اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش کامل صفرتا صد اندرویدبرنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفون

آموزش حذف قفل گوشی های سامسونگ بدون پاک شدن اطلاعات

در این پست آموزش حذف قفل گوشی های سامسونگ بدون پاک شدن اطلاعات رو براتون آماده کردم که تو تمام سایت های ایرانی به صورت پولی به فروش میرسه امیدوارم از این آموزش لذت ببرید. برای مشاهده آموزش به ادامه مطلب مراجعه کنید.

آموزش حذف قفل گوشی های سامسونگ بدون پاک شدن اطلاعات

دانلود با لینک مستقیم

در این روش نیاز به نصب کاستوم ریکاوری روی گوشی دارید که با یک سرچ ساده میتونید کاستوم ریکاوری مخصوص گوشی خودتون رو پیدا کنید و روی گوشی نصب کنید

نکته ۱: این روش برای تمامی گوشی های اندرویدی که کاستوم ریکاوری روی آنها نصب هست جواب میده

نکته ۲: برای نصب کاستوم ریکاوری روی دیگر گوشی ها احتمال پاک شدن اطلاعات وجود دارد

خب آموزش حذف قفل گوشی های سامسونگ بدون پاک شدن اطلاعات را شروع میکنیم

  1. ابتدا فایل remove android lock رو از پایین مطلب دانلود کنید و به مموری انتقال بدید
  2. مموری را رو گوشی قرار دهید و وارد محیط ریکاوری شوید
  3. در محیط ریکاوری گزینه install zip from sdcard را انتخاب کنید
  4. داخل مموری فایل remove android lock رو انتخاب کنید و نصب کنید
  5. بعد از انجام عملیات بالا گزینه reboot system now رو انتخاب کنید تا گوشی ریستارت بشه
  6. بعد از روشن شدن گوشی میبینید که گوشی هنوز قفل داره
  7. نگران نباشید یه رمز الکی وارد کنید تا گوشی باز بشه
  8. بعد از باز شدن گوشی وارد تنظیمات شوید و قفل گوشی رو غیر فعال کنید

این آموزش تست شده ولی در صورت بروز هر گونه مشکل سایت spy24.ir هیچگونه مسئولیتی ندارد

آموزش جامع حذف قفل گوشی های سامسونگ بدون حذف اطلاعات

ابزار مورد نیاز دانگل HUA و باکس Z3X

بخش اول : حذف قفل گوشی های سامسونگ با اندروید ۴ و ۵

ابتدا باید ریکاوری کاستوم مخصوص گوشی خود را دانلود کنید و روی گوشی توسط برنامه ادین فلش کنید.

ریکاوری CMW و TWRP بیشترین کاربرد را برای گوشی های سامسونگ دارند.

نکته: ریکاوری باید حتما برای مدل مورد نظر باشد یعنی مثلا اگر میخاهید روی I9300 عملیات حذف قفل را انجام دهید حتما باید ریکاوری مخصوص I9300 را دانلود کنید و روی گوشی فلش کنید.

بعد ازاینکه ریکاوری مخصوص گوشی خود را دانلود کردید برنامه ادین را باز کنید فایل را در قسمت AP بچینید گوشی را به حالت دانلودینگ ببرید به کامپیوتر وصل کنید استارت کنید و منتظر پایان نصب باشید.

بعد از نصب فایل ریکاوری گوشی را با کلید های ولوم بالا – هوم و پاور به حالت ریکاوری ببرید میبینید که ریکاوری کاستوم بالا میآید.

حذف رمز گوشی سامسونگ

نکته:بعد از نصب ریکاوری ممکن است با گرفتن ولوم بالا هوم و پاور گوشی همچنان وارد ریکاوری اصلی خود گوشی شود و خبری از ریکاوری کاستوم نباشد برای رفع این مشکل ابتدا تیک AUTO REBOOT را در برنامه ادین بردارید و مجدد فایل ریکاوری را روی گوشی نصب کنید.سپس گوشی را به صورت دستی خاموش کنید و با گرفتن کلید های ولوم بالا هوم و پاور گوشی را به حالت ریکاوری ببرید .

در گوشی های اندروید ۵ ممکن است بعد از این کار هم همچنان وارد ریکاوری کاستوم نشوید و ریکاوری فابریک خود گوشی بالا بیاید در این مرحله می بایست ورژن ریکاوری خود را عوض کنید یعنی یا یک ورژن جدیدتر و گاها ممکن است با نصب ورژن قدیمی تر مشکل حل شود.مثلا برای I9500 نزدیک ۵ورژن ریکاوری TWRP موجود میباشد.

در بعضی موارد و بیشتر در گوشی هایی با سکیوریتی بالاتر و اندروید ۶ ممکن است با انجام همه روش های بالا ریکاوری کاستوم اجرا نشود طبق تجربه شخصی

در این موارد ابتدا CF AUTO ROOT مخصوص گوشی خود را دانلود کنید و توسط برنامه ادین روی گوشی فلش کنید و مجدد ریکاوری را روی گوشی نصب کنید.

در بعضی موارد هم بعد از نصب ریکاوری ابتدا باید یک بار گوشی را روشن کنید تا گوشی کامل بالا بیاید سپس گوشی را خاموش و به محیط ریکاوری ببرید.

ادامه آموزش حذف قفل صفحه سامسونگ بدون حذف اطلاعات:

بعد از اینکه موفق به نصب ریکاوری کاستوم شدید و گوشی به محیط ریکاوری وارد شد از دو روش میتوانید فایلهای مربوط به بخش رمزنگاری گوشی را پاک کنید تا بعد از ریستارت و بالا امون گوشی رمز را به کلی فراموش کند

  1. راحت ترین راه این است که فایل زیپ مخصوصی zip Pattern&Lock Screen gsmfiles که در کنار آموزش برای شما قرار داده ایم را روی مموری کارد ریخته و وارد گوشی کنید.سپس از بخش INSTALL آن را نصب کنید با کلیک کردن روی آن شروع به نصب میکند و بعد از چند ثانیه گوشی را خاموش و مجدد روشن کنید.تبریک میبینید که گوشی رمز را فراموش کرده و هیچ رمزی روی صفحه نیست.
  2. روش دوم توسط این روش ما فایلهایی که فایل زیپ
  3. به صورت اتومات پاک میکرد را به صورت دستی پاک میکنیم.
  4. ابتدا از داخل ریکاوری از بخش MOUNT پارتیشن های SYSTEM و DATA را MOUNT
  5. میکینیم سپس فایل منجر AROMA که فایل منجر مخصوص محیط ریکاوری هست
  6. و به صورت فایل زیپ میباشد را که قبلا داخل مموری ریخته از قسمت INSTALL
  7. آن را نصب میکنیم میبینید که وارد فایل منجر میشویم در این
  8. قسمت از آدرس های زیر فایلهای مورد نظر را پاک میکنیم .
  9. حذف رمز گوشی سامسونگ
  10. رمز گوشی سامسونگ یادم رفته

data/system/gesture.key/
data/system/password.key/

اگر در گوشی شما این مسیر ها نبود از مسیر زیر استفاده کنید

و سه فایل قرمز رنگ را از گوشی پاک کنید.

data/data/com.android.providers.setting/databases/

رمز گوشی سامسونگ یادم رفته

setting.db
setting.db-shm
setting.db-wal

و سپس گوشی را خاموش و مجدد روشن میکنیم میبینید که رمز به کلی برداشته شده و حتی یک بایت هم از اطلاعات پاک نشده است.

توسط این بخش که به طور کامل توضیح داده شد قفل۱۰۰ درصد گوشی های سامسونگ با اندروید ۴ را میتوانید باز کنید.

اما در اندروید ۵ سیستم امنیتی جدید به نام FRP وجود دارم که اگر فعال باشد ابتدا باید آن را OFFکنید وسپس مراحل توضیح داده شده در بخش اول را انجام دهید تا قفل باز شود.روشن بودن این سیستم امنیتی مانع از رایت فایل ریکاوری روی گوشی میشود.

بخش دوم: خاموش کردن FRP گوشی هایی که رمز دارند بدون اینکه اطلاعات آنها حذف شود

خاموش کردن FRP در حالتی که گوشی ریست شده باشد با روش های متفاوتی نسبت به مدل گوشی و اندروید آن قابل بازگشایی میباشد اما وقتی گوشی رمز دارد و این سیستم امنیتی هم فعال است خاموش کردن آن بدون حذف اطلاعات با دوروش امکان پذیر است.

رمز گوشی سامسونگ یادم رفته

روش اول استفاده از سرویس انلاین که یک سری از سایتها این کار را انجام میدهند و با دریافت مبلغی از ۲۵ تا ۱۰۰ هزار تومان به صورت انلان FRP گوشی شما را خاموش میکنند و ممکن است ساعتها طول بکشد اما این روش کاملا تضمینی میباشد و هیچ اطلاعاتی پاک نخواهد شد.اما هزینه ای که در قبال ان پرداخت میکنید ممکن است به صرفه نباشد.

روش دوم و اصلی ترین روش که اصل آموزش ما روی این بخش است و کاملا تست شده میباشد و با کمی دقت و توجه و آشنایی با فایل های موجود در رام میتوانید این کار را انجام دهید و FRP را خاموش کنید.

ابزار مورد نیاز ما و اصلی ترین و بهترین دانگلی که این کار را برای ما انجام میدهد دانگل HUA میباشد.اکثر باکس ها مخصوصا Z3X وقتی میخواهند FRP را بردارند همه اطلاعات گوشی نیز حذف میشود اما یک روش قدیمی که باید ابتدا فایل SBOOT روی گوشی رایت کنیم و توسط باکس Z3X FRP را خاموش کنیم روی تعداد محدودی از مدلها جواب گو بود و در اکثر مواقع هم اطلاعات پاک میشد اما دانگل HUA دارای گذینه ای برای حذف FRP میباشد که بارها و بارها توسط تیم ما مورد استفاده قرار گرفته و به صورت صد درصد تضمینی FRP را بدون حذف اطلاعات خاموش میکند.

اما:این گزینه مستلزم این است که سکیوریتی گوشی را به پایین ترین حد خود بیاورید تا به راحتی دانگل بتواند این کار را انجام دهد.در گوشی هایی که اندروید انها ۵ میباشد مانند J500 J200 J111 J700 و گوشی هایی از این قبیل این مورد بارها تست شده و به صورت تضمینی FRP خاموش شده است.اما گوشی هایی ک دارای اندروید ۶ و ۷ میباشند با مشکلاتی مواجه میشوند که ما برای آنها هم راهی داریم که در ادامه توضیح خواهیم داد.

آموزش:آخرین ورزن دانگل HUA را نصب کنید و آن را اجرا کنید.گوشی را به حالت دانلودینگ ببرید و مانند تصویر زیر عمل میکنیم دقت کنید که شماره دو دقیقا روی گذینه UNLOCK SAMSUNG FRP باشد در غیر این صورت اطلاعات شما حذف خواهد شد.

دانلودفایل های مورد نیاز

رمز گوشی سامسونگ یادم رفته

نکته:گوشی هایی که دارای اندروید ۵ با سکیوریتی پایین هستند بدون هیچ مشکلی توسط این روش FRP آنها خاموش خواهد شد اما اگر بعد از پایان عملیات گوشی ریبوت نشد و باکس FAIL داد نگران نباشد علت این موضوع بالا بودن سکیوریتی گوشی میباشد و با پایین آوردن ان مشکل قطعا حل خواهد شد.

نحوه پایین آوردن سکیوریتی گوشی:

برای پایین اوردن سکیوریتی از چند راه میتوانید استفاده کنید یکی رایت فایل کامبینیشن که در بیشتر مواقع این مورد جوابگو خواهد بود و دومین راه رایت فایل اندروید ۵ با پایینترین سکیوریتی توجه داشته باشید که این گزینه در دانگل HUA فقط روی اندروید ۵ و فایل کامبینیشن جواب میدهد.پس اگر اندروید شما ۶ و یا ۷ میباشد باید حتما یا رام اندروید ۵ نصب کنید یا فایل کامبینیشن نصب کنید که بهترین راه پیشنهادی ما نصب فایل کامبینیشن میباشد.فایلهای کامبینیشن پایینترین سکیوریتی را دارا میباشند.

رمز گوشی سامسونگ یادم رفته

نکته:در نصب رام با سکیوریتی پایینتر حتما توجه داشته باشید که حتما باید توسط باکس Z3X اکتیو سامسونگ TOOL PRO فایل را روی گوشی فلش کنید و حتما تیک CASH ,USERTADA را بردارید و یا فقط تیک فایل سیستم را بگذارید و فقط فایل سیستم را روی گوشی فلش کنید تا خیالمان راحت باشد ذره ای از اطلاعات پاک نخواهد شد. در گوشی های سامسونگ با رایت فایل فلش تک فایل معمولا اطلاعات پاک نمیشود اما گذارشهایی از برخی همکاران داشته ایم که با رایت فایل فلش تک فایل هم اطلاعاتشان پاک شده است پس ریسک نکنید و فقط فایل سیستم را روی گوشی فلش کنید .بعد از اینکار گوشی را به حالت دانلودینگ ببرید و مجدد توسط دانگل HUA اقدام به خاموش کردن FRP کنید.

سپس گوشی را به حالت دانلودینگ ببرید و ببینید که FRP خاموش شده است یا نه.اگر باکس در پایان عملیات پیغام OK داد اما همچنان FRP روشن بود مجدد یک بار دیگر FRP را خاموش کنید . و وقتی مطمعن شدید FRP خاموش شده است رام اندروید ۵ و یا ۶ را روی گوشی خود فلش کنید و سپس طبق اموزش بخش اول قفل گوشی را بردارید.

حذف رمز گوشی سامسونگ
حذف رمز گوشی سامسونگ

نکته:اگر بعد از برداشتن قفل و یا به هر دلیلی گوشی روی ارم ماند اخرین ورزن رام مخصوص گوشی خود را از سایت دانلود کنید و روی گوشی فلش کنید.دقت کنید که رام ها تک فایل باشند و حتی برای نصب اخرین ورزن هم تیک CASH-USERDATA را بردارید.

حذف رمز گوشی سامسونگ

توجه کنید که این اموزش روی ۹۹ درصد گوشی های سامسونگ که FRP انها روشن بوده و دارای فایل کامبینیشن میباشند جوابگو خواهد بود اما باز صددرصد نیست و ممکن است به دلایلی روی بعضی از مدلها جوابگو نباشد.و همیشه این نکته را به یاد داشته باشید که حتی اگر یک مدل را بارها بدون حذف قفلبرداری کرده اید باز هم به مشتری یک درصد ریسک پاک شدن اطلاعات را بدهید.

بخش آخر:سرهای ۲۰۱۷ با سیستم امنیت جدیدی مواجه هستند و این که بعد از رایت فایل ریکاوری وقتی از داخل ریکاوری میخواهید فایل زیپ مخصوص را روی گوشی فلش کنید با ارور مواجه میشوید و آن مسیرهایی هم که از داخل فایل منجر AROMA گفته شد قابل دسترسی نیستند و عملیات MOUNT انجام نمی شود.ما برای این مشکل هم روشی داریم اما این روش نیاز به دقت بالا میباشد و به دلیل سکیوریتی بالای این مدلها هنوز راه قطعی و تضمینی موجود نمیباشد برای حل این مشکل از طریق روش زیر عمل کنید:

رمز گوشی سامسونگ یادم رفته

بعد از نصب ریکاوری کارت حافظه دیتا و سیستم را MOUNT کنید.سپس سه فایل موجود در فولدر APP را داخل مموری ریخته و وارد گوشی میکنیم سپس فایل منجر AROMA را اجرا میکنیم و به مسیر زیر میرویم

system/priv.app/tuchwiz.2016

فایل apk موجود در این مسیر را rename کنید و از اسمش کپی بگیرید.سپس فایل novaluncher که از قبل داخل مموری ریختید را به این نام تغیر دهید و جایگذین فایل apk قبلی کنید. سپس به مسیر زیر رفته

system/priv app/system ui

و فایل apk را حذف کنید و سپس super user را نصب کنید و گوشی را ریبوت کنید گوشی بدون رمز بالا می آید سپس برنامه روت اکسپلورر را نصب کنید و از داخل آن به مسیر زیر رفته data/system و همه فایلهایی با پسوند key را حذف کنید..

در بعضی موارد ابتدا فایل ریکاوری روی گوشی رایت کنید و سپس گوشی را با فایل فلش تک فایل فلش کنید به گفته بعضی همکاران بعد از فلش گوشی رمز را فراموش میکند که این مورد توسط تیم ما تست نشده است..

حذف رمز گوشی سامسونگ , رمز گوشی سامسونگ یادم رفته

در این مطلب از SPY24 آموزش باز کردن قفل گوشی اندروید سامسونگ، سونی و هواوی را برای شما آماده کرده‌ایم. روش باز کردن قفل سایر گوشی‌های اندرویدی نیز تفاوت چندانی با روش‌های اعلام شده در این مطلب ندارد.

شاید برای شما هم پیش امده باشد که رمز گوشی اندروید خود و یا الگو برای باز کردن قفل آن را فراموش کرده‌اید و نمی‌توانید از گوشی خود استفاده کنید؟ اگر در چنین وضعیتی گیر کرده باشید، می‌توانید قفل گوشی اندرویدی خود را بدون پاک شدن اطلاعات باز کنید.

در ادامه برای اطلاع از نحوه باز کردن قفل گوشی اندرویدی بدون پاک شدن اطلاعات با SPY24 همراه باشید. در ابتدا سراغ باز کردن قفل گوشی سامسونگ بدون پاک شدن اطلاعات می‌رویم.

حذف رمز و باز کردن قفل گوشی سامسونگ بدون پاک شدن اطلاعات

مهم‌ترین موضوع برای کاربران عدم حذف اطلاعات شخصی است. برای باز کردن قفل گوشی سامسونگ بدون پاک شدن اطلاعات تنها یک راه پیش روی شما قرار دارد، البته راه‌های دیگری نیز وجود دارند که متاسفانه باعث پاک شدن اطلاعات گوشی می‌شوند.

اگر به تازگی از اطلاعات خود بکاپ گرفته‌اید، می‌توانید گوشی خود را ریست و سپس ریستور کنید. با این کار تقریبا ریست گوشی سامسونگ بدون پاک شدن اطلاعات را انجام داده‌اید. در صورت فراموش کردن رمز گوشی سامسونگ گلکسی باید از نرم افزار Samsung Find My Mobile برای باز کردن قفل آن بدون حذف اطلاعات استفاه کنید.

باز کردن قفل گوشی سامسونگ از راه دور

برای باز کردن قفل گوشی سامسونگ از راه دور نیز  باید چندین کار انجام دهید. گوشی شما باید به شبکه موبایل و یا اینترنت وای فای متصل باشد. با توجه به این موارد، این راه حل در صورتی که در گوشی سیمکارت نباشد و یا به اینترنت وای فای وصل نباشد، کارآمد نخواهد بود.

اما اگر گوشی شما به اینترنت متصل باشد، باید سراغ فعال کردن حساب سامسونگ خود بروید. زمانی که گوشی خود را راه‌اندازی می‌کنید، سامسونگ به شما گوشزد می‌کند که این کار را انجام دهید. اگر Find My Mobile را در گوشی فعال کرده باشید، با چند راه ساده می‌توانید به هدف خود یعنی حذف رمز گوشی سامسونگ بدون پاک شدن اطلاعات برسید.

برای انجام این کار مراحل زیر را دنبال کنید:
  1. به وبسایت Samsung Find My Mobile مراجعه کنید.
  2. وارد حساب سامسونگ خود شوید. برای اینکار مسلما به اطلاعات حساب کاربری خود، آیدی و پسورد نیاز دارد.
  3. در سمت راست این صفحه جایی که آپشن‌‌ها حضور دارند، روی More کلیک کنید.
  4. در پایین این بخش گزینه Unlock My Device باید به چشمتان بخورد.
  5. در این بخش رمز حساب سامسونگ خودتان را وارد کنید و سپس روی گزینه آنلاک کلیک کنید.

به شما تبریک می‌گوییم چرا که با چند قدم ساده توانستید قفل گوشی خود را بدون از دست دادن اطلاعات باز کنید. اگر به دنبال گوشی خاصی هستید باید بگوپیم که تفاوتی ندارد و از این روش می‌توان برای باز کردن قفل گوشی سامسونگ j5 یا باز کردن قفل گوشی سامسونگ  j7 و هر گوشی دیگر سامسونگ بدون پاک شدن اطلاعات استفاده کرد.

حال در نظر بگیرید که گوشی شما به اینترنت متصل نیست، حساب سامسونگ را روی گوشی خود فعال نکرده‌اید و یا رمز حساب کاربری سامسونگ خود را فراموش کرده‌اید. در این هنگام باید با اطلاعات خود خداحافظی کنید چرا که راه‌های بعدی باعث حذف آن‌ می‌شود.

باز کردن قفل و حذف رمز گوشی سامسونگ با استفاده از دستگاه دیگر

مسلما روش قبلی برای شما کارآمد نبوده که این بخش را می‌خوانید. اگر نتوانستید رمز گوشی خود را توسط Find My Mobile حذف کنید، باید آن را ریست کنید. در ابتدا باید بدانید اگر از اطلاعات خود به تازگی بکاپ گرفته‌اید، ریست کردن آن چندان اهمیتی ندارد چرا که در آینده می‌توانید اطلاعات خود را ریستور کنید.

اما در هر حال حتی اگر از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه نکرده باشید، باید به گونه‌ای قادر به استفاده از آن باشید. برای ریست گوشی‌های اندرویدی شامل گوشی‌های سامسونگ توسط یک دستگاه دیگر باید از سرویس Find My Phone گوگل استفاده و مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. به صفحه Find My Phone اندروید بروید.
  2. وارد حساب گوگل خود شوید.
  3. در صورتی که بیش از یک گوشی هوشمند دارید، گوشی موردنظر خود را انتخاب کنید.
  4. در این بخش باید گزینه Erase را انتخاب کنید تا تمام اطلاعات گوشی شما پاک شود. این اطلاعات شامل رمز و الگو نیز می‌شود.

ریست و حذف قفل گوشی اندرویدی با استفاده از دکمه‌های گوشی

شاید فکر کنید برای ریست کردن گوشی و پاک کردن تمام اطلاعات آن فقط باید به بخش تنظیمات رفت. این فکر اشتباه است چرا که می‌توان با دکمه‌های دستگاه نیز چنین کاری را انجام داد. ابتدا باید به ریکاوری مود بروید.

باز هم در نظر داشته باشید که در هنگام استفاده از این روش تمام اطلاعات گوشی خود را پاک خواهید کرد و در عین حال برای ورود به ریکاوری مود باید اطلاعات حساب گوگل که روی گوشی موجود است را داشته باشید. از اندروید لالی پاپ به بعد، گوگل این راهکار را انتخاب کرده تا سارقان به راحتی قادر به پاک کردن تمام اطلاعات گوشی نباشند.

اگر روی گوشی خود دارای چندین حساب گوگل هستید، وارد حسابی که کار می‌کند، شوید. برای پاک کردن اطلاعات گوشی با استفاده از دکمه‌ها، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. گوشی هوشمند خود را خاموش کنید.
  2. دکمه پاور را فشار داده و همراه با دکمه افزایش صدا نگه دارید تا وارد ریکاوری مود شوید.
  3. برای جابه‌جایی در ریکاوری مود باید از دکمه‌های تنظیم صدا استفاده کنید. دکمه پاور برای انتخاب گزینه موردنظر شما کاربرد دارد.
  4. در ریکاوری مود، گزینه Wipe Date/Factory Reset را انتخاب کرده و سپس گزینه Yes را برای اجرای آن انتخاب کنید.
  5. با انجام این کار، دستگاه ریبوت شده و به صورت عادی بالا می‌آید. وارد حساب گوگل خود شوید و از آن استفاده کنید.

اما همانطور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم در این مقاله علاوه بر آموزش باز کردن قفل گوشی اندروید سامسونگ، باز کردن رمز گوشی سونی بدون پاک شدن اطلاعات و طریقه باز کردن قفل گوشی هواوی را نیز برای شما آماده کرده‌ایم. روش باز کردن قفل سایر گوشی‌های اندرویدی نیز تفاوت چندانی با روش‌های اعلام شده در این مطلب ندارد.

در ادامه شما را با نحوه باز کردن رمز گوشی سونی بدون پاک شدن اطلاعات و طریقه باز کردن قفل گوشی هواوی آشنا می‌کنیم.

باز کردن رمز گوشی سونی

متاسفانه راهی برای باز کردن قفل گوشی سونی بدون پاک شدن اطلاعات وجود ندارد. در گوشی‌‌های سونی باید از ریست توسط دکمه‌ها و یا ریست توسط یک دستگاه دیگر مطابق روش‌هایی که بالاتر برای گوشی‌های سامسونگ گفتیم، استفاده کنید.

برای حذف الگو و رمز گوشی‌های سونی توسط دکمه‌ها باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. گوشی خود را خاموش کنید و سپس روشن کنید. با نگه داشتن همزمان دکمه پاور و کم کردن صدا به ریکاوری مود می‌روید.
  2. از دکمه‌های صدا برای جابه‌جایی در ریکاوری مود استفاده کنید و گزینه Factory Reset/Wipe Data را انتخاب کنید.
  3. برای انتخاب این گزینه از دکمه پاور استفاده کنید.
  4. با ریبوت دستگاه، مانند یک گوشی جدید به آن دسترسی خواهید داشت و دیگری نیازی به وارد کردن رمز و الگو نیست.

طریقه باز کردن قفل گوشی هواوی

برای باز کردن قفل گوشی هواوی یا آنر باید سراغ گوگل بروید و یا از دکمه‌های دستگاه استفاده کنید. حذف رمز بدون پاک شدن اطلاعات تقریبا غیرممکن است. برای استفاده از حساب گوگل خود به صفحه Find My Phone اندروید بروید. در آنجا وارد حساب کاربری گوگل خود شوید و تمام اطلاعات شامل رمز و الگوی دستگاه را حذف کنید. حتما باید حساب گوگل شما در گوشی فعال باشد تا بتوانید از این راه استفاده کنید و اطلاعات شما در این روش حذف خواهد شد.

راه دوم، استفاده از دکمه‌های گوشی و ریکاوری مود است. گوشی خود را خاموش کنید. دکمه پاور و افزایش صدا را به صورت همزمان برای مدت زمان ۱۵ ثانیه نگه دارید تا منوی ریکاوری مود ظاهر شود. در این بخش گزینه Wipe Data/Factory Reset را انتخاب کنید. گزینه Yes را برای تایید کار خود انتخاب کنید. دستگاه ریبوت شده و باید از حساب گوگل خود برای دسترسی دوباره آن استفاده کنید.

امیدواریم این مطلب توانسته باشد در رفع مشکل فراموش کردن رمز و قفل گوشی اندروید شما کمک کرده باشد. در صورتی که تجربه‌ای در این زمینه دارید حتما آن را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

راحت ترین روش باز کردن قفل گوشی اندروید بدون پاک شدن اطلاعات

در این مطلب قصد داریم تا باز کردن قفل گوشی بدون پاک شدن اطلاعات را به شما آموزش دهیم. شاید برای شما هم این اتفاق افتاده باشد که رمز یا همان پترن گوشی اندروید خود را فراموش کرده باشید. به هر حال فراموش کردن رمز گوشی یکی از مشکلات شایعی است که برای کاربران گوشی های هوشمند رخ می دهد. البته امروزه گوشی های اندرویدی هم از اسکنر های اثر انگشت بهره می برند که موجب حل شدن این مشکل تا حدود زیادی شده است. ولی در گوشی های قدیمی تر که باز کردن قفل آن با ورود رمز یا پترن می باشد، همچنان این مشکل وجود دارد. ولی راه هایی وجود دارد که به وسیله آن ها می توان در صورت فراموشی رمز یا پترن، قفل گوشی اندرویدی را باز نمود. در ادامه می توانید با بهترین روش های باز کردن قفل گوشی اندروید آشنا شوید.

بهترین روش باز کردن قفل گوشی اندروید چیست؟

باید توجه داشته باشید که اگر رمز گوشی اندرویدی خود را فراموش کرده اید و در فکر پیدا کردن روشی برای باز کردن قفل گوشی اندروید خود می باشید در وحله اول باید به نسخه اندروید مورد استفاده در گوشی خود توجه داشته باشید زیرا روش هایی که در ادامه قصد به ارائه آنها داریم ، کارایی شان با توجه به نسخه اندروید مورد استفاده می باشد. در ادامه می بینید که باز کردن قفل گوشی اندروید ۵ و بالاتر با باز کردن قفل گوشی اندروید ۴٫۴ و پایین تر متفاوت است.

باز کردن قفل گوشی اندرویدی ۴٫۴ و پایین تر

برای باز کردن قفل گوشی اندروید ۴٫۴ و پایین تر، راه ساده تری نسبت به باز کردن قفل گوشی های اندرویدی ۵ و بالاتر خواهید داشت. یک روش بسیار ساده برای باز کردن قفل گوشی اندرویدی ۴٫۴ و پایین تر پیش روی شماست. برای این کار تنها کافیست تا مشخصات حساب کاربری گوگل خود و رمز آن را به یاد داشته باشید. منظور از مشخصات همان آدرس جی میل و پسوورد آن می باشد. توجه داشته باشید که برای این کار ابتدا باید ۵ بار متوالی رمز اشتباه وارد کنید تا پس از آن با یکی از گزینه های Forgot pattern ، Forgot PIN یا Forgot password به نمایش در می آیند که باید آنرا لمس نمایید. پس از لمس این گزینه مشاهده خواهید کرد که آدرس جی میل و رمز عبور از شما خواسته می شود. سپس به سادگی قادر به باز کردن قفل گوشی اندروید خود خواهید بود.

باز کردن قفل گوشی اندرویدی ۴٫۴ و پایین تر 

باز کردن قفل گوشی های اندروید ۵ و بالاتر قفل گوشی

به دلیل یک سری دلایل امنیتی و جلوگیری از هک گوشی اندرویدی ، گوگل امکان باز کردن قفل گوشی های اندرویدی را برای نسخه های ۵ و بالاتر حذف نموده است. یعنی روش ساده ای مانند باز کردن قفل گوشی اندروید به وسیله اطلاعات جی میل دیگر برای نسخه های ۵ و بالاتر وجود ندارد. عملا هیچ روش داخلی ای برای باز کردن قفل گوشی اندروید برای نسخه های ۵ و بالاتر وجود ندارد. با این حال قصد داریم تا درادامه روشی برای باز کردن قفل گوشی اندرویدی تان را در صورت داشتن شرایط خاص گوشی تان بیان نماییم.

یکی از این شرایط خاصی که گوشی اندرویدی شما باید داشته باشد، قابلیت Smart Lock یا همان قفل هوشمند می باشد. قفل هوشمند شرایطی می باشد که کاربر می تواند از طریق آن شرایط منحصر به فردی را برای دستگاه خود تعریف نماید. مثلا از طریق Smart Lock می توانید شرایطی را برای گوشی خود فعال کنید که در صورت اتصال به شبکه وای فای خانه شما، قفل نمایشگر فعال نشود. در این حالت مثلا صفحه گوشی به صورت خودکار، آنلاک باقی می ماند. شما حتی می توانید موقعیت مکانی خانه خود را برای دستگاه خود به عنوان یک منطقه قابل اعتماد و مطمئن برای دستگاه خود تعریف نمایید. به این صورت هم می توانید از فعال شدن قفل نمایشگر در محیط خانه جلوگیری کنید.

پس اگر رمز عبور خود را فراموش کرده اید و در عین حال از Smart Lock هم استفاده می نمایید می توانید به محیط خانه خود بروید تا قفل گوشی اندرویدی شما به طور خودکار باز شود. توجه داشته باشید که در صورت استفاده از اکانت سامسونگ در گوشی های سامسونگ می توانید با مراجعه به سرویس تحت وب Find My Mobile سامسونگ، نسبت به باز کردن قفل گوشی اندروید خود اقدام نمایید.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا