اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونچگونه از هک شدن گوشی موبایل

هک گوشی بدون نصب برنامه چگونه ممکن است؟

هک گوشی بدون نصب برنامه چگونه ممکن است؟ هک گوشی با برنامه هک از راه دور هنگامی که صحبت از نرم افزار هک گوشی، تلگرام، اینستاگرام، فیس‌بوک و از این قبیل سرویس‌های پیام رسان میشود، هکرها راه کارهای بسیار زیاد و متفاوتی را ارائه می دهند که اکثر این راهکارها نیازمند نصب برنامه های هک برروی تلفن همراه شخص موردنظر می باشد.

اما عده ای از کاربران نیز هستند که به دنبال راهی برای هک گوشی بدون نصب برنامه در موبایل هدف می گردند. معمولا برای هک گوشی بدون نصب برنامه، هکر باید از دانش برنامه نویسی بالایی برخوردار باشد.اما برنامه هایی نیز هستند که تنها با نصب برروی گوشی هکر کار هک و دسترسی به اطلاعات گوشی هدف را انجام می دهد.

در ادامه قصد داریم به طور کامل درباره عملکرد این برنامه ها توضیح داده و یکی از بهترین ها را معرفی کنیم. اما در این جا موضوع مهم این است که کاربران با چه هدفی اقدام به هک گوشی دیگران می کنند؟

  چرا که هک گوشی بدون اجازه صاحب آن یک کار غیر قانونی و غیر اخلاقی می باشد، مگر در مواردی که بخواهند فرزندان و یا اعضای تحت سرپرستی خود را کنترل نمایند. در ادامه قبل از توضیح درباره عملکرد برنامه های هک گوشی بدون نصب، درباره انگیزه های هک صحبت خواهیم کرد.

انگیزه هک گوشی

گاهی ممکن است پیش بیاید که شرایط زندگی یا کاری شما ایجاب کند که مراقب همه اشخاص دوروبرتان باشید. به طور مثال اگر احساس کنید که فردی از کارمندانتان در حال خیانت به شماست یا بخواهید از رموز زندگی اعضای خانواده خود با خبر شوید، تنها راهی که شاید به نظر شما برسد،

هک گوشی همسر، فرزند و یا کارمندانتان می باشد. البته باید طوری این عمل انجام شود که کسی از آن با خبر نشود. اما چطور می توان تلفن همراه یک نفر را بدون اینکه خودش متوجه شود، هک کرد و به اطلاعات آن دسترسی پیدا کرد؟

آیا هک گوشی بدون نصب برنامه امکان پذیر است؟

هک گوشی بدون نصب برنامه و از راه دور چگونه ممکن است؟

یک مهندس کامپیوتر آلمانی به نام کارستن نوهل (Karsten Nohl) درمورد چگونگی هک گوشی دیگران از راه دور به برنامه‌ی ۶۰ Minutes (ویژه برنامه‌ی شبکه‌ی CBS) گفت:nتنها چیزی که یک فرد هکر برای هک تلفن همراه شما نیاز دارد شماره تلفن شما است.

هکر با داشتن شماره‌تلفن قربانی و هک گوشی آن شخص می‌تواند حرکات او را ردیابی کند، تماس‌های قربانی را گوش کند و حتی پیامک‌های او را از راه دور بخواند.نوهل همچنین در این باره بیان کرد که آسیب‌پذیری اصلی به خاطر پروتکل ارتباطی در شبکه‌ی مخابراتی است که با این روش هک گوشی با شماره انجام می شود، فارق از اینکه شما از چه برندی استفاده می کنید.

این کارشناس زبده آلمانی که در امنیت اطلاعات مشغول است، برای اثبات این موضوع برروی گوشی موبایل یکی از کارمندان این مرکز تحقیقاتی آزمایشی انجام داد و در نهایت ظرف ۱۵ دقیقه توانست تمام اطلاعات گوشی فرد داوطلب را بدست آورد.

چگونه می توان هک از راه دور را انجام داد؟

تا به اینجا متوجه شدید که امکان هک گوشی بدون نصب برنامه در گوشی هدف و از طریق شماره تلفن وجود دارد، اما سوالی که پیش می آید این است که چگونه می توان این کار را انجام داد و چه روش هایی برای هک گوشی از طریق شماره وجود دارد؟

برای انجام این کار روش های زیادی وجود دارد که البته بیشتر آنها نیازمند یادگیری زبان های برنامه نویسی هستند. فراگیری زبان های برنامه نویسی اصلا کار ساده ای نیست و به زمان زیادی نیاز دارد که به همین دلیل هم بسیاری از افراد از این کار منصرف می شوند.

اما خوشبختانه برنامه نویسان حرفه ای در سطح دنیا نرم افزارهایی را برای هک گوشی طراحی و در اختیار عموم قرار داده اند که با استفاده از آنها به راحتی می توان به هک گوشی دیگران پرداخت. برنامه spy24 نیز یکی از برنامه هایی است که با هدف نظارت بر فرزندان در فضای مجازی توسط سامانه کنترل فرزند طراحی و عرضه شده است.

این برنامه در چند نسخه با قابلیت های متفاوت ارائه شده است که هک گوشی را هم با دسترسی و هم بدون دسترسی و از طریق شماره تلفن برای شما انجام می دهد.

با استفاده از برنامه SPY24 می توانید کنترل گوشی فرزند خود را به دست گرفته و نظارت کاملی بر فعالیت های او داشته باشید. این برنامه به شما امکان مشاهده موقعیت مکانی به صورت لحظه به لحظه، مشاهده پیامک های دریافتی و ارسالی، لیست تماس ها، مخاطبین و تمام تصاویر موجود در گالری را می دهد.

همچنین در نسخه جدید این برنامه که با نام spy24 منتشر شده است، قابلیت شنود مکالمات و مشاهده تصاویر اطراف توسط دوربین گوشی فرزند نیز اضافه شده است.

این نسخه را هم می توانید در صورت دسترسی در گوشی فرزند نصب کنید و هم می توانید لینک برنامه را برای فرزندتان با نام یک برنامه مفید ارسال کنید و از او بخواهید بر روی لینک کلیک کند، به محض کلیک فرزند، برنامه به طور خودکار نصب شده و سپس از لیست برنامه های گوشی حذف می شود تا فرزند متوجه تروجان بودن برنامه نشود.

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر و یا دانلود برنامه spy24 می توانید بر روی لینک قرمز رنگ زیر کلیک نمایید.

هک با شماره موبایل با نرم افزار SPY24

چرا بايد گوشي عزيزانمان را هك كنيم؟

همانطور که گفتیم ممکن است شرایطی در زندگی شما وجود داشته باشد که شما نیازمند کنترل اطرافیانتان باشید. به طور مثال شاید احساس کنید که یکی از کارمندانتان در حال خیانت به شماست یا بخواهید از فعالیت ها و رموز زندگی فرزندان نوجوانتان باخبر شوید، در چنین شرایطی بهترین کار هک گوشی و کنترل آن ها از این طریق است، چرا که امروزه گوشی ها به مخزن اسرار و مهم ترین وسیله ارتباطی تبدیل شده اند.

این روزها با ظهور شبکه های اجتماعی و قرار گیری آنها در دسترس همه، والدین زیادی برای فرزندان خود و کسانی که با آنها در این شبکه ها ارتباط برقرار می کنند، نگران هستند. هک گوشی فرزندان بدون متوجه شدن آنها، بسیار می تواند در زمینه نظارت و کنترل فرزندان و به قول معروف هوای آن ها را داشتن ، کمک نماید.

اما گاهی اوقات شرایط کمی فرق دارد. بسیاری از زوج های متاهل همواره از این که همسرشان به آن ها خیانت کند هراس دارند. آن ها به دنبال راهی هستند تا مطمئن گردند که همسرشان به آن ها خیانت نخواهد کرد و همین امر سبب می شود که افرادی به دنبال هک گوشی همسر خود باشند.

اماچگونه می توانیم اقدام به هک گوشی اطرافیانمان کنیم و اطلاعاتی را که می خواهیم به دست بیاوریم؟ برای پاسخ این سوال در ادامه با ما همراه باشید.

آموزش هك واي فاي با گوشي

اماچگونه می توانیم اقدام به هک گوشی اطرافیانمان کنیم و اطلاعاتی را که می خواهیم به دست بیاوریم؟ برای پاسخ این سوال در ادامه با ما همراه باشید.

روش های بسیار زیادی برای گوشی همسر ، فرزند یا کارمندان وجود دارد که ساده ترین آن ها روشی است که شما به گوشی شخص مورد نظر خود دسترسی داشته باشید  و بتوانید یک نرم افزار را بر روی گوشی او نصب کنید. این روش از آن جهت ساده ترین راه شناخته می شود که پیچیدگی زیادی نداشته و نیازی به دانش برنامه نویسی ندارد.

اما اگر امکان دسترسی به گوشی شخص موردنظرتان وجود نداشته باشد و شما نمی توانید نرم افزار كنترل را برروی تلفن همراه او نصب کنید، به دو روش می توانید گوشی او را كنترل کنید. روش اول كنترل کردن با شماره و با کد imei و روش دوم ارسال برنامه كنترل برای فرد موردنظرتان می باشد.

برای این که خودتان بخواهید یک گوشی را بدون دسترسی كنترل کنید، حداقل باید یک سال زمان صرف این کار کنید و آموزش كنترل گوشی و دانش های لازم مانند زبان های برنامه نویسی را فرابگیرید. اما در این جا ما به دنبال دور بودن از پیچیدگی های رایج و معمول عمل كنترل کردن هستیم. پس مباحث برنامه نویسی را کنار گذاشته و به سراغ معرفی برنامه ای برای انجام كنترل گوشی همسر یا فرزندان و یا کارمندانتان خواهیم رفت تا از این طریق بتوانید به نگرانی ها و شک های خود پایان دهید.

چگونه هک گوشی بدون نصب برنامه

 شاید قطعاً به فکر تان رسیده باشد که شاید بتوانیم  بدون دسترسی به گوشی شخص مورد نظر تان گوشی شخص را هک کنید؟ پاسخ به این سوال نمی توانم قطعی جواب شما را بدهم چون مسئله خیلی بزرگی است!  شما باید دانش برنامه نویسی با زبان های مختلف و در زمینه امنیت شبکه فعالیت گسترده ای کرده باشید تا چنین چیزی امکان پذیر باشد.

 دقت داشته باشید که باید برنامه بر روی گوشی شخصی که قصد دارید آن را هک کنید باید نصب شود ولی حالا راه های دیگه ای برای این مشکل وجود دارد که توسط برنامه نویس ها و در زمینی هک و امنیت بسیار آسان است. ممکن تبدیل به فایلی مانند عکس دانلود لینک وب سایت برای شخص قربانی ارسال شود بعد از که شخص بر روی  لینک یا عکس کلید کند گوشی قربانی هگ می شود.

دوستان عزیز دقت داشته باشید که حتماً امکانش برای گوشی های جدید امکان پذیر باشد با علم و پیشرفت درباره سیستم عامل های مختلف چنین چیزی هم غیرممکن خواهد شد.

چگونه می توانم بدون نصب نرم افزار روی تلفن مورد نظر ، از تلفن همراه جاسوسی کنم

چرا وقت را با ناامیدی یا تعجب می گذرانید که چگونه می توانید با ساده ترین تکنیک ها گوشی را هک کنید. خدمات هک تلفن منحصر به فرد است که نمی توانید خودتان آن را انجام دهید؟ آنچه که مقاله در مورد آن است ، ارائه نکاتی در مورد چگونگی دستکاری آسان هر دستگاه و کنترل آن است. برای دسترسی به همسر ، کارمند ، بچه های هوشمند ، مقاله را بخوانید تا بدانید چگونه می توانید از راه دور هر دستگاهی را هک کنید.

جاسوسی و هک کردن به عنوان برخی اعمال خاص در نظر گرفته می شود که فقط توسط گیک های شیشه ای ضخیم و والدیکتوریان با مدرک علوم کامپیوتر قابل انجام است. اما لازم نیست اینطور باشد. همانطور که هکرهای باتجربه به شما خواهند گفت ، شما به عنوان ابزار لازم به ابزار مناسب احتیاج دارید. مهارت ها و فنون به شما بستگی دارد. به همین ترتیب ، در جاسوسی ، شما به ابزارهای لازم نیاز دارید.

بنابراین چه ابزار برای جاسوسی کردن در گوشی کسیبدون نصب برنامه آن وجود دارد ؟ خوب ، این موضوع این مقاله است . یاد بگیرید که چطور بر روی تلفن‌ها کار کنید ، چه چیزی نیاز دارید ، چطور این کار را خودتان انجام دهید ، در میان چیزهای جالب دیگر .

 

تلفن موبایل چگونه کار می‌کند ؟

برای موفقیت در هر چیزی ، باید اصول اولیه را درست انجام دهید . پس بیایید با یادگیری یک چیز یا دو مورد در مورد نحوه کار جاسوسی شروع کنیم .

در یک لحن رسمی‌تر و یا فنی ، جاسوسی در گوشی به عنوان ” نظارت تلفنی ” شناخته می‌شود . با این کار شما به تلفن دسترسی پیدا می‌کنید و می‌توانید بر کاربرد و مکان آن نظارت کنید .

تلفن چیزی نیست جز ترکیبی از سخت‌افزار و نرم‌افزار . سخت‌افزار زمینه را فراهم می‌کند و نرم‌افزار وظایف خود را بر روی آن انجام می‌دهد . گوشی شما که در دست دارید ، اکنون تعداد زیادی نرم‌افزار یا برنامه‌های کاربردی نصب‌شده بر روی آن دارد .

شما با نصب یک نرم‌افزار دیگر که برای نظارت بر مصرف و ارسال اطلاعات در مورد آن به یک سیستم دیگر طراحی شده‌است ، با یک تلفن همراه می‌شوید . تا زمانی که این برنامه بر روی تلفن نصب شود ، به جاسوسی و نظارت خواهد پرداخت . بنابراین ، در شرایط بسیار ابتدایی ، جاسوسی چطور بر روی یک تلفن کار می‌کند .

آیا ممکن است دوربینبدون نصب برنامه بر روی یک تلفن همراه باشد؟

همانطور که در توضیح بالا مشهود است، تلفن‌ها به روشی کار می‌کنند که به دلیل کاربرد انجام می‌دهند . این‌ها تلفن‌های همراه با قابلیت‌هایی که نیاز دارند را فراهم می‌کنند . برای جاسوسی نیز باید چنین برنامه‌ای را روی گوشی نصب کنید که می‌خواهید به آن‌ها جاسوسی کنید، همچنین به عنوان وسیله هدف شناخته می‌شود .

پس از نصب ، این برنامه داده‌های مرتبط را از طریق تلفن جمع‌آوری خواهد کرد . برای مثال ، برای دسترسی به موقعیت فعلی کاربر ، این برنامه باید به API سرویس‌های مکان آندروید دسترسی داشته باشد .

پس باید به دستگاه هدف دسترسی داشته باشید تا برنامه را نصب کنید . پس از نصب ، لازم نیست که دوباره آن را لمس کنید . شما می‌توانید از هر جایی در دنیا از راه دور جاسوسی کنید . اگر نه ، پس باید صاحب تلفن هدف خود را روی گوشی خود نصب کنید . در هر صورت ، هدف نصب یک برنامه قبل از آن است که شما بتوانید آن را کنترل کنید .

بنابراین برای پاسخ به این سوال که آیا می‌توانیدبدون نصب برنامه گوشی تلفن را جاسوس کنید ، پس بله ، باید آن را لمس کنید یا به آن دسترسی داشته باشید تا آن را جاسوس کنید . پس از آن ، دیگر لازم نیست دوباره آن را لمس کنید .

دستگاه‌های آیفون کمی متفاوت عمل می‌کنند و شما می‌توانیدبدون نصب برنامه آن‌ها ، آن‌ها را جاسوسی کنید . جزییات کامل را در بخش زیر خواهید دید ، اما ممکن است بدون داشتن دسترسی فیزیکی به دستگاه ، بر روی آن‌ها جاسوسی کنید .

جاسوسی بر روی اندروید

قبل از ادامه کار ، شایان‌ذکر است که فرآیند جاسوسی به طور خاص در حال انجام است . بنابراین برای دستگاه‌های آندروید و iOS متفاوت خواهد بود . در این بخش ، ما فرآیند جاسوسی را بر روی یک گوشی اندرویدی توضیح می‌دهیم . اگر بخواهید بر روی دستگاه‌های آی فون یا آی پد جاسوسی کنید ، بخش بعدی را بررسی کنید .

نصب برنامه‌ای برنامه‌ای روی تلفن هدف

همانطور که در بالا توضیح داده شد، یک گوشی دارای چندین برنامه نصب‌شده روی آن است که این قابلیت را برای کاربر نهایی فراهم می‌کند . هر کاری که شما بر روی گوشی خود انجام می‌دهید از طریق نرم‌افزار است ، چه تماس گرفتن ، ارسال یک پیغام ، مرور اینترنت و یا گرفتن عکس .

بنابراین اولین قدم در جاسوسی این است که یک برنامه جاسوسی تلفنی را انتخاب کرده و نصب کنید. بسیاری از این برنامه‌ها برای دانلود و استفاده در دسترس هستند . شما می‌توانید آن‌ها را در فروشگاه بازی جستجو کنید و از آن‌ها استفاده کنید . اما برای ساده‌تر کردن کارتان ، این سه توصیه برتر ما هستند :

دوربین موبایل نهایی

این جاسوس گوشی یکی از بهترین برنامه‌ها برای پایش هر نوع از دستگاه‌های آندروید یا آیفون است . اما اجازه دهید بحث خود را با اندروید در این بخش محدود کنیم . این جاسوس موبایل دارای مجموعه غنی از گزینه‌هایی است که کاربران می‌توانند از هر جایی کنترل از راه دور را تحت نظر داشته باشند . در حال بارگیری و نصب این برنامه بر روی هر گوشی هوشمند آندروید کار آسانی است .

به سادگی از این جاسوس معمولی دیدن کنید . نتیجه برنامه را دانلود کرده و نصب کنید . پس از نصب ، این برنامه در حالت پنهان در پس‌زمینه کار خواهد کرد . بنابراین فردی که از تلفن استفاده می‌کند ، نمی‌تواند بداند که او در حال جاسوسی کردن است .

برنامه‌های جاسوسی دیگری نیز وجود دارند که می‌توانید برای شنود مکالمات تلفنی فرد با شماره آن‌ها استفاده کنید . همچنین می‌توانید بر این برنامه تکیه کنید تا به طور موثر به هر گونه تلفن دسترسی داشته باشید .

سرویس شنود مکالمات تلفنی حرفه‌ای یکی دیگر از برنامه‌های کنترل تلفنی است که می‌توانید از آن برای جاسوسی در هر دستگاه آندروید استفاده کنید . یک برنامه کاربردی آسان و سبک ، شما این برنامه کاربردی را برای کار کردن بسیار مفید خواهید یافت . فرآیند نصب و بارگیری به همان شکل باقی می‌ماند . شما فقط باید از وب سایت بازدید کنید و آن را از آنجا دانلود کنید . این یک درخواست پرداختی است ، اما شما می‌توانید با یک بسته رایگان شروع کرده و زمانی که احساس نیاز دارید ، آن را ارتقا دهید .

معرفی نرم افزار كنترل گوشی همسر و فرزندان

یکی از برنامه هایی که توسط برنامه نویسان قدرتمند نوشته شده و می تواند بسیاری از خواسته های شما را فراهم کند و قابلیت های زیادی را در اختیارتان قرار دهد، برنامه SPY24 می باشد. با استفاده از این برنامه تمام اطلاعات موردنیاز شما از گوشی فرد موردنظرتان از طریق پنل کاربری که در اختیارتان قرار داده می شود، برای شما ارسال خواهد شد. 

برخي از امكانات ماي كنترل هک گوشی بدون نصب برنامه

  • کنترل پیامک ها

گزارش لیست پیامک های ارسالی و دریافتی به همراه جزئیات مربوط به نام مخاطب و محتوای در حال تبادل پیامک ها

  • کنترل تماسها

ارتباطات فرزندان و خانواده خود را با دوستان و اطرافیانشان تحت نظر بگیرید و روند ارتباطی آنها را مدیریت کنید

  • موقعیت یابی

هر لحظه از موقعیت عزیزان خود آگاه باشید تا دغدغه و نگرانی در خصوص تاخیر و محل حضور آنها را از بین ببرید

  • مشاهده دفتر تلفن و مخاطبین

کنترل و مشاهده کامل لیست مخاطبین ذخیره شده در دستگاه به همراه نام و شماره تماس و با امکان تفکیک تمام مخاطبین

  • نصب کاملا مخفی در دستگاه

بدون ایجاد کوچکترین حساسیت و بصورت کاملا هوشمندانه و بدون هیچ گونه سلب اعتماد، مراقب فرزندان خود باشید

  • قفل و بازگشایی موبایل از راه دور

در صورت سرقت و یا مفقودی دستگاه و در هر زمان می توانید از راه دور دستگاه را قفل نماید و آن را فرمت و ردیابی نمایید

  • کنترل و ردیابی اینستاگرام

کنترل و ردیابی اینستاگرام Instagram بهمراه لیست پیام ها و فایل های ورودی و خروجی

  • کنترل شبکه های اجتماعی

پیامهای ارسالی و دریافتی به مهراه فايل هاي پيوست آن ها را از تمام شبکه های اجتماعی دریافت کنید

  • کنترل و فیلتر وب سایت ها

امکان نمایش تمامی وب سایت های بازدید شده به همراه فرآیند های مدیریتی چون فیلترینگ صفحات مورد نظر

  • ثبت تاریخچه موقعیت های مکانی

امکان ثبت و مشاهده لیست کامل تمام موقعیت های مکانی دستگاه در زمان های مختلف بصورت لحظه به لحظه

  • خاموش و روشن کردن از راه دور

در مواقع ضروری می توانید از طریق پنل خود و با ارسال کدهای دستوری به موبایل، آن را خاموش یا روشن نمایید

  • نمایش آمار کارکرد موبایل به مدیر

نمایش نمودار کامل استفاده از امکانات موبایل همچون تماس ها، پیامک ها، برنامه ها، بازی ها و شبکه های اجتماعی

  • کنترل دسترسی به اینترنت

وب سایت های بازدید شده توسط فرزندان خود را کنترل کنید و دسترسی آنان به مباحث غیر اخلاقی را مسدود کنید

  • دریافت گزارش های عمومی دستگاه

مشاهده تمام اطلاعات گوشی از راه دورمیزان آنتن دهی،شارژ باطری،مکان یاب،اینترنت،ساعت و تاریخ و غیره

  • کنترل برنامه های نصب شده

امکان مشاهده ، کنترل و مسدود سازی یک یا چند نرم افزار از لیست برنامه های نصب شده بر روی موبایل فرزندان

  • ارسال ویبره و زنگ از راه دور

در صورت گم کردن دستگاه در منزل یا محیط کار خود، از طریق پنل کاربری به دستگاه هشدار اعلام نمایید تا ویبره و زنگ بزند

  • ارسال پیامک های دستوری

بدون کوچکترین اعلان و هشدار و با ارسال پیامک های دستوری و کاملا مخفی، امکانات گوشی را از راه دور کنترل کنید

  • عکس از صفحه (اسکرین شات)

از راه دور و بدون هیچ گونه هشدار یا علامتی از روی صفحه نمایش گوشی فرزندان خود اسکرین شات (عکس از صفحه) بگیرید

  • فیلم برداری و عکس برداری از محیط

امکان تصویر برداری از محیط اطراف دستگاه که قابلیتی جهت نظارت بر عملکرد فرزندان در فضای بیرون از منزل است

  • بازیابی تماس ها از راه دور

امکان شنود ذخیره و بازیابی تمام مکالمات وجود دارد و تماس هاي از دست رفته را مشاهده نماييد

  • بازیابی تماس و پیامک ها از راه دور

لیست تمامی تماس ها و پیامک های پاک شده در گوشی فرزندان را از راه دور بازگردانی مجدد نمایید و آن ها را کنترل کنید

  • حذف و بازیابی اطلاعات دستگاه

در مواقع مفقودی و جلوگیری از انتشار اطلاعات موبایل تمام اطلاعات دستگاه را از راه دور حذف و بازیابی نمایید

  • ذخیره اطلاعات موبایل از راه دور

تمامی اطلاعات موجود در گوشی فرزندان را بصورت فایل های PDF و Excel در کامپیوتر و یا موبایل خود ذخیره نمایید

  • فرمت و ریست موبایل از راه دور

با ارسال کدهای دستوری، اطلاعات موجود در حافظه را پاک و از انتشار فایل های خصوصی جلوگیری نمایید

  • مسدود کردن تماس ها

تماس های فرزندان با دوستان و اطرافیان را کنترل کنید و در صورت مشاهده تماس مشکوک، آن را از راه دور مسدود نمایید

  • کنترل و ردیابی تلگرام

کنترل و ردیابی تلگرام Telegram بهمراه لیست کامل پیام ها و فایل های ورودی و خروجی

  • کنترل و ردیابی واتساپ

کنترل و ردیابی واتساپ whatsApp بهمراه لیست کامل پیام ها و فایل های ورودی و خروجی

  • هشدار حذف نرم افزار به مدیر

در صورت حذف و یا عدم کارکرد نرم افزار در گوشی موبایل فرزندان، در پنل کاربری مدیر هشدار ارسال خواهد شد

  • کنترل و ردیابی اسکایپ

کنترل و ردیابی اسکایپ skype بهمراه لیست کامل پیام ها و فایل های ورودی و خروجی

  • بازیابی اطلاعات دستگاه

از راه دور و فقط در عرض چند دقیقه اطلاعات حذف شده موبایل را بصورت کامل بازیابی و ریکاوری کنید

  • کنترل WIFI و GPS از راه دور

از راه دور و با ارسال یک پیامک دستوری می توانید مکان یاب (جی پی اس) و یا وای فای دستگاه را روشن و یا خاموش کنید

  • انسداد شبکه های اجتماعی

تماس های فرزندان با دوستان و اطرافیان را کنترل کنید و در صورت مشاهده تماس مشکوک، آن را از راه دور مسدود نمایید

  • بازیابی اطلاعات دستگاه

لیست تمامی تماس ها و پیامک های پاک شده در گوشی فرزندان را از راه دور بازگردانی مجدد نمایید و آن ها را کنترل کنید

  • مشاهده تاریخچه تقویم

تماس های فرزندان با دوستان و اطرافیان را کنترل کنید و در صورت مشاهده تماس مشکوک، آن را از راه دور مسدود نمایید

  • کنترل و ردیابی فیسبوک

کنترل و ردیابی فیسبوک Facebook بهمراه لیست کامل پیام ها و فایل های ورودی و خروجی

  • كنترل و رديابي ايمو

کنترل و ردیابی فیسبوک imo بهمراه لیست کامل پیام ها و فایل های ورودی و خروجی

چگونه گوشی تلفن همراه را با کامپیوتر کنترل کنیم

 

چگونه گوشی تلفن همراه را با کامپیوتر کنترل کنیم

*توجه* هک گوشی با برنامه از راه دور :

در پایان باید این موضوع را متذکر شویم که این هک گوشی با برنامه از راه دور تنها با هدف نظارت و کنترل فرزندان طراحی و ارائه شده است و استفاده برای هر شخص دیگر مثلا هک گوشی همسر تان نیازمند اجازه وی است. یکی از اخلاقیات مهم در زمینه استفاده از تکنولوژی ، رعایت حریم خصوصی اشخاص می باشد. بنابراین بهتر است که قبل از استفاده از چنین برنامه هایی از فرد مقابل کسب اجازه نموده و او را نسبت به این عمل آگاه نماییم.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

یک دیدگاه

  1. این بچه ما با این برنامه آشنایی داره و وقتی ازش میخوایم روی همون برنامه مفید کلیک کنه این کار رو نمیکنه و الان باید چیکار کنیم ایا راهی وجود داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا