اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترین

پسری که واتساپ را هک کرد، آیا هک واتساپ ممکن است؟

واتساپ هک شد! خبری که چندی پیش غوغایی در فضای مجازی به پا کرد. برخی از رسانه ها اعلام کردند پسری چینی واتساپ را هک نمود. اما واقعا هک واتساپ توسط پسر بچه ای ممکن است اتفاق بیفتد؟ در این مقاله قصد داریم درباره پسری که واتساپ را هک کرد توضیح دهیم و کمی درباره این موضوع با شما صحبت کنیم. در ادامه مقاله با SPY24 همراه باشید.

پسری که واتساپ را هک کرد ، آیا هک واتساپ ممکن است؟

همانطور که اشاره شد خبرهای بسیاری مبنی بر پسری که واتساپ را هک کرد منتشر شد و این اختلال چندین ساعته را به شیطنت پسری سیزده ساله از اهالی چین نسبت دادند. اما این خبر بسیار جای فکر دارد و باید بررسی شود. آیا واقعا چنین موضوعی امکان پذیر است. همانطور که در بسیاری از خبرگزاری ها اعلام شد اختلال چندین ساعته واتساپ و برخی شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام باعث سقوط سهام این شرکت و ضررهای مالی بسیاری شده است.

در نتیجه این موضوع به آن سادگی که تصور می شود نیست و قطعا کاربران واتساپ و اینستاگرام و هیچ شبکه اجتماعی دیگر چنین دسترسی به سرورهای شبکه های اجتماعی ندارند و چنین موضوعی طبعا حقیقت نخواهد داشت.

هک برنامه واتساپ

واتساپ چگونه هک خواهد شد؟

سوالی در اینجا پیش می آید و این موضوع مطرح می شود این است که هک واتساپ ممکن است به چه شکل انجام شود؟ زمانی که بحث هک واتساپ مطرح می شود معمولا دسترسی به اطلاعات شخصی افراد مطرح خواهد شد و این موضوع هک واتساپ را به فردی خاص خواهد کشاند همینطور سبب می شود تا موضوع هک واتساپ به گونه ای دیگر مطرح شود.

اما موضوع پسری که واتساپ را هک کرد تنها به فرد یا افرادی خاص منتهی نشد و این موضوع در حالی که ادعای هک سرورهای واتساپ مطرح بود بیان شد. در نتیجه افراد تعجب بسیاری در این زمینه داشتند که چگونه ممکن است پسر بچه ای سیزده ساله توانسته باشد اقدام به هک واتساپ کند و ادعای پسری که واتساپ را هک کرد چگونه تایید خواهد شد؟

اینستاگرام

بررسی ماجرای پسری که واتساپ را هک کرد

به طور کلی هک واتساپ به دو صورت قابل انجام است. در روش اول هک از سمت کاربران صورت می گیرد و در این حالت دسترسی به سرورهای واتساپ وجود ندارد و فقط ممکن است دسترسی کاربر مورد نظر بسته شود و در روش دوم هک از سمت سرور قابل انجام است و چنین امکاناتی برای هیچ یک از کاربران واتساپ وجود ندارد. حتی دسترسی به سرورها برای کارکنان این شرکت ها دارای امنیت خاصی است. پس ماجرای پسری که واتساپ را هک کرد اصلا و ابدا صحت ندارد.

امنیت شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها به گونه ای بالا است که مدیران ارشد سرورها تنها اجازه دسترسی به منابع و سرور را دارند. و موضوع هک واتساپ از سمت کاربران تنها ممکن است دسترسی به اطلاعات برخی کاربران را برای شما به همراه داشته باشد و این موضوع ابدا ارتباطی با سرورهای واتساپ نخواهد داشت. این در حالی است که این روزها خبر پسری که واتساپ را هک کرد به سرعت پخش می شود و عده ای بر آن مهر تایید می زنند. شاید بتوان این ماجرا را خنده دار ترین شوخی سال نامید که چندین ساعت برخی کاربران را سرگرم کرده است.

هک واتساپ

پسری که واتساپ را هک کرد که بود؟

در ساعات اولیه اختلال در واتساپ و اینستاگرام و فیس بوک در بسیاری از منابع خبری به نقل از رویترز خبری مبنی بر هک واتساپ توسط هکری سیزده ساله چینی به نام سون جیسو پخش شد و این خبر دستمایه سرگرمی و خنده بسیاری از کاربران قرار گرفت. بسیاری از فیک نیوزها اقدام به پخش خبر هکر سیزده ساله ای کردند که واتساپ را هک کرده و اختلالات چند ساعته زیر سر چین است، همچنین تصویری از یک پسر بچه در اینترنت منتشر شد.

صاحب تصویر پخش شده ونگ ژنگ‌ یانگ نام دارد که در سال 2014 در کنفرانسی مربوط به امنیت اینترنت شرکت داشته است و تصویر نیز مربوط به کنفرانس ذکر شده است. در نتیجه خبر پسری که واتساپ را هک کرد کاملا جعلی و شایعه ای بود که خبرگزاری های فیک برای دریافت کلیک بیشتر این خبر را پخش کرده اند. اختلالات موجود در واتساپ به دلیل مشکلات فنی در سرورهای این شرکت بوده است که قطعی سراسری اینستاگرام و فیس بوک را به همراه داشته است. این اختلال در ساعات اولیه منجر به سقوط ارزش سهام این شرکت شد و ضررهای مالی بسیاری را برای سهامداران آن به همراه داشت.

سون جیسو

شایعات هک برنامه واتساپ

معمولا زمانی که اختلالی بر روی شبکه اینترنت و یا سرورهای برنامه هایی نظیر واتساپ پیش می آید، سیل عظیمی از شایعات در دنیای اینترنت پراکنده می شود. این موضوع بسیار اهمیت دارد که اخبار پخش شده تا چه حد موثر و یا شایعه و دروغین هستند. معمولا در این زمان بسیاری از افراد جهت تبلیغات خود اقدام به شایعه پراکنی می کنند، مانند موضوع اخیر که عناوین بسیاری نظیر پسری که واتساپ را هک کرد پخش شد و این موضوع باعث سودمندی بسیاری از افراد سودجو واقع شد.

افراد معمولا در این زمان اقدام به پخش خبر کرده و به دنبال کلیک و بازدید کننده های دیگری هستند. در نتیجه اغلب اخباری که در طی معضلاتی چون اختلال در اینترنت پخش می شود نه تنها صحت ندارند بلکه جهت سرگرمی و سودمندی مقطعی برای افراد پخش کننده خواهد شد. این شایعات ممکن است آسیب رسان هم باشند و سبب بروز مشکلات دیگری شود به همین علت است که همواره توصیه می شود بر شایعاتی همچون پسری که واتساپ را هک کرد، دامن نزده و سعی در جمع آوری اطلاعات صحیح از منابع خبری معتبر داشته باشیم. زیرا در این بازه زمانی شایعات بسیاری ممکن است پخش شود.

پسری که واتساپ را هک کرد

هک واتساپ از سرور و ادعای هک شدن آن

همانطور که گفتیم هک واتساپ به دو صورت قابل انجام است اما ادعای پسری که واتساپ را هک کرد، به گونه ای مطرح شد که هک واتساپ از سمت سرور به دست پسر بچه ای سیزده ساله انجام شده است و واقعا چه ادعای دروغین و بزرگی دستخوش سودجویی برخی خبرگزاری های جعلی قرار گرفت. زمانی که اپلیکیشنی به عنوان پیام رسان یا شبکه های اجتماعی در سراسر دنیا شناخته می شود طبعا دغدغه اصلی سازندگان آن افزایش میزان امنیت و عدم دسترسی کاربران به منابع یا سرورها می باشد. کسانی که آگاهی هر چند کمی درباره نحوه کارکرد اپلیکیشن ها و شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام و فیسبوک دارند طبعا خود را بازیچه این اخبار کذب نمی کنند و با دامن زدن به چنین شایعات خنده داری انتظارات خبرگزاری های دروغین را برآورده نخواهند کرد. در چنین مواقعی بهتر است به جای دامن زده به شایعات بی اساس و پخش آنان منتظر رفع مشکل و رفع اختلالات جاری در سیستم ها و شبکه های اینترنتی باشیم. البته این موضوع کاملا طبیعی است که افراد نگران اطلاعات و کسب و کارهای آنلاین و فعالیت های مجازی خود باشند.

هک واتساپ

جمع بندی مطلب پسری که واتساپ را هک کرد

در این مقاله مفصلا به بررسی موضوع پسری که واتساپ را هک کرد، پرداختیم و سعی داشتیم تا اطلاعات صحیحی درباره هک واتساپ و شیوه های هک آن برای شما عزیزان را با شما به اشتراک بگذاریم. همان طور که ذکر کردیم هک واتساپ آن توسط یک فرد کاربر در این سطوح بسیار ناممکن است و شایعات اخیر نه تنها بی اساس بلکه تنها سبب سرگرمی خواهد شد. امنیت اطلاعات و سرورها در هیچ شبکه اجتماعی و پیام رسان ها تا این پایین نخواهد بود و این اخبار تنها سبب سودجویی بعضی از افراد خواهد شد. هک واتساپ توسط کاربران تنها می تواند منجر به دسترسی به اطلاعات دیگر کاربران شود در نتیجه این موضوع هیچ ارتباطی با سرورهای شبکه های اجتماعی نخواهد داشت. امیدواریم از این پس هوشمندانه تر عمل کرده و با دامن زدن به شایعات بی اساس سبب پخش آنها نشویم. امیدواریم از این مطلب نهایت استفاده را برده باشید.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا