امنیت سایبری (Cyber Security)

روش های ساده برای هک سی پی بازی کالاف دیوتی که از آن ها بی خبرید!!

چگونه سی پی هک کنیم؟

آیا می دانیددر بازی کالاف دیوتی (Call of Duty) موبایل داشتن سی پی چقدر اهمیت دارد. یک بازی محبوب جنگی و نیاز بازیکن به خرید تجهیزات با پولی به نام سی پی که در سایت های معتبر خرید و فروش می شود یک هدف جالب برای هکر ها است در این مقاله ما به بررسی  چگونه سی پی هک کنیم خواهیم پرداخت.

معرفی بازی کالاف دیوتی (Call of Duty) موبایل به صورت مختصر:

کالاف دیوتی یک بازی رایانه ای بسیار مهیج است که در آن می توانید با تشکیل تیم خود  به جنگ  دشمان بروید . همانطور که می دانید از آنجایی که توسعه دهندگان و موتور بازی اکتیویژن همیشه بازی های خاص و فوق العاده ای را  به بازارارائه کرده اند، این بازی نیز با استقبال زیادی از طرف گیمرها روبرو شده است، به طوری که بازی کالاف دیوتی در همان ماه های ابتدایی انتشار در بازار به سرعت محبوبیت پیدا کرد و توانست به صدر فروش فروشگاه های Google Play و Apple App Store برسد.

معرفی و تعریف سی پی :  این سی پی به معنای فلج مغزی نیست بلکه شما در بازی کالاف نیاز دارید تا تجهیزات خریداری نمایید برای خرید کلیه اقلام مورد نیاز شما به پول نیاز دارید در واقع پول بازی کالاف سی پی نام دارد .

موارد مصرف سی پی :  چرا ما نیاز داریم پول CP کالاف دیوتی را خریداری کنیم  و با خرید این پول به چه امکاناتی دست پیدا می کنیم؟  بهتر است بدانید با خرید این نوع پول شما قادر خواهید بود به آبشن های زیر دست پیدا کنید:

 خرید انواع تسلیحات جذاب و پیشرفته

تهیه انواع اسکین های حرفه ای و خاص

ایجاد قابلیت بازی در حالت پرمیوم و ویژه

ایجاد توانایی انجام بازی در نقشه های مختلف با تجهیزات عالی و پیشرفته

امکان دسترسی به تجهیزات اضافه

توانایی افزایش قدرت مبارزه با دشمنان

کسب برتری در نبردهای مختلف و بدست آوردن رتبه های بالا در بازی

آیا امکان هک cp کالاف دیوتی موبایل وجود دارد؟

در این باره کلی در ایران کلاه برداری می شود و به نام هک سی پی مواردی را به فروش می رسانند که بعد از دریافت وجه کلا محو می شوند پس مواظب کلاه برداران این جوزه باشید اما اینکه آیا می توان سی پی را هک کرد باید گفت سه راه برای بدست آوردن سی پی وجود داردکه عبارتند از:

  • شما بایستی چالش ها و تایتل هایی که خود بازی میزاره رو انجام بدهید و سی پی بدست بیاورید.
  • شما می توانید گیفت کارت رایگان بدست بیاورید و با گیفت کارت cp رایگان کالاف دیوتی موبایل بگیرید.
  • استفاده از نرم افزار های معبر برای دریافت سی پی رایگان خارجی که در دسترس هستند استفاده کنید.

هک و چیت بازی کالاف دیوتی موبایل چگونه است؟

دوستانه به شما می گوییم و توصیه می کنیم که برای این بازی از نسخه رسمی و اصلی استفاده کنید چونکه هم از خطر مسدود شدن اکانت در امان میمانید،  و هم  طعم و لذتی که در نسخه رسمی وجود دارد در نسخه های هک و چیت نمیتوان تجربه کرد کرد. .

بهتر است بدانید که بازی call of duty mobile hack چندین نسخه متعدد و روش های مخصوص خودش را دارد  که برای شما تشریح می کنیم. یکی از نسخه های محبوب و خوب هک کالاف دیوتی موبایل بدون نیاز به روت است که کاربران زیادی را به طرف خود کشیده و جذب کرده است. در بخش هک و چیت ویژگی های خاص و منحصر بفردی شامل بازی شما میشود که می توان به تعدادی از آنها اشاره کرد از جمله: ایم بات، نداشتن ریکوال یا لگد اسلحه، رادار، وال هک و کلی ویژگی های دیگر که  برای شما می تواند جالب باشد وطعم متفاوتی از بازی را ارائه دهد.

 بررسی و معرفی نسخه هک و چیت، بازی  Call Of Duty Mobile

استفاده از رادار

برای این کار در قسمت بتل رویال اولین و مهم ترین نکته این است که پس از فرود آمدن به سرعت بدنبال لوت و منابع و تجهیزات باشید رادار انها را به شما نشان خواهد داد پس از ویژگی رادار، نباید غافل شد چرا که به راحتی لوت ها و تجهیزات (اسلحه،مدیک، اسکوپ و..) را برای شما پیدا می کند . مثلا اگر شما بیرون از خانه ای باشید رادار این ویژگی را به شما میدهد که بدون وارد شدن به خانه منابع و تجهیزات داخل خانه را ببینی به سرعت در کمترین زمان تجهیزات خود را کامل کنید.

apps.63885.63294542231951751.1a520c30 bdb5 4fe6 9bc2 fb5623de4946.646b8a68 152b 4668 ad52 e4bd2d7bf9bf

 استفاده از مایکرو اسنایپ

تک تیرانداز یا اسنایپر همه اسنایپر بازا از این ویژگی غافل نخواهند شد چرا که مایکرو اسنایپ به شماتوانایی  قفل شدن نشانه گیری بر روی هدف و شلیک اتوماتیک را خواهد داد و محال است دشمن از دست تک تیرانداز با ویژگی مایکرو اسنایپ بتواند فرار کند یا زنده بماند.

استفاده از آیتم پرش بلند

این آیتم  به بازیکن اجازه میدهد بین ۴۰ تا ۵۰ متر پرش کند و این امر موجب میشود بازیکن به راحتی به بالای ساختمان یا خانه برود و از آن برای فرار و کمین کردن سنگر گرفتن مخفی شدن استفاده کند. همچنین از دیگر ویژگی های پرش بلند میتوان به بررسی موقعیت های اطراف خود و شناسایی و مراقبت  اشاره کرد که تاثیر بسزایی خواهد داشت.

استفاده از ایم بات

ایم بات یک ویژگی ممتاز و کارت برنتده شما در جنگ است. به احتمال زیاد شما هر از گاهی در بازی مشاهده میکنید که با یک تیر و بدون هدشات دشمن کشته میشود در واقع این ویژگی ایم بات است چرا که تنها کافیست نشانه بگیرید و ایم بات به طور خودکار نشانه را به روی هدف متمرکز میکند و با یک شلیک به هرجا مثلا شلیک به پا حریف شما کشته خواهد شد. دو ویژگی اصلی ایم بات عبارتند از:

با یک شلیک به دشمن اورا کشته و برنده شوید.

نیازی به دقت در نشانه گیری نیست و خودکار صورت می گیرد .

 وال هک کالاف دیوتی موبایل یک امکان ویژه:

چه در جنگ واقعی و چه در بازی جنگی یکی از مواردی که خیلی از بازیکن ها به آن علاقمند هستند دیدن دشمن از پشت خانه،ساختمان،درخت و قسمت های مخفی است وال هک این امکان را برای شما ایجاد می کند تا بتوانید این قسمتها را ببینید و شناسایی کنید برای انهدام آنها.  

مزیتی به نام نداشتن ریکوال یا لگد اسلحه

مشکل بعدی بازیکن ها در بازی کالاف لگد اسلحه است که این مشکل  در هک و چیت با قرار دادن  یک گزینه خاص برای نداشتن ریکوال یا همان لگد اسلحه مرتفع گردیده است و طی آن به راحتی دشمن را از پا در میاورید. این گزینه بیشتر مخصوص اسلحه هایی از جمله مسلسل کلاشینکف (AK-47) میباشد. چرا که اینگونه اسلحه ها در کنار قدرت زیاد لگد غیر قابل تحملی را در درون بازی در بر دارند کلاش اسلحه خوبی است در واقعیت لگد آن از بقیه سلاحها کمتر است .

استفاده از سرعت زیاد

سرعت زیاد یکی از قابلیت های  جذاب هک و چیت بشمار میرود. در این نسخه ها سرعت خود را در بازی چندین برابر افزایش میدهند. این امر باعث چابکی شده و توانایی این بوجود می آید که به راحتی از دست دشمنان فرار کنید یا به شکار دسته جمعی حریفان بپردازید.

 فهرست ویژگی های کلی هک کالاف دیوتی موبایل

داشتن گرافیک اچ دی و زیبا

گیم پلی اعتیاد آوری است

منابع و ابزار بی نهایت در اختیار شما است

امکان ارتقاء سطح اسلحه ها تا آخرین لول

توانایی دیدن دیگر بازیکنان از پشت دیوار

گرفتند امتیاز و منابع بینهایت

امکان خرید و ارتقاء سریع تمامی اسلحه های موجود

بازی کردن با دوستانی که این نسخه رو دارند

امکان فعال کردن مود های Wallhack و Aimbot

سی پی بینهایت

بازی های رایانه ای بسیار اعتیاد آور است به خانواده ها توصیه می کنیم که تا سر حد امکان میزان بازی فرزندان را در روز کنترل نمایید و برای این کار ما نرم افزار SPY24 را پیشنهاد می دهیم.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا