اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش کامل صفرتا صد اندرویدآموزش کامل هک و امنیت شبکه رایگانامنیت سایبری (Cyber Security)برنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفون

محتوای غیرقانونی در یوتیوب کدام ها هستند؟ | کدام محتوا از یوتیوب حذف می شود؟

محتوای غیرقانونی در یوتیوب کدام ها هستند؟ | کدام محتوا از یوتیوب حذف می شود؟ اگر اطلاع داشته باشید، برخی از محتواها پس از به اشتراک گذاری در YouTube ، از آن حذف می شوند.

اما باید دید محتوای غیرقانونی در یوتیوب کدامند؟ یوتیوب کدام یک از محتواهای دریافت شده را غیرمجاز دانسته و آن ها را بی واسطه حذف می نماید؟

در ادامه با ما همراه باشید.

محتوای غیرقانونی در یوتیوب یوتیوب را باید نخستین پلت فرم و فضای مجازی آنلاین در سراسر جهان بدانیم که به اشتراک گذاری انواع ویدئو در آن، رایج بوده و سطح مخاطبان گسترده ای دارد.

ویدئوهای یوتیوب در روز، بارها و بارها بازدید شده و این شبکه اجتماعی جهانی و محبوب، دارای مخاطبان بسیاری است که هر روز نیز بر آمار آن ها افزوده می شود.

برخی از کاربران یوتیوب، اقدام به انتشار ویدئوهایی با محتوای

غیراخلاقی و غیرمجاز در این اپلیکیشن و برنامه شبکه مجازی می کنند.

اما باید دید محتوای غیرقانونی در یوتیوب کدامند و یوتیوب کدام یک از این ویدئوها

را از فهرست ویدئوهای منتشر شده خود،

حذف خواهد ساخت. به واقع آپلود فیلم در یوتیوب باید قانونمند بوده و از این شرایط تبعیت کند.

از جمله ویدئوهای غیرمجاز، نامناسب و ممنوعه که موجب حذف میلیون ‌ها ویدیو در شبکه اجتماعی پرطرفدار یوتیوب شده است، می ‌توان به محتوای در خصوص مسائل جنسی و غیراخلاقی در فرهنگ عمومی جهانی، اخبار کذب و نادرست، محتوای مبتنی بر انزجار عمومی و سواستفاده از گروه های مختلف مردم، محتوای خشونت آمیز، حرکات و رفتارهای خطرآفرین ، سواستفاده از کودکان و کودک آزاری، آزار و اذیت حیوانات و همچنین هر نوعی تشویق به انجام فعالیت‌ های تروریستی اشاره کرد.

آماری که اخیرا یوتیوب ارائه داده است؛ حاکی از این می باشد که به اندازه ی ۳۰ درصد از ویدئوهای منتشر شده اخیر یوتیوب دارای محتوای جنسی و غیراخلاقی بوده اند. همین طور کاربران این شبکه اجتماعی به اندازه ۲۶٫۴ درصد محتوای حاوی اخبار تقلبی و نادرست را منتشر ساخته اند. به اندازه ۱۵٫۶ درصد از محتوای منتشر شده در شبکه اجتماعی یوتیوب، دارای مطالبی در خصوص ابراز انزجار عمومی هستند. این محتواها نیز به شکلی سوء استفاده از گروه های مختلف مردم را به نمایش گذاشته اند. به اندازه ی ۷٫۶ درصد از محتوای منتشر شده در یوتیوب نیز دارای نمایشی از رفتارهای پرخطر بوده اند. این نوع محتواها به دلیل اشاعه رفتارهای پرخطر به عنوان محتوای غیرقانونی در یوتیوب شناخته می شوند. به علاوه ۵٫۲ درصد محتوای کودک آزاری نیز منتشر شده است که به شدت از سوی یوتیوب محکوم شده و بلافاصله از این شبکه اجتماعی ویدئویی، حذف شده اند.

محتوا از یوتیوب محتوای YouTube

محتوا از یوتیوب

شما می توانید با دانلود یوتیوب طلایی، دسترسی راحت و مستقیم به ویدئوهای یوتیوب داشته باشید.

نوشته محتوای غیرقانونی در یوتیوب کدام ها هستند؟ | کدام محتوا از یوتیوب حذف می شود؟ اولین بار در وبلاگ آموزشی spy24.ir پدیدار شد.

همه می دانند که YouTube یک برنامه اشتراک گذاری ویدیو است که جستجو و تماشای فیلم ها را بصورت آنلاین آسان تر می کند. YouTube توسط سه کارمند پی پال اولیه – چاد هورلی ، لگد کریم و استیو چن تاسیس شد. داستان در سال ۲۰۰۴ با اجرای جانت جکسون در سوپر باول و حادثه ای که اولین الهام یوتیوب شد آغاز می شود. الهام بخش دوم از سونامی اقیانوس هند در سال ۲۰۰۴ بود ، هر دو فیلم که به راحتی آنلاین یافت نشد.

این ایده برای یوتیوب پس از سه مشکل در اشتراک گذاری فیلم های ضبط شده در یک مهمانی ، در ماه های اولیه ۲۰۰۵ ایجاد شد. حادثه مهمانی باعث ایجاد الهام بخش آنها برای ایجاد یوتیوب شد و در ۱۴ فوریه ۲۰۰۵ دامنه معروف YouTube فعال شد. وقتی YouTube به طور رسمی راه اندازی شد ، شناخت بازار چندانی نداشت. اکنون یکی از پرطرفدارترین سایتهای وب است که بیش از ۶ میلیارد ساعت بازدید از YouTube در یک ماه دارد.

مزایای اصلی YouTube چیست؟

YouTube طی سالهای گذشته رشد گسترده ای را تجربه کرده است ، به طوری که چندین کاربر کانال های YouTube را به سود خود مشترک کردند. برخی از مزایای اصلی عبارتند از:

  • YouTube گزینه ای را برای ایجاد حساب کاربری خود ارائه می دهد که به شما امکان می دهد فیلم هایی با طول ۱۵ دقیقه بارگذاری و به اشتراک بگذارید. همچنین در صورت تأیید حساب خود می توانید فیلم های بیش از ۱۵ دقیقه به اشتراک بگذارید.
  • با استفاده از امکانات ویرایش YouTube می توانید فیلمی با موسیقی و سایر ویژگی ها ایجاد کنید.
  • تنظیمات حریم خصوصی YouTube به شما امکان می دهد افرادی که ویدیوهای شما را مشاهده می کنند محدود کنید.
  • می توانید برای کلیپ های ویدیویی مورد علاقه خود بایگانی کنید.
  • می توانید فیلم هایی را که تماشا کرده اید نظر دهید و رتبه بندی کنید.
  • همچنین می توانید با استفاده از رایانه خود یک فیلم بلند تمام عیار را در سایت مشاهده کنید.
  • اگر برنامه ای را در تلویزیون از دست داده اید ، می توانید آنها را از طریق “کانال” مانند ۴oD تماشا کنید.
  • YouTube همچنین امکانات زیرنویس و زیرنویس را ارائه می دهد. همچنین می توانید از قابلیت های سه بعدی و کیفیت بالا YouTube استفاده کنید.

شرکت های فیلم و تلویزیون با کنترل دقیق محتویات محتوای خود ، اشتراک گذاری غیرقانونی برنامه های خود را مسدود می کنند. اما YouTube اجازه می دهد تا تکرارهای اخیراً پخش شده و تریلرهای با کیفیت بالا را به طرفداران خود بازگرداند.

چه محتوایی را می توانید در YouTube پیدا کنید؟

وقتی YouTube ایجاد شد ، هدف اصلی اشتراک گذاری فیلم های اصلی بود. اما با گذشت زمان ، چندین نوع محتوای مختلف توسط مشترکین YouTube بارگذاری شد. این مطالب شامل:

۱) بررسی محصول: این فیلم ها محبوب ترین نوع ویدیوی YouTube هستند. بررسی محصولات در YouTube به بینندگان این امکان را می دهد تا ببینند عملکرد یک محصول چگونه است ، و همچنین از طرف سازندگان محصول می شنوید.

۲) فیلم های How-To: آنها ترکیب کاملی از ابزار و آموزش هستند. بسیاری از کانال ها صرفاً به این نوع ویدیو اختصاص داده شده اند و میلیون ها مشترک مشترک YouTube دارند.

۳) Vlogs: Vlogs فرمت های ویدیویی معتبری است که به دلیل اصالت و اصالت خود میلیون ها بازدید را دریافت می کند. بسیاری از تأثیر گذارها وبلاگ نویسی را در کانال خود گنجانیده و موفقیتهای زیادی را نیز مشاهده می کنند.

۴) فیلم های بازی: اگر عاشق بازی ها هستید ، مطمئناً باید مشترک YouTube کانال بازی در YouTube باشید. یکی از محبوب ترین قالبهای مشترک شدن در این لیست است.

۵) کمدی و اسکیت ها: آنها سبک ترین قالب ویدیویی هستند و یکی از فیلم هایی که بالاترین بازدید YouTube را دارند.

۶) فیلم های چالش یا برچسب: آنها به شدت در یوتیوب محبوب هستند و به کاربران امکان می دهد تماشا کنند که سازندگان بی شماری یک روش مشابه را به روش منحصر به فرد خود انجام دهند.

۷) فیلم های کارتونی و کودکان: کارتون فقط برای بچه ها ایجاد نشده بلکه برای بزرگسالان نیز در YouTube موجود است.

۸) فیلم های Haul: آنها در بین مارک هایی که برای نشان دادن جدیدترین محصولات خود به تفرجگاه ها متکی هستند ، بسیار محبوب هستند.

۹) فیلم های آموزشی: به غیر از کارتون هایی که برای کودکان مناسب است ، YouTube فیلم های آموزشی نیز ارائه می دهد.

۱۰) فیلم های بدون بوکس: آنها مورد علاقه مشترکین YouTube هستند زیرا تبدیل به یک روش اساسی برای بینندگان برای تصمیم گیری در خرید شده اند.

اینها فقط چند نوع محتوای ویدیویی است که مشترکان واقعی YouTube ترجیح می دهند و تماشا می کنند. در YouTube تعداد بیشتری نوع ویدیو وجود دارد که بینندگان آنها را مشاهده و به اشتراک می گذارند. اما مهمترین سؤالی که نیاز به پاسخ دادن دارد ، این است که چگونه می توانید YouTube را کودک دوستانه کنید؟ چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که کودکان به محتوای بزرگسالان دسترسی ندارند؟ چگونه می توان از آنها محافظت کرد؟

مواردی که باید هنگام ارسال محتوای کودک در کانال YouTube خود را به خاطر بسپارید

YouTube وب سایتی است که برای به اشتراک گذاری فیلم ها ایجاد شده است. اما محتوای ویدیو در حدی که برای همه گروههای سنی متفاوت باشد ، از شیرخواران تا پیر متفاوت است. آیا YouTube برای همه گروههای سنی مناسب است؟ توجه به این نکته مهم است که YouTube برای همه مناسب نیست ، به ویژه برای کودکان سیزده سال و پایین تر. برای اطمینان از اینکه YouTube متناسب با سن است ، Google YouTube Kids را در سال ۲۰۱۵ راه اندازی کرد.

آیا شما مالک یک کانال YouTube هستید؟ اگر مشترک YouTube هستید ، می دانید که YouTube Kids نسخه جداگانه YouTube است. تفاوت در این است که YouTube Kids به طور عمده متمرکز بر ارسال محتوای مناسب کودکان است. این دنیای محتوا را به فیلم ها و کانال ها و کلیپ های آموزشی خانوادگی محدود می کند. رابط برنامه YouTube Kids دارای نمادهای رنگارنگ ، تصاویر بزرگ و فیلم های تبلیغاتی با دقت انتخاب شده در صفحه اصلی است.

  • YouTube Kids چگونه کار می کند؟

YouTube Kids یک برنامه رایگان است که برای اولین بار به والدین نیاز دارد تا آن را تنظیم کنند. شما با حساب Google خود وارد سیستم می شوید و به عنوان والدین از شما خواسته می شود که شرایط خدمات را قبول کنید. سپس برای فرزند خود حساب کاربری ایجاد می کنید و فرزند شما می تواند به میلیون ها فیلم مناسب کودک دسترسی پیدا کند. همچنین اگر دو یا چند کودک دارید می توانید حساب های بیشتری ایجاد کنید. پس از ایجاد یک حساب کاربری ، تمام کاری که باید انجام دهید این است که انتخاب کنید چه کسی تماشا می کند ، حساب را انتخاب کرده و دستگاه را به کودک تحویل می دهد. مطالب موجود در YouTube Kids متناسب با سن است ، و می توانید اطمینان داشته باشید که فرزند شما به چیزی که باید نپرداخت نخواهد کرد.

  • تعیین اینکه آیا محتوا برای بچه ها مناسب است یا خیر

در هنگام ارسال محتوای کودک در کانال YouTube چندین دستورالعمل وجود دارد. صرف نظر از اینکه اهل کجا هستید ، حرفه شما چیست ، چه چیزی را دوست دارید و فرزندان خود را چگونه پرورش می دهید ، YouTube به همه سازندگان نیاز دارد که بگویند این محتوا برای کودکان ساخته شده است یا نه. شما باید مطابق قانون COPPA یا قانون حفظ حریم خصوصی آنلاین کودکان باشید. YouTube با کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده توافق کرده است تا اطمینان حاصل کند که همه از قانون قابل اجرا پیروی می کنند.

طبق راهنمایی های کمیسیون تجارت فدرال در مورد COPPA ، اگر کودکان مخاطب اصلی مبتنی بر:

  • موضوع فیلم مانند محتوای آموزشی است
  • خواه این فیلم شامل مدل های کودک و یا بازیگران باشد
  • خواه کودکان مخاطب واقعی یا در نظر گرفته شده باشند
  • این محتوا شامل افراد مشهور ، شخصیت ها ، اسباب بازی هایی است که برای کودکان جذاب است
  • آیا زبانی که در فیلم استفاده شده است برای کودکان در نظر گرفته شده است
  • این که فعالیت های گنجانده شده در این فیلم برای کودکان در نظر گرفته شده و مناسب است یا خیر
  • خواه این فیلم شامل داستان ، آهنگ ، شعر و مواردی باشد که برای کودکان جذاب باشد
  • این که آیا محتوای مورد نظر برای کودکان تبلیغ می شود یا خیر ، آگهی های تبلیغاتی برای کودکان مناسب است یا خیر

اگر محتوای شما برخی از این عوامل را شامل می شود ، به این معنی نیست که فیلم برای بچه ها ساخته شده است. شما همچنین باید در نظر بگیرید که مخاطبان هدف شما چه کسی هستند – “کودکان!” شما باید محتوای خود را بیشتر ارزیابی کنید و باید بتوانید محتوا را بطور مناسب ارائه دهید.

چگونه می توانید مطالب خود را بیشتر ارزیابی کنید؟

طبق دستورالعمل های کمیسیون تجارت فدرال ، اگر شخصیت ها ، بازیگران ، فعالیت ها ، آهنگ ها ، داستان ها ، بازی ها یا سایر موضوعات موضوعی که هدف آنها برای هدف قرار دادن کودکان باشد ، محتوای شما “برای بچه ها ساخته شده است”. اما محتوا فقط برای کودکان ساخته نمی شود:

  • این خانواده دوستانه یا ایمن و مناسب برای تماشای همه است
  • این فعالیتی را شامل می شود که به طور عادی با کودکان در ارتباط است
  • کودکان ممکن است اتفاقاً آن را مشاهده کنند

این مهم است که در نظر بگیرید افرادی که می خواهید برای دستیابی به آنها و ارزیابی متناسب با محتوای خود در نظر بگیرید. اطمینان حاصل کنید که اگر متناسب با توصیف های زیر باشد ، هیچ محتوای ای را در کانال خود به عنوان “ساخته شده برای بچه ها” ارسال نکنید.

  • فیلم های صریح جنسی با افراد زیر سن قانونی
  • فیلم هایی که جزئی از شرکت در فعالیت های خطرناک را تشویق می کنند یا آنها را تشویق می کنند
  • محتویات پریشانی عاطفی که شامل خشونت ، اجبار به خردسالان ، شبیه سازی سوء استفاده از والدین و تقسیم افراد زیر سن قانونی برای مضامین بالغ است.
  • محتویاتی که حاوی مضامین جنسی ، خشونت ، مبهم است و افراد جوان و خانواده را هدف قرار می دهد
  • کارتون های خانوادگی که حاوی مضامین نامناسب بزرگسال یا سن هستند مانند جنس ، خشونت و غیره.
  • فیلم هایی از حمله سایبری و آزار و اذیت کودکان و نوجوانان درگیر آن
  • اطلاعات شخصی را فاش می کند
  • دیگران را به آزار و اذیت و زورگویی تشویق می کند
  • افراد را به دلیل تحقیر یا سوءاستفاده هدف قرار می دهد
  • آزار جنسی
  • سوابق بدون رضایت

توجه داشته باشید که اگر محتوای شما که برای کودکان ساخته شده است ، هر یک از دستورالعمل ها را نقض می کند ، محتوای شما حذف می شود و اخطار ارسال شده به شما و کانال شما پس از سه اعتصاب پایان می یابد.


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا