دانلود برنامه شنود صدا

دستگاه شنود موبایل | شنود موبایل همسر

هر تلفن همراهی دارای یک میکروفون بسیار حساس است و از طریق آن می توان اقدام به شنود موبایل همسر کرد و به عنوان بهترین دستگاه شنود موبایل از آن استفاده کرد. این نوع دستگاه همواره قابلیت فعال شدن را دارا می باشد. فعال کردن این میکروفون نیازی به برقراری تماس با گوشی مزبور و فعال شدن سیم کارت گوشی و یا حتی روشن بودن تلفن همراه ندارد. در این مطلب از سایت اسپای 24 شما را بیشتر آشنا می کنیم.

آیا برنامه SPY24 نرم افزار و دستگاه شنود موبایل و شنود محیط اطراف را دارد؟ بله

محتوا پنهان

 

قیمت دستگاه شنود موبایل

شنود موبایل می تواند از آن چه فکر می کنید، ساده تر باشد، ولی از همه مهم تر این است. که شنود موبایل یا تلفن ثابت دیگران بدون اجازه که معمولا هم به قصد جاسوسی و پنهانی خواهد بود، غیرقانونی است. اما قصد دارد تانها از جنبه آموزشی و همچنین معرفی روش های مختلف شنود از راه دور سطح آگاهی را افزایش دهیم تا بتوانید از سو استفاده های احتمالی جلوگیری کنید.

با توجه به نیاز افراد که این روزها برای شنود موبایل همسر بسیار در صدد به دست آوردن برنامه ای هستند که بتوانند تلفن همراه فرزندان و خانواده خود را کنترل و نظارت کنند. هر کجا که استراق سمع و شنود مکالمات تلفن های همراه به میان می آید تصویری که در اذهان عامه نقش می بندد این است که در هنگام برقراری تماس، مکالمات رد و بدل شده توسط دستگاهی واسط ضبط می شود و مورد شنود قرار می گیرد.

این نوع استراق سمع اگر چه می تواند مورد استفاده قرار گیرد اما با پیدایش تلفن های همراه و گسترش ارتباطات سیار، شیوه های جدید و دستگاه شنود موبایل جهت شنود مکالمات و استراق سمع های محیطی به کار گرفته می شود. شرکت های سازنده گوشی های هوشمند از این تجارت ها بسیار سود میبرند فروش دستگاه های فعال کننده میکروفون های تلفن های همراه و امکانات شنود این میکروفون های فعال شده می باشد.

شنود مکالمات اینترنتی :قیمت شنود مکالمات تلفن 

طرز کار این دستگاه ها قابلیت هایی به خریداران آنها می دهد که با استفاده از آن می توانند به راحتی ، تلفن همراه شخص مورد نظر خود را به میکروفون مخفی خود تبدیل نموده و کلیه مکالمات وی در محل کار ، منزل و یا حتی در جمع دوستان را به راحتی شنود نمایند.

البته این دستگاه های شنود تنها توسط شرکت های سازنده تلفن های همراه، تولید نمی شود و سایر شرکت های تولید کننده نرم افزار های موبایل نیز می توانند در صورت داشتن کد های نفوذ به دستگاه های تلفن های همراه شرکتی خاص نرم افزار مناسب شنود این نوع تلفن های همراه را تولید نمایند.

البته فعال کردن این نوع سیستم، عموماً نیاز به نصب نرم افزار مربوطه بر روی تلفن همراه افراد قربانی دارد که این عمل ممکن است از طریق ارسال پیامک ، بلوتوث و … انجام گیرد.

دستگاه شنود موبایل

با توجه به این اقدام که شما با ارسال پیامکی برای نصب این نرم افزار مخفی استفاده نماید، پیامکی عمومی مانند تبریک سال نو به طیف وسیعی از مشترکان یک شهر ارسال می کند و مشترکان تلفن های همراه نیز پس از خواندن این پیامک ، فرد مهاجم را در جایگذاری این جاسوس کوچک یاری می رسانند.

با استفاده از این تکنولوژی، هر تلفن همراه یک جاسوس بالقوه می تواند باشد که حتی در صورت خاموش بودن دستگاه تلفن همراه نیز می تواند بسته به حساسیت میکروفون خود، امواج صوتی را از شعاعی از محیط خود، جذب و ارسال نماید.

شنود موبایل همسر

لازم به ذکر است که این سیستم جاسوسی، تنها محدود به شنود مکالمات محیطی نمی شود بلکه این دستگاه ها قادر به دسترسی به تمامی بخش های تلفن همراه از قبیل یادداشت های شخصی، پیام های کوتاه ، لیست تماس ها و … می باشند.

اما با ابنکه این دستگاهها قانونی نبوده و بسیار سخت پیدا خواهند شما و اگر هم پبدا شوند قیمت گزافی دارند به صرفه نخواهد بود که شما از آن استفاده کنید ما به شما برنامه ای معرفی خواهیم کرد که با استفاده از آن میتوانید بسیار ساده تمام اطلاعات گوشی فرد مورد نظر خود را بدست آورید

خدمات برنامه شنود مکالمات اپلیکشنSPY24

نحوه شنود مکالمات تلفن همراه شخصی از راه دور

نیت ما به شما کمک کردن شما نگران همسر و فرزند خودتان هستید آیا می خواهید شنود مکالمه تلفن همراه نظر را داشته باشید ما به شما کمک میکنیم تا بتوانید این نگرانی را از ذهن خود دور کنید. برنامه شنود مکالمات وجود دارد بهترین آن برنامه ما هست که به شما اجازه می‌دهد دقیقاً تماسهای   مورد نظر با چه شماره ای و با چه اسمی در ارتباط هستم و مکالمات آن را بشنوید. 

دلایل شما هرچه باشد به مکالمات تلفنی گوش فرا دهید. با این حال ، بهترین برنامه جاسوسی در بازار SPY24 است و در این مقاله به آن خواهیم پرداخت. بنابراین در ادامه بخوانید که چگونه می توان مکالمه تلفن همراه شخصی را از راه دور با استفاده از SPY24 شنود کرد!

نحوه شنود مکالمات به تماسهای تلفنی از راه دور با SPY24

SPY24 قطعاً قدرتمندترین برنامه شنود مکالمات تماسهای در جهان است. در حقیقت ، اگر SPY24 دارید ، به وسایل جاسوسی پیشرفته دیگری احتیاج ندارید ، می توانید هر چیزی را که می خواهید در مورد هر کسی پیدا کنید! به عنوان یک اپلیکیشن قدرتمند و پیشرفته ، استفاده کنید. از برخی از رقبای آن مانند sfp نیز کمی پیچیده تر است.برنامه sfp  به شما اجازه نمی دهد تا مکالمات شخص را گوش کنید. چنین قابلیتی در این برنامه وجود ندارد بلکه برنامه ما SPY24 به شما اجازه می دهد بدون نیاز به روت گوشی مکالمه شخص مورد نظر خود رو کنترل کنید. دوستان هیچ برنامه دیگر نمی تواند چنین قابلیتی را در اختیار دوستان عزیز بدهد. 

وب سایت رسمی SPY24 : www.spy24.ir

به تماسهای تلفنی زنده گوش دهید و شنود مکالمات کنید

شنود کردن تماسهای تلفنی مستقیم شاید قدرتمندترین،و محبوب ترین ویژگی های برنامه SPY24 باشد. برنامه های دیگر مانند mSpy و spf امکان نشان دادن گزارش های تماس را دارند، اما نمی توانند به شما امکان دسترسی به تماسهای تلفنی زنده  را به شما بدهد. spy24 در اصل شما را به عنوان یک شخص ثالث در یک کنفرانس با افراد دیگر تماس تلفنی اضافه می کند. با این حال ، شما یک سکوت کننده هستید ، بنابراین آنها از حضور شما آگاه نیستند.

این به شما فرصتی می دهد تا به هر آنچه راجع به آنها مخفیانه صحبت می کنید بشنوید. برنامه ماه هیچ علائمی پیغامی،هشداری برای گوشی شخص ارسال نمی کند. هر زمان که تلفن مورد نظر یک تماس تلفنی برقرار کند،بلافاصله نیز در تلفن خود یک اعلان دریافت خواهید کرد. به این ترتیب ، می توانید بلافاصله این ویژگی را فعال کنید و شروع به گوش دادن کنید. برای این که کار کنید ، لازم است که یک اتصال اینترنتی قوی و پایدار داشته باشید و همچنین لازم است که تلفن هدف از ویژگی اینترنتی تلفنی برخوردار باشد.

 تلفن ضبط مکالمات  شخص نظر رو دانلود و ذخیره سازی کنید. شاید شما وقت لازم برای گوش دادن به مکالمه را نداشته باشید یا شاید دسترسی به اینترنت نداشته باشید پس برنامه ما شروع به ضبط  می کند در قسمت شماره ای که با آن تماس گرفته است گزینه ضبط مکالمات تماس ها وجود دارد. در این حالت می توانید ضبط مکالمات تلفنی را نیز انتخاب کنید. به این ترتیب ، کل تماس تلفنی در کنترل پنل SPY24  شما ذخیره می شود. شما می توانید از این ویژگی برای ضبط تمام مکالمات همسر ، فرزند یا کارمند خود استفاده کنید. و بعد از وقت خود می توانید بعداً آنها را مرور کنید. 

با این وجود ، باید مراقب باشید زیرا ضبط تلفن در چندین کشور و ایالت های جهان غیرقانونی است. به همین ترتیب ، حتی اگر شواهدی را جمع کنید ، ممکن است در اکثر دادگاههای حقوقی غیرقابل قبول باشد.

به طور زنده به محیط اطراف تلفن گوش دهید.

این ویژگی به طور مستقیم به ضبط یا گوش دادن به تماس های تلفنی مربوط نمی شود. با این حال ، این یکی دیگر از ویژگی های قدرتمند دیگر است که با استفاده از آن می توانید مکالمات خصوصی کاربر مورد نظر را گوش دهید.

این برنامه به عنوان میکروفون قابل استفاده است. به این ترتیب ، شما می توانید تمام محیط اطراف گوشی را بصورت زنده گوش دهید. بنابراین می توانید به طور مستقیم به همه مکالمات کاربر هدف گوش دهید که گویی در آنجا هستید! چگونه می توان از طریق تلفن دیگر به مکالمات تلفن همراه گوش داد؟ 
فیلم آموزشی ما در وب سایت مان قرار داده می شود و نوع استفاده از قسمت ضبط مکالمه ها و محیط

فیلم آموزشی ما در وب سایت

امیدوارم این مقاله ایده خوبی در مورد چگونگی عملکرد SPY24 به شما نشان دهد و چرا بهترین برنامه برای گوش دادن به مکالمات تلفنی شخص از راه دور است. همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم ، SPY24 بسیار ارزان است. با این حال ، این بهترین و تنها وسیله مؤثر برای متوقف کردن تماسهای تلفنی شخص است. به همین ترتیب ، ارزش آن را دارد. اگر سؤال دیگری دارید ، در بخش نظرات آن را یادداشت کنید. 

  • ردیابی و مکان یابی لحظه به لحظه – شنود مکالمات اینترنتی
  • گزارش لیست تماس ها و شنود مکالمات
  • گزارش لیست پیامک ها
  •  گزارش شبکه های اجتماعی
  • گزارش پیام های تلگرام
  •  کنترل عملکرد ایسنتاگرام
  •  گزارش پیام های واتس اپ
  •  گزارش پیام های لاین
  •  وب سایت های بازدید شده
  • اعلام تغییرات سیم کارت
  •  امکان فیلترنیگ تماسها
  • قابلیت فیلتنرینگ پیامکها
  • حذف اطلاعات از راه دور
  • عملکرد در حالت آفلاین
  • و ده ها قابلیت کاربردی دیگر

شنود مکالمات با شماره تلفن به وسیله برنامه SPY24

 

SIM Tracker-spy24

سوالات متداول :

spy24 یک سامانه قدرتمند در ضمینه ارائه آموزش بهترین برنامه ها و نرم افزارهای حرفه ای برای گوشی های هوشمند اندرویدی می باشد. هدف سامانه SPY24 این است که بتواند توسط اشتراک های آموزشی، بهترین برنامه های کنترل، ردیابی و امنیتی گوشی های هوشمند را به والدین ارائه دهد و توسط این آموزش ها کمک کند تا والدین بتوانند فرزندان خود را از خطرات احتمالی دنیای مجازی و واقعی محافظت کنند و حتی به کارفرمایان این کمک را می کند تا بتوانند حداکثر بهره وری از کارمندان خود را در ساعات کاری افزایش دهند.

کنترل و ردیابی تماس ها

ارتباطات فرزندان و خانواده خود را با دوستان و اطرافیانشان تحت نظر بگیرید و روند ارتباطی آنها را مدیریت کنید.

مشاهده دفتر تلفن و مخاطبین

کنترل و مشاهده کامل لیست مخاطبین ذخیره شده در دستگاه به همراه نام و شماره تماس و با امکان تفکیک تمام مخاطبین.

شنود تلفن همراه – مصاحبه با یک کارشناس

شنود یعنی چه؟

این کار به چه شکل‌هایی صورت می‌گیرد؟

آیا ارگان امنیتی می تواند میکروفن تلفن همراه کسی را، بدون آن که او متوجه شود، روشن کند؟ این گونه پرسش‌ها را با محمود تجلی‌مهر، کارشناس مخابرات در میان نهاده‌ایم.

این روزها بحث پیرامون تلفن همراه و امکان شنود و ردیابی آن بسیار داغ است. در طی سه مصاحبه با آقای محمود تجلی مهر، کارشناس مخابرات و اینترنت، مجموعه‌ای از پرسش‌ها در این باره را با ایشان در میان می‌گذاریم.

 

اینک بخش اول، که تمرکز آن بر روی امکان‌های شنود است:

ایا برنامه SPY24 نرم افزار شنود تلفن همراه و شنود محیط اطراف دارد؟ بله

 

دویچه‌وله: آیا این درست است که تا چند سال پیش امکان شنود در شبکه تلفن همراه وجود نداشته است؟

محمود تجلی مهر: بله، این سخن درست است. اکنون چیزی نزدیک به ۱۰ سال است که می توان گفت که استفاده از تلفن همراه کم کم به پدیده ای عمومی در جهان تبدیل شده است. تا آن زمان تنها گروه های کمی از آن استفاده می کردند. دلیل آن به جز نبود پوشش سراسری و رومینگ، بهای بسیار بالای استفاده از تلفن همراه نیز بود. در عین حال تا همین چند سال پیش نیز امکان شنود در شبکه تلفن همراه وجود نداشت. از این رو، گروههای خلافکار و مافیایی و باندهای جنایت سازمان یافته و پس از ۱۱ سپتامبر نیز گروههای تروریستی، خیلی زود به مشتریان شبکه تلفن همراه تبدیل شدند و دست پلیس و ارگان های قانونی بسته بود.

در همان سالها دولت های اروپایی و آمریکا با فشار بر شرکت های بزرگ تولیدکننده سیستم های مخابراتی و اختصاص بودجه پژوهشی برای آنها، خواستار ساخت سیستم های شنود تلفن همراه شدند. این سیستم ها اکنون موجود و عملیاتی هستند و در بیشتر کشورهای جهان به کار گرفته می شوند. امکان و روش شنود در استانداردهای مخابراتی، از جمله در “ETSI TS101671″، “۳GPP TS33107” و چند سند دیگر تعریف شده است. البته هر تولیدکننده جدا از این استانداردهای موجود، قابلیت های ویژه ای را نیز در سیستم خود می گذارد که خارج از چارچوب استاندارد می تواند باشد تا موقعیت خود را در بازار رقابتی برجسته سازد.

  • شنود مکالمات همسر
  • شنود مکالمات موبایل
  • شنود مکالمات اینترنتی
  • قیمت شنود مکالمات تلفن
  • شنود مکالمات همسر

شنود مکالمات با شماره تلفن به وسیله برنامه SPY24

آیا ایران نیز از امکان شنود در شبکه برخوردار است؟

در ایران اگر امکان شنود در یک شبکه مخابراتی وجود نداشته باشد، قانون اجازه شروع به کار را به آن نمی دهد. این تنها ویژه ایران نیست. در بسیاری از کشورها قانون امکان شنود را از شرکت های سرویس دهنده می خواهد. از این رو هر شبکه مخابراتی یا اینترنتی که در ایران کار می کند، با الزام قانون دارای تجهیزات شنود نیز هست.

شنود یعنی چه؟ اگر امکان دارد، شکل های آن را بیشتر توضیح دهید.

شنود به همان مفهوم واژه به معنای این است که ارگان قانونی و اطلاعاتی در صورتی که نیاز این کار را به هر دلیلی تشخیص دهد، امکان این را داشته باشد که شماره آن تلفن همراه را زیر نظر قرار دهد. به بیان گسترده تر، همه مکالمه ها، پیامک های نوشتاری (SMS) و تصویری (MMS)، ارتباط با اینترنت (GPRS) که به آن شماره می رسند و یا از آن فرستاده می شوند، مورد شنود قرار می گیرند.

− این شنود می تواند هم زمان باشد و یا تنها ضبط و آرشیو شود و بعد مورد بررسی قرار گیرد.

− شنود به هیچ رو قابل شناسایی نیست و فرد زیر نظر، متوجه شنود نمی شود. این گونه نیست که صدایی بیاید و یا در مکالمه تاخیر باشد و غیره. کیفیت مکالمه هیچ تفاوتی نمی کند. این سخنانی که برخی می گویند که کسانی روی مکالمه دو نفر آمده اند و چیزهایی گفته اند، بیشتر به شوخی شبیه است. ارگان امنیتی هیچ گاه حضور خود را نشان نمی دهد.

− شماره ها و موقعیت کسانی که با شماره زیرنظر تماس می گیرند، نیز ثبت می شود. هر گونه فعالیت دیگر چون انتقال مکالمه به شماره دیگر (Call Divert) یا کنفرانس سه نفره و غیره نیز در پروتکل ثبت می شود.

− تغییر موقعیت جغرافیایی و تغییر سلول رادیویی اختلالی در شنود ایجاد نمی کند و تمام این فعالیت ها ثبت می شوند.

روش های فنی شنود در لایه های زیری مخابراتی شبکه تلفن همراه با روش های شنود و فیلترینگ اینترنت مشابه (بررسی بسته های اطلاعاتی) است. روزنامه تاتس در برلین نوشته بود که ایران از تکنولوژی DPI (Deep Packet Inspection) برای شنود اینترنت برخوردار است. چنان چه این درست باشد به این مفهوم است که تجهیزات شنود می توانند همه گونه بسته های اطلاعاتی را بگشایند. البته همان‌گونه که در یکی از مصاحبه ها گفته بودم، چنان چه کاربران از فیلترشکن های VPN-based استفاده کنند، اگر تجهیزات شنود بسته ها را بگشایند، قادر به تشخیص محتوای آنها نخواهند بود.

این روزها می گویند که ارگان امنیتی می تواند میکروفن تلفن همراه کسی را بدون آن که او متوجه شود، روشن کند. آیا این کار امکان پذیر است؟

بله، درست است. این امکان وجود دارد. تلفن همراه اگر روشن باشد (در حالت Standby) می توان میکروفن آن را از مرکز روشن کرد و به گفتگوها گوش فرا داد. فرد صاحب تلفن تنها از خالی شدن باتری و یا تلاش بیش از حد دستگاه برای یافتن نزدیکترین آنتن می تواند به فعالیت غیر عادی تلفن خود پی ببرد.

راه مقابله با آن درآوردن باتری است. بیرون آوردن سیم کارت به تنهایی مشکل را حل نمی کند چون تنها شماره تلفن (MSISDN) و IMSI نیستند که در شبکه ثبت می شوند، بلکه شماره IMEI نیز ثبت می شود که بر اساس آن خود دستگاه قابل شناسایی است. از این رو تلفن بدون سیم کارت نیز، اگر روشن باشد، با شبکه ارتباط دارد و قابل ردیابی است.

آیا برای شنود نیاز به حکم دادگاه نیست؟

شنود یک تعرض آشکار به حریم خصوصی یک شهروند است و این نمی تواند با تصمیم تنها یک دستگاه اجرایی دولتی چون پلیس یا دستگاه اطلاعاتی صورت گیرد. در بسیاری از کشورها از جمله آلمان برای این کار به درخواست دادستان و حکم یک دادگاه نیاز است. در سالهای پیش در آلمان نمونه هایی از شنود خودسرانه و بدون حکم دادگاه از سوی ارگان های امنیتی را شاهد بوده‌ایم که در نهایت برای ارگان امنیتی بیشتر دردسر و آبروریزی ایجاد کرد. دادگاه اسنادی را که بر اساس شنود بدون اجازه ارگان قضایی تهیه شده باشند، را برای محکومیت یک متهم در نظر نمی گیرد.

… اما در ایران این کار صورت می گیرد.

در ایران نیز برای شنود تک تک افراد نیاز به حکم جداگانه از سوی قوه قضاییه است. اما این روزها به نظر می رسد که دولت به عنوان ارگان اجرایی، خود را ماورای قانون می داند. و مشکل نیز در اینجاست و نه در شرکت تولید کننده تجهیزات شنود و ردیابی. تولید تجهیزات شنود همان گونه معمولی و استاندارد است که تولید تجهیزات سوییچ، انتقالی، رادیویی و غیره. این تجهیزات بخشی از شبکه مخابراتی است و چیز عجیب و غریبی نیست که گویا یک شرکت آن را تنها برای یک کشور خاص ساخته باشد.

از سوی دیگر این را نیز باید توجه داشت که ایران به عنوان یک کشور در خاورمیانه با آن همه همسایگان مشکل دار خود چون عراق، پاکستان و افغانستان، مشکلات امنیتی بسیاری دارد، چون قاچاق مواد مخدر، تروریسم بین المللی، رفت و آمد های غیرقابل کنترل در مرزها وغیره. در داخل نیز همان گونه باندهای مافیایی و تبهکار دارد که در دیگر کشورها نیز هست. برای کنترل این چیزها کشور به همین تجهیزات دارد.

اگر تلفن همراه شما را به سرقت برند، کاری که در ایران بسیار پیش می آید، به همان تجهیزاتی برای ردیابی و یافتن آن نیاز دارید. اگر کسی مزاحمت تلفنی برای کسی ایجاد کند (چیزی که متاسفانه در ایران بسیار گسترده وجود دارد)، با همین تجهیزات باید ردیابی شود. هر حکومت مردم سالاری هم که در ایران بر سر کار آید، به این تجهیزات نیاز خواهد داشت.

مشکل در این است که حکومت ایران از این تجهیزات با زیرپا نهادن اصول حقوق بشر و حتی قوانین جاری خود برای پی گیری مخالفان سیاسی و یا حتی مردم عادی استفاده می کند.

دستگاه شنود موبایل 

شنود انلاین یک دستگاه کوچک است که صدا را نتقال میدهد. ما دو نوع دستگاه داریم برای استراق سمع اول دستگاه های هستند که صدا را به صورت زنده برای شما انتقال میدهند. حال این دستگاه چه جوری کار میکند این دستگاه نصف یک قوطی کبریت است که جای سیم کارت دارد. یک سیمکارت به دلخواه انتخاب کنید و در دستگاه بزارید.

دستگاه شنود انلاین را در محل مورد نظر کاربزارید. دقت بفرماییبد که دور بر دستگاه باز باشد تا صدای کافی به دستگاه برسد. با شماره سیمکارت روی دستگاه شنود کوچک تماس بگیرید, بدون کوچکترین صدا و یا نور ازاد میکند و شما صدای محل دستگاه شنود از راه دور را به صورت مخفیانه میتواند بشنوید.

عکس بالا را که مشاهده میکنید یک شنود کوچک مخفی ارزان قیمت است, حالا توضیحات یک دستگاه ضبط صدا مخفی به شرح زیر است. دستگاه های ضبط کننده صدا انواع مدل هستند که به شکل های مختلف در بازار عرضه میشوند که هرکدام ویژگی های خاض خود را دارند. دستگاه شنود موبایل که ما به شما معرفی میکنیم کوچکترین دستگاه ضبط صدا مخفی است . دستگاه ضبط صدا مینی توشیبا یکی از بهترین ویس رکوردر های ایران است. این استراق سمع کوچک مخفی حافظه داخلی دارد. دستگاه ضبط صدا کوچک را باید شارژ کنید و روشن کنید. در مکان مورد نظر خود کار بزارید و بعد از مدت مشخص دستگاه شنود رو بردارید. ان را به کامپیوتر و یا گوشی موبایل متصل کنید و صداهای ضبط شده را پخش کنید.

این نوع شنود ضبط کننده صدا است و به صورت انلاین نیست . دستگاه ضبط صدا مخفی  ارزان قیمت دارای حافظه داخلی و باطری قابل شارژ و ۶ ماه گارانتی تعویض است. حالا شما میتوانید بنا به تشخیص خود هر یک از این نوع شنود را انتخاب کنید. جهت خرید و مشاوره انواع دستگاه شنود موبایل و یا انواع دستگاه ضبط صدا مخفی با ما در تماس باشید.

شنود مکالمات با شماره تلفن به وسیله برنامه SPY24

نرم افزار جاسوسی شنود صدا و برنامه هک از راه دور همراه SPY24 شنود تلفن همراه همسر

شنود تلفن همراه همسر – روش های شنود تلفن همراه – نرم افزار شنود تلفن همراه دیگران

نرم افزار جاسوسی برای شنود از راه دور را خیلی از کاربران ما درخواست داده بودند، بالاخره برنامه آماده شده و در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

 

نرم افزار جاسوسی اندروید نه تنها به شما تمام پیامهای نوشتاری را خواهد داد بلکه خواهید توانست فعالیت های فرزند و فرد مورد نظر خود را به صورت زنده مشاهده کنید. سیستم ردیابی GPS ارائه شده در برنامه SPY24 به طوری طراحی شده که شما میتوانید فعالیت های حرکتی همسر، فرزند و اعضای خانواده خود را با استفاده از تلفن همراه اندروید خود را ببینید.

 فیلم آموزشی نصب و دریافت شناسه فعالسازی برنامه

 طریقه استفاده از برنامه SPY24 :

هشدار : قانون برنامه این است که استفاده از این برنامه فقط برای کنترل فرزندان و افراد خانواده زیر ۱۸ سال میباشد لطفا همکاری بفرمایید تا بتوانید در نسخه هاس جدیدتر قابلیت های بهتری به شما کاربران محترم ارائه دهیم.

چرا برنامه SPY24 ؟؟؟

تنها برنامه ای است که شما میتوانید مکالمات فرزندان و اعضای خانواده را شنود کنید بدون آنکه متوجه این نظارت شوند.

برنامه SPY24 با توجه به نصب آسان و نامحدود بودن آن که نیاز به شارژ ماهانه، مثل برنامه های مشابه ندارد.

راه های شنود تلفن همراه : شنود مکالمات موبایل

همراه با آموزش نصب فارسی نرم افزار جاسوسی

برای مشاهده اطلاعات گوشی و شنود صدا از راه دور و موقعیت مکانی فرد مورد نظر خود تلفن همراه هدفمند نیاز به یک شبکه خوب و اتصال به اینترنت دارید.

نرم افزار شنود تلفن همراه دیگران :نرم افزار شنود مکالمات تلفن همراه اندروید  SPY24 نرم افزار شنود و جاسوسی اندروید و  تلفن همراه به شما امکان ضبط تماس را می دهد.

ضبط تماس به صورت خودکار تماس هاس صوتی  فرد مورد نظر شما راذخیره شده و به  پنل شما ارسال می کند.

روش های شنود تلفن همراه : نرم افزار شنود مکالمات تلفن همراه اندروید این روزها اکثر مردم از برنامه های  inestagram ،Telegram، WhatsApp استفاده میکنند و بیشتر پیام های خود را چه به صورت متن و چه به صورت اشتراک گذاری محتوا مانند عکس ها و فیلم ها. برنامه SPY24 به شما کمک می کند تا تمام فعالیت های این برنامه ها را نظارت کنید. شما حتی میتوانید پیام ها، آرشیو ها، پیام های تصویری و صوتی که حذف شده اند را نیز مشاهده کرده و آن را ذخیره کنید.

نرم افزار جاسوسی تلفن همراه به شما کمک می کندتا با  فعالیت های تلفن همراه عزیزان خود را به صورت هدفمند را کنترل کنید.

آموزش نصب برنامه نرم افزار جاسوسی به صورت تصویری :روش های شنود تلفن همراه

برنامه را داخل گوشیی فرزند خود نصب میکنید بعد از نصب به صورت کامل مخفی میشود به طوری که نرم افزار کار موبایل هم نمیتواند آن را پیدا کند

(شنود تلفن همراه همسر) – نرم افزار شنود مکالمات تلفن همراه اندروید پس از نصب برنامه داخل گوشی فرزند خود ، دوباره برنامه را داخل گوشی خود نیز برای دریافت اطلاعات نصب کرده و بصورت کامل میتوانید نظارت و کنترل بروی فعالیت های فرزند خود داشته باشید.

نمونه تصویر از پنل کاربری برای گوشی های هوشمند: نرم افزار شنود مکالمات تلفن همراه اندروید

 جهت تضمین و کارکرد درست برنامه  SPY24 برای شما عزیزان تمام مجوزهای کامپیوتری و نرم افزاری در زمینه اینترنت قرار داده ایم

شنود تلفن همراه همسر:

نرم افزار شنود مکالمات تلفن همراه اندروید

 

نرم افزار شنود مکالمات تلفن همراه اندروید

نرم افزار شنود تلفن همراه رایگان

در هنگام خرید سامانه از شما ایمیل می خواهد اگر ندارید می توانید این ایمیل را جای آن کپی کنید

keleis.andre.1992atgmail.com :  ایمیل

شاید هنگام خرید به علت شلوغ بودن سرور عملیات را ناموفق اعلام شود ،دوباره سعی کنید انجام خواهد داد در صورت موفق بودن خرید شما این صفحه باز خواهد شد بروی کادر آبی رنگ کلیک کنید و برنامه را دریافت فرمایید (ضمنا لینک دانلود نیز دوباره به ایمیل ثبت شده شما ارسال خواهد شد)

نرم افزار شنود مکالمات تلفن همراه اندروید : شنود مکالمات موبایل

شنود مکالمات و تماس های تلفن همراه دیگران

: این برنامه تمامی تماس ها و مکالمات شخص مورد نظر رو ضبط کرده و براتون میفرسته :برنامه اندروید شنود مکالمات و تماس های تلفن همراه دیگران:

  • میخواید بطور مخفیانه هر لحظه که بخواید مکالمات و تماس های تلفن همراه شخص مورد نظرتون رو بشنوید؟
  • به فرزند،دوست دختر یا دوست پسرتون مشکوک شدین؟پشت سرتون چی میگه؟یا باکی داره صحبت میکنه؟
  • جالبیش اینه که هیچ کسی متوجه نمیشه،که همچین برنامه ای روی گوشیش نصبه و داره گوشیش شنود میشه
  • برنامه هیچ گونه آیکون و اسمی نداره،کاملا مخفی و بدون هزینه عمل میکنه

  • کارایی،سرعت،دقت ۱۰۰درصد تضمینی
  • شنود مکالمات همسر
  • شنود مکالمات و پیامک
  • شنود مکالمات گذشته

دستگاه شنود موبایل

 

شنود مکالمات و پیامک

با استفاده از این برنامه هر لحظه که بخواید،میتوانید به صورت مخفیانه و بدون فهمیدن شخص در هر نقطه و مکانی صدای او را بشنوید و از موضوع مکالمات مخاطب خود مطلع شوید .

نیازی به فاصله نزدیک نیست ! حتی کیلومترها دورتر !

شنود مکالمات گذشته

 

شنود مکالمات گذشته


:: اخه مگه میشه؟مگه داریم؟؟؟::

بله داریم،این برنامه کارکردش ۱۰۰درصد تضمینیه

خب چطوری کار میکنه؟؟::

هنگامیکه این برنامه رو بر روی گوشی مورد نظرتون نصب کردید،تنها چیزی ک ازتون میخواد یک ایمیله(ایمیل یاهو یا جیمیلتون)

شنود مکالمات موبایل

 

شنود مکالمات موبایل

دیگه کار تمومه،دیگه هر وقت که بخواید،از راه دور و بدون اینکه کسی متوجه بشه گوشی مورد نظرتون رو شنود کنید.

::هشدار::

شنود مخفیانه و بدون اطلاع افراد جرم بوده و تمامی مسئولیت استفاده نادرست از این برنامه بر عهده خود شخص میباشد.

::استفاده از این برنامه برای شرکت ها با کسب اجازه کارکنان مجاز میباشد::


نصب و فعال سازی این برنامه چطوره؟

شنود مکالمات همسر – شنود مکالمات و پیامک

نصب و فعال سازی این برنامه مثل همه برنامه و بازی های اندروید به راحتی صورت میگیرد.

همچنین تیم سیگنال فیلم آموزش کامل برنامه رو در ختیارتون قرار میدهد.

شنود مکالمات همسر

شنود مکالمات موبایل 

شنیدن صدای موبایل و تلفن ثابت دیگران از راه دور به روش های مختلف

شنود مخفی مکالمات تلفن – دانلود برنامه شنود مکالمات موبایل شنود موبایل می تواند از آن چه فکر می کنید، ساده تر باشد، ولی از همه مهم تر این است که شنود موبایل یا تلفن ثابت دیگران بدون اجازه که معمولا هم به قصد جاسوسی و پنهانی خواهد بود، غیرقانونی است.

اما قصد دارد تانها از جنبه آموزشی و همچنین معرفی روش های مختلف شنود از راه دور سطح آگاهی را افزایش دهیم تا بتوانید از سو استفاده های احتمالی جلوگیری کنید.

شنود تلفن ثابت

شنود تلفن ثابت از طریق دسترسی به خط تلفن

با توجه به اینکه راه ارتباطی بین تلفن ثابت تا مرکز مخابرات به وسیله کابل است و معمولا هم تلفن های ثابت به صورت کابلی هستند و نه بصورت بیسیم، بنابراین یکی از روش شنود تلفن ثابت استفاده از یک گوشی تلفن دوم و متصل کردن آن به خط است.

احتمالا این روش را بسیار دیده اید. یکی از رایج ترین و قدیمی ترین روش ها برای شنود تلفن ثابت همین است که بین خط تلفن ثابت و گوشی تلفنی که قصد شنود مکالمات را دارید، یک گوشی دیگر قرار دهید.

معایب شنود تلفن ثابت از طریق دسترسی به خط تلفن

  • در این حالت احتمال متوجه شدن فرد از این که شنود می شود وجود دارد
  • می بایست به خط تلفن هدف دسترسی مستقیم داشته باشید
  • برای شنود می بایست در نزدیکی خط تلفن هدف قرار داشته باشید

علائم شنود تلفن ثابت از طریق دسترسی به خط تلفن

در صورتی که خط تلفن ثابت شما توسط شخص دیگری شنود شود علائم زیر مشخص خواهد بود

  • ارتباط صوتی شما با نویز و صدای های غیر معمول همراه خواهد بود
  • در بخش اتصال خط تلفن شما در ورودی محل سکونت تغییراتی ممکن است
  • شنود مکالمات تلفن همراه
  • بوجود امده باشد مثلا سیم کشی تازه ای انجام شده باشد

 

از برخی از سامانه های خارجی که سرویس شنود موبایل را ارائه می دهند می توان به اندراسپای (Underspy) اشاره کرد.

شنود مکالمات موبایل دیگران رایگان :

 

دانلود برنامه شنود مکالمات موبایل – شنود مکالمات تلفن همراه

شنود مکالمات موبایل دیگران رایگان شنود مکالمات تلفن

شنود مخفی تلفن ثابت از راه دور

البته ممکن است در مورد اول فردی که در حال شنود است با قرار دادن تلفن خود در حالت بدون میکروفن نویز صدا را بگیرد که این باعث می شود تا شما در این باره شک نکنید.

بنابراین برای جلوگیری از شنود شدن به این روش می توانید به سادگی خط تلفن خود و مسیر آن را چک کنید در صورتی که کسی روی خط تلفن ثابت شما شنود داشته باشد می بایست به اتصال خط تلفن شما در بین مسیر دسترسی داشته باشد که این موضوع کاملا توسط شما قابل تشخیص است.

شنود تلفن ثابت از طریق میکروفن مخفی

یکی دیگر از روش های شنود تلفن ثابت از طریق نصب یک میکروفن مخفی در بخش های مختلف یک تلفن است، معمولا رایج ترین مکانی که ممکن است یک میکروفن مخفی برای شنود روی گوشی تلفن ثابت شما نصب شود،خود گوشی است که آن را مقابل گوش خود قرار می دهید، چرا که در این صورت شانس دریافت صدای طرف مقابل و همچنین صدای شما به عنوان طرف دیگر گفتگو بیشتر است.

این روش ها به عنوان یکی از قدیمی ترین روش ها به حساب می آید.

معایب شنود تلفن ثابت از طریق میکروفن مخفی

  • نیاز به دسترسی مستقیم به گوشی تلفن است
  • شنود مکالمات تلفن همراه
  • برای شنود می بایست در نزدیکی خط تلفن هدف قرار داشته باشید
  • ممکن است گوشی تلفن امکان جاسازی قطعه ای را نداشته باشد
  • برنامه شنود مکالمات موبایل

علائم شنود تلفن ثابت از طریق میکروفن مخفی

  • ممکن است در شکل گوشی تلفن شما تغییر ایجاد شده باشد
  • برنامه شنود مکالمات موبایل
  • به دلیل امواج ارسالی از سمت میکروفن مخفی موجود در گوشی تلفن روی گفتگوی دو طرفه شما تاثیر گذاشته می شود که معمولا به شکل نویز است

شنود موبایل

شنود موبایل از طریق دسترسی مستقیم

مانند تلفن ثابت، با دسترسی مستقیم به گوشی موبایل نیز امکان شنود موبایل وجود دارد اما نه چندان مشابه روش شنود روی تلفن ثابت، بلکه می یکی از روش های شنود موبایل نصب یک برنامه جاسوسی و شنود صدا در گوشی موبایل است تا در زمان های دلخوه عملیات ضبط صدا و ارسال آن به مکان دیگری را انجام دهد. در چنین حالتی شما باید برای حفظ حریم خصوصی خود به شدت روی افرادی که به گوشی موبایل شما دسترسی مستقیم دارند تسلط داشته باشید و اجازه دسترسی های غیر مجاز را ندهید. در این صورت است که امکان نصب برنامه روی موبایل شما وجود نخواهد داشت و بنابراین شانس شنود موبایل شما نیز برای دیگران از بین خواهد رفت.

معایب شنود موبایل با نصب برنامه جاسوسی

  • ممکن است در طی نصب یک آنتی ویروس برنامه مخرب و جاسوسی شناسایی شود
  • امکان شنود بی وقفه کمتر رخ می دهد
  • شنود مخفی مکالمات تلفن

علائم شنود موبایل با نصب برنامه جاسوسی

  • در صورتی که برنامه جاسوسی روی موبایل شما نصب شده باشد معمولا ترافیک اینترنت شما یشتر از پیش مصرف می شود
  • با نصب یک آنتی ویروس یا برنامه امنیتی روی گوشی موبایل امکان تشخیص چنین برنامه ای وجود دارد
  • شنود مکالمات موبایل دیگران رایگان

روش های جلوگیری از شنود شدن و جاسوسی

شنود مخفی مکالمات تلفن : برنامه شنود مکالمات موبایل

هامنطور که در هر بخش از این آموزش و تحلیل نیز اشاره کردیم بهترین روش جلوگیری و پیشگیری از این که مورد شنود قرار بگیرید یا از شما توسط دیگران جاسوسی شود، این است که دسترسی به حریم خصوصی خود را برای افراد ناشناس و غیرقابل اعتماد ببندید. برای مثال گوشی موبایل خود را با یک پسورد محافظت کنید و در مورد نصب شنود روی تلفن ثابت مراقب ورود افراد ناشناس به محل سکونت خود باشید. رایج ترین روش برای شنود و جاسوسی روی افراد دسترسی مستقیم است.

شنود موبایل همسر

شنود مخفی مکالمات تلفن : شنود مکالمات تلفن همراه

در زمینه حفاظت از گوشی موبایل خود در برابر برنامه های مخرب توصیه می شود تا از برنامه های آنتی ویروس استفاده کنید. این برنامه ها معمولا در تشخیص فعالیت های مشکوک موفق هستند. روش کاری این گونه برنامه ها به این صورت است که با اسکن برنامه های نصب شده روی گوشی موبایل شما، برنامه هایی که ارسال و دریافت منظم اطلاعات به ویژه اطلاعات حساس شما را دارند را شناسایی می کنند و با هشدار به شما می توانند این برنامه ها را حذف کنند.

در صورتی که به این موضوع که ممکن است مورد شنود قرار گرفته باشید، مشکوک شدید، می توانید از طریق مراجعه به پلیس فتای ناحیه سکونت خود این موضوع را برای پیگیری های قضایی با آن ها در میان بگذارید. شنود صدا به ویژه با ابزار های دیجیتال که پیگیری آن توسط پلیس فتا انجام می گیرد، جرم است.

برنامه spy24 شنود صدا از راه دور و دانلود نرم افزار

برنامه spy24 شنود صدا از راه دور و دانلود نرم افزار , شنود صدا spy24 app , نرم افزار جاسوسی و شنود صدا , فیلم آموزشی برنامه spy24 app , دانلود برنامه شنود صدا برنامه شنود صدا یکی از برنامه های جذابی است که اکثر افراد به دنبال آن هستند، برنامه شنود صدا عملا برای کسانی بیشتر کارایی دارد که میخواهند شخصی را کنترل کنند و این اواخر هم به دلبل اتفاقات ناگواری که برای نوجوانان افتاده است والدین شوق بیشتری نسبت به دریافت این برنامه جالب دارند.

با توجه به پیشرفت فناوری توسعه دهنگان نرم افزار ها توانسته اند این امر بسیار ساده تر کنند و به راحتی می توان با خرید برنامه ای و نصب این برنامه کاربردی روی گوشی یا سیستم کامپیوتری در اختیار داشت.

 

برنامه شنود صدا چیست ؟

 

برنامه spy24 شنود صدا از راه دور و دانلود نرم افزار , شنود صدا spy24 app , نرم افزار جاسوسی و شنود صدا , فیلم آموزشی برنامه spy24 app , دانلود برنامه شنود صدا

 

برنامه spy24 شنود صدا از راه دور و دانلود نرم افزار

همانطور توضیح داده شده شنود صدا ، به دو صورت انجام می گردد. یکی از طریق دستگاه شنود موبایل و کار گذاری میکروفن های مخصوص شنود که در مکان هایی مدنظر به طور مخفیانه جایگذاری میشود و اقدام به ضبط صدا و ارسال آن برای دیگران می نماید .

دوم اینکه با بهره بردن از برنامه شنود صدا  بروی موبایل یا کامپیوتر با استفاده از میکروفن گوشی و یا کامپیوتر اقدام به ضبط صدا کرده و به پنل کاربری ارسال مینماید که این کار از طریق اینترنت انجام میشود.

میتوان گفت با توجه به هزینه هایی که برای این دو روش برای شنود صدا توضیح داده شد برنامه شنود صدا به صرفه است و دارای مزایای خاص خود می باشد که در اینجا هدف ما تمرکز روی مبحث برنامه ها و اپلیکیشن های موبایلی و رایانه ای شنود می باشد :

باید گفت که برنامه شنود صدا ، برنامه ای است که با استفاده از ابزار خود گوشی نظیر میکروفن و اتصال اینترنت بدون اطلاع مالک گوشی اقدام به ضبط صدای اطراف میکند ، این برنامه ای در صف اولین و بهترین برنامه های شنود صدا و همچنین نظارت و کنترل  تولید شده است.

دانلود برنامه شنود صدا

برنامه های شنود صدا از راه دور بسیار متنوع می باشند که هر کدام هوادارانی دارند و از نظر امتیاز رتبه بندی شده اند با وجود ویژگی های خاصی که دارند دانلود و استفاده میکنند . برنامه هایی هستندکه  به صورت رایگان اقدام به ارائه خدمات می نمایند اما خدمات آنها بسیار محدود بوده و معمولا از کارایی چندانی برخوردار نیستند. اما برخی دیگر نیز وجود دارند که با استفاده از خدمات و پشتیبانی آنلاین با پرداخت هزینه های مربوطه، قادرند خدمات بسیار گسترده تری را به کاربران خود ارائه دهند.

دانلود برنامه شنود رایگان ، باید آن را روی گوشی شخص مربوطه نصب کنید و سپس برای هر بار استفاده از آن باید با دسترسی مستقیم به خود گوشی و خواندن فایل های ضبط شده اقدام نمایید. عملیات ضبط نیز تنها در صورتی آغاز می گردد که یک پیام کنترلی به برنامه مبنی بر اینکه ضبط را آغاز نماید، ارسال گردد. این عمل گاها کاربرد چندانی نداشته و باید وقت زیادی صرف آن نمود. علاوه بر این عملیات شنود در این برنامه ها معمولا آفلاین ارائه شده و نمی توان در هر زمانی که بخواهیم شنود داشته باشیم.

ولی برنامه هایی که برای آنها زحمات بیشتری و تلاش بیشتری کشیده اند تا خدمات بیشتر و محدودیت ها را حذف کنند،  در قبال استفاده از آن هزینه ای دریافت میشود تا کاربران بتوانند کاملا به اهداف خود برسند.

اطلاعات دریافتی از گوشی تلفن همراه و فایل های ضبط شده مستقیما به سرور ارسال می گردند به همین جهت می توان تا در  زمان دلخواه به مشاهده آنها و شنود ادامه داد. اصلی ترین مزیت دانلود برنامه به این صورت است که شما میتوانید با استفاده از شماره تلفن و به صورت آنلاین از برنامه بهره برد و همین موضوع سبب می گردد که در هر زمان دلخواه بتوانید اقدام به استفاده از برنامه بپردازید.

برنامه شنود صدا spy24 app

یکی از نرم افزارهایی که امروزه طرفدارانی زیادی پیدا کرده است، نرم افزار شنود صدا spy24 app می باشد. این برنامه اکنون توسط کارشناسان ما به فارسی ترجمه و به همراه فیلم آموزشی نصب و نحوه کار در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

spy app علاوه بر شنود مکالمات قابلیت های بسیار دیگری را نیز در اختیار کاربران خود قرار می دهد، قابلیت هایی مانند ردیابی دوستان و یا دسترسی به تمام پیام ها و مکالمات و …

برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت فیلم آموزشی برنامه spy24 app می توانید برروی لینک قرمز رنگ زیر کلیک نمایید

نرم افزار جاسوسی و شنود صدا spy24 app

شنود صدا از راه دور و برنامه جاسوسی دیگران

همیشه برای والدین بسیار اهمیت دارد که بدانند فرزندشان با چه کسانی رفت و آمد و دارد و چه حرف هایی بین دوستان خود رد و بدل میکنند؛ به همین خاطر استدنبال راهی برای شنود صدا و کنترل گوشی فرزند خود هستند.

حتی در برخی از کارها بین مدیر و کارمندان آن مجموعه هم این مسئله صدق میکند تا راهی برای شنود صدا پرسنل خود داشته باشند . سامانه ما برای والدین و مدیران نگران که محتاج شنود و کنترل هستند راهکاری بسیار پیشرفته دارد که می‌توانید به‌صورت مخفی و شنود از راه دور داشته باشید.

در ادامه توضیحاتی کامل درباره استفاده از دستگاه شنود از راه دور و همچنین نرم افزار spy که می تواند بسیار کمک کند ، خواهیم داد :

شنود صدا از راه دور و برنامه جاسوسی دیگران

 

شنود صدا از راه دور و برنامه جاسوسی دیگران

دستگاه شنود از راه دور

سامانه جی پی اس من برای کاربران خود در امر کنترل و شنود صدا ، دستگاه شنود موبایل از قبیل ساعت ردیاب، ردیاب‌های چندمنظوره، ردیاب خودرو تهیه کرده است تا والدین و همچنین مدیران نگران را بتواند از این پریشانی دور کنند.

در ردیاب‌های شخصی و چندمنظوره (Built-in) میکروفن هایی وجود دارند که میتوانیدبا کیفیت بسیار عالی گفتگو تا شعاع ۳٫۵ متری را کاملا شنود کرد.

ردیاب‌های ویژه خودرو هم قابلیت پشتیبانی از میکروفن رادارند که می‌توانیدبه‌صورت جداگانه در صورت تمایل برای شنود صدای محیط، به آن متصل کنید.

کوچکترین دستگاه برای شنیدن صدای اطراف

با توجه به اینکه دستگاه شنود موبایل ردیاب GPS گروه جی پی اس من قابلیت شنیدن صدا را در محیط پیرامون رادارند، می‌توان بهعنوان کوچک‌ترین  نامید.

بنابراین افرادی که نگران ناوگان حملونقل کاری واداری خود هستند و می‌خواهند علاوه بر مکانیابی به‌صورت لحظه‌ای، بر گفتگوهای صورت گرفته در داخل خودروهای کاری نیز نظارت داشته باشند، استفاده از دستگاه‌های GPS باقابلیت شنودصدای محیط بهترین راهکار خواهد بود.

و حتی برخی اوقات که فرزندان شما نیاز به کمک فوری والدین خود داشته باشند، بهسادگی با فشردن یک دکمه بر روی دستگاه ردیاب GPS می‌توانند از والدین خود درخواست کمک کرده و با آنها به‌صورتصوتی گفتگو کنند.

نرم افزار شنود مکالمات و دریافت اطلاعات گوشی فرزندان

همیشه باید گفت که امکان استفاده از دستگاه شنود موبایل نیست تا بتوانیید فرزندان و کارمندان خود را کنترل کنید ؛ در این صورت به شما نرم افزار نظارت بر فرزندان یعنی برنامه SPY را معرفی میکنیم که بدون نیاز به استفاده از سخت افزار و تنها و نصب برنامه بر روی تلفن همراه، تبلت یا حتی سیستم کامپیوتر خود امکان شنود مکالمات و دریافت اطلاعات گوشی را برای حفاظت و مراقبت از فرد مورد نظر خود را دارید .

شنودصدای داخل خودرو

اکثر کسانی که به دنبال شنیدن صدا دیگران هستند از ردیاب خودرو  که یکی از پر کاربردترین نوع ردیاب های جی پی اس است استقبال میکنند چرا که از اهمیت بالایی نیز برخوردار است و میتوانند بدون مزاحمت خاصی تمام صدای کابین خودرو را بشنوند. ردیاب خودرو را امروزه با قابلیت هایی که ارائه می کند می توان جایگزینی برای هوشمندترین دزدگیر ها دانست. چرا که به طور کلی اساس کار دزدگیر های خودرو هشدار به صاحب خودرو در مواقع سرقت است در صورتی که اگر خودرو به سرقت برود، دزدگیر دیگر کاربردی نخواهد داشت.

حتی با استفاده از ردیاب خودرو حتی در صورتی به سرقت بروند، شما خواهید توانست به آسانی و در کمترین زمان موقعیت مکانی دقیق آن را روی نقشه مشاهده کنید. مهم ترین ویژگی آن استفاده از برق خودرو برای تغذیه است که به این ترتیب نیازی هم به شارژ مجدد باتری آن نیست. حتی در صورتی که باتری خودرو به هر دلیلی قطع شود، ردیاب برای مدتی شارژ نگه می دارد و آخرین موقعیت های را برای شما ثبت می کند.

پنل کاربری برای مشاهده اطلاعات و صداهای ضبط شده

طبیعتا برای دریافت و مشاهده همه این قابلیت ها و خدماتی که از طرف دستگاه ردیاب و نرم افزار SPY باید برنامه ای باشد که شما به آن رجوع کنید تا بتوانید به زاحتی کار نظارت و کنترل را انجام دهید ما برای شما کاربران پنل کاربری طراحیی و ساخته ایم که میتوانید با نام کاربری و رمز عبوری که هنگام تهیه دستگاه شنود موبایل و نرم افزار آن را به طور اختییاری انتخاب میکنید ، وارد پنل شده و از امکانات و خدمات این برنامه استفاده کنید.

شنیدن صدای محیط از راه دور با تلفن همراه SPY24

  • جلوگیری از شنود

شنیدن صدای محیط از راه دور با تلفن همراه بدون نیاز به برنامه

در سری آموزش های شنود تلفن همراه و روش های جلوگیری از شنود نوبت می رسد به بررسی روشی که طی آن شنود از راه دور بدون نیاز به استفاده از برنامه یا سخت افزاری صورت می پذیرد.

در این روش نیاز به تنها چیزی که نیاز دارید یک تلفن همراه ترجیحا تلفن هوشمند دارای سیستم عامل اندروید یا iOS است.

در ادامه به آموزش این روش خواهیم پرداخت.

شنود از راه دور با تلفن همراه

احتمالا تا به حال برای شما هم پیش آمده که برای افزایش امنیت یک محیط (مثلا محیط کاری اداره) نیاز داشته باشید که صداهای آن محیط را شنود کنید.

قطعا در چنین شرایطی نیاز دارید که شنود از راه دور داشته باشید چرا که در این موارد خود شما در محیط حضور ندارید.

بسیاری از افراد برای چنین کاری به دنبال دستگاه های گران قیمت شنود می روند یا در نهایت کم هزینه ترین روش که نصب یک برنامه شنود صدا است را انتخاب می کنند.

اما در ادامه قصد داریم روش را بگوییم که با استفاده از آن نیاز به خرید برنامه شنود از راه دور نیست و نیاز به هیچ دستگاه شنود موبایل دستگاه اضافی نیز علاوه بر یک گوشی موبایل ندارید.

توجه داشته باشید که گوشی موبایل می بایست یک سیم کارت فعال با قابلیت دریافت تماس در خود داشته باشد تا بتوانید شنود از راه دور را با این تلفن همراه انجام دهید.

پیش نیاز های شنود از راه دور را آماده کنید

قطعا چنین کاری یک سری پیش نیاز هایی دارد که می بایست برای راه اندازی آن این پیش نیاز ها را آماده داشته باشید.

پیش نیاز های شنود از راه دور را آماده کنید

تلفن همراه را آماده سازی کنید

  • یک گوشی تلفن همراه دارای قابلیت پاسخگویی خودکار به تماس
  • یک عدد سیم کارت برای قرار دادن در گوشی تلفن همراه
  • یک تلفن ثابت یا تلفن همراه دیگر برای تماس گرفتن

تلفن همراه را در محل قرار دهید – شنیدن صدای محیط از راه دور

پیش از هر چیزی شما باید یک گوشی موبایل به همراه سیم کارت داشته باشید که البته این گوشی موبایل در تنظیماتش امکان پاسخگویی خودکار به تماس های ورودی را داشته باشد. در این صورت از هر تلفنی که با این تلفن همراه تماس بگیرید تماس شما به صورت خودکار وصل می شود. معمولا تمامی گوشی های اندرویدی این قابلیت را دارند. می توانید از یک تلفن همراه ارزان قیمت استفاده کنید یا از تلفن های قدیمی خود که استفاده ای ندارند. در این روش امکانات خاصی مدنظر نیست و فقط کافی است تا بتوان با آن تلفن همراه تماس برقرار کرد.

تلفن همراه را در محل قرار دهید - شنیدن صدای محیط از راه دور

تلفن همراه را در مکان شنود قرار دهید

در نهایت پس از تنظیم برای پاسخگویی خودکار و قرار دادن سیم کارت، کافی است تا تلفن همراه را در محل مورد نظر قرار دهید، می توانید یک گوشی موبایل را به سادگی در هر مکانی که می خواهید جاسازی کنید.

محلی که قرار می دهید تا حدی روی کیفیت دریافت صدا تاثیر گذار است. سعی کنید دستگاه شنود موبایل را در مکانی قرار دهید که ورودی میکروفن آن مسدود نشده باشد و در فضای باز باشد.

با خط دیگری با تلفن همراه تماس بگیرید

حالا پس از جاسازی تلفن همراه از هر خط تلفن دیگری که با تلفن جاسازی شده تماس بگیرید امکان شنود از راه دور برای شما فراهم می شود.

با خط دیگری با تلفن همراه تماس بگیرید

با شماره سیم کارت داخل تلفن همراه شنود از راه دور تماس بگیرید. به این صورت که در تماس با سیم کارت قرار داده شده در تلفن همراه پنهان در محل تماس شما بصورت خودکرا وصل می شود و می توانید با Mute کردن میکروفن تلفن خود فقط صدای محیط را شنود کنید. بسیار متشکریم که تا پایان مطلب دستگاه شنود موبایل از سایت اسپای 24 ما را همراهی کردید. برنامه SPY24 بهترین برنامه برای انجام این کار طراحی شود.

منبع: www.techwalla.com

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

 

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

‫4 دیدگاه ها

  1. سلام،خسته نباشید،مدتی گوشی خونه مون علایمی که فرمودین رو داره،گاهی وقتا بی مورد صدا دور ونزدیک می شود،ویز شدید وخرخرت میده، وهمیشه اینجوری نیست بعضی از تماسهای خاص این اتفاق می افته،و وقتی هم تلفن رو قطع میکنم خود ب خود میره رو بلندگو وباید دکمه بلندگو رو هم بزنم تا قطع شه، یکسری اختلافات خانوادگی ومسایل مالی و ارث هست ومن بشدت مشکوکم که کسی بخواد از جریان مکالمه من با وکیل و…مطلع بشه وچندین بار رفتار مشکوک دیدم،خوااااااهش میکنم کمک کنید واگه راهی هست که من مطمئن بشم راهنمایی بفرمایید.

  2. ۱۲ سال قبل در کلاسی که مربوط به حراست بود شرکت کردیم کسی میگفت از طریق گوشی تلفن همراه شنود میشه کرد حتی وقتی خاموش باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا