آموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!روش عالی برای ردیابی گوشیهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

نرم افزار کنترل گوشی همسر برنامه SPY24 بهترین اپلیکیشن سال ۲۰۲۰

چگونه گوشی همسرم را کنترل کنم نرم افزار کنترل گوشی همسر کنترل نامحسوس گوشی هک گوشی همسر و فرزندان به صورت مخفی ممکن است شرایط کاری یا زندگی خصوصی شما ایجاب کند که همیشه کارمندان یا اعضای خانواده خود را کنترل نمایید و احتمالا اولین راهی که برای کنترل به ذهنتان می رسد، هک گوشی همسر ، فرزند و یا کارمندانتان می باشد. البته که این عمل باید طوری انجام شود که کسی از آن با خبر نشود. اما سوالی که پیش می آید این است که چگونه می توانیم هک گوشی همسر و دیگر اعضای خانواده خود را از راه دور انجام دهیم؟ امروز در این مطلب قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم و به دقت روش های آن را بررسی کنیم.

چرا بايد گوشي عزيزانمان را هك كنيم؟

همانطور که گفتیم ممکن است شرایطی در زندگی شما وجود داشته باشد که شما نیازمند کنترل اطرافیانتان باشید. به طور مثال شاید احساس کنید که یکی از کارمندانتان در حال خیانت به شماست یا بخواهید از فعالیت ها و رموز زندگی فرزندان نوجوانتان باخبر شوید، در چنین شرایطی بهترین کار هک گوشی و کنترل آن ها از این طریق است، چرا که امروزه گوشی ها به مخزن اسرار و مهم ترین وسیله ارتباطی تبدیل شده اند.

این روزها با ظهور شبکه های اجتماعی و قرار گیری آنها در دسترس همه، والدین زیادی برای فرزندان خود و کسانی که با آنها در این شبکه ها ارتباط برقرار می کنند، نگران هستند. هک گوشی فرزندان بدون متوجه شدن آنها، بسیار می تواند در زمینه نظارت و کنترل فرزندان و به قول معروف هوای آن ها را داشتن ، کمک نماید.

اما گاهی اوقات شرایط کمی فرق دارد. بسیاری از زوج های متاهل همواره از این که همسرشان به آن ها خیانت کند هراس دارند. آن ها به دنبال راهی هستند تا مطمئن گردند که همسرشان به آن ها خیانت نخواهد کرد و همین امر سبب می شود که افرادی به دنبال هک گوشی همسر خود باشند.

اماچگونه می توانیم اقدام به هک گوشی اطرافیانمان کنیم و اطلاعاتی را که می خواهیم به دست بیاوریم؟ برای پاسخ این سوال در ادامه با ما همراه باشید.

اماچگونه می توانیم اقدام به هک گوشی اطرافیانمان کنیم و اطلاعاتی را که می خواهیم به دست بیاوریم؟ برای پاسخ این سوال در ادامه با ما همراه باشید.

روش های بسیار زیادی برای گوشی همسر ، فرزند یا کارمندان وجود دارد که ساده ترین آن ها روشی است که شما به گوشی شخص مورد نظر خود دسترسی داشته باشید  و بتوانید یک نرم افزار را بر روی گوشی او نصب کنید. این روش از آن جهت ساده ترین راه شناخته می شود که پیچیدگی زیادی نداشته و نیازی به دانش برنامه نویسی ندارد.

اما اگر امکان دسترسی به گوشی شخص موردنظرتان وجود نداشته باشد و شما نمی توانید نرم افزار كنترل را برروی تلفن همراه او نصب کنید، به دو روش می توانید گوشی او را كنترل کنید. روش اول كنترل کردن با شماره و با کد imei و روش دوم ارسال برنامه كنترل برای فرد موردنظرتان می باشد.

برای این که خودتان بخواهید یک گوشی را بدون دسترسی كنترل کنید، حداقل باید یک سال زمان صرف این کار کنید و آموزش كنترل گوشی و دانش های لازم مانند زبان های برنامه نویسی را فرابگیرید. اما در این جا ما به دنبال دور بودن از پیچیدگی های رایج و معمول عمل كنترل کردن هستیم. پس مباحث برنامه نویسی را کنار گذاشته و به سراغ معرفی برنامه ای برای انجام كنترل گوشی همسر یا فرزندان و یا کارمندانتان خواهیم رفت تا از این طریق بتوانید به نگرانی ها و شک های خود پایان دهید.

معرفی نرم افزار كنترل گوشی همسر و فرزندان

یکی از برنامه هایی که توسط برنامه نویسان قدرتمند نوشته شده و می تواند بسیاری از خواسته های شما را فراهم کند و قابلیت های زیادی را در اختیارتان قرار دهد، برنامه SPY24 می باشد.

با استفاده از این برنامه تمام اطلاعات موردنیاز شما از گوشی فرد موردنظرتان از طریق پنل کاربری که در اختیارتان قرار داده می شود، برای شما ارسال خواهد شد.

*************************************

برای دیدن مطلب روی متن بالا کلیک کنید

*************************************

نرم افزار کنترل گوشی همسر برنامه SPY 24 

نرم افزار کنترل گوشی همسر برنامه SPY 24

کنترل و ردیابی فرزندان از راه دور بدون نصب نرم افزار 

کنترل و ردیابی فرزندان از راه دور بدون نصب نرم افزار, چگونه فرزندان را از راه دور … و ردیابی فرزندان از راه دور، نظارت بر خانواده – ردیابی کنترل گوشی تلفن همراه . شما این صفحه را چندین بار دیده‌اید. آخرین بازدید: ۱۰/۱۵/۱۸  

برنامه کنترل گوشی همسر رایگان

۱۷ تیر ۱۳۹۷ – برنامه کنترل گوشی همسر رایگان|دانلود برنامه کنترل گوشی همسر رایگان. برنامه کنترل گوشی همسر رایگان,نرم افزار کنترل گوشی همسر رایگان …نرم افزار کنترل گوشی دیگران برای اندروید

بایگانی‌های دانلود نرم افزار کنترل گوشی همسر

۱۴ مهر ۱۳۹۵ – در قسمت قبل موضوع خیانت همسر و بحران‌هایی که پس از خیانت همسر برای طرف مقابل ایجاد می‌شود و نحوه‌ی کنترل احساسات و انجام کارهای درست و صحیح …  

نرم افزار کنترل گوشی همسر

دانلود SPY24 کنترل موبایل دیگران همسر و …

… گذاری و کنترل موبایل دیگران همسر و فرزندان برای گوشی و تبلت اندروید با … Couple Tracker -SPY24 یک اپلیکیشن کاربردی است که به … امکان داره نحوه کار با نرم افزار دریافت پیامک جهت کنترل فرزندان را به ما بگویید. شما از این صفحه در ۱۰/۳/۱۸ بازدید کردید. کنترل نامحسوس گوشی دیگران

نرم افزارکنترل گوشی فرزندان وهمسر(فوق حرفه ای وVIP)

۱۱ تیر ۱۳۹۷ – دانلود نرم افزار کنترل گوشی همسر | ردیابی و کنترل موبایل فرزند – SPY24 · در قسمت قبل … پیامک های گوشی های تلفن همسر و فرزندان, نرم افزار .  

نرم افزار کنترل موبایل همسر

نرم افزار کنترل موبایل همسر – اندروید گذر. SPY24 دانلود نرم افزار نظارت بر موبایل همسر. برترین بازی های اندروید. دانلود PUBG …  

جاسوسی مکالمات و پیامک های گوشی های تلفن همراه دوستانتان

دانلود برنامه ردیابی و کنترل کامل گوشی و تلفن همراه،تماس ها و پیام ها با تلگرام … های همسر،دوست دختر(پسر)،بچه تون و یا رفیقاتون رو کنترل کنید اخه مگه میشه؟ نرم افزار کنترل گوشی دیگران برای اندروید:

چگونه برای جاسوسی بر روی تلفن همراه شوهرم به صورت رایگان

۲۹ اسفند ۱۳۹۳ – Now we will see ways to spy on his cell phone without holding his cell phone. … آنچه شما باید انجام دهید این است پرداخت می شود نرم افزار تلفن همراه … آن را نصب کنید مخفیانه در تلفن همسر شما و این برنامه همه چیز را برای شما در حال حاضر انجام. … استفاده از این ویژگی اگر شما نیاز به پیگیری و کنترل بسیاری از …

دانلود رایگان نرم‌افزار ردیابی همسر و فرزند

با رشد و پیشرفت فناوری، حل مشکلات بشر روز به روز آسان تر و راحت تر می‌شود به عنوان مثال برای ارتباط برقرار کردن با خانواده، دوستان و یا سایر اطرافیان خود می‌توانید به راحتی از فاصله های بسیار دور و یا نزدیک از طریق تلفن همراه ارتباط برقرار کنید و از احوال خانواده یا دوستان خود باخبر شوید.
یکی از مسائلی که بسیاری از والدین و سرپرست خانواده‌ها به دنبال راه حل آن هستند. مسئله ردیابی و کنترل خانواده (ردیابی همسر و فرزند) از طریق گوشی برای اطمینان از امنیت و سلامتی آنها است.
اگر شما هم به دنبال راهی برای ردیابی و کنترل همسر و فرزند خود هستید این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید.
برنامه‌های ردیابی بهترین راه حل برای ردیابی و کنترل خانواده هستند. که تعداد بسیار زیادی از این برنامه‌ها با کارایی‌هایی متفاوت در بازار وجود دارند.

در این مقاله قصد داریم یکی از بهترین برنامه ‌های ردیابی و کنترل فرزند و همسر را به شما معرفی کنیم، تا در هر لحظه از شبانه روز از موقعیت مکانی فرزند و همسر خود مطلع باشید و دیگر نگران امنیت و سلامتی آنها نباشید.

SPY24 بهترین برنامه‌ی ردیابی همسر و فرزند

SPY24 برنامه‌ای برای ردیابی و کنترل همسر و فرزند است، که امکان ردیابی بدون نیاز به اینترنت و GPS را به واسطه‌ی دکل‌های مخابراتی در اختیار شما قرار می‌دهد. با این برنامه شما ‌می‌توانید در هر لحظه از شبانه روز به راحتی از موقعیت مکانی اعضای خانواده خود باخبر شوید و دیگر نگران امنیت و سلامتی آنها نباشید.
همچنین شما با این برنامه می‌توانید به صورت نامحدود همسر یا فرزند خود را در سفرها ردیابی کنید.

امکانات این برنامه ردیابی:

  • تست رایگان
  • قابلیت مخفی سازی برنامه جهت افزایش امنیت همسر و فرزند
  • ردیابی بدون نیاز به اینترنت
  • ردیابی از طریق پیامک
  • ردیابی افراد از روی شماره موبایل بدون نیاز به GPS (در اندرویدهای پایین تر از ۹ )
  • ردیابی گوشی گم شده
  • ردیابی شماره موبایل از طریق گوگل مپ ( ردیابی شماره موبایل و نمایش آن در نقشه گوگل به صورت ماهواره‌ای)
  • ردیابی نامحسوس افراد
  • پشتیبانی رایگان

دانلود برنامه کنترل مخفی تماس ها و پیامک های گوشی از راه دور

دانلود برنامه کنترل مخفی تماس ها و پیامک های گوشی از راه دور ، برترین اپلیکیشن سال ۲۰۲۰ در خصوص کنترل و نظارت مخفی و کاملا نامحسوس گوشی موبایل فرزندان و دیگر افراد خانواده از راه دور و بصورت ۱۰۰% تضمینی و کاربردی بهمراه پشتیبانی ۲۴ ساعته (حضوری، تلفنی، واتساپ و تیکت).

شما با این برنامه حرفه ای می توانید بصورت کاملا مخفیانه و ۱۰۰درصد عملی، تمامی پیام ها و تماس های گوشی همسر، فرزندان و دیگر افراد خانواده را کنترل کنید.

دانلود برنامه کنترل مخفی تماس ها و پیامک های گوشی از راه دور فوق العاده کاربردی و واقعی می باشد و برنامه تمام پیامک ها و تماس های گوشی مورد نظرتان را بدون هیچ گونه اعلان و هشداری برای شما به پنل کاربری تان ارسال می کند.

چگونه گوشی همسرم را کنترل کنم
نرم افزار کنترل گوشی همسر برنامه SPY24 بهترین اپلیکیشن سال ۲۰۲۰ 4

فرد مورد نظر شما به هیچ عنوان نمی تواند به این موضوع پی ببرد که شما دارید تمامی تماس ها و پیامک های گوشی موبایل او را از راه دور و بصورت کاملا مخفی و نامحسوس کنترل و مشاهده می کنید.

این برنامه تمامی تماس ها و پیامک ها را با جزئیات کامل برای شما ارسال میکند. مانند نمایش نام مخاطب، نمایش شماره تلفن، تاریخ و ساعت تماس ها، تاریخ و ساعت پیامک ها، موقعیت مکانی تماس ها و پیامک ها بر روی نقشه، مدت زمان مکالمه و ضبط تماس ها، قابلیت دانلود و گوش دادن تمامی تماس های ضبط شده و امکانات بی نظیر دیگر …

روش کارکردن با برنامه چگونه است ؟

این برنامه یکی از برترین و حرفه ای ترین برنامه های کنترل و نظارت گوشی موبایل از راه دور بوده و کاربران بسیاری از این برنامه حرفه ای در سراسر ایران و حتی جهان استفاده می‌کنند.

تمامی تماس ها و پیامک های گوشی مورد نظر شما به حساب کاربری شما منتقل شده و به جز خود شما هیچ شخص دیگری نمی تواند اطلاعات داخل حساب را مشاهده و یا کنترل کند حتی خود فرزندتان.

ویژگی های فوق العاده دانلود برنامه کنترل مخفی تماس ها و پیامک های گوشی از راه دور:

کارایی، سرعت و دقت ۱۰۰% تضمینی عملکردهای برنامه

کنترل مخفی پیامک های گوشی موبایل

 مشاهده محتوای کامل هر پیامک MMS
 هشدار پیامک های مشکوک و پر استفاده در طول روز
 کنترل و ردیابی نوع پیام، نمایش پیام فرستاده شده یا دریافت شده
 کنترل و مشاهده نام فرستنده یا گیرنده با شماره تلفن موبایل
 مشاهده تاریخ و زمان ارسال و یا دریافت پیامک ها بصورت نزولی
 درج کلمات کلیدی برای هشدار یک کلمه خاص در پیامک های ارسالی و دریافتی
 کنترل و ردیابی موقعیت مکانی گوشی موبایل در هنگام ارسال یا دریافت پیامک ها

کنترل مخفی تماس های گوشی موبایل چگونه گوشی همسرم را کنترل کنم

 کنترل و مشاهده تاریخ و ساعت دقیق تماس ها
 نمایش تماس های حذف شده از روی گوشی موبایل
 مشاهده مدت زمان مکالمات صورت گرفته
 نمایش کامل نوع تماس (ورودی، خروجی، از دست رفته)
 مشاهده نام و شماره تلفن مکالمات صورت گرفته
 مسدود (بلاک) کردن تماس های مشکوک
 کنترل و ردیابی موقعیت مکانی فرزندان توسط GPS و اینترنت GPRS
 ثبت و کنترل موقعیت های مکانی گوشی موبایل در زمان مکالمه بر روی نقشه
 مدیریت و مشاهده کامل جزئیات بیشتر مکالمات در کنترل پنل کاربری

توضیحات بسیار مهم دانلود برنامه کنترل مخفی تماس ها و پیامک های گوشی از راه دور

✶ برنامه حتی با پایین ترین سرعت اینترنت یعنی (E) به صورت کامل کار کرده و هیچ گونه مشکلی ندارد.
✶ امنیت و مخفی بودن برنامه بی نظیر می باشد و هیچ ردی از خود به جا نمی گذارد.
✶ هیچ آیکون یا اسمی توی گوشی مورد نظر قابل نمایش نیست.
✶ برنامه بر روی گوشی های تک سیم کارته و دو سیم کارته کاملا تست شده و کار می کند.

کنترل مخفی چگونه گوشی همسرم را کنترل کنم

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا