کنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانواده

کنترل گوشی همسر بدون نصب برنامه | نصب جی پی اس روی گوشی همسر

کنترل گوشی همسر بدون نصب برنامه: امروزه اکثر مردم دنیا به دنبال راهی هستند تا بتوانند اشخاص دیگر را از راه دور ردیابی کنند. همچنان با پدیدار شدن گوشی های هوشمند به بازارهای جهانی، مدیران شرکت های نرم افزاری و دیگر برنامه نویسان حرفه ای دست بکار شده و برخی نرم افزارهای کاربردی خود را با قابلیت های بسیار زیادی برای تمام کاربران این گوشی های هوشمند به بازار ارائه کردند، که این اپلیکیشن های هوشمند می توانند در بسیاری از مواقع برای کاربران شان بسیار کاربردی باشند.

نظارت بر خانواده و فرزندان همیشه از دغدغه‌های والدین است. این که فرزندتان هنگامی که از خانه بیرون برود به عنوان مثال کلاس زبان و یا تفریح، نگران شوید طبیعی است اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی این مشکلات به مقدار زیادی حل شده است. یکی از این راه حل‌ها اپلیکیشن‌هایی هستند که امکان دیدن موقعیت فرزندتان را روی نقشه فراهم می‌کنند. با معرفی بهترین برنامه‌های ردیابی گوشی فرزندان در این مقاله با ما همراه باشید. در این مطلب از سایت spy24 شما را با نصب جی پی اس روی گوشی همسر و چجوری همسرم را ردیابی کنم؛ آشنا می کنیم. 

کنترل گوشی همسر بدون نصب برنامه از طریق SPY24

محتوا پنهان
7 امکانات نصب جی پی اس روی گوشی همسر

گاها پیش‌آماده است که نگران موقعیت همسر و فرزدان خود هستیم ولی گوشی‌های آن‌ها نیز به اینترنت دسترسی ندارد و تماس تلفنی هم پاسخگو نیستند. در این شرایط به اپلیکیشنی نیاز داریم که بتوانیم به واسطه آن بتوانیم بدون دسترسی به اینترنت به راحتی ردیابی کنیم. اینجاست که SPY24 می‌تواند به کمک شما بیاید و برای شما آسایش و آرامش را به ارمغان آورید.

با SPY24 کافیست اپیکیشن را در گوشی خود و همسر و فرزند نصب کنید و بعد با وارد کردن شماره گوشی شخص مورد نظر را ، بلافاصله بدون اینترنت آن‌ها را ردیابی کنید.

برخی از ویژگی‌های سامانه ردیابی SPY24:

  • ردیابی افراد از روی شماره موبایل به واسطه گوگل مپ
  • موقعیت یابی ماهواره ای
  • ردیابی بدون روشن بودن مکان (GPS), در اندروید ۹ به قبل
  • ردیابی همسر و فرزند بدون اینترنت
  • ردیابی به واسطه sms
  • رابط کاربری زیبا و راحت
  • طراحی شده با توجه به فرهنگ ایرانی
  • پشتیبانی رایگان نرم‌افزار
  • ردیابی نامحسوس با مخفی کردن آیکون نرم‌افزار

با رشد و پیشرفت فناوری، حل مشکلات بشر روز به روز آسان تر و راحت تر می‌شود به عنوان مثال برای ارتباط برقرار کردن با خانواده، دوستان و یا سایر اطرافیان خود می‌توانید به راحتی از فاصله های بسیار دور و یا نزدیک از طریق تلفن همراه ارتباط برقرار کنید و از احوال خانواده یا دوستان خود باخبر شوید. یکی از مسائلی که بسیاری از والدین و سرپرست خانواده‌ها به دنبال راه حل آن هستند. مسئله ردیابی و کنترل خانواده (ردیابی همسر و فرزند) از طریق گوشی برای اطمینان از امنیت و سلامتی آنها است.

ردیابی گوشی موبایل با GPS و سیستم های ماهواره ای (نصب جی پی اس روی گوشی همسر)

یکی از این قابلیت های جدید که بیشتر برنامه نویسان به آن می پردازند مربوط به بحث جی پی اس (GPS) و سیستم های ماهواره ای (Satellite systems) است که از طریق آن می توان تمام دستگاه هایی که از این قابلیت ها و سیستم ها بهره مند هستند را مسیریابی و ردیابی نمود. کنترل گوشی همسر بدون نصب برنامه بهترین راه برای چک کردن مداوم آن است.

همچنین می توان با استفاده از جی پی اس GPS و توسط گوشی موبایل هوشمند خود، موقعیت لحظه به لحظه و زنده گوشی موبایل را بر روی نقشه مکان یابی کرد. به دنبال این قابلیت های زیادی در اختیار کاربران قرار گرفته است که ردیابی گوشی موبایل یکی از مهمترین و پر کاربرد ترین آنها بحساب می آید.

چجوری همسرم را ردیابی کنم؟

کنترل گوشی همسر بدون نصب برنامه: چنانچه به دنبال نرم افزار کنترل و ردیابی مخفی گوشی همسر و فرزندان از راه دور هستید حتما با SPY24 همراه باشید. امروزه ردیابی گوشی افراد می تواند در جهت مراقبت از همسر و فرزندان و یا پدر و مادر پیر و آلزایمری صورت بگیرد که این امر بسیار مفید است و نگرانی ما را نسبت به عزیزانمان به صورت قابل توجهی کاهش میدهد.

همچنین با نرم افزار کنترل و ردیابی مخفی گوشی همسر و فرزندان از راه دور، در صورتی که گوشی شما و یا افراد مورد نظرتان گم شده باشد یا مورد سرقت قرار گرفته باشد می توانید اطلاعات مفیدی را به دست آورده و حتی کنترل گوشی مورد نظر را از راه دور به دست بگیرید.

نرم افزار کنترل و ردیابی مخفی گوشی همسر و فرزندان از راه دور به ما امکان کنترل و ردیابی دیگران بدون نصب نرم افزار بر روی گوشی طرف مقابل را می دهد و کنترل تماس ها، کنترل پیامک ها، چت ها و تماس های شبکه های اجتماعی و ردیابی موقعیت مکانی افراد را امکان پذیر کرده است.

ردیابی مخفی و لحظه به لحظه گوشی با ردیابی گوشی همسر بدون نصب برنامه

با نرم افزار ردیابی گوشی همسر و فرزندان هر لحظه از موقعیت عزیزان خود آگاه باشید تا دغدغه و نگرانی در خصوص تاخیر و محل حضور آنها را از بین ببرید. با ردیابی زنده و لحظه به لحظه گوشی افرادی که مورد نظر شما هستند با نرم افزار کنترل و ردیابی بسیار لذت بخش است و به راحتی میتوانید موقعیت مکانی گوشی دیگران یا حتی گوشی به سرقت رفته ی خود را بر روی نقشه های گوگل پیدا کنید.

نرم افزار ردیابی گوشی همسر و فرزندان به شما امکان کنترل تماس های گوشی فرد مورد نظر با جزئیات کامل را میدهد. این جزئیات عبارتند از نام مخاطب ذخیره شده در گوشی، تاریخ تماس ها، مدت زمان مکالمه، موقعیت مکانی تماس روی نقشه و نمایش نام و شماره فرد تماس گیرنده!! پس با این امکان می توانید ارتباطات فرزندان و خانواده خود را با دوستان و اطرافیانشان تحت نظر بگیرید و روند ارتباطی آنها را بصورت کامل مدیریت کنید.

آیا کنترل گوشی همسر بدون نصب برنامه رایگان امکان پذیر است؟

ردیابی و کنترل گوشی موبایل به وسیله نرم افزارهای (ردیابی گوشی موبایل) امکان پذیر می باشد. اما اکثر مردم به دنبال راهی هستتند تا بتوانند نرم افزارهای ردیابی را از راه دور و بدون نیاز به نصب بر روی گوشی موبایل فرد مقابل، آن را بر روی گوشی موبایل او نصب کنند تا بتوانند فرد مورد نظر خود را ردیابی و کنترل کنند !! ولی آیا این کار شدنی است ؟؟!!!

  1. ردیابی افراد بدون نصب نرم افزار
  2. ردیابی افراد بدون نیاز به نصب نرم افزار
  3. ردیابی گوشی افراد بدون نصب نرم افزار
  4. ردیابی گوشی اندرویدی بدون نصب نرم افزار
  5. برنامه ردیابی بدون نصب در گوشی طرف مقابل
  6. ردیابی شماره موبایل بدون نصب در گوشی مقابل
  7. دانلود برنامه ردیابی افراد بدون نیاز به نصب بر روی گوشی

کافیست در گوگل متن ردیابی گوشی موبایل افراد بدون نصب برنامه را تایپ کنید تا با دنیایی از سایت هایی که به معرفی چنین برنامه هایی می پردازند برخورد کنید.

آیا تمام این موارد صحیح است؟، آیا شما می توانید با یک نرم افزار کنترل و ردیابی، گوشی افراد دیگر را ردیابی کنید؟، آیا امنیت افراد با وجود چنین اپلیکیشن هایی به خطر نمی افتد؟، آیا اگر چنین بود .. کسی امنیت جانی و مالی داشت؟

آیا اگر نرم افزاری بود که با آن بتوان بدون نصب بر روی گوشی فرد مورد نظر یا نصب از راه دور بر روی گوشی وی ، او را ردیابی کرد !!.. بنظر شما آیا بدهکارهای میلیونی و فراری وجود داشتند؟ در این صورت شما می توانستید به راحتی مکان بدهکار خود را پیدا کنید و او هیچ راه فراری نداشت !!!

در جواب تمام سوالات باید بگوییم خیر !!! چرا که هیچ نرم افزاری این قابلیت را ندارد که از راه دور بر روی گوشی موبایل هوشمند دیگران نصب و فعالسازی شود بجز مارکت خود گوگل Google Play Services که آن هم با حساب کاربری (Gmail) شما که در گوشی موبایل شما یکی است می تواند نرم افزارها را بدون نیاز به در دست داشتن گوشی و از راه دور بر روی گوشی نصب کند، ولی این قابلیت فقط زمانی انجام می شود که شما ایمیل (Gmail) خود را در گوشی ثبت کرده باشید و آن را با حساب مارکت گوگل Google Play Services یکی کنید.

ردیابی گوشی موبایل توسط پلیس و نیروهای امنیتی

نکته بسیار مهم : باید به خاطر بسپارید که ردیابی گوشی موبایل و یا سیم کارت افراد فقط توسط سیستم های فوق پیشرفته نیروهای امنیتی و پلیس هر کشوری قابل ردیابی می باشد تا از آن طریق بتوانند سارقان حرفه ای و مجرمان زنجیره ای را به سرعت ردیابی و به دام اندازند.

بهترین نرم افزار کنترل گوشی همسر بدون نصب برنامه برای مراقبت از خانواده

 کنترل، مکان یابی و ردیابی موقعیت لحظه به لحظه گوشی موبایل
 کنترل و ردیابی تماس ها و پیامک های گوشی موبایل با گزارش کامل
 کنترل و ردیابی شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام و اینستاگرام و … در فضای مجازی
 کنترل و ردیابی نامحسوس گوشی تلفن همراه موبایل به صورت غیرقابل تشخیص حتی توسط فرزندان
 نصب سریع و آسان نرم افزار کنترل موبایل به همراه راهنمای فارسی
 نسخه های کاملا حرفه ای و نامحدود، حتی بدون پرداخت شارژ ماهیانه و سالیانه
✔ اولین و قدرتمند ترین نرم افزار اندروید ردیابی، مکان یابی و کنترل گوشی تلفن همراه موبایل جهت امنیت فرزندان و دیگر افراد خانواده

کنترل گوشی همسر بدون نصب برنامه

امکانات نصب جی پی اس روی گوشی همسر

نصب کاملا مخفی در دستگاه

بدون ایجاد کوچکترین حساسیت و بصورت کاملا هوشمندانه و بدون هیچ گونه سلب اعتماد، مراقب فرزندان خود باشید

ردیابی و مکان یابی لحظه به لحظه 

هر لحظه از موقعیت عزیزان خود آگاه باشید تا دغدغه و نگرانی در خصوص تاخیر و محل حضور آنها را از بین ببرید.

 ثبت تاریخچه موقعیت های مکانی 

امکان ثبت و مشاهده لیست کامل تمام موقعیت های مکانی دستگاه در زمان های مختلف بصورت لحظه به لحظه.

کنترل و گزارش کامل تماس ها 

ارتباطات فرزندان و خانواده خود را با دوستان و اطرافیانشان تحت نظر بگیرید و روند ارتباطی آنها را مدیریت کنید.

 مسدود کردن تماس ها 

کنترل گوشی همسر بدون نصب برنامه: تماس های فرزندان با دوستان و اطرافیان را کنترل کنید و در صورت مشاهده تماس مشکوک، آن را از راه دور مسدود نمایید.

کنترل پیامک های ارسالی و دریافتی 

گزارش لیست پیامک های ارسالی و دریافتی به همراه جزئیات مربوط به نام مخاطب و محتوای در حال تبادل پیامک ها.

بازیابی تماس و پیامک ها از راه دور 

لیست تمامی تماس ها و پیامک های پاک شده در گوشی فرزندان را از راه دور بازگردانی مجدد نمایید و آن ها را کنترل کنید.

عکس از صفحه (اسکرین شات) 

از راه دور و بدون هیچ گونه هشدار یا علامتی از روی صفحه نمایش گوشی فرزندان خود اسکرین شات (عکس از صفحه) بگیرید.

کنترل فایل های چند رسانه ای 

مضامین تصاویر و فایل های چند رسانه ای را بررسی کنید و از سلامت و علایق فرزندان خود مطمئن شوید.

مشاهده دفتر تلفن و مخاطبین 

کنترل و مشاهده کامل لیست مخاطبین ذخیره شده در دستگاه به همراه نام و شماره تماس و با امکان تفکیک تمام مخاطبین.

کنترل دسترسی به اینترنت 

وب سایت های بازدید شده توسط فرزندان خود را کنترل کنید و دسترسی آنان به مباحث غیر اخلاقی را مسدود کنید.

کنترل و فیلتر وب سایت ها 

مکان نمایش تمامی وب سایت های بازدید شده به همراه فرآیند های مدیریتی چون فیلترینگ صفحات مورد نظر.

کنترل برنامه های نصب شده 

امکان مشاهده ، کنترل و مسدود سازی یک یا چند نرم افزار از لیست برنامه های نصب شده بر روی موبایل فرزندان.

حذف و بازیابی اطلاعات دستگاه با کنترل گوشی همسر بدون نصب برنامه

در مواقع مفقودی و جلوگیری از انتشار اطلاعات موبایل تمام اطلاعات دستگاه را از راه دور حذف و بازیابی نمایید.

تصویربرداری از محیط 

امکان تصویر برداری از محیط اطراف دستگاه که قابلیتی جهت نظارت بر عملکرد فرزندان در فضای بیرون از منزل است.

قفل و بازگشایی موبایل از راه دور 

در صورت سرقت و یا مفقودی دستگاه و در هر زمان می توانید از راه دور دستگاه را قفل نماید و آن را فرمت و ردیابی نمایید.

ارسال پیامک های دستوری 

بدون کوچکترین اعلان و هشدار و با ارسال پیامک های دستوری و کاملا مخفی، امکانات گوشی را از راه دور کنترل کنید.

مشاهده تاریخچه تقویم 

امکان مشاهده و کنترل لیست تمام هشدارها و رویدادهای ثبت شده در تقویم به همراه تاریخ، ساعت، آدرس و نمایش مکان.

فرمت و ریست موبایل از راه دور 

با ارسال کدهای دستوری، اطلاعات موجود در حافظه را پاک و از انتشار فایل های خصوصی جلوگیری نمایید.

دریافت گزارش های عمومی دستگاه 

مشاهده تمام اطلاعات عمومی گوشی از راه دور – میزان آنتن دهی، شارژ باطری، مکان یاب، اینترنت، ساعت و تاریخ و غیره.

کنترل WIFI و GPS از راه دور 

از راه دور و با ارسال یک پیامک دستوری می توانید مکان یاب (جی پی اس) و یا وای فای دستگاه را روشن و یا خاموش کنید.

ارسال ویبره و زنگ از راه دور 

در صورت گم کردن دستگاه در منزل یا محیط کار خود، از طریق پنل کاربری به دستگاه هشدار اعلام نمایید تا ویبره و زنگ بزند.

خاموش و روشن کردن از راه دور 

در مواقع ضروری می توانید از طریق پنل خود و با ارسال کدهای دستوری به موبایل، آن را خاموش یا روشن نمایید.

انسداد (بلاک) شبکه های اجتماعی 

شبکه های اجتماعی فرزندان خود را کنترل کنید و دسترسی آنان را به گروه ها و مباحث غیر اخلاقی مسدود کنید.

بازیابی اطلاعات دستگاه از راه دور 

کنترل گوشی همسر بدون نصب برنامه: از راه دور و فقط در عرض چند دقیقه اطلاعات حذف شده موبایل را بصورت کامل بازیابی و ریکاوری کنید.

ذخیره اطلاعات موبایل از راه دور 

تمامی اطلاعات موجود در گوشی فرزندان را بصورت فایل های PDF و Excel در کامپیوتر و یا موبایل خود ذخیره نمایید.

هشدار حذف نرم افزار به مدیر 

در صورت حذف و یا عدم کارکرد نرم افزار در گوشی موبایل فرزندان، در پنل کاربری مدیر هشدار ارسال خواهد شد.

نمایش آمار کارکرد موبایل به مدیر 

نمایش نمودار کامل استفاده از امکانات موبایل همچون تماس ها، پیامک ها، برنامه ها، بازی ها و شبکه های اجتماعی.

کنترل تلگرام 

کنترل و ردیابی تلگرام Telegram بهمراه لیست کامل پیام ها و فایل های ورودی و خروجی.

کنترل واتساپ 

کنترل و ردیابی واتس آپ WhatsApp بهمراه لیست کامل پیام ها و فایل های ورودی و خروجی.

کنترل اینستاگرام 

کنترل و ردیابی اینستاگرام Instagram بهمراه لیست پیام ها و فایل های ورودی و خروجی.

کنترل وایبر

کنترل و ردیابی وایبر Viber بهمراه لیست کامل پیام ها و فایل های ورودی و خروجی.

کنترل اسکایپ 

کنترل و ردیابی اسکایپ Skype بهمراه لیست کامل پیام ها و فایل های ورودی و خروجی.

کنترل فیسبوک: کنترل همسرم

کنترل و ردیابی فیسبوک Facebook بهمراه لیست کامل پیام ها و فایل های ورودی و خروجی.

کنترل لاین: کنترل همسرم

کنترل و ردیابی لاین Line بهمراه لیست کامل پیام ها و فایل های ورودی و خروجی.

کنترل آی مسیج: کنترل همسرم

کنترل و ردیابی آی مسیج iMessage بهمراه لیست کامل پیام ها و فایل های ورودی و خروجی.

کنترل تیندر: کنترل همسرم

کنترل و ردیابی تیندر Tinder بهمراه لیست کامل پیام ها و فایل های ورودی و خروجی.

کنترل اسنپ چت: کنترل گوشی همسر از راه دور

کنترل و ردیابی اسنپ چت Snapchat بهمراه لیست کامل پیام ها و فایل های ورودی و خروجی.

کنترل تانگو: کنترل گوشی همسر رایگان

کنترل و ردیابی تانگو Tango بهمراه لیست کامل پیام ها و فایل های ورودی و خروجی.

کنترل ایمو: کنترل گوشی همسرم

کنترل و ردیابی ایمو Imo بهمراه لیست کامل پیام ها و فایل های ورودی و خروجی.

کنترل توییتر: کنترل گوشی همسر بدون نصب برنامه

کنترل و ردیابی توییتر Twitter بهمراه لیست کامل پیام ها و فایل های ورودی و خروجی.

کنترل پینترست:کنترل گوشی همسرم

کنترل و ردیابی پینترست Pinterest بهمراه لیست کامل پیام ها و فایل های ورودی و خروجی.

کنترل جیمیل:کنترل گوشی همسرم

کنترل و ردیابی جیمیل Gmail بهمراه لیست کامل پیام ها و فایل های ورودی و خروجی.

کنترل هنگ اوت: کنترل گوشی همسر از راه دور

کنترل و ردیابی هنگ اوت Hangouts بهمراه لیست کامل پیام ها و فایل های ورودی و خروجی.

در حال حاضر کنترل کردن گوشی همسر و فرزندان از راه دور و بدون اطلاع طرف مقابل از موضوعات بحث برانگیز است. البته لازم به ذکر است که افراد کلاهبردار زیادی با انتشار مطالبی در مورد این که این نوع برنامه های تضمینی را دارند، سعی در فریب دادن شما دارند. از این رو در این مطلب از وبسایت spy24 شما را با کنترل گوشی همسر بدون نصب برنامه رایگان و نصب جی پی اس روی گوشی همسر اشنا کردیم.

کنترل گوشی از راه دور

 

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

برگرفته از: celltrackingapps.com

 

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا