فناوری

پیدا کردن رمز فایل rar با روش های مختلف

پیدا کردن رمز فایل rar چیست ؟ همانطور که می دانید امروز فایل های فشرده zip  و rar هر روز در تمامی جهان مورد استفاده قرار می گیرند و زمانی که شما قصد دانلود از اینترنت را دارید معمولا حجم انبوه دانلود در یک فایل زیپ یا رار به شما ارائه می شود، پیدا کردن رمز فایل rar در این متن به دلیل کاربرد بسیار زیاد در تمامی جهان برای شما توضیح داده شده است، با SPY24 همراه باشید .

فایل rar چیست ؟

فایل rar یک فایل است که شما می توانید حجم انبوهی از اطلاعات، اهنگ ها، تصاویر، فایل های ورد و… را در آن قرار دهید، این فایل حجم انبوه اطلاعات شما را کاهش می دهد و شما به راحتی می توانید تمامی اطلاعات خود را در این فایل فشرده با کمترین حافظه در گوشی همراه یا لپتاپ خود نگهداری کنید، قابل ذکر است که امروزه کاربرد فایل رار یا فایل زیپ بسیار گسترده شده است و شما حتی برای دانلود از اینترنت نیز نیاز به استفاده از این فایل ها دارید زیرا هدف اصلی صرفه جویی در حافظه دستگاه مورد استفاده شما می باشد.

فایل رار

پسورد فایل rar چیست ؟

یکی از مزیت های فایل rar این است که شما می توانید برای آن یک رمز دلخواه قرار دهید تا کسی به غیر از شما وارد فایل مورد نظر نشود، این مزیت یک تکنیک امنیتی بسیار عالی در لپتاپ ها و گوشی های همراه است که می تواند از اطلاعات شما نگهداری کند، همچنین زمانی که شما قصد دانلود فایل از سایت ها و نرم افزار ها حتی بازی ها را نیز دارید فایل rar همراه با پسورد در اختیار شما قرار می گیرد تا فایل به غیر از افرادی که هزینه دانلود را پرداخت می کنند و رمز را دارند توسط شخص دیگری باز نشود.

حال تشور داشته باشید که شما رمز فایل rar خود را فراموش کرده باشید یا سایتی که از آن دانلود فایل رار را انجام داده اید، رمز را در اختیار شما قرار ندهد یا نتوانید رمز را در آدرس سایت مورد نظر پیدا کنید، در نتیجه شما باید به فکر پیدا کردن رمز فایل rar باشید، اما چگونه می توان سریعا پیدا کردن رمز فایل rar را انجام داد.

آیا می توان رمز فایل های rar را پیدا کرد ؟

چند سال پیش شما به هیچ عنوان نمی توانستید رمز فایل rar را پیدا کنید و اگر رمز آن را فراموش می کردید، فایل به صورت کامل از بین میرفت، اما امروزه روش ها و نرم افزار های جدیدی طراحی شده است که شما با استفاده از آنها به راحتی و در چند دقیقه می توانید رمز فایل مورد نظر خود را دریافت کنید یا فایل را بدون رمز دریافت کنید، البته قابل ذکر است که نرم افزار های بدون کاربرد بسیاری با این نام طراحی شده اند که شما نمی توانید از آنها استفاده مفید داشته باشید اما اگر شما یک نرم افزار معتبر را دانلود کنید به راحتی می توانید از آن برای پیدا کردن رمز فایل رار تنها در چند دقیقه استفاده کنید.

پیدا کردن رمز فایل

پیدا کردن رمز فایل rar :

در زمان هایی که شما به صورت فوری به اطلاعات فایل رار نیازمند هستید اما رمز آن را نمی دانید پیدا کردن رمز برای فایل rar می تواند تنها گزینه ممکن باشد، به همین دلیل در این متن برای شما پیدا کردن رمز فایل rar را به صورت کامل توضیح داده ایم تا با روش های مختلف آن آشنایی داشته باشید.

1 ـــ پیدا کردن رمز فایل rar به صورت آنلاین :

برای پیدا کردن رمز فایل رار شما می توانید از روش های آنلاین استفاده کنید، همانطور که میدانید امروزه اینترنت به عنوان کلیدی برای تمامی مشکلات شناخته می شود و شما می توانید با استفاده از آن هر مشکلی را برطرف کنید، پیدا کردن رمز فایل رار نیز یکی از مشکلات است که اینترنت برای ان راه حلی سریع و آسان پیدا کرده است.

شما از طریق سایت های موجود در گوگل می توانید به راحتی رمز فایل رار خود را پیدا کنید، برای پیدا کردن این رمز تنها باید فایل را در سایت آپلود کنید و در اختیار سیستم قوی سایت قرار دهید، پس از آپلود فایل در سایت، سایت با تنظیمات قوی و یک سری الگوریتم های خاص می تواند فایل را کرک کند تا رمز را در کمترین زمان ممکن پیدا کند و در اختیار شما قرار دهد.

قابل ذکر است که استفاده از روش آنلاین برای پیدا کردن رمز فایل رار سریع ترین روش ممکن شمرده می شود و شما از طریق آن می توانید تنها در چند دقیقه تنها با آپلود فایل مورد نظر در سایت، رمز را پیدا کنید.

شکستن رمز فایل

نکته در پیدا کردن رمز برای فایل با استفاده از سایت های مختلف :

توجه داشته باشید که در اینترنت همیشه سایت های معتبر و غیر معتبر با همدیگر وجود دارند و تشخیص سایت معتبر از غیر معتبر غیر ممکن می باشد، به همین دلیل امکان این موضوع که سایت مورد نظر از اطلاعات موجود در سایت شما سوء استفاده کند زیاد می باشد و تضمینی وجود ندارد که اطلاعات شما پس از آپلود در سایت در امنیت باشند.

همچنین در صورت سوء استفاده از اطلاعات شما نمی توانید از سایت مورد نظر شکایت کنید زیرا شما با میل و اراده خود فایل را در سایت آپلود کرده اید و سایت به راحتی می تواند اطلاعات شما را ذخیره کند و از آنها استفاده کند به همین دلیل اگر در فایل اطلاعات خصوصی دارید از این روش برای پیدا کردن رمز فایل rar به صورت کامل چشم پوشی کنید.

2 ــ پیدا کردن رمز فایل rar به کمک نرم افزار در خود ویندوز :

یکی از راه هایی که شما می توانید با استفاده از آن به راحتی رمز فایل رار را پیدا کنید، مسلما استفاده از خود ویندوز می باشد، شما می توانید در ویندوز چند نرم افزار نصب کنید (نصب winrar ) که برای پیدا کردن رمز فایل رار طراحی شده اند، این نرم افزار ها دارای برنامه ریزی بسیار خاص می باشند و می توانند در چند دقیقه رمز تمامی فایل های رار موجود در کامپیوتر شما را پیدا کنند.

برای استفاده از نرم افزار شکستن رمز فایل رار تنها کافی است نرم افزار را به صورت دقیق روی گوشی همراه یا لپتاب خود نصب کنید، احتمال پیدا کردن رمز فایل در این نرم افزار ها 90% می باشد و مطمئن باشید که پس از آپلود فایل در نرم افزار به راحتی می توانید فایل را بدون رمز از نرم افزار دریافت کنید، البته قابل ذکر است که روش های متفاوتی برای پیدا کردن رمز برای فایل rar با نرم افزار وجود دارد.

پيدا كردن رمز فايل rar

·         پیدا کردن رمز rar با فایل های کرک :

یکی از روش های پیدا کردن رمز برای فایل rar را می توان تبدیل فایل به فایل کرک معرفی کرد، این روش هم برای شکستن رمز فایل های رار مورد استفاده قرار می گیرد و هم برای شکستن رمز فایل زیپ مورد استفاده قرار می گیرد و شما به راحتی می توانید از این روش برای مشخص کردن طول پسورد، تعداد کلمات پسورد، حروف کوچک یا بزرگ بودن پسورد، و در نهایت تعدادی از حروف پسورد استفاده کنید. ( دانلود برنامه SPY24 )

·         شکستن رمز فایل rar به صورت حرفه ای :

شما می توانید با استفاده از نصب نرم افزار های حرفه ای روی کامپیوتر خود یک حساب ویژه داشته باشید تا با آپلود کردن فایل rar باز شده آن را به صورت کامل دریافت کنید، به صورت دقیق شما با گذاشتن فایل در این برنامه، پس از چند دقیقه جستجو فایل را بدون رمز دریافت خواهید کرد و می توانید به اطلاعات مورد نظر دسترسی داشته باشید.

فایل زیپ

·  پیدا کردن رمز فایل با استفاده از برنامه های سبک :

چند نرم افزار بسیار سبک وجود دارد که شما می توانید از آنها برای پیدا کردن رمز فایل rar استفاده کنید، این نرم افزار ها از برنامه نویسی بسیار قوی برخوردار نیستند و شما خود نیز باید در برنامه نویسی آنها کمک کنید.

بازکردن رمز فايل rar

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا