اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش کامل صفرتا صد اندروید

اپلیکیشن ۷۰۳۰ و راهنمای چگونگی کسب درآمد

اپلیکیشن 7030 و راهنمای چگونگی کسب درآمد ، دانلود برنامه ٧٠٣٠ برای ایفون ، ۷۰۳۰ کلاهبرداری ، ۷۰۳۰ شارژ ، ۷۰۳۰ ios : یکی از روش های کسب درآمد اینترنتی، استفاده از روش مشارکت در فروش محصولات مختلف می باشد.

به عبارت ساده تر، شما می توانید یک محصول متعلق به شرکتی خاص را به دیگران معرفی کرده و در صورتی که توصیه شما منجر به خرید شد، درصدی از سود را به عنوان سود مشارکت در فروش دریافت کنید.

بسته به نوع محصول و تعداد خرید، این سود متفاوت بوده و ممکن است از چند تومان تا چند میلیون تومان متفاوت باشد.

 خرید و فروش شارژ سیم کارت اعتباری نیز از جمله محصولاتی است که می توان با استفاده از روش مشارکت در فروش، اقدام به کسب درآمد از آن نمود.

در ادامه با ما همراه باشید تا ضمن ارائه اطلاعات بیشتر در این زمینه، به معرفی اپلیکیشن ۷۰۳۰ که منحصرا برای کسب درآمد از این طریق طراحی و عرضه شده است نیز پرداخته و لینک دانلود و چگونگی کسب درآمد از آن را توضیح و آموزش دهیم.

ر

اپلیکیشن ۷۰۳۰ چیست؟

همانطور که اشاره شد، اپلیکیشن ۷۰۳۰ از جمله برنامه های کسب درآمد است که از طریق خرید و فروش شارژ اقدام به این عمل می نماید.

به طور معمول در هر بار خرید شارژ، بسته به مقدار شارژ خریداری شده، درصدی از سود فروش، به فروشنده شارژ تلفن همراه تعلق می گیرد.

البته با توجه به اینکه مقدار سود این فروش، بسیار کم است، شاید برخی از افراد رغبت چندانی برای فعالیت در این زمینه نداشته باشند.

اپلیکیشن 7030 و راهنمای چگونگی کسب درآمد

اپلیکیشن ۷۰۳۰ و راهنمای چگونگی کسب درآمد

اما این نکته را نیز نباید فراموش نمود که با توجه به تعداد بسیار زیاد سیم کارت های اعتباری در ایران و انجام بی شمار تراکنش، برای خرید شارژ، همین مبالغ کم، در تعداد زیاد ، می تواند حتی درآمد میلیونی برای فروشنده در پی داشته باشد.

اپلیکیشن ۷۰۳۰ نیز اقدام به فروش شارژ می نماید و شما می توانید با استفاده از این اپلیکیشن انواع شارژ سیم کارت های مختلف را خریداری و مورد استفاده قرار دهید.

اما نکته ای که این اپلیکیشن را از سایر اپلیکیشن هایی که این خدمات را ارائه می دهند جدا می سازد، توانایی فعالیت در آن به عنوان فروشنده شارژ است.

به عبارت ساده تر، شما علاوه بر این که می توانید از طریق این اپلیکیشن، شارژ مورد نیاز سیم کارت خود را تهیه نمایید، می توانید به دیگران نیز از طریق همین اپ، شارژ بفروشید و کسب درآمد نمایید.

فلسفه انتخاب نام ۷۰۳۰ برای این اپلیکیشن از شعار ۷۰ درصد برای مشتری و ۳۰ درصد برای اپلیکیشن، گرفته شده است.

در حقیقت در هر بار که شما موفق به فروش شارژ با استفاده از این اپلیکیشن شوید، ۷۰ درصد از سود فروش به شما تعلق گرفته و ۳۰ درصد باقی مانده نیز به حساب اپلیکیشن واریز می شود.

این موضوع در برابر اپلیکیشن هایی که برای خرید شارژ طراحی شده اند و ۱۰۰ درصد سود فروش را خود بر می دارند، می تواند بسیار کاربردی و مفید باشد.

اپلیکیشن هفتاد سی با استفاده از سود مشارکت در فروش شارژ، اقدام به ارائه روشی برای کسب درآمد اینترنتی نموده است.

اپلیکیشن ۷۰۳۰ و راهنمای چگونگی کسب درآمد ، دانلود برنامه ٧٠٣٠ برای ایفون ، ۷۰۳۰ کلاهبرداری ، ۷۰۳۰ شارژ ، ۷۰۳۰ ios

نحوه کسب درآمد با اپلیکیشن ۷۰۳۰

کسب درآمد با اپلیکیشن ۷۰۳۰ بسیار ساده است و نیاز به آموزش خاصی ندارد. محیط کاربری این اپلیکیشن بسیار ساده و روان طراحی شده است و کاربران می توانند به سادگی با آن ارتباط برقرار کنند. برای استفاده از اپلیکیشن ۷۰۳۰ ابتدا باید در آن ثبت نام نمایید. شما می توانید از سایت اپلی ۷۰۳۰، از گوگل پلی، کافه بازار یا از طریق لینک مستقیم ارائه شده در انتهای همین مطلب، اقدام به دانلود اپلیکیشن ۷۰۳۰ نموده و پس از نصب آن روی تلفن همراه خود، با شماره تلفنتان در آن ثبت نام نمایید.

برای ثبنت نام در اپلیکیشن ۷۰۳۰ نیاز به شماره تلفن همراه، نام و نام خانوادگی و یک نام کاربری می باشد تا با استفاده از آن بتوانید شروع به کسب درآمد از ۷۰۳۰ نمایید. قبل از این که بخواهید در این اپلیکیشن شروع به کار کنید باید به این نکته توجه داشته باشید که کسب درآمد در ۷۰۳۰ به صورت درختی یا هرمی می باشد و شما باید برای کسب درآمد بیشتر اقدام به گرفتن اعضای زیرمجموعه بیشتر نمایید.

به عبارت ساده تر، شما در سطح اول زیر مجموعه خود، به ازای هر خرید شارژ، مبلغی از سود را دریافت می کنید. در سطح دوم نیز مبلغی کمتر و تا چند سطح پروسه دریافت سود، به همین منوال ادامه پیدا می کند. هر چه تعداد عناصر زیر مجموعه شما در سطوح مختلف بیشتر باشد، طبیعتا میزان سود دریافتی شما نیز بیشتر می شود و به این ترتیب، ممکن است با داشتن چند هزار زیر مجموعه، درآمد شما به طرز چشمگیری افزایش پیدا کند. از آنجا که افراد زیر مجموعه شما، شامل چند سطح مختلف شده و زیر مجموعه های زیر مجموعه شما نیز در این لیست حساب می شوند، به نظر نمی رسد، کار چندان دشواری را برای پیدا کردن زیر مجموعه داشته باشید و مهمترین سطح، همان سطح یک زیر مجموعه شما می باشد.

اپلیکیشن ۷۰۳۰ و راهنمای چگونگی کسب درآمد ، دانلود برنامه ٧٠٣٠ برای ایفون ، ۷۰۳۰ کلاهبرداری ، ۷۰۳۰ شارژ ، ۷۰۳۰ ios

با این حساب برای اینکه شما در این اپلیکیشن شروع به کسب درآمد نمایید، نیاز است که خودتان نیز به اعضای زیر مجموعه یکی از کاربران ۷۰۳۰ اضافه شوید. این کار با استفاده از کد معرف انجام می شود. شما در هنگام ثبت نام، کد معرف فرد مورد نظر خود را وارد کرده و سپس به اعضای زیر مجموعه او اضافه خواهید شد. حال شما نیز می توانید شروع به فعالیت نموده و زیر مجموعه های خود را به زنجیره افراد خود، اضافه نمایید.

محیط کاربری اپلیکیشن ۷۰۳۰ بسیار ساده و روان طراحی شده است.

بررسی صحت عملکرد اپلیکیشن ۷۰۳۰

اگر با ما همراه بوده باشید، حتما می دانید که در گذشته نیز اپلیکیشن هایی که به طریقی وعده کسب درآمد اینترنتی را به کاربران خود می داند را بررسی نموده ایم. اپلیکیشن هایی مانند اپلیکیشن پولیک و برنامه شارژآمد نمونه هایی از این قبیل هستند که برنامه شارژامد شباهت زیادی به ۷۰۳۰ دارد. با توجه به نظرات بی شمار کاربران مختلف در رابطه با عملکرد اپلیکیشن ۷۰۳۰ چنین به نظر می رسد که این اپلیکیشن واقعا با کاربران خود صادق بوده و روش کسب درآمد مفیدی را در اختیار آنان قرار داده است. اکثر نظرات مرتبط با اپلیکیشن ۷۰۳۰ مثبت ارزیابی می شود و بسیاری از کاربران آن از استفاده از این اپلیکیشن ابراز خشنودی نموده اند.

البته در این میان کاربرانی هستند که آنطور که باید از عملکرد برنامه راضی نبوده و آن را مفید ارزیابی نکرده اند، اما همانطور که اشاره شد، تعداد این افراد زیاد نبوده و اکثریت آرا، به نفع اپلیکیشن ۷۰۳۰ بوده است. با این حساب می توان گفت که اپلیکیشن ۷۰۳۰ تا حد زیادی توانسته نظر مثبت کاربران را به خود جلب کند. با این حال مسئولیت استفاده از این اپلیکیشن یا برنامه های مشابه، در نهایت به عهده خود کاربر بوده و این خود کاربر است که در نهایت انتخاب می کند که از این برنامه استفاده کند یا خیر.

دانلود اپلیکیشن ۷۰۳۰

علاقه مندان به کسب درآمد اینترنتی به روش ۷۰۳۰ می توانند از طریق لینک ارائه شده در زیر به طور مستقیم اقدام به دانلود اپلیکیشن ۷۰۳۰ نموده و آن را برای تلفن همراه خود نصب نمایند. همانطور که اشاره شد، برای کار به برنامه نیاز به یک کد معرف می باشد که می توانید از طریق قسمت نظرات، هر کدی که مد نظرتان قرار دارد را انتخاب کنید. این برنامه کاملا رایگان بوده و نیازی به پرداخت هزینه در ان نمی باشد. ضمن کسب درآمد از این اپ، می توانید برای استفاده شخصی و صرفا خرید شارژ نیز این اپلیکیشن استفاده نمود.

دانلود ۷۰۳۰ نسخه اندروید

دانلود ۷۰۳۰ نسخه iOS

اپلیکیشن 7030 و راهنمای چگونگی کسب درآمد
اپلیکیشن ۷۰۳۰ و راهنمای چگونگی کسب درآمد 4

اپلیکیشن ۷۰۳۰ و راهنمای چگونگی کسب درآمد ، دانلود برنامه ٧٠٣٠ برای ایفون ، ۷۰۳۰ کلاهبرداری ، ۷۰۳۰ شارژ ، ۷۰۳۰ ios

اپلیکیشن‌های کلاهبردار را بشناسید ۷۰۳۰ کلاهبرداری

کلاهبرداران سایبری هر روز به دنبال راهی جدید می‌گردند، امروزه هم از طریق اپلیکیشن‌ها دست به کلاهبرداری و سرقت اطلاعاتی و بانکی می‌زنند.

متأسفانه در کنار تمامی خدمات ارائه‌ شده، برخی از افراد سودجو سعی می‌کنند با سوءاستفاده از این فضا و همچنین بهره بردن از مطالب جذاب و البته اغواکننده، به دنبال سوءاستفاده از کاربران فضای مجازی باشند.


از آنجایی که استفاده از تلفن‌های هوشمند و همچنین اینترنت همراه در بین کاربران به امری عادی تبدیل‌شده و اکثر هم‌وطنان در طول روز و برای انجام کارهای روزمره خود از آن استفاده می‌کنند لذا اپلیکیشن‌های کاربردی نقشی غیرقابل انکار در این زمینه خواهند داشت. اپلیکیشن‌هایی که باید در جهت آسایش و راحتی هم‌وطنان طراحی شوند. اما متأسفانه برخی از این اپلیکیشن‌ها به دنبال سوءاستفاده از کاربران و سرقت اطلاعات مهم و خصوصی آن‌ها هستند.

بیشتر بخوانید:

یکی از مهم‌ترین اهداف طراحان این برنامه‌ها (اپلیکیشن‌های جعلی)، سرقت اطلاعات خصوصی و مهم کاربران می‌باشد. هرچند ارسال بدافزار نیز می‌تواند جزء اهداف مهم آن‌ها باشد.

مهم‌ترین نکته‌ای که باید به آن اشاره کرد این است که کلاه‌برداران سایبری با استفاده از شیوه‌های مهندسی اجتماعی به‌صورت تلفنی، پیامکی و یا بارگزاری محتوای جذاب در کانال‌ها و گروه‌های مختلف، سعی دارند اعتماد کاربران را به خود جلب کرده و در ادامه از آنان کلاه‌برداری کنند؛ بنابراین هم‌وطنان عزیز دقت داشته باشند در مواجهه با تبلیغات و آگهی‌های جذاب و وسوسه‌انگیز، کمی حساس‌تر بوده و با دقت بیشتری در این فضا فعالیت کنند.

برخی از این اپلیکیشن‌ها حتی به ارائه خدماتی می‌پردازند که وجهه قانونی نداشته و تنها به دنبال کسب منافع خود می‌باشند. به‌عنوان‌مثال می‌توان به برنامه‌های همسفریاب، همسر یاب و… اشاره کرد که معمولاً بدون مجوز بوده و هدفی جز سرقت اطلاعات ندارند. 

از آنجایی‌که کسب منافع مالی از مهم‌ترین اهداف سودجویان سایبری است لذا پیش‌بینی می‌شود، طراحی اپلیکیشن‌های جعلی بانکی، اپلیکیشن‌های جعلی USSD و بیش از پیش صورت گرفته و با ارسال پیغام‌هایی مبنی بر به روزرسانی حساب بانکی، افزودن قابلیت‌های دریافت و پرداخت به اپلیکیشن‌ها، سازگار بودن نسخه جدید با برخی دیگر از برنامه‌ها و… به دنبال جلب اعتماد قربانیان و در نهایت سرقت رمزهای عبور و اطلاعات بانکی کاربران باشند؛ بنابراین هم‌وطنان عزیز باید مراقب این‌گونه پیام‌ها باشند و در صورت نیاز، اپلیکیشن مربوطه را از بانک مربوطه و یا از مارکت‌های معتبر دریافت نموده و از دانلود کردن برنامه‌هایی که در کانال‌ها و گروه‌های مختلف ارائه‌شده و یا لینک‌هایی که فاقد اعتبار لازم می‌باشد خودداری کنند.

در قانون، مجازات سنگینی برای این مورد در نظر گرفته‌شده است. با استناد به بند ب. ماده ۷۳۴ قانون جرائم رایانه‌ای “هر کس اقدام به تغییر داده‌ها یا علائم موجود در کارت‌های حافظه یا قابل‌پردازش در سامانه‌های رایانه‌ای یا مخابراتی یا تراشه‌ها یا ایجاد یا واردکردن متقلبانة داده‌ها یا علائم به آن‌ها کند جاعل است” و باید در مقابل مقام قضایی پاسخگوی عمل مجرمانه خود باشد.

البته نباید از این نکته غافل شد که صاحبان اپلیکیشن‌ها می‌توانند با رعایت مسائل ایمنی و امنیتی، اطلاع‌رسانی مناسب و همچنین اقدامات قضایی، مانع فعالیت‌های اپلیکیشن‌های جعلی شوند. یکی از این اقدامات اعلام رسمی فعالیت مجاز اپلیکیشن اصلی و ارائه در مارکت‌های معتبر می‌باشد و دیگر اینکه در صورت وجود یا طراحی اپلیکیشن‌های جعلی با مراجعه به مقامات قضایی ارائه شکایت نمایند. در این صورت هم‌وطنان با فراق بال بیشتری می‌توانند به انجام امور روزمره خود بپردازند.


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا