ساده ترین روش هک واتس اپ از راه دور اندروید

هک واتس اپ WhatsApp و جاسوسی پیام ها

هک واتس اپ WhatsApp و جاسوسی پیام ها با برنامه رایگان هک واتساپ از راه دور برنامه اگر شما می خواهید به خواندن پیام های WhatsApp شخص دیگری؟ آیا ممکن است به هک به حساب WhatsApp یک شخص و به دست آوردن دسترسی به پیام های خود را؟

هک واتساپ و کنترل کامل پیام ها بصورت مخفی راه‌های هک شدن واتساپ؟

پاسخ کوتاه بله است.

با فرایندهای صحیح و ابزار مناسب، آن را بسیار ممکن است برای هک حساب WhatsApp یک شخص و خواندن پیام های خود را. در حالی که هک شدن حساب واتساپ شخص دیگری ممکن است مانند aviolation از حریم خصوصی خود به نظر می رسد، آن را دارای برنامه های کاربردی آن است.

به عنوان مثال، می توان آن را برای به دست آوردن دسترسی به حساب واتساپ فرزند خود را اگر شما فکر می کنم که آنها ممکن است در رفتار مخاطره آمیز با شخصیت های نابکار است.

این مقاله قصد دارد تا شما را راهنمایی در مورد چگونه به راحتی یک حساب واتساپ دسترسی داشته باشید.

برنامه هک واتساپ یکی از بشترین جستجوها را در گوگل داشته و همچنان دارد.

دلیل آن هم کاملا واضح است زیرا برنامه واتساپ  همانطور که می دانید یکی از محبوب ترین مسنجر ها بوده و هست.

قبل از ظهور تلگرام واتساپ یا Whatsapp و تقریبا تمام دارندگان گوشی های هوشمند این برنامه را نصب کرده بودند و از آن استفاده می کردند. اما در این مطلب قصد داریم یک برنامه هک واتساپ بسیار مفید و کارامد را معرفی کنیم.

سوالی که اینجا مطرح می شود این است که آیا ابزار های امنیتی اجازه چنین عملی یعنی هک واتساپ را می دهند یا خیر؟!

باید بگوییم که این برنامه به منظور کنترل والدین بر فرزندان می باشد به این صورت که والدین می توانند با نصب این برنامه بر روی گوشی هوشمند فرزندشان از تمامی فعالیت های فرزند در برنامه واتساپ باخبر باشند.

باید به این نکته اساسی توجه کرد که با استفاده از این برنامه ( سامانه کنترل و مراقبت از خانواده یا SPY24) نمی توان از راه دور و بدون دسترسی به گوشی هوشمند مورد نظر، برنامه واتساپ گوشی و شخص مورد نظر را هک کرد عمل هک واتساپ را انجام داد.

برنامه نظارت بر فرزندان SPY24 به شما امکان نظارت بر پیام رسان واتس اپ را می دهد.

با استفاده از برنامه SPY24 می توان از قابلیت های زیر برخوردار شد.

هک واتس اپ WhatsApp و جاسوسی پیام ها با برنامه رایگان SPY24 , هک واتس اپ , جاسوسی پیام ها , برنامه رایگان SPY24 , سامانه مراقبت از خانواده

 

هک واتس اپ WhatsApp

جاسوسی پیام ها :

  • مشاهده پیام های ارسال و دریافت شده بدون نیاز به روت کردن گوشی
  • مشاهده جزئیات پیام ها از جمله تاریخ و ساعت ارسال یا دریافت
  • دریافت مخاطبین فرزند شما در پیام رسان واتس اپ
  • مشاهده پیام های حذف شده توسط فرزند شما
  • نظارت کاملا پنهانی و از راه دور
  • هک واتساپ

هک واتس اپ دیگران و دیدن پیام‌ های متعلق به دیگران در برنامه پیام رسان واتس اپ (WhatsApp) قبل از ظهور پیام‌ رسان تلگرام به یکی از محبوب‌ ترین جستجو های کاربران به‌ خصوص ایرانی در سراسر دنیا تبدیل‌ شده بود.

اما سوال این است که آیا واتس اپ هک می‌ شود یا کار اخلاقی و اجتماعی صحیحی به‌ حساب می‌ آید یا خیر، آیا به ابزار های نظارتی اجازه خواندن پیام‌ های واتس اپ دیگران داده می‌ شود یا نه؟

ساده ترین روش هک واتس اپ از راه دور

نرم‌ افزار بومی و ایرانیسامانه کنترل و مراقبت از خانواده(SPY24)، این قابلیت را دارد تا در حوزه کنترل والدین، خدمات کنترل و مانیتورینگ پیام‌ های رد و بدل شده در پیام‌ رسان واتس اپ را در اختیارتان قرار دهد.

حال در رابطه با نحوه استفاده از نرم‌ افزار SPY24 برای هک واتس اپ در راستای محافظت و مراقبت از خانواده و فرزندان پس از بررسی اجمالی امنیت نرم‌ افزار واتس اپ خواهیم پرداخت.

برنامه نظارت بر فرزندان SPY24 به شما امکان نظارت بر اکانت پیام رسان واتس اپ را می دهد. با استفاده از برنامه SPY24 می توان از قابلیت های زیر برخوردار شد.

  • مشاهده پیام های ارسال و دریافت شده بدون نیاز به روت کردن گوشی
  • مشاهده جزئیات پیام ها از جمله تاریخ و ساعت ارسال یا دریافت
  • دریافت مخاطبین فرزند شما در پیام رسان واتس اپ
  • مشاهده پیام های حذف شده توسط فرزند شما
  • نظارت کاملا پنهانی و از راه دور
  • هک واتساپ
  • برنامه هک واتساپ
  • هک رایگان واتساپ

دانلود برنامه نظارتی SPY24

در ادامه این نوشته قصد داریم تا با بررسی شواهد و دلایل به نتیجه‌گیری درستی در این رابطه برسیم که آیا هک شدن این شبکه اجتماعی محبوب پس از فیس بوک در سراسر دنیا، آن‌ هم بدون نرم‌ افزار امکان‌پذیر است یا خیر؟

نظارت بر پیام‌های واتس اپ با نرم‌افزار SPY24

سامانه مراقبت از خانواده(SPY24) به‌عنوان یک نرم‌افزار کنترل والدین، برای اولین بار در ایران این قابلیت را در اختیار کاربران خود قرار داده است تا با استفاده از آن به نظارت بر پیام‌های ردو بدل شده در پیام‌رسان‌های محبوب ازجمله واتس اپ در تلفن‌های همراه فرزندانشان بپردازند. دقت بفرمایید که نرم‌افزار SPY24 عمل هک واتس اپ(WhatsApp) را به این‌گونه که از راه دور بتوانید واتس اپ دیگران را هک کنید در اختیار شما قرار نمی‌ دهد. نرم‌افزارهای کنترل والدین به شکل عمومی به این صورت عمل می‌کنند که بر روی دستگاه مورداستفاده فرزند و اعضای خانواده نصب‌شده و سپس به اعمال نظارت و فیلترینگ فعالیت‌های کاربر دستگاه می‌پردازند.

آیا هک واتس اپ بدون کد تایید حقیقت دارد؟ داستان چیست؟!

در کنار برنامه های نظارتی مخصوص والدین مانند برنامه SPY24 یک سری تبلیغات نیز درباره هک واتس اپ بدون داشتن کد یا بدون روت عنوان می شود که در این تبلیغات سعی می شود تا با عناوین جذاب، کاربرانی که قصد دارند به هر قیمتی شده اکانت واتس اپ فرد مقابل خود را هک کنند، به سمت خود بکشند.

از جمله رایج ترین این نوع تبلیغات هک واتس اپ دیگران تنها با ورود شماره موبایل طرف مقابل است. از طرفی با قیمت های بسیار پایینی که در این نوع تبلیغات برای این کار گفته می شود کاربر با خود فکر می کند که اگر عملی هم نشود چیز زیادی از دست نداده ام!

اما داستان واقعی پشت این تبلیغات چیست؟

داستان این است که به طور ساده هک نه فقط واتس اپ بلکه دیگر پیام رسان های دیگر مانند تلگرام، فقط با ارائه شماره شخص مقابل به یک نرم افزار امکان پذیر نیست؛ توجیه ساده آن این است که اگر این کار شدنی بود، واتس اپ می بایست به دلیل امنیت پایینی که داشت در ظرف چند روز ورشکست می شد!

با همین توجیه می توانیم بگوییم که هک تلگرام نیز روش ثابت و مشخصی ندارد. البته که ما امکان هک شدن این پیام رسان ها را انکار نکردیم!

این برنامه های به اصطلاح هکر واتس اپ تنها هدف تبلیغات دارند که با قیمت های پایین سعی می کنند بیشترین فروش را داشته باشند و البته که در بدترین حالت ممکن است از اطلاعاتی که شما به آن برنامه می دهید، سو استفاده شود.

اما اگر بخواهیم کمی این بحث را تخصصی تر پیش ببریم می توان گفت روش های دیگری نیز برای هک واتس اپ وجود دارد که البته هر کسی از پس آن بر نمی آید.

پیش از این که به ادامه بحث بپردازیم، پیشنهاد می کنیم اگر قصد نظارت بر پیام های رد و بدل شده در پیام رسان واتس اپ فرزندان خود دارید، خود را به دردسر نیاندازید و از ساده ترین برنامه قانونی که در این رابطه وجود دارد، یعنی برنامه SPY24 کمک بگیرید.

چه روش های واقعی دیگری برای هک کردن واتس اپ وجود دارد؟

استفاده از باگ SS7

همان‌ طور که در ابتدای مقاله حضورتان عرض کردیم نظرات و جستجو های بسیاری را با عنوان “چگونه واتس اپ را هک کنیم؟” به ما می‌ رسد و بر آن شدیم تا توضیحاتی را حضور شما کاربران گرامی در زمینه ضریب امنیتی واتس اپ ارائه کنیم.

برنامه پیام رسان WhatsApp در همه جای دنیا (به‌ غیر از ایران البته) محبوب‌ ترین اپلیکیشن مالتی پلتفرم (Multi Platform) مورد استفاده در زمینه پیام‌ رسانی و تماس تلفنی اینترنتی بر اساس پروتکل (VoIP) می‌باشد. این نرم‌ افزار را می‌ توان در یک نگاه و به عقیده خیلی از متخصصین، به دلیل استفاده از رمزنگاری ۲۵۶ بیتی اش از امنیتی بالایی برخوردار است.

در حالت عادی برای رمزگشایی (Decode) یک جمله یا یک پیام کامل شاید روزها و ماه‌ها زمان لازم باشد! همچنین سرویس امن دیگری به نام تلگرام (Telegram) نیز به همین مراتب دارای رمزنگاری شاید پیشرفته‌ تری نیز می‌باشد.

اگر چه که تلگرام به‌ اندازه واتس اپ محبوب نیست اما خیلی‌ ها به خاطر شفاف بودن فرآیند رمزنگاری تلگرام به دلیل متن‌ باز بودن آن، تلگرام را انتخاب می‌کنند که حتی کوچک‌ترین هزینه‌ ای نیز از کاربرانش دریافت نمی‌کند. در حالت عادی برای رمزگشایی (Decode) یک جمله و یا یک پیام کامل شاید روزها و ماه‌ها زمان لازم باشد!

اگر چه که هر دوی این اپلیکیشن ها از رمزنگاری end-to-end استفاده می‌کنند اما هر دوی این نرم‌ افزار های پیام‌ رسان در برابر آسیب‌ پذیری‌ های سخت‌ افزاری یا سیستم‌عامل ایمن نیستند و می‌ توانند در برابر اکسپلویت ها آسیب‌ پذیر بوده و هک شوند و پیام‌ های واتس اپ و تلگرام به سرقت روند. اگر چه که هر دوی این اپلیکیشن ها از رمزنگاری end-to-end استفاده می‌ کنند اما هر دوی این نرم‌ افزارهای پیام‌ رسان در برابر آسیب‌ پذیری‌ های سخت‌ افزاری یا سیستم‌ عامل ایمن نیستند و می‌ توانند در برابر اکسپلویت ها آسیب‌ پذیر بوده و هک شوند و پیام‌ های واتس اپ و تلگرام به سرقت روند.

آسیب‌ پذیری نهفته در Signaling System 7 یا همان SS7 که تکنولوژی مورداستفاده اپراتورهای ارتباطی برای نیز می‌ باشد باعث هک شدن پیام‌ رسان‌ ها خواهد شد. SS7 توسط اپراتورهای شبکه تلفن برای امن کردن سیستم پیام‌ رسانی و تماس‌های تلفنی استفاده می‌شود.

می‌ دانیم که بحث تخصصی فوق برای خوانندگان محترمی که در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات تخصص و دانشی ندارند ممکن است غیرقابل‌ هضم باشد اما کلیت ماجرا بدین‌ صورت است که شبکه‌های تلفن در برابر حملات آسیب‌ پذیری‌های شناخته‌شده‌ای دارند و اپراتورها و هکرها می‌ توانند به‌صورت احتمالی پیام‌ها، تماس‌ها، موقعیت و… را از جانب شما در اختیار داشته باشند.

هک واتس اپ و تلگرام که بدون نرم‌ افزار انجام می‌شود از این روش قابل انجام است، البته انجام این کار دانش و تخصص و ابزارهای خاصی را می‌طلبد.

ویدیویی آموزشی در این رابطه

برای این‌که بدانید چطور از طریق آسیب‌پذیری SS7 واتس اپ هک می‌شود ویدئوی زیر را مشاهده بفرمایید:

هک‌هایی که مشاهده کردید آسیب‌پذیری SS7 را هدف قرار داده‌اند و در شبکه تلفن همراه طوری وانمود می‌کنند که تلفن موردنظر همان تلفن شخص هک شونده است. به‌محض این‌که یک‌بار این حمله انجام شد، هر شخصی می‌تواند بر روی واتس اپ یا تلگرام شما جاسوسی کند. به‌این‌ترتیب که با شماره شما درخواست ورود به‌حساب کاربری صادرشده و پیامک تأییدیه آن به‌جای این‌که به گوشی شما بیاید به گوشی هکر رفته و با موفقیت می‌تواند آن کد را تائید کرده و وارد حساب شما شود بدون این‌که شما نیز روحتان از هک شدن واتس آپ خبر داشته باشد.

وقتی‌که یک‌بار این حمله انجام شد، هکر می‌تواند تمامی حساب کاربری را کنترل کند، پیام بفرستد و دریافت کند. یکی از ترسناک‌ترین اتفاقاتی که می‌تواند بیفتد این است که یک هکر واتس اپ، از سوی شما اقدام به ارسال پیام بکند و پیام‌های مهم شما را بخواند بدون این‌که حتی ذره‌ای به خودش برای رمزگشایی پیشرفته پیام‌های واتس اپ فشار بیاورد. تنها کاری که کرده است این است که خودش را جای شما جا زده است و همه‌چیز دارد قانونی و طبق روال عادی پیش می‌رود. آیا شما پیام‌هایتان را خودتان رمزگشایی می‌کنید؟ خیر! پس هکر = شما = رمزگشایی قانونی توسط واتس اپ.

سخن نویسنده: هک واتساپ

اگر ذهن منطق‌پذیری داشته باشید حتی اگر دانشی هم در حوزه فناوری اطلاعات ندارید لازم نیست زیاد فکر کنید که واتس اپ هک می‌شود. خیر نه واتس اپ و نه تلگرام تاکنون به شکل علنی هک نشده‌اند بلکه، زیرساخت، سیستم‌عامل، پروتکل‌ها(مانند SS7) و سخت‌افزارها هستند که آسیب‌پذیر هستند. تکنولوژی زاده‌ی ضعف بشر است(اگر ضعفی نبود به خاطرش پیشرفتی نبود) و با پیچیده‌تر شدن مسائل، نقاط پیش‌بینی‌نشده‌ای نمایان شده و به شکل آسیب‌پذیری درمی‌آیند.

حتی‌الامکان پیشنهاد ما این است که سعی کنید ارتباطات حساس خود را از محیط آنلاین خارج و یا با درجه امنیت بیشتر که شامل رمزنگاری end-to-end می‌شود انجام دهید تا از خطراتی چون حملات SS7 در امان بمانید.

هک واتس اپ با استفاده از نصب تروجان

داستان قدیمی اسب تروآ(Trojan) را شنیده‌اید؟ یک مجسمه اسب چوبی که در داخلش سربازهایی مخفی‌شده بودند و پس از ورود به قلمرو دشمن از آن بیرون آمدند؟ در مباحث امنیتی در حوزه فناوری اطلاعات به برنامه‌هایی که به سیستم هدف به‌صورت پنهانی وارد می‌شود و به جاسوسی می‌پردازد تروجان گفته می‌شود. این نرم‌افزارها با شکل‌های مختلف و در لایه‌های مختلفی فعالیت می‌کنند. بخشی از این برنامه‌ها به جمع‌آوری اطلاعات از دستگاه هدف پرداخته و بخشی دیگر مسئول انتقال آن اطلاعات به شخص و یا دستگاه خودکار نفوذگر است. اغلب تروجان ها جدای از سرقت اطلاعات شخصی و فایل‌ها مانند فیلم‌ها و تصاویر دارای بخش ثبت‌کننده کلیدهای فشرده‌شده توسط کیبورد دستگاه نیز هستند که می‌توانند به شخص حمله‌کننده اعلام کنند که فرد قربانی در کدام برنامه چه کلیدهایی را فشار داده است.

یکی از دلایلی که در درگاه‌های بانکی، یک کیبورد مجازی را می‌بینید همین است که از سرقت کلیدهای فشرده‌شده توسط شما که حاوی رمز دوم و اطلاعات حیاتی دیگر مانند تاریخ انقضاء و CVV2 مندرج بر روی کارتتان است جلوگیری شود. که متأسفانه شاید شما هم از آن دسته اشخاصی باشید که رغبتی به استفاده از این کیبورد امن ندارید. کاربرد Keylogger ها بدین‌صورت بود که حضورتان عرض کردیم.

چنین کارهایی بر روی پلتفرم‌های تلفن‌های همراه هوشمند نیز قابل انجام است که با استفاده از اپلیکیشن تروجان، به جاسوسی کلیدواژه‌های تایپ‌شده توسط شما بر روی برنامه‌های خاص(مانند واتس اپ) بپردازد و اطلاعات شما را به سرقت ببرد.

پس‌ازاین مورد نیز آگاه باشید که برنامه‌هایی را که از منابع غیررسمی و نامعتبر منتشر می‌شوند را دانلود و نصب نکنید، هر نرم‌افزار رایگانی ارزش دانلود و نصب را ندارد چراکه ممکن است بهای رایگان بودن آن هک شدن واتس اپ و تلگرامتان باشد.

سخن نویسنده:

هک واتس اپ WhatsApp و جاسوسی پیام ها با برنامه رایگان SPY24

این روش هم به رمزنگاری پیام‌رسان واتس اپ حمله نکرده و تنها بر روی فریب کاربر تمرکز کرده است. چیزی که امنیت کاربران را در فضای مجازی مورد تهدید جدی قرار می‌دهد ناآگاهی است. در عصری که اطلاعات(حاصل پردازش داده) به دانش تبدیل می‌شوند و تجارت بر روی این محور می‌چرخد. ناآگاه بودن و عدم کسب اطلاعات و آگاهی در چنین مواردی شمارا با مشکلات جدی روبه‌رو می‌کند.

مشکل از فناوری و پیشرفت تکنولوژی نیست، مشکل از عدم فرهنگ‌سازی، کسب دانش و آگاهی در رابطه با استفاده از فناوری است. چاقویی که کاربران خودشان دستشان را با آن می‌برند و تقصیر را به گردن موجودیت چاقو می‌اندازند.

تا وقتی‌که رسانه‌های رسمی و دولتی ایران ازجمله تلویزیون، مجلات و وب‌سایت‌ها به حوادث و حواشی منفی فضای مجازی دامن می‌زنند و یک واهمه کلی از فناوری به وجود می‌آورند نمی‌توان چنین خطراتی را کاهش داد چراکه تنها به آن‌ها پرداخته می‌شود. اگر به‌جای ترساندن، رهاندن، فیلتر کردن و چشم بستن بر روی فناوری به آموزش، کسب درآمد و فرهنگ‌سازی استفاده مفید و مؤثر به همراه آگاهی در حوزه فناوری اطلاعات بپردازیم می‌توانیم بگوییم که در امنیت هستیم!

به مردم سلاحی از جنس آگاهی بدهید تا بتوانند از خودشان مراقبت کنند و این موضوع وقتی در جامعه بزرگ‌تر موردبررسی قرار بگیرد شاهد امنیت اطلاعاتی و روانی گسترده‌ای در سراسر جامعه خواهیم بود.

روش جدید هک واتس آپ!!!

هر پیام رسانی معروف میشه هکرها به دنبال هک کردنش هستن میخوایم راجب روش جدید هک واتس آپ صحبت کنیم

یک خبر روش جدید که تو عصر ایران خوندم قرار میدم

به تازگی هکرها با استفاده از شیوه ای نوین و ویس میل، سعی می کنند کنترل حساب کاربری واتس اپ افراد را به دست گیرند.

یک شکاف امنیتی جدید در واتس اپ کشف شده که مجرمان با استفاده از آن می توانند به اطلاعات کاربر دسترسی یابند.

طبق گزارش Naked Security که توسط شرکت انگلیسی Sophos اداره می شود، هکرها سعی می کنند با سواستفاده از ویس میل ها، به اطلاعات کاربران واتس اپ دسترسی یابند. این حملات هکری بسیار فراگیر هستند.

هکرها نخست با استفاده از شماره تلفن کاربر سعی می کنند اپلیکیشن استاندارد واتس اپ را در موبایل خود نصب می کنند.

در مرحله بعد واتس اپ با ارسال یک پیامک حاوی کد تائید ۶ رقمی به موبایل کاربر عملیات را احراز هویت می کند. به همین دلیل هکرها سعی می کنند زمانی که کاربر موبایل خود را رصد نمی کنند( شب هنگام) این عملیات را انجام دهند.

درمرحله بعد واتس اپ به کاربر اجازه می دهد بین ارسال دوباره کد۶ رقمی و تماس صوتی خودکار یکی را انتخاب کند. از آنجا که کاربر موبایل خود را رصد نمی کند، پیام به ویس میل او ارسال می شود.

در این مرحله هکرها با استفاده از شکاف امنیتی در شبکه شرکت های مخابراتی این وویس میل ها را دریافت می کنند. کاربران برای دسترسی به ویس میل های خود باید یک کد پین ۴ رقمی وارد کنند که اصولا ۰۰۰۰ یا ۱۲۳۴ است.

برای اینکه جلوگیری کنید از هک واتس آپ حتما موارد امنیتی که تو خود نرافزار قرارداده شده فعال کنید

به هرحال کاربران با وارد کردن رمز در دستگاه هایشان می توانند حساب کاربری واتس اپ قربانیان را باز کنند.

این درحالی است که برخی هکرها شیوه احراز هویت دو مرحله ای را برای حساب واتس اپ فعال می کند که در آن کاربر برای احراز هویت دوباره خود باید کلمه پین جداگانه ای وارد کند.

هک واتس اپ WhatsApp و جاسوسی پیام ها با برنامه رایگان SPY24:

  1. سامانه مراقبت از خانواده
  2. برنامه رایگان SPY24
  3. سامانه مراقبت از خانواده

طریقه هک واتساپ از راه دور

WhatsApp یکی از پیام رسان های محبوب با رمزنگاری مطلوب برای ارتباط بین کاربران است . متاسفانه حفره امنیتی جدیدی در این پیام رسان مشاهده شده است که به وسیله آن می توان کلیه واتس آپ های کاربران یک گروه را از کار انداخت . از اینجا می توانید اطلاعات کامل این حفره امنیتی را مطالعه کنید . هم اکنون می توانید ابزار استفاده شده در این حمله را خریداری و استفاده نمایید .

باگ جدید WhatsApp

باگ جدید WhatsApp که اجازه نصب بدافزار را به هکر می دهد

واتس آپ یگی از مسنجر های محبوب است که بیشتر افراد از این پیام رسان استفاده می کنند . متاسفانه در نسخه های زیر حفره امنیتی کشف شده است که به هکر اجازه می دهد بر روی موبایل شما ابزار جاسوسی نصب کرده و سیستم شما را به راحتی مورد کنترل قرار دهد .

  • اندروید : نسخه های واتس آپ قبل از ۲٫۱۹٫۲۷۴
  • IOS : نسخه های واتس آپ قبل از ۲٫۱۹٫۱۰۰
  • ویندوز فون : نسخه های واتس آپ قبل از ۲٫۱۸٫۳۶۸
  • اندروید : نسخه های واتس آپ Business  قبل از ۲٫۱۹٫۱۰۴
  • IOS : نسخه های واتس آپ Business قبل از ۲٫۱۹٫۱۰۰
  • برنامه هک واتساپ

اگر شما نیز نسخه واتس آپ فوق یا پایین از این نسخه ها را استفاده می کنید ، سریعاً اقدام به بروز رسانی واتس آپ خود کنید .

اطلاعات دقیق تر از این حفره امنیتی برای هکرها :

این حفره امنیتی در CVE-2019-11931 قابل رهگیری است . این حفره امنیتی بر اساس stack-based buffer overflow انجام می شود . در این حمله فایل های استریم ویدیویی MP4 استفاده می شود که حاوی کدهای بارگذاری و مخرب هکر است و  در نهایت کد مخرب بر روی واتس آپ قربانی اجرا می شود و دسترسی های مورد نیاز را به هکر می دهد . فقط کافی است هکر فایل مخرب خود را که در قالب فایل های استریم ویدیویی MP4 آماده شده است را برای هدف خود بر روی شماره واتس آپ وی ارسال کند . این حمله بر روی کلیه پلت فرم ها قابل اجرا است .

برنامه هک واتساپ :

برنامه هک واتساپ

 

نفوذ به اندروید فقط با ارسال عکس

هک رایگان واتساپ :

یا نرم افزار هک رایگان واتساپ میتوان تمام پیام واتساپ کسی میخواهید کنترل کنید با برنامه SPY24 فقط در چند دقیق نصب برنامه……

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

جاسوسی از کسی از طریق واتساپ: کاملاً با جاسوسی SPY24 whatsApp امکان پذیر است

فکر می کنید فرزندان شما از واتس اپ برای مخفی کردن مکالمات خود با افراد مشکوک استفاده می کنند؟ مشکوک هستید که کارمندان شما وقت پرداخت شده خود را در چت با دوستان تلف می کنند؟ آیا می خواهید بدانید که آیا آنها به اسرار شرکت خیانت می کنند یا خیر؟ تنها راه اثبات شده برای فهمیدن آنچه همه آنها در مورد آن صحبت می کنند ، استفاده از نرم افزار جاسوسی معتبر WhatsApp است که قادر است به طور مخفیانه تمام مکالمات موجود در دستگاه مورد نظر را کنترل کند!

چرا باید از پیام های جاسوسی از واتساپ جاسوسی کنید

برای امروز ، واتس اپ ماهانه بیش از یک میلیارد کاربر فعال دارد و این به یک دلیل است. واقعیت این است که این برنامه پیام رسان تلفن همراه به شما امکان می دهد تا متن ، تصویر و پیام های ویدئویی را کاملاً رایگان مبادله کنید. از این طریق جای تعجب نیست که افراد در هر سنی ترجیح می دهند از آن به جای سرویس پیام کوتاه استاندارد استفاده کنند. این به معنای ساده این است که اگر می خواهید از واقعیتی که در مورد فرزندتان اتفاق می افتد مطلع شوید یا می خواهید اطمینان حاصل کنید که کارمندان شما به شما و تجارت شما متعهد هستند ، اولین کاری که باید انجام دهید دسترسی به همه پیام های مخفی آنها است. از طریق این پیام رسان فوری ارسال و دریافت کنید. اینجاست که یک ردیاب هوشمند واتس اپ می تواند با سهولت به شما کمک کند! علاوه بر این ، جاسوسی در پیام های واتس اپ در مورد بچه های کم سن و سال و کارمندانی که از دستگاه های متعلق به شرکت استفاده می کنند کاملاً قانونی است.

ردیاب جاسوسی از واتساپ چقدر مفید است؟

نرم افزار جاسوسی از واتساپ ما یک ابزار نظارت همه در یک است که می تواند تمام نیازها و نیازهای شما را برآورده کند. با کمک آن می توانید به راحتی پیام های واتس اپ را که در دستگاه مورد نظر انجام می شوند جاسوسی کنید. به طور خاص ، شما قادر خواهید بود:

  • ردیابی تمام چت های واتس اپ ؛
  • ساعت و تاریخ هر مکالمه را مشاهده کنید.
  • دسترسی به داده های جمع آوری شده از راه دور از صفحه کنترل آنلاین خود.
  • جاسوسی از فعالیت WhatsApp حتی در دستگاه های iOS بدون فرار از زندان.

بعلاوه ، هنگامی که نرم افزار جاسوسی از واتساپ را بر روی دستگاه مورد نظر نصب کردید ، به سایر ویژگی های مفید دیگر نیز دسترسی پیدا خواهید کرد که برای محافظت از کودکان زیر سن خود در برابر خطرات آنلاین و تجارت شما از نشت داده ها و دارایی ها انجام می شود. به عنوان مثال ، شما این فرصت را خواهید داشت:

  • نظارت بر تماس های ورودی و خروجی ؛
  • مشاهده متن و پیام های چندرسانه ای ؛
  • ردیابی تاریخچه وب سایت
  • محتوا و برنامه های نامناسب را مسدود کنید.
  • مکان GPS فعلی را ردیابی کنید.
  • تمام پیام رسان های فوری دیگر از جمله فیس بوک ، اسنپ چت ، اسکایپ و وایبر را کنترل کنید.

چرا به همه این ویژگی ها نیاز دارید؟ ساده است! در حالی که اینترنت پر از خطرات آنلاین است که از آزار و اذیت اینترنتی گرفته تا پیام کوتاه و پورنوگرافی متفاوت است ، استفاده از یک برنامه ساده که فقط می تواند پیام های واتس اپ را کنترل کند برای محافظت از کودک شما کافی نیست. این مورد در مورد تجارت شما نیز صدق می کند ، زیرا کارمندان می توانند از هر پیام رسان فوری دیگری برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات محرمانه با رقبای شما استفاده کنند. دقیقاً به همین دلیل است که شما باید یک ردیاب واتس اپ SPY24 چند منظوره را انتخاب کنید که بتواند به شما دسترسی به سایر اطلاعات مورد نیاز جمع شده از دستگاه مورد نظر را فراهم کند.

چرا SPY24؟

SPY24 نه تنها به دلیل ویژگی های پیشرفته بلکه به دلیل بهترین پشتیبانی در کلاس و خدمات فنی در سراسر شبانه روز ، بهترین نرم افزار جاسوسی WhatsApp در بازار محسوب می شود. علاوه بر این ، مراحل نصب فقط چند دقیقه طول می کشد و به دانش خاصی نیاز ندارد. به همین دلیل مهم نیست که آیا شما نیاز به نظارت بر فعالیت آنلاین فرزند خود دارید یا می خواهید از نشت اطلاعات شرکت جلوگیری کنید ، SPY24 همیشه یک انتخاب شماره یک است! فقط 7 روز آزمایش رایگان ما را امتحان کنید و خودتان ببینید! ردیاب هوشمند واتس اپ ما یک راه حل عاقلانه است!

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

‫9 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا