اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!امنیت سایبری (Cyber Security)برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دوربرنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانوادههک آیفونهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

معرفی 7 نرم‌افزار جاسوسی برتر برای گوشی‌های اندروید در 2020

هر سال ابزارهای پیشرفته‌‌ای برای تلفن‌های همراه ساخته و عرضه می‌شود که مورد استقبال مردم قرار می‌گیرند. اما در کنار این سخت‌افزارها، نرم‌افزارها هم سال به سال گسترش یافته‌اند. نرم‌افزار جاسوسی اندروید یا Android Spy App یک نمونه بارز است.

نرم‌افزار جاسوسی یا جاسوس‌افزار را می‌توان در گوشی‌ها یا تبلت‌های اندروید نصب کرد. این نوع از نرم‌افزارها کاربردهای متنوعی می‌توانند داشته باشند. به طور معمول سه علت اصلی برای استفاده از آن وجود دارد. برای نظارت بر تلفن خودتان، تلفن فرزندتان، یا تلفن‌های شرکتتان که در دست کارمندان هستند. 

 در هر صورت همه افراد با نیت خیر از این نرم‌افزارها استفاده نمی‌کنند. بنابراین بد نیست پیش از معرفی به این نکته‌ی مهم اشاره کنیم تا زمانی‌که نرم‌افزار روی تلفن شما نصب نشود اطلاعاتتان درز پیدا نمی‌کند. یعنی اگر کسی بخواهد به محتوای تلفن یا تبلت شما دسترسی پیدا کند باید حتما به طریقی این نرم‌افزار نصب گردد. 

همان طور که اشاره کردیم از این نرم‌افزارها می‌توان درست استفاده کرد اما هکرها یا بعضی از شرکت‌ها هم علاقمند هستند تا اطلاعات شخصی دیگران را به نفع خودشان به دست آورند. به همین علت راه‌های مختلفی را برای نفوذ پیدا می‌کنند. برای مثال چنین نرم‌افزارهایی را به همراه نرم‌افزارهای دیگر ارائه می‌کنند و شما بدون آنکه مطلع گردید روی تلفن‌تان، به صورت خودکار، نصب می‌شود. معمولا نرم‌افزارهای رایگان چنین مشکلی دارند. در نتیجه سعی کنید از وبسایت‌ها و فروشگاه‌های معتبر نرم‌افزارهای مورد نظرتان را تهیه کنید.

به شما توصیه می‌کنیم هرگز از این نرم‌افزارها در جهت نادرست استفاده نکنید و قبل از نصب رضایت طرف مقابل را جلب نمایید چون ممکن است با قوانین کشورتان در تضاد باشد و بعدها برایتان مشکلاتی پیش بیاید. به عبارت دیگر، ما مسئول رفتارهای اشتباه شما نیستیم و در این مقاله صرفا به معرفی 7 نرم‌افزار جاسوسی برتر برای گوشی‌های اندروید می‌پردازیم. امیدواریم برایتان مفید باشند:

معرفی 7 نرم‌افزار جاسوسی برتر برای گوشی‌های اندروید در 2020
معرفی 7 نرم‌افزار جاسوسی برتر برای گوشی‌های اندروید در 2020

 

برنامه فارسی در ایران SPY24

SPY24 کمک می‌کند تا از راه دور، با کسب اطلاعاتی مانند تماس‌های گرفته شده، پیامک‌های متنی، ایمیل‌ها، چت‌ در پلتفورم‌های محبوب مانند واتساپ، فیسبوک، وایبر، اسکایپ و غیره، تلفن مورد نظر را کنترل کنید. حتی به شما این امکان را می‌دهد تا بر موقعیت GPS و فعالیت‌های شبکه‌های اجتماعی کاربر در تیندر یا اینستاگرام نظارت داشته باشید.

در صورتی که واژه‌های کلیدی مانند نام‌ها، اعداد یا مکان‌ها را برایش تعریف کنید، این ابزار جاسوسی و ردیاب فعالیت‌های خاص دیگر مرتبط با آنها را نیز ضبط می‌کند. به خاطر تمام این ویژگی‌هاست که SPY24 بهترین نرم‌افزار جاسوسی در دنیا شناخته می‌شود.

اطلاعات به دست آمده از این نرم‌افزار را به سادگی با هر وسیله‌‌ی مرتبط با اینترنت می‌توان کسب کرد. همه‌چیز در حساب کاربری شما در وبسایت SPY24 ذخیره می‌شود و می‌توانید سر فرصت به آن سر بزنید. فراموش نکنید که این نرم‌افزار باید در تلفن مورد نظر نصب شده باشد.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

Spyzie نرم‌افزار جاسوسی

Spyzie به شما اجازه می‌دهد تا جزییات زیادی را، بدون افشای هویتتان، از تلفن مورد نظر دریافت کنید. از این اپلیکیشن می‌توان برای نظارت بر موقعیت و مکان‌های مختلف، تماس‌ها، پیام‌های متنی و غیره استفاده کرد. همچنین این قابلیت را دارد تا بر اپلیکیشن‌های شبکه‌های اجتماعی محبوب مانند فیسبوک، اینستاگرام، اسنپ‌چت و غیره نظارت داشته باشید.

پدر و مادرهایی که می‌خواهند سر در بیاورند فرزندانشان از تلفن‌هایشان چه استفاده‌هایی می‌کنند می‌توانند با نصب این نرم‌افزار علاوه بر موارد فوق حتی مکالمات تلفنی‌شان را ضبط کنند. بهترین قسمت ماجرا آنجا است که در نسخه سال 2020 این نرم‌افزار جاسوسی در تلفن مورد نظر کاملا غیر قابل شناسایی می‌ماند و آیکن اپلیکیشن بلافاصله بعد از نصب نامریی می‌گردد. 

این نرم‌افزار تقریبا تمام ویژگی‌های جاسوسی نرم‌افزارهای محبوب دیگر را دارد. ضمنا به کمک آن می‌توانید محدودیت زمانی اعمال کنید تا استفاده از تلفن برای کاربر محدود شود. 

نرم‌افزار جاسوسی
نرم‌افزار جاسوسی

 

Flexispy نرم‌افزار جاسوسی

این هم ابزار جاسوسی مفیدی است که با اقبال کاربران مواجه شده است. این برنامه به شما امکان می‌دهد تا پیام‌های اپلیکیشن‌های محبوبی مانند فیسبوک، واتساپ، تیندر و غیره را رصد کنید. در ضمن می‌توانید بر تماس‌های تلفنی، تاریخچه مرورگر اینترنت، و ردیابی فعالیت‌های اپلیکیشن نظارت داشته باشید و همه چیزهایی که روی صفحه تلفن تایپ می‌شود را ببینید. 

با این نرم‌افزار جاسوسی می‌توانید بدون اینکه شناسایی شوید گفتگوها را گوش دهید و موقعیت فرد دارای تلفن را روی نقشه بیابید. یکی از ویژگی‌های مثبت این نرم‌افزار آن است که فقط روی تلفن‌های همراه کار نمی‌کند و برای مثال کسانی که تبلت دارند یا می‌خواهند از روی دسکتاپ نظارت کنند هم می‌توانند آن را به کار ببرند. 

از ویژگی‌های مثبت این نرم‌افزار آن است که می‌توانید هم‌زمان چند تلفن مختلف را روی صفحه کارتان نظارت کنید. همچنین می‌توانید بعضی از کلمات مشکوک مورد نظرتان را در پیام‌های متنی بیابید و زمانی که بعضی از شماره‌های خاص تماس گرفتند مطلع شوید.

Flexispy نرم‌افزار جاسوسی

MobiStealth

نرم‌افزار جاسوسی با کیفیت به شما در ایجاد امنیت برای فرزندانتان و مسائل مربوط به کار کمک می‌کند. این نرم‌افزار به شما این امکان را می‌دهد تا بر تاریخچه مرورگر اینترنت، و عکس‌ها و ویدیوهای ذخیره شده نظارت کنید. بعلاوه می‌توانید تماس‌های تلفنی را ضبط کنید و حتی اگر GPS خاموش باشد می‌توانید موقعیت تلفن همراه را بیابید. 

این نرم‌افزار همواره به طور پنهانی فعالیت می‌کند. نصب آن روی تلفن نسبتا ساده است. به محض اینکه اپلیکیشن نصب گشت، بدون کوچکترین دردسری شروع به جمع‌آوری اطلاعات می‌کند. 

یکی از ویژگی‌های مثبت این نرم‌افزار نظارت بر فعالیت‌های جیمیل کاربر مورد نظر است. این را هم بگوییم که متأسفانه ظاهرا آخرین برنامه‌های اندروید را پشتیبانی نمی‌کند که عیب بزرگی به حساب می‌آید. 

 

کنترل گوشی از راه دور و مراقبت از خانواده
کنترل گوشی از راه دور و مراقبت از خانواده

 

SpyEra

یکی دیگر از نرم‌افزارهای جاسوسی محبوب SpyEra است. بعضی از ویژگی‌های این نرم‌افزار شامل شنود، ردیابی تلفن، دستیابی به پیام‌های متنی، و ایمیل‌ها، چت‌ها و جزییات تماس می‌شود. SpyEra تمام آن چیزهایی که از آخرین نرم‌افزار جاسوسی می‌خواهید را دارد. در واقع حتی می‌توانید ویژگی‌های پیشرفته‌تری را هم در آن بیابید. برای مثال این قابلیت را دارد تا وارد پیام‌های BBM شود. 

ویژگی کنترل از راه دور این برنامه به شما این امکان را می‌دهد تا وجوه مختلف تلفن مورد نظر را تنظیم کنید و کار با آن آسان است. از طرف دیگر این عیب را دارد که نمی‌توانید واژه‌های کلیدی یا وبسایت‌ها را بلوک کنید. در ضمن نصب آن کمی دشوار است و نیاز به مهارت فنی دارید.

نرم‌افزار جاسوسی SPY24

Highster Mobile

ویژگی مهمی که این نرم‌افزار جاسوسی را در رتبه‌های برتر سال 2020 قرار داده این است که به شیوه‌های مختلف می‌توان آن را نصب کرد. برای مثال می‌توانید آدرس آن را در مرورگر تلفن مورد نظر تایپ کنید، کد QR اپلیکیشن را اسکن نمایید یا از بلوتوث و کابل USB برای انتقال آن از کامپیوتر شخصی به تلفن استفاده کنید.

به کمک این نرم‌افزار می‌توانید تماس‌های تلفنی را ضبط کنید، بر پیام‌های متنی نظارت نمایید، میکروفون تلفن مورد نظر را فعال کنید، موقعیت GPS را بیابید، به فایل‌های ذخیره شده مولتی‌مدیا دسترسی پیدا کنید، و تاریخچه مرورگر اینترنت را ببینید.

یکی از ویژگی‌های منفی این نرم‌افزار آن است که نسبت به نرم‌افزارهای دیگر زمان بیشتری را باید صرف نصب کنید و مراحل خسته‌کننده‌ای دارد. برای مثال ابتدا باید OS را انتخاب کنید تا لینک دانلود برایتان ارسال شود. سپس باید قدم به قدم پیش بروید تا روی تلفن مورد نظر نصب گردد.

نرم‌افزار جاسوسی اندروید
نرم‌افزار جاسوسی اندروید

Cocospy

  Cocospy از نرم‌افزارهای جاسوسی محبوب پدر و مادرها برای نظارت بر فرزندانشان است. در واقع توسعه‌دهندگان این نرم‌افزار به طور خاص والدین را هدف قرار دادند. با وجود این، عملکردهای گسترده‌ای دارد که به کار دیگران هم می‌آید. 

علاوه بر مواردی که در میان نرم‌افزارهای جاسوسی مشترک است، می‌توانید تمام عکس‌ها و ویدیوهای ذخیره شده روی تلفن را ببینید و اگر دارنده تلفن سیم کارت خود را عوض کند متوجه خواهید شد. بعلاوه می‌توانید پیام‌های متنی اپلیکیشن‌های زیادی مانند اینستاگرام، WeChat، تلگرام، لاین، Kik، تیندر، اسکایپ، واتساپ، و فیسبوک را مشاهده کنید.

از ویژگی‌های مثبت این نرم‌افزار آن است که نیازی نیست گوشی اندروید خودتان را روت کنید.  

 

البته شاید یکی از این اپلیکیشن‌ها بدون اطلاعتان روی تلفن‌ شما نصب شده باشد و ممکن است بخواهید بدانید. متأسفانه از آنجایی که پنهان می‌گردند بسیاری از روش‌های معمول برای شناسایی این نرم‌افزارها قابل استفاده نیستند. در هر صورت به چند طریق می‌توانید دریابید که آیا کسی درحال جاسوسی هست تا مانع از انتقال اطلاعات خود شوید:

  • اپلیکیشن GlassWire به شما این امکان را می‌دهد تا بر داده‌های روی تلفنتان نظارت کنید. زمانی که نرم‌افزار جاسوسی اطلاعات شما را ارسال می‌کند به سادگی متوجه خواهید شد. پس توصیه اول ما استفاده از این اپلیکیشن است چون نرم‌افزارهای جاسوسی می‌توانند از دید تسک منیجرها و آنتی‌ویروس‌ها پنهان بمانند، اما نمی‌توانند استفاده از داده‌های خودشان را مخفی کنند. 
  • یک راه حل موقت این است که تلفن‌تان را در وضعیت Airplane Mode قرار دهید. اگر به هیچ یک از شبکه‌ها وصل نباشید نرم‌افزارهای جاسوسی کاری نمی‌توانند بکنند.
  • گرم بودن همیشگی تلفن یا خالی شدن سریع باتری. این وضعیت‌ها نشان دهنده آن هستند که تلفن شما در حال مصرف انرژی است و اطلاعاتتان را به جای دیگری دارد منتقل می‌کند.
  • اگر نرم‌افزار جاسوسی به خوبی روی تلفنتان نصب نشده باشد بعضی از آنتی‌ویروس‌ها می‌توانند آن را پیدا کنند. 
  • اگر هیچ یک از روش‌های بالا جواب نداد می‌توانید تلفن را ریست فکتوری کنید. با این کار تمام اپلیکیشن‌هایی که بعد از خرید تلفن نصب کردید حذف خواهند شد.

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا