برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

روش های هک گوشی همسر رایگان

متاسفانه امروزه هک گوشی های همراه به یک معضل جدی تبدیل شده است. شرایط اقتصادی کشور نیز، یک عامل تحریک کننده برای هکر ها و دزدیدن اطلاعات شخصی به منظور اخاذی از طرف مقابل می باشد. هک کردن تلفن های هوشمند شاید در ابتدا سخت به نظر برسد، اما امروزه با استفاده از برنامه های متعدد، می توان نسبت به دزدیدن اطلاعات کاربری افراد اقدام کرد. از این جهت آشنایی با راهکار های جلوگیری کننده و اقدامات پس از هک شدن، امری ضروری برای همه افراد می باشد.

عواملی که باعث هک کردن تلفن های همراه می شود

تلفن های همراه امروزه به یکی از پرکاربردترین ابزار در دسترس انسان ها تبدیل شده اند. کارایی گوشی های همراه تنها محدود به تماس گرفتن و برقراری ارتباط با دیگران نیست، بلکه امروزه این ماشین های کوچک، به عنوان مغز دوم انسان ها فعالیت می کنند. روزانه اکثر افراد اطلاعات مهم کاربری خود نظیر شماره ها و رمز کارت های شتاب، اطلاعات حساب های بانکی، اطلاعات هویتی و … را در حافظه تلفن های همراه ذخیره می کنند.

این امر موجب شده تا هک گوشی های همراه توسط سودجویان بیش از قبل شود. عوامل متعددی می توانند منجر به هک گوشی شوند که شاید در ابتدا بسیار ناباورانه به نظر برسند. عواملی نظیر اتصال به وای فای های رایگان، استفاده از ایستگاه های شارژ رایگان، نمایش نوتیفیکیشن برنامه های ناامن، لینک های ناشناس، آپدیت های تلفن همراه و … همگی از عواملی هستند که می توانند خطر هک شدن را در تلفن همراه شما افزایش دهند.

هک گوشی

دلایل هک کردن گوشی همسر

غیر از این که افراد سودجو و منفعت طلب می توانند اقدام به هک تلفن همراه شما کنند و اطلاعات حیاتی شما را به سرقت ببرند، اعضا خانواده نیز می توانند به دلایل مختلف به تلفن همراه شما نفوذ کنند. امروزه هک کردن گوشی آقایان و خانم ها توسط همسرانشان بسیار رایج است. می توان گفت اصلی ترین دلیل هک گوشی همسر، عدم اعتماد و صداقت میان زوجین می باشد. عواملی مانند خیانت، تلفن ها و پیام های مشکوک، رمز های پیچیده و مخفی و … از عواملی هستند که شک را در دل پارتنر های عاطفی ایجاد می کنند و برای پی بردن به محتویات تلفن همسران خود، اقدام به هک کردن ان ها می کنند. با این که تلفن همراه یک وسیله کاملا شخصی است و نفوذ به حریم آن تفاوتی با دزدی ندارد، اما امروزه هک کردن گوشی همسران بیش از مسائل دیگر به چشم می خورد.

کدهای مخفی نوکیا

روش های مختلف هک گوشی

هک گوشی های همراه روش های مختلفی دارد. اما مطمئن ترین روش آن، اقدام از طریق هکر ها می باشد. اگر می خواهید که تلفن همسر خود را هک کنید، باید افراد متخصص در این کار را پیدا کنید. آن ها می توانند با  برقراری یک تماس ساده و چند ثانیه ای، به اطلاعات تلفن های همراه دسترسی پیدا کنند. اما امروزه برنامه هایی طراحی و عرضه شده اند که با نصب آن ها به راحتی می توان به تلفن همراه افراد مختلف نفوذ کرد و اطلاعات مورد نظر را به سرقت برد. ارسال پیام های لینک دار مخصوص، از دیگر روش های هک تلفن همراه است. فرد مورد نظر با کلیک بر روی لینک مخرب، راه را برای دزدیدن اطلاعاتش باز خواهد کرد. با این حال نفوذ به اطلاعات شخصی افراد حتی همسر و فرزندانتان، کاری غیر اخلاقی است و با امر دزدی هیچ تفاوتی نخواهد داشت.

کدهای مخفی نوکیا

برنامه هک گوشی همسر

همان طور که ذکر شد، یکی از راه های ساده برای هک گوشی، استفاده از برنامه های مخصوص ان می باشد. برنامه های مختلفی در سایت های گوناگون یافت می شوند که به راحتی می توانند به تلفن همراه افراد نفوذ کنند. این برنامه ها برای هر نوع سیستم عاملی، به صورت مجزا طراحی شده اند و می توانید آن ها را دانلود کرده و استفاده نمایید. البته برنامه های بسیار قوی برای هک کردن تلفن های همراه، رایگان نیستند و برای دانلود آن ها باید در ابتدا هزینه ای را بپردازید. برخی از آن ها نیز هزینه های درون برنامه ای دارند. برنامه هایی نظیر AndroidRAT، cSploit، Shark for root، Nmap، Wi-Fi Kill و … از اپلیکیشن های مشهور شناخته شده برای سیستم عامل اندروید هستند که می توانند اطلاعات مورد نیازتان را به دستتان برسانند.

هک گوشی همسر رایگان

اگر پرداخت های درون برنامه ای و یا هزینه دانلود کردن این برنامه ها برایتان مشکل ساز است، می توانید از برنامه هک گوشی همسر رایگان استفاده کنید. در حال حاضر بسیاری از سایت های مربوط به هک، اپلیکیشن های رایگان را در اختیار افراد مبتدی قرار داده اند. این اپلیکیشن ها به گونه ای طراحی شده اند که افراد مبتدی و غیر حرفه ای نیز بتوانند از آن ها استفاده کنند. این دسته از اپلیکیشن ها یک رابط آسان برای نفوذ به تلفن های همراه افراد است. اما باید بدانید که آن ها می توانند اطلاعات را فاش کنند و از امنیت بالایی برخوردار نیستند. لازم به ذکر است که بیشتر اپلیکیشن های رایگان برای سیستم عامل اندروید کارایی دارند و به دلیل امنیت بسیار بالا سیستم عامل ios، توانایی هک کردن آن را نخواهند داشت.

کدهای مخفی نوکیا

مجازات هک کردن تلفن همراه همسر

انجام فرایند هک گوشی به وسیله برنامه های رایگان و یا افراد متخصص، یک فرایند با ریسک بسیار بالا می باشد. زیرا که احتمال دارد، افراد متوجه تغییر در تلفن های همراه خود شوند و به پلیس سایبری گزارش دهند. پلیس سایبری تا کنون اقدامات بسیار جدی در برابر هک کنندگان گوشی های همراه انجام داده است. به طور کلی فرایند هک کردن گوشی یک جرم محسوب می شود و هیچ تفاوتی ندارد که شما همسر، پدر و یا مادر افراد باشید. محافظت از فرزندان در برابر خطرات فضای مجازی و یا عدم اعتماد به همسر، به هیچ عنوان دلایل قانع کننده ای برای پوشاندن جرمتان نیست و باید مطابق با نظر قاضی و قانون های مدنی کشور، مجازات شوید.

هک کردن گوشی همسر، به معنی نقض حریم شخصی است و می تواند حبس و یا پرداخت جرائم نقدی را همراه آورد. البته باید بدانید که مقدار جریمه شما به میزان دخالتتان در حریم خصوصی افراد بستگی دارد و مطابق با نظر قاضی، ممکن است جرائم سبک و یا سنگین به شما تعلق بگیرد. در هر صورت اگر به فکر هک کردن تلفن همراه همسرتان هستید، باید عواقب آن را نیز به طور کامل قبول کنید.

کدهای مخفی نوکیا

هک کردن گوشی همسر به صورت قانونی

با این که هک کردن تلفن همراه همسر جرم است و انجام آن غیر قانونی می باشد، اما در برخی از شرایط خاص می توان به صورت قانونی این فرایند را انجام داد. برای این کار در ابتدا باید به دادگاه خانواده مراجعه نمایید و با تنظیم یک شکایت نامه، درخواستتان را به قاضی ارائه دهید. قاضی مربوطه با بررسی کامل جوانب، می تواند حکم قانونی نفوذ به حریم تلفن همراه همسرتان را به شما بدهد. البته این فرایند به سادگی گفتارش نیست و بسیار زمان بر می باشد. باید توجه کنید که اعطای حکم هک گوشی همسر، به صورت نامحدود صادر نمی شود و باید زیر نظر مراجع قانونی صورت گیرد و هم چنین حدود نفوذ به گوشی همسرتان را نیز قاضی، مطابق با مشکلات ارائه شده صادر خواهد کرد.

راهکار های جلوگیری از هک شدن تلفن های همراه

با این که هک گوشی یک فرایند بسیار پیچیده است، اما با انجام راهکار های ساده ای می توان از دزدیده شدن اطلاعات درون آن جلوگیری کرد. نخستین گام برای جلوگیری از هک کردن گوشی، استفاده از رمز های عبور استاندارد و همچنین احراز هویت دو عامله می باشد. برنامه ها و اپلیکیشن های مورد نیازتان را حتما از منابع معتبر دانلود نمایید و با استفاده از Google Authenticator، یک لایه امنیتی را به حساب کاربری خود در گوگل اضافه کنید. از وای فای و ایستگاه های شارژ عمومی استفاده نکنید.

پیکربندی بلوتوث تلفن همراهتان را به درستی انجام دهید. از لینک های ناشناس استفاده نکنید و برنامه هایی که در قالب اپلیکیشن های اصلی مانند تلگرام و اینستاگرام، به حساب های کاربریتان ارسال می شوند را نصب نکنید. با رعایت راهکار های بالا تا حد زیادی می توانید از نفوذ افراد به اطلاعاتتان جلوگیری نمایید. با این حال اگر متوجه مورد مشکوکی در تلفن همراه خود شدید و یا به طور ناگهانی اختلالاتی در گوشی همراهتان به وجود آمد، به سرعت به پلیس سایبری اطلاع دهید.


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا