برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

شنود موبایل دیگران از راه دور

شنود موبایل دیگران از راه دور یکی از بزرگترین دغدغه های تکنولوژی شناخته شده است، در هر گوشی همراه یک میکروفن وجود دارد که شما می توانید از طریق آن صدا را بشنوید یا صدای خود را به شخص دیگر انتقال دهید. این میکروفون بسیار حساس می باشد، این میکروفن عامل اصلی برای کد شنود تماس دیگران است، که شما می توانید از طریق آن به کنترل مکالمات افراد بپردازید. در این مقاله از وبسایت اسپای 24 ما را همراهی کنید.

شنود موبایل دیگران از راه دور

شنود مکالمات دیگران به صورت کلی یک جرم محسوب می شود، مگر اینکه شما از کد شنود تماس دیگران برای فرزندان خود استفاده کنید تا در دنیای خطرناک مجازی ، از آن ها مراقبت کنید و از هر گونه آسیب آن ها را در امان نگه دارید. حدود 90% افراد زمانی که درباره شنود مکالمات موبایل دیگران با آن ها صحبت می شود به یک دستگاه ضبط صوت فکر می کنند که تمامی مکالمات شما را ضبط خواهد کرد و آن ها می توانند با کنترل مکالمات شما آن ها را کنترل کنند، در صورتی که این روش بسیار قدیمی بوده و در سال 2021 از روش های دیگری برای شنود موبایل دیگران از راه دور استفاده می شود.

شنود موبایل دیگران از راه دور

روش های مختلف شنود موبایل دیگران از راه دور

در سال 2021 علم به قدری پیشرفت کرده است که شما برای شنود مکالمه های دیگران حتی نیاز به دسترسی به گوشی شخص نیز ندارید و می توانید شنود را از راه دور نیز انجام دهید. همچنین شما برای دریافت یک تماس خاص توسط شخص، نیاز به گوش کردن تمامی مکالمه های انجام شده ندارید بلکه تنها کافی است در لیست روی مکالمه مورد نظر کلیک کنید.

کد شنود تماس دیگران

آیا تا به حال به میزان سود فراوانی که شرکت های تولید کننده گوشی دریافت می کنند، توجه کرده اید؟ شرکت های تولید کننده موبایل برای انجام فعالیت های مختلف مانند فعال کردن میکروفون گوشی همراه یا فعال سازی برنامه های کاربردی قبل از تحویل گوشی همراه از شرکت های مختلف هزینه های بسیار زیادی را دریافت می کنند.

یکی از این هزینه ها برای فعال کردن میکروفون گوشی همراه دریافت می شود. زمانی که میکروفون گوشی همراه روشن باشد، شما به راحتی می توانید به فعال کردن شنود موبایل دیگران از راه دور در گوشی همراه خود بپردازید. میکروفون یک بخش بسیار حساس است که حتی در صورتی که گوشی همراه شما خاموش باشد و شما از سیم کارت در گوشی همراه خود استفاده نکنید، توانایی ضبط صدا را به صورت 24 ساعت دارید.

کد شنود تماس دیگران

چگونه می توان میکروفون گوشی افراد دیگر را فعال کرد؟

شما می توانید برای فعال کردن میکروفون گوشی دیگران با برنامه SPY24 به صورت خودکار یک پیام مانند یک اعلان طراحی کنید، این اعلان به شکل های متفاوتی به گوشی همراه هدف ارسال می شود و در صورتی که شخص در پاسخ به یکی از اعلان ها کلمه تایید را فشار دهد، با میل و اراده خود باعث روشن شدن خودکار میکروفون گوشی می شود و شما می توانید به شنود موبایل دیگران از راه دور بپردازید.

کارکرد شنود مکالمات دیگران

برخی از افراد تصور دارند که با روشن شدن میکروفون شنود، مکالمات موبایل دیگران دارای محدودیت است، در صورتی که اگر شما موفق به روشن کردن میکروفون گوشی یک شخص شوید به هیچ عنوان هیچگونه محدودیتی برای شنیدن مکالمات فرد وجود نخواهد داشت بلکه شما با استفاده از دسترسی به گوشی همراه می توانید اطلاعات بیشتری از گوشی او را نیز دریافت کنید.

چگونه شنود گوشی را فعال کنیم؟

اگر با خواندن متن های بالا به شنود موبایل دیگران از راه دور دیگران علاقه پیدا کردید و به دنبال یک راه بی خطر و مطمئن برای شنود می باشید، ما در سایت برای شما برنامه ای را قرار دادیم که شما تنها با نصب این برنامه می توانید به ساخت اعلان جعل برای ورود به گوشی هدف بپردازید و پس از ورود نه تنها کد شنود تماس دیگران را انجام دهید. بلکه به تمامی اطلاعات موجود در گوشی همراه شخص و موقعیت مکانی هدف دسترسی داشته باشید. دانلود برنامه برای شما رایگان می باشد و هیچگونه صدمه ای به دستگاه شما یا دستگاه هدف وارد نخواهد کرد، همچنین هدف ساخت اصلی این برنامه کنترل فرزندان توسط والدین بوده و از مجوز های قانونی برای ساخت برخوردار می باشد.

ویژگی های برنامه شنود مکالمه

  1. شما می توانید گوشی مورد نظر را ردیابی کنید و از موقعیت مکانی حضور او اطلاع پیدا کنید.
  2. شنود موبایل دیگران از راه دور بدون هیچ گونه محدودیت
  3. امکان حذف کردن اطلاعات گوشی هدف از راه دور و بدون اطلاع کاربر
  4. کنترل کامل بر تمامی شبکه های اجتماعی موجود در حساب کاربری هدف مانند اینستاگرام، تلگرام، واتس آپ و…
  5. دسترسی کامل به تمامی پیامک های موجود در گوشی، امکان ارسال یا حذف پیامک نیز موجود می باشد.
  6. دسترسی به مخاطبین کاربر و توانایی ایجاد مسدودیت برای هر کاربر در تماس یا پیامک
  7.  توانایی در بازدید از وب سایت هایی که کاربر تماشا می کند.

با توجه به موارد بالا می توان این برنامه را بهترین برنامه برای شنود موبایل دیگران از راه دور و یا هک گوشی کامل یک فرد معرفی کرد که دسترسی کامل شما را به گوشی همراه کاربر ایجاد می کند.

چگونه شنود گوشی را فعال کنیم

نرم افزار هک را از کجا تهیه کنیم؟

سایت ما به عنوان یکی از معتبر ترین سایت های گوگل، لینک دانلود نرم افزار شنود موبایل دیگران از راه دور به صورت مستقیم را در اختیار شما قرار داده است. برای دانلود تنها کافی است نام سایت ما را در گوگل سرچ کنید و سپس روی لینک بارگذاری شده در سایت کلیک کنید.

در چه مقدار فاصله زمانی شنود موبایل دیگران از راه دور امکان پذیر است؟

در برخی از برنامه های شنود مکالمات، برنامه با استفاده از موقعیت مکانی کار می کند و دارای محدودیت است، برای مثال اگر شما بیشتر از 100 کیلومتر از فرد دور شوید دیگر نمی توانید به کد شنود تماس دیگران او بپردازید زیرا دایره ارتباطات از محدودیت برنامه خارج شده است و به آن دسترسی نخواهید داشت. نکته منفی این برنامه تنها در محدود بودن به فاصله مکانی مربوط نیست بلکه شما زمانی که اتصال خود را با یک گوشی همراه از دست بدهید ممکن است دیگر توانایی اتصال با گوشی را نداشته باشید و تمامی کارکرد گوشی همراه شما با محدودیت روبرو خواهد شد.

اما برنامه طراحی شده توسط سایت ما یک برنامه فوق العاده می باشد که به هیچگونه محدودیت جغرافیایی برای کارکرد وابستگی ندارد، شما حتی می توانید گوشی همراه یک شخص را در یک کشور دیگر نیز مورد بررسی و چالش قرار دهید زیرا این برنامه به گونه ای طراحی شده است که تمامی نقاط جهان را در دایره ارتباطی خود برای شنود موبایل دیگران از راه دور در بردارد.

 

دستگاه شنود موبایل دیگران

آیا امکان ذخیره مکالمات در گوشی هست؟

زمانی که شما برنامه را روی گوشی خود نصب می کنید، یک بخش برنامه به صورت کامل در اختیار شنود موبایل دیگران از راه دور قرار می گیرد. با ورود به این بخش شما شماره تلفن های تماس گرفته شده در لیست تماس اخیر را مشاهده می کنید و روی هر کدام که کلیک کنید، تماس ضبط شده برای شما اجرا خواهد شد. در قسمت پایین اجرا هر ضبط مکالمه شما چند گزینه مشاهده می کنید:

  • حذف مکالمه
  • ذخیره مکالمه در گوشی
  • تغییر در مکالمه
  • اشتراک گذاری مکالمه
  • زمانی که شما بر روی ذخیره مکالمه در گوشی کلیک کنید، مکالمه در بخش پلی لیست شما مانند یک آهنگ در پوشه ای جداگانه ذخیره خواهد شد.

نصب شنود روی گوشی دیگران

آیا امکان دارد که کاربر متوجه عملکرد ما شود؟

نگرانی بسیاری از والدین و کاربران این است که کاربر هدف متوجه عملکرد آن ها شود، توجه کنید شما زمانی که اعلان را برای گوشی مورد نظر ارسال می کنید برنامه بدون اطلاع شخص به صورت نامحسوس در گوشی همراه او نصب و ذخیره می شود، اما برنامه با چشم بصری دیده نمی شود و کاربر به هیچ عنوان توانایی پیدا کردن برنامه را نخواهد داشت. حتی اگر گوشی همراه به دست سخت افزار کار یا نرم افزار کار نیز مورد بررسی قرار گیرد، از وجود این برنامه در گوشی همراه اطلاع پیدا نخواهد کرد. اگر درباره شنود موبایل دیگران از راه دور و کد شنود تماس دیگران نظری دارید در قسمت کامنت های این صفحه از سایت اسپای 24 به اشتراک بگذارید.

منبع: celltrackingapps.com

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا