دوباره تنظیم کرده و وارد حساب کاربری کاربر شوید.

برنامه هک پیج اینستاگرام

برنامه هک پیج اینستاگرام

روش ۲٫ از Spy24 – Tracker Instagram استفاده کنید

روش بعدی ما یک برنامه جاسوسی با برنامه هک اینستاگرام به نام Spy24 است. استفاده از آن بسیار آسان است اما به شما احتیاج دارد تا کمی دلگیر عمل کنید.در اینجا نحوه هک کردن رمز عبور اینستاگرام به صورت رایگان و با استفاده از Spy24 آورده شده است:

  • مرحله ۱٫ از وب سایت رسمی Spy24 و ثبت نام بازدید کنید. آدرس ایمیل خود را تأیید کنید.
  • مرحله ۲٫ وب سایت شما را به کنترل پنل هدایت می کند ، که اطلاعاتی در مورد نحوه نصب برنامه بر روی تلفن شخص دیگر به شما ارائه می دهد.
  • مرحله ۳٫ دستگاه را به طرز عجیبی نصب کنید.
  • مرحله ۴٫ وارد وب سایت شوید و فعالیت شخص را در داشبورد خود پیگیری کنید. می توانید پیام های مستقیم را نیز بخوانید.

mspy min

برنامه هک پیج اینستاگرام

روش ۳٫ از iKeyMonitor KeyLogger استفاده کنید

iKeyMonitor KeyLogger یک کرک رمز عبور در اینستاگرام است که به شما کمک می کند پسورد های دستگاه های iOS را بازیابی کنید. این فقط در دستگاه های jailbroken کار می کند و شما باید مطمئن شوید که هرگونه آنتی ویروس در حال اجرا بر روی دستگاه را غیرفعال می کنید زیرا این برنامه از کار خود جلوگیری می کند. برای استفاده از iKeyMonitor KeyLogger این مراحل را دنبال کنید:

  • مرحله ۱٫ به وب سایت iKeyMonitor KeyLogger مراجعه کرده و حساب خود را ایجاد کنید.
  • مرحله ۲٫ برنامه را در برنامه شخص دیگر بارگیری کنید.
  • مرحله ۳٫ وب سایت را باز کرده و پسورد را بازیابی کنید.
  • نرم افزار هک پیج اینستاگرام

هنگامی که می خواهید برنامه را غیرفعال کنید ، از صفحه داخلی مدیر وب سایت بازدید کنید. این شخص حتی نمی داند که حساب اینستاگرام آنها هک شده است.

همچنین بخوانید: ۱۲ بهترین برنامه دنبال کننده رایگان Instagram for Android

روش ۴٫ از ArroApp استفاده کنید – بهترین هکر اینستاگرام

می توانید از ArroApp در هر دو دستگاه iPhone و Android استفاده کنید. این راحت ترین یاب رمز عبور اینستاگرام است زیرا نیازی به جعل تلفن دیگر نیست.در اینجا نحوه استفاده از این روش آورده شده است:

  • مرحله ۱٫ ArroApp را بر روی تلفن همراه خود بارگیری کنید.
  • مرحله ۲٫ اکانت خود را ایجاد کرده و نام کاربری حساب Instagram را که می خواهید هک کنید ، وارد کنید.
  • مرحله ۳٫ گزینه Hack Account را انتخاب کنید و نتایج را در جلوی خود ببینید.
  • برنامه هک اکانت اینستاگرام برای اندروید

دارنده حساب کوچکترین مشکلی را برای فعالیت مشکوک دریافت نمی کند.

arroapp min

روش ۵٫ از Flexispy KeyLogger استفاده کنید

روش دیگر ساده برای هک کردن حساب اینستاگرام شخصی استفاده از Flexispy KeyLogger است. این به طور خاص در دستگاه های iOS کار می کند. در اینجا نحوه هک کردن حساب اینستاگرام به صورت رایگان با استفاده از برنامه آورده شده است:

  • مرحله ۱٫ ایجاد یک حساب کاربری در وب سایت Flexispy KeyLogger .
  • مرحله ۲٫ برنامه را در آیفون مورد نظر خود یا هر دستگاه iOS دیگری بارگیری کنید.
  • مرحله ۳٫ برنامه را از طریق تلفن خود بارگیری کرده و نام کاربری آن را وارد کنید. با سرعت خود دور شوید.

Flexispy KeyLogger نه تنها یک هکر اینستاگرام است بلکه در هر فعالیتی که کاربر آیفون از طریق تلفن خود انجام می دهد وارد شده است. در پایان روز یک گزارش روزانه از طریق تلفن خود دریافت خواهید کرد.

همچنین بخوانید: چگونه عکس های اینستاگرام را در اندروید ذخیره کنیم

روش ۶٫ هک کردن حساب اینستاگرام با استفاده از Ighack

برنامه هک پیج اینستاگرام

یک روش امن دیگر برای هک کردن گذرواژه اینستاگرام ، ighack نیازی به بارگیری هیچ برنامه ای در دستگاه شما ندارد. بهترین بخش در مورد igack این است که غیرقابل ردیابی است ، بنابراین هیچ راهی برای یافتن شخص دیگر در مورد آن وجود ندارد. این روشی است که باید برای یک هک موفق دنبال کنید:

  • مرحله ۱٫ وب سایت رسمی ighack را در یک مرورگر روی رایانه باز کنید.
  • مرحله ۲٫ گزینه Start Hack را انتخاب کنید.
  • مرحله ۳٫ نام کاربری دارنده حساب مقصد را وارد کنید. وب سایت از شما سؤال می کند که آیا می خواهید انجام دهید. روی دکمه هک کلیک کنید.

این امکان را به شما می دهد تا به رمز عبور دسترسی داشته باشید که فقط چند دقیقه طول می کشد. برنامه اینستاگرام را بر روی تلفن همراه خود بارگیری کرده و با استفاده از نام حساب و رمز عبوری که تازه پیدا کرده اید وارد شوید.

روش ۷٫ از ابزار هک کردن گذرواژه اینستاگرام استفاده کنید

Instahack نه تنها به شما امکان می دهد رمزعبور را بازیابی کنید بلکه در حساب کاربری خود را گول می زنید . این یکی از سریعترین روش ها است و کاملاً عاری از هزینه است. این گوشی در هر دو تلفن Android و iOS و تبلت کار می کند. در اینجا مراحل هک کردن حساب اینستاگرام آورده شده است:

  • مرحله ۱٫ به وب سایت مراجعه کنید و بر روی دکمه Start Hacking ضربه بزنید.
  • مرحله ۲٫ نام کاربری حساب مورد نظر برای هک کردن را وارد کنید. روی هک کلیک کنید و اجازه دهید سحر و جادو در مقابل شما خارج شود.
  • مرحله ۳٫ هنگامی که وضعیت تأیید کرد که وب سایت رمزعبور را پیدا کرده است. روی ادامه کلیک کنید
  • مرحله ۴٫ یک کادر بازشونده روی صفحه نمایش شما ظاهر می شود. رمز عبور را یادداشت کنید و از آن برای باز کردن حساب قربانی استفاده کنید.

همچنین بخوانید: نحوه هک کردن حساب کاربری و رمز عبور فیس بوک – آسان و رایگان

روش ۸٫ برای بازیابی رمز عبور فوری از Instaleak استفاده کنید

Instaleak یکی دیگر از راههای ساده برای هک کردن پسورد و حساب کاربری اینستاگرام است. این نرم افزار از یک spoofer داخلی IP برای پوشش IP شما استفاده می کند ، بنابراین شما نمی توانید به عقب ردیابی شوید. این رابط کاربری آسان دارد ، بنابراین شما هیچ مشکلی در مرور مسیر خود ندارید. بیایید نحوه استفاده از Instaleak را بررسی کنیم:

  • مرحله ۱٫ وب سایت رسمی را باز کنید و نام کاربری مورد نظر برای هک کردن را وارد کنید. برای استفاده از این ویژگی نیازی به ورود به سیستم ندارید.
  • مرحله ۲٫ روی دکمه تأیید ضربه بزنید. تنها در عرض چند ثانیه ، پیامی در صفحه شما ظاهر می شود که به شما اطلاع می دهد رمز عبور بازیابی شده است.
  • مرحله ۳٫ رمز عبور را روی یک کاغذ یا تلفن همراه خود بنویسید.
  • مرحله ۴٫ اینستاگرام را از طریق تلفن خود بارگیری کرده یا با استفاده از شناسه کاربری و رمز ورود به حساب کاربری خود وارد شوید.
  • برنامه های هک اینستاگرام

instaleak min

همچنین بخوانید: ۵ برنامه بدون برنامه Crop برای Instagram

روش ۹٫ جاسوسی در اطراف با استفاده از ThetruthSpy

برنامه هک اکانت اینستاگرام

thetruthSpy یک برنامه تلفن همراه دزدگیر است که نه تنها به شما امکان می دهد اینستاگرام را به صورت رایگان هک کنید بلکه دسترسی کامل به تلفن همراه یک شخص را در اختیار شما قرار می دهد. این یک برنامه پولی است ، اما یک آزمایش رایگان دو روزه را ارائه می دهد ، که بیش از اندازه کافی است که شما را گول بزند ، پیام های مستقیم بخوانید و همچنین بر استفاده از برنامه نظارت کنید. در اینجا نحوه استفاده از thetruthSpy آورده شده است:

  • مرحله ۱٫ thetruthSpy را در یک مرورگر وب باز کنید. ایجاد یک حساب کاربری.
  • مرحله ۲٫ برنامه را از طریق تلفن شخص دیگر بارگیری کنید و جزئیات ورود به سیستم خود را وارد کنید.
  • مرحله ۳٫ حساب خود را در وب سایت باز کنید و به همه برنامه ها دسترسی پیدا کنید.

پس از انجام بررسی ، از حساب خود خارج شوید و برنامه را در تلفن قربانی حذف کنید.

نکات : اگر برخی از عکسها ، فیلم ها ، موسیقی یا سایر پرونده های مهم را از تلفن Android خود گم کرده یا حذف کرده اید ، می توانید به سرعت با استفاده از نرم افزار بازیابی اطلاعات رایگان اندروید Gihosoft ، آنها را برگردانید.
ویندوزرایگان بارگیری ویندوز نسخه رایگانMac نسخه رایگان

نتیجه برنامه های هک اینستاگرام

در مقاله ، ما در مورد نه روش ساده و رایگان صحبت کردیم که می توانید برای هک کردن حساب اینستاگرام شخصی از آنها استفاده کنید. قبل از امتحان کردن هر یک از این روشها ، اولین روشی که توسط اینستاگرام ارائه می شود ، زیرا مطمئن ترین روش است. از بین همه آنها ، Instahack ساده ترین روش است زیرا نیازی به ثبت نام در وب سایت یا بارگیری برنامه از طریق تلفن قربانی نیست. اگر سؤالی دارید یا دوست دارید چیزی را به اشتراک بگذارید ، آن را در نظرات زیر بگذارید.آدرس IP شما را پوشش می دهد ، بنابراین هیچ کس نمی تواند شما را به عقب برگرداند. بعد از اتمام بررسی حساب اینستاگرام فرزندتان ، مطمئن شوید که حساب خود را در وب سایت حذف کنید.

برنامه هک اکانت اینستاگرام – نرم افزار هک پیج اینستاگرام – برنامه هک اکانت اینستاگرام برای اندروید


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

‫3 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا