آموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهدانلود برنامه شنود صداروش عالی برای ردیابی گوشیهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

نرم افزار ⚡ SPY24 جاسوسی شنود صدا و برنامه هک از راه دور همراه

نرم افزار SPY24 جاسوسی شنود صدا برای شنود از راه دور را خیلی از کاربران ما درخواست داده بودند، بالاخره برنامه آماده شده و در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت. نرم افزار جاسوسی اندروید نه تنها به شما تمام پیامهای نوشتاری را خواهد داد بلکه خواهید توانست فعالیت های فرزند و فرد مورد نظر خود را به صورت زنده مشاهده کنید. نرم افزار SPY24 جاسوسی شنود صدا و برنامه هک از راه دور همراه سیستم ردیابی GPS ارائه شده در برنامه SPY24 به طوری طراحی شده که شما میتوانید فعالیت های حرکتی همسر، فرزند و اعضای خانواده خود را با استفاده از تلفن همراه اندروید خود را ببینید.

 فیلم آموزشی نصب و دریافت شناسه فعالسازی برنامه

 طریقه استفاده از برنامه SPY24 :

محتوا پنهان

هشدار : قانون برنامه این است که استفاده از این برنامه فقط برای کنترل فرزندان و افراد خانواده زیر ۱۸ سال میباشد لطفا همکاری بفرمایید تا بتوانید در نسخه هاس جدیدتر قابلیت های بهتری به شما کاربران محترم ارائه دهیم.

چرا برنامه SPY24 ؟؟؟

تنها برنامه ای است که شما میتوانید مکالمات فرزندان و اعضای خانواده را شنود کنید بدون آنکه متوجه این نظارت شوند. برنامه SPY24 با توجه به نصب آسان و نامحدود بودن آن که نیاز به شارژ ماهانه، مثل برنامه های مشابه ندارد.

آموزش کامل هک

آموزش کامل هک

همراه با آموزش نصب فارسی نرم افزار جاسوسی

برای مشاهده اطلاعات گوشی و شنود صدا از راه دور و موقعیت مکانی فرد مورد نظر خود تلفن همراه هدفمند نیاز به یک شبکه خوب و اتصال به اینترنت دارید.

SPY24 نرم افزار شنود و جاسوسی اندروید و  تلفن همراه به شما امکان ضبط تماس را می دهد. ضبط تماس به صورت خودکار تماس هاس صوتی  فرد مورد نظر شما راذخیره شده و به  پنل شما ارسال می کند.

این روزها اکثر مردم از برنامه های  inestagram ،Telegram، WhatsApp استفاده میکنند و بیشتر پیام های خود را چه به صورت متن و چه به صورت اشتراک گذاری محتوا مانند عکس ها و فیلم ها. برنامه SPY24 به شما کمک می کند تا تمام فعالیت های این برنامه ها را نظارت کنید. شما حتی میتوانید پیام ها، آرشیو ها، پیام های تصویری و صوتی که حذف شده اند را نیز مشاهده کرده و آن را ذخیره کنید.

نرم افزار جاسوسی تلفن همراه به شما کمک می کندتا با  فعالیت های تلفن همراه عزیزان خود را به صورت هدفمند را کنترل کنید.

آموزش نصب برنامه نرم افزار جاسوسی به صورت تصویری :

برنامه را داخل گوشیی فرزند خود نصب میکنید بعد از نصب به صورت کامل مخفی میشود به طوری که نرم افزار کار موبایل هم نمیتواند آن را پیدا کند.

جرم رابطه نامشروع در فضای مجازی
نرم افزار ⚡ SPY24 جاسوسی شنود صدا و برنامه هک از راه دور همراه 4

پس از نصب برنامه داخل گوشی فرزند خود ، دوباره برنامه را داخل گوشی خود نیز برای دریافت اطلاعات نصب کرده و بصورت کامل میتوانید نظارت و کنترل بروی فعالیت های فرزند خود داشته باشید.

نمونه تصویر از پنل کاربری برای گوشی های هوشمند:

نرم افزار SPY24 جاسوسی شنود صدا و برنامه هک از راه دور همراه

نرم افزار جاسوسی

 جهت تضمین و کارکرد درست برنامه  SPY24 برای شما عزیزان تمام مجوزهای کامپیوتری و نرم افزاری در زمینه اینترنت قرار داده ایم در هنگام خرید سامانه از شما ایمیل می خواهد اگر ندارید می توانید این ایمیل را جای آن کپی کنید شاید هنگام خرید به علت شلوغ بودن سرور عملیات را ناموفق اعلام شود ،دوباره سعی کنید انجام خواهد داد در صورت موفق بودن خرید شما این صفحه باز خواهد شد بروی کادر آبی رنگ کلیک کنید و برنامه را دریافت فرمایید (ضمنا لینک دانلود نیز دوباره به ایمیل ثبت شده شما ارسال خواهد شد)

آموزش نصب برنامه نرم افزار جاسوسی

به تماسهای تلفنی زنده گوش دهید تماسهای تلفنی زنده را گوش داده و ضبط نمایید برای یادگرفتن ، در اختیار گرفتن کیفیت یا این که حتی آرشیو مکالمات فردی خویش ، مکالمات تلفنی زنده را در هنگام وقوع آن‌ها گوش دهید و ضبط نمایید.

کنترل گوشی جاسوسی در تماسهای تلفنی
کنترل گوشی جاسوسی در ارتباط تلفنی با تلفن های
جزئیات هر تماس صوتی خروجی یا این که محل ورود را ملاحظه کنید
داده ها تماس را برای هرگونه تماس از دست رفته ببینید
مشاهده سیاهههای مرتبط با تماس حتی در شرایطی که حذف گردیده باشند
مشاهده عکس پروفایل و اسم هر مخاطب.
کلیه موردها از پاراگراف اسم تماس گیرنده ، دوران دوره تماس و عصر تماس را بازنگری فرمائید
برای مبداء بعدی ، همگی گزارش های تماس را تحت عنوان ورقه گسترده بارگیری فرمائید
SPY24 فقط محصولی میباشد که ارتباط تلفنی را برای تلفن های یار ارائه می‌دهد.
ثابت تماماً بازنویسی گردیده با استعمال از مورد وضعیت نامرئی
نصب آسوده ، قدم به قدم راهنمای با تصاویر
آپ دیت رسانی های بدون‌پول و تغییرات دستگاه در زمان اشتراک

تماسهای تلفنی جاسوسی چیست؟

جاسوسی مکالمه تلفنی ، نظارت بر مکالمات تلفنی توسط شخص ثالث است که غالباً به وسیله مخفی انجام می شود. جاسوسی در تماسهای تلفنی به واقعی بودن یا وقفه در تماس تلفنی تلفنی که بر روی تلفن مورد نظر انجام می شود ، اشاره دارد. این ویژگی یکی از نرم افزارهای جاسوسی تلفن همراه SPY24 است که بطور خودکار یک تماس کنفرانس مخفیانه ایجاد می کند و در اکثر شبکه های تلفن هدف قرار دارد.

SPY24 تنها محصولی است که به شما امکان جاسوسی از تماس های تلفنی را می دهد. به نظر می رسد که مستقیماً به هر تماس می شنوید و به طور زنده آن را می شنوید. آن را برای آندروید و آیفون در دسترس است.

چرا جاسوسی در تماس های تلفنی مهم است؟

چرا جاسوسی در تماس های تلفنی مهم است؟
شما نمی توانید هر به حقیقت نزدیک تر از زمانی که شما یک شرکت زندگی می کنند، با احتیاط و به طور مستقیم از گوش دادن به مکالمات واقعی اتفاق می افتد زمانی که شما در اطراف (و یا گاهی اوقات عمدا پشت سر خود را). هنگامی که شماره های خاص با تلفن مورد نظر خود ارتباط برقرار می کنند ، یک هشدار دریافت کنید ، سپس یک تماس را مستقیماً به هدف قرار دهید تا بلافاصله در تماس تلفنی مستقیم در حال انجام جاسوسی باشید ، اما مخفیانه. هدف شما عاقلانه تر نیست ، اما مطمئناً خواهید بود!

پاسخ متفاوت رهگیری از ضبط تماس در یک راه بسیار مهم است. این بدان معنی است که شما باید منتظر بمانید تا ضبط مکالمات در حساب وب خود بارگذاری شود.

مکالمه تلفنی متفاوت است ، زیرا شما در خط مستقیم تماس تلفنی که در حال جاسوسی هستید ، شرکت کننده واقعی هستید و هر دو طرف را در زمان واقعی می شنوید!

ردیابی و کنترل فرزندان

ردیابی و کنترل مخفی گوشی موبایل فرزندان

دیگر نگران امنیت فرزندان خود در داخل و بیرون از کانون گرم خانواده خود نباشید. کلیه فعالیت های فرزندان خود را توسط گوشی تلفن همراه اعم از تماس ، پیامک ، موقعیت مکانی ، فعالیت در شبکه های مجازی تلگرام ، لاین ، واتس اپ و … را تحت نظر بگیرید و به صورت غیر مستقیم لحظه به لحظه در کنار آنها حضور داشته باشید.

کنترل و گزارش کامل تماس ها

ارتباطات فرزندان و خانواده خود را با دوستان و اطرافیانشان تحت نظر بگیرید و روند ارتباطی آنها را مدیریت کنید.

نصب کاملا مخفی در دستگاه

بدون ایجاد کوچکترین حساسیت و بصورت کاملا هوشمندانه و بدون هیچ گونه سلب اعتماد، مراقب فرزندان خود باشید.

مشاهده دفتر تلفن و مخاطبین

کنترل و مشاهده کامل لیست مخاطبین ذخیره شده در دستگاه به همراه نام و شماره تماس و با امکان تفکیک تمام مخاطبین.

نرم افزار SPY24 جاسوسی شنود صدا و برنامه هک

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

 

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا