ساده ترین روش هک واتس اپ از راه دور اندروید

مسدود کردن شماره ها در واتساپ

مسدود کردن شماره ها در واتساپ

این روزها واتس اپ یکی از محبوب ترین اپلیکیشن ها در بین کاربران ایرانی است که بیشتر در کنار اپلیکیشن تلگرام استفاده می شود و همچنین از تماس های تلفنی پشتیبانی می کند.

مواردی که در این اپلیکیشن مشاهده می کنید، از جمله پیام رسانی و همچنین برقراری تماس پشتیبانی می کنند و به شما امکان می دهند با دوستان و آشنایان خود ارتباط برقرار کنید. یکی از مهم ترین گزینه ها در این گونه اپلیکیشن ها، پشتیبانی از مسدودسازی کاربرانی است که به هر دلیلی شما را آزار می دهند.

در اپلیکیشن واتساپ شما میتوانید کاربران و افرادی را که برای شما چه به صورت صوتی و چه به صورت متنی مزاحمت به وجود می آورند را مسدود کنید.و با این روش خیالتان کامل از بابت افراد آزاردهنده راحت می شود.

مسدود کردن در واتس اپ:

اپلیکیشن واتس‌اپ را روی دستگاه هوشمندتان اجرا کرده و صفحه ارسال پیام به مخاطب مورد نظر را باز کنید می توانید با مراجعه به منوی Contacts روی نام مخاطب موردنظر فشار دهید یا در سیستم عامل iOS گزینه Chats را انتخاب کنید.در پنجره گفت و گو روی آیکن منو فشار داده یا کلید منو روی دستگاه هوشمندتان را فشار دهید.

گزینه more را انتخاب کنید و Block را بزنید. در iOS، روی شماره تلفن یا نام مخاطب ضربه بزنید و گزینه block this content را انتخاب کنید.در پنجره تایید، روی OK کلیک کنید.از حالا به بعد مخاطب موردنظر شما در لیست سیاه مسدود شده‌ها قرار گرفته و قادر به ارسال پیام یا برقراری تماس با شما نخواهد بود.

 

رفع انسداد و مسدودیت در واتس اپ:

دو راه برای انجام این کار وجود دارد:

روش اول: از قسمت مخاطبین (این روش برای اجرای روی تعداد مخاطبان کم توصیه می شود)

روش دوم: با فشردن آیکون منوی اصلی یا دکمه هوم به تنظیمات واتس اپ بروید.سپس به قسمت Privacy رفته و روی Blocked Contacts کلیک کنید. در انتهای لیست نمایش داده شده، روی هر یک از مخاطبینی که می خواهید کلیک کنید و در پنجره ای که ظاهر می شود، Unblock را برای رفع انسداد انتخاب کنید. (در iOS، پس از انتخاب مخاطب مورد نظر، صفحه را به پایین اسکرول کرده و Unblock This Person را بزنید.

و هم اکنون به صورت تصویری نیز بررسی کنیم ، چگونگی بلاک کردن افراد در واتساپ

در مرحله اول وارد اپلیکیشن واتس اپ شده و سپس فردی که تصمیم گرفتید بلاک کنید را انتخاب کرده و وارد صفحه بحث شوید. مطابق شکل زیر 3 نقطه عمودی را از بالای صفحه انتخاب کنید.

WhatsApp Image 2022 04 28 at 3.07.04 PM

قدم دوم؛ در منو اخرین گزینه یعنی more را انتخاب کنید و وارد این بخش بشوید.

WhatsApp Image 2022 04 28 at 3.07.05 PM

مرحله سوم؛ حالا گزینه Block را انتخاب کنید تا کاربر مسدود شود. اکنون کاربر مورد نظر شما کاملا مسدود شده است و دیگر نمی تواند پیام یا محتوا ارسال کند.

WhatsApp Image 2022 04 28 at 3.07.05 PM 1

نکته 1: بلاک کردن در واتس اپ به این صورت است که پس از انجام، علائمی را دارد که کاربر دیگر متوجه می شود که شما به طور تصادفی آنها را مسدود کرده اید یا حتی طرف مقابل شما را بلاک کرده است، بررسی می کند.

نکته 2: پس از اینکه کاربر دیگری را به هر دلیلی بلاک کردید، اگر تصمیم به رفع انسداد گرفتید، برای رفع انسداد کاربران دقیقا در آموزش بالا اما در مرحله سوم به جای گزینه block گزینه جایگزین یعنی unblock را انتخاب کنید تا امکان گفتگو مجددا فعال شود.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا