اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترین

ویندوز 11 چه زمانی عرضه می شود

دانلود ویندوز 11 برای کامپیوتر یکی از خاطره انگیزترین سیستم عامل هایی که همه ما به نوعی با آن سر و کار داشته ایم، سیستم عامل ویندوز و البته نسخه XP آن می باشد. همه با این سیستم عامل آشنا هستیم و می دانیم که شرکت مایکروسافت هر چند وقت یک بار نسخه جدیدی از این سیستم عامل را ارائه می دهد. ویندوز 11 چه زمانی عرضه می شود … ویندوز 11 کی میاد …

چگونگی کنترل، نظارت و ردیابی افراد از طریق شماره ی تلفن همراه

اما آخرین نسخه ای که از آن منتشر شده ویندوز ۱۰ می باشد که شکل و شمایلی جدید پیدا کرده و قابلیت ها و ویژگی های جدید و کارآمدتری را نسبت به نسخه های قبلی در خود جای داده است.

اما اکنون پس از گذشت مدت زیادی از انتشار ویندوز ۱۰، کاربران این سیستم عامل منتظر ارائه نسخه جدید آن یعنی ویندوز ۱۱ هستند.

امروز در این مطلب قصد داریم به بررسی نسخه جدید ویندوز یعنی ویندوز ۱۱ بپردازیم و تصمیم جدید مایکروسافت در زمینه ارائه یا عدم ارائه نسخه ۱۱ ویندوز را موشکافی نماییم.

نسخه های مختلف سیستم عامل ویندوز

دانلود ویندوز 11 برای کامپیوتر

شرکت مایکروسافت موفق ترین شرکت در ارائه سیستم عامل می باشد که کاربران پرو پا قرصی هم دارد.

این شرکت همیشه با انتشار نسخه های جدید ویندوز کاربران خود را شگفت زده می کند و آن ها را ترغیب می کند تا منتظر مشاهده شگفتی هایی دیگر در نسخه های بعدی باشند.

هنگامی که بعد از ویندوز ۹۸ ویندوز XP ارائه شد، بسیاری از کاربران آن را به عنوان انقلابی در سیستم عامل ها پنداشته و تا همین امروز نیز از آن استفاده می نمایند.

اما مایکروسافت به این قانع نبود و همیشه در پی خلق شگفتی ها بوده و هست و به این ترتیب بعد از XP  نسخه های شگفت انگیز زیادی را منتشر کرد که البته همه آن ها موفق به جلب رضایت کاربران نشدند.

بعد از XP نوبت آن رسیده بود که این شرکت نسخه جدیدی از ویندوز را به کاربران خود معرفی کند که فاجعه ویندوز ویستا، رخ داد.

ویندوز 11

دانلود ویندوز 11

ویندوز ویستا در واقع یک شکست بزرگ برای شرکت مایکروسافت به حساب می آمد که نتوانست نظر مثبت کاربران را به خود جلب کند و خیلی زود به طور کلی کنار گذاشته شد.

بعد از تجربه تلخ ویندوز ویستا، مایکروسافت با انجام تغییراتی چشمگیر و همسو با نظر کاربران نسخه جدید ویندوز را با نام  ویندوز ۷ ارائه داد. این نسخه یک تجربه موفق و شیرین برای مایکروسافت بود چرا که توانسته بود نظر تعداد بسیار زیادی از کاربران را به خود جلب کند.

این نسخه تا آن جایی نظر کاربران را به خود جلب کرده که با گذشت مدت زیادی از ارائه آن، هنوز هم بیشترین تعداد کاربر را در میان تمام نسخه های ویندوز دارا می باشد.

ویندوز 11 کی میاد – ویندوز ۱۱ مایکروسافت

ویندوز ۱۱ مایکروسافت

بعد از ارائه موفق ویندوز ۷ مایکروسافت ویندوز ۸ را انتشار داد که البته چندان موفق نبود و تجربه شکست ویستا را تا حدودی تکرار کرد! ویندوز ۸ مشکلات زیادی را برای کاربران به وجود آورد

که سبب نا رضایتی آن ها از این نسخه بود و همین موضوع باعث شد تا مایکروسافت نسخه جایگزینی برای آن طراحی کند که با نام ویندوز ۸٫۱ روانه بازار شد.

ویندوز ۸٫۱ تا حدودی رضایت کاربران را جلب کرد اما به هیچ وجه نتوانست جای ویندوز ۷ را بگیرد و همچنان ویندوز ۷ از پرطرفدارترین نسخه بود. این موضوع باعث شد تا مایکروسافت رویه خود را در ویندوز ۸ تغییر دهد و به فکر عرضه یک نسخه جدید با ساختاری شبیه به ویندوز ۷ بیفتد.

ویندوز ۱۰ نتیجه این رویکرد بود که پس از انتشار آن مایکروسافت دوباره به موفقیت دست یافت.

ویندوز ۱۰ یک نسخه همه فن حریف بود و توانست در مدت کوتاهی کاربران زیادی را به خود جذب کند و بعد از ویندوز ۷  بیشترین تعداد کاربر را از آن خود نماید.

اما سوالی که این روزها برای کاربران پیش آمده، این است که پس از موفقیت ویندوز ۱۰، آیا ویندوز ۱۱ یا ۱۲ نیز خواهیم داشت؟ اگر این نسخه در حال طراحی می باشد،

ویندوز ۱۱ – ویندوز ۱۱ کی میاد

آن طور که اخبار نشریه های معتبر نشان می دهد، مایکروسافت دیگر نسخه ای به نام ویندوز ۱۱ یا ۱۲ یا هر چیز دیگری انتشار نخواهد داد و به طور کلی این شرکت رویه خود را برای ارائه نسخه های جدید تغییر داده است.

اما به هر حال مایکروسافت بی کار نمی ماند و ویندوز ۱۰ را به حال خودش رها نمی کند و از این پس این شرکت به جای ارائه نسخه های جدید، ویندوز ۱۰ را بروز رسانی می کند.

بنابراین کاربران ویندوز دیگر نباید منتظر نسخه های جدید این سیستم عامل باشند و از این پس با دریافت و دانلود بروزرسانی هایی که برای این ویندوز ارائه می شود می توانند از قابلیت های جدیدی که مایکروسافت برای آن ها در نظر گرفته بهره مند شوند.

هر سه سال یک بار هم یک بروز رسانی کلی توسط مایکروسافت عرضه می شود که کاربران با نصب آن می توانند از آخرین دستاوردهای این شرکت نهایت استفاده را ببرند.

این بروز رسانی کلی به طور یکپارچه برای تمام پلتفرم های ویندوز ارائه می شود و کاربران نسخه های مختلف دسکتاپ، موبایل، اسمارت واچ و … ، می توانند آن را دریافت کنند.

ویندوز 11

ویندوز ۱۱ چه زمانی عرضه می شود

ویندوز ۱۱ چه زمانی عرضه می شود ویندوز ۱۱ کی میاد

ویندوز ۱۱ برای کامپیوتر – ویندوز ۱۱ مایکروسافت قرار است اواخر سال ۲۰۲۲ عرضه شود

کی به کاربران معرفی خواهد شد و چه ویژگی هایی خواهد داشت؟

اگر شما میدانید به ما هم اطلاع دهید

بله عنوان خبر کمی عجیب است ، اما واقعیت دارد !آقای Jerry Nixon مسئول بخش کارمندان و توسعه دهندگان مایکروسافت در کنفرانس خبری Ignite گفته که ویندوز ۱۰ آخرین نسخه از سیستم عامل ویندوز مایکروسافت خواهد بود و دیگر ویندوز ۱۱ در کار نخواهد بود ! اما این به چه معنا است ؟

شاید در نگاه اول اینگونه برداشت کنید که مایکروسافت دیگر سیستم عامل ویندوز را توسعه نخواهد داد اما چنین نیست.درواقع مایکروسافت می خواهد سیستم عامل ویندوز را به یک خدمات تبدیل کند، بدین ترتیب که این سیستم عامل با به روز رسانی های کوچک و پی در پی بهبود خواهد یافت و دیگر خبری از نسخه کاملاً جدید در بازه زمانی طولانی مدت نخواهد بود. مایکروسافت موفق شده در نهایت این سیستم عامل را به صورت modular طراحی کند، بدین ترتیب بخش های مختلف این سیستم عامل توانایی به روز رسانی کامل و جداگانه را خواهند داشت و به روز رسانی یک بخش تأثیری بر روی سایر بخش ها نخواهد داشت.

بد نیست بدانید با اینکه نسخه نهایی ویندوز ۱۰ هنوز منتشر نشده اما کار بر روی آپدیت بعدی ویندوز با کد Redstone شناخته می شود، آغاز شده است که در سال ۲۰۱۶ میلادی عرضه خواهد شد، با این حال آن نسخه نیز همچنان ویندوز ۱۰ خواهد بود و خبری از ویندوز ۱۱ و بالاتر نخواهد بود. در نهایت بایستی گفت از این پس ویندوز با شماره مشخص نخواهیم داشت و ممکن است در آینده ویندوز ۱۰ نیز به ویندوز تغییر نام دهد تا در نهایت مایکروسافت یک سیستم عامل جامع و یکپارچه را در اختیار داشته باشد.

از نظر مصرف کننده نهایی، ممکن است شرایط چندان تغییر نکند و بر اساس انتشار به روز رسانی های رایگان ماهیانه بایستی مطمئن باشید همواره بهترین تجربه ممکن را از شرکت مایکروسافت دریافت خواهید کرد. با وجود عدم عرضه نسخه شماره دار، سیستم عامل ویندوز همواره رو به بهبود و پیشرفت خواهد بود.

به نظر می رسد که مایکروسافت تغییراتی انقلابی را در تمام بخش های سیستم عامل ویندوز خود ایجاد کرده و شرایط جدید انتشار بروزرسانی های این سیستم عامل همیشه بهترین تجربه از ویندوز مایکروسافت را به کاربران این پلتفرم ارائه خواهد کرد.

دانلود ویندوز 11

دانلود ویندوز 11

مدل جدید عرضه ویندوز هنوز رسماً از سوی مایکروسافت تایید نشده و جزئیات زیادی هم از آن در دست نیست اما برخی کارمندان رده بالای این کمپانی، تغییر در استراتژی فعلی عرضه ویندوز را تایید کرده اند.

تحلیلگرانی که بدقت حرکت های مایکروسافت را دنبال می کنند بر این باورند که غول دنیای نرم افزار در نظر دارد تا ویندوز را به یک بستر یکپارچه تبدیل کند و به احتمال قوی، ویندوز ۱۰ آخرین نگارش سیستم عامل ویندوز خواهد بود.

استیو کلینهانس تحلیل‌گر موسسه گارتنر بر این باور است که ویندوز یازده ای در کار نخواهد بود و مایکروسافت تغییری بنیادین را در پیش گرفته است. با این حال در گذشته نیز این راه را کمپانی های دیگری نظیر اپل در پیش گرفته اند؛ اما اگر مایکروسافت کوچکترین اشتباهی مرتکب شود؛ مطمئناً در رسیدن به هدف خود موفق نخواهد شد، از این رو مایکروسافت لحظات حیاتی را می گذراند.

ویندوز 11 چه زمانی عرضه می شود

در ادامه آقای کلینهانس می افزاید که عرضه بروزرسانی ها در زمان مناسب، حیاتی خواهد بود و نباید کاربران برای دست یابی به بهبودها و قابلیت های جدید، مدت زیادی منتظر بمانند. حالتی را تصور کنید که مایکروسافت وعده عرضه بروزرسانی های سریعی را بدهد اما در طول یک سال هیچ چیز منتشر نشود.

با اینکه جزئیات زیادی از استراتژی جدید مایکروسافت در دست نیست؛ اما با همین اطلاعات اندک می توان استراتژی جدید مایکروسافت  را چنین تعریف کرد ؛ بر خلاف گذشته که کاربران برای دست یابی به قابلیت های جدید و بهبود ها؛ می بایست هر سه سال یکبار منتظر عرضه نسخه جدیدی از سیستم عامل مایکروسافت و خرید آن شوند، از این پس در بازه های زمانی کوتاه تری به تازه های مایکروسافت دست خواهند یافت.

به بیانی ساده تر، مایکروسافت بروزرسانی ها را برای ویندوز عرضه می کند و همه دستگاه های ویندوزی از جمله اسمارت فون ها، تبلت ها،هولولنزها و پی سی ها؛ همگی آخرین دست آورد های مایکروسافت را دارا خواهند بود. بدین سان ویندوز به هسته هرچیزی تبدیل می شود و به مایکروسافت کمک خواهد کرد تا تمایل مشتریان به دستگاه های ویندوزی، به طرز فوق العاده بی نظیری افزایش یابد.

طبق شایعات، ویندوز ۱۰ اولین بروزرسانی مهم خود را در سال ۲۰۱۶ دریافت خواهد کرد و خود مایکروسافت دستکم از نام داخل سازمانی  ویندوز ۱۰٫۱ برای آن استفاده می کند. در پایان نباید فراموش کرد که هنوز هیچ گونه جزئیات رسمی در دست نیست؛ اما مطمئناً با آماده شدن ویندوز ۱۰ برای عرضه، شاهد جزئیات بیشتری خواهیم بود.

ویندوز 11 و بررسی ویژگی های آن

همه ما با سیستم عامل ویندوز آشنا هستیم و به صورت روزانه در محیط کار یا محل زندگی، با آن سر و کار داریم. از گذشته تا به امروز، نسخه های متفاوتی از ویندوز برای کامپیوترها عرضه شده است که می توان گفت ویندوز 98 و ویندوز XP دو مورد از خاطره انگیز ترین این نسخه ها هستند. آخرین نسخه از سیستم عامل ویندوز با نام ویندوز 10 شناخته می شود که شکل و شمایلی جدید پیدا کرده و قابلیت های بسیاری را در خود گنجانده است. اما کاربران این سیستم عامل دیگر نباید منتظر نسخه جدیدی از ویندوز باشند. ما در این مبحث قصد داریم به بررسی سرنوشت ویندوز 11 پرداخته و تصمیم جدید مایکروسافت در زمینه ارائه یا عدم ارائه نسخه 11 ویندوز را موشکافی نماییم.

دانلود ویندوز 11

مایکروسافت در رویکرد جدید خود، تمامی تغییرات مد نظر خود را در قالب بروز رسانی های مختلف برای ویندوز 10، اعمال خواهد کرد و از این پس نسخه های جدیدی با عنوان ویندوز 11 یا موارد مشابه نخواهیم داشت. در این رویکرد، تغییرات جدید در قالب بروز رسانی های مداوم ویندوز 10 در سیستم عامل اعمال می شود که به صورت خودکار دانلود می شوند.

هر سه سال یک بار نیز یک بروز رسانی کلی ارائه خواهد شد که کاربران با نصب آن می توانند از آخرین دستاوردهای مایکروسافت بهره مند شوند. این بروز رسانی کلی به صورت یکپارچه در همه پلتفرم های ویندوز ارائه می شود و کاربران نسخه های مختلف دسکتاپ، موبایل، اسمارت واچ و سایر موارد، آن را دریافت خواهند کرد.

آن طور که اخبار نشریه های معتبر نشان می دهد، مایکروسافت دیگر نسخه ای به نام ویندوز 11 یا 12 یا هر چیز دیگری انتشار نخواهد داد و به طور کلی این شرکت رویه خود را برای ارائه نسخه های جدید تغییر داده است.

اما به هر حال مایکروسافت بی کار نمی ماند و ویندوز 10 را به حال خودش رها نمی کند و از این پس این شرکت به جای ارائه نسخه های جدید، ویندوز 10 را بروز رسانی می کند. بنابراین کاربران ویندوز دیگر نباید منتظر نسخه های جدید این سیستم عامل باشند و از این پس با دریافت و دانلود بروزرسانی هایی که برای این ویندوز ارائه می شود می توانند از قابلیت های جدیدی که مایکروسافت برای آن ها در نظر گرفته بهره مند شوند.

هر سه سال یک بار هم یک بروز رسانی کلی توسط مایکروسافت عرضه می شود که کاربران با نصب آن می توانند از آخرین دستاوردهای این شرکت نهایت استفاده را ببرند. این بروز رسانی کلی به طور یکپارچه برای تمام پلتفرم های ویندوز ارائه می شود و کاربران نسخه های مختلف دسکتاپ، موبایل، اسمارت واچ و … ، می توانند آن را دریافت کنند.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

یک دیدگاه

  1. سلام
    میشه اون عکس دسکتاپ رو عکس بک گراندشو که یه تپه توی شب هست رو برام بفرستین؟
    توی واتساپ بفرستین ممنون میشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا