آموزش شناخت انواع هک و روش های مقابله

هک اکانت اینستاگرام

آیا امکان هک اکانت اینستاگرام وجود دارد؟

این روزها هک کردن هر چیزی ممکن است! مخصوصا ترفند اینستاگرام. بنابراین این احتمال وجود دارد که شخصی شما را هک کرده باشد. مخصوصا اگر فرد مهمی هستید یا صفحه شما یک صفحه مهم و رقابتی است!! حال اینکه راه های هک چیست و چه کاری باید انجام دهیم تا کسی اکانت ما را ندزدد موضوع مقاله امروز ما است.

راه های هک اینستاگرام چیست؟

راه های زیادی برای هک اینستاگرام وجود دارد. برخی از افراد ممکن است از طریق پیش پا افتاده ترین راه ها وارد حساب کاربری شما شوند، در حالی که برخی دیگر ممکن است راه های پیچیده تری را انتخاب کنند.

برنامه هک اینستاگرام

تعدادی اپلیکیشن برای هک اینستاگرام وجود دارد. به عنوان مثال، KidsGuard Pro یکی از محبوب ترین نرم افزارهای هک اینستاگرام است. یا برنامه هایی که برای هک استفاده می شوند مانند Hoverwatch. البته لازم به ذکر است که اعتمادی به این نرم افزارها وجود ندارد و زیرساخت قابل اعتمادی ندارند. بنابراین، ما این نرم افزار را تضمین نمی کنیم.

پسورد کرکر

اولین کاری که برای ورود به اینستاگرام باید انجام دهید رمز عبور است. اگر هکرها رمز عبور شما را داشته باشند، به راحتی می توانند وارد حساب کاربری شما شوند.هکرها! آنها رمز عبور شما را کشف می کنند و صفحه شما را با طیف وسیعی از ابزارها و نرم افزارها هک می کنند.

هک اینستاگرام با مهندسی اجتماعی

فرض کنید شما به تازگی با کسی دوست شده اید. کم کم بهش اعتماد میکنی و مثلا به یه شام ​​دعوتش میکنی! یعنی به آن شخص اعتماد دارید. در وسط، بین مکالمات ، آن شخص ممکن است اطلاعاتی را از شما دریافت کند. مثلا سوال در مورد رمز اکانت های شما! همچنین از این اطلاعات به ضرر شما استفاده می کند و ممکن است باعث هک شدن حساب اینستاگرام شما شود. کل این مفهوم یعنی مهندسی اجتماعی! به همین راحتی!

این 3 روش هک اینستاگرام است که برخی از هکرها از آن استفاده می کنند. اما مهمتر از آن، بدانید که برای جلوگیری از هک کردن چه کاری باید انجام دهید! یا اینکه بفهمیم تا به حال هک شده اید؟! پس بقیه مقاله را مطالعه کنید.

از کجا بفهمم اکانت اینستاگرامم هک شده است؟

نشانه هایی وجود دارد که به شما ثابت می کند اکانت اینستاگرام شما هک شده است. مثلا:

عکس هایی که حتی روحت هم نمی داند منتشر شده است!

اگر وارد حساب کاربری خود شوید و مشاهده کنید که پست ها و استوری های جدیدی آپلود شده اند یا مثلا پست های شما حذف و ویرایش شده اند، می توانید مطمئن باشید که اکانت شما هک شده است. یعنی شخص دیگری اکانت شما را هک کرده است!

فالوور، فالوئینگ های خود را نمی شناسید؟!

فرض کنید شما فالوورهای خود را کنترل می کنید. ناگهان با انبوهی از افرادی روبه‌رو می‌شوید که به یاد ندارید آنها را دنبال کرده‌اید! یا مثلاً متوجه می شوید که تعداد افرادی که دنبال می کنید زیاد شده و روح شما خبر ندارد. در این صورت احتمالا شخصی وارد حساب کاربری شما شده است!

60193 266068

نمی توانید به حساب خود دسترسی پیدا کنید؟

فرض کنید وارد حساب کاربری خود شده اید و می بینید که برای ورود به یک نام کاربری و رمز عبور نیاز دارید. هر چقدر هم که تلاش کنید، نمی توانید وارد حساب کاربری خود شوید. حتی اگر مطمئن شوید که نام کاربری و رمز عبور خود را به درستی وارد کرده اید. در این حالت احتمالا شخصی وارد حساب کاربری شما شده و رمز عبور شما را تغییر داده است!

از قدیم می گویند پیشگیری بهتر از درمان است! بنابراین قبل از اینکه هک شویم و درمان را در نظر بگیریم، بیایید با راه‌های پیشگیری از آن آشنا شویم.

  1. یک رمز عبور قوی و دقیق انتخاب کنید

اکثر راه‌هایی که می‌توان اینستاگرام را هک کرد، افشای رمز عبور است. به همین دلیل است که برای جلوگیری از هک شدن باید رمز عبوری را انتخاب کنید که حدس زدن آن آسان نباشد.

رمز عبور قوی به چه معناست؟ یعنی یک رمز عبور با حداقل 6 رقم باید دارای کاراکتر باشد. چه خوب است اگر از چندین نماد مانند &، $ و… استفاده کنید!

توجه! اگر چندین حساب دارید، برای هر کدام یک رمز عبور منحصر به فرد انتخاب کنید.

  1. رمز عبور خود را مرتباً تغییر دهید

وقتی برای اینستاگرام خود پسورد انتخاب کردید، تا 10 سال دیگر سراغ آن نروید!! سعی کنید رمز عبور را مرتباً تغییر دهید تا کسی نتواند حدس بزند. اگر رمز عبور شما فاش شود این کار شما را ایمن نگه می دارد.

  1. تایید دو مرحله ای را برای اینستاگرام فعال کنید

آیا می خواهید اینستاگرام خود را ایمن کنید؟ بنابراین، همین حالا احراز هویت دو مرحله ای را فعال کنید. با فعال کردن این گزینه، هر زمان که شما یا شخص دیگری بخواهید وارد حساب کاربری خود شوید، باید هویت شما را تایید کرده و رمز عبور را نیز وارد کنید.

  1. از نسخه اصلی اینستاگرام استفاده کنید

تعدادی برنامه اینستاگرام یا نیمه اینستا وجود دارد که اینستاگرام اصلی از آنها پشتیبانی نمی کند! بنابراین مشخص است که احتمال هک شدن آنها بیشتر است. توصیه می کنم از نسخه اصلی اینستاگرام استفاده کنید و نسخه های جایگزین را به طور کامل حذف کنید.

توجه! اگر از نرم افزارهای دیگری استفاده می کنید، دسترسی آنها را محدود کنید. برای انجام این کار، باید دسترسی به این برنامه ها را از طریق برنامه های مجاز در تنظیمات محدود کنید.

  1. اینستاگرام را به موقع آپدیت کنید

سعی کنید هر چند هفته یکبار آپدیت اینستاگرام را بررسی کنید! فراموش نکنید که اینستاگرام خود را به روز کنید. استفاده از آخرین نسخه اینستاگرام هک کردن حساب کاربری شما را دشوارتر از حالت به روز نشده می کند.

  1. مراقب ایمیل خود باشید!

ایمیل شما دروازه ورود به اینستاگرام شماست. اگر شخصی به ایمیل شما دسترسی داشته باشد، به این معنی است که به تمام اطلاعات شما دسترسی دارد. زیرا به راحتی می تواند کد ورود به حساب کاربری شما را از طریق ایمیل درک کند.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا