برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

نرم افزار کنترل و ردیابی آشنایی با اپلیکیشن های کنترل و ردیابی اندروید

پیشرفت روزافزون فضای مجازی اطلاعات و محتواهای مخرب را می تواند به راحتی در دسترس قرار دهد .  داشتن یک نرم افزار کنترل و ردیابی  از راه دور برای کنترل گوشی هایی که در حال حاضر در دسترس بیشتر کودکان و نوجوانان است امری ضروری است. والدین با داشتن یک برنامه کنترل و ردیابی از راه دور موبایل برای محافظت از اعضای خانواده در دنیای مجازی خیال خود را آسوده می کنند.اپلیکیشن های کنترل از راه دور نرم افزار های قدرتمند اندرویدی هستند ;و با ردیابی و کنترل گوشی های هوشمند  به صورت نامحسوس این امکان را به والدین می دهند که با کنترل کردن فرزندان خود از راه دور آنها را از خطرات دنیای مجازی نجات دهند .

نرم افزار کنترل و ردیابی اندرویدی چیست؟

یک نرم افزار اندرویدی است  که به جهت کنترل و ردیابی موبایل های اندرویدی در نظر گرفته شده است.این نرم افزار با یک نصب بسیار راحت و ساده نگرانی والدین  برای فعالیت فرزندانشان در فضای مجازی را برطرف می کند. که به صورت 24 ساعته بتوانند  اعضای خانواده خود را از طریق تلفن همراهشان کنترل کنند.

نرم افزار کنترل و ردیابی آشنایی با اپلیکیشن های کنترل و ردیابی اندروید

شیوه کار نرم افزار کنترل و ردیابی اندرویدی

نرم افزار کنترل و ردیابی SPY24 بعد از نصب  در  گوشی ها در حالت مخفی قرار خواهد گرفت.  اگر قصد کنترل گوشی تلفن فرزندتان را دارید فقط  کافیست این نرم افزار را روی دستگاه فرد مورد نظرتان نصب کنید. بعد از نصب  این نرم افزار با تبدیل شدن  به یک برنامه سیستمی در گوشی  خود را از دید مخفی می کند و هیچ نشانی از آن در گوشی موبایل یا تبلت باقی نخواهد ماند. تنها  زمانی که قصد نصب نرم افزار را دارید باید به گوشی مورد نظر دسترسی داشته باشید و در گام های بعدی  و آپدیت کردن نرم افزار شما به گوشی که قصد ردیابی آن را دارید نیازی ندارید.این نرم افزار این قابلیت را دارد زمانی  که تلفن همراه که باید ردیابی شود اگر به اینترنت متصل نباشد، اطلاعات را جمع آوری و ثبت کند. وقتی که تلفن همراه مورد نظر توانست به اینترنت متصل شود همه اطلاعات جمع آوری شده را برای شما ارسال خواهد کرد.

شیوه کار نرم افزار کنترل و ردیابی اندرویدی

امکانات نرم افزار کنترل و ردیابی اندرویدی

یکی از ویژگی های خیلی مهمی که نرم افزار کنترل  و ردیابی  می تواند برای شما داشته باشد کنترل از راه دور  گوشی یا تبلت  فرزند شما است .شما با داشتن  نرم افزار کنترل و ردیابی می توانید عملیاتی که در ادامه ذکر می کنیم را روی گوشی مورد نظرتان انجام دهید.

– کنترل  پیام ها: نرم افزار  کنترل و ردیابی به شما امکان کنترل تمامی پیام های دریافت شده و ارسال شده را با تاریخ و زمان خواهد داد.

– کنترل کردن گالری: می توانید با استفاده از نرم افزار کنترل و ردیابی تمامی عکس ها و فیلم های ضبط شده در گالری را از راه دور کنترل کنید.

– مسدود سازی تماس :اگر نگران تماس های ناشناس و مزاحم فرزندانتان هستید و می خواهید از راه دور  او را از این تماس ها در امان نگه دارید می توانید تماس های مزاحم را از راه دور مسدود کنید.

– روشن و یا خاموش کردن :روشن و خاموش کردن گوشی که آن را کنترل و ردیابی می کنید از طریق نرم افزار کنترل و ردیابی به راحتی قابل انجام است.

– روشن یا خاموش کردن  wi-fi: شما حتی می توانید وای فای گوشی مورد نظر را از راه دور خاموش و روشن کنید.

–  روشن یا خاموش کردن موقعیت مکانی: زمانی که GPS گوشی مورد نظر خاموش باشد شما برای پیدا کردن موقعیت مکانی لحظه به لحظه او می توانید از راه دور ان را فعال کنید و موقعیت را پیدا کنید..

– ضبط کردن به صورت مخفی از راه دور: نرم افزار کنترل و ردیابی به شما  این امکان را می دهد که بتوانید از راه دور دوربین گوشی مورد نظر را روشن کنید  و با آن به طور مخفی عملیات ضبط را انجام دهید.

– گرفتن اسکرین شات: اگر قصد عکس گرفتن از صفحه را دارید این برنامه قابلیت گرفتن اسکرین شات صفحه مد نظرتان را دارد.

– کنترل کردن تماس: با استفاده از این نرم افزار شما می توانید تمامی تماس های دریافتی ،بی پاسخ و گرفته شده را بررسی کنید

– کنترل کردن شبکه اجتماعی:  اگر قصد نظارت بر شبکه های اجتماعی  اعضای خانواده خود را دارید با نصب این برنامه می توانید تمامی پیام ها و فایل ها را در همه شبکه های اجتماعی از جمله: اینستاگرام،تلگرام،واتساپ،لاین و … چک و بررسی کنید.

– نصب مخفی و بدون نشانه: یکی از بهترین قابلیت های نرم افزار کنترل و ردیابی نصب مخفی آن است.

مسدود سازی وب سایت ها : شما می توانید  زمانی که فرزندانتان وارد یک وب سایتی شده که محتوای آن مخرب بود آن وب سایت را از راه دور مسدود کنید.

امکانات نرم افزار کنترل و ردیابی اندرویدی

مزیت های برنامه کنترل از راه دور

1) کنترل و ردیابی فرزندان:زمانی که شرایط کاری شما ایجاب می کند که در بیرون از منزل فعالیت داشته باشید با داشتن نرم افزار کنترل و ردیابی می توانید فرزندانتان را از خطرات مخرب فضای مجازی با کنترل از راه دور در امان نگه دارید.

2) کنترل افراد مسن :اگر پدر و یا مادر مسنی دارید که باید 24 ساعته  از او مراقبت کنید و مکان آنها را ردیابی کنید داشتن  این نرم افزار تا حد زیادی به شما کمک خواهد کرد.

3) ردیابی بیماران آلزایمری :اگر فردی از اعضای خانواده شما  به بیماری آلزایمر مبتلا باشد داشتن نرم افزار کنترل و ردیابی کمک بسیار خوبی برای شما جهت نظارت و کنترل او می باشد.

4)ردیابی زمان مفقودی موبایل :نصب و داشتن این برنامه  روی گوشی زمانی که آن را گم کرده اید و یا از شما دزدیده شده است می تواند برای شما بسیار مطلوب باشد.

5) ردیابی کارمندان شرکت: اگر مدیر شرکتی هستید و شیوه کسب کار شما به گونه ای است که مجبور هستید کارمندانتان را برای کسب درآمد و  معرفی محصولاتتان به خارج از دفتر بفرستید تا فعالیت خود را آغاز کنند  .با نصب نرم افزار کنترل و ردیابی اندرویدی می توانید کیفیت و کارایی کارمند خود را همیشه کنترل کنید. بررسی کردن کیفیت و کارایی کارمندان بدون شک در میزان عملکرد و درآمد شرکت تاثیر خواهد داشت.

مزیت های برنامه کنترل از راه دور

معایب نرم افزار کنترل و ردیابی

از مهم ترین معایب استفاده از اپلیکیشن های کنترل از راه دور می توان  به وارد شدن حریم خصوصی افراد  اشاره کرد.

معایب نرم افزار کنترل و ردیابی

سیستم عامل مورد نیاز این برنامه کنترل و ردیابی

قابلیت نصب نرم افزار بر روی تمامی نسخه های اندرویدی و ios ممکن است .اگر گوشی مورد نظر شما اندروید است نرم افزار کنترل  و ردیابی اندرویدی  موبایل می تواند روی همه ی مدل ها و برند های گوشی  که سیستم عامل اندروید دارند به راحتی نصب شود. از آن جا که گوشی ها با سیستم عامل ios  از نظر سیستم امنیتی از حساسیت بسیار بالایی برخوردار هستند .همه نرم افزارهای اندرویدی موجود قابلیت نصب روی سیستم عامل ios را ندارند.

سیستم عامل مورد نیاز این برنامه کنترل و ردیابی

انواع نرم افزار های ردیابی و کنترل

اپلیکیشن های کنترل و ردیابی را می توان به  دو نوع آنلاین و نوع آفلاین تقسیم بندی کرد.در ادامه این مقاله نمونه هایی از هر دو نوع این اپلیکیشن را برای شما بازگو می کنیم.

  10 نوع از بهترین نرم افزار کنترل و ردیابی اندرویدی آنلاین

در این مقاله قصد داریم شما را با انواع نرم افزار کنترل و ردیابی اندرویدی  فرزندان که قابلیت نصب روی  سیستم عامل های اندروید و IOS دارد و مورد استقبال قرار گرفته است آشنا کنیم.

1- ردیاب کودک (Famisafe):یک ردیاب محبوب با بیش از 100 هزار نصب در برنامه گوگل پلی که قابلیت نصب روی انواع گوشی های اندرویدی و ios را دارد.

2- Family Locator  : یکی از 5 نرم افزار پرطرفدار  ردیابی است که علاوه بر کنترل فرزندان در زمان مفقودی گوشی هم از آن استفاده می شود.

3- Kid Logger: نرم افزار کنترل آنلاین قابلیت نصب روی گوشی های اندرویدی ،  ios و ویندوز  را داراست .

4- Footprints : قابلیت نصب این برنامه تنها روی سیستم عامل ios امکان پذیر است.

5- SFP: از جمله قابلیت های آن  کنترل شبکه های اجتماعی ،مکان یابی، لیست مخاطبین و تماس ها،کنترل پیام ها می باشد.

6- Underspy:  این نرم افزار اندرویدی علاوه بر قابلیت های نرم افزار sfp  ویژگی های دیگری هم دارد که عبارتند از : ضبط کردن تماس ها،ارسال کردن عکس و ضبط کردن.

7-برنامه کنترل و ردیابی کارمند کنترل: نرم افزار کارمند کنترل جهت ردیابی کارمندانی که فعالیت آنها خارج از دفتر کار است مورد استفاده قرار می گیرد

8- Glympse  : این نرم افزار قابلیت نصب روی تمامی سیستم عامل های اندروید و ios را دارد.

9- Bark :نرم افزار کنترلی Bark می تواند فعالیت های فرزند شما را در یوتیوب و حتی 24 شبکه اجتماعی تحت کنترل  شما قرار دهید.قابلیت نصب این نرم افزار روی تمامی نسخه های اندرویدی و IOS است.

10-Qustodio:نرم افزار Qustodio یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های  کنترل از راه دور است که قابلیت نصب روی تمامی سیستم عامل را دارا می باشد.

ردیابی گوشی اندروید و استفاده از روش های مختلف برای انجام آن

انواع نرم افزار های ردیابی و کنترل

ردیابی آفلاین و چند نمونه از اپلیکیشن های آفلاین

نرم افزار  ردیابی اندرویدی  آفلاین نیازی به دسترسی اینترنت ندارند و با ارسال پیام اطلاعات را نمایش می دهند.در ردیابی افلاین با تماس گرفتن به سیم کارتی که برنامه افلاین در آن نصب است میتوان  ان را ردیابی کرد. در زیر چند نمونه از این اپلیکیشن ها به شما معرفی می شود.

1)CoPilot GPS Sat-Nav Navigation

2) GPS Navigation and Maps Sygic

3)ردیاب خودرو مدل آلفا

ردیابی آفلاین و چند نمونه از اپلیکیشن های آفلاین

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا