آموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهاخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینبرنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفون

بهترین برنامه هک کدام است؟ ابزارهای هک برای اندروید و IOS

در مورد بهترین برنامه‌های هک کردن دستگاه‌های آیفون و آندروید یاد بگیرید , که توسط متخصصان IT برای اسکن نمودن حوزه‌ها و وسایل برای هر فعالیت مشکوک مورد استفاده قرار می‌گیرد .

بهترین برنامه های هک برای دستگاه های iOS

محتوا پنهان

برای استفاده از این برنامه های هک iOS باید تلفن خود را فرار از زندان کنید. پس از انجام این کار ، گزینه بارگیری برنامه نصب Cydia اغلب ظاهر می شود.

1. mSpy – بهترین برنامه هک برای iOS

اگر نگران ایمنی و موقعیت مکانی فرزندان خود نیستید ، mSpy یکی از بهترین برنامه های هک آیفون برای هک شدن هوشمندانه تلفن هوشمند فرزندتان است. به شما امکان می دهد تماس ها ، پیام های متنی ، ویژگی های ردیابی GPS را برای ردیابی فعالیت های گوشی هوشمند فرزندتان در زمان واقعی داشته باشید. این یکی از برترین برنامه های هک است که به شما امکان می دهد مکان GPS دستگاه را ردیابی کنید و گزارش خود را بدون اطلاع به آنها ارسال کنید. این برنامه در پس زمینه اجرا می شود و کاملاً خود را پنهان می کند تا آنها از این موضوع مطلع نشوند ، شما از آنها جاسوسی می کنید.

اگر می خواهید درباره این برنامه بیشتر بدانید ، می توانید بررسی کامل  برنامه mSpy را  در اینجا بخوانید.

کنترل گوشی دیگران از راه دور، آیا ممکن است؟ حتما بخوانید!
بهترین برنامه هک کدام است؟ ابزارهای هک برای اندروید و IOS

ویژگی های قابل توجه برنامه mSpy

  • فعالیت های اجتماعی فرزند خود را در WhatsApp ، Snapchat ، Facebook و سایر برنامه های پیام رسانی پیگیری کنید
  • ردیابی تماس ها ، پیام های متنی ، ردیابی GPS و 25 ویژگی دیگر.
  • کاملاً سازگار با iOS 7 – 13.7.
  • نصب سریع ، رابط کاربر پسند.
  • 24/7 پشتیبانی چند زبانه.
  • به گالری تلفن دسترسی پیدا کنید – عکسها و فیلمهای ذخیره شده را مشاهده کنید.

این بهترین نرم افزار هک را برای iOS بارگیری کنید

2. iRET – بهترین برنامه هک برای iOS

یکی از بهترین برنامه های هک برای دستگاه های iOS ، iOS Reverse Engineering Toolkit ، معروف به iRET ، یکی از بهترین ابزارهای هک برای iOS برای هکرهای اخلاقی است که مهندسی معکوس را یاد می گیرند. تنها نکته قابل توجه این است که شما باید به یک شبکه بی سیم متصل باشید.

از برنامه هک اخلاقی می توان برای تجزیه و تحلیل محتوای keychain ، از جمله رمزهای عبور ، کلیدها ، گواهینامه ها و … برای هرگونه اطلاعات حساس استفاده کرد.

iRET به زبان توسعه دهنده صحبت می کند ، تجزیه و تحلیل باینری با استفاده از ابزار O ، تجزیه و تحلیل keychain با استفاده از keychain_dumper ، کار ، رمزگشایی باینری با استفاده از dump رمزگشایی شده و خواندن پایگاه داده با استفاده از SQLite ارائه می دهد. علاوه بر این توابع ، ابزار هک به شما امکان می دهد تا اصلاحات را ایجاد ، ویرایش و نصب کنید.

ویژگی های قابل توجه برنامه iRET

  • با انواع شبکه های بی سیم کار می کند
  • می تواند برای تجزیه و تحلیل keychains ، رمزهای عبور ، کلیدها و گواهینامه ها مورد استفاده قرار گیرد
  • تجزیه و تحلیل باینری و تجزیه و تحلیل جاکلیدی
  • تنظیمات را ایجاد ، ویرایش و نصب کنید

این بهترین نرم افزار هک را برای iOS بارگیری کنید

3. xSellize Game Hack – بهترین برنامه هک برای iOS

هر کسی که یک بازی بیهوده باشد ، می داند که برای شکستن بانک برای انجام بازی های پولی تلاش می کند. xSellize Game Hack با اجازه دادن به هکرها برای دانلود رایگان بازی های پولی ، این مشکل را حل می کند.

با هزاران بازی مانند Game Boy ، Nintendo ، SEGA و موارد دیگر ، این برنامه هک خوب برای iOS اساساً سرنوشت هر برنامه برای بازی های پولی است که تاکنون محبوبیت خاصی دیده است.

و اگر این کافی نبود ، این برنامه های هک کننده خوب برای iOS همچنین توابعی مانند سوئیچینگ ضد ضد روش ، داده های برنامه هک ، ردیابی نمونه ، استفاده از نقاط شکست نرم و تشخیص خودکار تماس های عملکرد آسیب پذیر را ارائه می دهند.

ویژگی های قابل توجه برنامه هک بازی xSellize

  • بازی های پولی را به صورت رایگان بارگیری کنید
  • سوئیچ ضد روش ارائه می دهد
  • داده های برنامه را هک کرده و دستگاه های هدف را ردیابی کنید
  • از نقاط شکست نرم و تشخیص خودکار استفاده کنید

این بهترین نرم افزار هک را برای iOS بارگیری کنید

4. iWep Pro – بهترین برنامه هک برای iOS

با نسخه 2.0 که به زودی منتشر می شود ، iWep Pro یکی از ابزارهای هک ضروری برای هکرهایی است که مهندسی معکوس و تجزیه و تحلیل دینامیکی برنامه های iOS را یاد می گیرند.

برنامه هک iOS به راحتی از رابط کاربری گرافیکی وب استفاده می کند و می تواند در توابع برنامه نویسی مختلف مانند ادغام کد ، تخلیه کلاس ، بایپس خودکار شناسایی فرار از زندان ، بای پس اتوماتیک گواهینامه SSL ، اجرای مجدد objc_msg ارسال شود برای ورود به سیستم و ردیابی تماس عملکرد به موقع.

ویژگی های قابل توجه برنامه iWep Pro

  • مهندسی معکوس و تجزیه و تحلیل دینامیکی برنامه ها را ارائه می دهد
  • می تواند در ادغام متن استفاده شود ،
  • پشتیبانی از بایپس تشخیص و فرار از زندان به صورت خودکار
  • برای ردیابی تماس ها ، ارسال مجدد objc_msg را انجام دهید

این بهترین نرم افزار هک را برای iOS بارگیری کنید

5. برنامه امنیتی Myriam iOS – بهترین برنامه هک برای iOS

برنامه امنیتی Myriam iOS توسط محقق امنیت و کاربر GitHub GeoSn0w ساخته شده است که می خواست یک بستر یادگیری برای افراد فنی ایجاد کند تا به هکرهای بزرگ بعدی iOS تبدیل شوند. در نتیجه ، این ابزار هک iOS بهترین مکان برای شروع هر هکر تازه وارد iOS برای توسعه مهارت های خود است.

برخی از چالش های هک با نام مستعار آسیب پذیری دستگاه که هکرهای تازه وارد می توانند با این برنامه هک موبایل از آن استفاده کنند شامل احراز هویت ، اصلاح داده های درون برنامه ای ، بای پس فعال سازی برنامه ، شناسایی فرار از زندان ، منابع درون برنامه ای و تغییر متغیر است.

ویژگی های قابل توجه برنامه امنیتی Myriam iOS

  • بهترین برنامه یادگیری برای هکرهای iOS
  • مکانی مناسب برای توسعه مهارت های هک iOS
  • شامل آسیب پذیری های مختلف دستگاه است
  • شناسایی Jailbreak و تغییرات مختلف را ارائه می دهد

این بهترین نرم افزار هک را برای iOS بارگیری کنید

6. Paraben DS – بهترین برنامه هک برای iOS

Paraben DS یک برنامه قانونی پزشکی قانونی تلفن همراه در یک مجوز است که توسط بسیاری از سازمان ها استفاده می شود. Paraben تمام تحقیقات داخلی را که در زمینه پشتیبانی از انواع نمایه دستگاه در بستر های نرم افزاری پزشکی قانونی E3 انجام می شود ، ارائه می دهد. اما این توانایی تقلید از راه دور هر ابزار هدفمندی است که به یکی از محبوب ترین برنامه های هک برای iOS تبدیل شده است. این برنامه همچنین شامل تصویربرداری منطقی ، تصویربرداری فیزیکی ، تخلیه تراشه ، گزینه های بای پس ، ابر و پردازش برنامه است.

برنامه پزشکی قانونی آیفون به شما در زمینه تصویربرداری منطقی ، رمزگشایی پشتیبان های iOS با شتاب GPU ، رمزگشایی iCloud Keychain و پیام های دارای پرونده های رسانه ای و اسناد از iCloud به شما کمک می کند. حتی می توانید از این ابزار هک آیفون برای بدست آوردن اطلاعات از حساب های مایکروسافت و بارگیری نسخه پشتیبان تهیه iCloud ، هک داده های برنامه و همگام سازی داده ها با یا بدون رمز Apple ID استفاده کنید.

ویژگی های قابل توجه برنامه Paraben DS

  • مهاجرت گسترده به ابر
  • راه حل های پزشکی قانونی iOS تحت یک مجوز
  • داده Keychain اپل را بازیابی می کند
  • سیستم فایل و پشتیبانی فرار از زندان

این بهترین نرم افزار هک را برای iOS بارگیری کنید

7. Cocospy – بهترین برنامه هک برای iOS

Cocospy یکی از برنامه های خوب هک برای iOS است که توسط بسیاری از متخصصان امنیتی و هکرهای اخلاقی مورد استفاده قرار می گیرد. به شما امکان می دهد اهداف را مستقیماً از طریق مرورگر iOS خود کنترل کنید. برای اسکن و مشاهده پیام ها و سایر فعالیت های رسانه های اجتماعی بسیار مناسب است. همچنین می تواند برای بررسی موقعیت اهداف مورد استفاده قرار گیرد و از طریق مخاطبین و سیاهههای مربوط به تماس آنها کم شود.

Cocospy یکی از بهترین برنامه های هک ، دارای یک حالت مخفی کاری است که باعث می شود از شناسایی آن جلوگیری شود. بدون نیاز به روت کردن ، در هر دستگاه iOS قابل استفاده است.

ویژگی های قابل توجه برنامه Cocospy

  • هدف را از مرورگر کنترل کنید
  • شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها را اسکن و نظارت کنید
  • مکان هدف را بررسی کنید
  • حالت مخفی کاری را ارائه می دهد

این بهترین نرم افزار هک را برای iOS بارگیری کنید

8. HelloSpy – بهترین برنامه هک برای iOS

HelloSpy یک برنامه iOS است که می تواند برای نظارت بر فعالیت آنلاین هر دستگاه از راه دور استفاده شود. این می تواند برای نظارت بر برنامه های رسانه های اجتماعی ، گپ ها ، به شما امکان دیدن عکس ها و فیلم های مورد نظر ، نظارت بر گزارش های تماس و ردیابی موقعیت GPS را داشته باشد. این یک ابزار عالی برای والدینی است که می خواهند مراقب فعالیت آنلاین فرزندان خود باشند یا صاحبان مشاغلی که می خواهند از هرگونه نشت اطلاعات از سیستم خود جلوگیری کنند.

بهترین برنامه هک گوشی برای نظارت بر دستگاه ها ، دارای امتیاز بالایی در بسیاری از فروشگاه های برنامه است و برای استفاده از آن نیازی به مهارت یا آموزش خاصی ندارد.

ویژگی های قابل توجه برنامه HelloSpy

  • فعالیت های آنلاین را رصد کنید
  • شبکه های اجتماعی ، چت ها ، عکس ها و فیلم های مورد نظر را کنترل کنید
  • به سیاهههای مربوط به تماس و موقعیت GPS دسترسی پیدا کنید
  • نشت داده ها از سیستم را متوقف می کند

این بهترین نرم افزار هک را برای iOS بارگیری کنید

9. PhoneSpector – بهترین برنامه هک برای iOS

PhoneSpector یکی از بهترین برنامه های هک آیفون است. توسط پرسنل امنیتی و هکرهای اخلاقی به طور گسترده ای برای نظارت بر فعالیت های آنلاین هر دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین برای نظارت بر تماس ها ، پیام های متنی ، فیدهای رسانه های اجتماعی و محتوای سمعی و بصری در دستگاه مورد نظر استفاده می شود. عملکرد آن کاملاً اساسی است و برای استفاده از آن نیازی به آموزش و آموزش تخصصی نیست.

در میان بهترین برنامه های هک برای iOS ، PhoneSpector برای کسانی مناسب است که دانش زیادی در مورد فن آوری تلفن ندارند و به دنبال راهی آسان و سریع برای نظارت بر هر دستگاهی هستند.

ویژگی قابل توجه برنامه PhoneSpector

  • فعالیت آنلاین هر دستگاه هدف را کنترل کنید
  • تماس ها ، پیام های متنی و احساسات رسانه های اجتماعی را کنترل کنید
  • به محتوای دیداری و شنیداری دستگاه مورد نظر دسترسی پیدا کنید
  • کار آسان و سریع است

این بهترین نرم افزار هک را برای iOS بارگیری کنید

10. Spybubble – بهترین برنامه هک برای iOS

یکی از بهترین برنامه های هک برای iOS ، Spybubble یک برنامه شگفت انگیز برای ردیابی پیامک ها ، برنامه های رسانه های اجتماعی ، GPS و غیره است. کاملاً با iOS سازگار است و 100٪ قابلیت شناسایی دارد. بدون نیاز به جیلبریک دستگاه خود و یا روت آن. می توان از آن برای نظارت بر فعالیت های روی هر دستگاه از راه دور و بدون گذاشتن اثر دیجیتالی استفاده کرد.

Spybubble برای راه اندازی بهترین برنامه هک تلفن برای iPhone ، کمتر از 5 دقیقه زمان می برد و می تواند دستگاه را در چند مرحله آسان ردیابی کند.

ویژگی های قابل توجه برنامه Spybubble

  • پیام های متنی و رسانه های اجتماعی را ردیابی کنید
  • کاملاً اثبات تشخیص
  • به هیچ دستگاه فرار از زندان یا روت نیازی نیست
  • فعالیت های هر دستگاه را از راه دور کنترل کنید

این بهترین نرم افزار هک را برای iOS بارگیری کنید

11. Highster Mobile – بهترین برنامه هک برای iOS

Highster Mobile یکی از بهترین برنامه های هک آیفون و سایر دستگاه های اپل است. این بهترین برنامه هک موبایل برای بازیابی پیام های ارسالی ، دریافتی و حتی پاک شده است که به هر دلیلی از دست داده اید. همچنین می تواند تماس های ورودی و خروجی آیفون را ردیابی کند و همچنین مسیرهای GPS را با دقت 100٪ تشخیص دهد. بهترین برنامه هک گوشی برای iPhone ، کاملاً غیرقابل شناسایی است و برای استفاده در هر iPhone و iPad نیازی به فرار از زندان نیست.

Highster Mobile به طور کامل با تمام دستگاه های اپل سازگار است و ابزاری مناسب برای نظارت بر این دستگاه ها است. بدون نیاز به فرار از زندان ، تنظیم آن 5 دقیقه طول می کشد.

ویژگی های قابل توجه برنامه Highster Mobile

  • پیام های ارسالی ، دریافتی و حذف شده را شناسایی و کنترل کنید
  • تماس های ورودی و خروجی را ردیابی کنید
  • مسیرهای GPS را تشخیص می دهد
  • بازیابی اطلاعات از iPad و آیفون های گمشده یا خراب.
  • کاملاً غیرقابل شناسایی است و نیازی به فرار از زندان ندارد

این بهترین نرم افزار هک را برای iOS بارگیری کنید

اکثر بهترین برنامه های هک رایگان برای آیفون که در این لیست ذکر شده است ، شما را مجبور به فرار از زندان آیفون ، آیپد یا iPod Touch می کند. توجه به این نکته مهم است که ابزارهای هک به عنوان دروازه ای برای نقض حریم خصوصی تلقی می شود اما فرصتی برای هکرهای اخلاقی است تا تجارت خود را از نظر آسیب پذیری شبکه اسکن کنند. در مورد دستکاری با تلفن اندرویدی خود ، به جای استفاده از این برنامه های هک ، می توانید از نکات و ترفندهای هک اندروید معروف در سال 2021 استفاده کنید.

امیدواریم این لیست آموزنده باشد و یک برنامه مناسب برای استفاده خود پیدا کرده باشید. اگر شما مالک برنامه هستید و می خواهید برنامه خود را توسط ما بررسی کنید ، در تماس باشید.

در این لیست از بهترین برنامه های هک ، چندین ابزار هک را پیدا خواهید کرد که می توانند برای شناسایی میزبان های محلی و سیگنال های ضعیف همراه با سو their استفاده از آنها استفاده شوند. می توانید به راحتی رمزهای عبور WiFi را کرک کنید ، درب پشتی نصب کنید ، ترافیک سریع داشته باشید و شبکه های نقشه را تهیه کنید.

همه این هک ها می توانند به هکرهای اخلاقی یا متخصصان فناوری اطلاعات کمک کنند تا دامنه ها یا شبکه های خود را برای آسیب پذیری های مخرب اسکن کنند.

توجه : برای دسترسی به این برنامه ها در دستگاه خود ، باید تلفن اندروید خود را بوت کرده و دستگاه iOS خود را فرار از زندان کنید. بنابراین اگر آماده ریسک کردن هستید ، در اینجا لیستی از برترین برنامه های هک برای دستگاه های اندروید و iOS آورده شده است.

بهترین برنامه های هک برای دستگاه های اندروید

در اینجا برخی از برترین برنامه های هک شده است که باید آنها را به روز نگه دارید:

1. mSpy – بهترین برنامه هک برای آندروید

اگر به دنبال بهترین برنامه های هک هستید تا بتوانید برای بچه های خود یک چشم پوشی کنید. در اینجا یک برنامه فوق العاده نظارت بر تلفن وجود دارد که به شما کمک می کند بدون اطلاع دادن به همه جزئیات تلفن هوشمند کودک. این برنامه بهترین برنامه ای است که کودک شما را از حملات سایبری ، خطرات آنلاین و قرار گرفتن در معرض ناخواسته جلوگیری می کند. این برنامه برای iOS و اندروید در دسترس است که با تماس ، پیام کوتاه ، ردیابی GPS و 25 ویژگی دیگر ارائه می شود.

ویژگی های قابل توجه برنامه mSpy

  • 25+ ویژگی با تماس ، پیام کوتاه ، ردیابی GPS و سایر ویژگی ها.
  • WhatsApp ، Snapchat ، Facebook و سایر برنامه های پیام رسان را ردیابی کنید.
  • نصب سریع ، رابط کاربر پسند.
  • پشتیبانی چند زبانه 24/7.
  • سازگار با همه دستگاه های مبتنی بر اندروید که از سیستم عامل 4+ استفاده می کنند.

اگر می خواهید درباره این برنامه بیشتر بدانید ، می توانید بررسی کامل  برنامه mSpy را  در اینجا بخوانید.

این بهترین نرم افزار هک را برای اندروید بارگیری کنید

2. AndroRat – بهترین برنامه هک برای آندروید

AndroRAT ، مخفف اندروید and RAT (ابزار دسترسی از راه دور) ، یکی از برترین برنامه های هک برای اندروید است که به هکرها امکان کنترل از راه دور تقریباً همه چیز در دستگاه آلوده از جمله دسترسی به مخاطبین ، گزارش تماس ها و موقعیت مکانی توسط GPS / شبکه را می دهد.

هکرها همچنین می توانند یک URL را در مرورگر پیش فرض باز کنند ، ویدیوها را پخش جریانی کنند (فقط برای مشتریان مبتنی بر فعالیت) ، از دوربین دستگاه آلوده عکس بگیرند ، صدا را از میکروفون (یا منابع دیگر) پخش کنند ، همراه با ارسال پیام متنی ، برقراری تماس ، انجام نان تست ، داده های برنامه هک ، باز کردن یک URL در مرورگر پیش فرض و لرزش تلفن.

ویژگی های قابل توجه برنامه AndroRat

  • برای مک و ویندوز کار می کند
  • پیام های شخصی را هک کنید
  • مکان GPS و رمز عبور وای فای را هک کنید
  • ضبط ویدئو و ضربه محکم و ناگهانی ضربه بزنید از دستگاه های هدف
  • دستگاه مورد نظر را رصد کرده و پرونده ها را بارگذاری کنید

این بهترین نرم افزار هک را برای اندروید بارگیری کنید

3. zANTI – بهترین برنامه هک برای آندروید

zANTI یکی از بهترین برنامه های هک برای آندروید است که نقشه شبکه خودکار را ارائه می دهد که از اسکن شبکه (در سطوح شدت مختلف) استفاده می کند و آسیب پذیری یک هدف خاص را مشخص می کند. هکرهای اخلاقی معمولاً از این ابزار هک برای آزمایش آسیب پذیری هایی استفاده می کنند که می توانند شبکه سازمانی را از جمله آسیب پذیری های دستگاه های متصل ، دستگاه های تلفن همراه یا وب سایت ها به خطر بیندازند.

از همه مهمتر ، این برنامه هک برای اندروید می تواند روش های یک مهاجم سایبری را آینه داده و حفره های امنیتی موجود در یک شبکه مشخص را شناسایی کند. به لطف گزارش داشبورد ، مشاغل می توانند خطرات را شناسایی کرده و مسائل مهم امنیتی را برطرف کنند.

ویژگی های قابل توجه برنامه zANTI

  • اسکن های کامل شبکه را انجام دهید
  • اطلاعات دقیق دستگاه مورد نظر را دریافت کنید
  • نقاط ضعف خود را بررسی کنید و الگوهای حمله را شبیه سازی کنید
  • حملات مختلف و روشهای آزمایش عمیق را آزمایش کنید
  • نتایج را مطالعه و تجزیه و تحلیل کنید

این بهترین نرم افزار هک را برای اندروید بارگیری کنید

4. cSpoilt – بهترین برنامه هک برای آندروید

cSpoilt یکی از معتبرترین برنامه های هک برای هکرهای اندرویدی است که به دنبال فراگیری انواع تکنیک های هک سیستم از جمله نقشه برداری شبکه ، اسکن آسیب پذیری ، شکستن رمز عبور ، حملات مردمی است. این ابزار هک می تواند میزبان های محلی و آسیب پذیری های آنها را نیز فهرست بندی کند. این به هکرها اجازه می دهد سو explo استفاده از این آسیب پذیری ها را پیدا کرده و سپس به هدف دسترسی پیدا کنند ، در پی آن هکرها می توانند رمزهای عبور wifi را بشکنند و درهای پشتی را برای دسترسی بعدی نصب کنند. برنامه هک می تواند بر روی هر سیستم مبتنی بر UNIX اجرا شود ، اما در حال حاضر ، این برنامه فقط در دستگاه های اندروید پشتیبانی می شود.

ویژگی های قابل توجه برنامه cSpoilt

  • شبکه محلی خود را اسکن و نقشه برداری کنید
  • اثر انگشت سیستم عامل هدف و پورت های باز
  • انجام حملات MITM (مرد در وسط)
  • اجازه می دهد تا میزبانهای خارج از شبکه محلی را اضافه کنید
  • چارچوب یکپارچه traceroute و Metasploit

این بهترین نرم افزار هک را برای اندروید بارگیری کنید

5. FaceNiff – بهترین برنامه هک برای آندروید

FaceNiff بهترین برنامه هک برای کاربران اندرویدی است که می خواهند در شبکه های اجتماعی بو بکشند. این ابزار هک از کوکی های شبکه WiFi برای رهگیری جلسات وب و دسترسی غیرمجاز به حساب های افراد استفاده می کند.

این به آنها امکان می دهد تا به راحتی سایت های کاربر مانند فیس بوک ، توییتر ، اینستاگرام و غیره را کنترل کنند و تلفن اندرویدی مورد نظر را برای هک کردن تماس ها و سایت های اجتماعی خود سفارشی کنند. تنها ویژگی قابل توجه این برنامه هک قدرتمند برای اندروید این است که هکرها فقط در مواقعی که WiFi از EAP استفاده نمی کند می توانند به آن نفوذ کنند.

ویژگی های قابل توجه برنامه FaceNiff

  • با دستگاه های روت شده کار می کند
  • به هر دستگاه متصل به شبکه wi-fi نفوذ کنید
  • می تواند به شبکه های Wi-Fi WEP ، WPA و WPA2 دسترسی داشته باشد
  • می تواند به شبکه های محافظت شده نفوذ کند

این بهترین نرم افزار هک را برای اندروید بارگیری کنید

6. DroidBox – بهترین برنامه هک برای آندروید

DroidBox می تواند به عنوان یک برنامه هک دستگاه و همچنین یک برنامه هک بازی برای کاربران آندروید استفاده شود. هکرهای اخلاقی می توانند از این ابزار هک برای اندروید برای ایجاد هش برای دستگاه مورد تجزیه و تحلیل ، رهگیری داده های ورودی / خروجی شبکه در دستگاه آلوده ، خواندن پرونده ها و عملیات نوشتن و نشت اطلاعات از طریق پرونده شبکه استفاده کنند.

این ابزار هک مزایای اضافی مانند مجوز برای دور زدن ، شروع عملیات رمزنگاری که با استفاده از اندروید API ، لیست گیرنده های پخش ، ارسال پیام کوتاه و برقراری تماس تلفنی انجام می شود را به همراه دارد.

ویژگی های قابل توجه برنامه DroidBox

  • به کاربر اجازه می دهد تا به تمام جزئیات دستگاه مورد نظر دسترسی پیدا کند
  • به کدهای برنامه هدف دسترسی پیدا کنید
  • تماس های تلفنی و پیام های متنی را هک کنید
  • ترافیک شبکه های هک

این بهترین نرم افزار هک را برای اندروید بارگیری کنید

7. Hackode – بهترین برنامه هک برای آندروید

Hackode یکی از برترین برنامه های هک برای اندروید است که به ویژه برای آزمایش کنندگان نفوذ ، مدیران فناوری اطلاعات ، هکرهای اخلاقی و متخصصان امنیت سایبری ایجاد شده است. این ابزار ابزار جمع آوری اطلاعات و ابزارهای هک Google است که می تواند برای یافتن سایت های آسیب پذیر مورد استفاده قرار گیرد. این ابزار اسکن مانند Ping ، Mx Record و غیره را برای اهداف جدیدترین اطلاعات امنیتی ارائه می دهد

این یکی از برنامه های خوب هک است که در جمع آوری داده ها بسیار عالی است. این امکان را برای جستجوی اطلاعات در IP ها و نام دامنه ها فراهم می کند و شامل اطلاعات فنی مانند DNS برای خدمات ، اطلاعات تماس و اطلاعات وضعیت مانند سایت سرور و وضعیت سایت است.

ویژگی های قابل توجه برنامه Hackode

  • ابزارهای هک اطلاعاتی مانند PhpMyAdmin ، PhpConfig و SQL Injection را ارائه دهید
  • جستجوی اطلاعات در نام دامنه و IP را امکان پذیر می کند
  • ابزاری را برای اسکن دستگاههای هدف مانند پینگ ، تراکتور ، DNS Dig و غیره ارائه می دهد.
  • آخرین اخبار امنیتی را نشان می دهد

این بهترین نرم افزار هک را برای اندروید بارگیری کنید

8. Kali Linux NetHunter – بهترین برنامه هک برای آندروید

وقتی نوبت به ورود به سیستم عامل های آزمایش دستگاه های لینوکس می رسد ، Kali Linux NetHunter یکی از بهترین گزینه ها در بین هکرها است. در رتبه بندی 10 برنامه برتر هک برای اندروید ساخته شده برای نفوذ به دستگاه های لینوکس ، از تزریق فریم بی سیم 802.11 ، حملات مانند Teensy و حملات USB “مرد در وسط” پشتیبانی می کند.

در میان یکی از بهترین برنامه های هک ، این یک راهنمای نصب آسان دارد و در دستگاه های Nexus 5-10 و OnePus One قابل اجرا است.

ویژگی های قابل توجه برنامه Kali Linux NetHunter

  • پشتیبانی از حالت AP و چندین کارت USB wifi پشتیبانی شده را ارائه می دهد
  • حملات صفحه کلید USB HID را انجام می دهد
  • از حملات MITM BadUSD پشتیبانی می کند
  • پشتیبانی از کابل USB USB با قابلیت شارژ دستگاه

این بهترین نرم افزار هک موبایل را برای اندروید بارگیری کنید

9. Network Mapper – بهترین برنامه هک موبایل برای آندروید

Network Mapper یکی از برترین برنامه های هک موبایل است که در بین گزینه های برتر جاسوسی کننده ترافیک ، کارشناسان امنیتی و هکرها قرار دارد. این یک پیشگاه غیر رسمی و در عین حال موثر برای بدنام Nmap Scanner است. این پروتکل ها ، پورت های باز ، میزبان ها ، پیکربندی خدمات و آسیب پذیری های شبکه را کشف می کند. این با معماری های اندروید مانند arm ، MIPS و x86 بهترین کار را می کند.

ویژگی های قابل توجه برنامه Mapper Network

  • Frontend برای اسکنر Nmap.
  • به شما کمک می کند تا اسکنر Nmap را بارگیری ، نصب و استفاده کنید.
  • میزبان ها ، درگاه های باز ، سرویس ها ، پیکربندی ها و آسیب پذیری ها را کشف کنید.
  • مقادیر باینری Nmap با استفاده از HTTPS به طور پیش فرض منتقل می شوند.

این بهترین نرم افزار هک را برای اندروید بارگیری کنید

10. DroidSheep – بهترین برنامه هک برای اندروید

یکی از برترین برنامه های هک اندروید ، DroidSheep ابزاری برای هک Wifi است که می تواند برای جاسوسی در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و فیس بوک مورد استفاده قرار گیرد. برای بررسی و ایمن سازی شبکه های مختلف و یافتن پیوندهای ضعیف در سیستم طراحی شده است. همچنین می تواند برای هک شبکه های wifi و پیام رسان های مختلف اجتماعی مورد استفاده قرار گیرد. این فقط در تلفن های روت شده اندروید کار می کند و Libpcap برای عملکرد آن ضروری است.

یکی از برترین برنامه های هک موبایل برای اندروید ، DroidSheep دو نقش دارد. یکی به عنوان یک بازرس شبکه امنیتی و دیگران به عنوان ابزاری موثر برای هک شبکه ها.

ویژگی های قابل توجه DroidSheep

  • نظارت بر فعالیت شبکه های اجتماعی
  • شبکه های امنیتی مختلف را بررسی کنید
  • پیوندهای ضعیف را در سیستم پیدا می کند
  • پیام رسانهای wifi و پیامهای مختلف رسانه های اجتماعی را هک کنید
  • فقط با دستگاه های روت شده کار می کند

این بهترین نرم افزار هک موبایل را برای اندروید بارگیری کنید

11. Nmap – بهترین برنامه هک برای اندروید

Nmap ابزاری برای اسکن شبکه موثر است که هک های کاربردی را ارائه می دهد و می تواند سیستم های عامل ، پورت های باز و خدمات را با اسکن سیستم شناسایی کند. با درج آدرس IP کلیه رایانه های موجود در شبکه ، می تواند به کاربر اجازه دهد چندین اسکن سفارشی انجام دهد. این یکی از بهترین برنامه های هک رایگان با منبع باز است و می تواند برای کشف شبکه و آزمایش امنیتی مورد استفاده قرار گیرد.

این جایزه “محصول امنیتی سال” توسط لینوکس ژورنال را از آن خود کرد و به عنوان ابزاری انعطاف پذیر ، قدرتمند ، قابل حمل ، آسان ، کاملا مستند و پشتیبانی از متخصصان امنیتی در نظر گرفته می شود.

ویژگی های قابل توجه Nmap از برنامه

  • سیستم عامل ، درگاه های باز و سرویس های دستگاه های هدف را شناسایی کنید
  • اسکن های سفارشی متعدد را مجاز می کند
  • کشف شبکه و ممیزی امنیتی
  • متن باز

این بهترین نرم افزار هک را برای اندروید بارگیری کنید

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا